Hahahaquote:Op maandag 16 augustus 2004 00:16 schreef Oldbie het volgende:
Ik heb net een nieuwe camera en ik zat wat te spelen met dat ding, let dus niet op achtergrond en andere details. Het gaat om: Poes
[afbeelding]
Is ze aan het lachen of heeft ze een heel leuk verhaal te vertellen?
Hoiquote:Op maandag 16 augustus 2004 00:40 schreef Shirley het volgende:
Een kushandje en een knipoog van Kyra
[afbeelding]
Poes rookt Javaaanse Jongens? Ikke ook!quote:Op maandag 16 augustus 2004 00:16 schreef Oldbie het volgende:
Ik heb net een nieuwe camera en ik zat wat te spelen met dat ding, let dus niet op achtergrond en andere details. Het gaat om: Poes
[afbeelding]
Ze staan te kijken als jonge vogeltjes die voer krijgen van hun moederquote:Op maandag 16 augustus 2004 01:57 schreef ZX9R het volgende:
[afbeelding]
vlnr: Bennie, Fred, Syl en Indie!
Nee, in afwachting van een snoepje.quote:Op maandag 16 augustus 2004 02:02 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Ze staan te kijken als jonge vogeltjes die voer krijgen van hun moeder
Zeg, heb jij nu ineens een Fazer? Dan moet je je username eens veranderen![]()
quote:Op maandag 16 augustus 2004 15:17 schreef ProhibitArt het volgende:
Even met mn telefoon weer wat fotootjes gemaakt.........
Zo lag Teigetje te slapen........
[afbeelding]
Voor het eerst uit het raam kunnen kijken
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Need I say more about how happy I am here???![]()
Gelukkig weet je dat ie dan extra veel van je houdtquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 11:38 schreef Scandalous het volgende:
Ja, hij heeft een prachtige dikke vachtEn kwam gisteren thuis met een dikke dode rat in zijn mond
![]()
Die's leuk. Heb je die ook nog op een hogere resolutie?quote:Op maandag 16 augustus 2004 00:16 schreef Oldbie het volgende:
[afbeelding]
speciaal voor jou: De Poesquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 13:55 schreef buitenbeentje het volgende:
[..]
Die's leuk. Heb je die ook nog op een hogere resolutie?![]()
Hehe.. het is een dikkertje... (of lijkt het alleen maar zo op de foto?)quote:
Ik heb m als achtergrond gezet, vind je toch niet erg hé?quote:
Nee hoor, ik vind het best. Ik heb het ook aan de poes gevraagd en ze voelt zich vereerdquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 11:26 schreef wadgem het volgende:
[..]
Ik heb m als achtergrond gezet, vind je toch niet erg hé?
En BTW, zijn dat Xbox-controllers daar op de tafel?![]()
Mijn rooie kan er ook bijquote:Op donderdag 19 augustus 2004 00:23 schreef snakelady het volgende:
Ze hadden broer en zus kunnen zijn.
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 15:29 schreef Juup© het volgende:
Onze twee verliefde homo's katten
[afbeelding]
Wat een mooie zwartequote:Op zondag 22 augustus 2004 14:35 schreef sop het volgende:
Eindelijk ook een digitale camera! En wie is er nou een beter model dan mijn grote maat Levi, een kater van 7 jaar. De grootste lambal ter wereld.
[afbeelding]
(let niet op de spetters op het raamdat is speeksel van Levi, 't is nogal een slijmbal en als hij met zijn kop schudt zit alles onder)
[afbeelding]
[afbeelding]
Kwijl maar verder dan, ik heb de hele dag met de camera achter hem aan gehobbeld:quote:Op zondag 22 augustus 2004 14:40 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Wat een mooie zwarte![]()
Ik heb een zwak voor zwarte katten![]()
Is ze ook zeker..en ook het enige 'meisje' tussen de katten dus ze krijgt volop de aandacht...quote:Op maandag 23 augustus 2004 20:42 schreef briana_muirinn het volgende:
Vixen![]()
Ziet eruit als een heerlijk knuffeldier
Wat een guitig koppie heeft deze kat!quote:Op zondag 22 augustus 2004 22:04 schreef briana_muirinn het volgende:
Maar het is een eigenwijs ding hoorquote:Op maandag 23 augustus 2004 20:48 schreef Bluezz het volgende:
Prachtig!!!!
Zowel de kop als de foto
[afbeelding]
Die is niet grijs, die is blauwquote:Op maandag 23 augustus 2004 21:20 schreef Oblivion het volgende:die grijze!!!
![]()
So? Je wist welke ik bedoelde...quote:Op maandag 23 augustus 2004 22:23 schreef Rewimo het volgende:
Die is niet grijs, die is blauw
Wat maakt 't uit...quote:Op maandag 23 augustus 2004 22:23 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Die is niet grijs, die is blauw
Ik heb ze zo'n vier maanden geleden uit het asiel gehaald, zij was heel erg mensenschuw, het heeft ze daar een jaar gekost om bij Terra de kamer in te kunnen komen zonder dat ze in een hoek vloog. Ze vertelden me ook dat ze waarschijnlijk alleen maar een maatje voor Cotton zou zijn, en voornamelijk voor ons verstoppen. Onderstaande foto is na een week of drie gemaakt, met een camera met zoomfunctie. Die van het guitige koppie twee weken geleden vlak voor haar neus. Wat een ontieglijk verschil in houding he? Dappere meis. Samen spelen vindt ze erg leuk, muisjes gooien, touwtjes bewegen of iets in haar kleedje stoppen, mag allemaal, eten uit mijn hand is ook prima. Alleen mensen willens en wetens aanraken is nog eng, afgezien van eten uit de hand dan.quote:Op maandag 23 augustus 2004 20:52 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Wat een guitig koppie heeft deze kat!![]()
Echt een prachtig mooie foto.quote:
quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 17:39 schreef Bluezz het volgende:
8!![]()
En stuk voor stuk heeeerlijke koppies
Harrie is echt een hunk! Hij kijkt wel altijd een beetje alsof hij dat ook weetquote:Op woensdag 25 augustus 2004 00:12 schreef Spindizzy het volgende:
Wat is er weer een hoop moois voorbijgekomenDit blijft een van de leukste topics!
Harrie in de vensterbank:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik vind hem altijd nogal dozig kijkenquote:Op woensdag 25 augustus 2004 11:37 schreef Unihoc_ACE het volgende:
[..]
Harrie is echt een hunk! Hij kijkt wel altijd een beetje alsof hij dat ook weet![]()
Heej Jolene,quote:Op woensdag 25 augustus 2004 11:54 schreef jolene het volgende:
Teigan, hoe oud is jullie kitten nu...
Bij ons is zij vandaag drie maanden..
Splinter's grote broer Benquote:
kzat het net te lezen, ik las dat Annika(zusje van Anisha) ook ziek is geweest, en dus ook redelijk verzwakt is...quote:Op woensdag 25 augustus 2004 15:16 schreef jolene het volgende:
Heb gelezen traantjes in de ogen...
Toch maar thuis weer overleggen voor een tweede kitten...
OMG, ik kwam niet meer bij van het lachenquote:Op woensdag 25 augustus 2004 23:07 schreef Mickeys het volgende:
http://www.onzin.net/files/movie/20030622/OnzinCom_katten.wmv
Helaas heb ik geen digicamera of weet ik hoe ik foto's online moet zetten, maar ik wil wel een leuke bijdrage leveren... misschien kennen de meeste van jullie m al maar hij blijft goed
Ik heb dat filmpje al zoooooo vaak voorbij zien komen...quote:Op donderdag 26 augustus 2004 00:17 schreef Oldbie het volgende:
[..]
OMG, ik kwam niet meer bij van het lachen![]()
![]()
Ik heb nou een weekje mijn camera en mijn kat dacht dat ik buiten liep toen het aan het onweren was.... Echt dankbaar wordt hij er niet van iig.quote:Op donderdag 26 augustus 2004 08:38 schreef exile0000 het volgende:
Ik krijg hopelijk morgen al mijn nieuwe Canon Powershot S1 IS, mijn 2 katten zijn uiteraard mijn eerste (en altijd dankbare) onderwerp. Ik zal proberen ook zullke prachtige foto's van ze te maken en natuurlijk zal ik ze hier posten!
Hihi. Slimme vriend heb je. Ik heb geen vriend, vandaar dat ik 8 katten heb. Zou ik een vriend hebben, die had me zeker tegengehouden .. uh .... tegen PROBEREN te houdenquote:Op woensdag 25 augustus 2004 00:06 schreef Kroekiepoes het volgende:
[..]
Maar vriendje-lief zegt: "Nee! Nee! 4 is genoeg! Ga maar scheel kijken dan heb je er ook 8 !"![]()
Tsssssssssss ;-)quote:[b](in dit geval ben ik de terughoudende vriend)
Echt raar!! Kun je 'm niet op laten sluiten ofzoquote:[b]Wij hebben ook maar 4 katten omdat manlief niet meer katten wil, en in totaal hebben we 13 dieren dat vindt hij genoeg (raar he)
Dat is een idee.quote:Op donderdag 26 augustus 2004 13:39 schreef ceteetje het volgende:
[..]
Tsssssssssss ;-)
[..]
Echt raar!! Kun je 'm niet op laten sluiten ofzo![]()
Het stomme is dat het hier juist beter is gegaan elke keer als er een kat bijkwam (niet om je over te halen of zoquote:Op donderdag 26 augustus 2004 13:40 schreef DarkElf het volgende:
ik ken het
heb ook zo'n verstandige man...
we hebben drie katten en best wat moeite gehad met een evenwicht vinden en dus wil hij geen vierde erbij... Logisch maar goed.....
Ik neem aan dat jullie daar de katten ook vandaan hebben?quote:Op woensdag 25 augustus 2004 14:56 schreef teigan het volgende:
[..]
Heej Jolene,
Anisha zou nu ongeveer 3 en een halve maand moeten zijn... Haar geboortedatum is onbekend, voor de achtergrond kun je kijken op www.stichtingstamgasten.nl bij stamgasten en kittens in opvang. Zij hoorde bij het A-nestje..
Ze is echt nog enorm klein voor haar leeftijd, ze heeft een slechte start gehad...
quote:Op donderdag 26 augustus 2004 18:12 schreef DarkElf het volgende:
ik ben echt dol op die zachte koeievoeten van Loei
beetje laat maar wat een onzettend mooie kop!quote:Op woensdag 25 augustus 2004 15:20 schreef Offy het volgende:
[..]
Splinter's grote broer Ben:
[afbeelding]
quote:Op donderdag 26 augustus 2004 23:50 schreef Spindizzy het volgende:Dat zijn de touwtjes van het rolgordijn.
ahhhhhhhhh * smelt *quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 15:35 schreef LoneGunman het volgende:
Sinds gisteren, 8 weken oud:
[afbeelding]
Dimo! (geen speciale betekenis/afgeleid van niks)
It's a little rascal....
Mijn favoriete kat van dit topic weerquote:Op donderdag 26 augustus 2004 23:45 schreef Spindizzy het volgende:
Vandaag gingen we onze nieuwe hond ophalen en vanochtend had ik alvast een slaapplaatsje voor hem gemaakt, met kluif. Drie keer raden wie dat natuurlijk gelijk weer moest inpikkenHarrie
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Rewimo hebbie nieuwe poes??quote:Op zondag 29 augustus 2004 17:10 schreef Rewimo het volgende:
Kijk nu eens wat er achter mijn printer zit
[afbeelding]
Onze nieuwe huisgenoot Beauty (voluit Beautifold)
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Jaquote:Op zondag 29 augustus 2004 21:16 schreef DuchessX het volgende:
[..]
Rewimo hebbie nieuwe poes??
Wat een schitterend beest!!! Hoe oud is ze??
Die foto met dat tongetje eruit!
quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 12:12 schreef Dubbeldrank het volgende:
Nou ja zeg, ze steekt gewoon haar tong naar me uit
[afbeelding]
Oooow wat een prachtige foto van Eefjequote:Op woensdag 1 september 2004 18:01 schreef DarkElf het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op donderdag 2 september 2004 07:38 schreef DuchessX het volgende:
[..]
Oooow wat een prachtige foto van EefjeNet of ze aan het poseren was
Miepie is een erg mooie zwarte kat, en floortje is erg fotogeniekquote:Op donderdag 2 september 2004 00:52 schreef snakelady het volgende:
Dank je wel DuchessX.
en wat kunnen katten toch heerlijk ongemakkelijk lui liggen he.
Hanneke1983, miepie is echt prachtig zeg, doe ogen zijn om in weg te dromen.
quote:Op dinsdag 7 september 2004 01:54 schreef Rino het volgende:
Hier is Casper op zijn favoriete schuilplekje
[afbeelding]
"Neehee, ik sta niet precies in het midden..!"
Geen vogel die nog in de buurt durft te komen.
[afbeelding]
"Kom eens dichterbij, zal ik even laten zien hoe het moet. Zo... Zo ja, klikken maar!"
Kat in de zak?quote:Op donderdag 9 september 2004 00:17 schreef Little_Acorn het volgende:
Lieve Poekie aan het rusten in haar nieuwe speeltje.
[afbeelding]
Wat liefquote:Op maandag 13 september 2004 19:20 schreef heaven7 het volgende:
Even voorstellen
Luna, 6 weken en 3 dagen (de foto is gemaakt met 5 weken)
[afbeelding]
Geweldig!!!quote:Op maandag 13 september 2004 19:40 schreef heaven7 het volgende:
JaWe twijfelden of het wel mocht zo jong al maar de moeder keek er al een week niet meer naar om, ze eten brokjes, gaan op de kattenbak, wassen zichzelf en zijn volledig zelfstandig
Ze doet het fantastisch hierWe hebben haar net 2 dagen.
Oeh ik ben gék op foto's!!! Helemaal van lieve kittentjesquote:Op maandag 13 september 2004 19:54 schreef heaven7 het volgende:
Oh dat hoef je geen 2 keer te zeggenIk zal na goeie tijden ff wat gaan uploaden
anders doen wij dat toch even....quote:Op dinsdag 14 september 2004 09:34 schreef Uncut het volgende:
Hoop dat ie t doet...![]()
Volgende keer gewoon even [ img] [ /img] er omheen zetten, maar dan zonder de spaties.quote:Op dinsdag 14 september 2004 09:34 schreef Uncut het volgende:
http://home.planet.nl/~braun176/P6080027.JPG
Hoop dat ie t doet...![]()
quote:Op maandag 13 september 2004 18:22 schreef Tromso het volgende:
onze tommy
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
tommy is echt mooi!
Wist ik wel hoor, en er zit ook een preview button hieronder. Was alleen bang om de layout op te rekken, maar dat kan op dit forum zo te zien nietquote:Op dinsdag 14 september 2004 11:48 schreef buitenbeentje het volgende:
[..]
Volgende keer gewoon even [ img] [ /img] er omheen zetten, maar dan zonder de spaties.
quote:Op vrijdag 17 september 2004 12:06 schreef komkommertje het volgende:
Hieronder een foto van Mosie met haar kitten Jip (24 uur na de bevalling)
En hier een foto van het kitten alleen (Jip, ook 24 uur na de bevalling)
dat doet Snugs ook! Hij knauwt het vel eraf en daarna het plastic binnenwerkquote:Op zaterdag 18 september 2004 17:59 schreef briana_muirinn het volgende:
Gave foto van snuggie! mijn cotton knaagt sinds kort de muizen helemaal stuk.
Mooie foto van Snuggles!quote:Op zaterdag 18 september 2004 14:54 schreef DuchessX het volgende:
[afbeelding]
Snuggie met een (nep)muis
quote:Op zaterdag 18 september 2004 21:22 schreef Dr_Crouton het volgende:
[..]
Mooie foto van Snuggles!
Ik blijf het een gave kat vinden.quote:Op zondag 19 september 2004 23:01 schreef Rewimo het volgende:
[afbeelding]
Fok!t niet echt lekker met een kilo of 6 Jamie op mijn hand
Ik vind hem erg op Garfield lijken, ook een gezellige dik-lijkende kat.quote:Op zondag 19 september 2004 23:01 schreef Rewimo het volgende:
[afbeelding]
OMG! die lijkt gewoon precies op jimmie van mijquote:
Hij heeft zijn beweging ook wel nodigquote:Op maandag 20 september 2004 20:33 schreef MissE het volgende:
Mickey aan het spelen (telefoon cam foto's):
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ooh.. Zien, zien, zien!quote:Op maandag 20 september 2004 20:25 schreef purplerose het volgende:
[..]
OMG! die lijkt gewoon precies op jimmie van mij
zal binnekort wat fotows posten
Ik vind em nog steeds lief, die Rooierd..quote:Op maandag 20 september 2004 22:23 schreef ZOWIEE het volgende:
[afbeelding]
Vriendjes
En nog 1
[afbeelding]
Gefeliciteerd!quote:Op maandag 20 september 2004 22:13 schreef Rewimo het volgende:
Onze schoonheid is vandaag 2 jaar geworden
[afbeelding]
Beautyfold
Tnxquote:Op dinsdag 21 september 2004 10:37 schreef Dr_Crouton het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!
quote:Op maandag 20 september 2004 21:49 schreef sop het volgende:
[..]
Hij heeft zijn beweging ook wel nodigwat een lekkere dikkerd
Whahaquote:Op woensdag 22 september 2004 23:00 schreef Mickeys het volgende:
hahahaha... heeft die je swarma opgegeten? lijkt wel kerrie wat overal zit wat ik wel herken van mijn 2 monsters
quote:Op woensdag 22 september 2004 13:56 schreef Alexxxxx het volgende:
[afbeelding]
Timber is al in de kerstsfeer
Wat een prachtige vacht!quote:Op woensdag 22 september 2004 23:13 schreef Davidboaz het volgende:
En mijn grote vriend Boaz kan ook hier natuurlijk niet ontbreken...
[afbeelding]
ow.. een vogeltje o.i.d. dusquote:Op woensdag 22 september 2004 23:57 schreef beefcake het volgende:
[..]
WhahaZe eet geen mensenvoer
Nee, zo kwam ze van buiten, helemaal opgefokt
Let vooral ook op de rode vlekken![]()
Lijkt me lastig, kun je dat gewoon bij de slager halen?quote:Op vrijdag 24 september 2004 22:17 schreef Mickeys het volgende:
zei zij eet dus wel mensenvlees
ah... een typisch geval van een typo van me na te weinig slaap te hebben gehad..... en ja dat kan je bij de slager halen...quote:Op zaterdag 25 september 2004 01:11 schreef The_Lizard_Queen het volgende:
[..]
Lijkt me lastig, kun je dat gewoon bij de slager halen?
Nouja, ik doelde meer op dat je 'mensenvlees' zei (als in: een stuk mens aan de kat voeren).quote:Op zaterdag 25 september 2004 12:26 schreef Mickeys het volgende:
[..]
ah... een typisch geval van een typo van me na te weinig slaap te hebben gehad..... en ja dat kan je bij de slager halen...de swarma dan enne vast ook wel wat biefstuk
Oke oke.... het ging om mensenvoer zoals de persoon waarop ik reageerde het bedoelde.... alhoewel Christie (ja de oudste en soms vervelendste) wel in me tenen bijt/hapt.... je weet maar nooit.quote:Op zaterdag 25 september 2004 14:29 schreef The_Lizard_Queen het volgende:
[..]
Nouja, ik doelde meer op dat je 'mensenvlees' zei (als in: een stuk mens aan de kat voeren).
Wat een mooierd zeg!quote:Op woensdag 22 september 2004 23:13 schreef Davidboaz het volgende:
En mijn grote vriend Boaz kan ook hier natuurlijk niet ontbreken...
[afbeelding]
Even tussen [img] [/img] zetten...quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 17:19 schreef ChronoVisor het volgende:
kwas het ff kwijtquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 17:21 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Even tussen [afbeelding] zetten...![]()
Die van Harry ziet er ook lekker zacht uitquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 21:49 schreef Spindizzy het volgende:Poezenbuikjes
Papier is bij katten om mysterieuze redenen erg populair om heerlijk op te liggen.quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 17:05 schreef Spindizzy het volgende:
Harrie op zijn nieuwe favoriete slaapplek, de oude krantendoos
Wat voor "merk" is dit. Erg mooi!quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 12:09 schreef powerpeewee het volgende:
Hier een kleine spam van mijn lievelingskat Nala:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Die van mij doet dus precies hetzelfde wanneer die vind dat de pc meer aandacht krijgt dan hij. En het is geen lichtgewichtje.quote:Op zondag 19 september 2004 23:01 schreef Rewimo het volgende:
[afbeelding]
Mooie foto's van een mooie katquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 14:25 schreef tonja het volgende:
Hij ging er even lekker voor liggen.
Siamezen spam![]()
Dank je, ook namens de katquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 16:49 schreef ceteetje het volgende:
[..]
Mooie foto's van een mooie kat![]()
Met wat voor camera heb je die foto's gemaakt als ik vragen mag?
Bij mij welquote:Op zondag 10 oktober 2004 00:03 schreef sop het volgende:
[..]
Foto doet het niet.
Foto staat op een MSN group die allene te zien is voor leden, vandaar.quote:Op zondag 10 oktober 2004 00:20 schreef sabyne het volgende:
[..]
Bij mij wel![]()
Okay,off-topic maar wat moet ik doen zodat idereen mijn foto's kan zien?quote:Op zondag 10 oktober 2004 00:33 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Foto staat op een MSN group die allene te zien is voor leden, vandaar.
Thanx ga het proberen!quote:Op zondag 10 oktober 2004 00:39 schreef Alexxxxx het volgende:
Als het je eigen MSN group is zichtbara maken voor iedereen, ik weet niet precies hoe dat gaat. Als dat niet het geval is zlef een nieuwe aanmaken, of lid worden van een MSN group die wel openbaar is, zoals http://groups.msn.com/pelleboer en daar uploaden. Zou ik ze wel even van de niet-openbare MSn group afhalen, schelet je weer opslagcappaciteit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |