quote:Op woensdag 4 augustus 2004 18:40 schreef SexyRomeo het volgende:
Whassup y'all? Romeo is in da house.
Heb jij vragen over een slotje weetje, of commentaar op de mods?
Of gewoon complimenten voor die vier lekkere honeyz? Dan kan je dat in dit topic kwijt, aaighht?
Kritiek geven is goed, weetje. Maar doe het met rezpect.
I luv y'all,
Romeo.
Yooooooo check die lekkere sexyyyyy koppies!!!!! I think I'm in luv!!!!!!!!!
Izzz die ladyyy met die bril nog vrijgezel?
Ik onthou ze allemaal.quote:Op donderdag 19 augustus 2004 13:18 schreef R-AdIoAcTiVe het volgende:
Hoe staat het eigenlijk met waarschuwingen? Ik weet dat ik er zelf eentje heb. Maar dat zul jij niet van iedereen onthouden. Is daar een topic voor? Of ishet gewoon banmeldtopic.
En hoeveel waarschuwingen magt je hebben?
Maar waarschuw je zo persoon dan wel op tijd? en wat voor ban vraag je dan aan? of geef je ze eerst een TO-Ban?quote:Op donderdag 19 augustus 2004 13:21 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ik onthou ze allemaal.. EN het is beter om geen waarschuwingen te hebben. Heb ik iemand in mijn ogen te vaak gewaarschuwd en er treed geen verbetering op, vraag ik een ban aan. De FA's bekijken dan of die aanvraag terecht is en zetten dan wel of niet de ban.
heb ik al een waarschuwing?quote:Op donderdag 19 augustus 2004 13:21 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ik onthou ze allemaal..
Zijn waarschuwingen hetzelfde als notes?quote:Op donderdag 19 augustus 2004 13:21 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ik onthou ze allemaal.. EN het is beter om geen waarschuwingen te hebben. Heb ik iemand in mijn ogen te vaak gewaarschuwd en er treed geen verbetering op, vraag ik een ban aan. De FA's bekijken dan of die aanvraag terecht is en zetten dan wel of niet de ban.
dat vraag ik me ook af!quote:Op donderdag 19 augustus 2004 13:22 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Zijn waarschuwingen hetzelfde als notes?
Zie jij dan geen aantal tussen haakjes naast je naam staanquote:Op donderdag 19 augustus 2004 13:18 schreef R-AdIoAcTiVe het volgende:
Hoe staat het eigenlijk met waarschuwingen? Ik weet dat ik er zelf eentje heb. Maar dat zul jij niet van iedereen onthouden. Is daar een topic voor? Of ishet gewoon banmeldtopic.
En hoeveel waarschuwingen magt je hebben?
Als ik mij gedraag deze week. Gaat mijn waarschuwing dan weg?quote:Op donderdag 19 augustus 2004 13:21 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Nope.quote:Op donderdag 19 augustus 2004 13:22 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Zijn waarschuwingen hetzelfde als notes?
oh, vandaar dat getal 701!quote:Op donderdag 19 augustus 2004 13:24 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Zie jij dan geen aantal tussen haakjes naast je naam staan
Nope, je waarschuwing gaat niet weg.quote:Op donderdag 19 augustus 2004 13:24 schreef R-AdIoAcTiVe het volgende:
[..]
Als ik mij gedraag deze week. Gaat mijn waarschuwing dan weg?![]()
[slijm]
Inso is wel super goed in onthouden he
[/slijm]
![]()
dan heb ik officieel nog geen waarschuwing!quote:Op donderdag 19 augustus 2004 13:29 schreef MissyMirjaM het volgende:
dat weet je toch zelf wel als je een waarschuwing krijgt.
naar mijn weten worden die over de mail gegeven.
heb je ze gewoon allemaal gewistquote:Op donderdag 19 augustus 2004 13:30 schreef EL_REY het volgende:
[..]
dan heb ik officieel nog geen waarschuwing!
* muurjunky checkt mailbox, nope!![]()
Ja en nee.quote:Op donderdag 19 augustus 2004 13:29 schreef MissyMirjaM het volgende:
dat weet je toch zelf wel als je een waarschuwing krijgt.
naar mijn weten worden die over de mail gegeven.
Lees mijn vorige post.quote:Op donderdag 19 augustus 2004 13:30 schreef EL_REY het volgende:
[..]
dan heb ik officieel nog geen waarschuwing!
EL_REY checkt mailbox, nope!![]()
quote:Op donderdag 19 augustus 2004 13:32 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Lees mijn vorige post.. Jij hebt zat waarschuwingen.
Ik heb jou wel eens in het banmeldtopic gezienquote:Op donderdag 19 augustus 2004 13:33 schreef EL_REY het volgende:
[..]
potverdriedubbeltjes! deksels, had ik niet verwacht
![]()
Drommelsch drommelsch en nog eens drommelschquote:Op donderdag 19 augustus 2004 13:33 schreef EL_REY het volgende:
[..]
potverdriedubbeltjes! deksels, had ik niet verwacht
![]()
kijk je snel over heen hequote:Op donderdag 19 augustus 2004 13:36 schreef R-AdIoAcTiVe het volgende:
[..]
Ik heb jou wel eens in het banmeldtopic gezien![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |