quote:De puntentelling:
Spelen:
Basis: 3 punten
Invallen: 1 punt
Wedstrijd:
Winst: +3
Verlies:-3
Gelijk:+1
scoren:
Doelpunt: +2
Winnende: +3
Eigen goal:-3
Keeper:
De nul houden +1
kaarten en Schorsingen:
Schorsing op basis van tv beelden: -3
Rode kaart: -3
Gele Kaart: -2
Prijzen:
Nationale beker: 10 punten
Landstitel: 15 punten
Uefacup: 20 punten
Champions League: 25 punten
Promotie/degradatie:
Promotie naar hogere divisie: 15 punten
Degradatie naar lager divisie: -15 punten
Transfer:
Verdubbeling van de startwaarde
Let Op:
- In Engeland wordt van de bekertoernooien alleen de F.A. cup gevolgd.
- De winnende goal is altijd de goal die je langs zij brengt. Dus bij een stand van 5-1 is de 2-1 de winnende.
- Om punten te scoren moet je speler wel tijdens de wedstrijd in het veld hebben gestaan. Niet gespeeld is geen punten!
- 2 x geel telt voor 1 x rood. Dus niet 2 x -2 + -3.
quote:Op zondag 15 augustus 2004 15:42 schreef methodmich het volgende:
Leontien van Nistelrooij-Slaats: 75BB
De wedstrijden van dit weekend tellen nog niet mee dus?quote:Op zondag 15 augustus 2004 16:01 schreef methodmich het volgende:
Mooi Anonimous, dan start het spel maandag, lijkt me, anders is het niet eerlijk.
Dus even mijn spelers doorgeven met wie ik wil spelen?quote:Op zondag 15 augustus 2004 16:06 schreef methodmich het volgende:
Nee, dan hebben we een schone stand. Bereken ik zo even indexen.
Ja dat mag. Kies er eentje uit de stal van Spidey. Die gooit ze net in de etalage.quote:Op zondag 15 augustus 2004 16:12 schreef Chen het volgende:
zou ik nog 1 speler er bij mogen doen aangezien Dirk Kuijt bezet was?
Del Pieroquote:Op zondag 15 augustus 2004 16:13 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ja dat mag. Kies er eentje uit de stal van Spidey. Die gooit ze net in de etalage.
1-12-2004quote:Op zondag 15 augustus 2004 16:08 schreef Spideyman het volgende:
Op de markt komen vrij:
Ludovic Giuly: 66
Alessandro Del Piero: 74
Dennis Rommedahl: 44
Samuel Eto'o: 62
En Beasley had ik ook in mijn stal, die staat er alleen niet meer bij.
quote:Op zondag 15 augustus 2004 16:10 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Eto'o hier komen
Blijkbaar niet verwerkt en de insluiting is dicht. Je zal moeten wachten tot 1 december, denk ik.quote:Op zondag 15 augustus 2004 16:21 schreef dolle_hond het volgende:
MM: ik had ook nog Olivier Sorlin, van Stade Rennes: http://sports.fr/fr/football/joueurs/2/olivier_sorlin_1292.html
Door het even te melden in het centrale topic. Dan zal ik hem op een lijst zetten van spelers die na 1 december toegevoegd kunnen worden.quote:Op zondag 15 augustus 2004 16:54 schreef Dr.Daggla het volgende:
Hoe kan ik Guily binnen halen?.
Ik doe dat wel vanavond.quote:Op zondag 15 augustus 2004 16:38 schreef methodmich het volgende:
Precies. Wie wil die indexen even in een standje zetten?
even klein bericht aan iedereen die probeert aan Beasley te komen. Die is al meer dan een maand van mij. Gaat dus niet door.quote:Op zondag 15 augustus 2004 16:27 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Zo ook Da Marcus Beasley, onderhandelingen met hen lopen momenteel.
De puntentelling staat in het topic.quote:Op zondag 15 augustus 2004 20:00 schreef VoreG het volgende:
Hoe moet ik punten berekenen dan?
En hoe bereken ik dat dan met behulp van de index?quote:Op zondag 15 augustus 2004 20:24 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
De puntentelling staat in het topic.
Ah zo, en mijn startpunten zijn nu dan euhm ik dacht 40 (mijn startindex).quote:Op zondag 15 augustus 2004 21:37 schreef mr_anonimous het volgende:
Dit weekeinde telt (tot mijn spijt ook hoor. Micoud namelijk gescoord) nog niet mee. Morgen begint het pas. Je telt de verdiende punten (bijv. 2 voor een goal van Freddie) bij je start punten op. Je trekt dan het aantal strafpunten af. En dat is je dan je nieuwe stand.
44,00 om precies te zijn.quote:Op zondag 15 augustus 2004 21:44 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ah zo, en mijn startpunten zijn nu dan euhm ik dacht 40 (mijn startindex).
Ok bedankt, gewoon na elke dag hier de punten plaatsen?quote:Op zondag 15 augustus 2004 21:46 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
44,00 om precies te zijn.
Zal het onthouden, bedankt.quote:Op zondag 15 augustus 2004 21:52 schreef mr_anonimous het volgende:
Yep. Dan date ik of iemand anders het klassement up.
Ja dat klopt.quote:Op maandag 16 augustus 2004 08:23 schreef Dylan Dog het volgende:
Dus ik zou:
Wilfred Bouma: -- 6
Arvid Smit: – 0
Paul Beekmans: -- 6
Jefferson Farfan: -- 4
Hebben gehaald?
Er is altijd maar 1 winnende goal. Maar of dat in dit geval de 1-0 is of de 5-0 daar moeten we nog even over praten.quote:Op maandag 16 augustus 2004 10:04 schreef numero_uno het volgende:
Ik vind dat er een discussie moet ontstaan over het begrip 'winnende' goal.
als je met 5-0 wint heb je 5 winnende goals![]()
Tuurlijk niet: de 1-0 is de winnende. Als je met 3-1 wint, is de 2-1 de winnende (of de 2-0)quote:Op maandag 16 augustus 2004 10:17 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Er is altijd maar 1 winnende goal. Maar of dat in dit geval de 1-0 is of de 5-0 daar moeten we nog even over praten.
Eerst maar eens kijken hoe dit uitpakt. Dan kunnen we volgend seizoen het wat aanpassen.quote:Op maandag 16 augustus 2004 11:42 schreef Magicfrankie het volgende:
misschien is het een idee om een klassement te maken op basis van rendement, dan staat de stal met de meeste groei dus bovenaan.
en moet je daar dan weer het nieuwe gemiddelde van berekenen?quote:Op maandag 16 augustus 2004 09:15 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ja dat klopt.
Ja. Je trekt eerst de verliespunten van je totaal af en telt vervolgens je winst punten erbij op.quote:Op maandag 16 augustus 2004 12:03 schreef PogueMahone het volgende:
[..]
en moet je daar dan weer het nieuwe gemiddelde van berekenen?
Dank je Vaduz. Dit is een testseizoen. Aan de hand van dit seizoen kunnen we bepalen waar de schoen wringt.quote:Op maandag 16 augustus 2004 12:12 schreef -Vaduz- het volgende:
Klasse werk MM en Anonimous, hopen dat alles redelijk vlekkeloos loopt. Het blijft natuurlijk uitproberen.
Het extra puntje erbij tellen als je 2e staatquote:Op maandag 16 augustus 2004 12:16 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dank je Vaduz. Dit is een testseizoen. Aan de hand van dit seizoen kunnen we bepalen waar de schoen wringt.
Hoe bedoel je?quote:Op maandag 16 augustus 2004 12:21 schreef VoreG het volgende:
[..]
Het extra puntje erbij tellen als je 2e staat
Clubteams alleen.quote:Op maandag 16 augustus 2004 12:42 schreef Magicfrankie het volgende:
Tellen wedstrijden in het nationale elftal eigenlijk ook mee?
Of gaat het puur om de resultaten bij de clubteams?
quote:Op zondag 15 augustus 2004 15:42 schreef methodmich het volgende:
Bjoro:
Patrick Zwaanswijk: 13
Mark de Vries: 25
Chima Onyeike: 6
Barry van Galen: 25
Theo Lucius: 16
Heeft iemand de uitslagen en prestaties uit Japanquote:Op zondag 15 augustus 2004 17:30 schreef Smeich het volgende:
69) Bjoro: 17,00
Gelukkig maar, voordat Peter Scheppink in Oranje speelt...quote:Op maandag 16 augustus 2004 12:46 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Clubteams alleen.
Alleen 1e elftalmatchen lijkt me. MM moet maar mee beslissen.quote:Op maandag 16 augustus 2004 15:40 schreef stevengerrard het volgende:
Tellen ook de wedstrijden in het beloftenelftal mee? Of alleen de wedstrijden met het 1e elftal
Hmm. wel jammer, want aan de selectie voor de nationale elftallen is ook af te lezen hoe het met een speler gaatquote:Op maandag 16 augustus 2004 12:46 schreef mr_anonimous het volgende:
Clubteams alleen.
De punten worden nu getelt door de mensen zelf, het kan dus zo zijn dat mensen hun score gaan manipulerenquote:Op maandag 16 augustus 2004 12:24 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Hoe bedoel je?
Ik vertrouw er op dat er eerlijk gespeeld word.quote:Op maandag 16 augustus 2004 16:13 schreef VoreG het volgende:
[..]
De punten worden nu getelt door de mensen zelf, het kan dus zo zijn dat mensen hun score gaan manipuleren.
Als prijzen punten opleveren vind ik dat ook promotie punten verdiend, maar in dat geval moet ook degradatie in de score worden toegevoegd met minpunten.quote:Op maandag 16 augustus 2004 18:05 schreef PogueMahone het volgende:
en promoveren levert ook punten op?
Spel dan ook goed. Als ik 2 ss zie is het Danny, niet Joris met 1 s.quote:Op zondag 15 augustus 2004 20:28 schreef dolle_hond het volgende:
MM: nogmaals gezeik mijnerzijds. ik had Joris Mathijssen (AZ) onder kontrakt, niet Danny (ken ik niet eens)
quote:Op maandag 16 augustus 2004 19:23 schreef methodmich het volgende:
[..]
Spel dan ook goed. Als ik 2 ss zie is het Danny, niet Joris met 1 s.
quote:Rob Wielaert: 4
!!quote:Santi Kolk: 5
Del Piero is van jou maar is pas inzetbaar na 1 december.quote:Op maandag 16 augustus 2004 20:41 schreef Chen het volgende:
Krijg ik nog wel me Del Piero nu want die mocht ik overnmen van die ene gozer omdat Dirk Kuijt al bezet was en ik nog geen tijd had om een vervanger door te geven
Dit is het zaakwaarnemersspel. Je houdt de resultaten van een paar door jou geclaimde spelers bij. Als je speler hebt geclaimd in het centrale zaakwaarnemerstopic dan doe je automatisch mee.quote:Op maandag 16 augustus 2004 22:37 schreef pfaf het volgende:
Wat is dit?En ik doe ook mee?
aaaaaaaaaahhhhhquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 13:01 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dit is het zaakwaarnemersspel. Je houdt de resultaten van een paar door jou geclaimde spelers bij. Als je speler hebt geclaimd in het centrale zaakwaarnemerstopic dan doe je automatisch mee.
Nee, gewoon 3 punten. Je krijgt er dus 1 extra omdat het de winnende is.quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 13:11 schreef jojomen4 het volgende:
Hey..
Een doelpunt die de winnende is is 5 punten waard? 2+3, toch?
En wie houd het bij?quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 13:12 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Nee, gewoon 3 punten. Je krijgt er dus 1 extra omdat het de winnende is.
Nee, de inschrijftermijn is nu voorbij. Wel kun je je opgeven in het centrale topic en dan doe je volgend seizoen gewoon mee. Of je moet het zo leuk vinden dat je in de nieuwe transferperiode instroomt in december? Maar dan heb je wel een achterstand.quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 13:11 schreef pfaf het volgende:
[..]
aaaaaaaaaahhhhh
Kan ik nog spelers toevoegen?
Jij houdt zelf de prestaties van je spelers bij. Ik of iemand anders daten het klassement up.quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 13:15 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
En wie houd het bij?Ik heb niet altijd even hard opgelet
en aangezien er verschillende topics zijn (volgens mij wel 4, 1 voor foto's, 1 voor de inschrijving, 1 voor de startwaarden en de originele opeis-topic
) ben ik niet overal van op de hoogte.
Wie houd het dus bij?
quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 13:11 schreef pfaf het volgende:
[..]
aaaaaaaaaahhhhh
Kan ik nog spelers toevoegen?
Oki, en welke dag van de week moeten we de scoren melden? En ik welk topic?quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 13:16 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Jij houdt zelf de prestaties van je spelers bij. Ik of iemand anders daten het klassement up.
Kijk dat vind ik nou ook van mijn stal. Alleen Baggio lijkt geen punten extra te scoren.quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 13:13 schreef jojomen4 het volgende:
Owjah! Ik heb de mooiste stal!Een mengsel van Talent en al bewezen kwaliteit met een van de hoogste gemiddeldes (met een groep van 10 man)
.
100 punten Nedvedquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 13:19 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Kijk dat vind ik nou ook van mijn stal. Alleen Baggio lijkt geen punten extra te scoren.![]()
In het topic waarzaakwaarnemersspel als titel staat.quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 13:19 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Oki, en welke dag van de week moeten we de scoren melden? En ik welk topic?![]()
Enne geld het voor alle officiele wedstrijden? Want in Engeland hebben ze dus zeg maar 3 cups ofzodie jongens zouden dus meer wedstrijden spelen en meer punten kunnen krijgen. (Als dit nog niet besloten is lijkt me het beste Alleen de competitie te pakken, en daar de 1ste 34 wedstrijden van te nemen omdat je anders krijgt dat de Spaanse spelers 4 wedstrijden meer spelen).
Als dit alles al is besloten en aangegeven moet je me maar ff de link geven als je wilt, anders blijf ik vragen
Pavel is die 100 puntjes meer dan waard. Wereldvoetballer van het jaar geweest (zie mijn stal in beeld voor het bewijs)quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 13:20 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
100 punten Nedvedcompetitie vervalsing!
![]()
En die andere vragen?quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 13:23 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
In het topic waarzaakwaarnemersspel als titel staat.
Deze: Het Grote Zaakwaarnemerstopic deel: 4 is voor het claimen van nieuwe spelers, discussies over eigendomsrechten enzo. En deze: Zaakwaarnemers: Uw stal in beeld is voor fotos van je stal. Punten die daar gepost worden er niet bij geteld.
Gracias! Voorronde CL telt dus ook meequote:Op dinsdag 17 augustus 2004 13:27 schreef mr_anonimous het volgende:
We doen. Competitie, Europees voetbal en 1 bekertoernooi. In Engeland is dat dus de F.A. cup.
je bedoelt de Nacompetitie PM?quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 13:29 schreef PogueMahone het volgende:
en promotie/degradatie?
Daar moet ik het nog even met MM over hebben of we die ook mee laten tellen of we gewoon vanaf de officiele eerste speeldag de ECtoernooi pas laten tellen.quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 13:29 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Gracias! Voorronde CL telt dus ook meeHopen da Raul er paar inprikt
![]()
![]()
Mmm probeer mm ff over te halen danquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 13:32 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Daar moet ik het nog even met MM over hebben of we die ook mee laten tellen of we gewoon vanaf de officiele eerste speeldag de ECtoernooi pas laten tellen.
Ja maar helemaal eerlijk is het niet voor Uefacuppers die zijn namelijk al direct geplaatst. En tegenover de zaakwaarnemers met jongens uit middenmootteams en eerste divisieclubs is het helemaal oneerlijk omdat zij sowieso al minder punten halen.quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 13:35 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Mmm probeer mm ff over te halen danDat hoort er gewoon bij he
ook voor de Uefa, dus gewoon maar ff erbij doen!
jepquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 13:43 schreef mr_anonimous het volgende:
Of extra punten voor promotie en strafpunten voor degradatie PM?
Ja, dat maakt geen verschil. Ik zal er met MM over hebben of er ook nog punten en verliespunten voor promotie en degradatie moeten komen.quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 15:37 schreef PogueMahone het volgende:
[..]
jep
en spelen in lagere divisies levert evenveel op als op het hoogste niveau?
Gewoon bij het totaal optellen.quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 15:41 schreef jojomen4 het volgende:
Nog even 1 dingetje
Als een speler 7 punten scoort in 1 week. Moet je dat dus gewoon bij het gemiddelde optellen wat je nu hebt? Of moet je alle scores (inclusief de startwaardes) per speler bekijken en dan pas het gemiddelde per bureau uitrekenen?
78quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 00:39 schreef twi het volgende:
methodmich, hoe schat je Chivu in?
Alle punten vanaf maandag, dus alle duels.quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 16:53 schreef mr_anonimous het volgende:
Bericht voor MM:
-Tellen we ook de CL-kwalificatieduels mee of tellen we die pas vanaf de eerste officiele speelronde?
- Doen we ook punten erbij bij een promotie en punten eraf bij degradatie
- Hoeveel punten krijg je voor een transfer erbij? (of in sommige gevallen eraf)
Whahahahhahahaha Salgado is ook 78quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 17:36 schreef methodmich het volgende:
[..]
78
Goed gepresteerd in de CL? Door die 6 gelukkige stuiterballen toen? Bij de meeste jongere is het een nadeel en krijgen ze lagere waardes. En hij is verdedigend en opbouwend minder dan Salgado.quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 17:50 schreef methodmich het volgende:
Chivu is aanvoerder van een nationaal elftal, heeft goed gepresteerd in de CL en een aardig jaar gehad bij Roma en is veel jonger dan Salgado. Bovendien zijn startwaarden bindend.
Mogen er nog spelers bijgeplaatst worden dan?quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 17:36 schreef methodmich het volgende:
[..]
78
Niet gekocht vanwege kwaliteitsgebrekquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 18:58 schreef methodmich het volgende:
Jouw Real had Cris dolgraag gekocht. Zegt toch wel genoeg?
Plus dat ik ook de marktwaarde van voetballers heb meegenomen. Die ligt voor Chivu hoger dan voor Salgado bijvoorbeeld.
Twi heeft gelijk. Ik heb over zijn post heengelezen of Chivu overgeslagen.quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 19:21 schreef methodmich het volgende:
Dan heeft ie pech en moet ie wachten tot 1-12.
Moet Twi wel even zelf zijn startwaarde opnieuw berekenen en de lijst zelf even aanpassen.quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 19:27 schreef methodmich het volgende:
Okee. Dan moet ie niet wachten en heeft ie geluk.
Als jij en nog iemand dan volgend jaar een first division spel bij houden dan houden MM en ik wel de liga met de betere spelers in de gaten. Want ik heb geen zin om beide te doen.quote:Op maandag 16 augustus 2004 21:04 schreef Yeahinho het volgende:
He, dit topic was ik al aan het zoeken!
Erg goed werk van methodmich en mr_anonimous, maar toch jammer dat dit spel niet echt bij te houden is. Ik begrijp dat het voor de lol is, maar je kunt Brayton Biekman en Thierry Henry gewoonweg niet vergelijken... Biekman krijgt hooguit een keer een paar punten als ie speelt of per ongeluk een doelpunt maakt, terwijl Henry wel weer minstens 20 goals zal gaan maken en ook kan gaan voor de hoofdprijzen waar flink wat punten mee te verdienen zijn.
Enne, hoevaak moet ik nog zeggen dat mijn bureau uit 2 verschillende stallen bestaat?
Dolle_Hond had dus gewoon moeten zwijgen.quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 19:57 schreef methodmich het volgende:
Ja, doe maar punt eraf. Danny heeft meer talent.
joris zal dit seizoen gewoon punten scoren bij AZquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 19:59 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dolle_Hond had dus gewoon moeten zwijgen.
Nee, aan het eind van het seizoen kijken we gewoon wiens stal het meeste punten heeft vergaard.quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 21:30 schreef dolle_hond het volgende:
is er een maximum aantal punten dat een speler kan hebben gedurende het seizoen?
Tot 1 December (dan opent de transfermarkt weer) mag je alleen over Dirkie beschikken. Je kan wel alvast wat spelers claimen in het centrale topic.quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 22:45 schreef Staanplaats het volgende:
Ah, zie inene dat ik ook mee doe aan dit spel. Kan toch gewoon nog spelers toevoegen of moet ik het alleen met 'Dirruk' doen?
Is er nog een regelement?
Ah, okay. Morgen maar is over buigen dan. En even een goede naam voor me bureau bedenkenquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 22:47 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Tot 1 December (dan opent de transfermarkt weer) mag je alleen over Dirkie beschikken. Je kan wel alvast wat spelers claimen in het centrale topic.
Da gaat nie meerquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 22:45 schreef Staanplaats het volgende:
Ah, zie inene dat ik ook mee doe aan dit spel. Kan toch gewoon nog spelers toevoegen of moet ik het alleen met 'Dirruk' doen?
Is er nog een regelement?
Met de aanvulling:quote:Op zondag 15 augustus 2004 15:58 schreef mr_anonimous het volgende:
De puntentelling:
Spelen:
Basis: 3 punten
Invallen: 1 punt
Wedstrijd:
Winst: +3
Verlies:-3
Gelijk:+1
scoren:
Doelpunt: +2
Winnende: +3
Eigen goal:-3
kaarten en Schorsingen:
Schorsing op basis van tv beelden: -3
Rode kaart: -3
Gele Kaart: -2
Prijzen:
Nationale beker: 10 punten
Landstitel: 15 punten
Uefacup: 20 punten
Champions League: 25 punten
daarom zou een plafond wel leuk zijn, bijvoorbeeld als een speler 200 punten heeft is hij absolute topper en kan hij zijn positie alleen per week vasthouden door geen - punten te scoren.quote:Op woensdag 18 augustus 2004 12:00 schreef Stpan het volgende:
Trouwens, gaat het om wie de meeste punten haalt? of wie relatief het meeste groeit? dat laatste lijkt me het leukst zodat de stallen met minder grote namen ook een kansje maken.
En als het eerst 5-0 wordt en dan pas 5-1? Is dan de eerste of de tweede goal de winnende? De eerste dan toch?quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 22:53 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
- De winnende goal is altijd de goal die je langs zij brengt. Dus bij een stand van 1-5 is de 2-1 de winnende.
Aan de hand van het eindtotaal kunnen we natuurlijk een een groeipercentage meten.quote:Op woensdag 18 augustus 2004 15:46 schreef methodmich het volgende:
Je groei is ook wel leuk, in procenten. Of twee klassementen, 1 qua groei en 1 qua totaal.
Waarom heeft Kanu punten gekregen?quote:Op maandag 23 augustus 2004 14:44 schreef -Vaduz- het volgende:
De eerste punten:
Nwankwo Kanu: 4
Mathieu Flamini: 4
Francesc Fabregas: 6
Martijn Meerdink: 1
Richard Haklander: 2
Patrice Evra: 3
Alberto Luque: -
Peter Scheppink: -
Jack Tuyp: 0
Gerald Sibon: 4
Basisplaats en gelijkspel.quote:Op maandag 23 augustus 2004 15:01 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Waarom heeft Kanu punten gekregen?
Welke wedstrijd?quote:Op maandag 23 augustus 2004 15:04 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Basisplaats en gelijkspel.
Roflol, sorry ik dacht dat ie nog bij Arsenal zat.quote:Op maandag 23 augustus 2004 15:08 schreef -Vaduz- het volgende:
WBA- Aston Villa (1-1) Gisteren gespeeld.
quote:Op maandag 23 augustus 2004 15:09 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Roflol, sorry ik dacht dat ie nog bij Arsenal zat.
Jouw post in het inschrijvingstopic is denk ik per ongeluk niet meegenomen. Anonymous en MM moeten daar maar ff naar kijken. Verder krijgen de spelers punten op de wijze die Anonymous hierboven heeft gezet. Het gemiddeld aantal punten per stal is uitgerekend. Later wordt er gekeken welke stal het meeste winst heeft gemaakt.quote:Op maandag 23 augustus 2004 14:51 schreef Mindlight het volgende:
Zou iemand zo vriendelijk willen zijn mij de beginselen van dit spel uit te leggen, of mij te voorzien van een linkje zodat ik misschien ga begrijpen hoe het werkt en waar mijn stal vandaan komt
In het inschrijvingstopic heb ik geheel andere spelers genoemd dan de stal waar ik het nu mee moet doen
Inschrijving Zaakwaarnemersspel
Bij voorbaat dank
ze zijn heeeel zelfstandig...ik ontvang alleen maar de premiesquote:Op maandag 23 augustus 2004 15:52 schreef Suijk het volgende:
Wat een suffe zaakwaarnemer ben je, als je je eigen spelers niet in de gaten houdt zeg!
quote:Op maandag 23 augustus 2004 15:57 schreef Biertjuhhhh het volgende:
hee ik had koen van de laak en karim bridji ook in mijn stal staan maar ik zie hem niet
quote:Pascalheister:
Mark van Bommel: 65 +3 +3 +2 =73
Michael Lamey: 22 +0 =22
Jasar Takak: 15 +0 = 15
Gino Coutinho: 8 +0 = 8
totaal = 118/4=29,5 punten
Of als je in het veld komt (wissel).quote:Op maandag 23 augustus 2004 20:29 schreef pascalheister het volgende:
mm tellen de wedstrijdpunten (winst, verlies, gelijk) ook als je niet in de basis staat?
Wat bedoel je hier precies mee?quote:Op maandag 23 augustus 2004 20:22 schreef methodmich het volgende:
Geen discussie meer mogelijk!
Nee, je spelers moeten in het veld hebben gestaan.quote:Op maandag 23 augustus 2004 20:29 schreef pascalheister het volgende:
mm tellen de wedstrijdpunten (winst, verlies, gelijk) ook als je niet in de basis staat?
Mindlight in welk topic heb je ze geclaimd. In het centrale topic, in het inschrijvingen topic of in het stal in beeld topic?quote:Op maandag 23 augustus 2004 22:29 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Wat bedoel je hier precies mee?
Ik heb toch duidelijk mijn team neergezet, met de 5 oud-excelsiorspelers? En ineens doe ik mee met Seedorf en Buijs....
Hij heeft zelfs iemand punten gegeven die niet eens in Amsterdam was. (Trabelsi)quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 11:10 schreef pascalheister het volgende:
Dan mag twi zijn lijstje aanpassen
heeft bij bankzitters ook punten voor de winst gegeven
quote:Op maandag 23 augustus 2004 21:51 schreef dolle_hond het volgende:
kunnen spelers onder de 0 komen?
mijn kemi augustien gaat dan van 1 naar -1
Technisch gezien wel, maar MM moet daar maar ook maar even zijn oordeel over geven.quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 12:05 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
Had je ook wel duidelijker mogen zeggen danquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 11:12 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Hij heeft zelfs iemand punten gegeven die niet eens in Amsterdam was. (Trabelsi)![]()
Ohh ok prima, zal het doen voor die tijdquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 11:14 schreef mr_anonimous het volgende:
Mindlight je hebt ze in het verkeerde topic geclaimd. Post ze even in het centrale topic, dan zijn ze vanaf 1 december inzetbaar.
Dat is wel waar maar als er geen aftrek is dan is het ook weer niet helemaal eerlijk.quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 19:42 schreef Suijk het volgende:
Dan 2 punten voor de nul houden en geen voor tegendoelpunten. Keepers stijgen anders minder snel, doordat ze nooit een goal maken?
Waarom niet? Hoe krijgt een aanvaller dan een aftrek (naast de kaarten, die een keeper ook kan krijgen)quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 19:46 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dat is wel waar maar als er geen aftrek is dan is het ook weer niet helemaal eerlijk.
Lijkt me nietquote:Op woensdag 25 augustus 2004 16:14 schreef dolle_hond het volgende:
levert plaatsing voor CL of UEFA-cup tournooi (via intertoto bv. ) nog iets op?
en het feit dat rosenborg na 90 minuten 2-1 achterstond en na verlenging 2-3 winst, moet ik dan de winst of het verlies rekenen?
en de stand na 90 of 120 minutenquote:Op woensdag 25 augustus 2004 16:42 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Lijkt me nietanders kunnen we bezig blijven gaan.
quote:Op woensdag 25 augustus 2004 16:51 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
en de stand na 90 of 120 minuten![]()
Het was een verliespartij. Als het niet om plaatsing had gegaan was het ook gewoon een verliespartij geweest.quote:Op woensdag 25 augustus 2004 16:14 schreef dolle_hond het volgende:
levert plaatsing voor CL of UEFA-cup tournooi (via intertoto bv. ) nog iets op?
en het feit dat rosenborg na 90 minuten 2-1 achterstond en na verlenging 2-3 winst, moet ik dan de winst of het verlies rekenen?
Nedved heeft gister toch gewonnen en gescoort?quote:Op donderdag 26 augustus 2004 12:43 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik zag net dat Johan Micoud toch dit weekeinde in actie kwam voor de beker mijn weekendscore is dus:
Kaká = 6 punten
El Hamdaoui = 0 punten
Ono = 6 punten
C. Ronaldo= 6 punten
B. Kalou = 9 punten
Micoud = 9 punten
Nedved = 0
Zanetti = 0
Vieira = 0
Baggio = 0
------------------------=
37 punten
Post ze even in het centrale topic dan doen ze vanaf 1 december mee.quote:Op maandag 23 augustus 2004 15:57 schreef Biertjuhhhh het volgende:
hee ik had koen van de laak ook in mijn stal staan maar ik zie hem niet
Eerst het klassement van het weekeinde posten dan zal ik morgen of vanavond even de update van de CLwedstrijden posten.quote:Op donderdag 26 augustus 2004 12:51 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Nedved heeft gister toch gewonnen en gescoort?
Klopt ja thanx.quote:Op donderdag 26 augustus 2004 13:18 schreef jojomen4 het volgende:
Hey Ano.. Waar ben jij mee bezigOno verdient volgens mij ook 1 punt meer
Gesundheit.quote:Op donderdag 26 augustus 2004 14:42 schreef Smeich het volgende:
*hoest*
cl kwalificatie zit daar niet bij in toch?quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 21:00 schreef mr_anonimous het volgende:
De update van de wedstrijden van afgelopen week inclusief de CL kwalificatie.
11) Pascal Heister was 27,50 = 29, 50
en dat wordt nu zo (na cl voorronde en competitie afgelopen weekend):quote:Pascalheister:
Mark van Bommel: 65 +3 +3 +2 =73
Jasar Takak: 15 +0 = 15
totaal = 118/4=29,5 punten
quote:Pascalheister:
Mark van Bommel: 73 +3 +3 +1 +1 -2 = 79
Jasar Takak: 15 +0 =15
totaal = 124/4 =31punten
2de divisie in Espańaquote:Op maandag 30 augustus 2004 11:18 schreef dolle_hond het volgende:
heeft iemand een site waarop ik opstellingen van portugese wedstrijden en 2e divisie in spanje kan bekijken
zahovic zit bij benficaquote:Op maandag 30 augustus 2004 11:31 schreef jojomen4 het volgende:
Zahovic zeker![]()
De link doet het prima, mooi gemaakt!quote:Op maandag 30 augustus 2004 12:19 schreef twi het volgende:
Kan iemand deze link trouwens testen?
Ja, al je punten optellen of aftrekken en delen door het aantal spelers in je stal.quote:Op maandag 13 september 2004 12:54 schreef Lionheaad het volgende:
Hé waarom had ik deze topic nooit gezien???![]()
Nou dan maar ff bijwerken:
Jeffrey Leiwakabessy: 15+3+3=21
Gentenaar: 33+(3x3)+3-(2x3)=39
Romano Denneboom: 11+(3x3)+3+2-(2x3)=19
Stijn Schaars: 4
Wegh: 1+(3x3)+3-(2x3)-2= 5
Nieuwe waarde=88/5=17,6
Doe ik het nou goed???
DD bereken ook alsjeblieft je nieuwe index. Dat scheelt mij rekenwerk als ik de update van het klassement maak.quote:Op maandag 13 september 2004 12:58 schreef Dylan Dog het volgende:
Wilfred Bouma: +6
Hidetoshi Nakata: 0
Arvid Smit: 0
Paul Beekmans: 0
Jefferson Farfan: +6
Tuurlijk: zou je me kunnen zeggen wat de waarden van de verschillende spelers nu zijn of voor dit weekend waren??quote:Op maandag 13 september 2004 13:01 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
DD bereken ook alsjeblieft je nieuwe index. Dat scheelt mij rekenwerk als ik de update van het klassement maak.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |