abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_21217078
Vervolg van Zwangerschap en Geboorte: Deel 91

2004
15 augustus 2004: Tinkepink
18 augustus 2004: Sugar
21 augustus 2004: MiSs-TaKe
23 augustus 2004: phluphy
28 augustus 2004: Bar_en_ Mar
02 september 2004: Loena-tik-
16 september: Reanimatie.com (papa)
16 september 2004: piglet
8 oktober 2004: m@x
19 november 2004: Stiekemurd
7 december 2004: AnnieB
14 december 2004: Suzanna
***21 december 2004: texelonia en Micha***

2005
3 januari 2005: Sanne72
7 januari 2005: Bietjuh
8 januari 2005: Martineke
13 januari 2005: meneerdeman (papa)
16 januari 2005: lily
***20 januari 2005: Bixister en GHaven***
26 januari 2005: Ladybos
2 februari 2005: Lentemeisje en Dop
2 februari 2005: Gomorrah (papa)
12 februari 2005: Xanthe
13 februari 2005: Jdee
18 februari 2005: Githa
17 maart 2005: TearSong
begin maart 2005:Luisa
21 maart 2005: weirdmiss

***vermeldingen zijn (as) officiele fokbaby's

[ Bericht 1% gewijzigd door BE op 12-08-2004 16:40:16 ]
pi_21217169
quote:
Op woensdag 11 augustus 2004 21:03 schreef texelonia het volgende:
Zou je daar geen bevestigingsmailtje van hebben gehad dan? of delete je die altijd?
ik delete ze zeker niet, maar m'n harde schijf is helaas niet meer sinds vorige week, dus ik ben al dat soort info kwijt. mijn geheugen is echt zeer belabberd dus ik moet nu maar afwachten.
pi_21217239
geboorde?

Ok, geen kindjes voor mij, dus...
pi_21217270
hihi die fout wordt hier regelmatig gemaakt. maar houd je niet van een potje stevig boren dan?
pi_21217398
Thanks allemaal!!!
De zenuwen zijn nu echt toe geslagen hiero, ben al verschillende keren in janken uit gebarsten en ineens zag ik voor me dat ik naar boven kwam met mijn bed en opa en oma's al met die kleine in de armen stonden terwijl ik hem 5 minuutjes gezien had. Gelijk door gebeld aan de ouders en iedereen snapt dat kleine blijft liggen en ik degene ben die hem aan hun geef voor kennismaking. Ook houd ik voet bij stuk over visite schema, was even moeilijk, maar ik bleef wel op mijn streepjes staan, dus eigenlijk ook weer een beetje trots op mezelf.
De bijna-papa is nu de heg aan het kortwieken en ineens is de tuin een stuk groter

Eh sugar heb jij egels in de tuin? Zo ja dan zal ik maar opletten op het bad, wij hebben hetzelfde bad en buuv verteld net dat de egels het bad hier dus lek gemaakt hebben. Was even een off-topic -tip

Tink succes!!!!
pi_21217444
Anitra Succes morgen!
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
pi_21217501
quote:
Op woensdag 11 augustus 2004 21:26 schreef Anitra het volgende:
De zenuwen zijn nu echt toe geslagen hiero, ben al verschillende keren in janken uit gebarsten en ineens zag ik voor me dat ik naar boven kwam met mijn bed en opa en oma's al met die kleine in de armen stonden terwijl ik hem 5 minuutjes gezien had. Gelijk door gebeld aan de ouders en iedereen snapt dat kleine blijft liggen en ik degene ben die hem aan hun geef voor kennismaking. Ook houd ik voet bij stuk over visite schema, was even moeilijk, maar ik bleef wel op mijn streepjes staan, dus eigenlijk ook weer een beetje trots op mezelf.
Doe je goed. Succes morgen!
Take my love, take my land, take me where I cannot stand
I don't care, I'm still free. You can't take the sky from me
Take me out to the black, tell them I ain't comin' back
Burn the land and boil the sea, you can't take the sky from me
  woensdag 11 augustus 2004 @ 21:31:07 #8
20436 Jambo
Hakuna Matata
pi_21217542
Tinkepink, ik hoop dat het doorzet en dat de ontsluiting een beetje vordert. Succes en

Anitra, heel veel succes morgen. Gelijk heb je dat je voet bij stuk houdt. Het is jouw kraamtijd en die kan je niet meer overdoen. Gewoon doen wat je gevoel je ingeeft.
Ik word er wel es mismoedig van dat ik, wat ik voel, niet zeggen kan. (Toon Hermans)
  woensdag 11 augustus 2004 @ 21:32:14 #9
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_21217576
quote:
De bijna-papa is nu de heg aan het kortwieken en ineens is de tuin een stuk groter
Hoezo zenuwachtig?
Sterkte morgen hoor !!
... ♥ ik mis je ♥
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 11 augustus 2004 @ 21:33:10 #10
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_21217605
Goed zo Anitra, regel het allemaal maar precies zoals jij het wilt. 't Is jouw feestje Sterkte hoor, morgen!
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  woensdag 11 augustus 2004 @ 21:33:52 #11
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_21217629
Ik wilde dat Sugar ook nog even een update gaf
... ♥ ik mis je ♥
pi_21217829
misschien ligt ze nog even lekker in haar zwembad?

groot gelijk Anitra, en goed geregeld! hopelijk slaap je vannacht goed, heel veel succes morgen!

tinkepink, ben heel benieuwd hoe 't daar gaat! hopelijk kunnen ze 't in het ziekenhuis allemaal een beetje bespoedigen. zet 'm op he!

en little-angel zou toch ook misschien ingeleid gaan worden las ik ergens? wanneer ook weer precies -als 't niet vanzelf zou beginnen-?
pi_21218026
Anitra heel veel succes morgen!
En Tinkepink ook succes met je weeën
Een beetje vreemd, maar wel lekker
  woensdag 11 augustus 2004 @ 21:48:40 #14
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_21218135
Tink , spannend! Ben te laat met reageren om het je nog écht mee te geven, maar dan maar van een wat grotere afstand: veel succes, hopelijk gaat alles snel en makkelijk en goed! Zet 'm op en ik ben héél benieuwd!!!!

Hier is het wat rustiger geworden. Ik had geen bloed bij "slijm" en sowieso ook geen bergen of proppen ofzo! Dus ik denk er maar niks van. Het gerommel is wel nog aanwezig, maar tussendoor wat minder geweest. Voorwerk dus, maar daarmee ben ik al blij! Wie weet ten slotte hoe snel het doorzet?!
Fluf, voelt gewoon als menstruatiepijn nog steeds, maar dan vaker, langduriger en wat meer over de hele buik... Snappie? Maar geen regelmaat of erge krampen, dus zeker nog geen echt signaal, hoor!
Hoe is het met jou, Fluf?

Anitra, logisch dat je zenuwachtig wordt! Ik kan het me helemaal (niet) voorstellen! Veel sterkte, geluk, succes en gezondheid voor nu en voor morgen en de rest van een nieuw mensenleventje!

Piggie Alles goed met je beeb, hoera!!!! En gelukkig ligt ie goed-om én beweegt ie toch meer dan jij denkt! Jippie!!!!!

Knor, hou vol. Klinkt lullig, maar bedoel er veel goeds mee!
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_21218143
Anitra, morgen krijg je een kindje! Succes en ik denk aan je!

Tink, spannend!!
pi_21218282
Wel spannend hoor Sugar dat gerommel Jij ook succes
Een beetje vreemd, maar wel lekker
  woensdag 11 augustus 2004 @ 22:10:08 #17
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_21218753
Anitra, veel succes morgen. Fijn dat je zo vroeg al aan de beurt bent. Probeer nog even een goede nacht te maken

Tinkepink, ook heel spannend. Hopelijk zit je inmiddels aan heel wat meer centimeters. Spannend, hoor.

Sugar, ik hoop dat jij vannacht ook een goede nachtrust hebt zodat je hopelijk snel goed uitgerust aan het echte werk kunt beginnen.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  woensdag 11 augustus 2004 @ 22:20:29 #18
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_21218958
Sugar, wat kan je je allemaal gaan afvragen he, bij de dingen die je voelt

Anitra, succes morgen! En geniet er van straks

En gewoon een voor Phluphy!
pi_21219986
quote:
Thanks allemaal!!!
De zenuwen zijn nu echt toe geslagen hiero, ben al verschillende keren in janken uit gebarsten en ineens zag ik voor me dat ik naar boven kwam met mijn bed en opa en oma's al met die kleine in de armen stonden terwijl ik hem 5 minuutjes gezien had. Gelijk door gebeld aan de ouders en iedereen snapt dat kleine blijft liggen en ik degene ben die hem aan hun geef voor kennismaking.
Dat is nou eens een goeie, dat je daaraan gedacht hebt. Had ik altijd zo`n hekel aan op de kraamafdeling, dat die opa`s en oma`s al compleet met die kleine aan de leur waren voor moeders haar eigen kind had gezien. Begreep sowieso niet hoe ze dat in hun hoofd haalden , maar goed laten we het maar houden op enthousiasme ofzo...
Echt goed van je dat je dat van tevoren besproken heb, tis toch een heel bijzonder moment, je kind laten zien aan je familie
Het is niet jouw taak mij aardig te vinden, dat is mijn taak.
Hyves!
  woensdag 11 augustus 2004 @ 23:19:28 #20
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_21220573
quote:
Op woensdag 11 augustus 2004 21:39 schreef bixister het volgende:

en little-angel zou toch ook misschien ingeleid gaan worden las ik ergens? wanneer ook weer precies -als 't niet vanzelf zou beginnen-?
dinsdag zou ze gestript worden en de 19e ingeleid

edit:
als ik me het goed herinner heb het smsje al gewist
Help, deel en doneer! Steun Liam in de strijd tegen SMA2! De tijd dringt!
https://steunliamtegensma2.nl/doneer/
pi_21220944
Ik mis Nananaatje nog in de lijst die is uitgerekend op 7 februari.
De voordringster
pi_21226532
Nog geen vers babietje ??
Take my love, take my land, take me where I cannot stand
I don't care, I'm still free. You can't take the sky from me
Take me out to the black, tell them I ain't comin' back
Burn the land and boil the sea, you can't take the sky from me
pi_21226564
Goeie morgen
Ook de laatste dag voldoe ik aan mijn meldplicht
Ik heb vannacht nog redelijk geslapen en had erg veel moeite met wakker worden. Ben nu gedouched en aan gekleed en over half uurtje gaan we weg. Ik heb het gevoel of ik uit logeren ga.
Iedereen die ondertussen gaat bevallen als ik nog in het ziekenhuis lig lig wens ik veel sterkte en tot gauw!!!!
  donderdag 12 augustus 2004 @ 07:31:01 #24
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_21226641
Anitra en Tinkepink ik denk aan jullie !! En mijn F5 knopje ook

Sugar Heb je lekker geslapen? Is er nog iets "gebeurd" ?
Die krampen die je omschreef, die had ik gisteren opeens ook. Ik wandelde rustig naar de supermarkt en werd opeens duizelig, moest blijven staan, en kreeg een krampgevoel over de hele buik en rug. Dat gevoel heeft ruim een uur geduurd (ononderbroken). 's Avonds ook nog een paar keer wat "rare dingen" gevoeld, maar opeens was het over.
Beebje blijft overigens gewoon "druk". Bij jou ook ?
... ♥ ik mis je ♥
  donderdag 12 augustus 2004 @ 07:34:42 #25
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_21226653
Goedemorgen, vannacht prima geslapen en geen echt rare dingen meer gevoeld.
Maar nu. Ik voel apie nog helemaal niet deze ochtend en ben een beetje bang...
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')