Ja, dat waren nog eens tijden.quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 00:23 schreef VoreG het volgende:
Zulke horror maken ze niet meer, Elmstreet.
Niet meer nu, maar wel in 1970.quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 00:16 schreef Againzender het volgende:
Golfer: heb jij nu met Ruska getraind?
Zo grappig ben ik niet?quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 00:35 schreef golfer het volgende:
Enne... we liggen samen met Xena in een deuk om deze Hools.
Ja, dat het niet nu is lijkt mij logisch, zijn gezondheid was ook niet meer zo best dacht ik?quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 00:34 schreef golfer het volgende:
[..]
Niet meer nu, maar wel in 1970.
Nee, Willem heeft helaas een hersenbloeding gehad.quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 00:38 schreef Againzender het volgende:
Ja, dat het niet nu is lijkt mij logisch, zijn gezondheid was ook niet meer zo best dacht ik?
je hebt mij toch ook gemistquote:Op zaterdag 21 augustus 2004 11:01 schreef Da_Sandman het volgende:
Hallow
Heb ik natuurlijk weer een rel gemist zeker
hahah idd die zijn denk ik wel lekker bezig geweest... vanavond zelf lekker een feessie met een bbq-tje en een aantal vaatjes bierquote:Op zaterdag 21 augustus 2004 11:03 schreef Eilanden het volgende:
Goedemorgen!
Inderdaad ... vraag me af hoe dronken Van der Geest en VDH op dit ogenblik zijn
* just me heeft het heerlijk gehad!!quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 11:06 schreef pascalheister het volgende:
Hey JM
leuke vakantie gehad?
quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 11:07 schreef Da_Sandman het volgende:
Maar JM toch, dat hoef ik toch niet meer apart te vermelden?
Dat is mooi om te horen, en ook leuke dingen in het vooruitzicht zo te zienquote:Op zaterdag 21 augustus 2004 11:14 schreef just me het volgende:
[..]
* pascalheister heeft het heerlijk gehad!!
Vandaag rustdag, wasdag, opruimdag, vanmiddag komt het nieuwe modem en morgen mee naar een oefenwedstrijd van het 1e.
[..]
![]()
Succes gewenst.quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 11:24 schreef Da_Sandman het volgende:
* jpzegthallo is naar Lage Zwaluwe om te voetballen
ik had jou gewoon een weekje op ignore gezetquote:Op zaterdag 21 augustus 2004 11:22 schreef mitt het volgende:
Was je weg dan Justmuts?
Moet ik nu niet aan denkenquote:Op zaterdag 21 augustus 2004 12:35 schreef pascalheister het volgende:
tijd voor een biertje
te dronken om wat zinnigs te zeggen en te doen lijkt mequote:Op zaterdag 21 augustus 2004 11:03 schreef Eilanden het volgende:
Goedemorgen!
Inderdaad ... vraag me af hoe dronken Van der Geest en VDH op dit ogenblik zijn
Is dat ook echt een dorp?quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 11:24 schreef Da_Sandman het volgende:
* zjroentje is naar Lage Zwaluwe om te voetballen
tekenbeet als ik jou was zou ik nu naar de huisarts gaanquote:Op zaterdag 21 augustus 2004 13:43 schreef mitt het volgende:
ik heb een tekenbeet
maandag maar even naar de huisarts
heb je de teek goed verwijderd? goed in de gaten houden of er vóór maandag geen rode kring om de plek zit waar de teek gezeten heeft en neem anders even contact met zuster bloessie op!quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 13:43 schreef mitt het volgende:
ik heb een tekenbeet
de teek zelf ben ik nooit tegengekomenquote:Op zaterdag 21 augustus 2004 13:51 schreef Bartoli het volgende:
[..]
tekenbeet als ik jou was zou ik nu naar de huisarts gaan![]()
dacht dat het een muggenbult ofzo was, want de teek heb ik nooit gezien...quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 13:53 schreef just me het volgende:
[..]
heb je de teek goed verwijderd? goed in de gaten houden of er vóór maandag geen rode kring om de plek zit waar de teek gezeten heeft en neem anders even contact met zuster bloessie op!
ik weet hetquote:Op zaterdag 21 augustus 2004 13:55 schreef Bluezz het volgende:
http://nhg.artsennet.nl/upload/104/patbrieven/s4b.htm
Mitt
Alleen als er een rode kring omheen komt moet je gaan, en aangezien je dat hebt gewoon gelijk gaan.quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 13:43 schreef mitt het volgende:
ik heb een tekenbeet
En anders komt iemand hem wel uitSCHuigenquote:Op zaterdag 21 augustus 2004 14:01 schreef VoreG het volgende:
Alleen als er een rode kring omheen komt moet je gaan, en aangezien je dat hebt gewoon gelijk gaan.
Ooooh, don't look at me!quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 14:02 schreef Bluezz het volgende:
[..]
En anders komt iemand hem wel uitSCHuigen
Tis niet zover, kom maarquote:Op zaterdag 21 augustus 2004 14:02 schreef Bluezz het volgende:
[..]
slijmbalquote:Op zaterdag 21 augustus 2004 14:05 schreef zjroentje het volgende:
Je gaat toch niet dood ofzo mitt?
He bah.quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 14:07 schreef mitt het volgende:
[..]
slijmbal
Jij kan SPT echt niet alleen aan hoorquote:Op zaterdag 21 augustus 2004 14:05 schreef zjroentje het volgende:
Je gaat toch niet dood ofzo mitt?
Daarom.quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 14:08 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Jij kan SPT echt niet alleen aan hoor
En nu HUP naar die kutkapperquote:Op zaterdag 21 augustus 2004 14:09 schreef zjroentje het volgende:
Daarom.
Wie nou weer?quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 14:02 schreef Bluezz het volgende:
[..]
oh maar niet live tochquote:Op zaterdag 21 augustus 2004 14:36 schreef pascalheister het volgende:
[..]
dames dubbel finale
jawel 13:00 begon de wedstrijd, net pas afgelopen, ruim anderhalf uur gespeeldquote:Op zaterdag 21 augustus 2004 14:37 schreef SCH het volgende:
[..]
oh maar niet live toch
Morgenvroeg om 11:30 vlieg ik.quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 14:54 schreef SCH het volgende:
Wanneer je weg?
quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 15:03 schreef meami het volgende:
Wie van de hools heeft gister in dordt een stel meiden met paraplus en glazen aangevallen?
Laat maarquote:Op zaterdag 21 augustus 2004 15:12 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 15:20 schreef Stpan het volgende:
Het lijkt hier wel foto's van je kat deel 15242!
Ik heb ook een leuke kater, die de afgelopen 10 maanden is uitgegroeid tot een killer die veldmuisjes en nu ook de duiven van de buren zonder problemen doodt en als speelgoed gebruikt. Dan komt ie toch een stuk minder schattig over dan op z'n oude foto's....
Geen kunstquote:Op zaterdag 21 augustus 2004 15:08 schreef VoreG het volgende:
Ik herken een Piaf bij dressur
Scheelt dat ik geen vriendin heb danquote:Op zaterdag 21 augustus 2004 16:34 schreef methodmich het volgende:
XP is leuk he? Daar kan je vriendin ook weinig in kwaad doen.
geen last van in office 2003 gelukkigquote:Op zaterdag 21 augustus 2004 16:42 schreef methodmich het volgende:
En die wandelende paperclip in Word
Ik ook van jou hoorquote:Op zaterdag 21 augustus 2004 16:41 schreef pascalheister het volgende:
Scheelt dat ik geen vriendin heb dan![]()
Kan ik je toch wel aanraden hoor, op zich.quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 16:41 schreef pascalheister het volgende:
[..]
Scheelt dat ik geen vriendin heb dan![]()
idd je zou zo een bakje melk voor je pc neerzettenquote:Op zaterdag 21 augustus 2004 16:46 schreef methodmich het volgende:
Okee. Ik heb hem altijd uit, maar soms is ie ineens terug, als mijn vriendin heeft zitten tekstverwerken. Net als zo'n wandelende kat die ineens uit een luikje kruipt en je beeld in wandelt.
Dan komt de echte kat. Gaat ie typen enzo.quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 16:49 schreef pascalheister het volgende:
[..]
idd je zou zo een bakje melk voor je pc neerzetten
heb je er nog 1 liggen danquote:Op zaterdag 21 augustus 2004 16:49 schreef methodmich het volgende:
[..]
Kan ik je toch wel aanraden hoor, op zich.
Nee, dat niet. Althans, geen beschikbare.quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 16:51 schreef pascalheister het volgende:
[..]
heb je er nog 1 liggen dan
www.myforeignbride.comquote:Op zaterdag 21 augustus 2004 16:51 schreef pascalheister het volgende:
[..]
Just Mequote:Op zaterdag 21 augustus 2004 16:51 schreef pascalheister het volgende:
[..]
Ik denk misschien hebben jullie het niet door.quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 17:02 schreef methodmich het volgende:
Dat is het, VoreG.
Bijna etenstijd.quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 17:03 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik denk misschien hebben jullie het niet door.
Wat voor muziek is dat?quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 17:04 schreef methodmich het volgende:
Mark Lanegan op de stereo. Ook niet gek.
die foto`s van de russiche voetbalvrouwen waren ook alquote:Op zaterdag 21 augustus 2004 17:02 schreef jpzegthallo het volgende:
http://www.google.nl/search?hl=nl&ie=UTF-8&q=Russian+Bride&lr=
Ach man je hebt zoveel keus.
Ja lekker, die vrouwen worden binnengehouden en gekweekt totdat het die oude tantes met bontmutsen zijn.quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 17:05 schreef pascalheister het volgende:
[..]
die foto`s van de russiche vrouwen waren ook al![]()
volgend jaar maar is naar Rusland dan![]()
Bij jou misschienquote:Op zaterdag 21 augustus 2004 17:07 schreef SCH het volgende:
Blijf toch alleen man - je hebt het toch goed?
En dat kwakkie kan je overal kwijt
Je moest is weten hoeveel beter het met een vriendin erbij wordtquote:Op zaterdag 21 augustus 2004 17:07 schreef SCH het volgende:
Blijf toch alleen man - je hebt het toch goed?
En dat kwakkie kan je overal kwijt
Moet je vooral tegen hem zeggen.quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 17:09 schreef VoreG het volgende:
[..]
Je moest is weten hoeveel beter het met een vriendin erbij wordt.
Hij weet niet wat hij mistquote:Op zaterdag 21 augustus 2004 17:10 schreef jpzegthallo het volgende:
[..]
Moet je vooral tegen hem zeggen.![]()
Daar weet ik idd weinig van - maar niemand zeurt nu dat hij zijn sokken bij de was moet doen.quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 17:09 schreef VoreG het volgende:
[..]
Je moest is weten hoeveel beter het met een vriendin erbij wordt.
Ex-frontman van Screaming Trees. Nu solo. Zie ook MUZ.quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 17:05 schreef jpzegthallo het volgende:
[..]
Wat voor muziek is dat?![]()
Jij zit weer met andere dingen dan toch zeker?quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 17:11 schreef SCH het volgende:
[..]
Daar weet ik idd weinig van - maar niemand zeurt nu dat hij zijn sokken bij de was moet doen.
Mark Laneganquote:Op zaterdag 21 augustus 2004 17:19 schreef methodmich het volgende:
[..]
Ex-frontman van Screaming Trees. Nu solo. Zie ook MUZ.
En na Layne Staley de beste zanger uit de grunge scene.quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 17:19 schreef methodmich het volgende:
[..]
Ex-frontman van Screaming Trees. Nu solo. Zie ook MUZ.
Ja, vind ik ook wel schattig, alleen de buurvrouw en m'n huisgenootje wat minder. Hoewel die laatste niet moet zeuren want al zijn vangsten legt ie bij mij voor m'n deur neer....lief he?quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 15:36 schreef Bluezz het volgende:
[..]
3-3 nou gaat ie weer schreeuwen.quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 20:40 schreef Eilanden het volgende:
1-2 zelfs ..... en schreeuw niet zo SCH ... kunnen we de jukebox niet meer horen
apart ja die rode kruizen, een hele levenservaringquote:Op zaterdag 21 augustus 2004 20:57 schreef just me het volgende:
even een foto om te laten zien hoe mooi het kan zijn om te golfen
[afbeelding]
Oh, weer wat geleerdquote:Op zaterdag 21 augustus 2004 21:25 schreef tong80 het volgende:
Vrienden mogen plagen.
ik zoek een makkelijk upload programmaquote:Op zaterdag 21 augustus 2004 21:13 schreef pascalheister het volgende:
[..]
apart ja die rode kruizen, een hele levenservaring
ik heb ook nog wel spacequote:Op zaterdag 21 augustus 2004 21:40 schreef just me het volgende:
[..]
ik zoek een makkelijk upload programma
ik moet het zelluf kunnenquote:Op zaterdag 21 augustus 2004 21:52 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ik heb ook nog wel space![]()
veel plezier !!quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 22:06 schreef tuindwerg het volgende:
Tot volgend weekend of de week erna ergens!![]()
gefeliciteerd !!!quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 22:25 schreef pfaf het volgende:
IK HEB M'N PROPEDEUSE!!!!![]()
JOECHEI.quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 22:25 schreef pfaf het volgende:
IK HEB M'N PROPEDEUSE!!!!![]()
quote:Op zondag 22 augustus 2004 00:25 schreef tong80 het volgende:
Rondje op kosten van SCH.
SCHoonheidsslaapje, erg vroeg omdat ie zich nu al misselijk had gegeten aan de taartquote:Op zondag 22 augustus 2004 00:36 schreef just me het volgende:
waarisienouhou ?
quote:Op zondag 22 augustus 2004 00:37 schreef Bluezz het volgende:
SCHoonheidsslaapje, erg vroeg omdat ie zich nu al misselijk had gegeten aan de taart oranjepuddinkjes.
Wie nu weer?quote:Op zondag 22 augustus 2004 09:32 schreef Againzender het volgende:
Goedemorgen.
Al twee keer brons voor bij de koffie!
En nog een zilveren er bij voor bij het tweede bakkie!quote:Op zondag 22 augustus 2004 09:33 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Wie nu weer?
Mijn wekker deed het prima, alleen schiet het niet echt op als je hem op 9:15 uur zetquote:Op zondag 22 augustus 2004 09:45 schreef tong80 het volgende:
Het zetten van de wekker heeft zich geloond. Mooie roeiresultaten.
![]()
3 uur gereisd voor 4 minuten spelenquote:Op zaterdag 21 augustus 2004 12:01 schreef jpzegthallo het volgende:
[..]
Succes gewenst.![]()
Dat is even shit.quote:Op zondag 22 augustus 2004 10:15 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
3 uur gereisd voor 4 minuten spelen
Al in de warming up geblesseerd geraakt, niet tof...
En hoi verder
quote:Op zondag 22 augustus 2004 10:15 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
3 uur gereisd voor 4 minuten spelen
Al in de warming up geblesseerd geraakt, niet tof...
quote:Op zondag 22 augustus 2004 11:20 schreef DutchGooner het volgende:
is die pisrelnicht al gesignaleerd?
quote:Op zondag 22 augustus 2004 11:20 schreef DutchGooner het volgende:
is die pisnicht al gesignaleerd?
quote:Op zondag 22 augustus 2004 11:36 schreef Eilanden het volgende:
Twee felicitatietopics is trouwens wel een beetje overdreven![]()
Is er nog wat taart over?
quote:Op zondag 22 augustus 2004 11:45 schreef SCH het volgende:
Van nu.nl
De eerste thuiswedstrijd voor de nieuwe trainer Pim Verbeek had voor SC Heerenveen moeten uitmonden in een feestje.
tja, da´s geen goed voorteken !!quote:Op zondag 22 augustus 2004 11:45 schreef SCH het volgende:
Van nu.nl
De eerste thuiswedstrijd voor de nieuwe trainer Pim Verbeek had voor SC Heerenveen moeten uitmonden in een feestje.
ben je geSCHtorven ??quote:Op zondag 22 augustus 2004 12:05 schreef Bartoli het volgende:
dankjewel sch, ik had net honger in die appeltaarten![]()
Zo vieren calvinisten feestquote:Op zondag 22 augustus 2004 12:10 schreef Bjoro het volgende:
[..]
ben je geSCHtorven ??
en ikmaar denken dat je jarig bent
U zei?quote:Op zondag 22 augustus 2004 12:16 schreef SCH het volgende:
.... en vang de ajacieden een beetje op na hun nederlaag
Fiets Tinusquote:Op zondag 22 augustus 2004 16:48 schreef methodmich het volgende:
Tinus die terreinknecht?
quote:Op zondag 22 augustus 2004 17:46 schreef methodmich het volgende:
Ja zeker. Ik loop wel eens een rondje met hem mee, omdat er hier een Palestijn in de buurt woont wiens zoontje nog wel eens op dieren wil schieten met steentjes.
Met bakstenen terugschietenquote:Op zondag 22 augustus 2004 17:46 schreef methodmich het volgende:
Ja zeker. Ik loop wel eens een rondje met hem mee, omdat er hier een Palestijn in de buurt woont wiens zoontje nog wel eens op dieren wil schieten met steentjes.
Welke gehuchten zijn nog meer aangedaan ?quote:Op zondag 22 augustus 2004 18:23 schreef pascalheister het volgende:
Avond
rondje op kosten van Stefan van Dijk die de ronde "Dwars door Gendringen" heeft gewonnen.
Start: Anholt Schneikuhle, Niederstrasze, Gendringerstrasze, naar centrum Gendringen. Dan via Anholtseweg, Ulftse weg en Bongersstraat door het centrum van Ulft. Rechtsaf richting Bonteburg onmiddellijk weer rechtsaf richting Voorst. Passage groene grens. Via de Kappellendeich door het centrum van Anholt de Adolf Dondersallee, de Niederstrasze en de Gendringerstrasze weer naar de Anholtseweg in Gendringen en Anholt. Met recht dus helemaal Dwars Door Gendringen en Anholt.quote:Op zondag 22 augustus 2004 18:53 schreef manny het volgende:
[..]
Welke gehuchten zijn nog meer aangedaan ?
Silvolde, Gendringen, Gaanderen, Terborg en dan via de paasberg om het lastig te maken ?
He, das compleet anders dan ik verwacht had. Geinige koers zo te zien: een mooi stukkie van Nederland. Vroeger zelf ook nog wel eens wat rondjes recreatief rondgefietst daaro.quote:Op zondag 22 augustus 2004 18:58 schreef pascalheister het volgende:
[..]
Start: Anholt Schneikuhle, etc, etc
dat niet maar kreeg daar bij de omroeper wel is wat te horen over de Graafschap en wat er in Athene gaande was:quote:Op zondag 22 augustus 2004 19:02 schreef manny het volgende:
[..]
He, das compleet anders dan ik verwacht had. Geinige koers zo te zien: een mooi stukkie van Nederland. Vroeger zelf ook nog wel eens wat rondjes recreatief rondgefietst daaro.
Je had toch wel een radio'tje bij je om De Graafschap te volgen toch....
Heel erg zwaar inderdaad.quote:Op zondag 22 augustus 2004 19:16 schreef tong80 het volgende:
Iemand die naar de Marathon kijkt. 35 graden en ze moeten 42 kilometer lopen. De beste van de wereld Rathcliffe is al uitgeput uitgevallen. Jos Hermes zei ik hoop niet dat er doden gaan vallen.
anal+ denk ikquote:Op zondag 22 augustus 2004 19:42 schreef tong80 het volgende:
Waar is ie te zien dan
en bijna kwam mijn pizza er spontaan uitquote:Op zondag 22 augustus 2004 19:44 schreef pascalheister het volgende:
[..]
anal+ denk ik
ow, ja zo noemen de meeste hequote:Op zondag 22 augustus 2004 19:50 schreef just me het volgende:
[..]
en bijna kwam mijn pizza er spontaan uit![]()
ik zit al aan de koffiequote:Op zondag 22 augustus 2004 19:58 schreef pascalheister het volgende:
eet smakkelijk verder![]()
Terwijl de 100 meter sprinters bezig zijn ?quote:Op zondag 22 augustus 2004 20:11 schreef Bjoro het volgende:
iemand net nog zitten kijken naar Hiddink en Simek ??
was toppie !!
Band met moeilijke naam.quote:Op zondag 22 augustus 2004 20:51 schreef just me het volgende:
Belt zoonlief vanmiddag op.. mam je moet wel naar de tv kijken als ze lowlands uitzenden en dan kijken naar een band-met-moeilijke-naam; je ziet me dan crowd-surfen
mijn kind, wat doe je
quote:Op zondag 22 augustus 2004 21:33 schreef Ajaxno1 het volgende:
Ze kan het wel!!!!!!!
Band met moeilijke naam?quote:Op zondag 22 augustus 2004 20:51 schreef just me het volgende:
Belt zoonlief vanmiddag op.. mam je moet wel naar de tv kijken als ze lowlands uitzenden en dan kijken naar een band-met-moeilijke-naam; je ziet me dan crowd-surfen
mijn kind, wat doe je
Mooi meertje.quote:Op zondag 22 augustus 2004 21:28 schreef just me het volgende:
hier nog een just-muts test
[afbeelding]
dit hoort bij de golfbaan in Spa en wordt door ons Concordianen "De Romantische" genoemdquote:Op zondag 22 augustus 2004 21:47 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Mooi meertje.
Bijna, er is er nog één voor jouw overquote:Op zondag 22 augustus 2004 22:41 schreef SCH het volgende:
Goeie verjaardag gehad, zonnetje werkte mee - hebben jullie de appeltaart op gekregen?
ik dacht dat je hem kwam brengenquote:Op zondag 22 augustus 2004 22:41 schreef SCH het volgende:
Goeie verjaardag gehad, zonnetje werkte mee - hebben jullie de appeltaart op gekregen?
Ik ben nog misselijk van al die oranjepuddinkjes van je.quote:Op zondag 22 augustus 2004 22:41 schreef SCH het volgende:
Ik ben ze er nog aan het uitpeuteren bij jequote:Op zondag 22 augustus 2004 23:06 schreef golfer het volgende:
Ik ben nog misselijk van al die oranjepuddinkjes van je.
ik spring maar is achter vom aanquote:Op maandag 23 augustus 2004 01:05 schreef Vom het volgende:
Ik ga slapen.
Trusten Hools
Nee, bedankt, hoef geen pepermuntje.quote:Op maandag 23 augustus 2004 08:49 schreef SCH het volgende:
* Legolas_Greenleaf is behulpzaam als altijd, nu hoeft LG de deur niet meer uit
[afbeelding]
En dan zit ik er nog naast, het bleken er 6 mil te zijn.quote:Op maandag 23 augustus 2004 09:16 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
LOOOL.
Ik word, impliciet volgens mij, aangezien als Bush aanhanger op de FP.Alleen omdat ik zeg dat Bush niet via de gaskamers, wat was het, 1.2 mil mensen heeft vermoord.
Nee, maar weinig leiders laten zich vergelijken met Hitlerquote:Op maandag 23 augustus 2004 09:16 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
LOOOL.
Ik word, impliciet volgens mij, aangezien als Bush aanhanger op de FP.Alleen omdat ik zeg dat Bush niet via de gaskamers, wat was het, 1.2 mil mensen heeft vermoord.
JustApekop zegt goeiemorgenquote:Op maandag 23 augustus 2004 09:37 schreef Bjoro het volgende:
heeee apekoppen....goedemorruguh !!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |