Dat kan in Nederland ook amper. Of je moet de McDonald's of zo zien als uit eten gaan.quote:Op maandag 8 juni 2026 12:07 schreef matthijst het volgende:
Makkelijk uit eten voor $20 lukt mij niet (meer). Zelfs een toko als Chipotle wordt dat al lastig.
Weet ik, ik reageerde op: "uit eten kan makkelijk voor 20 dollar voor drankje hoofdgerecht in een niet fastfood restaurant"quote:Op vrijdag 12 juni 2026 08:05 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat kan in Nederland ook amper. Of je moet de McDonald's of zo zien als uit eten gaan.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |