quote:Wanneer skatelegende Jimmy Wilson hun dorp aandoet, beseffen Eric en Dustin maar al te goed dat dit de uitgelezen kans is om het eindelijk te maken als professionele skaters. Maar in plaats van een vet contract krijgen ze enkele 'gouden' tips voorgeschoteld: blijf oefenen, blijf trouw aan jezelf en geef nooit op! Met dit in gedachten richten ze het 'Super duper' - team op en beginnen ze aan een waanzinnige road trip waarin ze al 'grindend' hun plaatsje in de professionele skatewereld afdwingen.
Vreemd dat je Stalker dan wel goed vond, want die scheelt niet veel qua tempo. De remake is trouwens ook nog steeds traag, ondanks dat hij een uur korter is.quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 12:29 schreef victorinox het volgende:
Solyaris (1972)
Die film is zo ongelofelijk traag.
Hij bestond uit 2 dvd's, toen de eerste dvd na ruim een uur afgelopen was, was er nog niks gebeurd.
Toen heb ik de 2de dvd er maar niet meer ingezet.
Ik kan trouwens goed begrijpen waarom de remake een uur korter is...
Blijkt maar weer eens hoe smaken kunnen verschillen. Ik vond dat een prachtfilm en de eerste film waarin ik wel Jim Carrey kon hebben.quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 12:59 schreef miss_sly het volgende:
Man in the Moon.
wat een ontzettende baggerfilm. echt vreselijk! Meestal zit ik een film toch wel uit, zelfs al is het niet helemaal wat ik verwachtte, zoals laatst met Catch me if you can. Maar deze film....echt zooo ongelofelijkvreselijk....
Volgens mij bedoel jij Man on the Moon. Die is geweldig jaquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 13:10 schreef Weakling het volgende:
Blijkt maar weer eens hoe smaken kunnen verschillen. Ik vond dat een prachtfilm en de eerste film waarin ik wel Jim Carrey kon hebben.
Ik gokte op een spelfout ... maar je zou weleens gelijk kunnen hebben.quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 15:13 schreef Frollo het volgende:
[..]
Volgens mij bedoel jij Man on the Moon. Die is geweldig ja
Man in the Moon is een andere film. Tenminste, ik denk dat de betreffende user die bedoelde.
ik bedoel inderdaad die met Jim Carey. verkeerde voorzetselquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 15:13 schreef Frollo het volgende:
[..]
Volgens mij bedoel jij Man on the Moon. Die is geweldig ja
Man in the Moon is een andere film. Tenminste, ik denk dat de betreffende user die bedoelde.
Heb de indruk dat vooral vrouwen deze film maar moeilijk kunnen apprecieren. Het is in ieder geval een film die niemand onberoerd laat. Ofwel vind je het écht goed , ofwel vind je hem barslecht.quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 15:22 schreef miss_sly het volgende:
[..]
ik bedoel inderdaad die met Jim Carey. verkeerde voorzetsel
Ik ben nooit een fan van Carey, maar dat had niets met deze film te maken. Ik vond het karakter dat hij neerzette afschuwelijk en kon er echt niet meer naar kijken.
het einde heb ik dus niet gehaald, maar je maakt me nieuwsgierigquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 15:32 schreef Weakling het volgende:
Ik ben ook totaal geen fan van Carrey en het karakter is inderdaad behoorlijk afschuwelijk, maar goed, zo schijnt Andy Kaufman nou eenmaal geweest te zijn in het echt. Schokkerend, confronterend en bot tot op het ... ehm .. bot.
Gelukkig heb ik er geen probleem mee om naar films te kijken waarin de hoofdpersoon niet sympathiek is. Vreemde was wel dat ik tegen het einde, door bepaalde voorvallen in de film, wel enige sympathie en begrip voor Andy kreeg.
Juist door het compleet onsympathieke "afschuwelijke" aan het begin van de film, kwam op mij het einde dubbel zo hard aan.
Heiligschennis.quote:Solyaris (1972)
Die film is zo ongelofelijk traag.
Hij bestond uit 2 dvd's, toen de eerste dvd na ruim een uur afgelopen was, was er nog niks gebeurd.
Toen heb ik de 2de dvd er maar niet meer ingezet.
Ik kan trouwens goed begrijpen waarom de remake een uur korter is...
Die film viel zeker tegen ja! Daar had ik nou ook hoge verwachtingen van...quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 23:23 schreef mvt het volgende:
Soms hebik het wel dat ik even andere dingen te doen heb of gewoon geen zin heb om op dat moment de film af te kijken
De film waar ik al jaren iets van had van "ja, die wil ik nog weleens zien" was 1492 Conquest of paradis. Bij Knut gekeken, ooit. Met meerdere mensen tegelijkertijd na iets van een uurtje besloten om hem uit te zetten. Het was gewoon om een of andere rede niet te volgen en totaal niet boeiend.
Bij Stalker heb je nog de verlaten industriële gebieden die erg mooi gefilmd zijn.quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 12:52 schreef Gorro het volgende:
[..]
Vreemd dat je Stalker dan wel goed vond, want die scheelt niet veel qua tempo.
Hij is al klaar, maar ik wil Drunken Master II nog kijken.quote:komt er nog een top 100 van jouw kant trouwens?
Ja, dat heb je met die bewapende transporten, hè.quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 23:26 schreef victorinox het volgende:
Die videoband wordt nu overgebracht naar Eindhoven, maar dat kan nog een paar dagen duren.
Deel 1 heb ik niet gezien, maar 2 Fast 2 Furious heb ik bekeken middels de fastforward modequote:Op vrijdag 20 augustus 2004 12:46 schreef Chewie het volgende:
Fast & the Furious, na ongeveer 20 minuten afgezet. Wat een tenenkromend slechte film is dat zeg.
'k wist niet eens dat daar een vervolg op was. Deel 1 was wel vermakelijk iigquote:Op zaterdag 21 augustus 2004 00:17 schreef Massive het volgende:
Starship Troopers 2. Puur en alleen omdat deel 1 heel goed was, en ik dacht van "He. Een deel 2." heb ik hem gehuurd. Wat een vreselijke film.
die was idd ontgoochelend overhyped !quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 23:20 schreef Swetsenegger het volgende:
The Thin Red Line
Een half uur kijken "wanneer gebeurt er eens wat"
Een uur kijken "Hij zal nu toch wel interessant gaan worden"
Anderhalf uur "Het intro is toch wel over"
Uit.....
Kijk hem niet, tenzij je natuurlijk alle cliches ooit bedacht in het SF/actie genre nog een keer op een verschrikkelijk slecht geacteerde manier wilt bekijken. Dan is 'ie wel leukquote:Op zaterdag 21 augustus 2004 00:18 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
'k wist niet eens dat daar een vervolg op was. Deel 1 was wel vermakelijk iig
Die film is zo slecht dat hij weer leuk wordt!quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 13:40 schreef twisted_jeewee het volgende:
Showgirls (3 keer geprobeerd maar de hoofdrolspeelster maakt het ergste in me los)
Saai? De oceanen van Solyaris, de ongerepte natuur, het dansende gras in het water, de regen in het huis etc? En ook al zou je die omgeving dan minder vinden dan de omgeving in Stalker, is dat dan zo doorslaggevend?: ik bedoel: de films van Tarkovsky ontlopen elkaar weinig qua kwaliteit, niveau, diepgang en inhoud.........ik vind het echt opmerkelijk dat je Stalker wel geweldig vindt en Solyaris niet eens uit kan zitten.quote:Bij Stalker heb je nog de verlaten industriële gebieden die erg mooi gefilmd zijn.
Ik vond bij Solyaris de omgevingen erg saai, m.u.v. de snelweg scene
Hee, die heb ik vorige week ook proberen uit te kijken (niet gelukt)quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 00:48 schreef Kowalabeertjuh het volgende:
Kill Bill 2, 1 Vond k super maar 2K ga em nog wel s afkijken ofzo
![]()
Die heb ik juist afgekeken omdat ik het zo slecht vond dat het daardoor een wijze les werd hoe-niet-een-film-te-maken. McGee, sterf.quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 00:59 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Ontopic: bij Charlies Angels ben ik na het assshot van Cameron Diaz de bioscoop uitgelopen
Onzin wat mij betreft. Ik heb het nodige samuraiwerk op dvd (Okamoto, Kobayashi, Kurosawa) en heb natuurlijk ook een aantal Kung Fu films en spaghetti-westerns gezien en ik ben er van overtuigd dat Tarantino een schitterende mix van genres heeft afgeleverd met Kill Bill. Gevechts choreografie en camerawerk is uitstekend met veel gevoel voor stijl en sfeer.quote:Ben geen fan van kungfu maar ik kan wel een goeie/en b-film kungfu scene van een slechte onderscheiden(adores Hero en Story Of Ricky for example). Waardeloos. Tarentino moet dit soort films aan de kenners CQ aziatische regisseurs overlaten.
Want.... ???quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 17:12 schreef Berkery het volgende:
Boys Don't Cry
- Niet dat ie zo slecht was, maar even de verkeerde film op het verkeerde moment.
We (vriendin en ik) achteraf gezien toch niet zo'n zin hadden in zo'n "based on a true story"-verhaal. We hebben na een 3 kwartier wel de film doorgespoeld naar het eind om te kijken hoe die afliep.quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 21:07 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
Want.... ???
![]()
Ik geloof er helemaal niets van.quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 15:46 schreef Wezli het volgende:
The Matrix
Armageddon
Seven Years in Tibet
Basic Instinct
Fight Club
Nog zo m'n best gedaan het goed te vinden, maar nee![]()
Dan heb je niet goed gekeken .. want deze film heeft zo veel lagen ..maatschappelijk, menselijke, romantiek.quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 01:06 schreef kinky_queen het volgende:
ik zet niet gauw een film af, maar bij PLEASENTVILLE ben ik de bios uitgelopen...
Dat kon ik echt niet aanzien
Verhaal is juist sterke kant ..quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 23:16 schreef ranja het volgende:
Arlington road.
Vond het verhaal echt helemaal niks. Ben opgehouden te kijken toen de hoofdpersoon voor de zoveelste keer loog tegen de politie en zei dat er niks aan de hand was
Dat is jouw mening. Niet iedereen heeft dezelfde smaakquote:Op zaterdag 21 augustus 2004 22:23 schreef Lambiekje het volgende:
Waarom worden hier films genoemd die juist naar meerdere keren te bekijken talleen maar beter worden.
Mee eens.quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 22:16 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Dan heb je niet goed gekeken .. want deze film heeft zo veel lagen ..maatschappelijk, menselijke, romantiek.
Dit is een erg goede film.
En die vind ik dan wel weer erg goed.quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 22:56 schreef MartinusMagnus het volgende:
De Ontdekking Van De Hemel.
Zo baggerslechten saaaaaaaaai
![]()
Vind ik ook! Het verhaal is gewoon té onrealistisch en er lijkt niet goed over na te zijn gedacht.quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 23:18 schreef Dizer het volgende:
Unbreakable
Ik ben in slaap gevallen tijdens deze film!!!
Dat was ook het eerste moment dat ik officieel niet meer fan ben van Bruce Willis. Loopt ie mij helemaal gek te maken met zijn stomme uitspraken dat deze film nóg beter is dan the Sixth Sense, blijkt het allemaal gelogen te zijn om zijn stomme film goed te promoten
Saaie film, met een stom verhaal. Totaal niet boeiend!
En dat zijn allemaal toopersquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 15:46 schreef Wezli het volgende:
The Matrix
Armageddon
Seven Years in Tibet
Basic Instinct
Fight Club
Nog zo m'n best gedaan het goed te vinden, maar nee![]()
Vooral het einde, alsof ze geen budget meer hadden en een hele snelle einde aan moesten plakkenquote:Op zaterdag 21 augustus 2004 23:22 schreef Ablaze het volgende:
[..]
Vind ik ook! Het verhaal is gewoon té onrealistisch en er lijkt niet goed over na te zijn gedacht.
Nou ja, Armageddonquote:Op zaterdag 21 augustus 2004 23:23 schreef Dizer het volgende:
[..]
En dat zijn allemaal toopers
Fight Club![]()
The Matrix = THE MOVIE EVER
Maar smaken verschillen
Uuhm...het is een leuke film, maar inderdaad geen topper. Daar heb je gelijk in. Maar Fight Club!! Damn das een van mijn favorieten!! En mijn favoriete acteur speelt er in met een van zijn beste acteerprestaties ooit (Edward Norton!!!)quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 23:26 schreef foton het volgende:
[..]
Nou ja, Armageddontopper?
![]()
Inderdaad, zo een slechte film. Had een paar spannende scene's maar de rest van de film is zooooo clichéquote:Op zaterdag 21 augustus 2004 23:27 schreef NgInE het volgende:
en natuurlijk een beruchte: Signs. de aliens kunnen niet tegen water. jammer dan dat er NOGAL wat water in de aardse atmossfeer zit. tja...foutjes.
Dreamcatcher is geweldig !!quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 12:23 schreef MissyMirjaM het volgende:
dreamcatcher. wat een baggerfilm, met een of ander dom oninterresantw ezen, kom op zeg.
raptor, dat was gewoon echt een c film :')
Ik heb het niet zo op komedie eigenlijk. Enige komedie dat ik kan hebben is Austin Powers, Rat Race, American Pie, Home Alone 1 & 2 en Acary Movie. Voor de rest kan ik komedie niet waarderen.quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 23:47 schreef NgInE het volgende:
Ace Ventura 1 vondt ik heel goed te doen. lekkere bizzare humorkon er wel om lachen. maar ja: smaken verschillen en dat is nergens zo duidelijk als bij het humor genre.
Goeie beslissing, film heeft weinig nieuws te bieden, lijkt een horrorfilm, maar is het absoluut niet, en is achteraf erg voorspelbaar. Toch heb ik hem wel uit gekeken, omdat ik het wel een grappig sfeertje vond hebben (lonely town in the middle of nowhere...)quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 12:22 schreef SunChaser het volgende:
Ik heb van de week Cold Greek Manor afgezet, wat een FUCKFILM. na 45 min was er nog niets spannends gebeurd. De dialogen zijn crappy en de acteurs kunnen hun lachen steeds niet houden om het stupide plot. Heb nog even de laatste 5 minuten gekeken, maar zelfs dat was zonde van mijn tijd.
dat was geen humor, maar een thriller! ik zou er echt niet aan moeten denken om zo een figuur achter me aan te moeten hebben!quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 23:59 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik heb het niet zo op komedie eigenlijk. Enige komedie dat ik kan hebben is Austin Powers, Rat Race, American Pie, Home Alone 1 & 2 en Acary Movie. Voor de rest kan ik komedie niet waarderen.
Maar wat vond je van The Cable Guy dan?
Geen humor!?quote:Op zondag 22 augustus 2004 00:14 schreef NgInE het volgende:
[..]
dat was geen humor, maar een thriller! ik zou er echt niet aan moeten denken om zo een figuur achter me aan te moeten hebben!maar ja, omdat het een humor film hoort te zijn vondt ik'm dus niet zo goed, want kon er niet echt om lachen. echt vermakend was het ook niet.
Ik vind het juist triest als de hele kliek als een koor verkondigt dat ze fight club allemaal zo stoer vonden, zonder zich een moment te verdiepen in het waarom.quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 22:23 schreef Lambiekje het volgende:
Volgens my zitten mensen hier gewoon maar wat te roepen en lekker stoer doen dat ze Fight Club niet hebben af gezien .. jammer jammer erg jammer.
ja dat mag, maar dat hebben we liever nietquote:Op zondag 22 augustus 2004 00:22 schreef kamagurka het volgende:
Ik vond het bij 3x kijken nog steeds een overhypte en matige film, mag dat soms ook?
Ik leg een drol in een envelop en stuur hem op naar het kantoor van de fokkin' thought policequote:Op zondag 22 augustus 2004 00:23 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
ja dat mag, maar dat hebben we liever niet
![]()
1984? ook geen al te beste verfilming van een klassiek boekquote:Op zondag 22 augustus 2004 00:28 schreef kamagurka het volgende:
[..]
... de fokkin' thought police
Nee, ik heb het over elkaar napratende pubermannekes... niet over Orwellquote:Op zondag 22 augustus 2004 00:33 schreef NgInE het volgende:
[..]
1984? ook geen al te beste verfilming van een klassiek boek
Ichi the Killerquote:Op zondag 22 augustus 2004 00:38 schreef NgInE het volgende:
Donnie Darko is ook erg goed, maar er worden te weinig eindjes aan elkaar geknoopt op het laatst, waardoor de kijker de rest zelf maar uit moet zoeken. op zich niks mis mee, maar je moet daar wel tegen kunnen
zie je ook vaak bij asiatische films trouwens, vooral Japanse. wie kan mij het einde van Ichi the Killer uitleggen?
Wie kan mij de hele film uitleggen?quote:Op zondag 22 augustus 2004 00:38 schreef NgInE het volgende:
Donnie Darko is ook erg goed, maar er worden te weinig eindjes aan elkaar geknoopt op het laatst, waardoor de kijker de rest zelf maar uit moet zoeken. op zich niks mis mee, maar je moet daar wel tegen kunnen
zie je ook vaak bij asiatische films trouwens, vooral Japanse. wie kan mij het einde van Ichi the Killer uitleggen?
Het einde was te langdradig gewoon!!!quote:Op zondag 22 augustus 2004 00:42 schreef kamagurka het volgende:
Die laatste LOTR film had ik na een uur ook sterk de aanvechting een pint te gaan pakken, helaas was ik met een paar leipe Tolkienfans op stap
Je gaat me niet zeggen dat je niet van Donnie Darko hebt gehoord?quote:Op zondag 22 augustus 2004 00:44 schreef pieter_pontiac het volgende:
Donnie Darko
Of Donnie Brasco
Misschien komt ie in de bioscoop bij Pathe Tushinski. Ik hoop het!!quote:Op zondag 22 augustus 2004 00:46 schreef NgInE het volgende:
ja idd. tenminste wel in America dan, of het hier in nederland gaat gebeuren? denk het niet, maar is afwachten.
Ik vond het echt een ranzige film. Te ranzig gewoon. Bleeegh!!!quote:en Ichi The Killer gaat nergens over? het is inderdaad wel nogal...tja: bloederig (maar wel zo over the top dat het toch ook weer grappig is hier en daar), maar er zit wel degelijk een goed verhaal onder. hoe je mensen kunt manipuleren d.m.v. gebruik te maken van angst, geweld en hun persoonlijke zwakheden...mij sprak het erg aan (ben zelf ook gepest vroegermaar wel goed van af gekomen gelukkig (al zeg ik dat zelf)
Ik vind hem bespottelijk, zat alleen maar te lachen vanwege de pure waanzin! Ergens over gaan heb ik ook niet kunnen ontdekken hoor, daar was ie echt te leip voorquote:Op zondag 22 augustus 2004 00:46 schreef NgInE het volgende:
en Ichi The Killer gaat nergens over? het is inderdaad wel nogal...tja: bloederig (maar wel zo over the top dat het toch ook weer grappig is hier en daar), maar er zit wel degelijk een goed verhaal onder. hoe je mensen kunt manipuleren d.m.v. gebruik te maken van angst, geweld en hun persoonlijke zwakheden...mij sprak het erg aan (ben zelf ook gepest vroegermaar wel goed van af gekomen gelukkig (al zeg ik dat zelf)
zo moeilijk is het toch niet? japanse mafia baas wordt vermoord: sadistische side-kick probeert de moordenaar op te zoeken. de moordenaar wordt gebrainwashed door een andere mafia 'clan' om de concurrentie uit te moorden. moordenaar en de side-kick vallen elkaar en dan:quote:Op zondag 22 augustus 2004 00:44 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Wie kan mij de hele film uitleggen?
Manga-humor oid?
Ooh en ik herinner me opeens iets wat ik dus weg had verdrongen. Dat ie dus inderdaad opgewonden raakte van het moorden en dat ie klaarkwam en dan lieten ze al dat sperma zien en zoquote:Op zondag 22 augustus 2004 01:09 schreef NgInE het volgende:
dat was juist het bizzarre eraan: Ichi wil helemaal niet moorden, maar wordt er steeds tot aangezet. plus dat hij er opgewonde door raakt. hij is helemaal overgeleverd aan zijn eigen menselijke grillen en aan de wil van de yakuza. hij is ook een slachtoffer.
quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 22:23 schreef Lambiekje het volgende:
Just for the Cause ...
Kijk de anime. Daar krijg je wat backstory over Ichi zelf. Verklaard ook wat beter waarom hij steeds huild.quote:Op zondag 22 augustus 2004 01:16 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ooh en ik herinner me opeens iets wat ik dus weg had verdrongen. Dat ie dus inderdaad opgewonden raakte van het moorden en dat ie klaarkwam en dan lieten ze al dat sperma zien en zo
Maar inderdaad, nooit zo naar gekeken, er zit eigenlijk best wel een "verhaal" bij deze film
valt best mee. En het backstory geeft Ichi's karakter wat meer inhoud.quote:Op zondag 22 augustus 2004 02:47 schreef NgInE het volgende:
gaaah! ja, natuurlijk dat klopt! moet die film misschien maar weer eens gaan kijken, is al weer een tijdje geleden. en heb gehoord dat de anime niet veel soeps is.
Je gaat me niet zeggen dat je Donnie Brasco nooit hebt gezien?quote:Op zondag 22 augustus 2004 00:48 schreef Dizer het volgende:
[..]
Je gaat me niet zeggen dat je niet van Donnie Darko hebt gehoord?
Donnie Brasco heb ik nooit gezien...
Je gaat me niet vertellen dat je Donnie Darko nooit hebt gezien? Must see, huren!quote:Op zondag 22 augustus 2004 13:38 schreef pieter_pontiac het volgende:
[..]
Je gaat me niet zeggen dat je Donnie Brasco nooit hebt gezien?
Donnie Drako heb ik nooit van gehoord...
<cut>
Rennen naar de videotheek!! Rennen!!!! Die moet je echt zien gewoon!!quote:Op zondag 22 augustus 2004 13:38 schreef pieter_pontiac het volgende:
[..]
Je gaat me niet zeggen dat je Donnie Brasco nooit hebt gezien?
Donnie Drako heb ik nooit van gehoord...
Is die de moeite waard?
*naar videotheek rent
quote:Op zondag 22 augustus 2004 12:01 schreef wolfrolf het volgende:
The Birds van Hitchcock.
Echt om te huilen zo saai
once again :quote:Op zondag 22 augustus 2004 13:43 schreef Visitor.Q het volgende:
Lost Highway van Lynch. Normaal gesproken zijn zijn films wel oke, maar ik was té stoned en té dronken (hoewel dat normaal goed helpt om in de stemming van een film te komen). Ik vond hem te traag en er gebeurd geen reet, dus ik ben maar gaan pitten
OH .. mijn fout ,de film heet For the Cause. Wat een achterlijk SF-film.quote:Op zondag 22 augustus 2004 01:40 schreef SunChaser het volgende:
[..]Bedoel je niet Just Cause, met Sean Connery?
Ook gekeken. Idd een baggerfilm. Lijkt supergrappig enzo in voorfilmpjes maar valt zwaar tegenquote:Op zondag 22 augustus 2004 21:37 schreef Miesjel het volgende:
Garfield the movie... na 15 minuten was het nog steeds niet grappig.
De scene met de brandblusser kon ik ook niet tegen. Heb de film wel verder afgekeken en de rest was lang zo schokkend niet als de brandblusser-scene.quote:Op zondag 22 augustus 2004 21:56 schreef Tim_Schuhmacher het volgende:
Irreversible
Bij de bewuste scene in de homobar waar een brandblusser contact met een hoofd maakt, vond mijn maag het wel genoeg. Ik had nog nooit mee gemaakt dat ik akkelig van een film werd, terwijl ik weet dat het nep is. De hele avond heb ik nog een raar gevoel gehad.
Die film was tight vanwege het orignele concept, toen ik hem keek in het filmuseum in hetquote:Op zondag 22 augustus 2004 22:04 schreef trueblue het volgende:=
De scene met de brandblusser kon ik ook niet tegen. Heb de film wel verder afgekeken en de rest was lang zo schokkend niet als de brandblusser-scene.
Maar je hebt niks gemist hoor, het was een flutflim
Ben ik bij in slaap gevallen.. wet het nog precies.. conclusie: film is gewoon saai!quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 20:34 schreef Berkery het volgende:
The Devil's Advocate
Ik weet niet meer precies waarom, maar halverwege heb ik 'm maar uitgezet. Boring waarschijnlijk...
Gewoon luidkeels de film tijdens het kijken afzeiken. Dan moet je natuurlijk niemand in de buurt hebben die de film echt leuk vindt maar goed.quote:Op zaterdag 4 september 2004 10:00 schreef MikeyMo het volgende:
ik kijk films altijd af, maar als ze weinig boeien ga ik er altijd wel wat bij doen en kijk ik nog met een half oog
Dudequote:Op zaterdag 4 september 2004 12:06 schreef middagdutje het volgende:
The big Lebowski: Wat een dodelijk saaie film.Met de hele groep unaniem besloten om hem af te zetten.
Alleen Godfather lukt me niet ... LOTR 1 kijkt wel lekker weg. de nwe trilogy StarWars kan me ook niet echt boeien.quote:Op zaterdag 4 september 2004 15:23 schreef scanman01 het volgende:
The Godfather 1 heb ik met zeer veel moeite uitgekeken, maar dat is me bij deel 2 niet gelukt. Na een half uur opgegegeven. Lord of the rings 1 is me ook niet gelukt om uit te kijken, Pulp Fiction evenmin. Wat langer geleden ben ik begonnen aan star wars, maar ook dat was ik na een uur zat. Verder zijn er nog wel meer films, maar die waren zo slecht dat ik niet eens de titels meer weet.
Heb je het alternatieve einde gezien met Figgis? Die was zelfs nóg erger!quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 12:22 schreef SunChaser het volgende:
Ik heb van de week Cold Greek Manor afgezet, wat een FUCKFILM. na 45 min was er nog niets spannends gebeurd. De dialogen zijn crappy en de acteurs kunnen hun lachen steeds niet houden om het stupide plot. Heb nog even de laatste 5 minuten gekeken, maar zelfs dat was zonde van mijn tijd.
Vond het tempo daar juist wel lekker. lekker rustgevende film. Dromerig.quote:Op zaterdag 4 september 2004 16:46 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Solaris met Clooney is ook gruwelijk slaapverwekkend.
dat doe ik als ik gedwongen wordt een soap/dramaserie te kijken omdat vriendin/schoonmoeder dat vrijwel de enige tv vinden die leuk is. Het is elke dag weer ONM, GTST en nu ook Het glazen huis. Verder natuurlijk alles wat drama is (Rozengeur en wodkalime, Meiden van de Wit e.d. series) en showbiz (Real life soaps, RTL Boulevard)quote:Op zaterdag 4 september 2004 11:33 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Gewoon luidkeels de film tijdens het kijken afzeiken. Dan moet je natuurlijk niemand in de buurt hebben die de film echt leuk vindt maar goed.
Sterkte!quote:Op zondag 5 september 2004 09:52 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
dat doe ik als ik gedwongen wordt een soap/dramaserie te kijken omdat vriendin/schoonmoeder dat vrijwel de enige tv vinden die leuk is. Het is elke dag weer ONM, GTST en nu ook Het glazen huis. Verder natuurlijk alles wat drama is (Rozengeur en wodkalime, Meiden van de Wit e.d. series) en showbiz (Real life soaps, RTL Boulevard)
Ik vermoedde dit gebrek aan kwaliteit. Bedankt voor de bevestiging. Scheelt me weer anderhalf uur.. of een half uur natuurlijk..quote:Op zondag 5 september 2004 10:53 schreef Atreidez het volgende:
Gisteren weer eentje afgezet, nl. 13 Going On 30. De grootste domper vond ik eigenlijk al dat toen ze 30 werd iedereen 30 was en ze in een totaal andere wereld leefde. Ik dacht (en hoopte) dat ze als 30 jarige wakker zou worden en dat iedereen om haar heen nog gewoon 13 was.. Die Jennifer Garner kon me ook niet boeien en toen heb ik 30 min. de film maar afgezet
Graag gedaan.quote:Op zondag 5 september 2004 10:55 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Ik vermoedde dit gebrek aan kwaliteit. Bedankt voor de bevestiging. Scheelt me weer anderhalf uur.. of een half uur natuurlijk..
Van Klaas Vaak zeker? Slaapverwekkend plaatje..quote:Op woensdag 29 september 2004 11:21 schreef MikeyMo het volgende:
Ik kreeg bezoek onder het 14e Kippetje
quote:Op zondag 5 september 2004 11:45 schreef Dos37 het volgende:
Das Boot heb ik gisteren afgezet na 1 uur vond er geen hol aan. Saai en traag.
quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 23:16 schreef ranja het volgende:
Arlington road.
Ik had de pech om 'm in de bioscoop te zien met vrienden* die 'm wel leuk vonden.quote:Op woensdag 29 september 2004 12:02 schreef Eev het volgende:
Dumb and Bumber:
uitgezet na 5 min en bij de vidoetheek na 10 min gevraagd of ik asjeblief een andere mee mocht.
Haha, alleen al voor het stukje waarin The Blair Witch Project (met die 50 liter snot wahahaha) gepersifleerd wordt moet je die film uitkijken!quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 13:24 schreef Shogo het volgende:
Scary Movie... Sorry maar ik vond hier echt niks grappigs aan. Ik zal ook niet de moeite doen om de overige delen nog eens te zien.
Helemaal gelijk inquote:Op donderdag 7 oktober 2004 17:23 schreef --Globe-- het volgende:
Intolerable cruelty, ik vond m echt verschrikkelijk slecht...
En dat werd ie ook niet...quote:Op zondag 22 augustus 2004 21:37 schreef Miesjel het volgende:
Garfield the movie... na 15 minuten was het nog steeds niet grappig.
Oftewel, je bericht past niet in dit topic. Je hebt de film gewoon afgezien!quote:Op woensdag 13 oktober 2004 15:23 schreef EvilDuckie het volgende:
In china they eat dogs: Afgekeken omdat ik dacht dat niemand zo'n crap film kon maken. Zitten wat leuke grappen in, maar leuk om het sadistische. Verder nutteloos geweest om de film te kijken
Pas geleden gehuurd samen met mijn vriendin, dachten dat het wel een aardige film was.quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 12:23 schreef MissyMirjaM het volgende:
dreamcatcher. wat een baggerfilm, met een of ander dom oninterresantw ezen, kom op zeg.
pfft als je dat al een slechte film vind denk ik dat je winnie de pooh wel leuk vind ofniet ?quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 13:40 schreef twisted_jeewee het volgende:
Dances with wolves (1 van de foutste films ever!)
slecht ??? integendeel !quote:Op woensdag 13 oktober 2004 16:04 schreef TukkerBart1965 het volgende:
uhhhmm DreamCatcher verschrikkelijk wat slecht was die.
is dat niet die film met Rambo in de hoofdrol ?quote:Op woensdag 29 september 2004 12:02 schreef Eev het volgende:
Death race 2000:
Ik heb hem wel, ook al eens aan begonnen maar het wil gewoon niet. Na 10 minuten bedenk ik iets wat ik beter kan gaan doen.
quote:Op woensdag 29 september 2004 12:13 schreef Hare het volgende:
Oasis: Het spijt me, maar kon echt niet langer kijken naar dat gehandicapte meisje.
Eigenlijk wel slecht hequote:Op maandag 18 oktober 2004 18:25 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |