Omdat we gingen samenwonen...Het opknappen van het winkelcentrum heb ik nog een beetje meegekregen, ik heb een tijd daar bij de Appie gewerkt toen. Toch heb ik me er ook nooit echt thuisgevoeld...quote:In het vorige bankje schreef poemojn:
De vrije sector, vanaf 500-nogwat euro, valt niet onder het woonservicecentrum, en Nijestee vroeg vorig jaar iig geen inkomensbewijs. Als je betaalde vonden zij het wel goed. In dat huizenkrantje staan vaak ook wel wat vrije-sector-woningen, daarvoor moet je rechtstreeks reageren bij de makelaar/verhuurder en dus niet bij het woonservicecentrum, en vaak geen of amper wachtlijsten.
Vertrokken omdat je ging samenwonen of omdat je Vinkhuizen niets vond? Het winkelcentrum is in elk geval opgeknapt en verder zijn ze ook veel aan het bouwen & renoveren
Nee, ze kennen elkaar niet. Jamie is nu al bijna 6 jaar hier (is precies een maand geleden 6 geworden), en Beautifold is volgens mij ongeveer 1,5. Voor zover ik weet zijn ze ook geen familie, maar dat zie ik volgende maand wel aan de stamboom.quote:Op woensdag 18 augustus 2004 12:09 schreef Jonnetje het volgende:
Hoi hoi
Rewimo! (nog) Gefeliciteerd met Beautifold! (ze is mooooi)
Maar wat ik me afvroeg, kennen Jamie en Beautifold elkaar al?
We zijn gisteravond een klein beetje geschrokken hier...
De achterdeur stond open (waren wij al weer lichtelijk vergeten) en ineens ging er een alarm af.. Een Mauw-alarm... Had onze poes één van haar kittens meegenomen naar buiten..
Wat kunnen die kleintjes een herrie maken zeg!
Dat gaat de goede kant op, Jelief!quote:Op woensdag 18 augustus 2004 12:16 schreef Jelief het volgende:![]()
het gaat echt beter, heb al citroenkwark gegeten en niet gespuugd!
Jullie zijn lief trouwens!
Ehmmm, ik heb een poging tot gedaan...quote:Op woensdag 18 augustus 2004 13:06 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Nee, ze kennen elkaar niet. Jamie is nu al bijna 6 jaar hier (is precies een maand geleden 6 geworden), en Beautifold is volgens mij ongeveer 1,5. Voor zover ik weet zijn ze ook geen familie, maar dat zie ik volgende maand wel aan de stamboom.
Gaat het goed met de katjes? Fotooooooooooooooooooooooooooooooooo's??????????![]()
Jij ookquote:Op woensdag 18 augustus 2004 13:52 schreef Troel het volgende:
Clauwhee of Noca, jullie hebben mail
Hihi, dat doet Christan tegenwoordig ook, stampvoetenquote:Op woensdag 18 augustus 2004 13:55 schreef miss_dynastie het volgende:
Wooooooooooooooooooooooooooooooooooooow, wat leuk!!! * Miss_D stampvoet: ik wil oo-hook!!!!
quote:Op woensdag 18 augustus 2004 13:50 schreef Jonnetje het volgende:
Maar als we 'm houden gaat ie Boizz heten (met dank aan Eva!)
Een 'Timmie' toevallig?quote:Op woensdag 18 augustus 2004 15:38 schreef babyfeet het volgende:
Kreeg net iemand in mijn msn lijst
hij zei dat die mij van fok kende
en vroeg me het hemd van mijn lijf
van die rare dingen allemaal
heb hem ook maar verrast gelijk een block gegeven
ja een Timmie (hoezo eigenlijk)quote:Op woensdag 18 augustus 2004 15:41 schreef Bass-Miss het volgende:
[..]
Een 'Timmie' toevallig?
quote:Op woensdag 18 augustus 2004 16:00 schreef Sugar het volgende:
Clauwheee, ik vind het zo verschrikkelijk wat er gebeurd is en nog steeds gebeurt! Meis, ik moet veel aan je denken en het lijkt me een afschuwelijke situatie voor jullie allemaal. Ik duim, bid, hoop ontzettend dat het goedkomt met het meisje. Laat dat alsjeblieft zo zijn!
Sterkte, weer...![]()
Heel ergquote:Op woensdag 18 augustus 2004 14:47 schreef Rewimo het volgende:
Goed zo, rena. Pak van je hart hè?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |