abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Frontpage vrijdag 20 augustus 2004 @ 12:22:05 #1
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_21420824
Ik heb van de week Cold Greek Manor afgezet, wat een FUCKFILM. na 45 min was er nog niets spannends gebeurd. De dialogen zijn crappy en de acteurs kunnen hun lachen steeds niet houden om het stupide plot. Heb nog even de laatste 5 minuten gekeken, maar zelfs dat was zonde van mijn tijd.
pi_21420847
dreamcatcher. wat een baggerfilm, met een of ander dom oninterresantw ezen, kom op zeg.

raptor, dat was gewoon echt een c film :')
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_21420907
ROTK pas na 20 minuten afgezet. Opzich interesseert het verhaal me al niet veel en toen er na 20 minuten nog niks boeiends gebeurd was was ik het zat. Ga het nog wel een keertje proberen
2015: <span class="s">MLA - JFK - PMI</span>
pi_21420941
Dracula 200(0?)
Omdat ik zo dol was op Dracula moest ik deze persee ook zien, tegen de waarschuwingen in.
Walgelijk en een schande voor het hele personage
Ik wil gvd bekakt-pratende goedgeklede vampieren, geen zombies!
  vrijdag 20 augustus 2004 @ 12:29:13 #5
27619 victorinox
Big, fuck-off shiny ones
pi_21420970
Solyaris (1972)

Die film is zo ongelofelijk traag.
Hij bestond uit 2 dvd's, toen de eerste dvd na ruim een uur afgelopen was, was er nog niks gebeurd.
Toen heb ik de 2de dvd er maar niet meer ingezet.
Ik kan trouwens goed begrijpen waarom de remake een uur korter is...
The thoughts of others screech at them like the forced laughs of a billion art house movie patrons.
IMDb Vote History
  vrijdag 20 augustus 2004 @ 12:31:35 #6
13211 MSXUser
Irritant figuur...
pi_21421022
Films waarvan ik me nog kan herinneren dat ik ze niet heb uitgekeken:

- Q&A: Was volgens de eigenaar van de lokale videotheek een topfilm.... niet dus. Totaal geen actie, oersaaie dialogen.
- The Matrix: Daar ben ik letterlijk bij in slaap gevallen.
- Spiderman: Internet contactje 'Die film moet je gewoon gezien hebben!'. Conclusie: Net als The Matrix ook weer zo'n enorm hype product. Dergelijke rotzooi mogen ze wat mij betreft houden.
If electricity comes from electrons, does morality come from morons?
pi_21421038
Black Circel Boys. Op een of andere manier ergerde ik me zo kapot aan een van de hoofdrolspelers dat ik niet meer verder kon kijken.
In the long run, I hit what I aim at
  Moderator / FOK!Fotograaf vrijdag 20 augustus 2004 @ 12:45:23 #8
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_21421280
Topgun. Vreselijk saai. Na een half uurtje mee gestopt..
  vrijdag 20 augustus 2004 @ 12:45:31 #9
70743 Miss_Nexhil
*Something new has begun*
pi_21421284
Grind
quote:
Wanneer skatelegende Jimmy Wilson hun dorp aandoet, beseffen Eric en Dustin maar al te goed dat dit de uitgelezen kans is om het eindelijk te maken als professionele skaters. Maar in plaats van een vet contract krijgen ze enkele 'gouden' tips voorgeschoteld: blijf oefenen, blijf trouw aan jezelf en geef nooit op! Met dit in gedachten richten ze het 'Super duper' - team op en beginnen ze aan een waanzinnige road trip waarin ze al 'grindend' hun plaatsje in de professionele skatewereld afdwingen.
.

Volgens mij hebben we een kwartiertje / 20 minuten gezien. Toen gauw die dvd weer in het hoesje en snel weer naar de Videoland gebracht. Categorie : humor. Het huilen stond me nader dan het lachen. Wat een verschrikkelijk niet-leuke film .
pi_21421319
Fast & the Furious, na ongeveer 20 minuten afgezet. Wat een tenenkromend slechte film is dat zeg.

The Bodyguard, niet afgezet maar na een tijdje in de bioscoop in slaap gevallen, was mijn blind-date niet blij mee maar ik werd ook niet echt blij van die blind-date. Later nog wel weer een keer die film proberen te kijken op TV maar hield ik ook niet lang vol, dus het lag niet alleen aan die date.

[ Bericht 19% gewijzigd door #ANONIEM op 20-08-2004 12:49:15 ]
  vrijdag 20 augustus 2004 @ 12:46:59 #11
25301 Gorro
Reject False Icons
pi_21421327
Voor zover ik me kan herinneren geen enkele.
pi_21421365
Love Actually, wat een kut hoeren bagger jank film...ik ben de bios uitgelopen
  Moderator vrijdag 20 augustus 2004 @ 12:48:54 #13
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_21421366
'Four Rooms', na 2 van de 4 verhalen afgezet. Ik weet dat dan het stuk van Tarantino nog moet komen, maar ik kon het niet langer aan. Wat een flutscenario.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
  vrijdag 20 augustus 2004 @ 12:49:21 #14
15967 Frollo
You know I am a righteous man
pi_21421381
- As good as it gets: Twee keer geprobeerd, de tweede keer weliswaar iets verder gekomen dan de eerste keer, maar toch boeit ie gewoon niet.
- Time Bandits: Een vroege Gilliam-fantasiefilm, met onder andere John Cleese als Robin Hood en Ian Holm als Napoleon. Klinkt leuk, maar het verhaal is te fragmentarisch en de beeld- en geluidskwaliteit van de dvd te slecht. Kijk ik misschien nog wel eens af.
- Ghost in the Shell: Gewoon nog geen tijd gehad om het laatste kwart te kijken. Maar dat komt vast nog wel.
  vrijdag 20 augustus 2004 @ 12:52:02 #15
25301 Gorro
Reject False Icons
pi_21421426
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2004 12:29 schreef victorinox het volgende:
Solyaris (1972)

Hij bestond uit 2 dvd's, toen de eerste dvd na ruim een uur afgelopen was, was er nog niks gebeurd.
Vreemd dat je Stalker dan wel goed vond, want die scheelt niet veel qua tempo. De remake is trouwens ook nog steeds traag, ondanks dat hij een uur korter is.

trage films

komt er nog een top 100 van jouw kant trouwens?
pi_21421457
Queen of the Dammned

deed teveel pijn aan me ogen...na half uur uitgezet
pi_21421498
Natural Born Killers. Het camerawerk/kleurgebruik stond me tegen en het thema (veel-geweld-onder-het-mom-van-scherpe-maatschappelijke-kritiek) vind ik een beetje dun.
Ik en mijn leger van stokstaartjes.
pi_21421547
Man in the Moon.

wat een ontzettende baggerfilm. echt vreselijk! Meestal zit ik een film toch wel uit, zelfs al is het niet helemaal wat ik verwachtte, zoals laatst met Catch me if you can. Maar deze film....echt zooo ongelofelijkvreselijk....

en een keer ben ik weggelopen uit de bios, ik geloof bij Young Einstein ofzo. Vond hem niet echt grappig en degene met wie ik was ook niet, dus we zijn maar vertrokken.

Ik tel de films waarbij ik in slaap ben gevallen niet mee, dat hoeft niets over de film te zeggen, maar vaak meer over mijn gebrek aan slaap
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  vrijdag 20 augustus 2004 @ 13:00:08 #19
43304 Scalley
Druk ALT+F4 voor babes
pi_21421567
Lord of The Rings Deel 1 (te saai). Heb de andere delen dan ook niet gekeken.
Insomnia (halverwege in slaap gevallen op de bank, echt waar!)
No One Knows
pi_21421570
Anchorman
Humor was waardeloos...
Before U Judge Me Take A Look At Yourself !
pi_21421624
Any Given Sunday.

Na 20 minuten de bioscoop uitgegaan. Ik was zeker niet de eerste en waarschijnlijk ook niet de laatste
pi_21421628
Spiderman 1 (in slaap gevallen in bios)
Lord of The Rings 2 (saai, afgezet)
Final Mission (gewoon door en door slecht)
  vrijdag 20 augustus 2004 @ 13:05:40 #23
99364 melismay
I'm not finished!!!
pi_21421681
When the party is over met Sandra Bullock... Wat een saaie film zeg!!!
Mannen zijn stom en jongens hebben vlooien
-
I'm not dating, I'm knitting
  vrijdag 20 augustus 2004 @ 13:10:35 #24
27648 Weakling
available in strong mint
pi_21421766
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2004 12:59 schreef miss_sly het volgende:
Man in the Moon.

wat een ontzettende baggerfilm. echt vreselijk! Meestal zit ik een film toch wel uit, zelfs al is het niet helemaal wat ik verwachtte, zoals laatst met Catch me if you can. Maar deze film....echt zooo ongelofelijkvreselijk....
Blijkt maar weer eens hoe smaken kunnen verschillen. Ik vond dat een prachtfilm en de eerste film waarin ik wel Jim Carrey kon hebben.

Cronenbergs Rabid is de enige film die ik niet heb afgekeken tot nu toe, vond 'm veel te saai en te oninteressant ... nou ja, niet helemaal de enige film die ik nooit heb afgekeken ... er zijn films waarbij het me nooit lukt om ze helemaal af te kijken
There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_21421790
Cabin fever ben ik weggelopen in de sneak
_Disruption by Design, by any means necessary_
I'll describe the way I feel ...You're my new Achilles heel
Can this savior be for real. Or are you just my seventh seal?
  vrijdag 20 augustus 2004 @ 13:14:49 #26
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_21421839
Scary Movie 3....
Ik snap sowieso al niet dat ik heb de film aangezet heb, maar je moet wat als je je verveelt.
  vrijdag 20 augustus 2004 @ 13:16:07 #27
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_21421861
The Matrix en LOTR... na 10 minuten had ik van beiden schoon genoeg
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_21422031
Scary Movie... Sorry maar ik vond hier echt niks grappigs aan. Ik zal ook niet de moeite doen om de overige delen nog eens te zien.
pi_21422371
Showgirls (3 keer geprobeerd maar de hoofdrolspeelster maakt het ergste in me los)
Dances with wolves (1 van de foutste films ever!)
  vrijdag 20 augustus 2004 @ 13:42:20 #30
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_21422410
X-men
Bij deze film viel ik in slaap
pi_21423386
Got the hook up.

erg slecht
pi_21423671
The Sound of Music en Titanic
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_21423725
The matrix reloaded
Donnie Brasco
Deep blue see

en nog wel aantal, kut films
pi_21423797
Chicago, langer dan een kwartier hield ik het niet vol. Wat een kwelling.
Just because you're paranoid doesn't mean they're not after you
  vrijdag 20 augustus 2004 @ 15:13:13 #35
15967 Frollo
You know I am a righteous man
pi_21424585
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2004 13:10 schreef Weakling het volgende:

Blijkt maar weer eens hoe smaken kunnen verschillen. Ik vond dat een prachtfilm en de eerste film waarin ik wel Jim Carrey kon hebben.
Volgens mij bedoel jij Man on the Moon. Die is geweldig ja
Man in the Moon is een andere film. Tenminste, ik denk dat de betreffende user die bedoelde.
pi_21424625
en natuurlijk cold creek manor.
die vrouw in de videotheek helemaal lyrisch: hij begint wat rustig en saai, maar het is een hele goeie film hoor !
na ruim 3 kwartier was er nog geen kloot gebeurd
dus toen maar afgezet en het einde gekeken, en zelfs dat was de hele film niet waard
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  vrijdag 20 augustus 2004 @ 15:19:39 #37
27648 Weakling
available in strong mint
pi_21424737
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2004 15:13 schreef Frollo het volgende:

[..]

Man in the Moon is een andere film. Tenminste, ik denk dat de betreffende user die bedoelde.
Ik gokte op een spelfout ... maar je zou weleens gelijk kunnen hebben.
There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_21424800
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2004 15:13 schreef Frollo het volgende:

[..]

ik bedoel inderdaad die met Jim Carey. verkeerde voorzetsel
Ik ben nooit een fan van Carey, maar dat had niets met deze film te maken. Ik vond het karakter dat hij neerzette afschuwelijk en kon er echt niet meer naar kijken.
pi_21425003
Bad Boys, bagger
Todo sobre mi madre, tweede keer wel afgekeken
Stalker,
'Paul McCartney krijgt een award van niemand minder dan Bono' - Beau van Erven Dorens.
http://www.last.fm/user/spacemangraig
  vrijdag 20 augustus 2004 @ 15:32:20 #40
27648 Weakling
available in strong mint
pi_21425017
Ik ben ook totaal geen fan van Carrey en het karakter is inderdaad behoorlijk afschuwelijk, maar goed, zo schijnt Andy Kaufman nou eenmaal geweest te zijn in het echt. Schokkerend, confronterend en bot tot op het ... ehm .. bot.

Gelukkig heb ik er geen probleem mee om naar films te kijken waarin de hoofdpersoon niet sympathiek is. Vreemde was wel dat ik tegen het einde, door bepaalde voorvallen in de film, wel enige sympathie en begrip voor Andy kreeg.

Juist door het compleet onsympathieke "afschuwelijke" aan het begin van de film, kwam op mij het einde dubbel zo hard aan.
  vrijdag 20 augustus 2004 @ 15:37:29 #41
97643 misteriks
finest in cool since 1977
pi_21425133
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2004 15:22 schreef miss_sly het volgende:

[..]

ik bedoel inderdaad die met Jim Carey. verkeerde voorzetsel
Ik ben nooit een fan van Carey, maar dat had niets met deze film te maken. Ik vond het karakter dat hij neerzette afschuwelijk en kon er echt niet meer naar kijken.
Heb de indruk dat vooral vrouwen deze film maar moeilijk kunnen apprecieren. Het is in ieder geval een film die niemand onberoerd laat. Ofwel vind je het écht goed , ofwel vind je hem barslecht.
Ik vond hem wel iets hebben
misteriks' contribution is sponsored by Great Attitude Inc.
pi_21425159
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2004 15:32 schreef Weakling het volgende:
Ik ben ook totaal geen fan van Carrey en het karakter is inderdaad behoorlijk afschuwelijk, maar goed, zo schijnt Andy Kaufman nou eenmaal geweest te zijn in het echt. Schokkerend, confronterend en bot tot op het ... ehm .. bot.

Gelukkig heb ik er geen probleem mee om naar films te kijken waarin de hoofdpersoon niet sympathiek is. Vreemde was wel dat ik tegen het einde, door bepaalde voorvallen in de film, wel enige sympathie en begrip voor Andy kreeg.

Juist door het compleet onsympathieke "afschuwelijke" aan het begin van de film, kwam op mij het einde dubbel zo hard aan.
het einde heb ik dus niet gehaald, maar je maakt me nieuwsgierig
ik kan ook prima naar onsympathieke hoofdpersonen kijken. Ik kan er ook niet helemaal de vinger op leggen waarom deze film me zo tegenstond, maar dat was wel zo. Ik kon er echt niet langer naar kijken, terwijl ik toch normaal niet flauw of teergevoelig ben ofzo

ow ja, een van de redenen waarom ik hem wel wilde zien, was omdat hij over Andy Kaufmann ging, want dat wist ik wel.
  vrijdag 20 augustus 2004 @ 15:40:16 #43
58200 Breemz
A New Form Of Intelligence
pi_21425198
the gladiator , ice age
beide keren in slaap gevallen
I love to be in charge
Heracles Black & White Army!!
Ere-divisie here we are, 3th year in a row!
pi_21425264
'k Moet Dancer in the Dark nog steeds een keer helemaal zien... Moest destijds de bios verlaten omdat ik f*cking beroerd was en net buiten de bios m'n ingewanden moest legen

het camerawerk hielp op dat punt niet echt mee
The prettiest people do the ugliest things
pi_21425398
The Matrix
Armageddon
Seven Years in Tibet
Basic Instinct
Fight Club

Nog zo m'n best gedaan het goed te vinden, maar nee
Sib | Dab | Dua
  vrijdag 20 augustus 2004 @ 16:02:01 #46
46375 Sai
vindt je een kutwijf.
pi_21425827
Eh, dingen als 2001: A Space Travesty enzo, om voor de hand liggende redenen.
O+ Audrey O+ (en, in iets mindere mate, O+ Gene Tierney O+)
pi_21426353
Amadeus, ik vond de muziek niet zo
pi_21426618
Torque. al na 5 minuten wist ik al precies wat voor film het ging worden, na weer dat vreslijke cliche "we-zijn-eigenlijk-vrienden-maar-doen-alsof-we-vijanden-zijn-om-vervolgens-in-lachen-uit-te-barsten-en-elkaar -in-de-armen-te-vliegen". vreslijk.
Hoeveel jonko's moeten we smoken, voordat we vrij zijn, van dit regime?
  vrijdag 20 augustus 2004 @ 16:49:52 #49
67677 furanku
Did I Do That :?
pi_21426968
De enigste film die ik niet had uitgekeken was Pulp Fiction.. vond het maar een matige film en vond dat ik beter kon slapen..

de 2e keer heb ik hem wel uitgezeten, maarja, dat was op een "bijeenkomstje".
I'm a fokker! can't you see, do u wanna fok! all night with me.. ^_^
  vrijdag 20 augustus 2004 @ 16:54:32 #50
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_21427070
8 ½ Women van Greenaway.

Het sloeg echt nergens op en in dat soort film had ik die keer helemaal geen zin. Later heb ik 't nog eens geprobeerd en heb ik 'm wel volledig gezien, maar 't toen vond ik 'm eigenlijk niet veel beter.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  vrijdag 20 augustus 2004 @ 16:56:14 #51
81237 releaze
best of both worlds
pi_21427114
Star Wars, deel 4 was echt te ontinteressant voor woorden, bij deel 5 ben ik na 20 minuten in slaap gevallen en deel 1... gewoon weggelopen.

en National Security.. Ik heb al besloten dat ik nooit meer met mn broertje een film ga kijken die hij heeft uitgekozen..
pi_21427492
quote:
Solyaris (1972)

Heiligschennis.

Trouwens onbegrijpelijk dat je Stalker wel goed vindt en Solyaris niet trekt. Zelfde tempo, zelfde uitdaging, zelfde long takes, zelfde diepe thema's etc.
pi_21427884

kreeg plotseling de neiging mijn polsen door te snijden
pi_21427945
Pearl Harbor,
Bad Boys,
XXX,
Sleepless in Seattle,
Gigli,
Con Air,

Allemaal baggerfilms
pi_21435417
hmm wat hebben veel mensen in mijn ogen goede films uitgezet.

er zijn 2 mogelijkheden waarom ik een film uitzet:
de eerste is dat ik de film gewoon heel slecht vind, me afkeer moet het dan winnen van me nieuwschierigheid, dat zegt wel wat over de film.
de tweede is dat ik op dat moment geen zin heb in dat type film, zo kan het voorkomen dat ik the matrix uitzet, terwijl ik dat een topfilm vind.

ik herinner me niet echt meer de films die ik heb uitgezet omdat ik ze bagger vond,
iig the postman. ik had het idee dat mr costner niet echt een idee had wat er moest gebeuren.
gg
pi_21435628
Unbreakable, ontzettend saaie film waar echt nauwelijks iets gebeurd....
pi_21435721
het is dom om na 5 of 10 minuten de film al uit te zetten c.q. de bios uit te lopen omdat de film dan nog niet eens BEGONNEN IS ! Bij James Bond duurde de intro alleen al een kwartier en dan had je Mr. James nog niet eens gezien....dan loop je toch ook de bios niet uit !

De laatste film die ik heb stopgezet was The Agency, omdat het was gefilmd als een soort van Amerikaanse soapserie en het acteerwerk super slecht was.
hier komt ooit iets nuttigs te staan
  vrijdag 20 augustus 2004 @ 23:16:29 #58
13973 ranja
image means nothing
pi_21435800
Arlington road.
Vond het verhaal echt helemaal niks. Ben opgehouden te kijken toen de hoofdpersoon voor de zoveelste keer loog tegen de politie en zei dat er niks aan de hand was
pi_21435826
Evita
Zusje

Twee films die echte topfilms schenen te zijn, maar die ik dus absolute bagger vond.
pi_21435855
Lord of the G-Strings, dat had echt niks met middle earth te maken heb hem echter wel afgekeken in tussenpozen.

kost wel wat extra cleanex trouwens
I know it sounds like I'm in denial, but I'm not.
  vrijdag 20 augustus 2004 @ 23:18:55 #61
96981 DragonFire
Ik wil alleen maar zwemmen
pi_21435861
Gangs of New York, saaie film zeg, na twee keer in slaap te zijn gevallen ben ik de bios maar uitgelopen. Voor de rest zijn er nogal wel wat films waar ik WOU dat ik de bios uit was gelopen maar dan blijf je zitten omdat je verwacht dat het nog goed komt... meestal niet dus.
Even voor de duidelijkheid Fok! is geen datingsite!
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 20 augustus 2004 @ 23:20:57 #62
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_21435913
The Thin Red Line

Een half uur kijken "wanneer gebeurt er eens wat"
Een uur kijken "Hij zal nu toch wel interessant gaan worden"
Anderhalf uur "Het intro is toch wel over"

Uit.....
  vrijdag 20 augustus 2004 @ 23:23:45 #63
17061 mvt
blame Canada
pi_21435985
Soms hebik het wel dat ik even andere dingen te doen heb of gewoon geen zin heb om op dat moment de film af te kijken

De film waar ik al jaren iets van had van "ja, die wil ik nog weleens zien" was 1492 Conquest of paradis. Bij Knut gekeken, ooit. Met meerdere mensen tegelijkertijd na iets van een uurtje besloten om hem uit te zetten. Het was gewoon om een of andere rede niet te volgen en totaal niet boeiend.
We were to understand there would be pie and punch?
  vrijdag 20 augustus 2004 @ 23:25:01 #64
96981 DragonFire
Ik wil alleen maar zwemmen
pi_21436015
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2004 23:23 schreef mvt het volgende:
Soms hebik het wel dat ik even andere dingen te doen heb of gewoon geen zin heb om op dat moment de film af te kijken

De film waar ik al jaren iets van had van "ja, die wil ik nog weleens zien" was 1492 Conquest of paradis. Bij Knut gekeken, ooit. Met meerdere mensen tegelijkertijd na iets van een uurtje besloten om hem uit te zetten. Het was gewoon om een of andere rede niet te volgen en totaal niet boeiend.
Die film viel zeker tegen ja! Daar had ik nou ook hoge verwachtingen van...
Even voor de duidelijkheid Fok! is geen datingsite!
  vrijdag 20 augustus 2004 @ 23:26:04 #65
27619 victorinox
Big, fuck-off shiny ones
pi_21436040
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2004 12:52 schreef Gorro het volgende:

[..]

Vreemd dat je Stalker dan wel goed vond, want die scheelt niet veel qua tempo.
Bij Stalker heb je nog de verlaten industriële gebieden die erg mooi gefilmd zijn.
Ik vond bij Solyaris de omgevingen erg saai, m.u.v. de snelweg scene.
quote:
komt er nog een top 100 van jouw kant trouwens?
Hij is al klaar, maar ik wil Drunken Master II nog kijken.
De Cinematheek in Eindhoven had hem niet liggen maar hun vestiging in Tilburg wel.
Die videoband wordt nu overgebracht naar Eindhoven, maar dat kan nog een paar dagen duren.
The thoughts of others screech at them like the forced laughs of a billion art house movie patrons.
IMDb Vote History
pi_21436072
Ik heb laatst "black hawk down" uitgezet... normaal hou ik wel oorlogs films maar ik kon er gewoon niet meer tegen, zo zat ik me te vervelen tijdens die film
Denk dat het aan mn bui lag want normaal hou ik echt wel van wat actie en schieten.

[ Bericht 95% gewijzigd door Aurelium op 20-08-2004 23:39:32 ]
Jupiler is goed
  vrijdag 20 augustus 2004 @ 23:34:09 #67
67640 SaintOfKillers
pi_21436162
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2004 23:26 schreef victorinox het volgende:
Die videoband wordt nu overgebracht naar Eindhoven, maar dat kan nog een paar dagen duren.
Ja, dat heb je met die bewapende transporten, hè.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  zaterdag 21 augustus 2004 @ 00:11:03 #68
52543 Timo20
RODA JC FOREVER!!
pi_21437076
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2004 12:46 schreef Chewie het volgende:
Fast & the Furious, na ongeveer 20 minuten afgezet. Wat een tenenkromend slechte film is dat zeg.
Deel 1 heb ik niet gezien, maar 2 Fast 2 Furious heb ik bekeken middels de fastforward mode

En idd Queen Of the Damned. wat n butt film
  Donald Duck held zaterdag 21 augustus 2004 @ 00:14:40 #69
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_21437149
laatste keer dat ik me kan herinneren was in een soort bioscoopje in een vakantiepark.
Wat een baggerfilm. 't heette iets met 'spider'. over een ventje dat z'n leven terugdroomde ofzo, iets met de dood van z'n moeder ofzo. echt pure bagger
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_21437204
Starship Troopers 2. Puur en alleen omdat deel 1 heel goed was, en ik dacht van "He. Een deel 2." heb ik hem gehuurd. Wat een vreselijke film.
It's log, log. It's big, it's heavy, it's wood. It's log, log. It's better than bad, it's good!
  Donald Duck held zaterdag 21 augustus 2004 @ 00:18:54 #71
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_21437228
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2004 00:17 schreef Massive het volgende:
Starship Troopers 2. Puur en alleen omdat deel 1 heel goed was, en ik dacht van "He. Een deel 2." heb ik hem gehuurd. Wat een vreselijke film.
'k wist niet eens dat daar een vervolg op was. Deel 1 was wel vermakelijk iig
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
  zaterdag 21 augustus 2004 @ 00:21:31 #72
97643 misteriks
pi_21437277
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2004 23:20 schreef Swetsenegger het volgende:
The Thin Red Line

Een half uur kijken "wanneer gebeurt er eens wat"
Een uur kijken "Hij zal nu toch wel interessant gaan worden"
Anderhalf uur "Het intro is toch wel over"

Uit.....
die was idd ontgoochelend overhyped !
wat een fletse toestanden...
pi_21437600
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2004 00:18 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

'k wist niet eens dat daar een vervolg op was. Deel 1 was wel vermakelijk iig
Kijk hem niet, tenzij je natuurlijk alle cliches ooit bedacht in het SF/actie genre nog een keer op een verschrikkelijk slecht geacteerde manier wilt bekijken. Dan is 'ie wel leuk .
It's log, log. It's big, it's heavy, it's wood. It's log, log. It's better than bad, it's good!
pi_21437805
Kill Bill 2, 1 Vond k super maar 2 K ga em nog wel s afkijken ofzo
Now she's left, cleaning up the mess he made
  zaterdag 21 augustus 2004 @ 00:52:05 #75
46802 Visitor.Q
Neemt alles op!
pi_21437874
Pitch black, ging echt helemaal nergens over
  zaterdag 21 augustus 2004 @ 00:59:15 #76
39256 Bonobo11
Have a good time, all the time
pi_21437966
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2004 13:40 schreef twisted_jeewee het volgende:
Showgirls (3 keer geprobeerd maar de hoofdrolspeelster maakt het ergste in me los)
Die film is zo slecht dat hij weer leuk wordt!

In amerika heb je "Showgirls-bash-clubs" die die film kijken en dan met z'n allen naar het scherm schreeuwen en lachen. Paul Verhoeven is ook z'n raspberry award voor slechtste film op wezen halen en oogstte daar toch nog wat respect mee

Ontopic: bij Charlies Angels ben ik na het assshot van Cameron Diaz de bioscoop uitgelopen
Feyenoord!!! * Barça
pi_21438079
ik zet niet gauw een film af, maar bij PLEASENTVILLE ben ik de bios uitgelopen...

Dat kon ik echt niet aanzien
pi_21438171
In de bios heb ik nog nooit voor het einde de zaal verlaten, maar als ik op tv een film zie die ik na een tijdje niet interessant blijk te vinden zap ik gewoon naar iets anders.
"History teaches us that humans behave wisely only once they have exhausted all other alternatives."
pi_21438207
The Matrix. Echt geen film voor mij met al dat vage gejump. Na 10 minuten had ik 't wel gezien.

Dan nog een nederlandse film. Ik weet niet meer hoe die heet. Er werd nogal enthousiast over gedaan destijds (paar jaar terug). Weet ook niet meer wat er nou gebeurde, alleen maar dat de film ging over een aantal zussen. Van die zussen kreeg ik dus zo de kriebels dat ik niet verder heb gekeken.

En Amores Perros. Van die hondengevechten werd ik naar.

Heb nog wel meer films niet uitgekeken, maar daar kan ik nu ff niet opkomen
No reason left for living, still there's alot to do. New tears to cry, old songs to sing. And feel forever blue.
pi_21438631
quote:
Bij Stalker heb je nog de verlaten industriële gebieden die erg mooi gefilmd zijn.
Ik vond bij Solyaris de omgevingen erg saai, m.u.v. de snelweg scene
Saai? De oceanen van Solyaris, de ongerepte natuur, het dansende gras in het water, de regen in het huis etc? En ook al zou je die omgeving dan minder vinden dan de omgeving in Stalker, is dat dan zo doorslaggevend?: ik bedoel: de films van Tarkovsky ontlopen elkaar weinig qua kwaliteit, niveau, diepgang en inhoud.........ik vind het echt opmerkelijk dat je Stalker wel geweldig vindt en Solyaris niet eens uit kan zitten.
  zaterdag 21 augustus 2004 @ 02:23:58 #81
94218 Zeitgeist
Es lebe die Freiheit!
pi_21439161
Kill Bill 1
na 10 minuten ofzo vond ik het camera werk en acteer prestaties echt afschuwelijk.
Plus de vechtscenes... kom op zeg. Ben geen fan van kungfu maar ik kan wel een goeie/en b-film kungfu scene van een slechte onderscheiden(adores Hero en Story Of Ricky for example). Waardeloos. Tarentino moet dit soort films aan de kenners CQ aziatische regisseurs overlaten.
(nou moet ik zeggen dat ik Tarentino elke keer weer ten onrechte een kans geef in de hoop dat hij wat interessants heeft gemaakt. Maar buiten het amusante Pulp Fiction kan ik eigenlijk zijn films niet waarderen. (voor het gemak Natural Born Killers niet meegerekend ondanks dat hij daar aan meegewerkt heeft))

Hellraiser 5: Inferno ook na 15 minuten afgezet.

Kiss Of The Dragon. Niet zozeer afgezet maar meer dat ik in slaap viel. Wat een domme film. Totaal geen spanning. Alleen Jet Li die een beetje aan het schoppen en slaan is. Dan vind ik hem in Hero een stuk interessanter. Daar acteerd hij daadwerkelijk ook goed

[ Bericht 18% gewijzigd door Zeitgeist op 21-08-2004 02:30:13 ]
The Light Is Leaving Us All
pi_21439207
Flesh Gordon II.

Met een 'e', inderdaad.
  zaterdag 21 augustus 2004 @ 02:50:08 #83
78918 SeLang
Black swans matter
pi_21439451
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2004 00:48 schreef Kowalabeertjuh het volgende:
Kill Bill 2, 1 Vond k super maar 2 K ga em nog wel s afkijken ofzo
Hee, die heb ik vorige week ook proberen uit te kijken (niet gelukt)

Verder:
- LOTR 1+2 (geprobeerd, maar viel altijd ergens halverwege in slaap)
- Starwars films
- Veel standaard actiefilms
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
pi_21440567
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2004 00:59 schreef Bonobo11 het volgende:

[..]

Ontopic: bij Charlies Angels ben ik na het assshot van Cameron Diaz de bioscoop uitgelopen
Die heb ik juist afgekeken omdat ik het zo slecht vond dat het daardoor een wijze les werd hoe-niet-een-film-te-maken. McGee, sterf.
pi_21442186
quote:
Ben geen fan van kungfu maar ik kan wel een goeie/en b-film kungfu scene van een slechte onderscheiden(adores Hero en Story Of Ricky for example). Waardeloos. Tarentino moet dit soort films aan de kenners CQ aziatische regisseurs overlaten.
Onzin wat mij betreft. Ik heb het nodige samuraiwerk op dvd (Okamoto, Kobayashi, Kurosawa) en heb natuurlijk ook een aantal Kung Fu films en spaghetti-westerns gezien en ik ben er van overtuigd dat Tarantino een schitterende mix van genres heeft afgeleverd met Kill Bill. Gevechts choreografie en camerawerk is uitstekend met veel gevoel voor stijl en sfeer.
  zaterdag 21 augustus 2004 @ 12:39:08 #86
94218 Zeitgeist
Es lebe die Freiheit!
pi_21442522
vind ik niet.. Maar to each his own
pi_21445172
Ik zet vaak een film op om een uurtje of 11 savonds, dat moet ik niet doen, want vaak zie ik het einde niet .

dit is me onderandere gebeurd bij the usual suspects (wat na een keer kijken op een nromaal tijdstip mijn all time favorite is geworden), dat is gebeurt bij the gladiator, LOTR, Das Boot, zo zou ik nog wel ff kunnen doorgaan .

Ik ben trouwens ook eens tijdens een filmmarathon (24 uur films kijken) in slaap gevallen bij braveheart, maar dat kwam omdat ik hem al enkele keren had gezien.
hattrickteam >>> FC__Paniek (770160)
  zaterdag 21 augustus 2004 @ 16:43:51 #88
85179 SEX
Real Nigga Shit
pi_21446385
Lilja 4-ever of zoiets, wat een waardeloze sentimentele troep film.
Hey Bonita, glad to meet ya, For the kind of stunning newness I must have foreseen ya!
pi_21446982
Boys Don't Cry

- Niet dat ie zo slecht was, maar even de verkeerde film op het verkeerde moment.
No Dukes of Hazzard in the classroom
pi_21447019
I - Spy wat een zeikfilm,totaal niet boeiend verhaal
I may be wrong, but it's highly unlikely.
pi_21452435
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2004 17:12 schreef Berkery het volgende:
Boys Don't Cry

- Niet dat ie zo slecht was, maar even de verkeerde film op het verkeerde moment.
Want.... ???

pi_21452665
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2004 21:07 schreef kinky_queen het volgende:

[..]

Want.... ???

We (vriendin en ik) achteraf gezien toch niet zo'n zin hadden in zo'n "based on a true story"-verhaal. We hebben na een 3 kwartier wel de film doorgespoeld naar het eind om te kijken hoe die afliep.
pi_21452828
ik d8 omdat je moest huilen...

zaterdag 21 augustus 2004 @ 21:45:43 #95
64019 crew  foton
__--*--__
pi_21453541
The Truman Show. Idee leek me leuk, maar de film is dermate saai dat ik in slaap ben gevallen.

Verder was ik liever weggelopen bij Beloved (met Oprah W.), maar dat ging moeilijk omdat we midden in een volle zaal zaten en dat vond ik iets té genant. Maar dit is wel met zeer grote afstand de slechtste film die ik ooit heb gezien, waarschijnlijk ook de slechtste film die ik me voor kan stellen.
  zaterdag 21 augustus 2004 @ 22:14:41 #96
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_21454384
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2004 15:46 schreef Wezli het volgende:
The Matrix
Armageddon
Seven Years in Tibet
Basic Instinct
Fight Club

Ik geloof er helemaal niets van.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  zaterdag 21 augustus 2004 @ 22:16:59 #97
52357 Lambiekje
pi_21454464
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2004 01:06 schreef kinky_queen het volgende:
ik zet niet gauw een film af, maar bij PLEASENTVILLE ben ik de bios uitgelopen...

Dat kon ik echt niet aanzien
Dan heb je niet goed gekeken .. want deze film heeft zo veel lagen ..maatschappelijk, menselijke, romantiek.

Dit is een erg goede film.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  zaterdag 21 augustus 2004 @ 22:17:52 #98
52357 Lambiekje
pi_21454504
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2004 23:16 schreef ranja het volgende:
Arlington road.
Vond het verhaal echt helemaal niks. Ben opgehouden te kijken toen de hoofdpersoon voor de zoveelste keer loog tegen de politie en zei dat er niks aan de hand was
Verhaal is juist sterke kant ..
  zaterdag 21 augustus 2004 @ 22:23:00 #99
52357 Lambiekje
pi_21454656
Waarom worden hier films genoemd die juist naar meerdere keren te bekijken talleen maar beter worden.

Echt slechte films zie ik hier nog niet staan. Ik verbaas me erover !?
Volgens my zitten mensen hier gewoon maar wat te roepen en lekker stoer doen dat ze Fight Club niet hebben af gezien .. jammer jammer erg jammer.

Just for the Cause ... ik betrapte mezelf op het kruiswoordpuzzel aan het maken.
Moulin Rouge .. maar dat was omdat ik in het vliegtuig heb gezien .. en daarna heb ik geen 2e kans gegeven.

En natuurlijk zat andere films op TV .. maar daar weet ik geen titels meer van.
  zaterdag 21 augustus 2004 @ 22:26:37 #100
13211 MSXUser
Irritant figuur...
pi_21454746
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2004 22:23 schreef Lambiekje het volgende:
Waarom worden hier films genoemd die juist naar meerdere keren te bekijken talleen maar beter worden.
Dat is jouw mening. Niet iedereen heeft dezelfde smaak
If electricity comes from electrons, does morality come from morons?
  zaterdag 21 augustus 2004 @ 22:53:11 #101
64019 crew  foton
__--*--__
pi_21455424
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2004 22:16 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Dan heb je niet goed gekeken .. want deze film heeft zo veel lagen ..maatschappelijk, menselijke, romantiek.

Dit is een erg goede film.
Mee eens. Pleasantville was veel beter dan ik vooraf verwachtte. Is in mijn ogen een vaak ondergewaardeerde film.
pi_21455501
De Ontdekking Van De Hemel.
Zo baggerslecht en saaaaaaaaai
Vrijwillig gebanned
pi_21455613
- The Wedding planner (Ben een J-Lo hater, sorry)

- Dungeons and dragons (In slaap gevallen)

- The Cell (Zie eerste reden)

- About Adam (BOOOOOORING)

- Phone Booth (Duss... vond er nix aan)

- Fire on the Amazone (Of Fire over the Amazone. Met Sandra Bullock.. Bah bah bah en nog eens bah)

- Een of andere horor. Eens gehuurd. Niet veel aan en vlak voor het einde hield de DVD het voor gezien. (Vol krassen) En ik vind t niet eens jammer

- Judas Kiss (Weet nou nog niet waar t over gaat)

- Spiderman1 (Wel uitgekeken, maar met moeite. Deel 2 is wel weer leuk)
pi_21455624
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2004 22:56 schreef MartinusMagnus het volgende:
De Ontdekking Van De Hemel.
Zo baggerslecht en saaaaaaaaai
En die vind ik dan wel weer erg goed.
  zaterdag 21 augustus 2004 @ 23:18:55 #105
22273 Dizer
Save the beard!
pi_21456034
Unbreakable
Ik ben in slaap gevallen tijdens deze film!!!
Dat was ook het eerste moment dat ik officieel niet meer fan ben van Bruce Willis. Loopt ie mij helemaal gek te maken met zijn stomme uitspraken dat deze film nóg beter is dan the Sixth Sense, blijkt het allemaal gelogen te zijn om zijn stomme film goed te promoten
Saaie film, met een stom verhaal. Totaal niet boeiend!

The Scorpion King
Deze film bekroon ik tot de allerslechtste film ooit gemaakt!!! Dat is ook de eerste film waarmee ik in de bioscoop in slaap ben gevallen! En dat is nog bij geen andere film gebeurd!! Het scheelde niet veel met Dreamcatcher, maar bij Dreamcatcher kon ik toch nog wakkerblijven omdat daar nog enige gehalte aan misterie zat. Maar daartegenover was de Scorpion King zo slecht, zo slecht geacteerd en het sloeg allemaal nergens op

Alles wat StarWars in de titel heeft
Het zijn gewoon zulke saaie films. Echt ik heb het geprobeerd maar het is gewoon saai. De oude delen hoor je alleen maar robots voor uren lang met elkaar piepen en de nieuwe delen gaat alles zoo door elkaar dat het echt nergens meer op slaat
Friends don't let friends remain beardless...
  zaterdag 21 augustus 2004 @ 23:22:07 #106
17864 Ablaze
Is niet meer te houwe!
pi_21456108
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2004 23:18 schreef Dizer het volgende:
Unbreakable
Ik ben in slaap gevallen tijdens deze film!!!
Dat was ook het eerste moment dat ik officieel niet meer fan ben van Bruce Willis. Loopt ie mij helemaal gek te maken met zijn stomme uitspraken dat deze film nóg beter is dan the Sixth Sense, blijkt het allemaal gelogen te zijn om zijn stomme film goed te promoten
Saaie film, met een stom verhaal. Totaal niet boeiend!
Vind ik ook! Het verhaal is gewoon té onrealistisch en er lijkt niet goed over na te zijn gedacht.

Zelf ben ik eens in slaap gevallen bij the Shawshank Redemption, ondanks mooie beelden en stemmige muziek.
Ga doorrrrrr!
  zaterdag 21 augustus 2004 @ 23:23:42 #107
22273 Dizer
Save the beard!
pi_21456153
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2004 15:46 schreef Wezli het volgende:
The Matrix
Armageddon
Seven Years in Tibet
Basic Instinct
Fight Club

En dat zijn allemaal toopers

Fight Club
The Matrix = THE MOVIE EVER

Maar smaken verschillen
  zaterdag 21 augustus 2004 @ 23:24:32 #108
22273 Dizer
Save the beard!
pi_21456177
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2004 23:22 schreef Ablaze het volgende:

[..]

Vind ik ook! Het verhaal is gewoon té onrealistisch en er lijkt niet goed over na te zijn gedacht.
Vooral het einde, alsof ze geen budget meer hadden en een hele snelle einde aan moesten plakken
Zo stom
  zaterdag 21 augustus 2004 @ 23:26:41 #109
64019 crew  foton
__--*--__
pi_21456218
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2004 23:23 schreef Dizer het volgende:

[..]

En dat zijn allemaal toopers

Fight Club
The Matrix = THE MOVIE EVER

Maar smaken verschillen
Nou ja, Armageddon topper?
  zaterdag 21 augustus 2004 @ 23:27:17 #110
22273 Dizer
Save the beard!
pi_21456231
Oh en ik vergeet:

Queen of the Dammned
Wat een bagger film zeg! Wat een slechte vervolg op Interview with the Vampire. Echt te slecht gewoon. Ik ga daar niet nog meer woorden aan vuil maken. Het was gewoon slecht. In een goede vampierenfilm zit er nog een verhaal bij, deze film heeft geen verhaal. Mijn God hee. Slecht
De muziek daartegenover was nog best te doen. Was ook het enige dat me door het eerste half uur heeft geholpen, maar daarna kon ik het gewoon niet meer aan. Vooral de acteerprestaties van Alyiah. Zingen kon ze nog wel een beetje, maar acteren...ho maar
pi_21456238
ik vond Unbreakble best interresant. alleen jammer dat M. Night Shamalaladingdong altijd van die vervelende foutjes maakt. Bruce Willes z'n botten zijn onbreekbaar...maar dat betekent nog niet dat hij onkwetsbaar is! zo zou het best kunnen zijn dat al het vel van z'n lijf gescheurd is, maar dat zijn skellet nog gewoon intact is.

en natuurlijk een beruchte: Signs. de aliens kunnen niet tegen water. jammer dan dat er NOGAL wat water in de aardse atmossfeer zit. tja...foutjes.
  zaterdag 21 augustus 2004 @ 23:28:35 #112
22273 Dizer
Save the beard!
pi_21456268
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2004 23:26 schreef foton het volgende:

[..]

Nou ja, Armageddon topper?
Uuhm...het is een leuke film, maar inderdaad geen topper. Daar heb je gelijk in. Maar Fight Club!! Damn das een van mijn favorieten!! En mijn favoriete acteur speelt er in met een van zijn beste acteerprestaties ooit (Edward Norton!!!)
  zaterdag 21 augustus 2004 @ 23:30:16 #113
22273 Dizer
Save the beard!
pi_21456303
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2004 23:27 schreef NgInE het volgende:
en natuurlijk een beruchte: Signs. de aliens kunnen niet tegen water. jammer dan dat er NOGAL wat water in de aardse atmossfeer zit. tja...foutjes.
Inderdaad, zo een slechte film. Had een paar spannende scene's maar de rest van de film is zooooo cliché
pi_21456378
nou ja, het hele principe dat alles al voorbestemd is sprak mij wel aan. maar probeer het dan wel een beetje geloofwaardig over te laten komen! de nieuwe film van Shamalalalala (kan die naam nooit onthouden ) The Village heeft ook een anti-climax van jewelste...ik verklap niks, maar misschien is het wijs om af te wachten tot dat deze op DVD verschijnt.
  zaterdag 21 augustus 2004 @ 23:42:35 #115
22273 Dizer
Save the beard!
pi_21456533
Alleen al toen ik hoorde van de makers van Signs, had ik al zo iets van
En toen ik de voorstukjes zag, dacht ik van...lamaar...als ik hem ooit opeens thuis zie liggen omdat mijn broer hem perse wou zien, dan ga ik kijken. Maar ik hoef hem niet te zien.

Nog een paar slechte films

Ace Ventura 1 nooit afgekeken omdat het gewoon was
Ace Ventura 2 nooit afgekeken omdat ik geen verandering zal met deel 1
The Cable Guy ik denk dat ik voor 99% van alle users hier op fok niets hoef uit te leggen waarom deze film zo slecht is

Alleen nu lijkt het of ik een Jim Carry hater ben, maar dat valt best mee. Ik vind nog steeds zijn beste film, The Truman Show. Das gewoon een leuke film. De rest vind ik best mager.
pi_21456618
Ace Ventura 1 vondt ik heel goed te doen. lekkere bizzare humor kon er wel om lachen. maar ja: smaken verschillen en dat is nergens zo duidelijk als bij het humor genre.
pi_21456705
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2004 12:23 schreef MissyMirjaM het volgende:
dreamcatcher. wat een baggerfilm, met een of ander dom oninterresantw ezen, kom op zeg.

raptor, dat was gewoon echt een c film :')
Dreamcatcher is geweldig !!

eerder een A dan een C , maar goed, meningen verschillen. Daar kan ik mee leven
your dream world is a very scary place to be trapped inside all your life
shine in time until you find your closer to the truth
within you is the truth that your dream world is a very scary place
  zaterdag 21 augustus 2004 @ 23:59:48 #118
22273 Dizer
Save the beard!
pi_21456863
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2004 23:47 schreef NgInE het volgende:
Ace Ventura 1 vondt ik heel goed te doen. lekkere bizzare humor kon er wel om lachen. maar ja: smaken verschillen en dat is nergens zo duidelijk als bij het humor genre.
Ik heb het niet zo op komedie eigenlijk. Enige komedie dat ik kan hebben is Austin Powers, Rat Race, American Pie, Home Alone 1 & 2 en Acary Movie. Voor de rest kan ik komedie niet waarderen.

Maar wat vond je van The Cable Guy dan?
  zondag 22 augustus 2004 @ 00:06:23 #119
91300 pieter_pontiac
For whom the bell tolls..
pi_21456984
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2004 12:22 schreef SunChaser het volgende:
Ik heb van de week Cold Greek Manor afgezet, wat een FUCKFILM. na 45 min was er nog niets spannends gebeurd. De dialogen zijn crappy en de acteurs kunnen hun lachen steeds niet houden om het stupide plot. Heb nog even de laatste 5 minuten gekeken, maar zelfs dat was zonde van mijn tijd.
Goeie beslissing, film heeft weinig nieuws te bieden, lijkt een horrorfilm, maar is het absoluut niet, en is achteraf erg voorspelbaar. Toch heb ik hem wel uit gekeken, omdat ik het wel een grappig sfeertje vond hebben (lonely town in the middle of nowhere...)

Meeste films die ik uit heb gezet was omdat ik tye dronken was om het nog te snappen.
Zelfs de kontfilms kijk ik vaak wel uit als ik ze heb gehuurd, omdat het gewoon lachwekkend is soms.

Huur voor de grap eens "Oxygene", dat was mijn laatste die door de kamer heen vloog.
Kont-plot, drukte om niks, geen verhaal, en elke wagen die wegrijdt heeft luid piepende banden, zelfs al is het op een zandpad...
hostes ad pulverum ferire
Spatie is kapot.
's Avonds een vent, 's ochtends gebanned
pi_21457042
Kill bill Vol2 Wat een enorme ONZIN film zeg. Nog nooit zoiets slechts gezien!

Veel te veel bloed en gevechten 1 tegen 30 winnen
  zondag 22 augustus 2004 @ 00:10:44 #121
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_21457060
feest der herkenning!

Dreamcatcher:
2 maand terug was ik op bezoek bij m'n ouders een paar dagen. Had ik Dreamcatcher gehuurd. Echt geen flauw idee wat we moesten kijken en samen horror films kijken heeft wel iets dacht ik.. je weet wel.. vader-zoon en zo.. anyway, leek me het proberen waard. Ik kan helemaal niet tegen enge films, dus het begin vond ik echt doodeng. Op het moment dat 'het ding' voor het eerst in beeld kwam gleed alle angst van me af en hebben we de rest van de film in totale meligheid uitgekeken. Onbegrijpelijk dat een klasse acteur als Morgan Freeman meedoet in dit kansloze project.

Unbreakable
Een paar jaar terug keek ik iedere week op vrijdagavond een film met een vriend van me, zeg maar om het weekend in te luiden. Was echt vaste prik. Alle films, van verschillend niveau overigens, Frequency, Love & Basketball, In Too Deep, Stuart Little.. zaten we braaf uit.. maar Unbreakable.. ongelooflijk.. echt na 20 minuten hadden we allebei zoiets van: dit is helemaal niets! Dus toch afgezet en dat was echt iets bijzonders..

As good as it gets Deze film is nog best vaak op TV. Iedere keer neem ik me voor om hem eens lekker te gaan kijken. Vorige keer heb ik nog speciaal gelet op Greg Kinnear, want dat scheen nogal een bijzondere rol te zijn. Nou ja, allemaal leuk en mooi.. maar wat ik dus al eerder in dit topic las.. de film boeit niet! Dus nog nooit van begin tot eind gekeken..
pi_21457136
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2004 23:59 schreef Dizer het volgende:

[..]

Ik heb het niet zo op komedie eigenlijk. Enige komedie dat ik kan hebben is Austin Powers, Rat Race, American Pie, Home Alone 1 & 2 en Acary Movie. Voor de rest kan ik komedie niet waarderen.

Maar wat vond je van The Cable Guy dan?
dat was geen humor, maar een thriller! ik zou er echt niet aan moeten denken om zo een figuur achter me aan te moeten hebben! maar ja, omdat het een humor film hoort te zijn vondt ik'm dus niet zo goed, want kon er niet echt om lachen. echt vermakend was het ook niet.
pi_21457167
ik heb heel vaak bij Stanley Kubrick films dat ik ze de eerste keer echt niks vind, maar na de tweede of derde keer briljant! zo vond ik ooit 2001: A Space Odessy de meest saaie film ooit gemaakt. nu heb ik'm op dvd naast Eyes Wide Shut (die ik eerst ook klot vond) en binnenkort A Clockwork Orange (die ik wel atlijd al heb kunnen waarderen)
  zondag 22 augustus 2004 @ 00:17:19 #124
91300 pieter_pontiac
pi_21457176
quote:
Op zondag 22 augustus 2004 00:14 schreef NgInE het volgende:

[..]

dat was geen humor, maar een thriller! ik zou er echt niet aan moeten denken om zo een figuur achter me aan te moeten hebben! maar ja, omdat het een humor film hoort te zijn vondt ik'm dus niet zo goed, want kon er niet echt om lachen. echt vermakend was het ook niet.
Geen humor!?
Als iemand anders dan Jim Carey die rol had gespeeld was ik het met je eens, maar nu niet.
"Boem boem boem Cable Guy, boem boem boem boem CABLE GUY!!!"
Geweldig!
En dan die cover van Jefferson Airplane,
En nog meer dingen, geweldige acteur!
Spatie is kapot.
pi_21457211
idd, Carey deed het heel goed...maar ik vond dat character dat hij speelde zo irritant en ronduit creepy, dat ik er niet om kon lachen.
pi_21457241
baise-moi jezus wat een klotefilm zeg.
  zondag 22 augustus 2004 @ 00:22:01 #127
91300 pieter_pontiac
pi_21457254
Ja, dat ben ik toch wel met je eens, de matige kanten van het caracter pasten ook niet bij hem.
Ik geloof dat het ook een van zijn eerste films was, daarna ging het een stuk beter met op-het-lijf-geschreven-rollen als Bruce Almighty, en Liar Liar, en die reality-life-show film (hoe heettie ook alweer?)

Man on the moon is wel een vette buttfilm van hem zeg!
Spatie is kapot.
pi_21457258
quote:

Volgens my zitten mensen hier gewoon maar wat te roepen en lekker stoer doen dat ze Fight Club niet hebben af gezien .. jammer jammer erg jammer.
Ik vind het juist triest als de hele kliek als een koor verkondigt dat ze fight club allemaal zo stoer vonden, zonder zich een moment te verdiepen in het waarom.

Ik vond het bij 3x kijken nog steeds een overhypte en matige film, mag dat soms ook?
Domheid is de geestelijk vader van arrogantie
pi_21457280
quote:
Op zondag 22 augustus 2004 00:22 schreef kamagurka het volgende:

Ik vond het bij 3x kijken nog steeds een overhypte en matige film, mag dat soms ook?
ja dat mag, maar dat hebben we liever niet

pi_21457370
quote:
Op zondag 22 augustus 2004 00:23 schreef kinky_queen het volgende:

[..]

ja dat mag, maar dat hebben we liever niet

Ik leg een drol in een envelop en stuur hem op naar het kantoor van de fokkin' thought police

Moest jij niet met wittebroodsweken trouwens?
pi_21457495
quote:
Op zondag 22 augustus 2004 00:28 schreef kamagurka het volgende:

[..]
... de fokkin' thought police
1984? ook geen al te beste verfilming van een klassiek boek
  zondag 22 augustus 2004 @ 00:36:35 #132
22273 Dizer
Save the beard!
pi_21457550
Jim Carey is op zich wel goed alleen af en toe..
The Cable guy was eigenlijk een slechte film. Het enige wat ik goed vond aan die film was de acteerprestatie van Jim Carey die het toch nog enige.. nee laat maar, het was gewoon een slechte film. PUNT.

En trouwens, de eerste keer dat ik Donnie Darko zag, had ik zo iets van, wat een ruk film. Is dit nou de film waar iedereen het over heeft. Een hele discussie gehad met een vriend erover en ik praat hem gelijk uit. Want hij dacht dat ik de film niet begreep of zo, maar juist wel. Maar ik zag de film voor 10 euro staan en ik dacht, ik geef hem wel een nieuwe kans, en BOEM!! Ik ben een fan geworden. Na het tweede keer kijken vond ik hem echt heeel super gewoon!! Ik heb dat ook gehad met een aantal andere films eigenlijk. Tweede keer kijken toch wel goed!

Minority Report, vond ik de eerste keer goed, de tweede keer ruk en de derde keer super en nu heb ik hem op dvd
pi_21457597
Donnie Darko is ook erg goed, maar er worden te weinig eindjes aan elkaar geknoopt op het laatst, waardoor de kijker de rest zelf maar uit moet zoeken. op zich niks mis mee, maar je moet daar wel tegen kunnen
zie je ook vaak bij asiatische films trouwens, vooral Japanse. wie kan mij het einde van Ichi the Killer uitleggen?
pi_21457676
quote:
Op zondag 22 augustus 2004 00:33 schreef NgInE het volgende:

[..]

1984? ook geen al te beste verfilming van een klassiek boek
Nee, ik heb het over elkaar napratende pubermannekes... niet over Orwell

En zeker geen beste verfilming idd

Films waarbij ik ga zappen zijn legio! Er is namelijk veel zielloze pulp in omloop. Van de pretentieuze crap heb ik bv. Barton Fink of Naked Lunch nooit uitgekeken. Die laatste LOTR film had ik na een uur ook sterk de aanvechting een pint te gaan pakken, helaas was ik met een paar leipe Tolkienfans op stap
  zondag 22 augustus 2004 @ 00:43:13 #135
22273 Dizer
Save the beard!
pi_21457685
quote:
Op zondag 22 augustus 2004 00:38 schreef NgInE het volgende:
Donnie Darko is ook erg goed, maar er worden te weinig eindjes aan elkaar geknoopt op het laatst, waardoor de kijker de rest zelf maar uit moet zoeken. op zich niks mis mee, maar je moet daar wel tegen kunnen
zie je ook vaak bij asiatische films trouwens, vooral Japanse. wie kan mij het einde van Ichi the Killer uitleggen?
Ichi the Killer
Mijn God he, ik durf daar niet eens meer over te praten. Wat is dat een ranzige film zeg! Geen verhaal, gewoon moorden! Klaar pats boem!!! En het einde? Tjah..
Maar goed, het schijnt dat er wel meerder van dat soort Japanse films te bestaan
Audition is er een van of zo iets

Trouwens, ik heb gehoord dat er een vernieuwde Donnie Darko DC in de bioscoop binnenkort komt. Klopt dat?
  zondag 22 augustus 2004 @ 00:44:14 #136
91300 pieter_pontiac
pi_21457705
Donnie Darko

Of Donnie Brasco
Spatie is kapot.
pi_21457709
quote:
Op zondag 22 augustus 2004 00:38 schreef NgInE het volgende:
Wie kan mij de hele film uitleggen?

Manga-humor oid?
pi_21457738
ja idd. tenminste wel in America dan, of het hier in nederland gaat gebeuren? denk het niet, maar is afwachten.

en Ichi The Killer gaat nergens over? het is inderdaad wel nogal...tja: bloederig (maar wel zo over the top dat het toch ook weer grappig is hier en daar), maar er zit wel degelijk een goed verhaal onder. hoe je mensen kunt manipuleren d.m.v. gebruik te maken van angst, geweld en hun persoonlijke zwakheden...mij sprak het erg aan (ben zelf ook gepest vroeger maar wel goed van af gekomen gelukkig (al zeg ik dat zelf)
  zondag 22 augustus 2004 @ 00:46:53 #139
22273 Dizer
Save the beard!
pi_21457759
quote:
Op zondag 22 augustus 2004 00:42 schreef kamagurka het volgende:
Die laatste LOTR film had ik na een uur ook sterk de aanvechting een pint te gaan pakken, helaas was ik met een paar leipe Tolkienfans op stap
Het einde was te langdradig gewoon!!!
En ik had meer verwacht. Meer aktie dan deel twee maar jah. Deel twee was super goed en daarom viel deel drie enorm tegen. Maar het blijft een super film hoor, daar niet van. Ik vond alleen de eind battle te kort. En te veel aandacht besteed aan het eindslot. Zoals het trouwen van Sam hadden ze makkelijk eruit kunnen laten!!!

En tjah, als je al van 9 uur 's avonds tot 8 uur in de ochtend zit te kijken (LOTR pathe marathon) dan heb je zo iets van, stoppen nou maar
  zondag 22 augustus 2004 @ 00:48:25 #140
22273 Dizer
Save the beard!
pi_21457786
quote:
Op zondag 22 augustus 2004 00:44 schreef pieter_pontiac het volgende:
Donnie Darko

Of Donnie Brasco
Je gaat me niet zeggen dat je niet van Donnie Darko hebt gehoord?
Donnie Brasco heb ik nooit gezien...
  zondag 22 augustus 2004 @ 00:49:42 #141
22273 Dizer
Save the beard!
pi_21457815
quote:
Op zondag 22 augustus 2004 00:46 schreef NgInE het volgende:
ja idd. tenminste wel in America dan, of het hier in nederland gaat gebeuren? denk het niet, maar is afwachten.
Misschien komt ie in de bioscoop bij Pathe Tushinski. Ik hoop het!!
quote:
en Ichi The Killer gaat nergens over? het is inderdaad wel nogal...tja: bloederig (maar wel zo over the top dat het toch ook weer grappig is hier en daar), maar er zit wel degelijk een goed verhaal onder. hoe je mensen kunt manipuleren d.m.v. gebruik te maken van angst, geweld en hun persoonlijke zwakheden...mij sprak het erg aan (ben zelf ook gepest vroeger maar wel goed van af gekomen gelukkig (al zeg ik dat zelf)
Ik vond het echt een ranzige film. Te ranzig gewoon. Bleeegh!!!
En dat bloed en zo...
Nee niet mijn soort film!!
pi_21457877
quote:
Op zondag 22 augustus 2004 00:46 schreef NgInE het volgende:

Ik vind hem bespottelijk, zat alleen maar te lachen vanwege de pure waanzin! Ergens over gaan heb ik ook niet kunnen ontdekken hoor, daar was ie echt te leip voor

Maar dat hele japanse stripgenre is geloof ik niet erg aan mij besteed

Donnie Brasco is trouwens erg goed ook Totaal andere film als Donnie Darko natuurlijk
pi_21457887
quote:
Op zondag 22 augustus 2004 00:44 schreef kamagurka het volgende:

[..]

Wie kan mij de hele film uitleggen?

Manga-humor oid?
zo moeilijk is het toch niet? japanse mafia baas wordt vermoord: sadistische side-kick probeert de moordenaar op te zoeken. de moordenaar wordt gebrainwashed door een andere mafia 'clan' om de concurrentie uit te moorden. moordenaar en de side-kick vallen elkaar en dan:

tja...de beste uitleg die ik heb gekregen is dat de regiseur de kijker expres teleursteld, netzo alsdat de side-kick (Takashi) teleurgesteld is in Ichi. hij hoopte een groots gevecht, de kijker ook, maar alles loopt anders en het lijkt net alsof je naar andershalf uur droombeelden hebt zitten kijken.

en ja, als je je niet over het geweld heen kan zetten, dan houdt het gewoon op. ik vondt het een erg interresant film.
  zondag 22 augustus 2004 @ 00:58:07 #144
22273 Dizer
Save the beard!
pi_21457945
gingen ze nou niet allebij dood aan het eind? Ichi en die andere???
Een verloor zijn benen of zo iets en de ander viel naar beneden. En ik kan me herinneren dat er een jonge jochie nog erbij stond bij dat gevecht op het dak?

Damn, het is een half jaar geleden dat ik deze film heb gezien en heb hem nu al compleet verdrongen
pi_21457972
Ik vind geweld meestal geen enkel obstakel in films, maar dan moet het wel geloofwaardig geweld zijn en niet deze 2d stripvariant met slangetjes die continue bloed spuiten
Die japanse stemmetjes en die malloot van een ichi met zijn gejank deden er ook weinig goed aan!
pi_21457985
nee, Ichi overleefde het (voor zovere je het te zien krijgt) en Takashi pleurt van het dak af, na een snee in z'n voorhoofd te hebben gekregen van Ichi. hij ligt dan op de grond en degene die Ichi manunipuleert om te moorden, bekijkt het lichaam van Takashi, die opeens geen snijwond meer op zijn voorhoofd heeft. heeft hij gewoon het hele gevecht met Ichi in zijn hoofd gefantaseerd omdat Ichi te bang was om te vechten, en Takashi er zo naar uitkeek en daarna gewoon van het dak af is gesprongen? het zal nooit duidelijk worden helaas.
  zondag 22 augustus 2004 @ 01:05:36 #147
22273 Dizer
Save the beard!
pi_21458051
Oooh jah, dat was het weer. Inderdaad, vaag allemaal. Wat is er nou daadwerkelijk gebeurd.

En inderdaad, dat gejank van Ichi was nog erger dan de scene waar Takashi zijn tong ging afsnijden!!!
pi_21458099
dat was juist het bizzarre eraan: Ichi wil helemaal niet moorden, maar wordt er steeds tot aangezet. plus dat hij er opgewonde door raakt. hij is helemaal overgeleverd aan zijn eigen menselijke grillen en aan de wil van de yakuza. hij is ook een slachtoffer.
pi_21458132
oh en het afsnijden van lichaamsdelen uit eerbelang gebeurt bij de echte yakuza ook nog steeds trouwens.

nog een film die ik nog nooit heb uitgezeten: Close Encountes of the Third Kind...vond'm echt te saai voor woorden.
  zondag 22 augustus 2004 @ 01:16:32 #150
22273 Dizer
Save the beard!
pi_21458192
quote:
Op zondag 22 augustus 2004 01:09 schreef NgInE het volgende:
dat was juist het bizzarre eraan: Ichi wil helemaal niet moorden, maar wordt er steeds tot aangezet. plus dat hij er opgewonde door raakt. hij is helemaal overgeleverd aan zijn eigen menselijke grillen en aan de wil van de yakuza. hij is ook een slachtoffer.
Ooh en ik herinner me opeens iets wat ik dus weg had verdrongen. Dat ie dus inderdaad opgewonden raakte van het moorden en dat ie klaarkwam en dan lieten ze al dat sperma zien en zo
Maar inderdaad, nooit zo naar gekeken, er zit eigenlijk best wel een "verhaal" bij deze film

Nog een slechte film die ik nooit heb uitgezeten. Dungeons and Dragons!!
Ik was vroeger helemaal fan van de tekenfilm serie en ik dacht de film nogal wat mee te maken had, wat een zware tegenvaller zeg
pi_21458223
ik was zelfs vroeger een echte Dungeons and Dragons nerd (heb dat spel heel vak gespeeld met mede nerds. zeer verslavend). maar tja, die film is weinig soeps ja. Newline heeft ook openlijk toegegeven dat ze deze aan het publiek lieten zien als opwarmertje voor LOTR en hadden zelf ook geen hoge verwachtingen bij die film.
  zondag 22 augustus 2004 @ 01:25:01 #152
22273 Dizer
Save the beard!
pi_21458271
Als opwarmertje voor LOTR? Tjah...als D&D in 2000 is uitgebracht, en FOTR in 2001. Wetende dat FOTR in 1 jaar tijd is gemaakt, en als je weet dat je bezig bent met FOTR en D&D als opwarmertje meegeeft aan het publiek, dan weet je toch dat je in zo een korte periode geen goede film maakt? En waarom zou je D&D als opwarmertje gebruiken? Als ik die film zie dan krijg ik het koud en zou ik FOTR niet willen zien
pi_21458304
tja, voor de fantasy liefhebber heh. de fans kennen zowel D&D als LOTR en houden deze hoog in het faandel (hoewel D&D nogal pulp is vaak. heel erg clich met draken en prinsessen die moet worden gered ect.). ik heb ook geen idee waarom ze het in hun hoofd haalden
  zondag 22 augustus 2004 @ 01:28:14 #154
22273 Dizer
Save the beard!
pi_21458320
Hehe, tjah, ze moesten wat denk ik
Ik ga trouwens slapen, ciao
pi_21458411
ik heb nog een verslag te schrijven (jippie) slaap ze!
  Redactie Frontpage zondag 22 augustus 2004 @ 01:40:28 #156
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_21458451
quote:
Just for the Cause ...
Bedoel je niet Just Cause, met Sean Connery?
  zondag 22 augustus 2004 @ 02:35:31 #157
94218 Zeitgeist
Es lebe die Freiheit!
pi_21458874
quote:
Op zondag 22 augustus 2004 01:16 schreef Dizer het volgende:

[..]

Ooh en ik herinner me opeens iets wat ik dus weg had verdrongen. Dat ie dus inderdaad opgewonden raakte van het moorden en dat ie klaarkwam en dan lieten ze al dat sperma zien en zo
Maar inderdaad, nooit zo naar gekeken, er zit eigenlijk best wel een "verhaal" bij deze film
Kijk de anime. Daar krijg je wat backstory over Ichi zelf. Verklaard ook wat beter waarom hij steeds huild.
Overigens Ik meende dat die blonde Kakihara(en in het echt Asano) heet en geen Takashi.
pi_21458964
gaaah! ja, natuurlijk dat klopt! moet die film misschien maar weer eens gaan kijken, is al weer een tijdje geleden. en heb gehoord dat de anime niet veel soeps is. ben nu bezig met Ghost In The Shell - Stand Alone Complex. is ook erg gaaf.

on-topic: heb 'Heat' en 'Ronin' allebei al zo vaak mee naar huis genomen en steeds maar niet gekeken. zijn die films wat, of mis ik niks?
  zondag 22 augustus 2004 @ 04:07:25 #159
94218 Zeitgeist
Es lebe die Freiheit!
pi_21459416
quote:
Op zondag 22 augustus 2004 02:47 schreef NgInE het volgende:
gaaah! ja, natuurlijk dat klopt! moet die film misschien maar weer eens gaan kijken, is al weer een tijdje geleden. en heb gehoord dat de anime niet veel soeps is.
valt best mee. En het backstory geeft Ichi's karakter wat meer inhoud.
Voor de rest is het een vrij typisch verhaal over hoe iemand langzaam aan gek word.
Gestoord coming of age verhaal als het ware. Maar niet echt Yakuza praktijken zoals in de film.
  zondag 22 augustus 2004 @ 07:05:10 #160
23107 dolle_hond
topicverkoper
pi_21459781
ik bedacht dat ik Vampires nog steeds niet heb verder gekeken dan zoiets het eerste half uur.

betwijfel of het er van komt.
pi_21461639
The Birds van Hitchcock.
Echt om te huilen zo saai
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_21463148
Oh ja, bij Titanic lag ik dubbel van het lachen toen dat schip zonk
Vrijwillig gebanned
  zondag 22 augustus 2004 @ 13:38:15 #163
91300 pieter_pontiac
pi_21463338
quote:
Op zondag 22 augustus 2004 00:48 schreef Dizer het volgende:

[..]

Je gaat me niet zeggen dat je niet van Donnie Darko hebt gehoord?
Donnie Brasco heb ik nooit gezien...
Je gaat me niet zeggen dat je Donnie Brasco nooit hebt gezien?
Donnie Darko heb ik nooit van gehoord...

Is die de moeite waard?
*naar videotheek rent

[ Bericht 0% gewijzigd door pieter_pontiac op 22-08-2004 13:49:43 ]
Spatie is kapot.
  zondag 22 augustus 2004 @ 13:43:39 #164
46802 Visitor.Q
Neemt alles op!
pi_21463446
Lost Highway van Lynch. Normaal gesproken zijn zijn films wel oke, maar ik was té stoned en té dronken (hoewel dat normaal goed helpt om in de stemming van een film te komen ). Ik vond hem te traag en er gebeurd geen reet, dus ik ben maar gaan pitten
  zondag 22 augustus 2004 @ 13:44:57 #165
46802 Visitor.Q
Neemt alles op!
pi_21463473
quote:
Op zondag 22 augustus 2004 13:38 schreef pieter_pontiac het volgende:

[..]

Donnie Drako heb ik nooit van gehoord...
<cut>
Je gaat me niet vertellen dat je Donnie Darko nooit hebt gezien? Must see, huren!
  zondag 22 augustus 2004 @ 13:48:37 #166
22273 Dizer
Save the beard!
pi_21463558
quote:
Op zondag 22 augustus 2004 13:38 schreef pieter_pontiac het volgende:

[..]

Donnie Drako heb ik nooit van gehoord...

Is die de moeite waard?
*naar videotheek rent
Rennen naar de videotheek!! Rennen!!!! Die moet je echt zien gewoon!!
Ik beloof om een keer Donnie Brasco te gaan kijken

zondag 22 augustus 2004 @ 15:33:39 #167
97643 misteriks
pi_21465673
quote:
Op zondag 22 augustus 2004 12:01 schreef wolfrolf het volgende:
The Birds van Hitchcock.
Echt om te huilen zo saai

stoer , de master of suspense saai noemen
ik ben er echt van overtuigd dat je "saaiere" films dan deze kent
  zondag 22 augustus 2004 @ 15:35:37 #168
97643 misteriks
pi_21465718
quote:
Op zondag 22 augustus 2004 13:43 schreef Visitor.Q het volgende:
Lost Highway van Lynch. Normaal gesproken zijn zijn films wel oke, maar ik was té stoned en té dronken (hoewel dat normaal goed helpt om in de stemming van een film te komen ). Ik vond hem te traag en er gebeurd geen reet, dus ik ben maar gaan pitten
once again :
je hebt misschien verzachtende omstandigheden , maar bekijk hem gerust nog eens !
een vd enige films die ik zelf "scary" vond .
  zondag 22 augustus 2004 @ 17:19:43 #169
52357 Lambiekje
pi_21467722
quote:
Op zondag 22 augustus 2004 01:40 schreef SunChaser het volgende:

[..]

Bedoel je niet Just Cause, met Sean Connery?
OH .. mijn fout ,de film heet For the Cause. Wat een achterlijk SF-film.
pi_21470498
the bourne supremecy in slaap gevallen
Chicks with anorexia snort diet coke
PSN: Mones_NL
pi_21473449
Net 'out kold' maar af gezet. Echt niet normaal, zo slecht. Acteer werk... zo slecht.. zo slecht...!!
Allemaal fouten, slagen zijn duidelijk nep, om te huilen gewoon
Jupiler is goed
pi_21473530
Garfield the movie... na 15 minuten was het nog steeds niet grappig.
Soms zit het mee, voor de rest zit het tegen. Dat is geen pessimisme, dat is realisme.
  zondag 22 augustus 2004 @ 21:37:47 #173
97831 Schildpadje
Haastige spoed..
pi_21473538
In slaap gevallen bij the cable guy.
Het schijnt dat fitness en in het bijzonder het fenomeen joggen populair is gemaakt door de Amerikaan Jim Fixx. Hij overleed in 1984 aan een hartaanval. Tijdens het joggen.
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 22 augustus 2004 @ 21:40:51 #174
862 Arcee
Look closer
pi_21473613
Stalker en Andrei Rublyov, omdat ik ze niet om door te komen vond.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  zondag 22 augustus 2004 @ 21:43:24 #175
62210 Double-U
Yeah I'm a girl
pi_21473670
Willow ... Deze keken we altijd na het blowen, maar na `Ignore the bird, follow the river´ viel ik meestal in slaap.
Nee hoor, mijn hond bijt niet .... hij knuffelt je dood!
pi_21473932
quote:
Op zondag 22 augustus 2004 21:37 schreef Miesjel het volgende:
Ook gekeken. Idd een baggerfilm. Lijkt supergrappig enzo in voorfilmpjes maar valt zwaar tegen
Jupiler is goed
pi_21473963
Irreversible
Bij de bewuste scene in de homobar waar een brandblusser contact met een hoofd maakt, vond mijn maag het wel genoeg. Ik had nog nooit mee gemaakt dat ik akkelig van een film werd, terwijl ik weet dat het nep is. De hele avond heb ik nog een raar gevoel gehad.
pi_21474125
quote:
Op zondag 22 augustus 2004 21:56 schreef Tim_Schuhmacher het volgende:
Irreversible
Bij de bewuste scene in de homobar waar een brandblusser contact met een hoofd maakt, vond mijn maag het wel genoeg. Ik had nog nooit mee gemaakt dat ik akkelig van een film werd, terwijl ik weet dat het nep is. De hele avond heb ik nog een raar gevoel gehad.
De scene met de brandblusser kon ik ook niet tegen. Heb de film wel verder afgekeken en de rest was lang zo schokkend niet als de brandblusser-scene.
Maar je hebt niks gemist hoor, het was een flutflim
No reason left for living, still there's alot to do. New tears to cry, old songs to sing. And feel forever blue.
pi_21474970
Bij LOTR in slaap gevallen
ASV Augustijn ! Koppig Volhouden
  zaterdag 28 augustus 2004 @ 19:23:12 #180
85179 SEX
Real Nigga Shit
pi_21603673
quote:
Op zondag 22 augustus 2004 22:04 schreef trueblue het volgende:=
De scene met de brandblusser kon ik ook niet tegen. Heb de film wel verder afgekeken en de rest was lang zo schokkend niet als de brandblusser-scene.
Maar je hebt niks gemist hoor, het was een flutflim
Die film was tight vanwege het orignele concept, toen ik hem keek in het filmuseum in het
vondelpark zaten er 4 mensen in de zaal waarvan er 3 weggingen toen die bewuste
scene kwam, ik was toen de enige in die zaal. Dat was wel heel erg vaag eigenlijk.
Hey Bonita, glad to meet ya, For the kind of stunning newness I must have foreseen ya!
pi_21604344
My boss's daughter en ik hoef waarschijnlijk niet eens te vertellen waarom zo slecht is die film. Ik ben tot scene 3 gekomen en toen was ik het al spuugzat, wat een kutfilm zeg
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_21605384
The Devil's Advocate

Ik weet niet meer precies waarom, maar halverwege heb ik 'm maar uitgezet. Boring waarschijnlijk...
pi_21737661
Jersey Girl net, boeide me voor geen meter. Dat Kevin Smith zich hieraan waagt
Where facts are few, experts are many.
pi_21741975
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2004 20:34 schreef Berkery het volgende:
The Devil's Advocate

Ik weet niet meer precies waarom, maar halverwege heb ik 'm maar uitgezet. Boring waarschijnlijk...
Ben ik bij in slaap gevallen.. wet het nog precies.. conclusie: film is gewoon saai!
  zaterdag 4 september 2004 @ 10:00:27 #185
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_21742604
ik kijk films altijd af, maar als ze weinig boeien ga ik er altijd wel wat bij doen en kijk ik nog met een half oog
[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
  zaterdag 4 september 2004 @ 10:02:03 #186
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_21742620
Oh ja, pornofilms, die kijk ik vaak in stappen van ongeveer een kwartier per keer
[..]
pi_21743781
quote:
Op zaterdag 4 september 2004 10:00 schreef MikeyMo het volgende:
ik kijk films altijd af, maar als ze weinig boeien ga ik er altijd wel wat bij doen en kijk ik nog met een half oog
Gewoon luidkeels de film tijdens het kijken afzeiken. Dan moet je natuurlijk niemand in de buurt hebben die de film echt leuk vindt maar goed.
Ik en mijn leger van stokstaartjes.
pi_21744365
The Matrix: Tot 3x toe. De eerste 2 keer ben ik in slaap gevallen en bij de 3e keer heb ik hem halverwege afgezet. Omdat er zoveel mensen zijn die hem ontzettend goed vinden heb ik geprobeerd in te zien wat er nu zo geweldig aan is, maar het is me niet gelukt.
The big Lebowski: Wat een dodelijk saaie film. Met de hele groep unaniem besloten om hem af te zetten.

En nog wel een stuk of wat, maar daarvan heb ik de titel ook gelijk maar uit mijn geheugen gewist.
"Wie men heeft zien slapen kan men nooit meer haten."
--- Elias Canetti ---
pi_21744729
quote:
Op zaterdag 4 september 2004 12:06 schreef middagdutje het volgende:
The big Lebowski: Wat een dodelijk saaie film. Met de hele groep unaniem besloten om hem af te zetten.
Dude
  zaterdag 4 september 2004 @ 15:23:34 #190
16701 scanman01
Today's a good day
pi_21747342
The Godfather 1 heb ik met zeer veel moeite uitgekeken, maar dat is me bij deel 2 niet gelukt. Na een half uur opgegegeven. Lord of the rings 1 is me ook niet gelukt om uit te kijken, Pulp Fiction evenmin. Wat langer geleden ben ik begonnen aan star wars, maar ook dat was ik na een uur zat. Verder zijn er nog wel meer films, maar die waren zo slecht dat ik niet eens de titels meer weet.
My soul is painted like the wings of butterflies
  zaterdag 4 september 2004 @ 16:46:10 #191
52357 Lambiekje
pi_21748678
quote:
Op zaterdag 4 september 2004 15:23 schreef scanman01 het volgende:
The Godfather 1 heb ik met zeer veel moeite uitgekeken, maar dat is me bij deel 2 niet gelukt. Na een half uur opgegegeven. Lord of the rings 1 is me ook niet gelukt om uit te kijken, Pulp Fiction evenmin. Wat langer geleden ben ik begonnen aan star wars, maar ook dat was ik na een uur zat. Verder zijn er nog wel meer films, maar die waren zo slecht dat ik niet eens de titels meer weet.
Alleen Godfather lukt me niet ... LOTR 1 kijkt wel lekker weg. de nwe trilogy StarWars kan me ook niet echt boeien.

Zo vaak gehad ..en nu ga ik GF1 kijken .. en jahoor .. val ik weer in slaap. Kan er niet bij dat mensen zweren bij deze film.
Solaris met Clooney is ook gruwelijk slaapverwekkend.
  zaterdag 4 september 2004 @ 16:51:53 #192
40365 Lamer_Deluxe
mostly harmless
pi_21748789
M'n vrouw had "The English patient" gehuurd, op een gegeven moment ging ze hem maar een beetje vooruitspoelen, toen nog maar een paar keer, toen heeft ze het maar opgegeven.

Ik heb zoveel films niet afgekeken, er zijn maar weinig films die m'n aandacht vast kunnen houden, ik heb er vaak geen geduld voor.
The effect of a Pan Galactic Gargle Blaster is like having your brains smashed out by a slice of lemon wrapped around a large gold brick.
Damn it feels good to be a hamster.
pi_21749662
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2004 12:22 schreef SunChaser het volgende:
Heb je het alternatieve einde gezien met Figgis? Die was zelfs nóg erger!
Nederhorror leeft! | www.nederhorror.nl
  zaterdag 4 september 2004 @ 18:49:11 #194
94218 Zeitgeist
Es lebe die Freiheit!
pi_21750817
quote:
Op zaterdag 4 september 2004 16:46 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Solaris met Clooney is ook gruwelijk slaapverwekkend.
Vond het tempo daar juist wel lekker. lekker rustgevende film. Dromerig.
Crouching Tiger Hidden Dragon lukt me niet om af te kijken. Vind hem ongelofelijk saai.

Mermaid In A Manhole van GuinneePig serie heb ik de eerste keer afgezet omdat ik hem erg smerig vond.
Na een paar maanden opnieuw geprobeerd. Toen heb ik hem met veel moeite wel afgekeken.
  zaterdag 4 september 2004 @ 19:23:17 #195
91145 Merida
* Miss Pink *
pi_21751386
Ik kijk eigenlijk alle films af... ook al vind ik er niks aan. Ik heb weleens gehad, dat ik een film niks vond aan het begin, maar ik heb hem afgekeken en het is nu één van me favorieten. Ik heb het dan over Dogville. Ik kan me trouwens toch herinneren dat ik 'American Pie - The Wedding' niet heb afgekeken. Toen had ik direkt zoiets van... bah wat flauw, kan nooit tippen aan de andere twee. Die ik wel erg lachen vond.
~ Festen ~ The Butterfly Effect ~ Dangerous Liaisons ~ Mulholland Drive ~The Others ~ Dogville ~ Minority Report ~ Scary Movie ~Trainspotting ~ Moulin Rouge! ~ The Hours ~ Chocolat ~ Donnie Darko ~ The Full Monty ~ Karakter ~ Pleasantville ~
  zondag 5 september 2004 @ 09:02:21 #196
46794 Berkery
Fat bastard
pi_21760695
Get Shorty

Niks dodelijkers dan een comedy die maar niet grappig wil worden.
  zondag 5 september 2004 @ 09:52:26 #197
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_21760946
quote:
Op zaterdag 4 september 2004 11:33 schreef Karboenkeltje het volgende:

[..]

Gewoon luidkeels de film tijdens het kijken afzeiken. Dan moet je natuurlijk niemand in de buurt hebben die de film echt leuk vindt maar goed.
dat doe ik als ik gedwongen wordt een soap/dramaserie te kijken omdat vriendin/schoonmoeder dat vrijwel de enige tv vinden die leuk is. Het is elke dag weer ONM, GTST en nu ook Het glazen huis. Verder natuurlijk alles wat drama is (Rozengeur en wodkalime, Meiden van de Wit e.d. series) en showbiz (Real life soaps, RTL Boulevard)
[..]
  zondag 5 september 2004 @ 10:37:20 #198
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_21761328
quote:
Op zondag 5 september 2004 09:52 schreef MikeyMo het volgende:

[..]

dat doe ik als ik gedwongen wordt een soap/dramaserie te kijken omdat vriendin/schoonmoeder dat vrijwel de enige tv vinden die leuk is. Het is elke dag weer ONM, GTST en nu ook Het glazen huis. Verder natuurlijk alles wat drama is (Rozengeur en wodkalime, Meiden van de Wit e.d. series) en showbiz (Real life soaps, RTL Boulevard)
Sterkte!
pi_21761505
Gisteren weer eentje afgezet, nl. 13 Going On 30. De grootste domper vond ik eigenlijk al dat toen ze 30 werd iedereen 30 was en ze in een totaal andere wereld leefde. Ik dacht (en hoopte) dat ze als 30 jarige wakker zou worden en dat iedereen om haar heen nog gewoon 13 was.. Die Jennifer Garner kon me ook niet boeien en toen heb ik na 30 min. de film maar afgezet

[ Bericht 0% gewijzigd door Atreidez op 05-09-2004 11:01:32 ]
  zondag 5 september 2004 @ 10:55:47 #200
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_21761528
quote:
Op zondag 5 september 2004 10:53 schreef Atreidez het volgende:
Gisteren weer eentje afgezet, nl. 13 Going On 30. De grootste domper vond ik eigenlijk al dat toen ze 30 werd iedereen 30 was en ze in een totaal andere wereld leefde. Ik dacht (en hoopte) dat ze als 30 jarige wakker zou worden en dat iedereen om haar heen nog gewoon 13 was.. Die Jennifer Garner kon me ook niet boeien en toen heb ik 30 min. de film maar afgezet
Ik vermoedde dit gebrek aan kwaliteit. Bedankt voor de bevestiging. Scheelt me weer anderhalf uur.. of een half uur natuurlijk..
pi_21761617
quote:
Op zondag 5 september 2004 10:55 schreef Stanley_Climbfall het volgende:

[..]

Ik vermoedde dit gebrek aan kwaliteit. Bedankt voor de bevestiging. Scheelt me weer anderhalf uur.. of een half uur natuurlijk..
Graag gedaan.
  zondag 5 september 2004 @ 11:45:04 #202
67174 Dos37
Come on Twente
pi_21762296
Das Boot heb ik gisteren afgezet na 1 uur vond er geen hol aan. Saai en traag.
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
  woensdag 29 september 2004 @ 11:11:09 #203
4180 Hare
Come fly with me!
pi_22280597
tvp
The Choices we make, not the chances we take, determine our destiny.
  woensdag 29 september 2004 @ 11:21:18 #204
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_22280777
Ik kreeg bezoek onder het 14e Kippetje
[..]
pi_22280826
quote:
Op woensdag 29 september 2004 11:21 schreef MikeyMo het volgende:
Ik kreeg bezoek onder het 14e Kippetje
Van Klaas Vaak zeker? Slaapverwekkend plaatje..
  woensdag 29 september 2004 @ 11:34:45 #206
39256 Bonobo11
Have a good time, all the time
pi_22281070
quote:
Op zondag 5 september 2004 11:45 schreef Dos37 het volgende:
Das Boot heb ik gisteren afgezet na 1 uur vond er geen hol aan. Saai en traag.
wereldfilm man
Feyenoord!!! * Barça
pi_22281646
The english patient:
Ik dacht ik doe mijn ouwe lui een plezier en ga naar deze film die enorm goed lijkt te zijn. Wat een onegeloofelijk traag verhaal.

Dumb and Bumber:
uitgezet na 5 min en bij de vidoetheek na 10 min gevraagd of ik asjeblief een andere mee mocht.

Van Hellsing:
In de bios gezien, we waren met een groep maar ik had wel weg gewild.

A man appart:
3 maal aan begonnen, gaan we nooit afzien.

Mysic River:
Ook in de bios, wilde ook wel weg, saaie film.

Death race 2000:
Ik heb hem wel, ook al eens aan begonnen maar het wil gewoon niet. Na 10 minuten bedenk ik iets wat ik beter kan gaan doen.
Eagels may soar, but weasles don't get stuck in jet engines.
  woensdag 29 september 2004 @ 12:13:14 #208
4180 Hare
Come fly with me!
pi_22281897
Rio Bravo: Ik kon het echt niet meer aanzien hoor. John Wayne gaan mijn haren echt recht van overeind staan en dan ook nog eens die vreselijke rol van Walter Brennan, wat heeft die gast een irritante manier van acteren. Dit was gewoon de emmer.

Oasis: Het spijt me, maar kon echt niet langer kijken naar dat gehandicapte meisje.

This is Spinal Tap: Gewoon totaal niet mijn humor.

En dat is wel wat ik me van de laatste tijd kan bedenken.
  woensdag 29 september 2004 @ 14:36:50 #209
13973 ranja
image means nothing
pi_22285018
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2004 23:16 schreef ranja het volgende:
Arlington road.

Ook: Crouching tiger, hidden dragon. Had na een uur zweven/vliegen/springen aan bijna weggewerkte touwtjes kijken wel genoeg.
  woensdag 29 september 2004 @ 15:38:30 #210
18917 Kiki
Honni soit qui mal y pense..
pi_22286322
Pulp Fiction
2x geprobeerd
Money talks, Bullshit walks!
pi_22286536
quote:
Op woensdag 29 september 2004 12:02 schreef Eev het volgende:

Dumb and Bumber:
uitgezet na 5 min en bij de vidoetheek na 10 min gevraagd of ik asjeblief een andere mee mocht.
Ik had de pech om 'm in de bioscoop te zien met vrienden* die 'm wel leuk vonden.

*Heel vage kennissen inmiddels.
  woensdag 29 september 2004 @ 16:16:24 #212
904 L-X
The Lover X
pi_22287100
Dirty Dancing: Havana nights....

zzzzzzzz.... enough said. Slap aftreksel van het orgineel.
It takes a minute to have a crush on someone,
an hour to like someone,
and a day to love someone,
but it takes a lifetime to forget someone.
  woensdag 29 september 2004 @ 17:57:59 #213
82423 Drakul
Crawling in the dark
pi_22289076
The astronauts wife.. Wat een gigantische slaapfilm is dat zeg hey! Na een half uur uitgezet

Memento.. Wat alle mensen ook zeggen, ik vond er geen ene hol aan. Deze heeft nog net geen 20 minuten opgestaan.
The night hides a world, but unveils a universe
  woensdag 29 september 2004 @ 18:00:39 #214
51679 Mar10Segovia
Interspectacular
pi_22289131
Ik had ooit Tomb Raider gedownload, waarom weet ik nu nogsteeds niet eigenlijk.

Maar ik heb m halverwege maar gestopt. Hij voldeed aan m'n verwachtingen
  woensdag 29 september 2004 @ 18:03:00 #215
77460 Zwelgje85
Schat,Love you...
pi_22289191
Ik heb The Matrix niet afgezien omdat ik in slaap viel...
Wat een slechte film is dat zeg....
*Gaap*
pi_22289257
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2004 13:24 schreef Shogo het volgende:
Scary Movie... Sorry maar ik vond hier echt niks grappigs aan. Ik zal ook niet de moeite doen om de overige delen nog eens te zien.
Haha, alleen al voor het stukje waarin The Blair Witch Project (met die 50 liter snot wahahaha) gepersifleerd wordt moet je die film uitkijken!
Art comes to you proposing frankly to give nothing but the highest quality to your moments as they pass.
pi_22468711
Shriek if you know what I did last friday the 13th gister geprobeerd. Wat een bagger, je hebt flauwe parodieen maar dit was gewoon niet leuk meer.
  donderdag 7 oktober 2004 @ 16:33:07 #218
93346 foktrot
ze powernap
pi_22469007
In slaap gevallen tijdens xXx
Gisteren is verleden tijd, maar morgen komt nooit. Leef vandaag!
pi_22470155
Intolerable cruelty, ik vond m echt verschrikkelijk slecht...
  donderdag 7 oktober 2004 @ 17:37:08 #220
4180 Hare
Come fly with me!
pi_22470466
quote:
Op donderdag 7 oktober 2004 17:23 schreef --Globe-- het volgende:
Intolerable cruelty, ik vond m echt verschrikkelijk slecht...
Helemaal gelijk in
pi_22589633
quote:
Op zondag 22 augustus 2004 21:37 schreef Miesjel het volgende:
En dat werd ie ook niet...
pi_22591384
Yellow Submarine....... had gewoon geen idee wat er nou aan moest zijn..... waarschijnlijk moet je stoned zijn om m t kijken....
Vrijwillig gebanned
pi_22598027
In china they eat dogs: Afgekeken omdat ik dacht dat niemand zo'n crap film kon maken. Zitten wat leuke grappen in, maar leuk om het sadistische. Verder nutteloos geweest om de film te kijken
  woensdag 13 oktober 2004 @ 15:50:57 #224
93346 foktrot
ze powernap
pi_22598677
quote:
Op woensdag 13 oktober 2004 15:23 schreef EvilDuckie het volgende:
In china they eat dogs: Afgekeken omdat ik dacht dat niemand zo'n crap film kon maken. Zitten wat leuke grappen in, maar leuk om het sadistische. Verder nutteloos geweest om de film te kijken
Oftewel, je bericht past niet in dit topic. Je hebt de film gewoon afgezien!
Gisteren is verleden tijd, maar morgen komt nooit. Leef vandaag!
  woensdag 13 oktober 2004 @ 15:54:19 #225
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_22598761
The Shinning

Omdat ik er tot 3 keer toe onpasselijk van werd
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
pi_22598860
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2004 12:23 schreef MissyMirjaM het volgende:
Pas geleden gehuurd samen met mijn vriendin, dachten dat het wel een aardige film was.
Niet dus, na 25 minuten ofzo hadden we al zo genoeg van de film dat we maar iets anders zijn doen. Film draaide op de achtergrond door, af en toe een fragmentje nog gezien, maar idd bagger.
Honesty may not win friends, but it can touch hearts.
It's not that I hate you, its just.. that I dont like you
  woensdag 13 oktober 2004 @ 15:59:27 #227
93474 Sasandra
Mary Poppins
pi_22598896
Easy Rider

Ooit misschien vernieuwend en controversieel, nu verschrikkelijk gedateerd en oninteressant
A spoonful of sugar...
pi_22599006
uhhhmm DreamCatcher verschrikkelijk wat slecht was die.
The only thing to fear is running out of beer
pi_22599119
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2004 13:40 schreef twisted_jeewee het volgende:
Dances with wolves (1 van de foutste films ever!)
pfft als je dat al een slechte film vind denk ik dat je winnie de pooh wel leuk vind ofniet ?

The only thing to fear is running out of beer
pi_22599305
The Sound of Music

De film duurde volgens mij zo'n 3½ uur en ik ben al na 20 minuten in slaap gevallen. Het ging werkelijk nergens over

The Passion of the Christ
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_22632169
Ik ben een keer bijna weggelopen uit de bioscoop bij Artificial Intelligence. Damn wat was die verschrikkelijk slecht. Echt tenenkrommend. Met die pratende teddybeer
...drop it like it's hot...
pi_22632207
quote:
Op woensdag 13 oktober 2004 16:04 schreef TukkerBart1965 het volgende:
uhhhmm DreamCatcher verschrikkelijk wat slecht was die.
slecht ??? integendeel !
  maandag 18 oktober 2004 @ 15:21:06 #233
82337 Crook
aka thecrook
pi_22701947
Van Helsing

Omdat alles aan de film nep is, het belachelijke Roemeense accent van Kate Beckinsdale, het verhaal en de lachwekkende SFX maken van deze film een niet aan te zien gedrocht in de filmgeschiedenis

AMEN
For just one day I wanna feel totally free,
no responsabilities, just everything is O.K.
No desires, just surviving is the key,
  maandag 18 oktober 2004 @ 17:10:51 #234
71801 AlexLPUMUSE
an nyung v^-^v
pi_22704224
quote:
Op woensdag 29 september 2004 12:02 schreef Eev het volgende:

Death race 2000:
Ik heb hem wel, ook al eens aan begonnen maar het wil gewoon niet. Na 10 minuten bedenk ik iets wat ik beter kan gaan doen.
is dat niet die film met Rambo in de hoofdrol ? en Frankenstein ??
  maandag 18 oktober 2004 @ 18:25:18 #235
67640 SaintOfKillers
pi_22705717
quote:
Op woensdag 29 september 2004 12:13 schreef Hare het volgende:
Oasis: Het spijt me, maar kon echt niet langer kijken naar dat gehandicapte meisje.
  maandag 18 oktober 2004 @ 18:55:54 #236
4180 Hare
Come fly with me!
pi_22706317
quote:
Op maandag 18 oktober 2004 18:25 schreef SaintOfKillers het volgende:

[..]

Eigenlijk wel slecht he
pi_22785409
Baise-Moi!!!!

Heb ik nog nooit gehad, maar op het moment dat dat wijf met haar naaldhak op die vent zijn hoofd begon te trappen, moest ik echt bijna overgeven...zal ook wel aan de dag en mijn `mood` hebben gelegen maar ik heb hem echt direct afgezet en ook nooit afgekeken...

Stel me een vraag, waarop je het antwoord NIET wilt weten, reken dan wel op een antwoord dat je niet had willen horen!!!
pi_22788650
Highwaymen vorige week. Jim Caviezel speelt de hoofdrol, en die vind ik wel ok, maar wat viel die film tegen zeg! Uiteindelijk dus maar afgezet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')