abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_21295175
[al zou hij bestaan]

Is God eigenlijk niet een mislukte premier? Hij laat alles in het honderd lopen, hij kan zijn volk (de mensheid) geen leiding geven, getuige van alle oorlogen en andere waarzin. Verzint een totaal mislukt schepsel dat niet eens kan overleven zonder een mobieltje of tandenborstel, laat iedereen onnodig lijden door voedseltekorten, ziektes en handelstekorten en vind het schijnbaar grappig om mensen in angst te laten leven door allerlei geloofjes te stichten omdat mensen anders naar de hel gaan. Is God een beetje Balkenende?

[/al zou hij bestaan]
pi_21295193
LOL
pi_21295196
je kunt de wereld niet perfect laten zijn als er mensen werken..
pi_21295434
nice, alleen god heeft tenminste een goed kapsel
  zondag 15 augustus 2004 @ 00:50:52 #5
19194 Oversight
◢◤
pi_21295466
het ligt aan de coalitie met Allah en Boedha.

Bilateraal overleg op wolkniveau heeft nog niets opgeleverd.
◢◤
pi_21295677
Ik denk wel dat het godslasterlijk is om GOD met Balkenende te vergelijken.....
pi_21295686
God Peter Balkenende
  zondag 15 augustus 2004 @ 01:11:29 #8
19194 Oversight
◢◤
pi_21295727
quote:
Op zondag 15 augustus 2004 01:07 schreef lexiene het volgende:
Ik denk wel dat het godslasterlijk is om GOD met Balkenende te vergelijken.....
eerder andserom...
◢◤
pi_21295895
quote:
Op zondag 15 augustus 2004 01:11 schreef Oversight het volgende:

[..]

eerder andserom...
Balkenende is god?
pi_21295933
quote:
Op zondag 15 augustus 2004 01:23 schreef Knoekie het volgende:

[..]

Balkenende is god?
Je IP-adres is 127.0.0.1 Bij misbruik van dit forum kunnen we je provider op de hoogte stellen.
In geval van illegale praktijken verlenen wij volledige medewerking aan justitie.
  zondag 15 augustus 2004 @ 01:39:10 #11
19194 Oversight
◢◤
pi_21296079
quote:
Op zondag 15 augustus 2004 01:11 schreef Oversight het volgende:

[..]

eerder andserom...
balkenendelasterlijk om hem met god te vergelijken....
◢◤
  zondag 15 augustus 2004 @ 03:41:43 #12
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_21297037
balkenende is een debiel
en god bestaat niet.

waarom :

1 : logica
2 : geschiedenis beter lezen , met name de sumerische geschiedenis in combinatie met het o zo gevreesde satanisme.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_21297389
quote:
Op zondag 15 augustus 2004 03:41 schreef BaajGuardian het volgende:
balkenende is een debiel
en god bestaat niet.

waarom :

1 : logica
2 : geschiedenis beter lezen , met name de sumerische geschiedenis in combinatie met het o zo gevreesde satanisme.
Gut dit verklaard ECHT het goed en kwaad in de wereld meesterlijk
  zondag 15 augustus 2004 @ 05:21:01 #14
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_21297397
ik verklaar niks , ik geef alleen weer wat het zijn
pi_21297407
Dus volgens logica bestaan tornadoos niet overstromingen kwamen nooit voor en wolken bestaan niet uit kristallen.Mwah.

Beste baaj god is geen logica
  zondag 15 augustus 2004 @ 09:35:59 #16
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_21297784
God verliest zijn macht, er zijn andere machten in het universum die te lang zijn onderdrukt, en die nu verzetsstrijd aan het voeren zijn

Heb contact vaker met ze, ze zijn als vele mensen. Maar kunnen nog niet echt de aarde benaderen door een blokkade. Blokkade wordt opgeheven binnen afzienbare tijd.

Kwestie van geduld
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
pi_21297999
quote:
Op zondag 15 augustus 2004 00:35 schreef pberends het volgende:
[al zou hij bestaan]

Is God eigenlijk niet een mislukte premier? Hij laat alles in het honderd lopen, hij kan zijn volk (de mensheid) geen leiding geven, getuige van alle oorlogen en andere waarzin. Verzint een totaal mislukt schepsel dat niet eens kan overleven zonder een mobieltje of tandenborstel, laat iedereen onnodig lijden door voedseltekorten, ziektes en handelstekorten en vind het schijnbaar grappig om mensen in angst te laten leven door allerlei geloofjes te stichten omdat mensen anders naar de hel gaan. Is God een beetje Balkenende?

[/al zou hij bestaan]
Vriend God ben jij, jij en jij en ik en iedereen en alles wat is.
Geloof je in Je Zelf? zo ja, dan geloof je in God, Leven, Energie, Universum WCpapier ,Whatever. (geef het maar een naam alles is goed)
God is zo'n beladen woord.
Nu weet je hoe het zit en waarom het een puinhoop is in de wereld (vindt je? ja, ik vind)
we doen het ons dus zelf aan.
Wat een macht hebbeen we eigenlijk om te veranderen en te Zijn wie je Bent, want WIJ zijn God.
jammer dat veel mensen nog slapen (onbewust)
wake up.
Wat een Liefje ben ik he?
gaap..,
welterusten.
pi_21298083
quote:
Op zondag 15 augustus 2004 00:35 schreef pberends het volgende:
Meer een WFL topic dit?

Wie laat hier nou alles in het honderd lopen? God of de mens zelf? Is erg makkelijk om God te schuld te geven voor de problemen die er op aarde zijn. Beschouw het kapitalisme en de daar uit voortvloeiende bezittingsdrang (land/geld) maar als (gedeeltelijke) oorzaak voor oorlog en honger, om het maar even heel kort door de bocht uit te drukken.

Voor God is dit allemaal ervaring, net zoals dat voor ons is, omdat wij God zijn en God is ons. Alleen zijn wij op ramkoers momenteel, als wij zo doorgaan hebben we straks geen wereld meer. En daarom is het noodzakelijk dat er e.e.a. gaat veranderen. En dus gebeurt dat ook. Wezenlijk maakt het voor God NIET UIT, maar toch zullen wij de kans krijgen het te redden hier . Vandaar het groeiende bewustzijn bij zovelen de afgelopen tientallen jaren.

Iedereen zijn eigen geloof, iedereen zijn eigen God, is niks mis mee. Wat misschien handig is, is stoppen met het roepen dat jouw God de juiste en de enige is. Voor JOU ja, niet voor iemand anders misschien. Er zijn net zoveel geloven en goden op aarde als dat er mensen zijn.

Shiiiit wat een ongewoon felle post voor een zondagochtend... sorry hoor...
  zondag 15 augustus 2004 @ 11:00:21 #19
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_21298464
Het zijn de mensen die macht hebben, net zoals God macht heeft. Wie heeft de vliegen laten ontstaan? De mens niet. Maar misschien waren het 2 Goden die aan het programmeren waren.

Voor Christus had je Egyptische telling, daarna kreeg je Christus die opnieuw begon met tellen. Waarom zijn ze niet doorgegaan met tellen? Misschien was Christus op dat moment sterker? En heeft hij de touwtjes in handen weten te krijgen. De macht van Christus is aan het afnemen, daar zijn bepaalde wezens al bezig mee geweest, vanaf het moment dat hij uit het niets tevoorschijn kwam. Nu is het zaak om het af te ronden.

[ Bericht 18% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 15-08-2004 11:10:52 ]
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
pi_21301906
God gaf ons vrije wil, dus waarom zou hij verantwoordelijk moeten zijn voor onze daden? als hij bestond
Niets.
  zondag 15 augustus 2004 @ 18:24:58 #21
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_21306772
de goden zullen doden , voordat de ouden weer heersen.

zo staat het in het geschrift van kutulu.
pi_21307817
leuk dat er elke keer geschiedenis en oude geschriften bij worden gehaald. (weinig interessant voor me)
Teneerste leef ik NU en gaat het om NU, voor de rest interesseerd (dat soort) geschiedenis mij geen zak. we leren er niks van, ja angst inprenten bij het volk (schaapjes)
Je moet maar geloven of het allemaal waar is geweest hoe het staat geschreven..welke geschiedenis dan ook.
macht is waar het om gaat, en dus 'vroeger' ook
dus tijd om ZELF na te denken en handelen wat ik allang doe ipv oude geschriftjes lezen (leren)

Balkenende is een mislukte god.
slaafje zijn, opdrachten uitvoeren en de boel sussen is zijn taak. een lulgod dus.
  zondag 15 augustus 2004 @ 19:14:45 #23
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_21307977
Stel die vraag aan Oogstmeer en hij zal 100% woorden als "epilepsie" en "geestesziek" gebruiken

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_21317880
Ik denk eerder dat (ff gezien dit scenario) God er dan wel meerdere werelden en volkeren op na houdt.
Een beetje united planets ofzo en hij is dan president. Een Koffi Anan.

Wij zijn dan het moslimstaatje dat zichzelf niet kan handhaven en waar in de toekomst waarschijnlijk ingegrepen moet worden.
pi_21426949
God....

hahahaha.

'HIJ' bestaat natuurlijk niet.
'HET' bestaat natuurlijk wel.

Je vraag is een impliciete 'waarom'-vraag.

De persoon van de waarom-vraag staat met een been buiten het leven. Hij ervaart niet maar zit in z'n hoofd. Nadenken over het leven. Het leven trekt aan hem voorbij. Sneu.

You know, I know this steak doesn't exist. I know that when I put it in my mouth, the Matrix is telling my brain that it is juicy and delicious. After nine years, you know what I realize? Ignorance is bliss.
Reality is a thing of the past. Welcome to the Real World.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')