Mijn antwoord op deze domme beschuldiging staan misschien straks in slowchat.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 19:43 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Zo zit met dat sommige allochtonenhaters...dat alles in het belang van het vaderland of de tolerantie.
De titel is niet meer actueel, maar is een vervolg op een topic dat toen nog wel actueel was. En erg storend vind ik het niet eerlijk gezegd. Je kan meteen zien over welk incident het gaat.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 10:51 schreef SCH het volgende:
Theo van Gogh onder politiebewaking III
De titel van het topic is niet relevant, er is geen sprake van politiebewaking.
En uit de OP kan ik niet opmaken waar het gesprek nog over moet gaan. dus misschien kan dat verduidelijkt worden. Een slotje is ook een optie
Okay, met als kanttekening dat de topictitel nooit actueel is geweestquote:Op woensdag 1 september 2004 09:49 schreef sizzler het volgende:
[..]
De titel is niet meer actueel, maar is een vervolg op een topic dat toen nog wel actueel was. En erg storend vind ik het niet eerlijk gezegd. Je kan meteen zien over welk incident het gaat.![]()
Ik kijk nog even hoe de discussie loopt. Als de discussie voorbij is zakt het topic vanzelf wel weg. Als er alleen onzinposts worden gepost dan gaat er een slotje op.
Oh, dat heb ik gemist. Heeft hij nooit politiebewaking gehad?quote:Op woensdag 1 september 2004 09:51 schreef SCH het volgende:
[..]
Okay, met als kanttekening dat de topictitel nooit actueel is geweest
Naar wat ik begrijp niet nee, beetje raar verhaal. Het kwam met uit het Oog op Morgen waar hij zoiets heeft gezegd maar later heeft hij gezegd nooit bedreigd te zijn en nooit een politie-agent te hebben gezien.quote:Op woensdag 1 september 2004 09:52 schreef sizzler het volgende:
[..]
Oh, dat heb ik gemist. Heeft hij nooit politiebewaking gehad?
Maar waarom laat je de posts van zoalshetis dan wel staan?quote:Op vrijdag 3 september 2004 01:28 schreef sizzler het volgende:
Hier dus geen islam discussie aub.
Hij zat akelig te flamen, niet eens inhoudelijk offtopic.quote:Op vrijdag 3 september 2004 01:29 schreef du_ke het volgende:
Goed punt, goed punt.
[..]
Maar waarom laat je de posts van zoalshetis dan wel staan?
Ik begon met editten en heb die waarschuwing daarna gepost zo van: vanaf nu ontopic. Er staat nog wel meer offtopic posts over moslims in die draad maar ik had geen zin om in een lopende discussie nog de eerdere posts weg te halen en heb voornamelijk gelet op wat er na mijn waarschuwing is gepost.quote:Op vrijdag 3 september 2004 01:29 schreef du_ke het volgende:
Goed punt, goed punt.
[..]
Maar waarom laat je de posts van zoalshetis dan wel staan?
Page not found..quote:Op maandag 6 september 2004 14:25 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Het is beter als er nu nieuwe verkiezingen komen............
Mhaw, hij haalt een eerdere (verkeerde) voorspelling van jou aan, en gebruikt dat tegen je. Lijkt me niet erg.quote:Op maandag 6 september 2004 14:25 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
SCH is weer eens bezig. Nadat hij zelfs in VBL bezig was over een opmerking van mij over Wilders, is hij nu weer bezig een topic te vernaggelen:
Het is beter als er nu nieuwe verkiezingen komen............
Mischien beter om dat Topic naar Tru te verplaatsen, krijgen ze over het algemeen reakties die ze wel wensen. Niet dat het dan een discussie is maar goed.quote:Op dinsdag 7 september 2004 09:41 schreef UnderWorld_ het volgende:
Dat ene topic van die pipo kan beter dicht blijven. Misschien kan hij het nog eens proberen en één onderwerp goed onderbouwd tegelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |