dit was echt zo voor de hand liggend na je paar laatste postsquote:Op maandag 16 augustus 2004 22:06 schreef rockstah het volgende:
en ik maar denken dat ik nu van het gezeik af zou zijn.
Is goed.quote:Op maandag 16 augustus 2004 22:14 schreef PBateman1978 het volgende:
Zullen we het over retro games hebben ?
Die goeie ouwe tijd...
kelkoo heeft ook al zo'n slechte searchquote:Op maandag 16 augustus 2004 22:26 schreef Gamedemon het volgende:
http://www.kelkoo.nl/b/a/ss_Type_cursus.html
voor rockstah
quote:JAGUAR X-Type 2.0 V6 Groen
ABS Airbag Airbag passagier Airconditioning Alarm Centrale vergrendeling Cruise Control ESP Electrische ramen Mistlampen Radio/cassette Startonderbreker Stuurbekrachtiging ...
Type: Occasions
Jaar: 2002
Km: 34589
Categorie: Occasions
quote:Op maandag 16 augustus 2004 22:26 schreef Gamedemon het volgende:
http://www.kelkoo.nl/b/a/ss_Type_cursus.html
voor rockstah
ik was er in groep 4 al achter gekomen dat hij niet kan typenquote:Op maandag 16 augustus 2004 22:02 schreef Tain het volgende:
het bewijs:
[NEXT GEN GAM SC] braking the outter shell
[CONSOLE WARS] next gen consoles
kan jij nog wat van leren he capquote:Op maandag 16 augustus 2004 22:37 schreef capibar het volgende:
wauw rockstah, dat console wars topic is volgens mij je eerst kwaliteits topic!![]()
ik heb vast ook nog wel ergsn een kwaliteits topicquote:Op maandag 16 augustus 2004 22:40 schreef Tain het volgende:
[..]
kan jij nog wat van leren he cap![]()
quote:Op maandag 16 augustus 2004 23:59 schreef -Mzraki- het volgende:
Kurwa, ik heb tiefusveel spierpijn van gister, maar eventjes, liggend, Halo spelen dan
nn.
die heb ik in een la gestopt.quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 00:54 schreef Sharkdoggie het volgende:
Waar is die goede ouwe tijd gebleven dat niemand zeikte om typefouten...
start running......quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 01:40 schreef DarkShines het volgende:
*haalt het uit de la*![]()
Wat doe je hier nogquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 02:09 schreef rockstah het volgende:
wanneer kunnen wij dit soort sweete shit in onze sigs gooien? en dan heb ik het nog niet eens over hun grotere max avatar formaat. en ze hebben een eigen halo forum
nee, je hebt het niet geprobeertquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 02:19 schreef rockstah het volgende:
ik zou fok! nooit kunnen verlaten
en ja, ik heb het geprobeert
die forums waar ze dit als sigs hebben vind ik kut, het leest niet lekker doorquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 02:09 schreef rockstah het volgende:
GameSpot Community > Xbox > Games are cheap in Amsterdamn.riiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiight
[afbeelding]
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
wanneer kunnen wij dit soort sweete shit in onze sigs gooien? en dan heb ik het nog niet eens over hun grotere max avatar formaat. en ze hebben een eigen halo forum
we krijgen as vrijdag zeker pas onze punten?? trouwens.. woensdag nederlands elftalquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 08:22 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
*Nu met nieuw icoontje. *
Na de wedstrijden van zondag. 2 wekelijks.quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 08:24 schreef mordradead het volgende:
[..]
we krijgen as vrijdag zeker pas onze punten?? trouwens.. woensdag nederlands elftal
daar doe ik niet aan mee hoor.... totaal geen verstand vanquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 08:25 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Na de wedstrijden van zondag. 2 wekelijks.
Dat herinnert me er aan, moet m'n team met de F1 manager nog aanpassen.
Ik kom nog ergens. Alhoewel, afgelopen weekend was het met 1 racer huilen met de pet op.quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 08:27 schreef mordradead het volgende:
[..]
daar doe ik niet aan mee hoor.... totaal geen verstand van
inderdaad echt zo ontzettend kut leesbaarquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 07:59 schreef mordradead het volgende:
[..]
die forums waar ze dit als sigs hebben vind ik kut, het leest niet lekker door
vaak hebben die lui meerdere van die plaatjes en plakken tekst in hun ondertitel staan..... daarom is fok ook zo goedquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 08:30 schreef Tain het volgende:
[..]
inderdaad echt zo ontzettend kut leesbaar
Geld anyone. Heb niet genoeg.quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 08:29 schreef mordradead het volgende:
gewoon shumacher kopen
Mensen duim voor mij ik krijg piercing niet uit en ik mag het niet aan op mijn werk. Ik heb nog 10 minutenquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 08:33 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Geld anyone. Heb niet genoeg.
Doe het nu met de coureurs van BAR, chassis van renault, motor van Toyota () En de Bridgestone (=Ferrari) banden.
quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 08:51 schreef GinaG het volgende:
[..]
Mensen duim voor mij ik krijg piercing niet uit en ik mag het niet aan op mijn werk. Ik heb nog 10 minuten![]()
Thanks for the moral supportquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 08:52 schreef Tain het volgende:
[..]
afbeelding
lekkere leidinggevende heb jij danquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 09:16 schreef GinaG het volgende:
[..]
Thanks for the moral support![]()
Kom net mijn leidinggevende binnen, joh wat loop jij te stressen. Ik, ik krijg mijn piercing niet losMijn leidinggevende ''joh dan laat je het toch lekker zitten'''
GVD, GVD, eerst mocht ik me piercing niet indoen omdat mensen het als storend en agressief konden ervaren![]()
![]()
![]()
Het is een professorquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 09:21 schreef Tain het volgende:
[..]
lekkere leidinggevende heb jij dan
middag alweer bijna.... alweer 4 en een half uur opquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 10:10 schreef -Mzraki- het volgende:
Morgen
Maar dat ben je toch ookquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 09:16 schreef GinaG het volgende:
[..]
GVD, GVD, eerst mocht ik me piercing niet indoen omdat mensen het als storend en agressief konden ervaren![]()
![]()
![]()
Prima prijs, go for itquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 10:23 schreef mordradead het volgende:
halo met boekje zonder hoesje (zat bij xbox dus) 10 euro inc. goede prijs
Verkoop jij die?quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 10:27 schreef mordradead het volgende:
wat moet ik nou doen
kopen natuurlijk... en daarna een xbox kopen, ooit..... ik zoek wel ff of ik hem nog met hoesje kan kopenquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 10:29 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Verkoop jij die?
20 euro, ze kopen hem toch wel.
Koop jij die?
Probeer er nog een doosje bij te scoren, sloop anders een kutgame en stop Halo daar in.
Halo verdient namelijk als geen ander een mooi groen (of misschien zelfs wel een tinne) doosje
Niet zo bijdehand jaquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 10:24 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Maar dat ben je toch ook
twi verkoopt zijn s controllerquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 10:50 schreef GinaG het volgende:
[..]
Niet zo bijdehand ja![]()
Ik dacht dat die al verkocht wasquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 10:52 schreef mordradead het volgende:
[..]
twi verkoopt zijn s controller
s controllers zijn voor mietjesquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 10:52 schreef mordradead het volgende:
[..]
twi verkoopt zijn s controller
Als je kolenschoppen van handen hebt dan wel jaquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 10:58 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
s controllers zijn voor mietjes
nope, die zijn LE gewordenquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 11:02 schreef mordradead het volgende:
ik wil ook zo'n grote, verkopen die klootzakken bij m$ die niet meer
quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 11:20 schreef pkwarts het volgende:
maar mijn (^)%@^)(*^$@&%)^$ halo boeken nog niet
ja lach me maar uit gina.....
jongen, verzonden betekent dat je ze kan ophalenquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 11:20 schreef pkwarts het volgende:
mijn laatste halo kaarten zijn binnen
maar mijn (^)%@^)(*^$@&%)^$ halo boeken nog niet
ja lach me maar uit gina.....
Volgens mij had hij ze niet bij frs besteld hoor, maar bij zo een goedkoop internet winkeltje, ja dan krijg je dit soort zakenquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 11:54 schreef mordradead het volgende:
[..]
jongen, verzonden betekent dat je ze kan ophalen
Bij welke winkel heeft hij ze besteld?quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 11:57 schreef GinaG het volgende:
[..]
Volgens mij had hij ze niet bij frs besteld hoor, maar bij zo een goedkoop internet winkeltje, ja dan krijg je dit soort zaken![]()
Geen flauw ideequote:Op dinsdag 17 augustus 2004 11:58 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Bij welke winkel heeft hij ze besteld?
Het is gewoon leuk om door boekhandels te struinen, kun je ook nog ff op je gemakkei andere boeken bekijken. En daarna lekker capuccino drinken, krantje lezen in een cafe,quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 12:12 schreef Tain het volgende:
ik bestel ook bijna alles via internet, waarom 100m fietsen om dan 10 euro meer te betalen
Maar dan wel via grote bekende sites
Het is geen bieb.quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 12:15 schreef GinaG het volgende:
[..]
Het is gewoon leuk om door boekhandels te struinen, kun je ook nog ff op je gemakkei andere boeken bekijken. En daarna lekker capuccino drinken, krantje lezen in een cafe,![]()
Niet zo zeuren chagerijn, ga eens wat meer van het leven genieten. De koffie drinken en krantje kijken doe ik dan in Dudok overigens.quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 12:17 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Het is geen bieb.![]()
ik kan thuis ook lekker allemaal boeken gaan zitten bekijken, en daarna een kopje koffie nemen en een krantje lezen.quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 12:15 schreef GinaG het volgende:
[..]
Het is gewoon leuk om door boekhandels te struinen, kun je ook nog ff op je gemakkei andere boeken bekijken. En daarna lekker capuccino drinken, krantje lezen in een cafe,![]()
ja, maar kom op, je gaat toch geen koffie buiten de deur drinken als je er thuis 5 kopjes voor kan krijgenquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 12:22 schreef mordradead het volgende:
al die nederlandse faciliteiten zijn nieuw voor haar, respecteer dat
5 kopjes koffie is wel veel, tegenwoordig heeft iedereen een senseoquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 12:23 schreef capibar het volgende:
[..]
ja, maar kom op, je gaat toch geen koffie buiten de deur drinken als je er thuis 5 kopjes voor kan krijgen![]()
Nederlandersquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 12:23 schreef capibar het volgende:
[..]
ja, maar kom op, je gaat toch geen koffie buiten de deur drinken als je er thuis 5 kopjes voor kan krijgen![]()
Die heb ik ook ja, en ik gebruik lekker 2 pads voor 1 kopje koffiequote:Op dinsdag 17 augustus 2004 12:24 schreef mordradead het volgende:
[..]
5 kopjes koffie is wel veel, tegenwoordig heeft iedereen een senseo
daarvoor ben ik nederlander hequote:Op dinsdag 17 augustus 2004 12:25 schreef GinaG het volgende:
[..]
NederlandersGa je ook wel eens uit of doe je dat ook niet omdat je in de AH goedkoper bier kan krijgen??
quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 12:25 schreef GinaG het volgende:
[..]
NederlandersGa je ook wel eens uit of doe je dat ook niet omdat je in de AH goedkoper bier kan krijgen??
lekker decadentquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 12:26 schreef GinaG het volgende:
[..]
Die heb ik ook ja, en ik gebruik lekker 2 pads voor 1 kopje koffie![]()
Ja en ik haal vaak die stoommaaltijden van AH wat ben ik toch ergquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 12:28 schreef mordradead het volgende:
[..]
lekker decadent
is dat nou echt lekker?quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 12:29 schreef GinaG het volgende:
[..]
Ja en ik haal vaak die stoommaaltijden van AH wat ben ik toch erg![]()
stoommaaltijdenquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 12:29 schreef GinaG het volgende:
[..]
Ja en ik haal vaak die stoommaaltijden van AH wat ben ik toch erg![]()
ik had gister gyros gebakkenquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 12:31 schreef mordradead het volgende:
[..]
stoommaaltijdengadverdamme, gister had mijn moeder weer heerlijk rijst gemaakt... met een of ander koolgerecht, kip en sate.... sate uit de winkel een beetje bijgekruid, als mijn moeder het normaal maakt is het veel lekker, viel dus wel een beetje tegen
alleen daggla kan datquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 12:32 schreef capibar het volgende:
[..]
ik had gister gyros gebakken![]()
het viel best te eten hoorquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 12:34 schreef mordradead het volgende:
[..]
alleen daggla kan dat
hier is de stad nog verderweg.... maar ik ben uitermate sportiefquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 12:42 schreef pkwarts het volgende:
geen onbekende site gina. proxis.nl en proxis.be zijn best bekend. en frs laat ik naar me toe sturen mordra. heb geen zin om 300 m te fietsen
ik ben er denk ik binnen 3 minutenquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 12:43 schreef mordradead het volgende:
[..]
hier is de stad nog verderweg.... maar ik ben uitermate sportief
Surinamequote:Op dinsdag 17 augustus 2004 12:37 schreef mordradead het volgende:
waar komt gina uberhaupt vandaan
mijn school is naast de stadquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 13:08 schreef rockstah het volgende:
ohja, mijn school zit trouwens vlak naast het winkelcentrum, dus ik koop ze altijd als ik uit ben op school.
beat me
Ja heerlijk Kip Tandoori is favorietquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 12:31 schreef capibar het volgende:
[..]
is dat nou echt lekker?![]()
Knul principes zijn er om overboord te gooienquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 13:15 schreef pkwarts het volgende:
mijn school is ook naast de stad en ik woon zowat naast het winkelcentrum, maar het gaat om het principe
principes defineren het karakter.quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 13:20 schreef GinaG het volgende:
[..]
Knul principes zijn er om overboord te gooien![]()
Van een dom inflexibel persoonquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 13:22 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
principes defineren het karakter.
mijn school is IN de stadquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 13:12 schreef mordradead het volgende:
[..]
mijn school is naast de stad
van een sterk, integer persoon dat niet bereid is toe te geven aan alle gemakken en genotten van deze tijd.quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 13:23 schreef GinaG het volgende:
[..]
Van een dom inflexibel persoon![]()
Het leven is er om van te genieten, als dat inhoudt dat je zo nu en dan wat principes overboord moet gooien, so fucking be itquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 13:24 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
van een sterk, integer persoon dat niet bereid is toe te geven aan alle gemakken en genotten van deze tijd.
Dat is jou keuze, weet alleen wel, dat je niet bij mij aan hoeft te kloppen als je met een naald in je arm aan het OD'en bentquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 13:26 schreef GinaG het volgende:
[..]
Het leven is er om van te genieten, als dat inhoudt dat je zo nu en dan wat principes overboord moet gooien, so fucking be it![]()
midden in de big pimpin' ghetto van de befaamde wereldstad: Nieuwegein!quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 13:24 schreef rockstah het volgende:
[..]
mijn school is IN de stad
Wie zegt dat ik dat nu al niet doequote:Op dinsdag 17 augustus 2004 13:30 schreef pkwarts het volgende:
je kan natuurlijk ook gewoon ouderwets en koppig zijn dat je niet op internet wil bestellen.
het begint zo, maar voordat je het weet zijn alle kinderen in de buurt bang voor je, gaan er verhalen de ronde onder hun dat je kinderen eet en zit je op een schommelstoel met een shotgun op je schoot en woon je samen met 17 katten en komt niemand je ooit opzoeken en stuur je de politie op ieder feestje af en steek je alle voetballen lek die in je tuin terecht komen.
waar zit die piercing danquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 13:51 schreef GinaG het volgende:
Nu moet bij nader inzien mijn piercing toch uit op het werk![]()
Ik heb gezegd dat ik dat vanavond probeer.
Mijn man was zo vriendelijk om aan tie bied om anders mijn piercing los te zagen meet een kettingzaag![]()
![]()
Ik heb een labret (piercing tussen kin en onderlip) en ik werk als secretaresse voor een professor die ook niet wat hij wilquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 13:51 schreef capibar het volgende:
[..]
waar zit die piercing dan![]()
en at doe je voor werk![]()
Alsof of JIJ er zovee ervaring mee hebtquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 14:02 schreef pkwarts het volgende:
handig zo'n man die niet weet wat hij wil. ik dacht dat alleen vrouwen zo waren
waar ga ik nou wonen? engeland? nederland? den haag? haarlem?quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 14:07 schreef GinaG het volgende:
[..]
Alsof of JIJ er zovee ervaring mee hebt![]()
Is dit een aanzoekquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 14:10 schreef pkwarts het volgende:
[..]
waar ga ik nou wonen? engeland? nederland? den haag? haarlem?
altijdquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 14:18 schreef GinaG het volgende:
[..]
Is dit een aanzoek![]()
Ja, ja dat zeg je ook alleen maar omdat je dan mijn HALO boeken kan inpikkenquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 14:19 schreef pkwarts het volgende:
[..]
altijd
Het is vakantie tijdquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 14:20 schreef pkwarts het volgende:
hoe blind is die professor eigenlijk wel niet? als ik zie hoe vaak je hier bent tijdens werktijd
wat een zelfkennis heb jijquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 14:21 schreef GinaG het volgende:
[..]
Ja, ja dat zeg je ook alleen maar omdat je dan mijn HALO boeken kan inpikken![]()
thuis liggen een paar boeken op je te wachtenquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 14:22 schreef GinaG het volgende:
[..]
Het is vakantie tijdmeestal heb ik mijn werk s'ochtends voor 11:00 al af
![]()
Knul ik ken je langer dan vandaagquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 14:23 schreef pkwarts het volgende:
[..]
wat een zelfkennis heb jij![]()
wel 2 wekenquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 14:24 schreef GinaG het volgende:
[..]
Knul ik ken je langer dan vandaag![]()
Ik heb het boek dat ik aan het lezen ben bij mequote:Op dinsdag 17 augustus 2004 14:24 schreef pkwarts het volgende:
[..]
thuis liggen een paar boeken op je te wachten
sint maarten.quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 14:10 schreef pkwarts het volgende:
[..]
waar ga ik nou wonen? engeland? nederland? den haag? haarlem?
je verdient geld wanneer je halo aan het lezen bent?!quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 14:30 schreef GinaG het volgende:
[..]
Ik heb het boek dat ik aan het lezen ben bij me![]()
quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 14:50 schreef gieling het volgende:
Na flink wat zoeken toch een Ipod gevonden in het filiaal van Staffhorst in Nieuwegein!![]()
![]()
![]()
Ik hou ook van jou hoorquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 14:50 schreef pkwarts het volgende:
[..]
je verdient geld wanneer je halo aan het lezen bent?!![]()
trut
Wat voor Ipod heb je gekocht?quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 14:50 schreef gieling het volgende:
Na flink wat zoeken toch een Ipod gevonden in het filiaal van Staffhorst in Nieuwegein!![]()
![]()
![]()
zal vast een fijne piercing zijnquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 14:55 schreef GinaG het volgende:
yes, yes mijn piercing heb ik eindelijk los gekregen na 80 pogingen ofzo sinds 8:30 vanochtend
Joh dat wijf van piercing shop draait ze atlijd te strak aan, ik niet, vandaar dat ik ze ook constant kwijtraakquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 15:03 schreef pkwarts het volgende:
[..]
zal vast een fijne piercing zijn
lol, daar heb ik een tijdje terug een koptelefoon gekochtquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 14:50 schreef gieling het volgende:
![]()
![]()
welke van de 2quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 15:17 schreef rockstah het volgende:
*misselijk word
mijn zus zit ook altijd voor mijn neus zo'n ding uit haar navel te pikken. dat is echt geen fijn gezicht ofzo.
en hoeveel heb je betaald?quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 14:50 schreef gieling het volgende:
![]()
![]()
mijn zus zit altijd haar contactlensen eruit te pulken enz. zit ze met een vinger in haar oog een lens eruit te halen die onder haar ooglid is geschovenquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 15:17 schreef rockstah het volgende:
*misselijk word
mijn zus zit ook altijd voor mijn neus zo'n ding uit haar navel te pikken. dat is echt geen fijn gezicht ofzo.
Ik zit er niet de hele dag aanquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 15:17 schreef rockstah het volgende:
*misselijk word
Ik heb net weer een hoofdstuk uitgelezenquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 15:24 schreef pkwarts het volgende:
gina! mijn andere 2 halo boeken zijn ook verstuurd
die zijn dus ook over 51 dagen binnen
en, was het leuk in nieuwegein?quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 15:29 schreef gieling het volgende:
Hij was niet duurder dan bij Mediamarkt of andere zaken hoor!
O, en 20gb want Mini schijnt voor de komende maanden bijna niet meer te krijgen te zijn!
wehehe, laat het volk tot mij komenquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 15:31 schreef mordradead het volgende:
en daarbij, de 20gig variant ziet er beter uit dan de minien je krijgt status
Nee, niet zo, mijn oma heeft daar heeeeeel vaak in het ziekenhuis gelegen, dus niet echt een goede relatie met Nieuwegeinquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 15:29 schreef capibar het volgende:
[..]
en, was het leuk in nieuwegein?
Dat zeker! Alleen juist de balngrijkste >> Longarts was zó'n eikelquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 15:36 schreef rockstah het volgende:
wij hebben dan ook een van de beste ziekenhuizen in nederland. dus je oma was vast in goede handen
prins bernart ofzo heeft daar toch ook gelegen...quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 15:36 schreef rockstah het volgende:
wij hebben dan ook een van de beste ziekenhuizen in nederland. dus je oma was vast in goede handen
20 GBquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 15:31 schreef mordradead het volgende:
en daarbij, de 20gig variant ziet er beter uit dan de minien je krijgt status
Je werkt toch niet bij de e-plaza he? Ik zag daar namelijk 2 mensen van 14-16jaar beetje niksdoenquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 16:01 schreef capibar het volgende:
[..]
prins bernart ofzo heeft daar toch ook gelegen...
ohja, gieling, onze school ligt een paar hondert meter van dat ziekenhuis vandaan![]()
Ik vind 20 eigenlijk al veels te veelquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 16:06 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
20 GB [afbeelding]
* gieling heeft een 60 GB mp3 spelertje.
idd, wat wil je met 60 GB in godsnaam doenquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 16:08 schreef gieling het volgende:
[..]
Ik vind 20 eigenlijk al veels te veel
nee, ik werk niet bij e-plaza neequote:Op dinsdag 17 augustus 2004 16:08 schreef gieling het volgende:
[..]
Je werkt toch niet bij de e-plaza he? Ik zag daar namelijk 2 mensen van 14-16jaar beetje niksdoen
Ik gebruik het als back-up voor o.a mijn foto collectie. En het is handig om zooi uit te wisselen.quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 16:09 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
idd, wat wil je met 60 GB in godsnaam doen
Wat wissel je uit dat je zovee nodig hebt??? Je complete Rocco Siffredi collectiequote:Op dinsdag 17 augustus 2004 16:12 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Ik gebruik het als back-up voor o.a mijn foto collectie. En het is handig om zooi uit te wisselen.
Daar doe ik dus niet aan...quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 16:14 schreef GinaG het volgende:
[..]
Wat wissel je uit dat je zovee nodig hebt??? Je complete Rocco Siffredi collectie![]()
hou je niet van opera muziek?quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 16:15 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Daar doe ik dus niet aan... [afbeelding]
nee...quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 16:16 schreef capibar het volgende:
[..]
hou je niet van opera muziek?
quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 16:15 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Gewoon films dus, oversekste lilliputter.
quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 16:17 schreef capibar het volgende:
oh wacht, volgens google is hij geen opera zanger![]()
Je ben geil vandaag?quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 16:18 schreef GinaG het volgende:
[..]
![]()
![]()
Altijdquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 16:19 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Je ben geil vandaag?![]()
quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 16:19 schreef GinaG het volgende:
[..]
Altijd![]()
wie het kleine niet eert, is het grote niet............... juist jaquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 16:42 schreef pkwarts het volgende:
het is zonde dat een vrouw die gek van halo is en altijd geil is zo klein en oud is
haaaaardquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 16:42 schreef pkwarts het volgende:
het is zonde dat een vrouw die gek van halo is en altijd geil is zo klein en oud is
is de waarheid.quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 16:44 schreef rockstah het volgende:
[..]
haaaaard
quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 16:42 schreef pkwarts het volgende:
Dat er iets hard isquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 16:47 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
is de waarheid.![]()
Je rookt ook nog sigarenquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 16:47 schreef GinaG het volgende:
[..]
![]()
Nee wel jointsquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 16:48 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Je rookt ook nog sigaren
het is even erg als hc, erger zelfs want er zit geen MMquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 16:11 schreef capibar het volgende:
[..]
nee, ik werk niet bij e-plaza nee![]()
city plaza is wel een strak winkel centrum he![]()
dat hebben we gemerkt jaquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 16:49 schreef GinaG het volgende:
[..]
Nee wel joints![]()
maar je bent wel lief hoorquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 16:47 schreef GinaG het volgende:
[..]
![]()
nederland he.... ouwe bolletjesslikkerquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 16:49 schreef GinaG het volgende:
[..]
Nee wel joints![]()
I know honey, I knowquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 16:53 schreef pkwarts het volgende:
[..]
maar je bent wel lief hoor
ze zijn al verzonden, dus hooguit 2 dagen en dan mail ikquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 16:55 schreef GinaG het volgende:
[..]
I know honey, I know![]()
Hoe lang was je van plan om op je HALO boeken te wachten trouwens? Of ga je de bestelling niet annuleren ?
is dat een nee?quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 16:55 schreef pkwarts het volgende:
[..]
ze zijn al verzonden, dus hooguit 2 dagen en dan mail ik
ik ga niet annuleren neequote:Op dinsdag 17 augustus 2004 16:56 schreef mordradead het volgende:
[..]
is dat een nee?
20 euro per stukquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 16:57 schreef Sharkdoggie het volgende:
Als iemand intresse heeft; ik verkoop mijn 3 Halo boeken voor 20 euro per stuk. Meteen afhalen, geen verzendkosten.![]()
dealquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 16:57 schreef Sharkdoggie het volgende:
Als iemand intresse heeft; ik verkoop mijn 3 Halo boeken + mijn xbox voor 20 euro per pakket. Meteen afhalen, geen verzendkosten.![]()
Voor jou 30 euro per stuk.quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 16:58 schreef pkwarts het volgende:
[..]
20 euro per stuk
dan wacht ik liever nog 51 dagenquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 16:58 schreef pkwarts het volgende:
[..]
20 euro per stuk
je meent het toch niet serieus he?quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 16:59 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Voor jou 30 euro per stuk.![]()
Hell no. Mijn Xbox is heilig.quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 16:59 schreef mordradead het volgende:
[..]
deal
40 euro! Lager ga ik niet.quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 17:00 schreef pkwarts het volgende:
[..]
je meent het toch niet serieus he?
jammerquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 17:00 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Hell no. Mijn Xbox is heilig.
Per boek he.quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 17:01 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
40 euro! Lager ga ik niet.
waar heb jij leren afdingenquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 17:01 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
40 euro! Lager ga ik niet.
ik bied 90 euro per boekquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 17:01 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Per boek he.![]()
quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 17:02 schreef pkwarts het volgende:
[..]
waar heb jij leren afdingen
Ik wacht nog ff op een betere bod.quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 17:02 schreef mordradead het volgende:
[..]
ik bied 90 euro per boek
100 euro, lager ga ik nietquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 17:04 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Ik wacht nog ff op een betere bod.
150 euro! Wie biedt er meer?quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 17:05 schreef mordradead het volgende:
[..]
100 euro, lager ga ik niet
*kijkt in portemonnee*quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 17:07 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
150 euro! Wie biedt er meer?
Ik weet het niet. Nu zit ik wel ernstig te twijfelen.quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 17:08 schreef mordradead het volgende:
[..]
*kijkt in portemonnee*
gvd, geen papiergeld meer
*kijkt in muntgeld vakje*
*ziet een berg geld*
oke, ik geef jou er 157 euro en 83 cent voor.... per stuk uiteraard
3 kamelen en een schaap?quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 17:07 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
150 euro! Wie biedt er meer?
wat zou je er eventueel anders bij willen hebben?quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 17:10 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Nu zit ik wel ernstig te twijfelen.
Als je het superlief vraagt mag je deel 1 van mij lenen want die heb ik vanavond uitquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 16:59 schreef pkwarts het volgende:
[..]
dan wacht ik liever nog 51 dagen
Kop houwe jijquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 17:10 schreef mordradead het volgende:
[..]
vooralsnog geef ik je er een date met ginag bij
je moet niet zeurenquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 17:12 schreef GinaG het volgende:
[..]
Kop houwe jij![]()
kom je hem brengenquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 17:12 schreef GinaG het volgende:
[..]
Als je het superlief vraagt mag je deel 1 van mij lenen want die heb ik vanavond uit![]()
Het is natuurlijk vanzelf sprekend dat Ginag het goed vind. Maar heb je niets minder aggressiefs om aan te bieden?quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 17:10 schreef mordradead het volgende:
[..]
wat zou je er eventueel anders bij willen hebben?
vooralsnog geef ik je er een date met ginag bij
kalmeringstabletten + een paar flesjes pepperspray misschien erbij?quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 17:13 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Het is natuurlijk vanzelf sprekend dat Ginag het goed vind. Maar heb je niets minder aggressiefs om aan te bieden?
Wel ja, vraag meteen of ze het voorleest terwijl je bij haar op schoot zit...quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 17:13 schreef pkwarts het volgende:
[..]
kom je hem brengen![]()
Ben je nou helemaal van de pot geruktquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 17:13 schreef pkwarts het volgende:
[..]
kom je hem brengen![]()
Peppersprayquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 17:14 schreef mordradead het volgende:
[..]
kalmeringstabletten + een paar flesjes pepperspray misschien erbij?
gina?quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 17:14 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Wel ja, vraag meteen of ze het voorleest terwijl je bij haar op schoot zit...![]()
quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 17:15 schreef pkwarts het volgende:
[..]
gina?![]()
dan kan hij net zo goed 51 dagen wachtenquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 17:14 schreef GinaG het volgende:
[..]
Ben je nou helemaal van de pot geruktIk zat aan per post te denken
![]()
Jullie willen me dood hebben hequote:Op dinsdag 17 augustus 2004 17:15 schreef pkwarts het volgende:
[..]
gina?![]()
ga maar niet op je knieen, dan steek je er nog 4 koppen bovenuitquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 17:15 schreef pkwarts het volgende:
[..]
gina?![]()
Ik weet niet van wat voor postservice jullie gebruiken maken in dat gehucht van jequote:Op dinsdag 17 augustus 2004 17:15 schreef mordradead het volgende:
[..]
dan kan hij net zo goed 51 dagen wachten
ik sta niet in je testament, dus wat voor voordeel heb ik daar aan?quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 17:16 schreef GinaG het volgende:
[..]
Jullie willen me dood hebben he![]()
![]()
Zo rustig hoef je ook weer niet te zijn.quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 17:16 schreef GinaG het volgende:
[..]
Jullie willen me dood hebben he![]()
![]()
tpg, tnt... you name itquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 17:17 schreef GinaG het volgende:
[..]
Ik weet niet van wat voor postservice jullie gebruiken maken in dat gehucht van je![]()
Kijk dan stank voor dankquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 17:17 schreef pkwarts het volgende:
[..]
ik sta niet in je testament, dus wat voor voordeel heb ik daar aan?
bovendien kan je me dan niet voorlezen
waarvoor zou hij jou dankenquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 17:18 schreef GinaG het volgende:
[..]
Kijk dan stank voor dank![]()
Bestaat dat echtquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 17:18 schreef mordradead het volgende:
Frieschland Post vergeet ik de belangrijkste bijna
Voor haar 'gezelschap'quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 17:18 schreef mordradead het volgende:
[..]
waarvoor zou hij jou danken
weet ik veel, friesland post wel... das een tijdschriftquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 17:18 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Bestaat dat echt
Ach ja 11 november komt steeds dichterbijquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 17:17 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Zo rustig hoef je ook weer niet te zijn.![]()
je zet je schoen zeker ook nogquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 17:19 schreef GinaG het volgende:
[..]
Ach ja 11 november komt steeds dichterbij![]()
Dan krijg ik een knuffel van haar.quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 17:20 schreef mordradead het volgende:
[..]
je zet je schoen zeker ook nog
Als Armand van Helden daarin komt staan dan wel jaquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 17:20 schreef mordradead het volgende:
[..]
je zet je schoen zeker ook nog
eerst niet, nu weer welquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 17:21 schreef GinaG het volgende:
[..]
Als sharkdoggie daarin komt staan dan wel ja![]()
![]()
![]()
Tja vrouwen he...quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 17:21 schreef mordradead het volgende:
[..]
eerst niet, nu weer welik snap er geen fuck mer van
quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 17:21 schreef mordradead het volgende:
[..]
eerst niet, nu weer welik snap er geen fuck mer van
Durven jullie wel he met z'n 3en tegen vrouwquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 17:23 schreef pkwarts het volgende:
zie je nou wel dat je niet kan beslissen
blijkbaarquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 17:24 schreef GinaG het volgende:
[..]
Durven jullie wel he met z'n 3en tegen vrouw![]()
![]()
Ik niet. Ik bescherm je wel hoor mijn suiker prinsesje!quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 17:24 schreef GinaG het volgende:
[..]
Durven jullie wel he met z'n 3en tegen vrouw![]()
![]()
quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 17:26 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Ik niet. Ik bescherm je wel hoor mijn suiker prinsesje!
Natuurlijk wil je mij opvangen. Maar ik ben bang dat je geen spierballen heb. Er kan maar 1 de stoere bikkel zijn,quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 17:27 schreef GinaG het volgende:
[..]
![]()
![]()
Dat kun je doen door in een lift te stappen die er niet isHet liefst dan op de 13e verdieping ofzo
![]()
Wil je dat voor me doen![]()
![]()
Tuurlijk ga ik je NIET opvangen, jij bent de stoere bikkel dus je springt gewoonquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 17:29 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Natuurlijk wil je mij opvangen. Maar ik ben bang dat je geen spierballen heb. Er kan maar 1 de stoere bikkel zijn,![]()
Even mijn cape omdoen:quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 17:32 schreef GinaG het volgende:
[..]
Tuurlijk ga ik je NIET opvangen, jij bent de stoere bikkel dus je springt gewoon![]()
*cool isquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 17:32 schreef mordradead het volgende:
als je een beetje beenspieren hebt
van hardlopen bijvoorbeeld, dat is overigens alleen voor coole mensen
bijgeloof, dat werkt niet hequote:Op dinsdag 17 augustus 2004 17:34 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Even mijn cape omdoen:
[afbeelding]
WITTE RANDJES KUT GEFOTOSHOPT REL RELquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 17:34 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Even mijn cape omdoen:
[afbeelding]
Yeah right.quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 17:34 schreef GinaG het volgende:
[..]
*cool is![]()
op zo'n lopende band en dan op de zijkanten staan zekerquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 17:36 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Yeah right.![]()
* mordradead gaat tenminste wel elke dag hardlopen op de sportschool.
quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 17:35 schreef rockstah het volgende:
[..]
WITTE RANDJES KUT GEFOTOSHOPT REL REL
die vervolgens 100 calorieen verbrandenquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 17:37 schreef mordradead het volgende:
[..]
op zo'n lopende band en dan op de zijkanten staan zekernee, echte bikkels gaan naar buiten
*Bikkel isquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 17:37 schreef mordradead het volgende:
[..]
op zo'n lopende band en dan op de zijkanten staan zekernee, echte bikkels gaan naar buiten
Als je wat minder vreet, schrokkop dan is het aantal calorieeen dat je verbrandt niet zo belangrijkquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 17:39 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
die vervolgens 100 calorieen verbranden [afbeelding]
* GinaG doet dagelijks 1000 calorieen + gewichten.![]()
Mijne rekent af met Rockstahquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 17:40 schreef capibar het volgende:
[..]
hey, ik heb ook een laserlampje![]()
atkinsquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 17:41 schreef GinaG het volgende:
[..]
Als je wat minder vreet, schrokkop dan is het aantal calorieeen dat je verbrandt niet zo belangrijk![]()
die van mij produceert een rood stipjequote:Op dinsdag 17 augustus 2004 17:42 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Mijne rekent af met Rockstah![]()
Ik wil niet zo klein en mager als jij worden... (en helemaal geen rimpels)quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 17:41 schreef GinaG het volgende:
[..]
Als je wat minder vreet, schrokkop dan is het aantal calorieeen dat je verbrandt niet zo belangrijk![]()
In wat voor zin? Dat de tenenkormmende spelfouten tot het verleden behoren?quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 17:42 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Mijne rekent af met Rockstah![]()
Verder ben je wel cutequote:Op dinsdag 17 augustus 2004 17:43 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Ik wil niet zo klein en mager als jij worden... (en helemaal geen rimpels)
IT BURNS! IT BURNS! STOP IT!quote:
Waarom niet? Is juist leuk.quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 17:44 schreef rockstah het volgende:
[..]
IT BURNS! IT BURNS! STOP IT!
ohja, en de volgende TT gelieve geen "rockstah kan nog steeds niet typen" ofzo
Maak je maar geen zorgen over de eerste 2, die rimpels die komen vanzelfquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 17:43 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Ik wil niet zo klein en mager als jij worden... (en helemaal geen rimpels)
Mietje!quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 17:47 schreef rockstah het volgende:
ik heb net trouwens november rain (long version) van gun's 'n roses gezien
*sentimenteel is
quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 17:47 schreef Sharkdoggie het volgende:
rockstah kan niet typen - part 2 (op naar de duizend!)
Dit wordt zeker een nieuwe reeks.![]()
weet je zeker dat je dat wel wil doen jongen? je kan iemand daar ernstig emotioneel mee beschadigen!quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 17:47 schreef Sharkdoggie het volgende:
rockstah kan niet typen - part 2 (op naar de duizend!)
Dit wordt zeker een nieuwe reeks.![]()
das waar.....quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 17:49 schreef rockstah het volgende:
[..]
weet je zeker dat je dat wel wil doen jongen? je kan iemand daar ernstig emotioneel mee beschadigen!
Wij altijdquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 17:51 schreef GinaG het volgende:
Wat zijn we toch in een liefdevolle bui vandaag![]()
Voor sommige mensen gingen bepaalde plannen niet door, zoals de HALO boeken lezen in de vakantie bijv.quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 17:53 schreef pkwarts het volgende:
bijna wel
dat is capibar zijn taakquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 17:52 schreef mordradead het volgende:
rockstah, kun je hem alweer bijna volspammen.... net zoals het vorige topic
voor sommige mensen gingen bepaalde plannen niet door, toen ze melk dronken en hun moeder zei dat ze daar later groot van zou wordenquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 17:54 schreef GinaG het volgende:
[..]
Voor sommige mensen gingen bepaalde plannen niet door, zoals de HALO boeken lezen in de vakantie bijv.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |