Als bij dat nieuwe gebouw in Leeuwarden al brokstukken afvallen, en dat vergeleken met de eeuwenoude Martinitoren, die jullie naburen hebben gebouwd, en waarbij dat niet gebeurt, kan ik enkel concluderen dat 'Friese degelijkheid' nogal een eufemisme is.quote:Op donderdag 1 december 2005 14:18 schreef Sterke_Yerke het volgende:
[..]
Leuk, had ik het dan over de groningse degelijkheid?
Ten eerste als je weet dat friezen dat doen... ben je hier geweestquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 23:50 schreef cultheld het volgende:
...die je de vinger geven wanneer je met Nederlandstalige muziek in je auto aan komt rijden (Dat doen de Friezen trouwens ook bedenk ik me opeens, omdat ze de taal niet verstaan).
Jij dan niet achterlijke mongool... LUST DOU WEL PANKAUKEN ??quote:Op woensdag 18 augustus 2004 13:40 schreef BlackAllStars het volgende:
Ik woon in Groningen, maar heb ook in Friesland gewoont. WAT EEN KUTDIALECT!!! spreken die mensenecht GAY!!! gewoon. Dus ja het lijkt mij een goed idee dat we er wat napalm op gooien
zoals U allen ziet ben ik gefrustreed. Dat krijg je als je in Friesland hebt gewoont
Wij hebben ook genoeg bouwwerken die al 5 eeuwen staan.quote:Op donderdag 1 december 2005 17:44 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Als bij dat nieuwe gebouw in Leeuwarden al brokstukken afvallen, en dat vergeleken met de eeuwenoude Martinitoren, die jullie naburen hebben gebouwd, en waarbij dat niet gebeurt, kan ik enkel concluderen dat 'Friese degelijkheid' nogal een eufemisme is.
quote:Op woensdag 18 augustus 2004 15:43 schreef cerror het volgende:
Ik kan ook friesch!:
knauw, knauw, knauw, knauw, knauw, knauw, knauw, knauw wol? nouw?
maar het is het waard!quote:Op zondag 29 april 2007 17:42 schreef swollywood het volgende:
Damn, das nog eens een rotschop. Een topic uit 2005 omhoog schoppen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |