Oké dan. Jij scheert alle puntootjes over één kam, ik alle pickups. Niet meer doen dan. Ik heb alleen slechtere ervaringen met bovengenoemde auto's dan met punto's, dus da's persoonlijk. En ja, ik weet wat voor een klap jij krijgt als je vol in de ankers moet, daarom haal ik zulke levensgevaarlijke acties niet uit. Niet meer generaliseren?quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 12:45 schreef rotterdamse het volgende:
-knip-
quote:Op donderdag 2 september 2004 13:26 schreef rotterdamse het volgende:
Nee ik scheer niet alle puntootjes over 1 kam, ik reageerde op jou toen je zei dat alle grote pick-ups enz. verboden zouden moeten worden. Persoonlijk zal het me een worst wezen wat er op de weg rijdt. Zolang een ieder zich aan de regels houdt mag je voor mijn part bij wijze van spreke zelfs in een zeepkist de weg op. Maar ok discussie gesloten.Mag ik vragen wat een laguna in de wegenbelasting doet? Kan me haast niet voorstellen dat hij boven de 2 ton weegt en waarschijnlijk rij je op benzine dus toch goedkoper in de wegenbelasting?
Er is een stichting voor grijsrijders die al sinds 1995 bestaat en toen veel voor elkaar heeft gekregen en die nu weer gaan protesteren.(lees..goed georganiseerd!)quote:Op woensdag 1 september 2004 13:40 schreef rotterdamse het volgende:
[..]
Ok...maar het is wel eerlijk dat ik met mijn pick-up ¤1932 per jaar moet betalen terwijl ik ongeveer 8000 km per jaar rijd op de schoonste brandstof die er is, en dat die persoon in zijn middenklasser die zo'n 20.000 km per jaar maakt op diesel ¤988, en op benzine ¤512 per jaar kwijt is. Wie zorgt hier nu voor meer vervuiling en voor een zwaardere belasting van het wegennet?
Wat ontgaat mij hier dan?
quote:Op donderdag 2 september 2004 13:43 schreef kleinmeiske het volgende:
[..]
![]()
Onze Laguna (Baccara) doet in de wegenbelasting in Gelderland ¤ 228 per kwartaal (speciale uitvoering met 3 liter motor, is pietsie zwaarder dan een gewone. Inderdaad benzine.
zeer terechte opmerking dit..... als ik op dezelfde manier met mijn inkomen om zou gaan (verkwistend) als den haag was ik allang onder curatele gesteld of failliet verklaard. in den haag roept zo'n lulhannes foutje bedankt en blijft gewoon zitten om naar een volgende mogelijkheid te zoeken om ons aller belasting geld over de balk te smijtenquote:Op woensdag 1 september 2004 13:53 schreef Jalu het volgende:
. Het is echt hoog tijd dat Den Haag leert om met geld om te gaan.
ja het is ook mijn hobby, die ook ongeveer zoveel duurder zou worden..quote:Op woensdag 8 september 2004 10:09 schreef ByteMe het volgende:
Ik zie het allemaal wel. Zou het alleen bijzonder lullig vinden als dit wordt afgeschaft zoals het pc prive project. Pats boem einde.
Liever zie ik dat ze het bevriezen. I.a.w. dat auto's met grijs kenteken het ook behouden maar dat er geen nieuwe meer worden verstrekt. Want hoeveel kritiek je ook kunt hebben op particulieren die grijs rijden, zoals ik, voor sommigen is het hobby om te rijden in een 4X4. En die hobby wordt wel even 1400 euro duurder in mijn geval.
Dus jij maakt gebruik van een regeling die niet voor jou is bedoeld en dan ga je de mensen die dit willen corrigeren eens even een lesje leren? Het wordt steeds gekker met de oudere generatie.quote:Op woensdag 8 september 2004 21:31 schreef 4x4rijder het volgende:
[..]
ja het is ook mijn hobby, die ook ongeveer zoveel duurder zou worden..
maar ga mee doen met die actie, laat een reactie achter op www.zijnzegek.nl
dit kunnen we toch niet laten gebeuren, altijd maar dat lammetjes gedrag!
we zullen jan peter en z'n 40 rovers eens wat laten zien.
Wat zijn Nederlanders toch goed in het oordelen zeg...quote:Op woensdag 8 september 2004 21:50 schreef UnderWorld_ het volgende:
[..]
Dus jij maakt gebruik van een regeling die niet voor jou is bedoeld en dan ga je de mensen die dit willen corrigeren eens even een lesje leren? Het wordt steeds gekker met de oudere generatie.
hey underworld.....zak in de stront!!! er staat nergens geschreven dat die regeling uitsluitend bedoeld was voor bedrijven, je moet niet zo lullen!quote:Op woensdag 8 september 2004 21:50 schreef UnderWorld_ het volgende:
[..]
Dus jij maakt gebruik van een regeling die niet voor jou is bedoeld en dan ga je de mensen die dit willen corrigeren eens even een lesje leren? Het wordt steeds gekker met de oudere generatie.
En was het wat??? Heb er weinig van gemerkt en ik heb nog wel zo opgelet...quote:Op woensdag 1 september 2004 00:48 schreef 4x4rijder het volgende:
[..]
een actie niet helpen.....hahaha..moet jij eens opletten!! ER IS EEN DATUM BEKEND..MAANDAG 13 SEPTEMBER. voor meer info www.4x4.pagina.nl onder nieuws, doorklikken naar pagina-prikbord
Ik klaag nietquote:Op zaterdag 18 september 2004 15:57 schreef Koos Voos het volgende:
Wat een humor hier.. het lijkt wel een soap![]()
Figuren die voor hun lol 4x4 of een bestelwagentje rijden lopen het hardst te klagen ..![]()
Zo staat het in de miljoenennota.quote:Dit gebeurt vooral door de fiscale voordelen van auto’s met ‘grijs kenteken’ af te schaffen. Bovendien wordt niet-bedoeld gebruik van het grijs kenteken door particulieren de pas af gesneden
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |