joris zal dit seizoen gewoon punten scoren bij AZquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 19:59 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dolle_Hond had dus gewoon moeten zwijgen.
Nee, aan het eind van het seizoen kijken we gewoon wiens stal het meeste punten heeft vergaard.quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 21:30 schreef dolle_hond het volgende:
is er een maximum aantal punten dat een speler kan hebben gedurende het seizoen?
Tot 1 December (dan opent de transfermarkt weer) mag je alleen over Dirkie beschikken. Je kan wel alvast wat spelers claimen in het centrale topic.quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 22:45 schreef Staanplaats het volgende:
Ah, zie inene dat ik ook mee doe aan dit spel. Kan toch gewoon nog spelers toevoegen of moet ik het alleen met 'Dirruk' doen?
Is er nog een regelement?
Ah, okay. Morgen maar is over buigen dan. En even een goede naam voor me bureau bedenkenquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 22:47 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Tot 1 December (dan opent de transfermarkt weer) mag je alleen over Dirkie beschikken. Je kan wel alvast wat spelers claimen in het centrale topic.
Da gaat nie meerquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 22:45 schreef Staanplaats het volgende:
Ah, zie inene dat ik ook mee doe aan dit spel. Kan toch gewoon nog spelers toevoegen of moet ik het alleen met 'Dirruk' doen?
Is er nog een regelement?
Met de aanvulling:quote:Op zondag 15 augustus 2004 15:58 schreef mr_anonimous het volgende:
De puntentelling:
Spelen:
Basis: 3 punten
Invallen: 1 punt
Wedstrijd:
Winst: +3
Verlies:-3
Gelijk:+1
scoren:
Doelpunt: +2
Winnende: +3
Eigen goal:-3
kaarten en Schorsingen:
Schorsing op basis van tv beelden: -3
Rode kaart: -3
Gele Kaart: -2
Prijzen:
Nationale beker: 10 punten
Landstitel: 15 punten
Uefacup: 20 punten
Champions League: 25 punten
daarom zou een plafond wel leuk zijn, bijvoorbeeld als een speler 200 punten heeft is hij absolute topper en kan hij zijn positie alleen per week vasthouden door geen - punten te scoren.quote:Op woensdag 18 augustus 2004 12:00 schreef Stpan het volgende:
Trouwens, gaat het om wie de meeste punten haalt? of wie relatief het meeste groeit? dat laatste lijkt me het leukst zodat de stallen met minder grote namen ook een kansje maken.
En als het eerst 5-0 wordt en dan pas 5-1? Is dan de eerste of de tweede goal de winnende? De eerste dan toch?quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 22:53 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
- De winnende goal is altijd de goal die je langs zij brengt. Dus bij een stand van 1-5 is de 2-1 de winnende.
Aan de hand van het eindtotaal kunnen we natuurlijk een een groeipercentage meten.quote:Op woensdag 18 augustus 2004 15:46 schreef methodmich het volgende:
Je groei is ook wel leuk, in procenten. Of twee klassementen, 1 qua groei en 1 qua totaal.
Waarom heeft Kanu punten gekregen?quote:Op maandag 23 augustus 2004 14:44 schreef -Vaduz- het volgende:
De eerste punten:
Nwankwo Kanu: 4
Mathieu Flamini: 4
Francesc Fabregas: 6
Martijn Meerdink: 1
Richard Haklander: 2
Patrice Evra: 3
Alberto Luque: -
Peter Scheppink: -
Jack Tuyp: 0
Gerald Sibon: 4
Basisplaats en gelijkspel.quote:Op maandag 23 augustus 2004 15:01 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Waarom heeft Kanu punten gekregen?
Welke wedstrijd?quote:Op maandag 23 augustus 2004 15:04 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Basisplaats en gelijkspel.
Roflol, sorry ik dacht dat ie nog bij Arsenal zat.quote:Op maandag 23 augustus 2004 15:08 schreef -Vaduz- het volgende:
WBA- Aston Villa (1-1) Gisteren gespeeld.
quote:Op maandag 23 augustus 2004 15:09 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Roflol, sorry ik dacht dat ie nog bij Arsenal zat.
Jouw post in het inschrijvingstopic is denk ik per ongeluk niet meegenomen. Anonymous en MM moeten daar maar ff naar kijken. Verder krijgen de spelers punten op de wijze die Anonymous hierboven heeft gezet. Het gemiddeld aantal punten per stal is uitgerekend. Later wordt er gekeken welke stal het meeste winst heeft gemaakt.quote:Op maandag 23 augustus 2004 14:51 schreef Mindlight het volgende:
Zou iemand zo vriendelijk willen zijn mij de beginselen van dit spel uit te leggen, of mij te voorzien van een linkje zodat ik misschien ga begrijpen hoe het werkt en waar mijn stal vandaan komt
In het inschrijvingstopic heb ik geheel andere spelers genoemd dan de stal waar ik het nu mee moet doen
Inschrijving Zaakwaarnemersspel
Bij voorbaat dank
ze zijn heeeel zelfstandig...ik ontvang alleen maar de premiesquote:Op maandag 23 augustus 2004 15:52 schreef Suijk het volgende:
Wat een suffe zaakwaarnemer ben je, als je je eigen spelers niet in de gaten houdt zeg!
quote:Op maandag 23 augustus 2004 15:57 schreef Biertjuhhhh het volgende:
hee ik had koen van de laak en karim bridji ook in mijn stal staan maar ik zie hem niet
quote:Pascalheister:
Mark van Bommel: 65 +3 +3 +2 =73
Michael Lamey: 22 +0 =22
Jasar Takak: 15 +0 = 15
Gino Coutinho: 8 +0 = 8
totaal = 118/4=29,5 punten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |