Wat heeft dit met korfbal te maken?quote:Op donderdag 19 augustus 2004 11:16 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[afbeelding]
Wat nu? Mag een mens GVD niet eens meer een plaatje posten dat ie grappig vindt? NEE? NEEE? NEEEEE!?!?!?!?!?!?!quote:Op donderdag 19 augustus 2004 11:16 schreef VoreG het volgende:
[..]
Wat heeft dit met korfbal te maken?
quote:Op donderdag 19 augustus 2004 11:17 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Wat nu? Mag een mens GVD niet eens meer een plaatje posten dat ie grappig vindt? NEE? NEEE? NEEEEE!?!?!?!?!?!?!
Bushokje+newbie behandeling svp.quote:Op donderdag 19 augustus 2004 11:18 schreef VoreG het volgende:
[..]
Nee.
Rustig maar Legoquote:Op donderdag 19 augustus 2004 11:18 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Bushokje+newbie behandeling svp.
Ik word helemaal gestoord van sommige mensen hier, vanwege ongefundeerde, ronduit domme opmerkingen.quote:Op donderdag 19 augustus 2004 11:20 schreef zjroentje het volgende:
Doe es normaal zeg.
*pakt cassis, zuipt hem in 1 keer naar binnen, zet glas hard neer, opent deur, en smijt deur dicht.*quote:Op donderdag 19 augustus 2004 11:20 schreef VoreG het volgende:
[..]
Rustig maar Lego.
.
Ja, en?quote:Op donderdag 19 augustus 2004 11:21 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Ik word helemaal gestoord van sommige mensen hier, vanwege ongefundeerde, ronduit domme opmerkingen.
Ga lerenquote:Op donderdag 19 augustus 2004 11:22 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Ja, en?
In het leven is natuurlijk alles gefundeerd en hardstikke slim.![]()
Biertje, lego?quote:Op donderdag 19 augustus 2004 11:22 schreef zjroentje het volgende:
[..]
*Komt toch maar weer terug.*quote:Op donderdag 19 augustus 2004 11:22 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Ja, en?
Je doet het er om.quote:Op donderdag 19 augustus 2004 11:23 schreef VoreG het volgende:
[..]
Biertje, lego?.
quote:Op donderdag 19 augustus 2004 11:23 schreef mitt het volgende:
[..]
Ga leren
Wat hij zegtquote:Op donderdag 19 augustus 2004 11:19 schreef pascalheister het volgende:
waarom nu weer korfbal
Hools is een korfbal - rel - cafe gewordenquote:Op donderdag 19 augustus 2004 11:25 schreef Vom het volgende:
Mgguh Hools
Er wordt al vroeg gereld hier zo te zien![]()
Zeg Mongool, doe es normaal.quote:Op donderdag 19 augustus 2004 11:26 schreef mitt het volgende:
waarom sowieso korfbal in de titel..
iets te veel credits voor LG
Korfbal
rot op kutzwartequote:Op donderdag 19 augustus 2004 11:27 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Zeg Mongool, doe es normaal.
http://forum.fok.nl//fok/(...)leaf&order=relevancequote:Op donderdag 19 augustus 2004 11:26 schreef mitt het volgende:
waarom sowieso korfbal in de titel..
iets te veel credits voor LG
Korfbal
Respectloos.quote:Op donderdag 19 augustus 2004 11:28 schreef mitt het volgende:
[..]
rot op kutzwarte![]()
Zit niet zo te dissen manquote:Op donderdag 19 augustus 2004 11:29 schreef zjroentje het volgende:
Respectloos.
Ook zo ongefundeerd.
quote:Op donderdag 19 augustus 2004 11:29 schreef zjroentje het volgende:
Respectloos.
Ook zo ongefundeerd.
Soms, ja. Soms ben ik ook een enorme eikel, dat geef ik toe. Maar ik ga toch ook niet zeggen dat alle voetballers homo zijn? (Buiten deze contekst, dit is dus een voorbeeld.)quote:Op donderdag 19 augustus 2004 11:29 schreef SCH het volgende:
Legolas jezus, we nemen het altijd voor je op maar soms begrijp ik je klasgenoten wel een beetje
Daar hadden we laatst een heel topic aan gewijdt, nu zijn de korfballers aan de beurtquote:Op donderdag 19 augustus 2004 11:30 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Soms, ja. Soms ben ik ook een enorme eikel, dat geef ik toe. Maar ik ga toch ook niet zeggen dat alle voetballers homo zijn? (Buiten deze contekst, dit is dus een voorbeeld.)
Ja, nu zijn de rapen dus gaar, het hek van de dam enz.quote:Op donderdag 19 augustus 2004 11:30 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Soms, ja. Soms ben ik ook een enorme eikel, dat geef ik toe. Maar ik ga toch ook niet zeggen dat alle voetballers homo zijn? (Buiten deze contekst, dit is dus een voorbeeld.)
Die tennismeet kan je ook wel vergetenquote:Op donderdag 19 augustus 2004 11:30 schreef zjroentje het volgende:
Kansloos mitt, kansloos.
Nee ... want dan ga je op korfbal!quote:Op donderdag 19 augustus 2004 11:30 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Kijk kijk, terugkrabbelactiviteit.quote:Op donderdag 19 augustus 2004 11:31 schreef mitt het volgende:
[..]
Die tennismeet kan je ook wel vergeten :')
Maar kijk L_G, stel nou dat je het zou menen, alle voetballers zijn homo, dan zou waarschijnlijk 99.9% van de voetballers zo iets hebben van, laat hem maar lekker praten, ik weet dat het niet zo is.quote:Op donderdag 19 augustus 2004 11:30 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Lijkt me wel grappig eigenlijk. Leer een beetje relativeren aub. Niemand heeft kwaad in de zin.quote:Op donderdag 19 augustus 2004 11:30 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Precies.quote:Op donderdag 19 augustus 2004 11:32 schreef SCH het volgende:
[..]
Lijkt me wel grappig eigenlijk. Leer een beetje relativeren aub. Niemand heeft kwaad in de zin.
zoveel 'posts' en nog weet ie nog niet hoe het hier werktquote:Op donderdag 19 augustus 2004 11:31 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
And that's it. Bye bye, de hools list kunnen jullie voorlopig naar fluiten.
Dat zal dan wel mijn temperament zijn.quote:Op donderdag 19 augustus 2004 11:32 schreef Vom het volgende:
[..]
Maar kijk L_G, stel nou dat je het zou menen, alle voetballers zijn homo, dan zou waarschijnlijk 99.9% van de voetballers zo iets hebben van, laat hem maar lekker praten, ik weet dat het niet zo is.
Maar doordat jij er zo fel op in gaat wordt het leuk voor de andere...
Ja, jij kan dat. Voor de rest is het meer werk.quote:Op donderdag 19 augustus 2004 11:33 schreef mitt het volgende:
[..]
zoveel 'posts' en nog weet ie nog niet hoe het hier werkt![]()
Lego is latino?quote:Op donderdag 19 augustus 2004 11:34 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Dat zal dan wel mijn temperament zijn.
Lego is 100 % Nederlands.quote:Op donderdag 19 augustus 2004 11:35 schreef VoreG het volgende:
[..]
Lego is latino?
Holland Heineken House is dan ook aantrekkelijk, maar wat heb je geflikt met je exquote:Op donderdag 19 augustus 2004 11:36 schreef pfaf het volgende:
Mogguh.
* VoreG heeft een kater van hier tot Athene en is er vannacht achter gekomen dat hij z'n ex ook nog steeds keileuk vindt.
Ze viel op Pfaf dus ze zal wel hetero zijn?quote:Op donderdag 19 augustus 2004 11:37 schreef Eilanden het volgende:
Korfbalt ze Pfaf?
Dan zou ze niet op hem vallen. Alle korfballers/sters zijn immers homo, niet?quote:Op donderdag 19 augustus 2004 11:37 schreef Eilanden het volgende:
Korfbalt ze Pfaf?
Er zijn meer mogelijkheden natuurlijk dan alleen heteroquote:Op donderdag 19 augustus 2004 11:37 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ze viel op Pfaf dus ze zal wel hetero zijn?
Ja daar heb je gelijk inquote:Op donderdag 19 augustus 2004 11:38 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Er zijn meer mogelijkheden natuurlijk dan alleen heteroen wie weet hoe vrouwelijk Pfaf is
![]()
Dat zijn jouw woorden....quote:Op donderdag 19 augustus 2004 11:38 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Dan zou ze niet op hem vallen. Alle korfballers/sters zijn immers homo, niet?
Dat zeg jij dan weerquote:Op donderdag 19 augustus 2004 11:38 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Dan zou ze niet op hem vallen. Alle korfballers/sters zijn immers homo, niet?
Impliciete woorden van anderen hier. En, voor diegenen die het nog niet door hadden, daar zat een dosis cynisme in die verder ging dan de kater van pfaf.quote:Op donderdag 19 augustus 2004 11:39 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Dat zijn jouw woorden....
Tot waar dan ik ben nooit z'on ster geweest in topografiequote:Op donderdag 19 augustus 2004 11:40 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
En, voor diegenen die het nog niet door hadden, daar zat een dosis cynisme in die verder ging dan de kater van pfaf.
waar wil je voor solliciteren bluezzquote:Op donderdag 19 augustus 2004 11:32 schreef Bluezz het volgende:
Haai, sinds jaren ga ik weer eens een sollicitatie opstellen ....dat valt nog niet mee zeg
Mogguh Hools
Jerusalem. (Om maar een plaats te noemen.)quote:Op donderdag 19 augustus 2004 11:41 schreef VoreG het volgende:
[..]
Tot waar dan ik ben nooit z'on ster geweest in topografie.
quote:Op donderdag 19 augustus 2004 11:46 schreef SCH het volgende:
Ben ik nog nodig?
Om het korfbal-gehalte een beetje op peil te houden?quote:Op donderdag 19 augustus 2004 11:46 schreef SCH het volgende:
Ben ik nog nodig?
Zo klopt ie.quote:Op donderdag 19 augustus 2004 11:47 schreef pfaf het volgende:
[..]
Om het korfbalhomo-gehalte een beetje op peil te houden?
Ik ben niet raarquote:Op donderdag 19 augustus 2004 11:50 schreef SCH het volgende:
Ik vind LG lief en niet omdat ie homo is maar omdat ie zo goed korfbalt en een beetje raar is, zoals elke Hool
(of staat er nou nog iets raars in die zin?)
achja, tis maar wat je wilt geloven..quote:Op donderdag 19 augustus 2004 11:50 schreef SCH het volgende:
Ik vind LG lief en niet omdat ie homo is maar omdat ie zo goed korfbalt en een beetje raar is, zoals elke Hool
Maar dat zeg je dus van welquote:Op donderdag 19 augustus 2004 11:50 schreef SCH het volgende:
Ik vind LG lief en niet omdat ie homo is
perfectquote:Op donderdag 19 augustus 2004 11:50 schreef SCH het volgende:
Pervert.quote:Op donderdag 19 augustus 2004 11:51 schreef mitt het volgende:
jou leeftijd, LG's leeftijd
21/3*2+1, jaquote:Op donderdag 19 augustus 2004 12:07 schreef SCH het volgende:
Is LG ook 21 dan? Net als zjroentje?![]()
inderdaadquote:Op donderdag 19 augustus 2004 12:10 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Dit wordt een klassiek topic
Briljante discussies en zoveel liefde
Koffie graag
Waarom kan je niet gewoon zeggen dat je 15 bent?quote:Op donderdag 19 augustus 2004 12:08 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
21/3*2+1, ja
hoevaak geef jij toe aan je neigingen?quote:Op donderdag 19 augustus 2004 12:15 schreef mitt het volgende:
[..]
inderdaad
ik ben bijna geneigd dit topic te bookmarken
Omdat anders de link met 21 niet duidelijk is.quote:Op donderdag 19 augustus 2004 12:16 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Waarom kan je niet gewoon zeggen dat je 15 bent?![]()
Ik vind wildwaterkanoën best een leuke sport om te kijkenquote:Op donderdag 19 augustus 2004 11:53 schreef pfaf het volgende:
Officieel "uit-de-kast-kom-topic"
Ik vind gewoon amateur handboogschieten leuk om te doen. (Geen gecompliceerde bogen, gewoon a plain longbow.)quote:Op donderdag 19 augustus 2004 12:17 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
Ik vind wildwaterkanoën best een leuke sport om te kijken
Da's zooow homosexueel Tonyquote:Op donderdag 19 augustus 2004 12:17 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
Ik vind wildwaterkanoën best een leuke sport om te kijken
Veilig? Met mij in de buurt? Nooit.quote:Op donderdag 19 augustus 2004 12:19 schreef Ajaxno1 het volgende:
Kut mis ik de hele rel, alles weer veilig?
OK ... (13+8)*3-(12*4)-jarigequote:Op donderdag 19 augustus 2004 12:17 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Omdat anders de link met 21 niet duidelijk is.
Ik had ook 21-6 kunnen zeggen, maar dat is weer zo basaal.
Ja we hebben natuurlijk niets aan die kleine boogjesquote:Op donderdag 19 augustus 2004 12:18 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Ik vind gewoon amateur handboogschieten leuk om te doen. (Geen gecompliceerde bogen, gewoon a plain longbow.)
Is dat geen voorbeeld van metroseksualiteit dan?quote:Op donderdag 19 augustus 2004 12:19 schreef pfaf het volgende:
Da's zooow homosexueel Tony
Nu ga ik maar eens rellenquote:Op donderdag 19 augustus 2004 12:19 schreef pfaf het volgende:
[..]
Da's zooow homosexueel Tony
Maar wat is er nou naast dat zwembad?quote:Op donderdag 19 augustus 2004 12:20 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Veilig? Met mij in de buurt? Nooit.
Met je plain longbow kano?quote:Op donderdag 19 augustus 2004 12:21 schreef SCH het volgende:
[..]
Nu ga ik maar eens rellen
LOL.quote:Op donderdag 19 augustus 2004 12:20 schreef Eilanden het volgende:
[..]
OK ... (13+8)*3-(12*4)-jarige
Sporthal + kunstgrasvelden.quote:Op donderdag 19 augustus 2004 12:21 schreef Ajaxno1 het volgende:
[..]
Maar wat is er nou naast dat zwembad?
Sauna het Korfje?
Oke zeg dat danquote:Op donderdag 19 augustus 2004 12:23 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Sporthal + kunstgrasvelden.
Hoe weet jij de lengte van SCH z'n penis?quote:Op donderdag 19 augustus 2004 12:25 schreef Eilanden het volgende:
98
Dan wordt ie 17.quote:Op donderdag 19 augustus 2004 12:26 schreef Ajaxno1 het volgende:
[..]
Hoe weet jij de lengte van SCH z'n penis?
Die smiley past echt bij de gemiddelde jongens korfballerquote:Op donderdag 19 augustus 2004 12:27 schreef PogueMahone het volgende:
Ja weer korfbal
quote:Op donderdag 19 augustus 2004 12:29 schreef Ajaxno1 het volgende:
[..]
Die smiley past echt bij de gemiddelde jongens korfballerhup hup oei gooien, nou zeg MIS
Sorry.....
My special feature of the day.quote:Op donderdag 19 augustus 2004 12:37 schreef PogueMahone het volgende:
Zeg Lego, de Hoolslist dutnie...
of is dat extra
Jij ook korfballer???quote:Op donderdag 19 augustus 2004 12:38 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Het is werpen
STFU AJAXNO1quote:Op donderdag 19 augustus 2004 12:40 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
My special feature of the day.
Sandman, het is gooien als je naar een medespeler speelt, en schieten als je de korf als doel hebt.
Auw.quote:Op donderdag 19 augustus 2004 12:38 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Het is werpen
Que? Waarom wil jij dat je zelf je kop houdt?quote:Op donderdag 19 augustus 2004 12:41 schreef Ajaxno1 het volgende:
[..]
STFU AJAXNO1
Met welke inhoud? Spiegel, agenda, make up doosje? (Wat zit er zoal nog meer in een handtas?quote:Op donderdag 19 augustus 2004 12:43 schreef Ajaxno1 het volgende:
Handtas werpen?
Anders ga je weer boos wordenquote:Op donderdag 19 augustus 2004 12:44 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Que? Waarom wil jij dat je zelf je kop houdt?
Nu je het zegt, ik heb nog tomaten, eieren en waspoeder liggen.quote:Op donderdag 19 augustus 2004 12:45 schreef Ajaxno1 het volgende:
[..]
Anders ga je weer boos worden
*ff korfbal kennis vragen.quote:Op donderdag 19 augustus 2004 12:45 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Met welke inhoud? Spiegel, agenda, make up doosje? (Wat zit er zoal nog meer in een handtas?)
Ik heb het over een algemene handtas. Just any woman will do.quote:Op donderdag 19 augustus 2004 12:47 schreef Ajaxno1 het volgende:
[..]
*ff korfbal kennis vragen.
Wat zit er in een handtas..
ps mijn broertjes hebben op korfbal gezeten
m'n halve basis school klas zat erop
Een leraar die homo was, was er erelid en oud speler.
Dus heb wel eens korbal mogen aanschouwen en tjah..... sorry maaruh.... ieeeeeuw
SCH, Lego wil weten wat er in een handtas zit.quote:Op donderdag 19 augustus 2004 12:48 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Ik heb het over een algemene handtas. Just any woman will do.
cd's van tiesto denk ikquote:Op donderdag 19 augustus 2004 12:49 schreef Ajaxno1 het volgende:
[..]
SCH, Lego wil weten wat er in een handtas zit.
quote:Op donderdag 19 augustus 2004 12:51 schreef SCH het volgende:
[..]
cd's van tiesto denk ik
quote:Op donderdag 19 augustus 2004 12:51 schreef SCH het volgende:
[..]
cd's van tiesto denk ik
Mooi. Die mogen toch wel kapot, IMO, dus doe die maar in de handtassen voor het handtassen werpen.quote:Op donderdag 19 augustus 2004 12:51 schreef SCH het volgende:
[..]
cd's van tiesto denk ik
Dat is dan weer een apart verhaal, dat is wel gooien.quote:Op donderdag 19 augustus 2004 12:58 schreef Ajaxno1 het volgende:
[afbeelding]
Maar toch check eens hoe die gast gooiteuh pardon SCHiet.
En die andere 2 staan van... laat ook maar.
Respect, mijn zoon, respectquote:Op donderdag 19 augustus 2004 13:00 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Mooi. Die mogen toch wel kapot,
Niet alle, maar Tiesto verdient er toch wel genoeg aan.quote:Op donderdag 19 augustus 2004 13:01 schreef SCH het volgende:
[..]
Respect, mijn zoon, respect![]()
Nog zoiets.quote:Op donderdag 19 augustus 2004 13:01 schreef VoreG het volgende:
En we gaan weer badmintonnen Go audina.
Ik moet L_G in deze toch wel steunen, Tiesto CD's zijn verwerpelijke dingen die zo spoedig mogelijk kapot moeten.quote:Op donderdag 19 augustus 2004 13:01 schreef SCH het volgende:
[..]
Respect, mijn zoon, respect![]()
hup enzo !quote:Op donderdag 19 augustus 2004 13:02 schreef Vom het volgende:
Mia
Ja maar dit gaat om Neerlands trots, korfbal nietquote:Op donderdag 19 augustus 2004 13:02 schreef Ajaxno1 het volgende:
[..]
Nog zoiets.
oh nee....nederland is al sinds 1963 onafgebroken wereldkampioen korfbal, geloof ikquote:Op donderdag 19 augustus 2004 13:04 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ja maar dit gaat om Neerlands trots, korfbal niet
Ja maar welke landen doe daar nou aan mee, alleen België ofzo, de rest doet niet mee.quote:Op donderdag 19 augustus 2004 13:08 schreef Bjoro het volgende:
[..]
oh nee....nederland is al sinds 1963 onafgebroken wereldkampioen korfbal, geloof ik
dat is toch hun eigen schuld...alsof nederland daar iets aan kan doen ??quote:Op donderdag 19 augustus 2004 13:11 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ja maar welke landen doe daar nou aan mee, alleen België ofzo, de rest doet niet mee.
alsof heel de wereld aan schaatsen doet...dan zijn we toch ook blij als ze winnenquote:Op donderdag 19 augustus 2004 13:19 schreef Eilanden het volgende:
Nee Bjoro .. maar een echt globale sport is het niet
Ja enorm.....kijk eens naar de afgelopen 10 wk's (ff de laatste uitgezonderd)quote:Op donderdag 19 augustus 2004 13:23 schreef Eilanden het volgende:
Ja, maar schaatsen is toch echt wel globaler
quote:Op donderdag 19 augustus 2004 13:37 schreef Eilanden het volgende:
Sinds wanneer kan je korfbollen op de spelcomputer
Niet.quote:Op donderdag 19 augustus 2004 13:37 schreef Eilanden het volgende:
Sinds wanneer kan je korfbollen op de spelcomputer
je hebt niet alleen conditie nodig met badminton, techniek en inzicht is vele malen belangrijkerquote:Op donderdag 19 augustus 2004 14:13 schreef Stpan het volgende:
Sorry dat ik het zeg maar t'is de harde waarheid:
Mia heeft gewoon teveel vet op d'r lichaam om zo'n slopende wedstrijd vol te houden. Technisch beter, maar gebrek aan discipline om van de hamburgers af te blijven is het verschil tussen zilver en goud.
quote:Op donderdag 19 augustus 2004 14:13 schreef Stpan het volgende:
Sorry dat ik het zeg maar t'is de harde waarheid:
Mia heeft gewoon teveel vet op d'r lichaam om zo'n slopende wedstrijd vol te houden. Technisch beter, maar gebrek aan discipline om van de hamburgers af te blijven is het verschil tussen zilver en goud.
Raar dat Mia op al deze punten superieur is en toch niet wint....Hoe langer de pot duurder, hoe moeilijker ze het kreeg.quote:Op donderdag 19 augustus 2004 14:20 schreef pascalheister het volgende:
[..]
je hebt niet alleen conditie nodig met badminton, techniek en inzicht is vele malen belangrijker
Zelfs op de Gay Games staat korfbal niet op het programmaquote:Op donderdag 19 augustus 2004 14:26 schreef Eilanden het volgende:
Korfbal op de OS zou zeker een gouden medaille betekenen!
Misschien dat Marc Overmars zich nu kan inschrijven voor de 100 meter sprint?quote:Op donderdag 19 augustus 2004 14:27 schreef SCH het volgende:
[..]
Zelfs op de Gay Games staat korfbal niet op het programma![]()
Daar heeft het sterbal.quote:Op donderdag 19 augustus 2004 14:27 schreef SCH het volgende:
[..]
Zelfs op de Gay Games staat korfbal niet op het programma![]()
als ze in de 2e game een tikkeltje scherper was geweest had ze die ook gewonnen. Ze staat toch niet voor jan met de korte achternaam in de finale of welquote:Op donderdag 19 augustus 2004 14:26 schreef Stpan het volgende:
[..]
Raar dat Mia op al deze punten superieur is en toch niet wint....Hoe langer de pot duurder, hoe moeilijker ze het kreeg.
Het zijn de kleine dingen die het verschil tussen goud en zilver betekenen.
Jawel, ze is een trage dikke en slome pad die teveel hamburgers vreetquote:Op donderdag 19 augustus 2004 14:32 schreef pascalheister het volgende:
[..]
als ze in de 2e game een tikkeltje scherper was geweest had ze die ook gewonnen. Ze staat toch niet voor jan met de korte achternaam in de finale of wel
Ze staat in de finale omdat ze erg goed kan badmintonnen. Ze wint die finale niet omdat deze partij te lang duurt en ze het met haar (zoals de commentator netjes zei) 'minder atletische lichaam' het niet meer volhoudt.quote:Op donderdag 19 augustus 2004 14:32 schreef pascalheister het volgende:
[..]
als ze in de 2e game een tikkeltje scherper was geweest had ze die ook gewonnen. Ze staat toch niet voor jan met de korte achternaam in de finale of wel
misschien eet ze wel geen hamburgersquote:Op donderdag 19 augustus 2004 14:33 schreef SCH het volgende:
[..]
Jawel, ze is een trage dikke en slome pad die teveel hamburgers vreet![]()
Mia
quote:Op donderdag 19 augustus 2004 14:28 schreef Stpan het volgende:
[..]
Misschien dat Marc Overmars zich nu kan inschrijven voor de 100 meter sprint?
Die rap van Lange Frans is toch opzicht niks mis mee.quote:Op donderdag 19 augustus 2004 14:39 schreef Da_Sandman het volgende:
Die rap van die Frans
Tsjah, dan noem je ook iemandquote:Op donderdag 19 augustus 2004 14:28 schreef Ajaxno1 het volgende:
Lange Frans rapt over misdaadrapper en dan zeggen ze dat hardcore je agressief maakt.....
Waarom moet dat altijd met zulke woorden en agresieve teksten, heel hoogstaand allemaal..quote:Op donderdag 19 augustus 2004 14:43 schreef Bartoli het volgende:
[..]
Die rap van Lange Frans is toch opzicht niks mis mee.
Die jongen die die rap maakte om zich te verontschuldigen tegen zijn ex die bijna dood was das pas zielig![]()
Dit is een dissrap, dat hoort live on stage, niet op plaat, maar Lange Frans is ook de figuur achter het rampprodukt Moppie, vrijwel niemand in de hiphopscene neemt hem serieusquote:Op donderdag 19 augustus 2004 14:46 schreef Ajaxno1 het volgende:
[..]
Waarom moet dat altijd met zulke woorden en agresieve teksten, heel hoogstaand allemaal..
daar heb je idd dan ook wel weer gelijk in, dat dat ook weer laag is. Maar als je kijkt naar de situatie is die rap van de dader zieliger dan de "lage rap" van lange frans.quote:Op donderdag 19 augustus 2004 14:46 schreef Ajaxno1 het volgende:
[..]
Waarom moet dat altijd met zulke woorden en agresieve teksten, heel hoogstaand allemaal..
Ik vind het allebei zes keer niks maar vooral volstrekt oninteressant.quote:Op donderdag 19 augustus 2004 14:43 schreef Bartoli het volgende:
[..]
Die rap van Lange Frans is toch opzicht niks mis mee.
Die jongen die die rap maakte om zich te verontschuldigen tegen zijn ex die bijna dood was das pas zielig![]()
Aha oke, maar voor je het weet worden dit soort nummers ook op de radio uitgezonden (wat in Amerika al gebeurd toch? M&M is ook niet vies van dit soort dingen dacht ik). En dan krijg je kids van 5 jaar die al over het bloed drinken van mensen gaan lopen meezingen.....quote:Op donderdag 19 augustus 2004 14:48 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
Dit is een dissrap, dat hoort live on stage, niet op plaat, maar Lange Frans is ook de figuur achter het rampprodukt Moppie, vrijwel niemand in de hiphopscene neemt hem serieus
Wie, Rob of Rabquote:Op donderdag 19 augustus 2004 14:50 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik vind het allebei zes keer niks maar vooral volstrekt oninteressant.
Helaas hebben we hier die fascist van een R@b op Fok die geil op dat soort berichten![]()
Pijnlijk voor extince, IMO.quote:Op donderdag 19 augustus 2004 15:03 schreef zjroentje het volgende:
OP - Extince was ook wel een leuke.
Daar hadden we het net over, we dachten dat er geen korfbal spellen waren?quote:Op donderdag 19 augustus 2004 15:06 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Wil je een spel kopen, blijkt het uitverkocht te zijn.
Not that I know.quote:Op donderdag 19 augustus 2004 15:07 schreef VoreG het volgende:
[..]
Daar hadden we het net over, we dachten dat er geen korfbal spellen waren?
yo...deze rap ruleert de pan uit...is vet flex en dope....misschien nog wel een beetje chill ook !!quote:Op donderdag 19 augustus 2004 15:09 schreef SCH het volgende:
De korfball-diss
.........
legolas speelt ieder weekend met een rokje[/i]
quote:Op donderdag 19 augustus 2004 15:09 schreef SCH het volgende:
De korfball-diss
Zie dat slome handje
werp hem door hem mandje
jij Gorinchemse pisnicht - dat je bent
ben jij nou echte vent
ook nog Ajax-fan
je verdient een heuse ban
onze Legolas is echt okay
hij gooit de ballen erin
soms wel twee
hij is ons kleine bijdehandje
werpt ze zo in het mandje
hij kan geweldig richten
korfbal is echt niet iets voor nichten
misschien dat het je verrast
het is voor mannen van stavast
jij ajaxno1 bent gewoon jaloers
misschien ook een beetje boers
jij bent een virtueel fokje
legolas speelt ieder weekend met een rokje
http://www.hkc-utrecht.nl/scripts/spel/hkc-2003.htmquote:Op donderdag 19 augustus 2004 15:07 schreef VoreG het volgende:
[..]
Daar hadden we het net over, we dachten dat er geen korfbal spellen waren?
quote:Op donderdag 19 augustus 2004 15:12 schreef dantes_inferno86 het volgende:
[..]
http://www.hkc-utrecht.nl/scripts/spel/hkc-2003.htm
![]()
Oh ja, die.quote:Op donderdag 19 augustus 2004 15:12 schreef dantes_inferno86 het volgende:
[..]
http://www.hkc-utrecht.nl/scripts/spel/hkc-2003.htm
![]()
De korfball-diss
Zie dat slome handje
werp hem door hem mandje
ben jij nou echte vent
ook nog Ajax-fan
hij gooit de ballen erin
soms wel twee
hij kan geweldig richten
Yup, Neerlands eerste battle, maar die namen zichzelf niet te serieus in die tracks; het side project van Def P, MC Wigger, nog sterkerquote:Op donderdag 19 augustus 2004 15:03 schreef zjroentje het volgende:
OP - Extince was ook wel een leuke.
Ach ja. Erger dan JP kan het toch niet. Waarom ook niet.quote:Op donderdag 19 augustus 2004 15:23 schreef Tony_Montana67 het volgende:
SCH for President
dat hoort idd wel in de scene. Het is nu wachten op een wrede re-diss uit de hoek Legolasquote:Op donderdag 19 augustus 2004 15:24 schreef SCH het volgende:
Ik wil wel een diss terug
Je bedoelt De Goddelijke Komedie(kan zo 123 niet op de originele naam komen)? Nee, ik ben het wel van plan maar er zijn dan 2 opties: Kopen of lenen bij de bibliotheek. Boeken kopen doe ik zelden( geld gaat voornamelijk aan cd's op) en als je in een dorp woont heb je vaak niet een al te grote keus qua boeken te lenen.quote:Op donderdag 19 augustus 2004 15:27 schreef SCH het volgende:
dantes_inferno ---> heb jij de Dante Club al gelezen?
quote:Op donderdag 19 augustus 2004 15:31 schreef dantes_inferno86 het volgende:
[..]
Je bedoelt De Goddelijke Komedie(kan zo 123 niet op de originele naam komen)? Nee, ik ben het wel van plan maar er zijn dan 2 opties: Kopen of lenen bij de bibliotheek. Boeken kopen doe ik zelden( geld gaat voornamelijk aan cd's op) en als je in een dorp woont heb je vaak niet een al te grote keus qua boeken te lenen.![]()
Persoonlijk gebruik ik mijn echte naam, nummer 3 en een zwart shirt, maar ok.quote:
De korfball-diss
Zie dat slome handje
werp hem door hem mandje
ben jij nou echte vent
ook nog Ajax-fan
hij gooit de ballen erin
soms wel twee
hij kan geweldig richten
Aha nee, ik dacht dat je ene Dante Allighieri bedoelde.quote:
Niet slaan het was maar een geintjequote:Op donderdag 19 augustus 2004 15:34 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Persoonlijk gebruik ik mijn echte naam, nummer 3 en een zwart shirt, maar ok.
De korfball-diss
Zie dat slome handje
werp hem door hem mandje
ben jij nou echte vent
ook nog Ajax-fan
hij gooit de ballen erin
soms wel twee
hij kan geweldig richten
Ik ben niet zo goed in schrijven, wel in andere dingen jochiequote:Op donderdag 19 augustus 2004 15:58 schreef Eilanden het volgende:
Bloesie .. misschien tijd voor een sleutel dis?
quote:Op donderdag 19 augustus 2004 16:03 schreef Eilanden het volgende:
Sta je trouwens al in je nakie in de Aktueel? Of moet dat nog komen?
De korfball-diss
Zie dat slome handje
werp hem door hem mandje
ben jij nou echte vent
ook nog Ajax-fan
hij gooit de ballen erin
soms wel twee
hij kan geweldig richten
Bluezz....sta jij bij concurrenten van Katja ???quote:Op donderdag 19 augustus 2004 16:08 schreef Bluezz het volgende:
http://www.aktueel-online(...)ezeweek/dezeweek.php
Wat een leuk huisjequote:Op donderdag 19 augustus 2004 16:08 schreef Bluezz het volgende:
Hahaha Bjoro
Een rap dis Bjoro, geen sinterklaas rijmpjes.quote:Op donderdag 19 augustus 2004 16:07 schreef Bjoro het volgende:
DisSCH
Hij vloekt en hij tiert
komt langs en verstiert
Hools reageert
niemand die het leert
Puur om je gallen,
humeuren verknallen
jeuk aan je ballen
geen buil aan gevallen
Slijmen bij FrankyMcG
geilen bij Zjroentje, ole
Ho of hee
hij zit er niet mee
Snauwen en sneren
hij kan ze waarderen
jongens mastruberen
hij wil het je leren
soms issie bekrompen
komtie over als een lompe
en willie gaan stompe
maar kom niet aan Tieme Klompe
duSCH...
quote:Op donderdag 19 augustus 2004 16:13 schreef dantes_inferno86 het volgende:
[..]
Een rap dis Bjoro, geen sinterklaas rijmpjes.![]()
probeer ook maar wat...maar als je het beter kan.....show us, please !!!!quote:Op donderdag 19 augustus 2004 16:13 schreef dantes_inferno86 het volgende:
Een rap dis Bjoro, geen sinterklaas rijmpjes.![]()
Mijn rap's zijn alleen maar bestemd voor de echte elite.quote:Op donderdag 19 augustus 2004 16:16 schreef Bjoro het volgende:
[..]
probeer ook maar wat...maar als je het beter kan.....show us, please !!!!
geen foto met jou eropquote:Op donderdag 19 augustus 2004 16:08 schreef Bluezz het volgende:
Hahaha Bjoro
zo rond 5 dec bedoel je ??quote:Op donderdag 19 augustus 2004 16:18 schreef dantes_inferno86 het volgende:
Mijn rap's zijn alleen maar bestemd voor de echte elite.![]()
Nee, op 14 dec.quote:Op donderdag 19 augustus 2004 16:27 schreef Bjoro het volgende:
[..]
zo rond 5 dec bedoel je ??
Oh in Ahoy bedoel jequote:Op donderdag 19 augustus 2004 16:31 schreef dantes_inferno86 het volgende:
Nee, op 14 dec.
Nee joh. Kunst hoort niet in Rotterdam thuis.quote:Op donderdag 19 augustus 2004 16:32 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Oh in Ahoy bedoel je
Dat rijmt, ja.quote:Vuilie pedo, de enige die je wil is Lego
Je vraagt respect, maar het enige
wat jij respecteert is je eigen mening.
Moet dat dan bij rap?quote:Op donderdag 19 augustus 2004 16:35 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Dat rijmt, ja.
nee dat moet alleen bij sinterklaasgedichtjes !!!quote:Op donderdag 19 augustus 2004 16:36 schreef Ajaxno1 het volgende:
[..]
Moet dat dan bij rap?
Zullen we het in het volgende topic hebben over de vraag of 2Pac dood is of niet?quote:Op donderdag 19 augustus 2004 16:49 schreef Eilanden het volgende:
Dit is bijna
Hools - De Dis Editie
Dantes dist de pannen van het dakquote:Op donderdag 19 augustus 2004 16:43 schreef dantes_inferno86 het volgende:
Gewoon iets invoegen als:
Daar is hij weer zijn mening aan het profileren
Die sch, wanneer gaat hij het nou eens leren?
Hij reageert en kostst op alles wat rechts is
Een mening of om te happen als een vis?
Dat is hij toch?quote:Op donderdag 19 augustus 2004 16:52 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Zullen we het in het volgende topic hebben over de vraag of 2Pac dood is of niet?
quote:Op donderdag 19 augustus 2004 16:50 schreef pfaf het volgende:
Hoe herkenbaar:
http://www.gaffel.de/frames/biertest-start.swf
Been there, done that.
huh ??quote:Op donderdag 19 augustus 2004 16:56 schreef pascalheister het volgende:die hond en dat zwaard en oma
quote:Ajaxno1, eerst had je Loek, nu speel je met Lego
kleine mannetjes hebben vaak een te groot ego
toch hoor ik hier ook niet echt een hit in hoor !!!!quote:Op donderdag 19 augustus 2004 17:04 schreef dantes_inferno86 het volgende:
Bjoro, Bjoro het mislukte neefje van Zorro
Of de geliefde van de mooie Doro
Wie zal het weten, het enige wat we weten
is dat in zijn rap's teveel tijd heeft gezeten
Leg je er maar bij neer
dat je niet kunt rappen
dus stop maar met die veer
uit andermans kont te gappen
![]()
Jij bent de enige Bjoro .. ik heb hem net al besteldquote:Op donderdag 19 augustus 2004 17:10 schreef Bjoro het volgende:
[..]
toch hoor ik hier ook niet echt een hit in hoor !!!!
Mijn rap's zijn dan ook niet voor de massa bestemd he.quote:Op donderdag 19 augustus 2004 17:10 schreef Bjoro het volgende:
[..]
toch hoor ik hier ook niet echt een hit in hoor !!!!
tja...muziek is nooit mijn sterkste vak geweest op school.......maar de vraag is of SCH er nog iets van vindt, want die zien we niet meer terug !!!quote:Op donderdag 19 augustus 2004 17:12 schreef Eilanden het volgende:
Jij bent de enige Bjoro .. ik heb hem net al besteld![]()
Wel handig als je dat als smiley kan gebruiken.quote:Op donderdag 19 augustus 2004 17:14 schreef Eilanden het volgende:![]()
Ik was op zoek naar zo'n 'dance' smiley die ik hier wel eens op fok heb gezien, dus ik naar Google en zoek op 'fok smileys' ... moet je eens kijken wat je dan krijgt
*proest*quote:Op donderdag 19 augustus 2004 17:14 schreef Eilanden het volgende:![]()
Ik was op zoek naar zo'n 'dance' smiley die ik hier wel eens op fok heb gezien, dus ik naar Google en zoek op 'fok smileys' ... moet je eens kijken wat je dan krijgt
OMGquote:Op donderdag 19 augustus 2004 17:14 schreef Eilanden het volgende:![]()
Ik was op zoek naar zo'n 'dance' smiley die ik hier wel eens op fok heb gezien, dus ik naar Google en zoek op 'fok smileys' in 'Afbeeldingen'... moet je eens kijken wat je dan krijgt
quote:Op donderdag 19 augustus 2004 15:25 schreef dantes_inferno86 het volgende:
[..]
Ach ja. Erger dan JP kan het toch niet. Waarom ook niet.
quote:Op donderdag 19 augustus 2004 17:36 schreef manny het volgende:
Manny doet ook een (treurige) poging. let vooral even op....
ik kan em natuurlijk weg -editen- als dat je goed doetquote:Op donderdag 19 augustus 2004 18:03 schreef Bjoro het volgende:
[..]
zet er strax de kop van Inge maar naastquote:Op donderdag 19 augustus 2004 18:14 schreef manny het volgende:
[afbeelding]
Ik vond 'm eigenlijk wel goed.quote:Op donderdag 19 augustus 2004 17:36 schreef manny het volgende:
Manny doet ook een (treurige) poging. let vooral even op hoe ik als de nieuwe MC Miker G -Zlatan- op -man- laat rhymen weetje, je weet toch, WORD man.
- wegens gebrek aan enige kwaliteit weg ge edit -
quote:Op donderdag 19 augustus 2004 17:14 schreef Eilanden het volgende:![]()
Ik was op zoek naar zo'n 'dance' smiley die ik hier wel eens op fok heb gezien, dus ik naar Google en zoek op 'fok smileys' in 'Afbeeldingen'... moet je eens kijken wat je dan krijgt
Wie?quote:Op donderdag 19 augustus 2004 18:36 schreef Da_Sandman het volgende:
Een biertje op kosten van wederom een Hoolsual die de crew ingaat
Lekker.quote:Op donderdag 19 augustus 2004 18:39 schreef Da_Sandman het volgende:
Maar ik had gewoon zin in een biertje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |