Kom op zeg, 1,7 miljoen gratis treinkaartjes uitgedeeld, 200.000 bezoekers... Op sommige foto's zie ik vooral ouden van dagen en instellingsbewoners die zo aan een dagje uit kwamen om wat massa te ontwikkelen.quote:Op zondag 3 oktober 2004 22:57 schreef SCH het volgende:
[..]
Volgens mij werd het vooral als argument gebruikt en werd er in het hele topic alleen maar op gewezen hoe ontzettend gratis het was en hoe ontzettend oud de mensen waren enz. Je snapt toch wel dat ik dat een beetje kinderachtig vind? Ik had het wel klasse gevonden als er gezegd was: jeemig, dat is toch wel erg veel, veel meer dan we hadden gedacht.
Vandaar mijn irritatie en in die zin blijf ik van mening dat het van twee kanten komt. Flauwe reacties kunnen op flauwe antwoorden rekenen.
Nee. Al lang niet meer.quote:Op maandag 4 oktober 2004 09:38 schreef SCH het volgende:
Need i say more?
Jouw sneue posts daagden me uit tot een soortgelijke reactie met jouw goedkeuring. Flauwe posts kunnen op een soortgelijke reactie rekenen.quote:Op maandag 4 oktober 2004 09:38 schreef SCH het volgende:
En dit bedoel ik dus met de sneue en minachtende manier van posten. Need i say more?
Nee, ik wil er niet op ingaan, maar dit is wel een laag-bij-de-grondse-opmerking. Geeft ook een beetje aan op wat voor een interlectueel niveau de gemiddelde nederlandse journalist zit.quote:Op zondag 3 oktober 2004 21:37 schreef SCH het volgende:
Als ik zeg dat ik het een sneue reactie vind, speel ik toch niet op de persoon?
Wolffenstein is volgens mij objectief gezien een nerd op een zolderkamer, dus dat houd ik staande. En die reactie op Roel-Jewel was een inside-joke, maar miste doel.
Klopt het niet dan ?quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 19:45 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
maar dit is wel een laag-bij-de-grondse-opmerking.
Uiteraard niet. Dat vooroordeel komt slechts voort uit beeldvorming dat ontstaat op het moment dat je zegt dat je een ICT'er bent.quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 19:48 schreef Gallo het volgende:
[..]
Klopt het niet dan ?
quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 19:45 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Nee, ik wil er niet op ingaan, maar dit is wel een laag-bij-de-grondse-opmerking. Geeft ook een beetje aan op wat voor een interlectueel niveau de gemiddelde nederlandse journalist zit.
ICT'er ? Ik dacht dat je 17 was...quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 19:50 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Uiteraard niet. Dat vooroordeel komt slechts voort uit beeldvorming dat ontstaat op het moment dat je zegt dat je een ICT'er bent.
quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 19:52 schreef Julius_Vanderdecker het volgende:
[..]![]()
![]()
quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 19:52 schreef Gallo het volgende:
[..]
ICT'er ? Ik dacht dat je 17 was...
Het klopt als een bus!quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 19:48 schreef Gallo het volgende:
[..]
Klopt het niet dan ?
Zeg het is al een poos donker buiten. Moet jij niet eens aan het werk, op 1 of andere afwerkplek naast een snelweg of zo?quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 20:33 schreef SCH het volgende:
[..]
Het klopt als een bus!![]()
![]()
Joh, tief toch een end op als je verder niets te melden hebt dan dit getroll.quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 20:49 schreef Sickie het volgende:
[..]
Zeg het is al een poos donker buiten. Moet jij niet eens aan het werk, op 1 of andere afwerkplek naast een snelweg of zo?![]()
![]()
Daarvoor moet je bij de eerwaarde heer SCH zijn. De grootste trolaap van fok.quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 20:53 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Joh, tief toch een end op als je verder niets te melden hebt dan dit getroll.
Niet fokken met Sickie, hij moet juist meer gaan posten.quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 20:53 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Joh, tief toch een end op als je verder niets te melden hebt dan dit getroll.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |