Goede Morgen.
Hier een redelijke nacht gehad, wel gepaard met wat buikkrampen en zo nu dan gestomp van kruimel, maar voor de rest prima geslapen.
Gisteren Kinderwagen in elkaar gezet (Mutsy urban rider sport 14) even een vraagje, wat voor lakentje/dekentje leggen jullie in de kinderwagen...
tappijt halen we vandaag gister leek het er even op dat het winney the pooh tappijt niet genoeg zou zijn voor de kinderkamer, maar doordat we nu een wandje gaan maken van een schuine kant, kan het wel op de kinderkamer
![]()
dus vandaag halen we het tappijt alsnog.
Wilden we gisteren uit eten gaan, dacht ik nou laat ik eens mosselen eten is lang geleden begint telkens als ik een hap neem kruimel te trappen zo dat ik het zuur kreeg
![]()
zodoende maar 3 mossels kunnen eten)
Verder vandaag nog een matrasje halen voor het ledikantje, lakensetje en dan is dat ook rond
![]()
Ja het begint eindelijk op te schieten.
Voor de rest weinigs te melden op dat we onze adsl verbinding sinds gister ook weer terug hebben
![]()
, dus wens ik jullie een fijne zaterdag toe, met niet al te veel regen en wind, en doe lekker kalm aan
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...