Lekker belangrijkquote:Op zondag 15 augustus 2004 21:34 schreef MutZ het volgende:
Ik ga douchen
Hou op hou opquote:Op zondag 15 augustus 2004 21:34 schreef Fugie het volgende:
anders leer je inparkeren![]()
wat heb je gedaan ?quote:Op zondag 15 augustus 2004 21:36 schreef BazzoS het volgende:
[..]
Hou op hou op
ALS je geld hebt kan je het ook uitgeven natuurlijkquote:Op zondag 15 augustus 2004 21:37 schreef Hugster het volgende:
Zo Ballebak , lekkere P-Zero Rosso's eronder eh
En setje van kwikfit wat weer niet goed genoeg ofzo![]()
![]()
![]()
Ja, inparkeren dus, op een veel te krappe parkeerplaats, ik dacht van..dit gaat goed, dit gaat goed KGGGGGGGK Kut dit ging misquote:Op zondag 15 augustus 2004 21:41 schreef Fugie het volgende:
[..]
wat heb je gedaan ?
quote:Op zondag 15 augustus 2004 21:50 schreef BazzoS het volgende:
[..]
Ja, inparkeren dus, op een veel te krappe parkeerplaats, ik dacht van..dit gaat goed, dit gaat goed KGGGGGGGK Kut dit ging mis
En toen had ik de bratsen van de velg afliggen
GAAP, alsof ik die auto nog niet ken...quote:Op zondag 15 augustus 2004 21:52 schreef ook_gek het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Paar foto,s van de ML van m,n pa.
Op de ML van m,n vader zit van die inparkeer sensoren. Dat is pas leuk inparkeren.quote:Op zondag 15 augustus 2004 21:52 schreef Fugie het volgende:
[..]
inparkeren is dan ook ontzettend kut
Ik heb nog maar 3x tegen een andere auto aangezeten
Je zegt het verkeerd. Je bent bijna met een Ferrari er achter in geredenquote:Op zondag 15 augustus 2004 21:54 schreef Ballebek het volgende:
[..]
GAAP, alsof ik die auto nog niet ken...
Vaag genoeg klemgeparkeerd
Dat was ons geheim weet je nogquote:Op zondag 15 augustus 2004 21:56 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Je zegt het verkeerd. Je bent bijna met een Ferrari er achter in gereden
Ik dacht dat je verzopen wasquote:Op zondag 15 augustus 2004 22:05 schreef MutZ het volgende:
Truste
niks aan te doenquote:Op zondag 15 augustus 2004 21:52 schreef Fugie het volgende:
[..]
inparkeren is dan ook ontzettend kut
Ik heb nog maar 3x tegen een andere auto aangezeten
bzz bz bzzzquote:Op zondag 15 augustus 2004 22:08 schreef Ballebek het volgende:
Ik ga maar weer is aan de wandel met Vliegenmepper du Electronique
Mine is tunedquote:Op zondag 15 augustus 2004 22:14 schreef BazzoS het volgende:
[..]
bzz bz bzzzgeweldige uitvinding
Ken je dr nu ook olifanten mee omleggen?quote:Op zondag 15 augustus 2004 22:15 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Mine is tuned
Opgevoerd dus...
Neh, maar veiligheidsbril wel geadviseerdquote:Op zondag 15 augustus 2004 22:17 schreef BazzoS het volgende:
[..]
Ken je dr nu ook olifanten mee omleggen?
zo een 9 volt blokje erin gehangen? of een 230 stekker gesoldeerd?quote:Op zondag 15 augustus 2004 22:19 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Neh, maar veiligheidsbril wel geadviseerd
ipv vliegen die een beetje knetteren is het een fijn BOEM geluid
Weerstand eruit gehaald welke zorgt voor minder stroom...quote:Op zondag 15 augustus 2004 22:20 schreef BazzoS het volgende:
[..]
zo een 9 volt blokje erin gehangen? of een 230 stekker gesoldeerd?
ow, moet ik hier thuis ook maar eens doen zonder dat iemand het weet, en dan ff tegen iemand aantikken met dat dingquote:Op zondag 15 augustus 2004 22:22 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Weerstand eruit gehaald welke zorgt voor minder stroom...
OMG wat een sukkelquote:Op zondag 15 augustus 2004 22:32 schreef ook_gek het volgende:
Man rijdt 6 kilometer met brandende caravan
Hahahah meesterlijk dit.
6KM met branende caravan zonder het door te hebben
quote:Op zondag 15 augustus 2004 22:19 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Neh, maar veiligheidsbril wel geadviseerd
ipv vliegen die een beetje knetteren is het een fijn BOEM geluid
Heyquote:Op zondag 15 augustus 2004 23:04 schreef StefanP het volgende:
[..]![]()
![]()
Niet verontschuldigen. hij had het niet tegen jou hoor.quote:Op zondag 15 augustus 2004 22:50 schreef Ballebek het volgende:
Tja, borrelop he..
yoquote:Op zondag 15 augustus 2004 23:07 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Hey
scherpquote:Op zondag 15 augustus 2004 23:12 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Niet verontschuldigen. hij had het niet tegen jou hoor.
en hij mist échte auto's: Japannersquote:Op zondag 15 augustus 2004 23:16 schreef operator82 het volgende:
Van die nieuwe bureaublad van ultimora, deze is ook fraai:
http://www.forddesktops.c(...)Supercar_Group_2.jpg
alleen dat Donkervoort ernaast is beetje een afknapper.
Neuh, auto's met emoties, dat ontbreekt in ieder geval niet op deze plaatje.quote:Op zondag 15 augustus 2004 23:17 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
en hij mist échte auto's: Japanners
was het niet een grijze celica met een onwijze supra vleugel?quote:Op zondag 15 augustus 2004 23:24 schreef operator82 het volgende:
[..]
Neuh, auto's met emoties, dat ontbreekt in ieder geval niet op deze plaatje.Eergisteren reed er maast mij nog een grijze supra, vond ik werkelijks niks aan.
Maar een Skyline is zo europees, die zou best niet mistaan tussen dat rijtje.
Je noemt een supra geen emotieloze auto meer als je erin gereden hebt. trust me.quote:Op zondag 15 augustus 2004 23:24 schreef operator82 het volgende:
[..]
Neuh, auto's met emoties, dat ontbreekt in ieder geval niet op deze plaatje.Eergisteren reed er maast mij nog een grijze supra, vond ik werkelijks niks aan.
Maar een Skyline is zo europees, die zou best niet mistaan tussen dat rijtje.
Laterrquote:Op zondag 15 augustus 2004 23:32 schreef Fugie het volgende:
opel vectra A hoort er nog bij
ik ga pitten, nog een weekje werken en dan vakantie. Later
Dat is geen donkervoort lijp. dat is een echte lotus super 7quote:Op zondag 15 augustus 2004 23:16 schreef operator82 het volgende:
Van die nieuwe bureaublad van ultimora, deze is ook fraai:
[afbeelding]
alleen dat Donkervoort ernaast is beetje een afknapper.
jij ook: De mazzelquote:Op zondag 15 augustus 2004 23:33 schreef Tjabbo het volgende:
ik ga ook pitten.
:w
Vergeet het maar met de goedemorgen.quote:Op maandag 16 augustus 2004 07:49 schreef ook_gek het volgende:
goedemorgen
Jo tieft opquote:Op maandag 16 augustus 2004 09:23 schreef Tjabbo het volgende:
goedemorgen ook_gek
quote:Op maandag 16 augustus 2004 09:00 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik ben een aansteller
Wat heb ik nou gezegt. Tieft op je met je goedemorgen.quote:Op maandag 16 augustus 2004 10:50 schreef hermandeperman het volgende:
goedemorgen mensen
Ga jij eens lekker buiten kijken of je daar bent.quote:Op maandag 16 augustus 2004 10:51 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Ik moest ook door de regen lopen en 2 uur in de file staan...quote:Op maandag 16 augustus 2004 10:52 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ga jij eens lekker buiten kijken of je daar bent.
Gho je zal wel gesmolten zijn van af je huis naar je auto lopenquote:Op maandag 16 augustus 2004 10:52 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Ik moest ook door de regen lopen en 2 uur in de file staan...
aan JOUW morgen niet nee... maar aan die van mij wel...quote:Op maandag 16 augustus 2004 10:51 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Wat heb ik nou gezegt. Tieft op je met je goedemorgen.
Er is fucking NIKS goed aan![]()
Volgens mij ben je vergeten dat ik god benquote:Op maandag 16 augustus 2004 10:57 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
aan JOUW morgen niet nee... maar aan die van mij wel...![]()
oja! fuck man... helemaal vergeten...quote:Op maandag 16 augustus 2004 11:00 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Volgens mij ben je vergeten dat ik god ben![]()
Kijk op jouw kan ik bouwen. Jij snapt mij teminstequote:Op maandag 16 augustus 2004 11:02 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
oja! fuck man... helemaal vergeten...![]()
De morgen van ook_gek is niet goed, dus is die van ons allemaal niet goed![]()
quote:Op maandag 16 augustus 2004 11:07 schreef LWaS het volgende:
mogguh kinders
Moeilijk he lezenquote:Op maandag 16 augustus 2004 11:07 schreef Sjoewe het volgende:
Moeie gorgen!
Dat gaat m,n baas worden denk ik. En dat gaat nog leuk worden ook.quote:Op maandag 16 augustus 2004 11:18 schreef Sjoewe het volgende:
Ghehe, goedzo gewoon je frustratie op anderen projecteren
En als ik me goed voel als ik jou kapot sla?quote:Op maandag 16 augustus 2004 11:26 schreef Sjoewe het volgende:
[docter Phill]Als jij je hier door beter voelt, is het wel belangrijk[/docter Phill]
![]()
Als ik 103 ben jaquote:Op maandag 16 augustus 2004 11:33 schreef Ballebek het volgende:
Sterf.....
Dat redt jij niet eens met je drukke gedoe.quote:Op maandag 16 augustus 2004 11:34 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Als ik 103 ben ja
hijs bijna jarig, en nog loopt ie te zeurenquote:Op maandag 16 augustus 2004 09:00 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Vergeet het maar met de goedemorgen.
1 ik heb vannacht heel kut geslapen. Lees eigelijk bijna niet
2 het regend
3 het was heeel druk in de bus ik kon niet eens zitten. Staan was al moeilijk
4 afgelopen weekend was de laatste keer dat ik 23 was.
5 uitstappen uit de bus stap ik vol in een plas water. Gevolg dat ik tot m,n enkels in het water sta![]()
![]()
6 ik doe 2 stappen breekt de hel los betreft water. Ik ben zeik en zeik en zeik nat.
KUT KUT KUT dus.
Heel m,n dag ver@$%%@!#^$%!$@%ert![]()
oh en nog wat.
Er is water in m,n disckman gelopen dus die is ook naar de eeuwige muziek velden![]()
Gezeik allemaal.
Zeg nooit nooit.quote:Op maandag 16 augustus 2004 11:37 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Dat redt jij niet eens met je drukke gedoe.
Nope, las je uit een baarmoeder met kleurstof komt MOET je wel zwaar chemisch zijnquote:Op maandag 16 augustus 2004 11:45 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Zeg nooit nooit.
En vergeet niet. Onkruid vergaat nooit![]()
trots op?quote:Op maandag 16 augustus 2004 13:12 schreef ook_gek het volgende:
ik maak alles kapot en dood
Neh geen zin inquote:Op maandag 16 augustus 2004 13:37 schreef dnzl het volgende:
ook_gek doe anders effe je icon na in hartje Najaf.
Nee, vandaag mede PTA hatersquote:Op maandag 16 augustus 2004 13:42 schreef MrX1982 het volgende:
Autoliefhebbers onder mekaar![]()
waar waarquote:Op maandag 16 augustus 2004 13:44 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Nee, vandaag mede PTA haters
Auto's en Bier. Belangrijkste zaken in het levenquote:Op maandag 16 augustus 2004 13:44 schreef hermandeperman het volgende:
idd idd!
maar je ondertitel staat me ook wel aan
PTA haters zijn toch geitenwollen sokken types, die zitten nu op de fiets naar hun boomhutquote:Op maandag 16 augustus 2004 13:44 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Nee, vandaag mede PTA haters
Mercedes is helemaal geen turkenbakquote:Op maandag 16 augustus 2004 13:47 schreef Impreza_STI het volgende:
Middag![]()
Mercedes turkenbak![]()
Dan hebben wij daar een andere mening over.quote:Op maandag 16 augustus 2004 13:49 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Mercedes is helemaal geen turkenbak![]()
Voor blanken door blanken
middag
Dat denk ik ook ja. coolquote:Op maandag 16 augustus 2004 13:51 schreef Impreza_STI het volgende:
[..]
Dan hebben wij daar een andere mening over.![]()
Kan ik jouw mening nog beinvloeden?quote:Op maandag 16 augustus 2004 13:53 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Dat denk ik ook ja. cool![]()
Mijn liefde voor Mercedes ziet diep dus denk het nietquote:Op maandag 16 augustus 2004 13:55 schreef Impreza_STI het volgende:
[..]
Kan ik jouw mening nog beinvloeden?![]()
had ik ook al gezien, maar aangezien de Autoweek 9 van de 10 keer niet klopt heb ik maar niets gezegd...quote:Op maandag 16 augustus 2004 13:54 schreef Domi het volgende:
max. vermogen 180 kW (245 pk)
5600tpm
max. koppel 350 Nm
3500tpm
dus niet 232 pk!
Ik stop toch liever m,n leuter in een vrouw dan in een flesje bierquote:Op maandag 16 augustus 2004 13:46 schreef MrX1982 het volgende:
vrouwen komen op de derde plaats
Of in een uitlaatquote:Op maandag 16 augustus 2004 14:00 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik stop toch liever m,n leuter in een vrouw dan in een flesje bier![]()
Dat is ook weer zo jaquote:Op maandag 16 augustus 2004 14:00 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik stop toch liever m,n leuter in een vrouw dan in een flesje bier![]()
ja maar ze zijn niet zo precies met de specificaties...quote:Op maandag 16 augustus 2004 14:00 schreef MrX1982 het volgende:
Autoweek is de prive onder de autobladen. Maar de site is toch best goed?
Dat is dan wel weer jammer ja. Hoogstaande kwaliteit is het blad niet dus best logisch dat het op de site ook niet top is. maar toch kijk ik regelmatig op autoweek. Zijn er betere autosites?quote:Op maandag 16 augustus 2004 14:04 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
ja maar ze zijn niet zo precies met de specificaties...
Dat is wel minder ja maar de kwaliteit van de artikelen is wel hoger vind ik. En het is niet gedrukt op wc-papier zoals de autoweek.quote:Op maandag 16 augustus 2004 14:09 schreef hermandeperman het volgende:
ik vind het altijd zo irritant dat ze om de week uitkomen!
Wekelijks roeleert
sorry hoor, maar de autokampioen is echt een baggertijdschrift... saaie redactie daar, en de brievenschrijvers, die gaan al zeiken als ze een keer te hard hebben gereden op de redactie... nouja, geef mij maar de Carros, EVO, of Autovisiequote:Op maandag 16 augustus 2004 14:08 schreef MrX1982 het volgende:
Wij hebben een abbo op de Autokampioen en soms koop ik auto motor und sport.
Site van autokampioen is brak, maar het blad is wel goed
Ik vind het een leuk blad met vaak stoere auto's en goede artikelenquote:Op maandag 16 augustus 2004 14:22 schreef Ultimora het volgende:
[..]
sorry hoor, maar de autokampioen is echt een baggertijdschrift... saaie redactie daar, en de brievenschrijvers, die gaan al zeiken als ze een keer te hard hebben gereden op de redactie... nouja, geef mij maar de Carros, EVO, of Autovisie
ik heb geen idee.... kijk ff op de site...quote:Op maandag 16 augustus 2004 14:31 schreef MrX1982 het volgende:
Ik moet straks toch nog sigaretten kopen mss meteen ff de Carros kopen. Staan er beetje leuke auto's in deze editie?
* MrX1982 houdt van Porschequote:Op maandag 16 augustus 2004 14:31 schreef hermandeperman het volgende:
als je van PorscheFerrari Lamborgini ed. houdt wel iig
stukje over de Astom Martin DB9 is geniaal (sorboharkje)quote:Op maandag 16 augustus 2004 14:31 schreef MrX1982 het volgende:
Ik moet straks toch nog sigaretten kopen mss meteen ff de Carros kopen. Staan er beetje leuke auto's in deze editie?
Dat is het vorige nummerquote:Op maandag 16 augustus 2004 14:36 schreef Ultimora het volgende:
[..]
stukje over de Astom Martin DB9 is geniaal (sorboharkje)
en de oranje etiquette is ook leuk (collumn)
Haal voor mij meteen ook ff peukenquote:Op maandag 16 augustus 2004 14:39 schreef Ultimora het volgende:
ik ben ff peuken halen.. brb.
en mij!! Scheelt weer lopenquote:Op maandag 16 augustus 2004 14:40 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Haal voor mij meteen ook ff peuken
Dat is ook weer zo ja. Genoeg plaatsen in rotterdam waar je sigaretten kan kopen.quote:Op maandag 16 augustus 2004 14:43 schreef hermandeperman het volgende:
ik nog wel 5 ofzo maar ik ga zo toch weer naar Rotterdam dus dan kom ik langs genoeg mogelijkheden om te ze halen!!
ik zag de cider direct maar die tieten vielen toen opeens op manquote:Op maandag 16 augustus 2004 15:27 schreef BazzoS het volgende:
Kijk goed naar deze foto, na ongeveer 30 seconden zie je een blikje cider verschijnen
http://picserver.org/view_image.php/287M86RBMOX8/p.jpeg
uit zwedenquote:Op maandag 16 augustus 2004 15:27 schreef BazzoS het volgende:
Kijk goed naar deze foto, na ongeveer 30 seconden zie je een blikje cider verschijnen
Shit manquote:Op maandag 16 augustus 2004 15:29 schreef Thermo het volgende:
[..]
ik zag de cider direct maar die tieten vielen toen opeens op man
![]()
uit mijn broekquote:Op maandag 16 augustus 2004 15:30 schreef Ultimora het volgende:
[..]
uit zweden
Geile chickquote:Op maandag 16 augustus 2004 15:27 schreef BazzoS het volgende:
Nogmaals: Ik had over het uiterlijk.quote:Op zondag 15 augustus 2004 23:28 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Je noemt een supra geen emotieloze auto meer als je erin gereden hebt. trust me.
[quote]
Ik heb het over uiterlijk die karakter vertoont.
[quote]
En een skyline is inderdaad erg europees. in bijna elk land zijn ze wel geleverd.
ik zie het, mijn fout, blinde ben ik.quote:Op zondag 15 augustus 2004 23:34 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Dat is geen donkervoort lijp. dat is een echte lotus super 7
Niks nieuwsquote:Op maandag 16 augustus 2004 15:59 schreef MutZ het volgende:
Mensen, ik zal er tot het einde van de week zo goed als niet zijn...
sorry...
idd.. kan TF dat nog aan alleen?quote:Op maandag 16 augustus 2004 16:06 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Niks nieuws
Alsof we je zouden missen...quote:Op maandag 16 augustus 2004 15:59 schreef MutZ het volgende:
Mensen, ik zal er tot het einde van de week zo goed als niet zijn...
sorry...
Die in mercedessen rijdenquote:Op maandag 16 augustus 2004 18:18 schreef MrX1982 het volgende:
Daarom ja. Ik woon al heel mijn leven in de buurt van Rotterdam en dat bevalt me wel. Ik hou gewoon niet zo van de stad om er te wonen. Te druk, te klein etc.
Daarnaast is Rotterdam de laatste jaren ook heel erg verloederd. Delen waar je geen blank iemand meer ziet lopen
quote:Op maandag 16 augustus 2004 18:50 schreef Impreza_STI het volgende:
[..]
Die in mercedessen rijden![]()
te klein??????? en idd... over die delen waar je geen blanke meer ziet lopen... daar woon ik dus vlakbijquote:Op maandag 16 augustus 2004 18:18 schreef MrX1982 het volgende:
Daarom ja. Ik woon al heel mijn leven in de buurt van Rotterdam en dat bevalt me wel. Ik hou gewoon niet zo van de stad om er te wonen. Te druk, te klein etc.
Daarnaast is Rotterdam de laatste jaren ook heel erg verloederd. Delen waar je geen blank iemand meer ziet lopen
tis een electronische automatische antenne enzo, luxe dus. Alleen bij deze is het motortje kapoet dus nu ff geen antenne. Moest dus een nieuwe in aangezien ik de luxe wil behouden. Het heeft immers geen nut om in een luxe uitvoering te rijden als er nix werkt toch ?quote:Op maandag 16 augustus 2004 19:16 schreef Impreza_STI het volgende:
Anders frutsel je er toch een ijzerdraadje aan![]()
en dan raam naar benee en geen ontvangst meerquote:Op maandag 16 augustus 2004 19:22 schreef Impreza_STI het volgende:
Luxe is antenne in het raam![]()
quote:Op maandag 16 augustus 2004 19:23 schreef Fugie het volgende:
[..]
en dan raam naar benee en geen ontvangst meer
Charlois is erg maar wat helemaal erg is als je over de westkruiskade looptquote:Op maandag 16 augustus 2004 18:54 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
te klein??????? en idd... over die delen waar je geen blanke meer ziet lopen... daar woon ik dus vlakbij
Jaja je hebt je punt gescoord hoorquote:Op maandag 16 augustus 2004 18:50 schreef Impreza_STI het volgende:
[..]
Die in mercedessen rijden![]()
relleh ?quote:Op maandag 16 augustus 2004 21:18 schreef PeuRac het volgende:
Sow, in de afgelopen 5wkn die ik op vakantie was, is de SC overgenomen door newbie's ofso??
Hou je mond manquote:Op maandag 16 augustus 2004 21:18 schreef PeuRac het volgende:
Sow, in de afgelopen 5wkn die ik op vakantie was, is de SC overgenomen door newbie's ofso??
*kuch* VOLVO R-SERIESquote:Op maandag 16 augustus 2004 19:36 schreef Impreza_STI het volgende:
[..]
Volvo V70 R![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Heb je mn nieuwe auto nou al gezien?quote:Op maandag 16 augustus 2004 21:51 schreef BazzoS het volgende:
[..]
Hou je mond man![]()
Nein, want je bent te lui om er een topic over te openenquote:Op maandag 16 augustus 2004 21:52 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Heb je mn nieuwe auto nou al gezien?
Waar is het "Harde Kern" gedeelte geblevenquote:Op maandag 16 augustus 2004 21:53 schreef ThaFreak het volgende:
http://www.ptaslowchat.tk/
it lives again![]()
Ik heb nog geen tijd gehad.quote:Op maandag 16 augustus 2004 21:55 schreef BazzoS het volgende:
[..]
Nein, want je bent te lui om er een topic over te openen![]()
dan maak je tijdquote:Op maandag 16 augustus 2004 21:57 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik heb nog geen tijd gehad.
volgende keer eens tot leven brengen........quote:Op maandag 16 augustus 2004 21:56 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Waar is het "Harde Kern" gedeelte gebleven![]()
wat hij zegtquote:Op maandag 16 augustus 2004 21:59 schreef BazzoS het volgende:
[..]
dan maak je tijd
wat zij zeggenquote:Op maandag 16 augustus 2004 22:00 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
wat hij zegt![]()
Nog blunders gemaakt dan offeh..?quote:Op maandag 16 augustus 2004 22:05 schreef ook_gek het volgende:
Was ik weer![]()
En ben je al zo gek als mijquote:Op maandag 16 augustus 2004 22:05 schreef Fugie het volgende:
ik niet met bazzos eens.
wegwezen danquote:Op maandag 16 augustus 2004 22:05 schreef Fugie het volgende:
ik niet met bazzos eens.
ik ook niet met jou eens.quote:Op maandag 16 augustus 2004 22:07 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
wegwezen dan![]()
ja maak't nouquote:Op maandag 16 augustus 2004 22:09 schreef ook_gek het volgende:
mensen mensen jullie moeten het eens zijn met mij
mee eens is.quote:Op maandag 16 augustus 2004 22:09 schreef ook_gek het volgende:
mensen mensen jullie moeten het eens zijn met mij
beetje rellen, meer niet.quote:Op maandag 16 augustus 2004 22:11 schreef ook_gek het volgende:
Fugie wat ben jij aan het slijmen zeg.
Wil je mee liften op min ego of zo
Lukt niet echt hequote:Op maandag 16 augustus 2004 22:12 schreef Fugie het volgende:
[..]
beetje rellen, meer niet.
je vind ook_gek echt lief hequote:Op maandag 16 augustus 2004 22:12 schreef Fugie het volgende:
[..]
beetje rellen, meer niet.
wat een gekquote:Op maandag 16 augustus 2004 22:18 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
je vind ook_gek echt lief he![]()
nopequote:Op maandag 16 augustus 2004 22:17 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Lukt niet echt he
relaxter dan jou iig, maar dat is niet zo moeilijk, zal je zelf ook wel toegeven nu.quote:Op maandag 16 augustus 2004 22:18 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
je vind ook_gek echt lief he![]()
modjesquote:Op maandag 16 augustus 2004 22:25 schreef Fugie het volgende:
[..]
nope
[..]
relaxter dan jou iig, maar dat is niet zo moeilijk, zal je zelf ook wel toegeven nu.
snap je niet ?quote:Op maandag 16 augustus 2004 22:29 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
modjeszijn ook niet lief
Nee die zijn kansloos en doen bijna nooit wat.quote:Op maandag 16 augustus 2004 22:29 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
modjeszijn ook niet lief
snap je nu wel, ik vind je nu wel ok, dat je jezelf dist enzoquote:Op maandag 16 augustus 2004 22:31 schreef Fugie het volgende:
[..]
snap je niet ?
ow is hij geen neger dan ?!quote:Op maandag 16 augustus 2004 22:36 schreef ook_gek het volgende:
negers dissen elkaar hoor![]()
Fopneger, whigga enzoquote:Op maandag 16 augustus 2004 22:36 schreef Fugie het volgende:
[..]
ow is hij geen neger dan ?!
quote:Op maandag 16 augustus 2004 22:32 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Nee die zijn kansloos en doen bijna nooit wat.
http://www.ptaslowchat.tkdoen nooit wat
![]()
Of ze zijn er om een berichtje achter te laten dat ze er niet zijn de eerste dagen
soms heeft iemand iets waardoor die niet aanwezig kan zijn
quote:Op maandag 16 augustus 2004 22:38 schreef BazzoS het volgende:
[..]
Fopneger, whigga enzo
quote:Op maandag 16 augustus 2004 22:38 schreef BazzoS het volgende:
[..]
Fopneger, whigga enzo
sorry no disrestecpa broederquote:Op maandag 16 augustus 2004 22:39 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
![]()
![]()
quote:Op maandag 16 augustus 2004 22:41 schreef Fugie het volgende:
[..]
[..]
sorry no disrestecpa broeder![]()
Nee, serieus nietquote:Op maandag 16 augustus 2004 22:44 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
, ik denk dat bassos teveel bier op heeft of zo hoor
![]()
Whahaha soms? Je bedoeld meer bijna altijd of zo goed als altijd whehehequote:Op maandag 16 augustus 2004 22:39 schreef ThaFreak het volgende:
soms heeft iemand iets waardoor die niet aanwezig kan zijn
quote:Op maandag 16 augustus 2004 22:44 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
, ik denk dat bassos teveel bier op heeft of zo hoor
![]()
zit je weer aan de crack...quote:Op maandag 16 augustus 2004 22:47 schreef BazzoS het volgende:
[..]
Nee, serieus nietik ben zo nuchter als wat, ik mag niet eens alcohol nu btw
vandaar al die kinderen zo hyperactief zijn tegenwoordig.quote:Op maandag 16 augustus 2004 22:51 schreef ook_gek het volgende:
nee aan de kinder cola dat zie je toch?
Ik drink het nooit en ik ben actief zeggen ze. Dus ik durf je het niet te zeggenquote:Op maandag 16 augustus 2004 22:52 schreef Fugie het volgende:
[..]
vandaar al die kinderen zo hyperactief zijn tegenwoordig.
ja uitzonderingen bevestigen de regel enzoquote:Op maandag 16 augustus 2004 22:53 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik drink het nooit en ik ben actief zeggen ze. Dus ik durf je het niet te zeggen
et gaat gewoon niet zo goed op moment met de rug, dus logisch dat ze rust neemt....quote:Op maandag 16 augustus 2004 22:48 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Whahaha soms? Je bedoeld meer bijna altijd of zo goed als altijd whehehe
door de rug gaanquote:Op maandag 16 augustus 2004 23:00 schreef ook_gek het volgende:
WTF doe je dan op een festival.
je heb gelijk, maar tis wel kort door de bochtquote:Op maandag 16 augustus 2004 23:05 schreef ook_gek het volgende:
Vind het allemaal prima. Maar als je weet dat je rug kapot is moet je niet naar zo iets toe gaan. Maar goed dat is mijn simpele mening. Maar kom dan niet aan zetten dat ze er HEEL soms niet is. Want als ze er is dan is het om te zeggen dat ze er niet is.
Maar goed het is een lief meisje.
je bent gewoon bezorgt dat ik overspannen raak in me eentje nuquote:Op maandag 16 augustus 2004 23:05 schreef ook_gek het volgende:
Vind het allemaal prima. Maar als je weet dat je rug kapot is moet je niet naar zo iets toe gaan. Maar goed dat is mijn simpele mening. Maar kom dan niet aan zetten dat ze er HEEL soms niet is. Want als ze er is dan is het om te zeggen dat ze er niet is.
Maar goed het is een lief meisje.
Optieven jijquote:Op maandag 16 augustus 2004 23:01 schreef Hugster het volgende:
laptopje op de bank lukt toch wel![]()
waar ga je heen op vakantie?quote:Op maandag 16 augustus 2004 23:10 schreef Fugie het volgende:
[..]
je heb gelijk, maar tis wel kort door de bocht
Ik ga pitte, nog 3 dagen en dan vakantie !
quote:Op maandag 16 augustus 2004 23:14 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Optieven jij![]()
![]()
![]()
![]()
jij mag hier helemaal niet zijn, vieze kloon![]()
![]()
thuis, doeiquote:Op maandag 16 augustus 2004 23:15 schreef BazzoS het volgende:
[..]
waar ga je heen op vakantie?
Nee dat noemen ze eerlijkquote:Op maandag 16 augustus 2004 23:10 schreef Fugie het volgende:
[..]
je heb gelijk, maar tis wel kort door de bocht
Ja vast dat zal het zijn. Want jij bent ook ZOOOO VEEEEL aan wezich hier hequote:Op maandag 16 augustus 2004 23:12 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
je bent gewoon bezorgt dat ik overspannen raak in me eentje nu![]()
* ook_gek gaat verder met doom3 uitspelen....
ooh niks byzonders, een kennis welke allang hoort te slapen. en de komende tijd druk is met andere dingen. Toch?quote:Op maandag 16 augustus 2004 23:16 schreef BazzoS het volgende:
[..]
vanwaar deze drukte?
Dude, wtf is er aan de hand?quote:Op maandag 16 augustus 2004 23:14 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Optieven jij![]()
![]()
![]()
![]()
jij mag hier helemaal niet zijn, vieze kloon![]()
![]()
Oepsquote:Op maandag 16 augustus 2004 23:21 schreef Hugster het volgende:
[..]
Dude, wtf is er aan de hand?![]()
Dude, lees ffquote:Op maandag 16 augustus 2004 23:21 schreef Hugster het volgende:
[..]
Dude, wtf is er aan de hand?![]()
quote:Op maandag 16 augustus 2004 23:23 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Oepsk dacht dat jij een kloon van een kennis was
![]()
![]()
![]()
Je moet meer tot god bidden. Wie weet word je dan slimmer ooit nog eensquote:Op maandag 16 augustus 2004 23:23 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Oepsk dacht dat jij een kloon van een kennis was
![]()
![]()
![]()
Moest jij geen pedopas gaan regelen??quote:Op maandag 16 augustus 2004 23:24 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Je moet meer tot god bidden. Wie weet word je dan slimmer ooit nog eens![]()
Neh die kans word ERG kleinquote:Op maandag 16 augustus 2004 23:31 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Moest jij geen pedopas gaan regelen??![]()
Optie 1 of 2???quote:Op maandag 16 augustus 2004 23:34 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Neh die kans word ERG klein![]()
Optie 3 gaat het min of meer wordenquote:Op maandag 16 augustus 2004 23:36 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Optie 1 of 2???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |