quote:Op donderdag 19 augustus 2004 23:23 schreef Spindizzy het volgende:
Ga je de kaartjes zelf maken, Mous?
En dan nog knalroze vloerbedekking. Can you imaginequote:Op vrijdag 20 augustus 2004 09:13 schreef Sylvana het volgende:
gaaaaaaaaaaaaf!
quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 09:21 schreef Rewimo het volgende:
Help me herinneren dat ik de volgende keer als ik mijn sleutels in het contact laat zitten een waterdichte jas aantrek
wij tussen 12.00 en 15.00. maar wel verdeeld over z'n echte verjaardag (donderdag) en zondag dus ik denk eigenlijk dat beide dagen niet zo heel druk zullen zijn.quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 09:42 schreef Jessicaa het volgende:
Wij de opa's oma's broers en wat vrienden. Is toch al gauw een volle bak hoor. En we doen het dus tussen 11:00 en 15:00, is al aan de lange kant. Weet ik inmiddels uit ervaring
Voor de kinderen doen we altijd broers, zussen, opa's en oma's en wat vrienden... maar dan is mn huis ook écht vol. Peet komt uit een groot nest. En bij eigen verjaardagen zien we wel wie er komen. Dit is trouwens voor het eerst dat ik mijn verjaardag op een andere dag vier, maar ik weet uit ervaring van Peet z'n verjaardagen dat de meeste dan 2x komen, vandaar de (kinderachtige, want dat gaan ze worden) kaartjesquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 09:15 schreef bixister het volgende:
jessie & moussy, da's toevallig, wij vieren Piets verjaardag ook de 29e.nodigen jullie trouwens veel mensen uit? wij eigenlijk alleen de naaste familie en een paar vrienden.
quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 10:46 schreef Karin het volgende:
Is er nieuws over Isra? Ik heb nog geen tijd gehad om het nieuws uit te spitten.
quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 11:12 schreef miss_dynastie het volgende:
Clauwheee, hoe is het nu met jouzelf?
Nee hoor, tot en met 3 jaar mogen ze gratis mee in het OVquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 11:07 schreef Luchtbel het volgende:
Och Clauwheee
Weet iemand of ik een kaartje moet kopen voor Jolie als we met de bus gaan?
Heeft je nieuwe auto wel zo'n zoemer als de lamp aanstaat?quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 10:46 schreef Karin het volgende:
Rewimo! Wat een toestand
Githa het is mij wel op een zomerse dag gebeurd hoorGelukkig heb ik een vader die ik voor dit soort dingen altijd kan bellen. Hij is me al meerdere keren komen redden met mijn sleutels in het contact, lege accu omdat ik mijn lichten heb laten branden, noem maar op
Aaaaaaaaaahhhhhhhhhh vakantiestress!!!! We gaan aankomende nacht weg en ik moet nog zoveel doen *plukt haren uit het hoofd smiley*
wat doe ik dan hier????
Is er nieuws over Isra? Ik heb nog geen tijd gehad om het nieuws uit te spitten.
Nouquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 12:18 schreef Githa het volgende:
karin, dat noemen ze geluk![]()
Was ik wel van plan! Ook omdat ik zelf een hondenn00b benquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 13:39 schreef mallemeid het volgende:
20 kilo!
Ga je ook met hond op cursus Spindizzy?
Ik was niet op zoek naar een paard in ieder gevalquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 13:40 schreef jolene het volgende:
Maar had je echt een heel klein hondje gewilt.
Ach, dat had ik ook al gelezen.quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 13:44 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Ik was niet op zoek naar een paard in ieder gevalBen zelf maar een ukkepuk en ik woon in een ukkepukkig huisje met een ukkepukkig tuintje
quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 13:47 schreef coolbabe het volgende:
Spindizzy, die hond is formaat Duitse Herder
Mijn ouders hebben trouwens bastaard Jack Russelpups, interesse??
Als de kat op de foto van normaal formaat is, is het geen kleine hond lijkt mequote:Op vrijdag 20 augustus 2004 13:30 schreef Spindizzy het volgende:
Tis per ongeluk best een joekel geloof ikOp de site staat 20 kilo maar ik kan zo niet goed inschatten hoe groot dat is. Er staat ook dat hij in het echt kleiner is dan op de foto lijkt
Hij heet Dinos (maar ik weet niet of dat zo blijft als hij bij ons komt wonen)
jah maar die heeft er 10 kilo haar bij zittenquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 14:59 schreef Zabb het volgende:
20 Kilo is nog niets!! De hond van mijn ouders, de Berner Sennen, weegt maar liefst 47 kilo!!!!!!![]()
Ja dat klopt! Ze heeft een heleboel haar!!quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 15:22 schreef Githa het volgende:
[..]
jah maar die heeft er 10 kilo haar bij zitten![]()
quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 16:05 schreef Githa het volgende:
wel prachtige honden overigens zapp![]()
Katten ook al leukquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 16:46 schreef daniman het volgende:
ik heb zin in over twee wekendan krijg ik katten!!!
Meen je dat? Maar ik denk dat je dikke pech hebt hoor. Het moet morgen wel heel erg niet klikken met hem willen we hem niet in huis nemen. De grootte kan me eigenlijk niet zo veel meer schelen en stiekum heeft hij ook al een andere naamquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 16:54 schreef phluphy het volgende:
Spindizzy Zo'n hond vind ik nou echt geweldig !! Als ie te groot blijkt wil ik 'm wel![]()
Precies. Een hond heeft een baas, een kat heeft personeelquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 19:01 schreef Spindizzy het volgende:
deur open te houden (ook als ze er niet uitwillen),
klopt helemaalquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 18:08 schreef LadyS het volgende:
Daniman, krijg jij de katten van jessie?
(ik dacht nl. dat ik zoiets gelezen had)
LOLquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 19:01 schreef Spindizzy het volgende:
Daniman: wat leuk! FeliKatten zijn geweldig
Je hebt geen ervaring met katten snap ik? Geeft niks hoor, zo moeilijk zijn ze niet. Hoeft ze alleen maar op tijd voer te geven, deur open te houden (ook als ze er niet uitwillen), achter hun oortjes te kriebelen en overal ja en amen op te zeggen. Dan komt het helemaal goed
Allemaal onderbetaald en overwerktquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 19:06 schreef Rewimo het volgende:
een kat heeft personeel
Yep. En toch neem ik er nog een bijquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 19:08 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Allemaal onderbetaald en overwerkt
Leuk! Neem de digicam meequote:Op vrijdag 20 augustus 2004 19:09 schreef Rewimo het volgende:
Volgende week zondag gaan we kijken
Joh, katten slapen 18 uur per dag. Die hebben niet eens door dat je weg bentquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 19:11 schreef daniman het volgende:
ik hoop alleen dat ze overdag alleen kunnen zijn...
quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 19:16 schreef Luchtbel het volgende:
Katten maken wel vogeltjes af
De digicam gaat mee natuurlijk (het is de dag na de Whiskasmeetquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 19:10 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Leuk! Neem de digicam mee
Wat zal Jamie ervan vinden?
Daniman:quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 19:33 schreef Spindizzy het volgende:
Doet 's een foto plaatsen van je nieuwe poezebeesten, Daniman
ja, die ziet een indringer in zijn territoriumquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 19:39 schreef Rewimo het volgende:
Jamie zal wel een poosje blazen
ben blij dat het geregeld isquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 19:07 schreef daniman het volgende:
[..]
klopt helemaal
Tsssskquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 19:40 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Daniman:
A. zit in Roemenië
B. heeft de katten nog niet
jouw toekomstige woeffie is volgens mij echt een hele lieve hondewoefquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 19:47 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Tssssk
Nou dan plaats ik er nog een van mijn toekomstige woeffie
[afbeelding]
Ja als het morgen nog zo is ga ik echt even langs de huisartsenpostquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 20:53 schreef Rewimo het volgende:
Jeetje babyfeet, wat ziet dat eruit joh! Zou er toch echt mee naar de huisarts gaan, dat lijkt me niet iets om mee door te lopen.
quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 21:17 schreef Rewimo het volgende:
Fijne vakantie, Karin!
Het zit echt niet mee vandaag. De hele kamer staat blauw, en het stinkt hier, niet normaal meer. qltel wilde even een broodje Unox makenIn plaats dat ie nou even vraagt hoe de nieuwe magnetron werkt...
groothoeklens hoorquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 21:33 schreef babyfeet het volgende:
[..]
WOUW !!!!!!!!!!!!
Ijsselsteinquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 21:38 schreef clauwheee het volgende:
Wowieeee Troel!! Wat leuk!!! Waar is het??? Maar een heel klein beetje kaloers is
Je hebt het einde nog niet eens gelezenquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 21:25 schreef Jelief het volgende:
Leuke start van de dag Rewimo![]()
Het is aan de...quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 21:39 schreef Troel het volgende:
[..]
IjsselsteinEN verder zeg ik niets want anders pikt iemand het in. Er is dus nog niets zeker he
quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 21:52 schreef Sylvana het volgende:
wat een mooi huis Troel
Nou dikkequote:Op vrijdag 20 augustus 2004 21:54 schreef Syrena het volgende:
Clauwhee: nog 2 dagen en dan weer werken, maar de komende week wel maar van 8.30 tot 15 uur
Scriptie: ik heb in deze vier weken zo'n tien regels erbij getypt. Aan de ene kant wil ik er gewoon mee kappen, aan de andere kant kan ik dat niet over m'n hart verkrijgen. Al weet ik niet waarom niet, want de kans dat het ooit af komt schat ik op dit moment echt heel heel heel klein.
En ik baal ervan dat niemand snapt dat ik het niet af KAN maken, het gaat gewoon niet. Ik kan het ook niet uitleggen.
Heb dus ook niet echt vakantie gehad met die molensteen om m'n nekmaar ik vind het van jouw vakantie nog veel erger, ik bedoel ik doe met dit zelf aan, en jij hebt niks te kiezen.
Om het leuk af te sluiten: wanneer komt je site er?! Want ik heb een enorm tekort aan leuke kettinkjes heb ik ontdekt ! *kwijlsmiley*
quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 22:30 schreef rena het volgende:
Moet morgen weer naar mijn werkEn ik ga ontslag nemen, want ik wil een LEUK bijbaantje, bestaan die of vraag ik nou iets heel grappigs
?
quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 22:31 schreef easy-going het volgende:
die Groningse behandelmethoden zijn zo slecht nog niethoi Danosa
zodat hij ze zelf op zijn werk ofzo kan kijken zekerquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 22:31 schreef Rewimo het volgende:
Ik mag nog niet naar bed, qltel zit Christans Bob-DVD's te kopiëren
Ja en ik heb ze ook al gemaild met m`n vraag maar ben er helaas niet zo gek veel wijzer van gewordenquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 22:10 schreef Syrena het volgende:
Was je hier al geweest? http://www.pleisterpil.nl/home.jhtml?mi=0
Ik ga er even verder lezen, klinkt interessant!
Sleur um gewoon mee joh, die pc loopt wel doorquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 22:31 schreef Rewimo het volgende:
Ik mag nog niet naar bed, qltel zit Christans Bob-DVD's te kopiëren
Ja want kerels blijven altijd jongetjesquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 22:33 schreef Sylvana het volgende:
[..]
zodat hij ze zelf op zijn werk ofzo kan kijken zeker
Schoonmaken in een bakkerijquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 22:33 schreef clauwheee het volgende:
[..]Wat doe je nu dan? En ja hoor, die bestaan!!! Ikke heb een heeeel leuk bijbaantje!!!!
Hij heeft het al opgegevenquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 22:34 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Sleur um gewoon mee joh, die pc loopt wel doorHij ziet je al niet zo vaak
quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 23:09 schreef bixister het volgende:
clauwhee, wat een extra ellendige dag moet dit voor jullie zijn zo op Isra's verjaardag en nog weinig echte duidelijkheid.
Via de website die Meaghan hier heeft gelinkt.quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 23:09 schreef bixister het volgende:
spindizzy, leuke hond zo te zien! veel plezier met de kennismaking morgen. en hoe ben je nou bij deze uitgekomen eigenlijk?
en wat een lekker lichaam heeft iequote:Op vrijdag 20 augustus 2004 23:45 schreef clauwheee het volgende:
Ik heb net naar Sportzomer zitten kijken. Ik ben echt echt echt fan van Pieter! Wat een gekke coole gozer zeg![]()
dat interview met hem nadat hij de 100 meter vrije slag had gewonnen was echt superquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 23:46 schreef clauwheee het volgende:
Hijs sowieso leuk jahMaar daarnaast issie dus ook nog es ontzettend geestig, en tja...dat zijn toch echt bonuspunten
![]()
![]()
ja, welke mafketel gaat er nou zwemmen jahquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 23:49 schreef clauwheee het volgende:
Haha ja "wie gaat er nu zwemmen???"
Ik loop vreselijk achter met bijlezen, maar neem jij de katten van Jessicaa?quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 16:46 schreef daniman het volgende:
ik heb zin in over twee wekendan krijg ik katten!!!
quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 00:14 schreef kissa het volgende:
[..]
Ik loop vreselijk achter met bijlezen, maar neem jij de katten van Jessicaa?
In dat geval![]()
Katten zijn geweldig, heel veel plezier gewenst met ze
quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 18:08 schreef LadyS het volgende:
Daniman, krijg jij de katten van jessie?
(ik dacht nl. dat ik zoiets gelezen had )
Ja dusquote:Daniman schreef daarop:
klopt helemaal
En weer loop ik hopeloos achter qua bijlezen, maar ik hoop dat het klikt met deze lieverdquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 16:09 schreef Spindizzy het volgende:
Ben voor het gemak maar even lid geworden van de bieb en heb een heleboel boeken over honden gehaald![]()
Heb er zin an
Wat leuk!! Ik vind het echt een mooi huisje!!!quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 10:21 schreef Troel het volgende:
Bert koopt het huisje en gaat eerst alleen wonen. In principe gaan we ervan uit dat ik erbij in trek als ik klaar ben met mijn studie. (Ervanutigaande dat mijn studie niet zomaar over te zetten is naar een andere plaats (montessori gratis ernaast is niet overal helaas?).
quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 12:11 schreef clauwheee het volgende:
Goedemiddag
Is het bij jullie ook zulk weer om eigenlijk gewoon in bed te blijven liggen???
Nee, het is hier "ontmoet je nieuwe Woeffie" weerquote:Op zaterdag 21 augustus 2004 12:11 schreef clauwheee het volgende:
Is het bij jullie ook zulk weer om eigenlijk gewoon in bed te blijven liggen???
quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 12:46 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Nee, het is hier "ontmoet je nieuwe Woeffie" weer![]()
Tegelijk gepostquote:Op zaterdag 21 augustus 2004 12:50 schreef clauwheee het volgende:
[..]Spannend. Wanneer gaan jullie heen?
vraag het even in dig?quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 13:29 schreef Randa_v het volgende:
Heb eindelijk mijn internetpagina voorzover aangepast. Alle links kloppen en er worden geen grote hoeveelheid pagina's meer geopend. Maar er is nog iets wat ik moet aanpassen maar weet niet hoe dat heet. Als je Internet explorer kijkt, zie je bovenin die blauwe balk staan daar staat nu bij mij in: OUD Speeltuinbankje # 103 - Microsoft Internet Explorer, weet iemand hoe die balk heet?![]()
Moet je even in de code van je index deze regel opzoeken:quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 13:29 schreef Randa_v het volgende:
Heb eindelijk mijn internetpagina voorzover aangepast. Alle links kloppen en er worden geen grote hoeveelheid pagina's meer geopend. Maar er is nog iets wat ik moet aanpassen maar weet niet hoe dat heet. Als je Internet explorer kijkt, zie je bovenin die blauwe balk staan daar staat nu bij mij in: OUD Speeltuinbankje # 103 - Microsoft Internet Explorer, weet iemand hoe die balk heet?![]()
En het heet dus de titelbalkquote:Op zaterdag 21 augustus 2004 13:40 schreef Noca het volgende:
[..]
Moet je even in de code van je index deze regel opzoeken:
<title>mirandas.tk</title>
Wat tussen title staat moet je aanpassen. Dan wordt de naam in de balk verandert in wat je daar neerzet.
Ik kan nog vluchten via Poeldijk.quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 13:44 schreef coolbabe het volgende:
Ik kom uit Naaldwijk en woon nu in Kwintsheul, dus je bent omsingeld
Verhuis ff mee naar het speeltuinbankje dan, daar mogen we offtopic gaan
Ook in Poeldijk heb ik zo mijn contactenquote:Op zaterdag 21 augustus 2004 13:48 schreef Evil-Cherry het volgende:
[..]
Ik kan nog vluchten via Poeldijk.![]()
Maar leuk zeg, had niet verwacht dat er nog mensen zo dichtbij wonen
Kon ze me maar niet zien, dan zag ze niet dat ik met t eten bezig wasquote:Op zaterdag 21 augustus 2004 17:17 schreef Spuuglokje het volgende:
Jessicaa, als je gaat koken, kan ze je dan nog zien? Want het kan natuurlijk ook zijn dat ze gaat huilen als ze je niet meer in 't zicht heeft, verlatingsangst dus. En daar heeft het ene kind jammergenoeg veel meer last van dan het andere kind. Wel rot he, ik word er toch altijd erg onrustig van, van een blèrend kind.
Ow dat was iets minder..naja goed je kunt ook niet alles hebbenquote:Op zaterdag 21 augustus 2004 19:10 schreef clauwheee het volgende:
Ow en Inge moet nog een keer!!!!!!!!!!!
Ik schrok al, ik denk er was iets mis gegaan en het moet over ofzo! Pfff gelukkig zegquote:Op zaterdag 21 augustus 2004 19:32 schreef clauwheee het volgende:
Nee hoor Beef, ze moest net na haar huldiging gelijk nog weer voor de estafette met Nederland...maar das niks geworden. Maar die gouden medaille heeft ze hoor!!!
quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 20:05 schreef Lois het volgende:
Clauwhee, ik hoop dat je website snel online komt, we wachten al zo lang (oftewel, het geld brand weer eens in mijn zak)
Nou eh... Het woefie heet voortaan Casper en komt vanaf donderdag bij mij wonenquote:Op zaterdag 21 augustus 2004 20:05 schreef Lois het volgende:
Spindizzy, doet eens vertellen van het woefie?
Van harte gefeliciteerd ! Heel veel plezier ermee, maar dat gaat wel lukken zo te lezenquote:Op zaterdag 21 augustus 2004 20:33 schreef Spindizzy het volgende:
Nou eh... Het woefie heet voortaan Casper en komt vanaf donderdag bij mij wonen
Hij heeft weinig ervaring met kinderen. Af en toe komt er een kotertje op bezoek in het gastgezin maar hij reageert op alle nieuwe dingen hetzelfde. Hij gaat veilig bij zijn baasje zitten (of aan de andere kant van de kamer) om het allemaal eens rustig te bekijken. Deed hij bij ons ook. Heeft ons de hele tijd bekeken, niet bang wel nieuwsgierig. Hij weet gewoon niet wat hij ermee aanmoet.quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 20:46 schreef Lois het volgende:
Kan ie ook goed met kindjes of had het gastgezin daar geen ervaring mee?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |