Jaa!quote:Op vrijdag 10 september 2004 14:18 schreef knowall het volgende:
Zal ik dan maar reageren?
Ik heb het verhaal niet eens gelezen, maar ik vond het zo zielig voor je dat niemand op je topic reageerdequote:Op vrijdag 10 september 2004 14:18 schreef dafjedaf het volgende:
En nu hebben er al 15 mensen gezien hoe zielig ik ben en niemand wenst me beterschap!!![]()
Je bent te goed voor deze wereldquote:Op vrijdag 10 september 2004 14:19 schreef knowall het volgende:
Ik heb het verhaal niet eens gelezen, maar ik vond het zo zielig voor je dat niemand op je topic reageerde
Maar vooruit dan: Beterschap! (aan je TT te zien, zal je wel een longonsteking ofzo/enzo hebben)
Dankjewel! JIJ bent tenminste lief!quote:Op vrijdag 10 september 2004 14:21 schreef Golf het volgende:
Beterschap dafjedaf en laat de planten maar lekker wegteren.
Ach het is met toch watquote:Op vrijdag 10 september 2004 14:21 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
Je bent te goed voor deze wereld![]()
Ik word een beetje moe van klaagbaak, heb je een goed verhaal wat echt naar is vinden mensen het te lang om te lezen, als je het in een zin samen vat generaliseer je en krijg je toch alleen maar suf gezeik. BAH!!
Dat hebben ze hier nietquote:Op vrijdag 10 september 2004 14:36 schreef BBQ-kip het volgende:
Verwen jezelf en laat Albert (van de Appie Heijn) maar een fruitmandje bezorgen voor jezelf (op rekening van je ouders?).
Enschedequote:Op vrijdag 10 september 2004 14:40 schreef BBQ-kip het volgende:
C1000 of iets anders dan?![]()
Kut zeg, is wat voor gat woon jij?
Jaaaaaaaaquote:Op vrijdag 10 september 2004 14:54 schreef Zwansen het volgende:
Mis je de sex al?
Dit weekend iets te doen?quote:Op vrijdag 10 september 2004 14:56 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
Jaaaaaaaawanneer kom je weer s langs?
Ja, longontsteking hebbenquote:Op vrijdag 10 september 2004 14:56 schreef Zwansen het volgende:
Dit weekend iets te doen?
Volgens mij weet ik ineens waarom mn vriend moet "werken"quote:Op vrijdag 10 september 2004 15:00 schreef Zwansen het volgende:
Ander keertje maar...
quote:Op vrijdag 10 september 2004 15:02 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
Volgens mij weet ik ineens waarom mn vriend moet "werken"![]()
Ahhww das wel meelijwekkendquote:Ik ben het allemaal hartstikke zat, ik ben altijd al ziek en nou dit ook nog en ik wil verdomme ook wel s lekker ziek zijn, met iemand die een kopje thee maakt en een videootje huurt en me knuffelt.
Dit is wel een hele goedkope poging...quote:Op vrijdag 10 september 2004 18:30 schreef Salvad0R het volgende:
Ahhww das wel meelijwekkend
niemand in de buurt die je lekker kan verwennen ofzo?
Ik kan niet slapen. Ik wil geen tv kijken want dan wordt mn vriend wakker. Ik wou gewoon even mn hart luchten, een uurtje wat anders doen en dan weer proberen te slapen. Ik kan moeilijk vrienden gaan opbellen om half acht 's morgens. Ik wil gewoon even afleiding en mn laptop staat naast mn bed. Besides, donder op als je niet aardig kunt doen tegen zieke mensen.quote:Op zondag 12 september 2004 07:36 schreef dolle_hond het volgende:
ik wil je best beterschap toewensen, maar je zeurt wel een beetje. als je je zo beroerd voelt ga je toch niet zitten fokken
ow, ben jij er zo een die tegen iedereen aan gaat schoppen als je ziek bent.quote:Op zondag 12 september 2004 07:42 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
Ik kan niet slapen. Ik wil geen tv kijken want dan wordt mn vriend wakker. Ik wou gewoon even mn hart luchten, een uurtje wat anders doen en dan weer proberen te slapen. Ik kan moeilijk vrienden gaan opbellen om half acht 's morgens. Ik wil gewoon even afleiding en mn laptop staat naast mn bed. Besides, donder op als je niet aardig kunt doen tegen zieke mensen.
Nee, ik ben eigenlijk veel liever dan normaal als ik ziek ben. Ik heb het alleen niet zo op mensen die onaardig gaan doen uit verveling, als je van narigheid maar gewoon eerlijk vertelt hoe rot je je voelt en waarom.quote:Op zondag 12 september 2004 07:56 schreef dolle_hond het volgende:
ow, ben jij er zo een die tegen iedereen aan gaat schoppen als je ziek bent.
of komt DAT door de menstruatie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |