Slimbo, omdat ik hem weer online heb gegooid.quote:Op donderdag 19 augustus 2004 18:43 schreef Da_Sandman het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Vorige Hools-Topics
doet het prima
Tong en blauw past gewoon niet. Ik denk dat hij/zij/het bij de FP komt en niet op het forum aangezien Sandman het wistquote:Op donderdag 19 augustus 2004 18:45 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Slimbo, omdat ik hem weer online heb gegooid.
Overigens gok ik op Tong op Sport voor de nieuwe crew-hool.
Verkeerd gegokt.quote:Op donderdag 19 augustus 2004 18:45 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
quote:Op donderdag 19 augustus 2004 18:45 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Slimbo, omdat ik hem weer online heb gegooid.
quote:Op donderdag 19 augustus 2004 18:49 schreef VoreG het volgende:
Trouwens de TT klopt niet Hools moet met hoofdletter
Oh, was ons duo-modschap daar nog niet officieel bekend?quote:Op donderdag 19 augustus 2004 18:54 schreef Da_Sandman het volgende:
Wacht nou met zeggen tot je blauw bent pfaf
Het tofste subforum van Fok!quote:Op donderdag 19 augustus 2004 18:54 schreef methodmich het volgende:
Wat is R & P pfaf?
Krassen met pfaf, lijkt me gezelligquote:Op donderdag 19 augustus 2004 18:53 schreef pfaf het volgende:
Avond.
Ik ben dus mod van R&P geworden.
quote:Op donderdag 19 augustus 2004 18:54 schreef methodmich het volgende:
Wat is R & P pfaf? Wel gefeliciteerd! Rondje op jouw kosten.
quote:Hugo Borst <hugo.borst@iets.nl>
Sent : Thursday, August 19, 2004 4:47 AM
To : "methodmich" <methodmich@hotmail.com>
Subject : RE: gastcolumn
| | | Inbox
Kijk eens hoe laat het is. Ik bedoel toen ik je deze mail stuurde. Te druk.
Werk me de tyfus.
Sorry, mate.
Succes met jullie site.
groet,
Hugo Borst
quote:Op donderdag 19 augustus 2004 18:56 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Een weer een Hool die niet verder komt dan VBL
Moet je daar eens koekeloerenquote:Op donderdag 19 augustus 2004 18:57 schreef methodmich het volgende:
[..]
Zit ook in MUZ, soms in SPT en in de crewdelen.
quote:Op donderdag 19 augustus 2004 18:58 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Zlatan op ippon langs Van der Vaart.
Die is dan wel weer leuk. Jammer van Hugo
pfaf op R&Pquote:Op donderdag 19 augustus 2004 18:53 schreef pfaf het volgende:
Avond.
Ik ben dus mod van R&P geworden.
Ritalin & Prozac.quote:Op donderdag 19 augustus 2004 19:01 schreef methodmich het volgende:
R & P... Ik kan ook niks bedenken bij de afkorting.
Zozo, een soort "lieve pfaf" dus?quote:Op donderdag 19 augustus 2004 19:02 schreef Da_Sandman het volgende:
Relatie en Psychologie
Die zie ik zaterdag op het voetbalveld.quote:Op donderdag 19 augustus 2004 19:05 schreef methodmich het volgende:
Hee tong is weer alive! Al reacties van Feyenoorders gehad???
Leuke vakantie gehad?quote:Op donderdag 19 augustus 2004 19:04 schreef FrankyMcG het volgende:
Volluk!
Was een grap hoor, als reactie op het speculeren over de nieuwe SPT mod.quote:Op donderdag 19 augustus 2004 19:05 schreef methodmich het volgende:
[..]
Zozo, een soort "lieve pfaf" dus?
Helemaal te gek!quote:Op donderdag 19 augustus 2004 19:07 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Leuke vakantie gehad?
Ik zal eens langs het uitzendbureau gaan.quote:Op donderdag 19 augustus 2004 19:07 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
En verder is er een vacature op KLB, dacht ik.
Ik blijf bij een blauwe tong. Anders Bartoli of Airraid.quote:Op donderdag 19 augustus 2004 19:09 schreef Da_Sandman het volgende:
Leuk dat gissen
Wat mij het beste staat hebben ze atm niet in de crew.quote:Op donderdag 19 augustus 2004 19:10 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ik zal eens langs het uitzendbureau gaan.
Blauw staat me sowieso beter dan zwart.
Nogal ja, alof je zit te wachten op een blauwe kleur enzoquote:Op donderdag 19 augustus 2004 19:09 schreef Da_Sandman het volgende:
Leuk dat gissen
quote:Op donderdag 19 augustus 2004 19:11 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Ik blijf bij een blauwe tong.
Hij liep over het waterquote:Op donderdag 19 augustus 2004 18:59 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Een Yank gediskwalificeerd bij het zwemmen
Hij keerde niet goed, wel knap overigens om dat te verkloten als profquote:Op donderdag 19 augustus 2004 19:15 schreef Againzender het volgende:
[..]
Hij liep over het water
quote:Op donderdag 19 augustus 2004 19:14 schreef methodmich het volgende:
Oh, ik weet het inmiddels al lang. Verrassend hoor.
Heel goed!quote:Op donderdag 19 augustus 2004 19:14 schreef methodmich het volgende:
Franky McG, hoe is het met Maartje uit Heel?
Spannend!quote:Op donderdag 19 augustus 2004 19:07 schreef tong80 het volgende:
[..]
Die zie ik zaterdag op het voetbalveld.
Mooi mooi mooi! Het komt je spel ook ten goede.quote:Op donderdag 19 augustus 2004 19:17 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Heel goed!
Die is nu aan het werken! En ik zie d'r zaterdag weer!
Dat voorspelde ik gisteren in Hools voor VdH. Het kan dus wel echt. Die Yank dacht vast: Yank my Crank.quote:Op donderdag 19 augustus 2004 19:17 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
Hij keerde niet goed, wel knap overigens om dat te verkloten als prof
Jij zet nu alles op je loopbaan in VBL dus?quote:Op donderdag 19 augustus 2004 19:17 schreef golfer het volgende:
[..]
Keuze was al 2 weken bekend, maar door omstandigheden moesten we het nog even voor ons houden en zal het dus wel vanavond of morgen ook aan de niet-crewleden bekend gemaakt gaan worden.
Loopbaan.quote:Op donderdag 19 augustus 2004 19:19 schreef methodmich het volgende:
Jij zet nu alles op je loopbaan in VBL dus?
quote:Op donderdag 19 augustus 2004 19:22 schreef FrankyMcG het volgende:
LoL!
Vriend van me heeft voor HouseQlassics een VIP bus geregeld.
Touringcar met 21 leren fateuilles. We kunnen 1/2 dag van te voren de drank afgeven, dan staat die koud in de ingebouwde bar. DVD speler met films naar keuze!
Lekker luxe naar de lelijkste stad van Nederland!
hoor net ergens dat het protest van die yank toegekend is.quote:Op donderdag 19 augustus 2004 18:59 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Een Yank gediskwalificeerd bij het zwemmen
Is een houseparty met overwegend oudere housemuziek van '90-'98 zeg maar!quote:Op donderdag 19 augustus 2004 19:25 schreef methodmich het volgende:
HouseQlassics? Wat is dat voor iets?
Decibel is ook zwaar OK, outdoorfestival in de buurt van Rotterdam. Zou ik eigenlijk ook weer heen gaan, maar te weinig animo vanuit de vriendengroep!quote:Mijn broertje gaat naar Decibel volgende week zaterdag. Geen idee wat het is.
Dat heb ik ook, maar op zaterdag kan ik die knop omdraaien en genieten van een stevige beat.quote:Op donderdag 19 augustus 2004 19:29 schreef methodmich het volgende:
Aha. Niks voor mij dus. House, nee. Ik luister liever goede muziek in house.
Pfaf @ Doordeweeks:quote:Op donderdag 19 augustus 2004 19:32 schreef pfaf het volgende:
Dat heb ik ook, maar op zaterdag kan ik die knop omdraaien en genieten van een stevige beat.
Ik niet. Nooit gekund. Ben ooit ook gevlucht uit de Veronica Drive-In tent op de middelbare school.quote:Op donderdag 19 augustus 2004 19:32 schreef pfaf het volgende:
[..]
Dat heb ik ook, maar op zaterdag kan ik die knop omdraaien en genieten van een stevige beat.
quote:Op donderdag 19 augustus 2004 19:35 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Pfaf @ Doordeweeks: [afbeelding]
Pfaf @ Weekends: [afbeelding] [afbeelding]
Doet ze de vlindertjesslag?quote:Op donderdag 19 augustus 2004 19:31 schreef tong80 het volgende:
HUP INGE !
quote:Op donderdag 19 augustus 2004 19:35 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Pfaf @ Doordeweeks: [afbeelding]
Pfaf @ Weekends: [afbeelding] [afbeelding]
Ja maar niet vanavond.quote:Op donderdag 19 augustus 2004 19:36 schreef methodmich het volgende:
[..]
Doet ze de vlindertjesslag?
100 meter vrij.quote:Op donderdag 19 augustus 2004 19:36 schreef methodmich het volgende:
[..]
Doet ze de vlindertjesslag?
Ik meende tot 2 uur geleden dat "vrij" betekende dat je mocht zwemmen zoals je zelf wilde.quote:Op donderdag 19 augustus 2004 19:37 schreef pfaf het volgende:
100 meter vrij.
quote:Op donderdag 19 augustus 2004 19:39 schreef FrankyMcG het volgende:
Ik meende tot 2 uur geleden dat "vrij" betekende dat je mocht zwemmen zoals je zelf wilde.
LOOL.quote:Op donderdag 19 augustus 2004 19:39 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Ik meende tot 2 uur geleden dat "vrij" betekende dat je mocht zwemmen zoals je zelf wilde.
Vond het al zo raar dat iedereen borstcrawl zwom..................
Ik stel meestal nog blondere vragen hoor, dit is echt nog niksquote:Op donderdag 19 augustus 2004 19:39 schreef FrankyMcG het volgende:
Vond het al zo raar dat iedereen borstcrawl zwom..................
nuquote:Op donderdag 19 augustus 2004 19:41 schreef methodmich het volgende:
Hoe laat is dat spektakel?
En wat is Faithless Street van Whiskeytown toch een wereldplaat. Gewoon kippenvel hoor.
Rechtertepel!quote:Op donderdag 19 augustus 2004 19:48 schreef methodmich het volgende:
En, heeft ze al kramp in d'r linkertepel?
hij heeft zijn goud behouden Tonyquote:Op donderdag 19 augustus 2004 19:17 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
Hij keerde niet goed, wel knap overigens om dat te verkloten als prof
Dat neem je ff terug.quote:Op donderdag 19 augustus 2004 19:51 schreef methodmich het volgende:
Hmm, ietsje beter dan ik voorspelde dus. Knap van Inge. Lelijk mokkel uit Barendrecht, of all places. Komt zelden iets goeds vandaan.
lage reactie ditquote:Op donderdag 19 augustus 2004 19:51 schreef methodmich het volgende:
Hmm, ietsje beter dan ik voorspelde dus. Knap van Inge. Lelijk mokkel uit Barendrecht, of all places. Komt zelden iets goeds vandaan.
Dat compenseert d'r enorme grafkop!quote:Op donderdag 19 augustus 2004 19:51 schreef Bluezz het volgende:
Die 'kleur' had ze nog niet, en ze heeft moeie benen
wrom,knap is ze IMO nietquote:Op donderdag 19 augustus 2004 19:51 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Dat neem je ff terug.
Het gaat me hier even niet om Inge.quote:Op donderdag 19 augustus 2004 19:56 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
wrom,knap is ze IMO niet
Hey DG! Ik heb Vision ff gesproken, en die afspraak voor Arsenal in de CL in ehvn staat!quote:Op donderdag 19 augustus 2004 19:56 schreef DutchGooner het volgende:
wrom,knap is ze IMO niet
wat dan? Je komt uit Barendrecht?quote:Op donderdag 19 augustus 2004 19:57 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Het gaat me hier even niet om Inge.
Nee, want er komt nooit iets goeds uit Barendrecht, dus een vrouw moet je d'r al zeker niet zoeken.quote:Op donderdag 19 augustus 2004 19:53 schreef pascalheister het volgende:
[..]
lage reactie dit
komt je ex er vandaan ofzo![]()
Close family does.quote:Op donderdag 19 augustus 2004 19:58 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
wat dan? Je komt uit Barendrecht?
1.Als Arsenal live in O'Sheas isquote:Op donderdag 19 augustus 2004 19:58 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Hey DG! Ik heb Vision ff gesproken, en die afspraak voor Arsenal in de CL in ehvn staat!
Zeg jij maar wanneer!
Daarom laat ik jou ook beslissen! Vision en ik kennen altijd doordeweek!quote:Op donderdag 19 augustus 2004 19:59 schreef DutchGooner het volgende:
1.Als Arsenal live in O'Sheas is
2.Ik dan vroege dienst heb
3.Mits ikzelf niet ga kijken
O,is dat allesquote:Op donderdag 19 augustus 2004 19:59 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Close family does.
en als dit niets gaat worden pakken we gewoon een PL of FAC wedstrijdquote:Op donderdag 19 augustus 2004 20:00 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Daarom laat ik jou ook beslissen! Vision en ik kennen altijd doordeweek!
njah, op dinsdag moet ik normaal gesproken trianen, maar kan wel een keer afzeggen, das niet zo'n rampquote:Op donderdag 19 augustus 2004 20:00 schreef FrankyMcG het volgende:
Daarom laat ik jou ook beslissen! Vision en ik kennen altijd doordeweek!
Ik laat persoonlijk beledigingen over m'n vader niet over me heen gaan.quote:Op donderdag 19 augustus 2004 20:00 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
O,is dat alles
![]()
het is toch ook gewoon een lelijke hoer?quote:Op donderdag 19 augustus 2004 20:01 schreef methodmich het volgende:
Tjee, daar kan je niet om lachen? Vind ik raar hoor Lego.
quote:Op donderdag 19 augustus 2004 20:01 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Ik laat persoonlijk beledigingen over m'n vader niet over me heen gaan.
quote:Op donderdag 19 augustus 2004 20:01 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Ik laat persoonlijk beledigingen over m'n vader niet over me heen gaan.
Hoer weet ik niet,lelijk welquote:Op donderdag 19 augustus 2004 20:01 schreef Vision het volgende:
[..]
het is toch ook gewoon een lelijke hoer?
-edit-
lamaar, het ging niet meer over Inge
Een Limburger is een Belg die Duits spreekt.quote:Op donderdag 19 augustus 2004 20:04 schreef FrankyMcG het volgende:
Wij Limburgers worden ook contant gedemoniseerd!
Hoor je ons klagen?
Nee!
quote:Op donderdag 19 augustus 2004 20:04 schreef methodmich het volgende:
Ik eis dat Doc zijn topic over kutportugezen terugneemt!!
dat neem je terug!quote:Op donderdag 19 augustus 2004 20:05 schreef methodmich het volgende:
Een Limburger is een Belg die Duits spreekt.
maar dat is terecht natuurlijk alhoewel ik Weert als een verlengd stukje Brabant ziequote:Op donderdag 19 augustus 2004 20:04 schreef FrankyMcG het volgende:
Wij Limburgers worden ook contant gedemoniseerd!
Hoor je ons klagen?
Nee!
Pimpauto's met 'muziek'. (Een slechte mix tussen r&b en eurodance.) zijn ook niet leuk.quote:Op donderdag 19 augustus 2004 20:26 schreef DutchGooner het volgende:
Wat is Fok! toch af en toe een hoerige kutsite
Persoonlijke beledigingen!quote:Op donderdag 19 augustus 2004 20:06 schreef DutchGooner het volgende:
[..]Want anders ga je huilen?
![]()
Always blue trouwens....quote:Op donderdag 19 augustus 2004 18:49 schreef VoreG het volgende:
BLUEZZ BACK IN BLUE?!
voor al zijn fansquote:Op donderdag 19 augustus 2004 20:27 schreef pascalheister het volgende:
http://users.skynet.be/thomasblue02/snul.mpegmooie supporters
En ik heb je nog wel zo ritueel begraven netquote:Op donderdag 19 augustus 2004 20:26 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Ik was kennelijk nog een beetje pissed over eerder vandaag. Excuus.
Niet bepaald nee.quote:Op donderdag 19 augustus 2004 19:13 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
Nogal ja, alof je zit te wachten op een blauwe kleur enzo
Ik moest 2X kijkenquote:Op donderdag 19 augustus 2004 20:29 schreef DutchGooner het volgende:
voor al zijn fans![]()
Joepieeeeeeeeeeeeeee ik mag jequote:Op donderdag 19 augustus 2004 20:31 schreef zjroentje het volgende:
Niet bepaald nee.
quote:Op donderdag 19 augustus 2004 20:31 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik moest 2X kijken
muts!
Sport, kom je even kijken daar?quote:Op donderdag 19 augustus 2004 20:49 schreef FrankyMcG het volgende:
Zjroentje, ben je mod van Het Keldertje geworden?
Ik heb het niet zo op Sport!quote:Op donderdag 19 augustus 2004 20:51 schreef SCH het volgende:
Sport, kom je even kijken daar?![]()
Kom gezellig even langsquote:Op donderdag 19 augustus 2004 20:53 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Ik heb het niet zo op Sport!
Zie je wat zo'n nieuwe mod meteen voor boost aan het sportforum geeft?quote:Op donderdag 19 augustus 2004 21:05 schreef SCH het volgende:
Sport is ineens een stuk leuker
Dit was ook de minst verrassende aanstelling ooit denk ikquote:Op donderdag 19 augustus 2004 20:31 schreef zjroentje het volgende:
Niet bepaald nee.
Sorry, we verkopen ze alleen per dozijn!quote:Op donderdag 19 augustus 2004 22:01 schreef pascalheister het volgende:
een biertje graag
Doe er dan maar 13 vanquote:Op donderdag 19 augustus 2004 22:05 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Sorry, we verkopen ze alleen per dozijn!
Doe dan maar een stuk of 10, dozijn dus.quote:Op donderdag 19 augustus 2004 22:05 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Man dat is het al lang.quote:Op donderdag 19 augustus 2004 22:08 schreef VoreG het volgende:
Hools wordt trouwens een crewforum *bibber*
En nog worden we niet door iedereen als volwaardig aangezienquote:Op donderdag 19 augustus 2004 22:08 schreef VoreG het volgende:
Hools wordt trouwens een crewforum *bibber*
3 dozijn a.u.b.quote:Op donderdag 19 augustus 2004 22:05 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
is dat een goed of slecht tekenquote:Op donderdag 19 augustus 2004 22:10 schreef golfer het volgende:
[..]
Man dat is het al lang.
Heel veel crewleden van de laatste 1 1/2 jaar zijn hier gerecruteerd.
Een smerig kliekje dat overal maar hun wil wil doordrijvenquote:Op donderdag 19 augustus 2004 22:12 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
En nog worden we niet door iedereen als volwaardig aangezien
Wij zijn dan ook heel liefquote:Op donderdag 19 augustus 2004 22:10 schreef golfer het volgende:
[..]
Man dat is het al lang.
Heel veel crewleden van de laatste 1 1/2 jaar zijn hier gerecruteerd.
quote:Op donderdag 19 augustus 2004 22:24 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Ik geloof dat er iemand is die een nieuw knopje heeft ontdekt
zo gaat hools nog eens falliet, iedere keer die gratis drankjes voor julliequote:Op donderdag 19 augustus 2004 22:25 schreef golfer het volgende:
De oogst aan Hools die intussen crewlid zijn:
(mods)
Heatwave
Frenkie
Dr.Daggla
mitt
zjroentje
justme
golfer
Doc
(nieuwsposters)
Da_Sandman
Bartoli
(reviewer)
Tony_Montana67
(columnist)
methodmich
En waarschijnlijk ben ik er nog wel wat vergeten.
Ik heb zelfs gedurft een FB topic te openen, op straffe van een IP BAN. Ben je er niet eensquote:Op donderdag 19 augustus 2004 22:35 schreef zjroentje het volgende:
Zow.
Hup de blauwe!!quote:Op donderdag 19 augustus 2004 22:35 schreef zjroentje het volgende:
Zow.
Dubbele functiequote:Op donderdag 19 augustus 2004 22:25 schreef golfer het volgende:
(reviewer)
Tony_Montana67
(columnist)
methodmich
Tony_Montana67
is de knop al versletenquote:Op donderdag 19 augustus 2004 22:35 schreef zjroentje het volgende:
Zow.
Als je het IED forum nu had meegerekend had je iedereen met een ID nummer onder xxxxx en die hier post mee kunnen rekenen.quote:Op donderdag 19 augustus 2004 22:25 schreef golfer het volgende:
(mods)
Heatwave
Frenkie
Dr.Daggla
mitt
zjroentje
justme
golfer
Doc
(nieuwsposters)
Da_Sandman
Bartoli
(reviewer)
Tony_Montana67
(columnist)
methodmich
In Hools wel, maar in vbl komen ze toch regelmatig buurten en HW is natuurlijk altijd op de meetquote:Op donderdag 19 augustus 2004 22:49 schreef mitt het volgende:
De eerste drie kun je wel hoolers in het verleden noemen..
Daggla vooral als de Grieken spelen.quote:Op donderdag 19 augustus 2004 22:54 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
In Hools wel, maar in vbl komen ze toch regelmatig buurten en HW is natuurlijk altijd op de meet
7 mods die wel eens in VBL komen, zo kan ik het ookquote:Op donderdag 19 augustus 2004 22:54 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
In Hools wel, maar in vbl komen ze toch regelmatig buurten en HW is natuurlijk altijd op de meet
Altijd de situatie in je eigen voordeel uitleggen natuurlijkquote:Op donderdag 19 augustus 2004 23:01 schreef mitt het volgende:
7 mods die wel eens in VBL komen, zo kan ik het ook
IK WIL OOOOOOOOOK :' ( heb nu wel genoeg geld maybe dat ik toch maar is kaarten ga regelenquote:Op donderdag 19 augustus 2004 19:22 schreef FrankyMcG het volgende:
LoL!
Vriend van me heeft voor HouseQlassics een VIP bus geregeld.
Touringcar met 21 leren fateuilles. We kunnen 1/2 dag van te voren de drank afgeven, dan staat die koud in de ingebouwde bar. DVD speler met films naar keuze!
Lekker luxe naar de lelijkste stad van Nederland!
Heel wat mods die, toen wequote:Op donderdag 19 augustus 2004 23:01 schreef mitt het volgende:
7 mods die wel eens in VBL komen, zo kan ik het ook
quote:Op donderdag 19 augustus 2004 23:51 schreef golfer het volgende:
[..]
Trouwens waarom denk je dat jij ooit mod bent geworden?
Je moet je nog even verder bewijzen als lieverd en laten keuren door mijn muze Bluezz.quote:Op donderdag 19 augustus 2004 23:52 schreef VoreG het volgende:Waarom ben ik geen mod, ik ben ook leuk en lief
O leuk dan komt de Gayparade langs!quote:Op donderdag 19 augustus 2004 23:54 schreef Ajaxno1 het volgende:
Oooit ooooooit over een hele poos worden Loek en ik mod van VBL en dan Lego erbij. denk ik.
Checkquote:Op donderdag 19 augustus 2004 23:53 schreef golfer het volgende:
[..]
Je moet je nog even verder bewijzen als lieverd en laten keuren door mijn muze Bluezz.
Dat is in de pré-historie gebeurd toen er nog steekpenningen werden aangenomen.quote:Op donderdag 19 augustus 2004 23:54 schreef mitt het volgende:
Dan vraag ik me meer af hoe jij mod bent geworden golfer
wilde nacht met yvonnequote:Op donderdag 19 augustus 2004 23:54 schreef mitt het volgende:
Dan vraag ik me meer af hoe jij mod bent geworden golfer
Bier, Ajax.... zo af en toe komt er best zinnige taal uit je mond!quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 00:00 schreef Ajaxno1 het volgende:
AJAX!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ook wel bekend als The Fighters Clubquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 00:00 schreef Ajaxno1 het volgende:
AJAX!!!!!!!!!!!!!!!!!
Dan moet ie eerst ontsmet worden voor ie hier weer in komtquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 00:00 schreef pascalheister het volgende:
wilde nacht met yvonne
* Eilanden vraagt zich af wat er met 'hier' wordt bedoeldquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 00:02 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dan moet ie eerst ontsmet worden voor ie hier weer in komt
Volgens mij was het in die tijd dat ik mod werd (2001) eerder een wilde nacht met ene MrBig.quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 00:00 schreef pascalheister het volgende:
wilde nacht met yvonne
Postopkrkken is so last Fridayquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 00:00 schreef Ajaxno1 het volgende:
AJAX!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 00:06 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
Postopkrkken is so last Friday
Hoera! Het is al vrijdag! Bijna weekend!quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 00:06 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
Postopkrkken is so last Friday
quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 00:03 schreef Eilanden het volgende:
* Bluezz vraagt zich af wat er met 'hier' wordt bedoeld![]()
Loek is toch nog steeds kwijt?quote:Op donderdag 19 augustus 2004 23:54 schreef Ajaxno1 het volgende:
Oooit ooooooit over een hele poos worden Loek en ik mod van VBL en dan Lego erbij. denk ik.
Op het forum misschien, op de FP is hij wel gesignaleerdquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 00:11 schreef jpzegthallo het volgende:
[..]
Loek is toch nog steeds kwijt?
Volgens mij is hij undercoverquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 00:11 schreef jpzegthallo het volgende:
[..]
Loek is toch nog steeds kwijt?
Alleen de zwaaiende meutequote:Op vrijdag 20 augustus 2004 00:17 schreef Bjoro het volgende:
hoi pipeloi !!
Wordt er nog een beetje gedist ?
En is ie nog erger dan ie hier wasquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 00:14 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
Op het forum misschien, op de FP is hij wel gesignaleerd
Denk nog 2 a 3 weken, dan krijgen we (Doc) halve excusses.. gaat het weer een tijd goed, krijgt ie weer ruzie met een mede vbl-er maakt iedereen een grapje erover en hij is weer een tijd weg...quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 00:19 schreef jpzegthallo het volgende:
Ben benieuwd hoe lang die niks zegt.
Ik heb ernstige vermoedens dat ie alweer sinds vandaag post onder een andere naam in VBL.quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 00:14 schreef Againzender het volgende:
Volgens mij is hij undercover
quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 00:20 schreef Ajaxno1 het volgende:
[..]
En is ie nog erger dan ie hier wasdamn dat ie daar nog niet door z'n postpunten heen is
zoals wie?quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 00:24 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik heb ernstige vermoedens dat ie alweer sinds vandaag post onder een andere naam in VBL.
http://forum.fok.nl/user/history/101977quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 00:24 schreef pascalheister het volgende:
[..]
zoals wie?
Die is te rellerig.quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 00:28 schreef Ajaxno1 het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/user/history/101977
Is nieuw sinds vandaag...
msn?quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 00:31 schreef jpzegthallo het volgende:
[..]
Die is te rellerig.
Check z'n msn icoontjes maar.
http://www.kw.nl/~ffp/msnplaatjes/quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 00:32 schreef Ajaxno1 het volgende:
[..]
msn?
Ik vond m ook wel okay.quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 00:34 schreef Ajaxno1 het volgende:
Trouwens echt een hekel aan Loek heb ik niet, hij kan alleen soms zo mega irritant zijn.
ach so...quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 00:33 schreef jpzegthallo het volgende:
[..]
http://www.kw.nl/~ffp/msnplaatjes/
![]()
Gezelligquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 00:34 schreef golfer het volgende:
Enfin, maakt ook niets uit. Iedereen is welkom in VBL,met welke kloon dan ook.
The Search For Lookquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 00:35 schreef Ajaxno1 het volgende:
[..]
ach so...
Tjah ik ga niet kijken of er achter een webicon nog eens een opendir zit
Ik was toen niet veel te vinden op Fok!, toen ik terug kwam zag ik wel wat van de opmerking van hem tegen Doc!quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 00:34 schreef jpzegthallo het volgende:
[..]
Ik vond m ook wel okay.
Al werd ie tijdens z'n latere Ruud Gullit periode wel errug fukking irritant.![]()
*stopt metquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 00:18 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Alleen de zwaaiende meute
En op die site staat:quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 00:33 schreef jpzegthallo het volgende:
[..]
![]()
Die hele site erachter is idd eerder Visfriet dan Loekquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 00:33 schreef jpzegthallo het volgende:
[..]
![]()
Geweldige teksten staan er op die cd van Foyenoord!quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 00:42 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
Die hele site erachter is idd eerder Visfriet dan Loek
Jij bent Loek?quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 00:42 schreef dantes_inferno86 het volgende:
[..]
En op die site staat:
Voor je op de foto drukt weet dan wel dat het een site is waar veel geweld op voorkomt
voetbalgeweld dus, als je daar niet van houd kijk dan ook niet !!
Dan kan je, je er ook niet aan ergeren
Niet echt loekiaans.
Nope, D_I luistert metalquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 00:52 schreef Ajaxno1 het volgende:
Jij bent Loek?
quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 00:52 schreef Ajaxno1 het volgende:
[..]
Jij bent Loek?
geen zin in een dissquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 00:48 schreef Bluezz het volgende:
[..]
haha laat maar ik zag als registratie datum 13 aug 2004 ipv 2002quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 00:53 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
Nope, D_I luistert metal
In wat voor dis heb je dan zin inquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 00:54 schreef Bjoro het volgende:
geen zin in een diss
pssst Huiswerk al af ???quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 01:00 schreef Bluezz het volgende:
In wat voor dis heb je dan zin indistantieren, heb je die ??
Vanavond serveren we:
Opa's rollator-banden![]()
Jeroens blauwe kroketten
Loeks aangebrande fishfingers
en een lekkere gemasturbeerde Tongfilet![]()
![]()
Kies of Tand![]()
nu al ???quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 01:05 schreef tong80 het volgende:
Tong pakt die Tongfilet nog even snel mee en gaat dan pitten.
Trusten hools en een beetje lief doen voor zjroentje morgen overdag.
Tand?quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 01:00 schreef Bluezz het volgende:
[..]
In wat voor dis heb je dan zin in
Vanavond serveren we:
Kies of Tand
suc6 met de voorbereidingen !quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 01:09 schreef golfer het volgende:
golfer gaat ook zich voorbereiden op het komende weekend met vervelende zaken als het weer een paar dagen bij Bluezz zijn en het weer eens uit eten gaan voor een restaurantrecensie.
Trusteh allemaal en veel plezier met zjoerntje pesten verder.
ga net een kaasplankje in de rondte...wil je daar iets van ??quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 01:14 schreef jpzegthallo het volgende:
Mag ik een kleine versnapering?
Bitterballen ofzo?
quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 01:14 schreef Bjoro het volgende:
[..]
ga net een kaasplankje in de rondte...wil je daar iets van ??
graag gedaan en truste JP !quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 01:24 schreef jpzegthallo het volgende:
Ik ga slapen. Bedankt voor de kaas Bjoro.
wat een herrie joh...heb je niets anders ??quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 01:39 schreef dantes_inferno86 het volgende:
* Bjoro pakt ook een biertje en zet wat muziek af.
Vergeet je de waxinelichtjes in het raamkozijn niet uit te blazen....die had je daar in een romantische bui neergezet !!!quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 01:57 schreef Bluezz het volgende:
Bluezz dempt het licht, laat josé feliciano lekker iedereen wegjagen......
Pink Floyd is geen herrie joh. Cultuurbarbaar!quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 01:46 schreef Bjoro het volgende:
[..]
wat een herrie joh...heb je niets anders ??
oh nee das gewoon oud !quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 02:12 schreef dantes_inferno86 het volgende:
[..]
Pink Floyd is geen herrie joh. Cultuurbarbaar!
*stiefelt achter Bluezz aan richting bed.........quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 02:14 schreef Bluezz het volgende:
Bluezz doet/gaat het licht echt uit nu
quote:Op donderdag 19 augustus 2004 19:17 schreef pfaf het volgende:
Ik moet nog steeds gissen, maar t zal wel zjroentje of keeper worden.
Ik wist niet dat Loek van metal hield?quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 00:16 schreef mitt het volgende:
LG is gewoon Loek
En trampolinespringen.quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 08:51 schreef SCH het volgende:
Vandaag eindelijk de geile sporten: dressuur en snelwandelen
Ik heb CarmenG trouwens al even niet gezien hier!quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 00:34 schreef golfer het volgende:
Enfin, maakt ook niets uit. Iedereen is welkom in VBL,met welke kloon dan ook.
Machtig mooi man.quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 09:11 schreef SCH het volgende:
Hey postbode, nog genoten van je ontgroening trouwens
En dan ga ik gewoon weg.quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 09:12 schreef SCH het volgende:
Helemaal voor jou, Tong en ik hebben er wel 8 x over vergaderd. Het moest iets heel bijzonders worden
Super - het was helemaal af zoquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 09:13 schreef zjroentje het volgende:
[..]
En dan ga ik gewoon weg.
Nou, mooi toch.quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 09:15 schreef SCH het volgende:
[..]
Super - het was helemaal af zo![]()
Je bent wel een blauwe rat natuurlijkquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 09:25 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Nou, mooi toch.
Waar is al die liefde gebleven.quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 09:28 schreef SCH het volgende:
[..]
Je bent wel een blauwe rat natuurlijk![]()
Dat zijn de consequenties jongemanquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 09:30 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Waar is al die liefde gebleven.![]()
wat let je?quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 09:36 schreef DIGGER het volgende:
Ik voel een opkomende behoefte om in het sport forum te gaan spammen
Cassis op dit uur?quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 10:11 schreef SCH het volgende:
Cassis is op, je krijgt fristi vandaag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |