en wat heen en weer geflamequote:"ik geloof het niet want het zijn maar verhalen"
troost je ..dat ze liegen met 400 man (20 die eerste dag..maar deze versie komt uit de pers (je weet wel anders mogen we er niet naar linken) en is niet de gehele versie) daarvan bestaat ook geen bewijsquote:zij zeggen het met 400 man ..
maar we hebben geen bewijs
we hebben geen bewijs
we hebben geen bewijs
(echo effectje in de meeste holle hoofden nabootsend)
toe maar ..programmeer jezelf maar
ohnee fuck ..dat is gesoept, mind control is een conspiracy
Je weet donders goed dat ‘het woord van god’ slechts een interpretatie of verhaal van de mens is. En dat het christendom, door de mens, als controlemiddel is gebruikt. Ga het dan ook niet als argument gebruiken om je niet-geloven te verdedigen. Als niet-gelover moet je iedere persoon uit die docu een leugenaar noemen. Is dat zo? Als we met appelen en citroenen gaan gooien dan komen we toch nergens? Ik heb die docu nu al enkele keren aandachtig bekeken. Ze verwijzen naar documenten, plaatsen en personen. Zoek het op, als je zo overtuigd bent van het tegendeel. Ik hoef mijn overtuiging niet te verdedigen, dat doen de personen zoals in de docu al genoeg. Bij mij, door m’n ervaring, is het een geloof en dat is heel moeilijk over te brengen op iemand anders. Zeker bij iemand die vast zit in z’n ratio. Uiteindelijk komt het op credibility aan, tenzij je het zelf meemaakt.quote:Nee, maar daar staat weer tegenover dat ik God ook nooit heb gezien, maar daarvan weer wel het bestaan van ontken. Terwijl die nota bene een boek schijnt te hebben nagelaten, wat voor beter bewijs is er dan het geschreven woord, en dan nog wel zijn eigen woord.
Er blijken alleen betere theorieën te zijn dan het door God geschreven woord om het heelal en het leven te verklaren dan een boek dat ik voor waar aan zou moeten nemen omdat in het boek staat dat het waar is.
En bovendien wil ik nogmaals benadrukken dat ik Seriewoordenaar een vraag stelde en Pietverdriet die al beantwoord had, en dat ik daar effe bij wilde helpen.
Maar kennelijk wordt er dan meteen uit afgeleid dat je het daar dan mee eens bent, terwijl dat niet noodzakelijkerwijs het geval is.
ach ze geloven ook geen 30 minuten flir + radar + getuigen .. dus .. ik denk dat veel mensen nooit zouden zeggen .. ondanks dat hun mondje de woorden uitspreken .. ik geloof het pas als ze landen en ik de klinknagels kan aanrakenquote:[snip]
Mjah... ik probeer me zo weinig mogelijk te ergeren maar ofwel beargumeteert men het ongeloof niet genoeg ofwel bots ik tegen stompzinnigheid. Ik kan moeilijk begrijpen (vast door wat ik zelf zag) dat men het niet kan geloven.quote:Op donderdag 19 augustus 2004 01:07 schreef coz het volgende:
laatste post daar
[..]
ach ze geloven ook geen 30 minuten flir + radar + getuigen .. dus .. ik denk dat veel mensen nooit zouden zeggen .. ondanks dat hun mondje de woorden uitspreken .. ik geloof het pas als ze landen en ik de klinknagels kan aanraken
quote:Op donderdag 19 augustus 2004 01:09 schreef seriewoordenaar het volgende:
[..]
Mjah... ik probeer me zo weinig mogelijk te ergeren maar ofwel beargumeteert men het ongeloof niet genoeg ofwel bots ik tegen stompzinnigheid. Ik kan moeilijk begrijpen (vast door wat ik zelf zag) dat men het niet kan geloven.
Ik schreef eerder dat het niet mijn oorlog om te voeren was, maar het lijkt alsof het zwaard ter hand is genomen.
Belachelijk maken is zo makkelijk. Dat zijn peutertuinpraktijken.quote:Op donderdag 19 augustus 2004 01:14 schreef Boomstam het volgende:
hoe kunnen bij de 1e 143 mensen gestemt hebben terwijl er 47 views zijn?
dit ruikt naar conspiricy met alien invloed
owh die komen uit andere topics, ja weet ik veel man. sorry hoorquote:Op donderdag 19 augustus 2004 01:17 schreef coz het volgende:welkom boomstam .. nou ik kan de links geven naar de topics waar die uit komen .. maar ik doe het niet want psst je hebt stiekem gelijk
(laatste is dat ik weg ga
slapen ..morgen weer fris voor een nieuwe lading bunk
)
tjaquote:Op donderdag 19 augustus 2004 01:18 schreef Boomstam het volgende:
owh die komen uit andere topics, ja weet ik veel man. sorry hoor![]()
Das een ander topic.quote:Op donderdag 19 augustus 2004 01:38 schreef coz het volgende:
weet je wat ik nog een veel interessantere vraag vind behalve "waar is het bewijs"
maar deze nog niet gezien heb
bewijst dit niet de poppenkast waarin we leven ?
tja er hoeft er maar een de waarheid te spreken he
dan moet je idd hele rare vragen die voor jezelf allang beantwoord zijn re-evallueren
what door will i pick this time ? .. well since i dont care i wont open any
let them sort it out and tell me the evidence (?)
quote:Was overigens m'n verjaardag vandaag. Hoi hoi
tja .. okie . omdat jij het zegtquote:Das een ander topic.
Mmhh, ziet eruit als een buitenaardse in vorm gegoten placenta. Ik pas dit keer. Maar toch attent.quote:
quote:Op donderdag 19 augustus 2004 01:59 schreef seriewoordenaar het volgende:
Mmhh, ziet eruit als een buitenaardse in vorm gegoten placenta.
Thx.quote:Op donderdag 19 augustus 2004 02:08 schreef coz het volgende:
[..].. ik ben er wel achter dat alien fotos, ufo fotos, ed makkelijker te vinden zijn dan taarten in die vorm
.. ik dacht .. ik doe is on topic .. gefeliciteerd iig
![]()
Mmmh, das een forum. Moet ik me weer gaan registreren.quote:Op donderdag 19 augustus 2004 02:40 schreef BaajGuardian het volgende:
3 maal raden wie er toen opeens wakker werd
Seriewoorenaar , nu ik jou site gaat kijken , mag je mijne ook wel even bezoeken he
http://eyegarden.proboards33.com/index.cgi
EyeGarden (past wel bij je Userpic)
http://www.chatarea.com/CARPATHUM
De Eye Øn Information Site.
================================================
ontopic :
nu hoop ik dat er niet weer een orc horde aan self proclaimed sceptics , hierheen komt
om voor de 300e keer met opmerkingen te komen als :
ik ga de film niet zien , maar waar is het bewijs , oep oep oep...... ):|
en nog dank aan de beste mod, Yogy , omdat ie zo behulpzaam is , en een leuke sarcastische grap heeft gemaakt , waar ik nog even om kon lachen na de irritatie van %$ die niet begrepen dat ze de film hadden moeten kijken , en dan nog om bewijs gaan vragen , terwijl de hele topic er over gaat.
groeten.
Veel compacter dan die docu zul je niet vinden. Wat precies is geraaskal?quote:Op donderdag 19 augustus 2004 02:56 schreef Ringo het volgende:
Nou. Wat wil hystericus TS hiermee aantonen? Dat hij een marsmannetje is?
Als je belangrijk nieuws wil vertellen, doe het dan in compacte, overzichtelijke, begrijpelijke vorm. Niet van dat geraaskal.
Hier wil ik graag meer over horen.quote:Op woensdag 18 augustus 2004 14:27 schreef BaajGuardian het volgende:
ik heb nog niet geslapen db70
maar wat je daar zegt...
er is juist wel bewijs voor buitenaardse intelligentie , dezen zijn al op aarde zelf.
ik zou er op dit moment een kunnen aanwijzen , en nee ik doel niet op een regerings leider
maar als ik dat zou doen , dan zal het topic overspoeld worden met menzen die me de gek verklaren etc , en op die manier een topic verkloten is niet mijn intentie.
lijkt me logisch.
Wie de waarheid kent, spreke hem uit. Open dan een ander topic waarin je die onthulling doet. Ik ben wel kritisch, maar niet gek. Natuurlijk is er buitenaards leven. Ik heb het alleen nog nooit bewust waargenomen.quote:Op woensdag 18 augustus 2004 14:27 schreef BaajGuardian het volgende:
er is juist wel bewijs voor buitenaardse intelligentie , dezen zijn al op aarde zelf.
ik zou er op dit moment een kunnen aanwijzen , en nee ik doel niet op een regerings leider
maar als ik dat zou doen , dan zal het topic overspoeld worden met menzen die me de gek verklaren etc , en op die manier een topic verkloten is niet mijn intentie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |