quote:Op woensdag 11 augustus 2004 21:03 schreef texelonia het volgende:
Zou je daar geen bevestigingsmailtje van hebben gehad dan? of delete je die altijd?
Doe je goed. Succes morgen!quote:Op woensdag 11 augustus 2004 21:26 schreef Anitra het volgende:
De zenuwen zijn nu echt toe geslagen hiero, ben al verschillende keren in janken uit gebarsten en ineens zag ik voor me dat ik naar boven kwam met mijn bed en opa en oma's al met die kleine in de armen stonden terwijl ik hem 5 minuutjes gezien had. Gelijk door gebeld aan de ouders en iedereen snapt dat kleine blijft liggen en ik degene ben die hem aan hun geef voor kennismaking. Ook houd ik voet bij stuk over visite schema, was even moeilijk, maar ik bleef wel op mijn streepjes staan, dus eigenlijk ook weer een beetje trots op mezelf.
Hoezo zenuwachtig?quote:Op woensdag 11 augustus 2004 21:26 schreef Anitra het volgende:
De bijna-papa is nu de heg aan het kortwieken en ineens is de tuin een stuk groter![]()
Dat is nou eens een goeie, dat je daaraan gedacht hebt. Had ik altijd zo`n hekel aan op de kraamafdeling, dat die opa`s en oma`s al compleet met die kleine aan de leur waren voor moeders haar eigen kind had gezien. Begreep sowieso niet hoe ze dat in hun hoofd haaldenquote:Op woensdag 11 augustus 2004 21:26 schreef Anitra het volgende:
Thanks allemaal!!!
De zenuwen zijn nu echt toe geslagen hiero, ben al verschillende keren in janken uit gebarsten en ineens zag ik voor me dat ik naar boven kwam met mijn bed en opa en oma's al met die kleine in de armen stonden terwijl ik hem 5 minuutjes gezien had. Gelijk door gebeld aan de ouders en iedereen snapt dat kleine blijft liggen en ik degene ben die hem aan hun geef voor kennismaking.
dinsdag zou ze gestript worden en de 19e ingeleidquote:Op woensdag 11 augustus 2004 21:39 schreef bixister het volgende:
en little-angel zou toch ook misschien ingeleid gaan worden las ik ergens? wanneer ook weer precies -als 't niet vanzelf zou beginnen-?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |