quote:Op woensdag 18 augustus 2004 21:41 schreef Githa het volgende:
hoever ben je ???
Chiara is van 27 april, voorlopig ben ik 10 april uitgerekend (mag op het lijstje) maar ik ben wel erg benieuwd naar de termijn echo...quote:Op woensdag 18 augustus 2004 21:45 schreef bastardhost het volgende:
uit ervaring: Kindjes dicht op elkaar is geweldig leuk (ook wel druk)... ze hebben zoveel aan elkaar. Chiara is straks (reken, denk 16 + 9 -2) nog geen 2 als haar brusje geboren wordt... Dat wordt maatjes!
Ik heb het toegevoegdquote:Op woensdag 18 augustus 2004 21:52 schreef melonovy het volgende:
Chiara is van 27 april, voorlopig ben ik 10 april uitgerekend (mag op het lijstje)
Brusjequote:Op woensdag 18 augustus 2004 21:45 schreef bastardhost het volgende:
uit ervaring: Kindjes dicht op elkaar is geweldig leuk (ook wel druk)... ze hebben zoveel aan elkaar. Chiara is straks (reken, denk 16 + 9 -2) nog geen 2 als haar brusje geboren wordt... Dat wordt maatjes!
haha, t zou je maar gebeuren dat ze er op zo'n manier achter komenquote:Op woensdag 18 augustus 2004 22:09 schreef melonovy het volgende:
Oja, meelurkende kennissen:ssssssssssssst opa en oma weten het nog niet!!!
Grrrrrrr.......... Nee grapjuh!quote:Op woensdag 18 augustus 2004 21:41 schreef melonovy het volgende:
doet nog een beetje onwennig een dansje mee... hihihi
Het is een enorme verrassing, we waren er niet bewust mee bezig, ik begon me
net weer helemaal fit te voelen, en de eerste kleine kriebeltjes voor een 2e
kindje waren net langs geweest en toen was ik dus zwanger.
We gebruiken alleen de periode rondom de eisprong condooms, maar we blijken
enorm vruchtbaar te zijn
Het was even schrikken, maar we gaan er weer helemaal voor!
Ik ben nu 7 weken zwanger, volgende week dinsdag voor de eerste keer naar de VK. Ook dit wordt dus weer als het allemaal goed verloopt een lentekind...
Hormonen gieren inmiddel al goed door mijn lijf, ben niet misselijk wel moe.
Ik ben druk bezig met het beseffen van mijn situatie, ik kan het allemaal nog niet echt goed bevatten!Ik houd jullie op de hoogte, heel hartelijk dank voor de felicitaties!
Paar geleden ontplofte op mijn verjaardag de vuurwerkfabriek in Enschedequote:Op donderdag 19 augustus 2004 00:05 schreef Xanthe het volgende:
Melonovy gefeliciteerd!
En als ie nou de 11e geboren word heb ik ook dit jaar weer een mooi verjaardags cadeau
(Dit jaar kwam Arjan Erkel vrij op mijn verjaardag , vond ik ook wel een heel mooi cadeau).
13 mei jarigquote:Op donderdag 19 augustus 2004 00:09 schreef texelonia het volgende:
[..]
Paar geleden ontplofte op mijn verjaardag de vuurwerkfabriek in EnschedeMogen nog heel wat kindjes op mijn verjaardag geboren worden om dat goed te maken
Nog geen tijd voor gehad, ik ben super benieuwd nu!!! Misschien volgende week!quote:Op donderdag 19 augustus 2004 08:52 schreef Sugar het volgende:
Ook offtopic: Luchtbel, heb je het boek al gezocht of gekocht? Ben zo benieuwd of je het leuk vindt!!!!![]()
En wat een stom mens van die opleiding!!!!!![]()
quote:Op donderdag 19 augustus 2004 08:49 schreef Luchtbel het volgende:
Piglet ff helemaal offtopic maar ik moet je iets zo ontzettends MIM vertellen...
Ik zie hier een hele leuke aan mijn borstquote:Op donderdag 19 augustus 2004 07:39 schreef Sugar het volgende:
sugar heeft nog steeds geen baby gezien...
Anderen wel?
Lekker Pluphquote:Op donderdag 19 augustus 2004 08:56 schreef phluphy het volgende:
Ik heb lang geslapen. Voor het eerst in weken langer dan 5 uur ! (wel onderbroken maar dat is niet erg)
Ik heb teruggemaild met de vraag of ze niet door had dat ik de baby ook zou houdenquote:Op donderdag 19 augustus 2004 09:22 schreef piglet het volgende:
[..]
Dat meen je niet?![]()
![]()
![]()
Heb je teruggemaild dat een baby meestal een logisch gevolg is van een zwangerschap waarvoor je een studieplan op moet zetten?
My goodness wat typerend weer zeg!
Wat heerlijk dat je lang hebt geslapenquote:Op donderdag 19 augustus 2004 08:56 schreef phluphy het volgende:
Ik heb lang geslapen. Voor het eerst in weken langer dan 5 uur ! (wel onderbroken maar dat is niet erg)
Piglet Als het een groeiontwikkeling was, zijn ze dan ook gegroeid?Hoe voel je je verder eigenlijk?
Ze is zelfs al 3 jaar je tutor?quote:Op donderdag 19 augustus 2004 09:31 schreef Luchtbel het volgende:
Ik heb teruggemaild met de vraag of ze niet door had dat ik de baby ook zou houden![]()
echt dit kan maar op 1 plek gebeuren volgens mij. Tis ook niet dat ze me niet kent ofzo, ze is al 3 jaar m'n tutor
![]()
Volgens mij zijn het echt allemaal anonieme alcoholisten
Oh Sugartje tochquote:Op donderdag 19 augustus 2004 09:36 schreef Sugar het volgende:
![]()
Heb er ff genoeg van!
Ach meiske tochquote:Op donderdag 19 augustus 2004 09:36 schreef Sugar het volgende:
![]()
Heb er ff genoeg van!
[lurkmode off]quote:Op donderdag 19 augustus 2004 09:38 schreef miss_dynastie het volgende:
Knorretje, Danny, hoe is het bij jullie???
Sugarquote:Op donderdag 19 augustus 2004 09:36 schreef Sugar het volgende:
![]()
Heb er ff genoeg van!
Omdat Knorretje al vrij vroeg in de zwangerschap weeen had en er toen naar uitzag dat die datum toch niet gehaald zou worden.quote:Op donderdag 19 augustus 2004 09:40 schreef Auticia het volgende:
[..]
[lurkmode off]
Waarom staan zij niet in de OP eigenlijk?
Ochjee.quote:Op donderdag 19 augustus 2004 09:42 schreef Troel het volgende:
[..]
Omdat Knorretje al vrij vroeg in de zwangerschap weeen had en er toen naar uitzag dat die datum toch niet gehaald zou worden.
quote:Op donderdag 19 augustus 2004 09:37 schreef piglet het volgende:
[..]
Ze is zelfs al 3 jaar je tutor?
Nou dan is het helemaal erg zeg...
of misschien anonieme alzheimers
Wat had ze dan verwacht? Een hondje?quote:Op donderdag 19 augustus 2004 08:49 schreef Luchtbel het volgende:
Piglet ff helemaal offtopic maar ik moet je iets zo ontzettends MIM vertellen; kreeg gister een mailtje van m'n tutor (ik zal geen namen noemen maar het is een zij en ze is brildragend en erg lang) waarin stond; Wat een verrassing dat je een baby hebt gekregen!
Ik heb met haar het afgelopen jaar m'n hele studieplan voor de komende 2 jaar gemaakt![]()
![]()
omdat ik zwanger was
![]()
![]()
yep dat was vandaagquote:Op donderdag 19 augustus 2004 10:36 schreef bixister het volgende:
en knorretje, vandaag was toch eigenlijk de dag dat je volgens het oude plan ingeleid zou gaan worden he? het is dan wel gecanceled, maar ik hoop dat jullie kapoentje lekker eigenwijs zichzelf aandient vandaag!
Hey Mel! Gefeliciteerd! Wat leuk!quote:Op woensdag 18 augustus 2004 21:32 schreef melonovy het volgende:![]()
Mag ik je voorstellen aan een nieuw mensje in wording, een blijde verrassing:
[afbeelding]
Mellybelly
Ik schrijf meestal alleen s'ochtends om mezelf even te melden. Ik heb beloofd dat als ik weeën krijg dat ik het dan hier zal vermelden.quote:Op donderdag 19 augustus 2004 19:34 schreef texelonia het volgende:
Wat een stilte hier!
Zijn er al dames babietjes aan het werpen?Sugar was naar d'r ouders. Maar hoe zit het met phluphy en miss-take? Die hebben zich al sinds vanochtend niet meer laten horen!
![]()
![]()
??
Oh ja !! Dank je Clauwheeequote:Op donderdag 19 augustus 2004 20:34 schreef clauwheee het volgende:
Sugie en Fluf er is weer turnen!!![]()
Mjah meestal voel ik hem tijdens werk niet, dan ben ik zelf actief, lopen, etc. Maar als ik dan thuis kom bij de pc uit puf of op de bank ga hangen, dan voel ik hem meestal wel. Ondertussen wel beetje gevoeld, maar hij (of zij) heeft er niet echt zin vandaag geloof ikquote:Op donderdag 19 augustus 2004 20:31 schreef phluphy het volgende:
Tex Als je je baby een keertje wat weinig / niet voelt, neem dan de houding aan waarin je hem/haar het vaakst wel voelde. Dat werkte bij mij altijd.
Jij hebt toch morgen je echo he? Hoe laat ????
Ik was vandaag op de camping, daarom niets van me laten horen
Aaaaaaaaaaaaaapieieieieieieieieie!quote:Op donderdag 19 augustus 2004 22:06 schreef Sugar het volgende:
Lieve mensen, hier een leuke middag en avond gehad en nu moe maar voldaan naar bedje. Niks aan de hand dus, en ook niks aan de buik! Heel fijne avond allemaal!!!!![]()
Jaaaaa, ik vind de 21ste ook wel een hele mooie datum!quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 07:57 schreef Sugar het volgende:
Voor ons wordt vannacht trouwens ook een heel mooie nacht om een kindje te krijgen. Precies 4 jaar geleden zoenden we elkaar voor het eerst in de nacht van de 20e op de 21e! Dus misschien is apie wel een romanticus en wil ie graag doorgaan voor enige echte liefdesbaby?!
Welterusten Pluph.quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 08:04 schreef phluphy het volgende:
Morguh !
Ik heb niet zo lekker geslapen dus ik ga nog even terug naar bedje. Tot straks![]()
(Geen paniek, als wie dan ook begint met bevallen word ik wel wakker om te F5-en, ik vertrouw op mijn instinct)
Nee hoor, jullie zijn eerst. Wat krampen betreft, heb tot de middag lopen rommelen en daarna heb ik ze telepatisch naar jullie verzonden hoor!!! Maar blijkbaar werkt dat telepatisme van mij net zo snel als de TPG tegenwoordigquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 08:04 schreef phluphy het volgende:
Hier geen extra gerommel. Ik denk dat Loena het zelf heeft gehouden....temeer omdat ze al best lang niet gepost heeft?Die is al lang aan het
en wij hadden niets door ....
Eej!quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 09:37 schreef Five_Horizons het volgende:
Maar blijkbaar werkt dat telepatisme van mij net zo snel als de TPG tegenwoordig![]()
quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 09:54 schreef texelonia het volgende:
[..]
Eej!![]()
Wilde net gaan zeggen dat de TPG soms wel roeleert! Ze hebben er namelijk mooi wel ff voor gezorgd dat ik 1,5 à 2 uur eerder kan beginnen met werken, zodat ik op tijd klaar ben, en op tijd voor die echo in Amsterdam kan zijn!
Mijn kraamhulp vond het allemaal wel goed hoor zoals ik het bedje had opgemaakt. Vond het geloof ik zelfs een beetje onzin van al die laagjes die je voorgeschreven krijgt. En het grappige is dat ik uren heb staan klooien met het opmaken van het bedje voor de baby er was. Het was helemaal perfect. Alles gestreken, keurig opgemaakt. En moet je nu zien: het lijkt mijn eigen bed wel. Lekker rommelig en als er een schoon hoeslakentje inligt, wordt het spontaan ondergespuugt en ruk ik weer een ander lakentje uit de droger zonder het te strijkenquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 09:37 schreef MiSs-TaKe het volgende:
meldt
Naja, ik heb net voor de zekerheid het hoeslakentje maar uitgewassen want dat zat nog nieuw in de verpakking omdat de kraamhulp hier het bedje zelf op wil maken....... dus ik heb het zekere maar voor het onzekere genomen![]()
Ik wordt trouwens wel erg nieuwsgierig nuquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 09:54 schreef texelonia het volgende:
[..]
Eej!![]()
Wilde net gaan zeggen dat de TPG soms wel roeleert! Ze hebben er namelijk mooi wel ff voor gezorgd dat ik 1,5 à 2 uur eerder kan beginnen met werken, zodat ik op tijd klaar ben, en op tijd voor die echo in Amsterdam kan zijn!
Hmmm, dan zullen we wat anders moeten verzinnen...quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 07:57 schreef Sugar het volgende:
Rewimo, ik denk dat apie niet zo verzot is op bananen. Of niet zo op Anne Geddes en imitators, net als z'n ouders!![]()
Ik heb toch echt een heel leuk gestreept pakje bij de Prenatal gekocht in maatje 50.quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 10:15 schreef Githa het volgende:
Ben gister gaan shoppen en hoopte een leuk pakje te vinden in maat 50 ... dat zou dan het eerste pakje worden wat ik zelf gekocht heb dus wilde eigenlijk ook wel iets moois .... wat denk je nouhelemaal niks ! tjah of je moet gaan voor roze of blauw maar een beetje unisex ( en ik werd om 17.00 echt al niet meer zo kieskeurig ) was er niet te vinden... Ik begin er sterk aan te denken om volgende maand bij de echo toch maar te vragen naar het geslacht
....
Ben de voor en nadelen nog een beetje aan het afwegen ....
sjips die zit hier niet echt in de buurtquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 11:29 schreef Sugar het volgende:
Pakje is van Hans Textiel, jij slaapkopje!Hij bestaat ook in het donkerblauw!
Nope...geen baby in aantocht hier hoor.quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 11:04 schreef piglet het volgende:
En phluphy, MiSs-TaKe en Loena ook nog geen babies in aantocht? Ach ja, zul je zien gaan jullie straks allemaal tegelijkertijd![]()
Nee, da's zieligquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 11:00 schreef snoopy het volgende:
Ja, pakjes met voeten in maat 50 zijn niet handig. Of zal ik die voetjes eraf knippen? Misschien heb ik er dan nog wat aan![]()
www.rainbowbabies.nlquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 12:16 schreef Githa het volgende:
Alles is goed rood..paars...geel ...oranje....groen ...als het maar geen roze of blauw is en dat blijkt toch de favoriete kleur te zijn van vele fabrikanten.
Ik noemde Morris ook Dikkertje Dap toen ie na zijn geboorte op mijn buik lag. Maar dat vonden ze zielig in het ziekenhuisquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 12:18 schreef MiSs-TaKe het volgende:
Hij/zij blijft voorlopig nog wel ff zitten denk ik ahaha dat word gewoon een dikkerdje dap !!
Dat zou zo maar kunnen, joepiequote:Op vrijdag 20 augustus 2004 12:47 schreef phluphy het volgende:
Lieve damesik ben erg ongezellig vandaag, want ik ga weer terug naar bed
![]()
Ben gewoon zo ontzettend moe... zou het lichaam zich aan 't voorbereiden zijn?![]()
hahah ik vind het niet zielig hoor.... ik vind het juist lief z'on kleine dikkerdquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 12:37 schreef snoopy het volgende:
[..]
Ik noemde Morris ook Dikkertje Dap toen ie na zijn geboorte op mijn buik lag. Maar dat vonden ze zielig in het ziekenhuis![]()
Hij heeft van die lekker spekarmpjes en beentjes![]()
Er is geen knip aan te pas gekomen hoorquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 13:01 schreef MiSs-TaKe het volgende:
hahah ik vind het niet zielig hoor.... ik vind het juist lief z'on kleine dikkerd![]()
En hoe langer ze blijven zitten hoe dikker de 'spekarmpjes' hahaa![]()
alhoewel het risico op een knip natuurlijk ook groter gaat worden.....naaaah dan kom maar lekker op tijd
Wel een scheur??quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 13:07 schreef snoopy het volgende:
[..]
Er is geen knip aan te pas gekomen hoor![]()
Nouja zeg, vergeet ik Fluf helemaal..... Dit geldt natuurlijk ook voor jou....quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 13:25 schreef m@x het volgende:
Sjoegie, Loena, Bar en Miss-take ik wil nieuwe babietjes zien. Zal ik mijn speciale lokroep even doen? MIsschien komen ze er dan wel uitgekropen.
Hey M@x !quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 13:25 schreef m@x het volgende:
Hebben de moeders trouwens ervaring met perineum-massage? Volgens de pufjuf zou dit de kans op inscheuren kunnen verkleinen. Ik ben niet echt bang voor de bevalling maar zie dus wel tegen het knippen/scheuren op.
Haha, mijn tweede had een verdomd grote balzak voor het meisje dat ik dacht dat ie wasquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 12:57 schreef Githa het volgende:
Even een vraagje aan de reeds geworden moeders...
Ik hoor zo vaak dat je zelf aan voelt wat het is ..een jongen of een meid...hadden jullie dat ook en klopte dit een beetje ?
Wat heerlijk, Mel, 't is echt een leuke verrassing hè?quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 13:58 schreef melonovy het volgende:
Vandaag het grote prille nieuws aan mijn ouders verteld, wauw, ze glunderden, stonden helemaal versteld, maar waren o zo blij met het mooie nieuws!Zo mooi!
quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 14:19 schreef anneja het volgende:
[..]
Haha, mijn tweede had een verdomd grote balzak voor het meisje dat ik dacht dat ie was![]()
Ok, ik ben nog geen moeder, maar heb wel een echo gehad waar het geslacht op te zien was (geeft geen 100% garantie natuurlijkquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 12:57 schreef Githa het volgende:
Even een vraagje aan de reeds geworden moeders...
Ik hoor zo vaak dat je zelf aan voelt wat het is ..een jongen of een meid...hadden jullie dat ook en klopte dit een beetje ?
Klein scheurtje, meer een schaafwond zeg maar . Ik was van tevoren ook erg bang dat het perineum zou scheuren maar dat is helemaal heel geblevenquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 13:19 schreef m@x het volgende:
Wel een scheur??![]()
![]()
Hahaha ja dat kreeg ik er ook van.quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 15:13 schreef Luchtbel het volgende:
Pfff CarOnline iedere keer als ik die 11 pond lees krijg ik zo'n onbestemd pijnlijk gevoel in m'n buik
Ja dat kloptquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 15:24 schreef Luchtbel het volgende:
Ja maar jij moest er van bevallenik niet
Maar dat is inderdaad iets om voor te juichen ja!
Ligt er natuurlijk maar aan hoe groot Apie is en troost je het ene pakje valt soms groter dan het anderequote:Op vrijdag 20 augustus 2004 10:41 schreef Sugar het volgende:
Oh ja, ik heb best veel kleertjes in maat 50 en 56 gevonden en gekocht! Loena! Is het echt zo dat ons apie daar misschien helemaal niet in past?![]()
IJs?!!! JAMMIEquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 15:44 schreef MiSs-TaKe het volgende:
Yeah !! ik heb geluk! Hubbie is eerder naar huis gekomen van zijn werk!!!
Gerrum...... die is zenuwachtiger als ik
We gaan nu een lekker italiaans ijsje eten!!!!!!!
Tijd voor een nakomertje?quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 18:32 schreef Mavi het volgende:
Mijn tijd van zwanger zijn en bevallen is al lang voorbij (mijn zoons zijn 15, 13 en 10) maar ik lurk graag mee!! Wat had ik dit leuk gevonden toen ik toendertijd van alle 3 een week "overtijd" liep!
HIHIHIHI, zei mijn vlos( ongeveer al 100 jaar ervaringquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 16:46 schreef Sugar het volgende:
Ze denkt dat het "een mooi kindje wordt van ongeveer 3300 á 3400 gram". Dat klinkt goed! Dat past wel in maat 50!![]()
Lieve phulp hou jezelf goed in de gaten kan nl ook een teken zijn van zwangerschapsvergiftigingquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 16:57 schreef phluphy het volgende:
Ik voel me raar! Zweterig en doodmoe, niets helpt. Ik ben bang dat het iets 'grieperigs' is in plaats van een begin ergens van
Was ze wel lekker spekkie he? Vinnik lekker spekkie-babietjesquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 19:48 schreef Rottdog het volgende:
Sugar, Zoë was 8 pond en ongeveer 52 cm lang en die paste goed in een maatje 50![]()
Da's geen gek idee !quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 19:50 schreef Loena-tik- het volgende:
Fluff nee joh je bent toch net verkouden geweest, nee hoor nu ga je gewoon bevallen. Dan steek je Sugar daar maar mee aan![]()
nope. maar ben wel net mijn slijmprop verloren dus we w88 geduldig verder afquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 09:19 schreef bixister het volgende:
knor, de 19e dus niks geworden neem ik aan?balen!
Oeh spannend Knorretje, duim voor je dat het gaat beginnen!!!quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 20:12 schreef Knorretje het volgende:
[..]
nope. maar ben wel net mijn slijmprop verloren dus we w88 geduldig verder af
laten we het hopen. Ik ben het gerommel meer dan zat laat het nu maar eens nut hebben (meer dan die lullige cm die ik al heb)quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 20:14 schreef Loena-tik- het volgende:
[..]
Oeh spannend Knorretje, duim voor je dat het gaat beginnen!!!
Oh je hebt een DL op, als het dan zo`n wondermiddeltje is, doe dan es ff bevallen ja?!quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 20:08 schreef phluphy het volgende:
[..]
Tip van de week ter bevordering van de baring: neem een dubbellikkerquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 20:16 schreef Knorretje het volgende:
[..]
laten we het hopen. Ik ben het gerommel meer dan zat laat het nu maar eens nut hebben (meer dan die lullige cm die ik al heb)
ik houd niet van dubbellikkersquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 20:20 schreef Loena-tik- het volgende:
[..]
Tip van de week ter bevordering van de baring: neem een dubbellikker![]()
Ze zijn ook gewoon niet lekkerquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 20:24 schreef Knorretje het volgende:
[..]
ik houd niet van dubbellikkersneem wel een festini ijsje ofzo.
de gemiddelden hier wat betreft het verliezen van de prop en het begin van de bevalling liggen volgens mij vrij hoog. (dus ga eigenlijk nergens van uit, al had ik alicia binnen 12 uur na het verliezen van de prop destijds)
hmm eigenlijk w8 ik liever tot morgenvroeg om dan gewoon met een leuk aantal cm naar het zhuis te gaan, infuusje te nemen, ruggeprikje, bevallen en genieten.quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 20:28 schreef Loena-tik- het volgende:
[..]
Ze zijn ook gewoon niet lekker![]()
Lijkt me een goed plan als je het dan net zo doet als de vorige keer( of sneller dat mag natuurlijk ook!!!)
Waaaaat?quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 19:37 schreef Loena-tik- het volgende:
[..]
HIHIHIHI, zei mijn vlos( ongeveer al 100 jaar ervaring) ook toen ik zwanger was van de eerste, oh 6,5 pond ongeveer, nou dat werden er mooi acht
![]()
anders wij welquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 20:38 schreef Jessicaa het volgende:
Knorretje wat spannend!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ooooooooooooooooooooooooooooooooo ik hoop zo voor je dat het gaat beginnen.
Ik ben zo benieuwd naar jullie kleintje!!!!!
ik heb eerst weer een aantal weken bedrust voorgeschreven gekregen direct na de bevalling, daarna fysio en als het dan weer een klein beetje gaat ga ik naar een revalidatiecentrum voor een dag of 3 in de week en gaan we werken aan maximaal herstel of toewerken na een evt operatie. Maar hoe het nu werkelijk allemaal gaat lopen strakkies geen idee. (dat bedrust houd ik niet vol met 2 kids en manlief die na de eerste 14 dagen na de bevalling weer buitenshuis werkt) dus we zien wel. We zijn er eerder gekomen dus nu vast en zeker ook weer.quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 20:40 schreef coolbabe het volgende:
Ik hoop voor je dat het scenario dat je daar hebt beschreven werkelijkheid wordt Knorretje!
Hoe gaat het verder met je (en je bekken)? Ben je nog onder begeleiding van een (fysio)therapeut of ga je nadat je bent bevallen weer aan je herstel werken?
mocht het doorzetten dan ben jij de eerste (1 van de eersten) die het weet. Danny mailt je vast wel. De rest zal toch echt moeten wachten tot ik weer terug ben (is maar paar daagjes, tot aan de hielprik en in die tussentijd is het hier retespannend vanwege sugar en haar kleintje)quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 20:49 schreef Jessicaa het volgende:
Hahahahahah mutstelfuts!!! Wat nou langskomen jij. Je bent heeeeeeeeeeeeeeeeeeel erg welkom, maarre rusten moet je!
Maar nieuwsgierig ben ik wel!!!!
Ik duim voor je!
Zie je wel, ze kan gewoon niet zo goed schatten, nou mooi voor Sugar iigquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 20:46 schreef pluisje het volgende:
[..]
Waaaaat?
Dat zelfde kunstje flikte ze mij ook
Och dat kon die van mij ook niet. Die zei tijdens mijn bevalling dat het wel een flinke baby was, misschien wel 7 pond! Het waren er bijna 8,5. Ze kunnen het gewoon moeilijk zien lijkt me, want je hoort zo vaak dat ze er naast zitten!quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 21:06 schreef Loena-tik- het volgende:
[..]
Zie je wel, ze kan gewoon niet zo goed schatten, nou mooi voor Sugar iig![]()
Jij kan ons gemiddelde toch gewoon weer omlaag brengenquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 20:24 schreef Knorretje het volgende:
de gemiddelden hier wat betreft het verliezen van de prop en het begin van de bevalling liggen volgens mij vrij hoog. (dus ga eigenlijk nergens van uit, al had ik alicia binnen 12 uur na het verliezen van de prop destijds)
Wat zie ik, kom jij uit Honselersdijk??quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 21:11 schreef Evil-Cherry het volgende:
*gaat duimen voor Knor*
Niet doen hoor! Er kan een hele tijd tussen die slijmprop verliezen en de bevalling zitten. Bij LadyS geloof ik wel een paar weken en bij mij ook iets van een week dacht ikquote:Op zaterdag 21 augustus 2004 00:07 schreef MiSs-TaKe het volgende:
Knorretje Succes ermee hè!! Wat ben jij lekker nuchter zeg ??!! Ik zou ramzenuwachtig zijn als ik die slijmprop onderweg tegen zou komen
Allemaal voorwerk Pluphyquote:Op zaterdag 21 augustus 2004 08:35 schreef phluphy het volgende:
Het heeft in mijn buikkie weer lekker gerommeld gisteravond, met wat krampjes en zeurende pijn in de rug.
whehehehehehequote:Op zaterdag 21 augustus 2004 08:15 schreef Sugar het volgende:
Knor, succes en sterkte, hopen dat het brusje voor Alicia snel komt!![]()
Hier koppijn na een nacht vol wakker-momenten. Helaas allemaal puur vanwege een volle blaas óf dorst. Geen baby in zicht. Gisteren kon ik er goed tegen. Nu heb ik het alweer gehad.
Hopelijk komt Mis(ter)teekje vandaag wel. Op tijd.
Of anders die kleine van Fluf.
Sorry?quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 08:43 schreef nikky het volgende:
whehehehehehe
zie het vetgedruktequote:Op zaterdag 21 augustus 2004 08:44 schreef Sugar het volgende:
[..]
Sorry?
ik kom hier dan ook eigenlijk nooit en had er nog nooit van gehoordquote:Op zaterdag 21 augustus 2004 08:47 schreef Sugar het volgende:
Ah. Is nogal gangbare term hier, dacht ik! Maar ik vind het ook een grappig verzinsel van iemand hiergeen idee dus wie
En daar ben ik ook echt blij om, al was het maar voor het idee. Op de één of andere manier kijk ik elke keer wat minder angstvallig uit naar de bevalling. Slaat misschien nergens op, maar dat maakt verder niet uit, het blijft toch koffiedik kijkenquote:Op zaterdag 21 augustus 2004 08:39 schreef snoopy het volgende:
Allemaal voorwerk Pluphy![]()
![]()
Daar zat ik gisteren ook aan te denken: op een gegeven moment ga je natuurlijk steeds telefoontjes krijgen van jan en alleman .... "en"? "en"? 'is er al wat" ? Nou ja, meteen maar vanaf het begin afkappen die "geintjes".quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 08:43 schreef Sugar het volgende:
Ik heb nu vooral helemaal geen zin meer om er nog over na te denken, met vrienden of familie over te praten of wat dan ook. Ik zit ff in mezelf, zullen we maar zeggen.
quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 08:47 schreef Sugar het volgende:
Beetje een overgevoelig typ op dit moment, ikke!![]()
quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 08:47 schreef Sugar het volgende:
Ah. Is nogal gangbare term hier, dacht ik! Maar ik vind het ook een grappig verzinsel van iemand hiergeen idee dus wie
En tja, mij beledig je nu gewoon te snel met alles, dus is zeker niet jouw probleem, hoor! Beetje een overgevoelig typ op dit moment, ikke!![]()
ik heb het idee dat jij echt op je laatste loodjes zitquote:Op zaterdag 21 augustus 2004 09:13 schreef Sugar het volgende:
Fluf!![]()
omdat je ten eerste zo snel reageerde en toen zag ik je post met fluf ofzoquote:Op zaterdag 21 augustus 2004 09:22 schreef Sugar het volgende:
Er overheen ja. Afgelopen woensdag had apie moeten komen! Maar!
Goh, en hoe krijg je dat idee?![]()
!
sorryquote:Op zaterdag 21 augustus 2004 09:49 schreef phileine het volgende:
he knor, log dan verdorie uitNu ik Danny zag staan, dacht ik dat ie kwam vertellen dat jullie kindje eindelijk was geboren...
quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 09:47 schreef Danny het volgende:
op wat gerommel na (maar ja dat doet het al weken) niks. We w88 dus maar weer gewoon af.
knor
Ben ik alquote:Op zaterdag 21 augustus 2004 09:34 schreef coolbabe het volgende:
Tex kom je nest uit en geef hier een update [afbeelding]
Wat fijn, wat leuk, wat goed!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 10:28 schreef texelonia het volgende:
* miss_dynastie KRIJGT EEN JONGETJE!!!!!!!
En alles zag er helemaal goed en gezond uit. Geen rare afwijkingen en de nieren werkten en r was een maag en alles zag er gewoon goed en gezond uitToch altijd weer een opluchting dat te horen, ookal is er geen reden om aan te nemen dat er iets mis zou kunnen zijn (ben nog jong en geen rare ziektes enzow in de familie).
Echo's moeten nog even ingescand worden maar de scanner moet nog aangesloten worden, maar dat laat ik allemaal aan Micha over, en die ligt nog op één oor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |