Voor meer informatie zie: Concours d'élégancequote:Het Concours d'élégance Paleis Het Loo, 28 & 29 augustus 2004
Een evenenment dat in Nederland zijn gelijke niet kent, de mooiste auto's in een koninklijke sfeer. Op zaterdag kan men het Nationale Concours beleven en op zondag is het Internationale Concours te bewonderen. Men kan flaneren over de Shopping Arcade onder het genot van een glaasje champange. Op diverse plaatsen vindt u muzikale optredens die een nostalgische klank zullen laten horen. In het fashion paviljoen zijn diverse modeshows, horloge merken, Gassan Diamonds en ander hebbe dingetjes te bewonderen. Bij veilinghuis Bonhams zijn diverse auto's te zien die binnenkort worden geveild.
En al dit vindt plaats in het Koninklijk Park te Apeldoorn terwijl een zeer kunduge jury zich buigt over het vraagstuk: 'Welke automobiel is de title 'Winnaar Concours d'élégance Paleis Het Loo 2004' waard?'
Activieiten overzicht
28 augustus 2004Het nationale Concours verzorgd door Autovisie Aanwezigheid van de sponsors Staalbankiers; Vredestein en Spyker Shopping Arcade voor kunst & design en voor automobilia Mode shows in het Fashion Paviljoen door Leurink Mode Borne Champange drinken bij de Champange Fontijn Verscheidene muzikale act over het terrein verspreid Gala Diner Show Spektakel, info bij de organisatie Verschillende aankomsten en vertrekken van rally's
29 augustus 2004Het internationale Concours Aanwezigheid van de sponsors Staalbankiers; Vredestein en Spyker Shopping Arcade voor kunst & design en voor automobilia Mode shows in het Fashion Paviljoen door Leurink Mode Borne Champange drinken bij de Champange Fontijn Verscheidene muzikale act over het terrein verspreid Verschillende aankomsten en vertrekken van rally's
Programma
28 augustus 2004
09.00 Terrein geopend voor publiek
13.00 Start nationaal Concours
16.00 Prijsuitreiking Nationaal Concours
18.00 Terrein gesloten voor publiek
29 augustus 2004
09.00 Terrein geopend voor publiek en start internationaal Concours
11.00 Start Vredestein classic sprint
15.00 Prijsuitreiking Internationaal Concours
18.00 Terrein gesloten voor publiek
SSssssssst, ik zit er op school, k kom er elke dagquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 19:48 schreef dramslag het volgende:
welkom in apeldoorn!
welke dag ga jij?quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 21:45 schreef PeuRac het volgende:
Toegang is 15 euro per persoon, per dag
Wie gaat er nog meer, en welke dag?
Ik ga ws zondag, omdat mn pa zaterdag druk is. Alleen zag ik dat het programma zaterag leuker isquote:Op donderdag 19 augustus 2004 10:14 schreef Xtreem het volgende:
[..]
welke dag ga jij?
minimeet?
Ik kom ook op zondag. Moet k alleen wel vrij nemenquote:Op donderdag 19 augustus 2004 15:33 schreef Ultimora het volgende:
kan trouwens niet op zaterdag, maar echt alleen op zondag...
Je moet komen, ik heb er speciaal vrij voor genomenquote:Op donderdag 19 augustus 2004 16:39 schreef BoJo het volgende:
Heeeeeeel misschien kom ik ook.
quote:Op donderdag 19 augustus 2004 17:11 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je moet komen, ik heb er speciaal vrij voor genomen
Maak van die waarschijnlijk maar heel misschien...quote:Op donderdag 19 augustus 2004 14:32 schreef PeuRac het volgende:
Tof, kunnen we echt een minimeet houden
Gasten:MutZ (waarschijnlijk) Xtreem Ultimora PeuRac
quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 19:44 schreef PeuRac het volgende:
ok, een niet zo fijne mededeling, omdat mn ouders een verjaardag hebben zondag, gaan mn vader en ik zaterdag naar het concours, dat heeft als plus punt: Leukere auto's, het minpunt is alleen dat ik jullie dus waarschijnlijk niet zie
plus:quote:Op donderdag 19 augustus 2004 14:32 schreef PeuRac het volgende:
Tof, kunnen we echt een minimeet houden
Gasten:MutZ (waarschijnlijk [edit] niet) Xtreem Ultimora PeuRac (zaterdag)
quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 19:44 schreef PeuRac het volgende:
ok, een niet zo fijne mededeling, omdat mn ouders een verjaardag hebben zondag, gaan mn vader en ik zaterdag naar het concours, dat heeft als plus punt: Leukere auto's, het minpunt is alleen dat ik jullie dus waarschijnlijk niet zie
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |