Frits Kroymans is de Nederlandse Ferrari-importeur. Frederico zal z'n zoon wel zijn.quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 15:11 schreef Kale het volgende:
Wie de neuk is Kroymans?
Aan het deel wat er af is vermoed ik...quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 15:17 schreef Jeb het volgende:
Leuk gesjopt
Waar zou zijn stuur gezeten moeten hebben?!
Hij mist wel de achtervleugel en de andere kant van de auto kan natuurlijk beschadigd zijn.quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 15:19 schreef Kale het volgende:
als deze foto klopt is de monocock halverwege doorgebroken, dat lijkt me toch echt niet mogelijk. Verder heeft de achterkant van de auto nog geen krasje op de lak zitten, ook dubieus na een zware klapper. Ik geloof het niet
Je ziet op de foto boven jouw reactie dat er inderdaad sowieso al weinig ruimte is...quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 15:23 schreef Jeb het volgende:
Hij zit met zijn borst zowat tegen die rand aan waar normaal zijn stuur zou zitten en met zijn rug ook vrijwel tegen de achterzijde.
Normaal zit ie wel een stukje lager maar er is nooit genoeg ruimte voor een stuur, laat staan dat je het vast kunt houden...
Of ben ik nou scheel?!
Ik weet ook niet of het op hetzelfde circuit is. De ene foto kan wel gewoon als voorbeeld zijn gebruikt... voor de mensen die niet weten hoe een F1 er normaal uit ziet...quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 15:23 schreef Brad het volgende:
Plaatjes komen van een verschillende server + op het tweede plaatje is geen stamp van de fotograaf aangebracht. In ieder geval dus niet door dezelfde fotograaf. Vreemde situatie.
Volgens mij is dat omdat hij probeert eruit te klimmenquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 15:45 schreef boxman het volgende:
De onderste foto is zo leuk geshopt dat als hij inderdaad helemaal rechtop zou zitten, hij nooit in een van beide spiegels kan kijken. hij heeft een van de spiegels in zijn oksel zitten.![]()
FF gegoogled. Frits en Frederico zijn één en dezelfde persoon.quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 15:17 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Frits Kroymans is de Nederlandse Ferrari-importeur. Frederico zal z'n zoon wel zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |