Nee, niet echt. Ik had dan ook alle tijd (2 maanden zonder vast reisplan, heeerlijk!). Meestal bleef het bij 2, 3 uurtje op een traject van 10 uur. Heb echter een keer 50 uur gedaan over een traject van 14 uur (Orlando - New Orleans)quote:Op donderdag 30 juni 2005 15:12 schreef robinleiden het volgende:
@nerd, ik hoop dat we het treffen slechts weinig vertraging op te lopen, maar heb inderdaad gelezen dat de vertraging flink opgebouwd kan worden. ben jij er zelf door in (ernstige) problemen gekomen?

Volgens mij nie, alleen als je 21 jr of ouder bent en dan nog met flinke toeslag (beste is dan Alamo).quote:Op dinsdag 5 juli 2005 15:25 schreef daan111 het volgende:
Hallo, ik heb ff een vraagje:
Kan je in California ook een auto huren als je 19 bent?
Zoja, weten jullie misschien waar?

Sorry, zie nu pas je bericht. Heb zelf precies hetzelfde gedaan vorig jaar. Echt supertrip gehad.quote:Op dinsdag 5 april 2005 04:50 schreef spooky1234 het volgende:
Bizar gewoon.. ik wilde precies zo een topic openen...![]()
ik speel ook al een tijdje met de gedachte een reis te maken door usa maar het komt er telkens niet van. Nu ben ik echter wel determined dus ik hoop dat ik het nog voor de zomer van 2005 kan regelen en anders zeker binnen 12 maanden.
even een paar vragen:
1. Is het aan te raden heel amerika door te rijden? Dus je rijdt van NY (eventueel via Florida) en Texas naar Californie en misschien nog door naar Vancouver? Is zoiets te doen qua tijd? (ik heb geen maanden de tijd, paar weken max) En wat is dan meest betaalbare optie? Auto kopen en verkopen?
2. Wat kosten gemiddeld per persoon per nacht motels die je kan gebruiken als je on the road bent. Verschilt het veel van staat tot staat?
3. Hoe zit het nou als je een auto wil kopen en verkopen in the states, kan dat en is dat ingewikkeld?
4. Wat is beste tijd van het jaar voor zoiets? Qua kosten, qua drukte en qua relaxte reismogelijkheden en bezienswaardigheden.
5. Ik zie dat als je een huurauto neemt dat je onder 25 jaar een toeslag van 25 dollar per dag moet betalen. Is dat common bij alle bedrijven?

Waarom die staten????quote:Op maandag 26 september 2005 19:08 schreef K.V. het volgende:
Heeft er iemand toevallig ervaring met een rondreis in de staten: South Carolina, Georgia en Alabama? Ik denk erover om volgende zomer een auto rondreis te gaan maken door deze staten.

ik ben t daar niet mee eens ik ken persoonlijk wel mensen die het gedaan hebben, een goedkope auto gekocht en aan het eind van de trip weer verpatst. zeker makkelijker als je onder de 25 bent aangezien de normale auto verhuurders zoals (hertz) iig in los angeles je niet willen verhuren of tegen een 3 dubbel tarief oidquote:Op woensdag 6 juli 2005 11:01 schreef Pat-man het volgende:
[..]
3. Is te ingewikkeld en niet haalbaar voor een paar weken / maanden

penvriendin? tegenwoordig hebben ze in amerika internet enzo.. je kan met ze chatten, mailen etc..quote:Op maandag 2 januari 2006 21:06 schreef badgirl18 het volgende:
heee mensen!! hoe is het hier/daar?
Ik had een vraagje. ik ben op zoek naar een amerikaanse penvriend(in) Heeft een van jullie ene idee hoe ik hieraan kan komen ?

Zoals ik al eerder heb vermeld (lees ff terug hiervoor aub) heeft alamo wel een goedkopere oplossing. Ben zelf 3 maanden aan 't rondreizen geweest door de US met de auto dus heb hiervoor ook veel onderzoek gedaan!quote:Op maandag 2 januari 2006 13:19 schreef greetoz_ het volgende:
ik ben t daar niet mee eens ik ken persoonlijk wel mensen die het gedaan hebben, een goedkope auto gekocht en aan het eind van de trip weer verpatst. zeker makkelijker als je onder de 25 bent aangezien de normale auto verhuurders zoals (hertz) iig in los angeles je niet willen verhuren of tegen een 3 dubbel tarief oid

google eens op "penpals", "mailfriends" oid. Genoeg links, lijkt me zoquote:Op maandag 2 januari 2006 21:06 schreef badgirl18 het volgende:
heee mensen!! hoe is het hier/daar?
Ik had een vraagje. ik ben op zoek naar een amerikaanse penvriend(in) Heeft een van jullie ene idee hoe ik hieraan kan komen ?

Nog tips voor Houston? Ik ga er bnnenkort voor wat werk in de Golf van Mexico heen, zal hoogstens een weekendje vrij hebben, wat moet ik dan echt doen? Waar moet ik eten? En belangrijker, waar gebeurt het 's avonds? Want na een tijdje in de Golf gaat een drankje er wel in...quote:Op maandag 20 juni 2005 08:40 schreef FoRAiN het volgende:
9 juli ga ik voor de 4de keer naar mijn ouders in Houstonen de 12de gaan we met de camper (met z'n 7-en) van houston naar SF reizen (in 2.5week)

"Houston, we have a problem...". Ik zou Cape Canaveral eens proberen, zal vast leuk zijnquote:Op zondag 15 januari 2006 22:17 schreef Drive-r het volgende:
[..]
Nog tips voor Houston? Ik ga er bnnenkort voor wat werk in de Golf van Mexico heen, zal hoogstens een weekendje vrij hebben, wat moet ik dan echt doen? Waar moet ik eten? En belangrijker, waar gebeurt het 's avonds? Want na een tijdje in de Golf gaat een drankje er wel in...

Cape Canaveral ligt in florida...quote:Op zondag 15 januari 2006 22:24 schreef Shivo het volgende:
[..]
"Houston, we have a problem...". Ik zou Cape Canaveral eens proberen, zal vast leuk zijn

Da's toch mooi?quote:Wij twijfelen nog of dit een mooi gebied is om doorheen te reizen, aangezien de route veel steden bevat, zoals boston,quebec,montreal,niagara falls etc.

Ook heel mooi, alleen wat minder bekend, is Shenandoah National Park. Ik heb vorig jaar ook ongeveer zo'n reis gedaan, en omdat het inderdaad voornamelijk steden zijn, wilde ik toch ook wel wat anders tussendoor. Dit is echt een heel mooi en tamelijk rustig park waar je hele mooie wandelingen kunt maken, maar ook doorheen kunt rijden en schitterende uitzichten hebt.quote:Op zondag 19 november 2006 12:44 schreef maggie82 het volgende:
In juni 2007 ga ik samen met mijn vriend in een camper door oost usa (new york,boston,philadelphia,washington dc) en canada(quebec,ontario,montreal etc) reizen. We starten met 5 dagen new york en eindigen hier ook. Wij twijfelen nog of dit een mooi gebied is om doorheen te reizen, aangezien de route veel steden bevat, zoals boston,quebec,montreal,niagara falls etc. Misschien heeft een van jullie leuke ervaringen, tips of dit de moeite waard is?

Niagra vond ik zwaar tegenvallen.quote:Op maandag 20 november 2006 07:54 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Je kunt ook Cape Cod oprijden, onderweg van Boston naar New York.
Niagara Falls is mooi om een keer gezien te hebben, en dan met name de watervallen an sich, maar is niet echt heel bijzonder.
Algonquin in Canada ben ik niet geweest, omdat de prijzen hiervoor echt meer dan schrikbarend hoog waren (overnachtingen in of in de buurt van dit park).

hmmz, volgens een route van Jan Doets is Niagara - Washington in één dag te berijden, ik heb daar al een extra stop ingebouwd omdat ik niet 8 uur aan een stuk wil rijden. Maar een extra stop daar dus. En een dag extra in New York, die ik dus om kan ruilen met een dag Washington.quote:Op zondag 3 december 2006 23:04 schreef DutchTrain het volgende:
Eens kijken:
Tijd tekort in:
NYC
Reis van Niagara naar Washington
Nog niet opgenomen en zeker doen:
San Francisco (plus de kustrouter van LA naar SF)
Philadelphia en Baltimore (onderweg naar Washington)
Nog niet opgenomen en eventueel doen:
Dutch Country, Gettysburg en Amish Country in Pennsylvania (op weg van Niagara naar Washington)
Boston en de verdere oostkust (bijzondere stad en walvissen)
In plaats van Californië door naar Florida (voor een meer 'vakantie'-einde aan je vermoeiende reis)
Te veel tijd in:
Washington (heb je in 1 dag wel gezien, tenzij je alle musea wil zien, maar dan zou je ook naar Philadelphia moeten)
Niagara Falls (in 1 dagdeel kun je alle mogelijk tours wel doen)
Los Angeles.
Dit is op basis van mijn ervaringen met het noordoosten en het westen. Het ligt er natuurlijk aan wát je wil gaan zien en wat je leuk vindt om te doen; alleen de toeristische attracties, voornamelijke steden en musea of juist de natuurparken en of je dus leuk vindt om veel te rijden en het landschap te zien of voornamelijk op één bepaalde plek wilt zijn.

Waarom zou je dan volgend jaar niet een reisje maken naar de westkust en daar rustig de tijd voor nemen? Alhoewel de gids mij in Las Vegas wist te vertellen dat het een belangrijk terroristisch doelwit is, verwacht ik dat het er nog wel even ligtquote:Op maandag 4 december 2006 08:54 schreef flugeltje het volgende:
Ik wil persé naar Las VegasIk moet het gewoon een keer gezien hebben daar, anders was het inderdaad de Ooskust van Noord naar Zuid geworden. En in LA is de tijd extra lang zodat ik aan het strand kan liggen al denk ik wel dat het in Florida fijner zonnebaden is.

Is eigenlijk ook wel weer zo. (Bye bye Las Vegasquote:Op maandag 4 december 2006 13:19 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Waarom zou je dan volgend jaar niet een reisje maken naar de westkust en daar rustig de tijd voor nemen? Alhoewel de gids mij in Las Vegas wist te vertellen dat het een belangrijk terroristisch doelwit is, verwacht ik dat het er nog wel even ligt

Tip 1: koop bij aankomst zo'n groot wegenboek van de VS (van National Geographic of American Map). Dan wordt het heel moeilijk om te verdwalen. Stratengids die je bij een huurauto krijgt is vaak niet zo bijzonder.quote:Op maandag 4 december 2006 18:39 schreef flugeltje het volgende:
Is eigenlijk ook wel weer zo. (Bye bye Las Vegas)
Maar goed, hoe zit het eigenlijk met het rijden daar, valt het echt allemaal wel mee? Ik zie maar steeds voor me dat je vrijwel iedere dag van Tilburg naar Parijs rijdtMaar ik heb horen zeggen dat de afstanden dan wel groot zijn, maar je dat in de praktijk niet eens in de gaten hebt.

Weet je wat het is? Zo'n dure reis en zoveel wat we willen zien. Je wilt dan echt de tijd die er is zo optimaal mogelijk gebruiken. Het is echter gewoon niet haalbaar, dus vandaar deze rustigere versie. We hebben ook eens gekeken naar de kosten van kleineren rondreizen door de gebieden die we ook willen zien en die kosten vallen zo enorm mee dat we dus nu deze grote reis gaan maken en dan nog een paar keer terug gaan voor kortere rondreizen.quote:Op zondag 17 december 2006 13:13 schreef Fannetje het volgende:
Dit ziet er in ieder geval al een stuk rustiger uit![]()

Als we de 1e 10 dagen/ 14 dagen ongeveer 6uur per dag rijden, iedereen 3 uurtjes. S'octhends vroeg vertrekken rond 12/13:00 stoppen en relaxen. En dan rond 18:00 weer een stukje rijden en dan slapen in een hotel/ motel of s'nachts doorrijden.quote:Op maandag 8 januari 2007 10:22 schreef miss_sly het volgende:
Volgens Google Earth is het 2787 mile, dus ongeveer 4000 km.
Wij hebben deze afstand eens in ongeveer 3 weken afgelegd aan de westkust en je kunt best wat zien, maar je zit wel heeeeeel veel tijd achter het stuur. Als je wat meer tijd hebt, zou ik het iets ruimer nemen, denk ik!

in een maand is dat prima te doenquote:Op maandag 8 januari 2007 10:22 schreef miss_sly het volgende:
Volgens Google Earth is het 2787 mile, dus ongeveer 4000 km.
Wij hebben deze afstand eens in ongeveer 3 weken afgelegd aan de westkust en je kunt best wat zien, maar je zit wel heeeeeel veel tijd achter het stuur. Als je wat meer tijd hebt, zou ik het iets ruimer nemen, denk ik!

Ik heb over dezelfde reis zo'n 3 maanden gedaan...quote:Op maandag 8 januari 2007 10:14 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Ik wil deze zomer samen met een vriend van New York naar L.A. reizen. Dit willen we met de auto (huren) gaan doen. Ons plan is om dit binnen een maand te gaan doen.
Is dit een reël plan of zijn we dan alleen maar bezig met autorijden en geen tijd om iets te beozken/ bekijken?
Hoeveel mijl is NY -> LA en hoelang zou je hier normaal over doen?

Nu nog ene keer terug om New Orleans en New York iets relaxter te doen.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 18:32 schreef travelman het volgende:
Zie het topic nu pas (en had ff geen zin en tijd om het helemaal door te spitten).
Ik heb Miami, New Orleans, Toronto, Boston Orlando en NewYork in 31 13
dagen gedaan.

ja, die travel guides zijn echt werelds. Kan je trouwens vinden bij elk Visitor Center aan het begin van een staat en vaak ook wel bij de fastfood ketens.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 18:37 schreef BaseLineNL het volgende:
Zulke afstanden zijn in Amerika nog best goed te doen. Je hebt wel een paar echte reisdagen die je achter het stuur zal doorbrengen waarbij het zeker een voordeel is als je allebei een rijbewijs hebt. Een tip is om de motels alleen in de grote steden te bespreken. In de meer afgelegen gebieden is het handig om een motel uit de Travel Guide te plukken (discount coupons).

- jeugdherbergenquote:Op zondag 18 februari 2007 23:20 schreef nelisb het volgende:
wij zitten te denken om van de zomer. eind juni begin juli te beginnen in new york en te eindigen in miami.
we willen via ny naar washington en dan via de kust naar miami.
is dit een mooie route? valt er veel natuur te zien of alleen steden,dorpjes?
tickets zijn maar 450 euro inclusief,( heen naar new york en terug vanuit miami) auto kwam op 600 euro.
nu nog slaapplekken vinden iemandsuggesties?
oja en willen 3 weken met weekje rust in miami

ja ga dat maar eens uitzoekenquote:Op zondag 18 februari 2007 23:53 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
- jeugdherbergen
- motels
En er zijn openbare kampeerplekken te vinden.

Uitzoeken? Lonely Planet kopenquote:Op maandag 19 februari 2007 00:11 schreef nelisb het volgende:
[..]
ja ga dat maar eens uitzoeken
we willen deze gaan doen en dan nog everglades erbij.
http://www.tiogatours.nl/selfdrives/usa/eastcoast_explorer.htm zelf boeken,want dan zijn we wat goedkoper uit denk ik

dank voor je tips.quote:Op maandag 19 februari 2007 00:16 schreef Nembrionic het volgende:
Kijk trouwens eens op www.wrc.nl voor fly-and-drive reizen. Zelf boeken is echt niet persé goedkoper.
-edit-
Met hoeveel bestuurders zijn jullie en hoe oud zijn jullie?

Okay..want wellicht dat je het al weet maarquote:Op maandag 19 februari 2007 00:18 schreef nelisb het volgende:
[..]
dank voor je tips.
wij zijn 23 en 25. met zijn 2en dus. ik(25) ga zelf rijden.
willen zon 3 weken gaan.
quote:lonely planet haal ik hier in nederland?

nee ik ga alleen rijden. vriendin leest de kaart hahahaha.quote:Op maandag 19 februari 2007 00:23 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Okay..want wellicht dat je het al weet maar
-voor een 2e bestuurder betaal je extra. Dus stel dat die 23-jarige gaat rijden en je krijgt een ongeluk dan ben je ook écht de Sjaak
-voor een bestuurder onder de 25 betaal je ongeveer 30 dollar per dag aan borg.
Die krijg je dus terug maar die moet je dus wel voorschieten.
[..]bij de boekhandel. Even online kijken welke je het beste kunt hebben want er zijn er verschillende. Sommigen gaan over heel de VS, sommige over een aantal staten etc. En anders even de goeie bestellen bij je boekhandel.

quote:Op maandag 19 februari 2007 00:42 schreef popolon het volgende:
En als je een afslag mist kun je een probleem hebben.

totaal 5000 euro. lijkt me ook meer dan genoeg voor 3 weken.quote:Op maandag 19 februari 2007 00:34 schreef Nembrionic het volgende:
Even puzzelen. Ik heb zo trouwens nog een autotip.
Moment.
Je budget: 5000 pp of in totaal?

thanks voor de tip,hopelijk hebben we dat geluk ook.quote:Op maandag 19 februari 2007 00:40 schreef Nembrionic het volgende:
Wij hadden dus een compactautotje gehuurd maar we kregen van de verhuurmaatschappij een dikke vette, comfortabele SUV omdat die dus terug moet. Zonder meerkosten. Echt héérlijk.
Als je dus een beetje slim bent kijk je of er zoiets ook mogelijk is bij jouw route. Betaal je een compact(echt klein dus) maar je krijgt een vette bak. Dat rijdt wel fijner als je zulke stukken moet rijden.
Let wel op afslagen enz. Het staat niet altijd even fijn aangegeven als in Nederland

Vergeet benzine, entreegelden voor parken etc niet. Als je naar de Everglades gaat wil je vast een rondvaartje ofso. Kost je al gauw 50-60 dollar ppquote:Op maandag 19 februari 2007 00:59 schreef nelisb het volgende:
[..]
totaal 5000 euro. lijkt me ook meer dan genoeg voor 3 weken.
tickets en auto ongeveer 1500 euro.
dus nog 3500 euro voor slapen en eten. moet te doen zijn denk ik

quote:Op maandag 19 februari 2007 01:04 schreef popolon het volgende:
Nog een tip: Ga niet alleen naar de 'bekende' plekken, de VS is juist zo leuk als je naar wat minder toeristische plekken gaat.

thanks. dat willen wij ook graag inderdaad.quote:Op maandag 19 februari 2007 01:04 schreef popolon het volgende:
Nog een tip: Ga niet alleen naar de 'bekende' plekken, de VS is juist zo leuk als je naar wat minder toeristische plekken gaat.

Zoals ik al zei: autorijden daar is een eitje. Houdt je aan de snelheid en je hebt geen problemen met politie. Mocht je trouwens tóch aangehouden worden: blijf in je auto zitten, zet je motor uit, doe je raam open en houdt je handen aan het stuur. Altijd netjes met "Yes sir", "No sir" (of m'am) antwoorden.quote:Op maandag 19 februari 2007 01:01 schreef nelisb het volgende:
[..]
thanks voor de tip,hopelijk hebben we dat geluk ook.
heb nog geen ervaring met autorijden daar. behalve dan met een hummer h3 even door een voorstadje van la te hebben gereden naar huis van onze familie.

Kan ik me goed voorstellen.quote:Op maandag 19 februari 2007 01:06 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
En zijn nog goedkoper ook
Juist de onbekende plekken hebben we een HOOP plezier aan beleefd

Dat lijkt me een uitstekend plan. Dan heb je de tijd om lekker dingen te zien zonder gehaast en achteraf gezeur dat je dingen nog graag had willen zien.quote:Op maandag 19 februari 2007 01:07 schreef nelisb het volgende:
[..]
thanks. dat willen wij ook graag inderdaad.
ik zit ook aan het volgende te denken.
25 juni amsterdam - new york
28 juni new york - miami ( 90 euro p.p.inclusief tax)
28 juni - 15 juli miami - miami
dus washington en de hele rit vanuit washington naar florida overslaan.
dan heb ik retour tickets voor 950 euro en 2 enkeltjes van new york naar miami voor 1130 euro.
ik heb dan 18 dagen in florida. waarvan 4 of 5 in miaimi zelf. dan heb ik 13 a 14 dagen om rond te reizen in florida.
autohuur komt dan op zon 350 euro uit. dan heb ik nog 3500 euro voor slapen en eten en meer tijd in florida

juist dat uitspringen leek me wel wat.quote:Op maandag 19 februari 2007 01:09 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Zoals ik al zei: autorijden daar is een eitje. Houdt je aan de snelheid en je hebt geen problemen met politie. Mocht je trouwens tóch aangehouden worden: blijf in je auto zitten, zet je motor uit, doe je raam open en houdt je handen aan het stuur. Altijd netjes met "Yes sir", "No sir" (of m'am) antwoorden.
Ze zijn er iets nerveuzer dan hier in Nederland en als je je auto uitspringt zijn ze niet al te happy
Je moet altijd bedenken: je bent een toerist, een gast van het land. Dan moet je niet bijdehand gaan doen en ze hebben altijd gelijk

quote:Op maandag 19 februari 2007 01:12 schreef nelisb het volgende:
[..]
juist dat uitspringen leek me wel wat.
nee wil geen bijdehande toerist zijn. en misschien komt er familie uit californie over om met ons mee te gaan.kunnen zij het woord doen.

quote:Op maandag 19 februari 2007 01:12 schreef nelisb het volgende:
[..]
juist dat uitspringen leek me wel wat.
nee wil geen bijdehande toerist zijn. en misschien komt er familie uit californie over om met ons mee te gaan.kunnen zij het woord doen.

ja precies.quote:Op maandag 19 februari 2007 01:11 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat lijkt me een uitstekend plan. Dan heb je de tijd om lekker dingen te zien zonder gehaast en achteraf gezeur dat je dingen nog graag had willen zien.
Als je trouwens toch tijd over hebt kun je altijd DÁÁR nog je plan wijzigen

Oeh..wij hebben er 15 dagen over gedaan. Naar onze mening net 2 dagen te kort. En LA is het overslaan waardquote:Op maandag 19 februari 2007 01:16 schreef nelisb het volgende:
o nee wil geen gezeur daarzo. heb in nederland ook na 6 jaar me rijbewijs te hebben pas 2 bekeuringen gehad voor geen gordel dragen.
i love usa aahaha
vorig jaar 10 dagen californie. la,san diego en vegas. wat een helse trip hahahhaa
nu iets meer de tijd ervoor nemen.

la was leuk met familie,wonen er allemaal omheen,verder vipbox(was van la times) staples center voor basketbal,kaarten nfl ijshockey van de mighty ducks,hollywood en ff shoppen op rodeo drive. verder idd niks gezien van la.quote:Op maandag 19 februari 2007 01:18 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Oeh..wij hebben er 15 dagen over gedaan. Naar onze mening net 2 dagen te kort. En LA is het overslaan waard

Je gaat dus via Virginia, North/South Carolina en Georgia?quote:Op maandag 19 februari 2007 01:23 schreef nelisb het volgende:
[..]
la was leuk met familie,wonen er allemaal omheen,verder vipbox(was van la times) staples center voor basketbal,kaarten nfl ijshockey van de mighty ducks,hollywood en ff shoppen op rodeo drive. verder idd niks gezien van la.
auto valt me mee 275 euro.
volgende zit nu in de planning.
25 juni amsterdam - new york. aankomst ochtend.
28 juni new york - maimi
dus bijna 3 hele dagen new york.
29 juni tm 11 juli florida rondcruisen. auto huren 275 euro.Chevrolet Aveo
11 tm 15 juli - miami verkennen en relaxen aan de beach.
15 juli weer terug naar amsterdam

nee ik wil van new york naar miami vliegen. en dan rondje florida en weer eindigen in miami.quote:Op maandag 19 februari 2007 01:26 schreef popolon het volgende:
[..]
Je gaat dus via Virginia, North/South Carolina en Georgia?
Leuke trip, Virginia is echt mooi. Er wonen wel wat echte boeren maar goed. Da's ook wel eens leuk.

Ah ok.quote:Op maandag 19 februari 2007 01:28 schreef nelisb het volgende:
[..]
nee ik wil van new york naar miami vliegen. en dan rondje florida en weer eindigen in miami.

woon je in die buurt?quote:Op maandag 19 februari 2007 01:31 schreef popolon het volgende:
[..]
Ah ok.
Best jammer, leek me een interessante route.

Neen, ik woon in Michigan. Niet echt een toeristentrekker en daarom juist zo fijn.quote:Op maandag 19 februari 2007 01:35 schreef nelisb het volgende:
[..]
woon je in die buurt?
we zitten er wel over te denken om van new york met de auto naar washington te gaan en dan naar miami en tegelijkertijd florida te bezoeken. alleen zijn bang dat we te weinig tijd in florida hebben.

ok.quote:Op maandag 19 februari 2007 01:36 schreef popolon het volgende:
[..]
Neen, ik woon in Michigan. Niet echt een toeristentrekker en daarom juist zo fijn.

Die aflevering van top-gear is echt geweldig ja... lolquote:Op maandag 12 februari 2007 09:07 schreef Pumatje het volgende:
ik raad je aan om door alabama te rijden met de keuze uit de volgende teksten op je auto geschilderd.
Western country music sucks
I'm gay , gay pride.. iets in die richting
Hillary for president
Kun je goed kijkje nemen hoe civilised die mensen zijn daar.

Eensch. Ook in het zuid-westen zijn er nog vele plekken waar toeristen weinig komen. Men wijkt niet zo af van het "toeristenrondje" door California/Nevada/Arizona, en dat zouden mensen eens wat meer moeten doenquote:Op maandag 19 februari 2007 01:04 schreef popolon het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |