---------------------Update 2-----------------quote:Gister nacht is er een heuse file ontstaan in de stad van Den Haag.
Honderden beren zijn daar gespot in auto,s. Men was verteld dat ze
Een gratis berenrijbewijs zouden krijgen. Echter was dit niet het geval.
De chaos was kompleet in de binnenstad van Den Haag. De politie adviseert
Dan ook dat wanneer je een beer tegen komt met een auto deze te ontwijken.
Licht, toeter, of praat niet tegen dit soort beren. Ze staan bekend als schietgevaarlijk.
Einde politie bericht.
quote:Beren net als de smurfen op de openbare weg
Na smurfen op de fiets kunnen we nu ook beren in auto,s tegen komen in het dagelijks verkeerd. Na lang vergaderen is het hoge woord er uit. Beren in auto,s zijn welkom in het dagelijkse verkeer. Echter moeten deze zich wel aan bepaalde regels houden. Het zijn bijna de zelfde regels als dat auto,s en fietsen hebben. Echter moeten de beren het met het fietspad doen. En moeten ze een oranje vlag op het auto hebben zo dat mensen boven de 1.45 meter ook deze mede weggebruikers kunnen zien. Het is een grote dag voor de beren gemeenschap. We hebben een beer bereid gevonden om even kort te reageren op dit heugelijke nieuws.
Reporter “ Goede middag meneer beer. Dit moet voor u een geweldige dag zijn.
Dhr Beer” Van een heugelijke dag kunt u zeker vandaag spreken ja. We zijn ook erg blij met het besluit van de 2de kamer om ons eindelijk een plek op de weg te geven. In het verleden waren we zoals u zelf ook wel weet niet echt mobiel. We waren min of meer afhankelijk van
de kleine kinderen over het algemeen. Met als gevolg dat we wel eens werden vergeten.
Reporter” Ja ik kan me de dag nog als gisteren herinneren toen mijn dochtertje van 5 haar beer was vergeten. We moesten zeker een kleine 500KM terug rijden om haar beer op te halen. Drama was dat in de auto. Ik kan u verzekeren dat dit zeer zeker niet relext rijden is. Maar goed wat is dan het voordeel vandaag de dag dat beren zelf met de auto kunnen?
Dhr Beer” Nou het voor deel is dat we nu veel mobieler zijn. Stel we worden vergeten kunnen we effe de auto pakken en toch op tijd bij de kleine zijn. Daar bij komt ook dat we nu zelf op het moment dat we even gemist kunnen worden. Denk aan het moment wanneer het kind op school zit even langs de poppen dokter te kunnen om BV een klein gaatje in ons been te laten reparen. Zo dat we zo goed als nieuw weer bij onze kleine baas in bed kunnen liggen.
Reporter” Bedankt voor uw tijd en uitleg.
Zoals u kunt lezen is dit een geweldige uitkomst voor beiden partijen.
quote:Op maandag 16 augustus 2004 23:49 schreef PeuRac het volgende:
LOL een echt ook_gek SC volledig schijt aan alles
te laatquote:Op maandag 16 augustus 2004 23:59 schreef Hugster het volgende:
iedereen, echt ff nokken met ook_gek aanbidden, die begint te gek te worden![]()
![]()
correctie, ook_gek was al gek.quote:Op maandag 16 augustus 2004 23:59 schreef Hugster het volgende:
iedereen, echt ff nokken met ook_gek aanbidden, die begint te gek te worden![]()
![]()
En daar ben jij blij mee geef maar toe boefje.quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 00:02 schreef PeuRac het volgende:
[..]
correctie, ook_gek was al gek.
eigenlijk al zolang als ik het me kan herrinneren, en ws daarvoor ook al.
Omdat het SC deeltje 233 isquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 00:17 schreef MrX1982 het volgende:
waarom 233?
Ja weet ik veel, maar nu weet ik hetquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 00:19 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Omdat het SC deeltje 233 is
Oke klein verhaaltje getypt. Mag best zo blijven staan.quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 00:12 schreef ThaFreak het volgende:
fatsoenlijke OP of er zal een hangslot op dit topic komen.....
ben je wel eens bij de dokter geweest voor die kronkels?/quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 00:20 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Oke klein verhaaltje getypt. Mag best zo blijven staan.
Noem het dan effe de teddy beren auto slowchat topic 233![]()
quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 00:20 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Oke klein verhaaltje getypt. Mag best zo blijven staan.
Noem het dan effe de teddy beren auto slowchat topic 233![]()
quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 00:23 schreef ook_gek het volgende:
Ik vind best dat deze topic mag blijven. Hij is geliefd bij de users zoals je ziet.
Ijsmeis die opeens weer terug is. Orgineel is hij op en top. Er zal geen ander komen dan deze. En daar bij komt dat de teddy beer in een auto zit. Ik wil best nog wel in het plaatje het kenteken 233 zetten als je dat wilt. En dan noemen we de auto. De ook_gek brom mobiel voor bejaarde beren.
lolquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 00:23 schreef ook_gek het volgende:
Ik vind best dat deze topic mag blijven. Hij is geliefd bij de users zoals je ziet.
Ijsmeis die opeens weer terug is. Orgineel is hij op en top. Er zal geen ander komen dan deze. En daar bij komt dat de teddy beer in een auto zit. Ik wil best nog wel in het plaatje het kenteken 233 zetten als je dat wilt. En dan noemen we de auto. De ook_gek brom mobiel voor bejaarde beren.
Goed personeel is moeilijk te vinden. Soms moet je zelf maar het recht in eigen handen nemen om iets voor elkaar te krijgen.quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 00:24 schreef operator82 het volgende:
Ook_gek, dat van Jaguar 220 zou toch je laaste PTA Slowchat zijn? Huichelaar!
smoesjesquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 00:26 schreef Hugster het volgende:
damn spuit 13......
me invoer scherm stond al 5 minuten vast ofzo![]()
56K enzo...quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 00:26 schreef Hugster het volgende:
damn spuit 13......
me invoer scherm stond al 5 minuten vast ofzo![]()
tt changequote:Op dinsdag 17 augustus 2004 00:23 schreef ook_gek het volgende:
De ook_gek brommobiel
was dat Meitsubishisbutishit Lancer Evo VIII niet gevonden? Die heeft 233 pk's, straks moeten we nog alles overlaten aan jou.quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 00:26 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Goed personeel is moeilijk te vinden. Soms moet je zelf maar het recht in eigen handen nemen om iets voor elkaar te krijgen.
Tijden verranderen m,n zoon. Tijden verranderen
hahah meesterlijk ditquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 00:32 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
tt change![]()
:'(quote:Utrecht, V.bijnkershoeklaan, 3527XJ
11 m2 - ¤ 300 incl.
Onbepaalde tijd, beschikbaar per 1-9-2004
Utrecht, Zuilen, 3553JL
10 m2 - ¤ 265 incl.
Utrecht, Amersfoort, 3816CG
9 m2 - ¤ 215 incl.
Utrecht, Salomedreef / Overvecht, 3561HD
8 m2 - ¤ 250 incl.
Onbepaalde tijd, beschikbaar per 16-8-2004
Utrecht, Wittenvrouwen, 3572LX
6 m2 - ¤ 215 incl. (mannelijke huurder)
'82 Dat was een goed jaar!quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 01:09 schreef MrX1982 het volgende:
Gefeliciteerd. Join de club van 22-jarige
Same here.quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 01:20 schreef Remon het volgende:
[..]
'82 Dat was een goed jaar!![]()
Kippengaas kan je jatten ergens op het platte landquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 10:02 schreef Ballebek het volgende:
Moguh!
Beter is het topic waar van de Audi RS3;
* ook_gek pleurt spaarvarken leeg voor deze bak als de specs kloppen
Vraagje:
1: Waar kan je van dat spul kopen wat je op je banden kan smeren (wat de garage doet om het te laten glimmen)?
2: Ik wil een andere grille; kippengaas ofzo noem is een winkel waar ik die meuk zou kunnen krijgen, al ff gekeken maar niet echt gevonden...
autostyle?quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 10:02 schreef Ballebek het volgende:
Moguh!
* BazzoS pleurt spaarvarken leeg voor deze bak als de specs kloppen
Vraagje:
1: Waar kan je van dat spul kopen wat je op je banden kan smeren (wat de garage doet om het te laten glimmen)?
2: Ik wil een andere grille; kippengaas ofzo noem is een winkel waar ik die meuk zou kunnen krijgen, al ff gekeken maar niet echt gevonden...
Heb alweer ff geen Volvo meer zaadbekquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 10:20 schreef BazzoS het volgende:
[..]
Volvo, tuned by Kip
Peugeot, tuned by Kipquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 10:24 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Heb alweer ff geen Volvo meer zaadbek
1) bij de automaterialen handel, daar haalt je dealer t ook.quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 10:02 schreef Ballebek het volgende:
Moguh!
* PeuRac pleurt spaarvarken leeg voor deze bak als de specs kloppen
Vraagje:
quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 11:07 schreef PeuRac het volgende:
[..]
1) bij de automaterialen handel, daar haalt je dealer t ook. HOE HEET HET???
2) Ik heb het nog nooit op een 307 gezien, ik denk dat je t zelf zult moeten maken, gewoon race-gaas kun je overal krijgen. GEEN KANT EN KLARE MEUK???
Ja eeuh we gaan niet moeilijk doen he!quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 11:12 schreef Ballebek het volgende:
[..]
hoe ging t tel gesprek?quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 11:47 schreef ook_gek het volgende:
hallo![]()
Ik heb totaal geen zin meer![]()
Heyquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 12:04 schreef Xtreem het volgende:
Back to black heet hetquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 11:19 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ja eeuh we gaan niet moeilijk doen he!
Ik ben de naam ff kwijt, finylspray, of bandenzwart noemden wij t geloof ik, je kunt t ook gebruiken voor alle zwartkunstof strips op je auto.
Inderdaad.quote:En kant en klare meuk heb ik nog nooit gezien, meestal komt dat bij een Peugeot wat later (is in t begin nog geen vraag naar), maar je kunt naar een paar tunigsbedrijven gaan, zij kunnen je vast verder helpen. Maar dan is het iig erg duur. Je kunt veel sneller en goedkoper zelf wat maken, dat hoeft niet eens veel tijd te kosten.
Knippen, nee, daar ben ik niet bang voor... Alleen heb ik de geweldige aanleg om dingen extreem te slopen zodat het niet meer bruikbaar is...quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 12:07 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Back to black heet het
[..]
Inderdaad.
En ik neem aan dat de grote Bal niet bang is om wat te knippen in gaas gehaald bij de autostyle oid.
Is mij ook gelukt met goed resultaat (zie tjabbo celica topic voor foto's van de grille).
Lees is een paar regels terugquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 12:13 schreef Tjabbo het volgende:
Had dan geen peugeot gekocht
Als je echt geld over hebt, kom eens wat langsbrengen dan!quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 12:15 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Lees is een paar regels terug
Next auto
psst. Uiteindelijk zal het er toch niet van komen denk ik;quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 12:17 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Als je echt geld over hebt, kom eens wat langsbrengen dan!
zorg ik voor een pilsje en BBQ
* BazzoS mee instemtquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 12:28 schreef Ballebek het volgende:
[..]
psst. Uiteindelijk zal het er toch niet van komen denk ik;
Volgende meeting: BBQ bij Tjabbo @ home
..in jou triumphquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 12:40 schreef PeuRac het volgende:
Ik meld me ook aan, als t mooi weer is, kom ik met Triumph, anders rijdt Bazzos me..
Goeiemiddag Hermbanquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 12:45 schreef hermandeperman het volgende:
middag mensen
LOLquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 12:51 schreef hermandeperman het volgende:
en weer een nieuwe naam
viel spaBquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 12:53 schreef hermandeperman het volgende:
hehe... de eerste ochtend dat ik last heb gehad van drilboren enzo... altijd fijn als ze je straat gaan omploegen 's morgens vroeg
maar ik ga nu ff afwassen
quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 13:22 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
euh!
Boers voor hey, hallo, gegroet etcetcquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 13:27 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
soort tarzankreet ofzo
wat bal zegt.quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 13:27 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
soort tarzankreet ofzo
het lijkt wel alsof hij vanuit de boederij typt danquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 13:31 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Boers voor hey, hallo, gegroet etcetc
heb veel dingen gehoord maar "euh" nog nooit......quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 13:36 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
wat bal zegt.
Met wat geluk zaterdag naar een suup heen kijken
Close... de UTquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 13:37 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
het lijkt wel alsof hij vanuit de boederij typt dan![]()
Dan moet je is wat vaker onder je steen vandaan komen sufkutquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 13:38 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
heb veel dingen gehoord maar "euh" nog nooit......
nice shit......daar zit toch een 1jz in toch??quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 13:39 schreef Tjabbo het volgende:
MKIII Turbo
praktisch hetzelfde iddquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 13:40 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Close... de UT
quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 13:41 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Dan moet je is wat vaker onder je steen vandaan komen sufkut
Dat vind ik nou vriendelijk; dat ik jou door een bushokje mag heen kachelenquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 13:45 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
[url]http://members.home.nl/thafreak2/Bushokje.gif[/img]
quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 13:54 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Dat vind ik nou vriendelijk; dat ik jou door een bushokje mag heen kachelen
Denk nog ff 1x na voordat je dat voor jezelf herhaald...quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 13:57 schreef ThaFreak het volgende:
[..]![]()
the other way around....![]()
wees niet bang, past wel door een bushokjequote:Op dinsdag 17 augustus 2004 13:59 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Denk nog ff 1x na voordat je dat voor jezelf herhaald...
Jij, klein mannetje, ik grote gast van 1.88m.
Nee alleen in de Amerikaanse versie.quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 13:45 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
nice shit......daar zit toch een 1jz in toch??
Zwaai is op!quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 14:09 schreef MrX1982 het volgende:
hoi
Nieuwe kopen. ik heb net ook nieuwe gekochtquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 14:10 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Zwaai is op!
Ik bedoellde: Pleur op met je tyvus hand!quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 14:11 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Nieuwe kopen. ik heb net ook nieuwe gekocht![]()
D:quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 14:11 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Nieuwe kopen. ik heb net ook nieuwe gekocht![]()
quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 14:12 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Ik bedoellde: Pleur op met je tyvus hand!
Hmmm met het verkeerde been uit bed gestapt zekerquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 14:12 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Ik bedoellde: Pleur op met je tyvus hand!
Pas maar op dat ik niet bij jou in bed stapquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 14:13 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Hmmm met het verkeerde been uit bed gestapt zeker
Stap er eens opnieuw uit
vraagje aan jou. hoe spel je kneus?quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 14:14 schreef MrX1982 het volgende:
Vriendelijkheid is ver te zoeken hier. Toch blijf ik. Niemand jaagt me weg
geloof wel dat ze het proberenquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 14:14 schreef MrX1982 het volgende:
Vriendelijkheid is ver te zoeken hier. Toch blijf ik. Niemand jaagt me weg
Liever niet eigenlijkquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 14:14 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Pas maar op dat ik niet bij jou in bed stap
rood wordt snel roze enzo.....quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 14:02 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Nee alleen in de Amerikaanse versie.
Hier zit de 7M-GTE in. de 1JZ is twinturbo. de 7M is single turbo.
Ik wil trouwens naar 2 auto's kijken. een rode (handgeschakeld) en een zilvergrijze (automaat).
Weet nog niet wat het gaat worden, maar de automaat wordt door een bovag-erkende garage aangeboden, de andere door een 'gewone' garage.
Ben er al wel uit dat een automaat roeleert dus dat maakt me niet uit. Bijkomstigheid is dat je een automaat wat makkelijker heel houdt.
Iemand toevallig ervaring met 'Americal Muscle' dealer Nico Alblas?
Ik ken wel een synoniem voor kneus. Tjabbo was het volgens mijquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 14:15 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
vraagje aan jou. hoe spel je kneus?
Ik ben toch niet bang voor zequote:Op dinsdag 17 augustus 2004 14:15 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
geloof wel dat ze het proberen
http://www.vip.us.com/Single_20-25_Jahre/293/quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 14:17 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Ik ben toch niet bang voor ze
Deze rood wordt niet roze. is donkerrood, en de auto is uit 1987.quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 14:16 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
rood wordt snel roze enzo.....
persoonlijk zou ik voor de handbak gaan in een supra maar dat is dan persoonlijk....
nico albas, zal de vriend van me zus een vragen die zit wat meer in de americanen....maybe weet hij wat meer......
Leuke site. heb je daar je traumpartner gevonden?quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 14:19 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
http://www.vip.us.com/Single_20-25_Jahre/293/
![]()
Fout. het spelt M.r.X.1.9.8.2.quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 14:16 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Ik ken wel een synoniem voor kneus. Tjabbo was het volgens mij
Jammer. Ik had gehoopt op een mooie open dirquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 14:19 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
http://www.vip.us.com/Single_20-25_Jahre/293/
![]()
wat is het weer gezelligquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 14:21 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Fout. het spelt M.r.X.1.9.8.2.
sukkel.
Leuk johquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 14:21 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Fout. het spelt M.r.X.1.9.8.2.
sukkel.
Ik kan daar anders best een leuk stukje neukvlees uitzoeken.quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 14:20 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Leuke site. heb je daar je traumpartner gevonden?
Heb ik al gedaan. jij bent nu aan de beurtquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 14:24 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Leuk joh
Anders ga je ff je moeder lastig vallen [afbeelding]
Ironie is voor sommige blijkbaar lastig te begrijpen. jammerquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 14:23 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
wat is het weer gezellig![]()
Ik heb daar geen zin in. Ik laat die eer aan jouw.quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 14:25 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Heb ik al gedaan. jij bent nu aan de beurt
je durft niet! heaumeau!quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 14:27 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Ik heb daar geen zin in. Ik laat die eer aan jouw.
Ik ga mijn tijd niet aan dat soort onzin verspillen. Dat is slecht voor je hartquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 14:28 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
je durft niet! heaumeau!
quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 14:29 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Ik ga mijn tijd niet aan dat soort onzin verspillen. Dat is slecht voor je hart
Dan hoor ik niet bij menig mens. Wat jij doet en zegt laat me eerlijk gezegd heel erg koud.quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 14:34 schreef Ballebek het volgende:
Ik ben pas slecht voor je hart... Menig mens heeft al eens een hartaanval mogen bekomen van sommige van mijn acties...
Heeft ook wel eens iemand in z'n broek gescheten naast me in de auto...
Als ik JOU was (en godsdank dat ik dat niet ben) zou ik maar ff me bijdehandte schurtgat dichthouden...quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 14:36 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Dan hoor ik niet bij menig mens. Wat jij doet en zegt laat me eerlijk gezegd heel erg koud.
Ga jij anders ook ff je moeder lastig vallen [afbeelding]
oeoeoeoe nu begin ik bang te wordenquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 14:37 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Als ik JOU was (en godsdank dat ik dat niet ben) zou ik maar ff me bijdehandte schurtgat dichthouden...
hij heeft anders wél gelijkquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 14:38 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
oeoeoeoe nu begin ik bang te worden
Anders doe je ff rustig![]()
Oh en waarom dan enkel omdat ik een zwaai smiley gebruikte?quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 14:39 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
hij heeft anders wél gelijk
Jij komt hier met je grote waffel binnen / lastigvallen en dan moeten wij onze muil houwe?quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 14:38 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
oeoeoeoe nu begin ik bang te worden
Anders doe je ff rustig![]()
quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 14:41 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Of denken jullie dat je alleen recht hebt op fok PTA![]()
Zwaaismileys zijn erg gay.quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 14:41 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Oh en waarom dan enkel omdat ik een zwaai smiley gebruikte?
Of denken jullie dat je alleen recht hebt op fok![]()
Grote waffel?quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 14:43 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Jij komt hier met je grote waffel binnen / lastigvallen en dan moeten wij onze muil houwe?
Tieft op!
Wat is er nou kinderachtiger dan dat domme gezwaai.quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 14:44 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Grote waffel?
Wie begint hier nou met zijn kinderachtige reacties. Damn heb je toevallig een zuidelijk temperament ofzo? zo snel op je teentjes getrapt.
Wat jij wil gast.quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 14:44 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Zwaaismileys zijn erg gay.
daarnaast hebben wij regulars meer rechten dan newbies. dat weet iedereen.
Nou sorry hoor. Ik zal het noooooit meer doen. Als dat je beter doet voelenquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 14:45 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Wat is er nou kinderachtiger dan dat domme gezwaai.
We zijn verdomme geen homo topic hier.
ik voel dat niet zo. dat is zo.quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 14:46 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Wat jij wil gast.
Jij vindt zwaai smileys gay ik vind Toyota Celica's erg gay. Ga ik daar over zeiken? nee ik ben niet zo bekrompen als jij
Ik laat me niet wegjagen hier of in andere threads in PTA omdat jij jezelf verheven voelt boven newbies.
Ben geen voorbipsberber mocht je het willen weten (voor jou: kutmarokaan)quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 14:44 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Grote waffel?
Wie begint hier nou met zijn kinderachtige reacties. Damn heb je toevallig een zuidelijk temperament ofzo? zo snel op je teentjes getrapt.
Ach wat twee bekrompen users vinden boeit denk ik zeer weinig mensen. Mij boeit het iig niets. Ik laat jullie wel in die waanquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 14:48 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
ik voel dat niet zo. dat is zo.
vraag maar aan Ballebek. die weet het ook.
quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 14:44 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Zwaaismileys zijn erg gay.
daarnaast hebben wij regulars meer rechten dan newbies. dat weet iedereen.
neej, dat ben ik weerquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 14:44 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Damn heb je toevallig een zuidelijk temperament ofzo?
laat ik nou juist dat gedaan hebben.quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 14:49 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Ach wat twee bekrompen users vinden boeit denk ik zeer weinig mensen. Mij boeit het iig niets. Ik laat jullie wel in die waan![]()
Richt anders een eigen forum op waar jullie als enige mogen posten en alles mogen doen. Veel plezier
Als jij dat lekker vindt heb ik er geen problemen mee. Ieder zijn eigen voorkeurenquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 14:48 schreef Tjabbo het volgende:
oh ja en als een celica gay is, zorg ik dat ik mijn reet constant open heb staan okay
Hebben we alquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 14:49 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Ach wat twee bekrompen users vinden boeit denk ik zeer weinig mensen. Mij boeit het iig niets. Ik laat jullie wel in die waan![]()
Richt anders een eigen forum op waar jullie als enige mogen posten en alles mogen doen. Veel plezier
En jij moet ook oprotten!!!quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 14:50 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
[..]
neej, dat ben ik weer
Zie je wel.quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 14:50 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
[..]
neej, dat ben ik weer
quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 14:52 schreef MrX1982 het volgende:
Ik dacht altijd dat autoliefhebbers aardig waren. Maar jullie zijn waarschijnlijk geen echte liefhebbers. Stelletje wannabe's [afbeelding]
Hoe kan je nou autoliefhebber zijn? Milieuvervuilende klotedingen...quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 14:52 schreef MrX1982 het volgende:
Ik dacht altijd dat autoliefhebbers aardig waren. Maar jullie zijn waarschijnlijk geen echte liefhebbers. Stelletje wannabe's [afbeelding]
Je vindt mij een newbie? en waarom, omdat ik later heb geregistreerd dan jij?quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 14:50 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
laat ik nou juist dat gedaan hebben.
Gelukkig maak ik altijd nog lekker zelf uit waar en wat ik post. Alleen jammer soms dat die kutnewbies niet doorhebben wanneer ze gedisst worden.
precies. auto's zijn kutquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 14:53 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Hoe kan je nou autoliefhebber zijn? Milieuvervuilende klotedingen...
Als het je niet bevalt tieft straal je maar lekker een pest end op.quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 14:49 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
je bént een newbie.quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 14:53 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Je vindt mij een newbie? en waarom, omdat ik later heb geregistreerd dan jij?
lekker bekrompen is dat
hou jij je gore bek es. ik ben met bal die Mr.xxx aan het afzeiken. ga werkenquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 14:53 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Als het je niet bevalt tieft straal je maar lekker een pest end op.
Oh en aan genaam. Ik ben ook_gek. En ja dit is zoals ik altijd ben![]()
ja doei!quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 14:54 schreef MrX1982 het volgende:
Ik ga lekker werken en laat jullie hier achter met je bekrompen gedachtes. Suc6 verder en tot een volgende keer
Batterijen niet inbegrepen.quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 14:53 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Als het je niet bevalt tieft straal je maar lekker een pest end op.
Oh en aan genaam. Ik ben ook_gek. En ja dit is zoals ik altijd ben![]()
Dat die Mister X nou nog niet doorheeft dat wij hém zitten op te naaien he.quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 14:56 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Batterijen niet inbegrepen.
boehoeeeeequote:Op dinsdag 17 augustus 2004 14:52 schreef Ballebek het volgende:
[..]
En jij moet ook oprotten!!!
ah gut stil maar hoorquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 14:59 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
boehoeeeee![]()
Jij mag wel blijvenquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 15:05 schreef Domi het volgende:
middag
je zwaait nietquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 15:07 schreef Domi het volgende:
*trots* waar heb ik dat aan te danken?![]()
dat kutwijf?quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 15:08 schreef Ballebek het volgende:
Tja, kan iedereen wel wegjagen maar dan heb ik niemand meer voor de volgende x...
Next slachtoffer: ijsmeis
niet nodig.quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 16:22 schreef Sjoewe het volgende:
[afbeelding]
* Tjabbo bewapend zich voor de volgende rel
We doen eigenlijk altijd best aardig tegen iedereen.quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 16:35 schreef PeuRac het volgende:
Jongens, wees nou eens lief voor newbie's
Ban Ban!quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 16:40 schreef Sjoewe het volgende:
Ohnee het is PeuRac, de moraalridder
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 16:42 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Ban Ban!Je zegt moraalridder!
ff een plaatje [afbeelding]
Tjabbo is toch al wegquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 17:03 schreef ook_gek het volgende:
hahha die laatste foto is een ban waar
* PeuRac nikky mailt![]()
Veel plezierquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 17:16 schreef Ultimora het volgende:
euh.. nope.. over 2 weken mag je weer naar school, dan kan je daar wel kijken of er mischien nog mensen gevraagd worden... verder kan je natuurlijk gewoon autobedrijven af gaan en vragen of ze nog mensen nodig hebben.
maargoed ik ga even knutselen, aan plankjes voor mij speakers
uitzendbureu?quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 17:23 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Veel plezier
Ik hoop eigenlijk eerder werk te hebben![]()
je krijgt een broertjequote:Op dinsdag 17 augustus 2004 18:41 schreef BoJo het volgende:
Hallo
What's new?
yo crimineel.....quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 18:41 schreef BoJo het volgende:
Hallo
What's new?
wat aap je mij na, oja dat doen whiggers altijdquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 19:01 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
yo crimineel.....
hoe was de vakantie?
Erg hequote:Op dinsdag 17 augustus 2004 17:26 schreef Dromenvanger het volgende:
Gisteren zag ik nog een brom-beer achter het stuur zitten, maar ik deed net alsof hij niet bestond, ze zijn inderdaad levensgevaarlijk.
GOZERquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 19:14 schreef BoJo het volgende:
De vakantie was relaxt![]()
Hoezo ik krijg een broertje ?![]()
KERELquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 19:28 schreef ook_gek het volgende:
[..]
GOZER
Je bent er weeeer![]()
BOJO je bent terugquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 18:41 schreef BoJo het volgende:
Hallo
What's new?
Niet veel hoorquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 19:44 schreef BoJo het volgende:
[..]
KEREL
wat heb ik allemaal gemist ?![]()
* PeuRac is jaloersquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 19:23 schreef BoJo het volgende:
Ohja, de groeten uit Montenegro :
[afbeelding]
30 van zulke bochten, heel leuk
Sinds wanneer denk jij aan mij 's ochtends??quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 19:51 schreef PeuRac het volgende:
[..]
BOJO je bent terug![]()
![]()
ik zat vanochtend nog te denken, goh, die zou ook al terug moeten zijn
Normaal nooit; maar vanochtend (was al bijna middag) ineens wel. T ging over Alfa'squote:Op dinsdag 17 augustus 2004 19:55 schreef BoJo het volgende:
[..]
Sinds wanneer denk jij aan mij 's ochtends??![]()
Oh dat is wel gebeurd jha. Hij is uit de kastquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 19:55 schreef BoJo het volgende:
[..]
Sinds wanneer denk jij aan mij 's ochtends??![]()
Jep, convertible nog welquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 20:05 schreef PeuRac het volgende:
Die eerste, is dat een oude Bentley??
Geile wegquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 20:08 schreef BoJo het volgende:
[..]
Jep, convertible nog wel
Ik was niet echt in de foto stemming dus heb weinig foto's, 1ntje nog van nog een leuke weg :
[afbeelding]
Hoe was jouw vakantie ? Ik heb totaal 8000 km gereden in 5 weken tijd![]()
Op mijn pcquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 20:10 schreef BoJo het volgende:
Waar vind ik foto's van je Triumph![]()
Naast flauw, en oud, is die ook nog eens ranzigquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 20:14 schreef operator82 het volgende:
- MOP -
Ik weet wel hoe de clip gaatquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 20:17 schreef ThaFreak het volgende:
heey mensen, ik zoek de naam van het liedje wat in dit filmpje is gebruikt:
http://www-mtl.mit.edu/~tibbettj/wrc.wmv
Wat nou oud? het gaat om de clou, zeker een moppentrendsetter jij, moppen ouder dan 2 weken worden in ban gedaan bij jou, de oudheid van mop heeft werkelijk niks mee te maken. En jou zie ik nog wel de orgel bespelen, koorknaap.quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 20:18 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Naast flauw, en oud, is die ook nog eens ranzig
Volgens mij zat daarin een bewerkte couplet van Aayliyah in.quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 20:17 schreef ThaFreak het volgende:
heey mensen, ik zoek de naam van het liedje wat in dit filmpje is gebruikt:
http://www-mtl.mit.edu/~tibbettj/wrc.wmv
Sorry, ik hoorde em op de basisschool al, en daar ben ik al 8jr niet meer geweest, dat wil jij niet oud noemen?quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 20:24 schreef operator82 het volgende:
[..]
Wat nou oud? het gaat om de clou, zeker een moppentrendsetter jij, moppen ouder dan 2 weken worden in ban gedaan bij jou, de oudheid van mop heeft werkelijk niks mee te maken. En jou zie ik nog wel de orgel bespelen, koorknaap.
ThaFreak is er al, en verder ben ik een contacpersoon voor MutZquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 20:30 schreef Domi het volgende:
oproerpolitie maar vast tevoorschijn toveren?
Beter mop van mij danquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 20:14 schreef operator82 het volgende:
Flauwe mop
Jantje wordt 18,
Vader:Jantje heb je al een keer geneukt, want wie 18 is en nog niet heeft geneukt is geen echte vent.
Jantje: Nee vader ik ben nog maagd.
Vader: Zoon hier heb je 100euro kun je mooi naar de hoeren gaan en dan kom je als een man weer terug.
Dus Jantje loopt naar de hoeren en heeft eigenlijk best zin in sex. Onderweg komt hij zijn oma tegen:
Oma: Waar ga je met die 100euro naar toe Jantje?
Jantje: Ik moet van mijn vader naar de hoeren om een echte man te worden.
Oma: De laatste keer dat ik sex heb gehad is ook al een heletijd geden, Jantje waarom kom je niet gewoon naar mijn huis, dan kan je die honderd euro mooi zelf houden.
Jantje was natuurlijk blij met deze oplossing: Hij had 100euro en hij had geneukt. Thuis aangekomen vraag Jantjes Vader: En zoon ben je naar de hoeren geweest?
Jantje: Nee Vader ik kwam onderweg oma tegen en ik ben met haar naar bed geweest.
Vader: WAT BEN JIJ MET MIJN MOEDER GENEUKT!!!!!!!
Jantje: JA, jij toch ook met de mijne.
Stoerr filmpje, een stel erg mooie beelden bij elkaar, sommige crashes, niet nomaal meerquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 20:31 schreef ThaFreak het volgende:
het was Linkin park met In The End
echt waar ja, deze is superquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 20:32 schreef PeuRac het volgende:
Kijk, die is nou wel goed![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 20:41 schreef ook_gek het volgende:
dit is echt een geweldig topic. Openings post is leuk ik ben leuk mopjes zijn leuk.
Het Ik moet niet gekker worden hoor mensen
Begint aardig te meuren hier jaquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 20:45 schreef PeuRac het volgende:
Volgens mij heeft er hier iemand last van een gigantisch eigendunk.
Hebben je buren lopen gieren?quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 20:46 schreef BazzoS het volgende:
[..]
Begint aardig te meuren hier ja
nee, ook_gek zijn eigendunk ruik ikquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 20:47 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hebben je buren lopen gieren?
Dan ben je te laatquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 20:51 schreef ook_gek het volgende:
mensen ik ben er van door moet om 9 uur ergens zijn waar ik 20 min over doe
zo he, rekenwonderquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 20:51 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dan ben je te laat
Goed hequote:Op dinsdag 17 augustus 2004 20:52 schreef BazzoS het volgende:
[..]
zo he, rekenwonder
Niet?quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 20:54 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Goed he
btw, ik denk niet dat je ooit in mijn auto mag rijden
Regel er maar 1quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 20:54 schreef PeuRac het volgende:
Wanneer komt er weer een meet eigenlijk??
shit, snel een 155 v6 regelen danquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 20:59 schreef PeuRac het volgende:
Ik zat meer aan een 6 cilinder of Oldtimer meet te denken
Dan komen alleen ik, Tjabbo en StephanP, of ik en Slashme
Mijne is ook bijna oldtimer manquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 20:59 schreef PeuRac het volgende:
Ik zat meer aan een 6 cilinder of Oldtimer meet te denken
Dan komen alleen ik, Tjabbo en StephanP, of ik en Slashme
Dat moet je zowiesoquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 21:05 schreef BoJo het volgende:
[..]
shit, snel een 155 v6 regelen dan![]()
Is die van voor 1979 ??? Ik denk t nietquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 21:05 schreef BazzoS het volgende:
[..]
Mijne is ook bijna oldtimer man
1989quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 21:07 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Is die van voor 1979 ??? Ik denk t niet
quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 21:09 schreef ThaFreak het volgende:
wie heeft de link van het filmpje van de ptameet voor mij
Sorry, over 10jr beterquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 21:09 schreef BazzoS het volgende:
[..]
1989
Hij stond in een van de vorige SC's, en over msn gaat bestquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 21:10 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Tjabbo wel denk ik.
check via de search eens een paar oude meet topics. Anders heb ik em wel op mn pc staan, maar 90mb is veel om via de msn te versturen.
Lamlulquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 21:11 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Sorry, over 10jr beter
hij gaat binnenkort een Suup MK3 kopen (is een 6cilinder)quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 21:20 schreef BoJo het volgende:
Heeft Tjabbo een v6 of een oldtimer dan?
(muntje moet nog vallen)
quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 21:25 schreef PeuRac het volgende:
[..]
hij gaat binnenkort een Suup MK3 kopen (is een 6cilinder)
gefelicitaartquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 21:31 schreef BazzoS het volgende:
onze hond is aan het bevallen
dan ben je in je eentje ben ik bangquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 21:35 schreef Fugie het volgende:
opel meet
Hoi weer terug, voetballe was extreem relaxt
quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 21:35 schreef Fugie het volgende:
opel meet
Hoi weer terug, voetballe was extreem relaxt
quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 18:57 schreef Fugie het volgende:
[..]
je krijgt een broertje
hoi trouwens, hoe was die vakantie ?
Als je mij bedoeltquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 21:37 schreef Ballebek het volgende:
he boer, is het nu gelukt om die knakker weg te jagen?
Ik zie hem niet meer
Ik heb ook een Opel thuisquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 21:38 schreef BazzoS het volgende:
[..]
dan ben je in je eentje ben ik bang
met Lwasquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 21:38 schreef BazzoS het volgende:
[..]
dan ben je in je eentje ben ik bang
kweet het ook niet meerquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 21:39 schreef BoJo het volgende:
[..]
[..]
![]()
quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 21:39 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Als je mij bedoelt
Het is gelukt, maar ik ben geen boer![]()
Dan moet je bij Tjabbo of BazzoS zijn
De reden dat jij reageert zegt al genoegquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 21:39 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Als je mij bedoelt
Ik wil nog ff nazeiken als mag, waarom sta ik er niet op aan het eind met het wegrijden van de auto'squote:Op dinsdag 17 augustus 2004 21:47 schreef ThaFreak het volgende:
gevonden, de link naar het ptameet filmpje
http://brunswijck.no-ip.com/karboforum/uploads/PTAmeet0n.avi
lelijke auto misschien ?quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 21:49 schreef BoJo het volgende:
[..]
Ik wil nog ff nazeiken als mag, waarom sta ik er niet op aan het eind met het wegrijden van de auto's![]()
straks had je een half ongeluk gehad joh, stond je mooi voor lul met dat filmpje, heb jij even geluk dat je er niet opstaat dusquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 21:49 schreef BoJo het volgende:
[..]
Ik wil nog ff nazeiken als mag, waarom sta ik er niet op aan het eind met het wegrijden van de auto's![]()
zouden ze me vanwege die domme actie eruit geknipt hebben?quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 22:00 schreef BazzoS het volgende:
[..]
straks had je een half ongeluk gehad joh, stond je mooi voor lul met dat filmpje, heb jij even geluk dat je er niet opstaat dus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |