Neuh, maar hij heeft er al een keertje een fok!award voor gekregenquote:Op zaterdag 14 augustus 2004 22:18 schreef Redux het volgende:
Vind je? Het is een simpel ge-animatedgif-d filmpje, niks bijzonders aan.
Is dit dan vanaf nu het "eer hier het icoon van GizartFRL"-topic?quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 22:20 schreef GizartFRL het volgende:
Ik dus trouwens he
De herkenbaaarheid, de kleurencombinatie. Alles klopt.
Jouw huidige icoon vind ik mooi Bosbeetle!quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 22:21 schreef Bosbeetle het volgende:
ophion
Mwa, aphex twin is cool, dat geef ik toe, alleen om dat nou het mooiste icoon te noemen. Je krijgt hem niet eens van avi naar animated gif!!quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 22:26 schreef Xlarge het volgende:
<-------------------------
het is toch een animated gif ?quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 22:27 schreef Redux het volgende:
[..]
Mwa, aphex twin is cool, dat geef ik toe, alleen om dat nou het mooiste icoon te noemen. Je krijgt hem niet eens van avi naar animated gif!!
Mwa tieten iconen zijn zo doorsnee man :Squote:Op zaterdag 14 augustus 2004 22:28 schreef speezend het volgende:
ik stem voor mijne
En de Xrated versie?quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 22:28 schreef speezend het volgende:
ik stem voor mijne
ik heb er toch echt een animated gif van gemaaktquote:Op zaterdag 14 augustus 2004 22:28 schreef Redux het volgende:
het is toch geen filmpje?
Ja, maar het is een fragmentatie animated gif, niet een doorlopend animatedgif-filmpje.quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 22:30 schreef Xlarge het volgende:
[..]
ik heb er toch echt een animated gif van gemaakt
http://img78.photobucket.com/albums/v351/xlarger/einde.gif
quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 22:35 schreef p-etr-a het volgende:
[..]![]()
Leuk gedaan.
dat heb ik idd geprobeerd , maar dat is me niet gelukt , een echte ster ben ik er ook niet in .quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 22:32 schreef Redux het volgende:
[..]
Ja, maar het is een fragmentatie animated gif, niet een doorlopend animatedgif-filmpje.
Zou je een filmpje van die clip hebben, was ie in mijn ogen al een stuk cooler.
Ik snap hem niet, ken de reclame niet, dus vind die ook niet leuk.quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 22:34 schreef Bosbeetle het volgende:
[afbeelding]
deze van die delta lloyd reclame vind ik ook wel grappig
quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 22:19 schreef p-etr-a het volgende:
Ik vind die van static iets te hypnotiserend. Hmm... het icoon van Scandalous vind ik wel mooi. Maar het mooist, ja, dan zou ik eigenlijk een overzicht moeten zien.
Wheehehe dat bedoel ik. Man, als je een beetje doorprutst met virtual dub lukt het je wel. 't zou in ieder geval een stuk cooler zijn dan de versie die je nu hebt, het is een kicken clip, en dat verdient een kicken icoon, niet een slap aftreksel wat je nu hebt staan.quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 22:37 schreef Xlarge het volgende:
[..]
dat heb ik idd geprobeerd , maar dat is me niet gelukt , een echte ster ben ik er ook niet in .
Toen heb ik maar drie pics genomen en die verwerkt tot een gif.
het idee is iig duidelijk
Zal ik hem eventjes instellenquote:Op zaterdag 14 augustus 2004 22:37 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
Die heb je toch al als icoon?
Waarom?quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 22:38 schreef Brennie het volgende:
Van de mensen hier: Xlarge
Nee? Maar ik mag mijn mening over de mening van anderen toch wel geven?quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 22:38 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Zal ik hem eventjes instellen
En Redux, het gaat hier toch niet om of jij iets mooi vindt? Ik dacht dat het gewoon was "wat vind jij het mooiste icoon".
Mooie kleuren, mooie houding. Mooi icoon.quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 22:38 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Lekkere wijven in icoontjes doen het altijd goed
quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 22:37 schreef Redux het volgende:
[..]
Ik snap hem niet, ken de reclame niet, dus vind die ook niet leuk.
True, die is cool, vooral ook dat licht wat erbij zit!quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 22:39 schreef UFOtje het volgende:
Ja, ik natuurlijk!![]()
Mooi in mekaar gezet ( bij elkaar gezet ), apart, griezelig.quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 22:39 schreef Redux het volgende:
[..]
Waarom?
Oh, ik bedoel maar, zag het niet eens goed, in mijn ogen geen sterk icoontje dus.quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 22:39 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]wat is er te snappen aan een astronaut op een skippybal ?
Ja maar jij hebt je ingelikt.quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 22:42 schreef static het volgende:
Ik heb er een award voor gekregen.
Arcee?quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 22:42 schreef ChrisJX het volgende:
Hoe heettie nou...Die lijstjesgast, met dat poesje op wiens koppetje sneeuw valt
quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 22:42 schreef MeneerGiraffe het volgende:
[..]
Ja maar jij hebt je ingelikt.
Was een eerlijke stemming overigensquote:Op zaterdag 14 augustus 2004 22:42 schreef static het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaquote:Op zaterdag 14 augustus 2004 22:42 schreef static het volgende:
Arcee?
Ik heb geteld..quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 22:42 schreef MeneerGiraffe het volgende:
[..]
Ja maar jij hebt je ingelikt.
nou jij brengt het wel helemaal terug als een nietig icoontje .quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 22:38 schreef Redux het volgende:
[..]
Wheehehe dat bedoel ik. Man, als je een beetje doorprutst met virtual dub lukt het je wel. 't zou in ieder geval een stuk cooler zijn dan de versie die je nu hebt, het is een kicken clip, en dat verdient een kicken icoon, niet een slap aftreksel wat je nu hebt staan.
Wat bazel je?quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 22:43 schreef MeneerGiraffe het volgende:
[..]
Tot je ellebogen erin.
Zo, of je let even op.quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 22:43 schreef mazaru het volgende:
Daar was toch een opiniepeiling over geweest?
Volgens mij had er toen een mod gewonnen, eentje met zo'n draaiend Yin Yang teken.
![]()
Ja, maar ik wil wedden dat brennie de clip niet kent.quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 22:44 schreef Xlarge het volgende:
[..]
nou jij brengt het wel helemaal terug als een nietig icoontje .
Zo slecht is ie toch ook weer niet , ik begrijp best dat ie wat beter kan , maar nou doe je net alsof je naar een leeg wit vlakje zit te kijken.
maarja , andere mensen (Brennie) kunnen hem iig meer waarderen
quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 22:44 schreef static het volgende:
[..]
Zo, of je let even op.
Ik vind 'm ook wel mooi hoor Xlarge.quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 22:44 schreef Xlarge het volgende:
[..]
nou jij brengt het wel helemaal terug als een nietig icoontje .
Zo slecht is ie toch ook weer niet , ik begrijp best dat ie wat beter kan , maar nou doe je net alsof je naar een leeg wit vlakje zit te kijken.
maarja , andere mensen (Brennie) kunnen hem iig meer waarderen
ja , maar dat is denk ik met de meeste mensen , de clip is niet zo heel erg mainstream , je zal hem weinig op tv tegenkomenquote:Op zaterdag 14 augustus 2004 22:44 schreef Redux het volgende:
[..]
Ja, maar ik wil wedden dat brennie de clip niet kent.
jezus man die draaide ze voortdurend op wet en wildquote:Op zaterdag 14 augustus 2004 22:46 schreef Xlarge het volgende:
[..]
ja , maar dat is denk ik met de meeste mensen , de clip is niet zo heel erg mainstream , je zal hem weinig op tv tegenkomen
Heb je virtual dub al geprobeerd dan?quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 22:46 schreef Xlarge het volgende:
[..]
ja , maar dat is denk ik met de meeste mensen , de clip is niet zo heel erg mainstream , je zal hem weinig op tv tegenkomen
quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 22:45 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Ik vind 'm ook wel mooi hoor Xlarge.
Wel dus.quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 22:44 schreef Redux het volgende:
[..]
Ja, maar ik wil wedden dat brennie de clip niet kent.
Ja toch?quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 22:47 schreef Redux het volgende:
[..]
![]()
minus squote:Op zaterdag 14 augustus 2004 22:47 schreef Brennie het volgende:
[..]
Ja toch?
ik ga het zeker nu proberenquote:Op zaterdag 14 augustus 2004 22:47 schreef Redux het volgende:
[..]
Heb je virtual dub al geprobeerd dan?
Inderdaad.quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 22:41 schreef Bosbeetle het volgende:
[afbeelding][afbeelding][afbeelding]
iconen van tegenwoordig zijn lang niet irri genoeg vroegah wist men nog hoe dat moest
De hele tijd!quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 22:47 schreef Xlarge het volgende:
[..]
![]()
dankjewel P. !
denk je nog wel !
aan het circus !
Precies!! Doen! Dat icoon van je kan stukken leiper!!quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 22:48 schreef Xlarge het volgende:
[..]
ik ga het zeker nu proberen
Ok, ok.. maar tis goedquote:Op zaterdag 14 augustus 2004 22:48 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
minus s
quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 22:41 schreef Bosbeetle het volgende:
[afbeelding][afbeelding][afbeelding]
iconen van tegenwoordig zijn lang niet irri genoeg vroegah wist men nog hoe dat moest
Inderdaadquote:Op zaterdag 14 augustus 2004 22:38 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Lekkere wijven in icoontjes doen het altijd goed
ik heb geen idee wat dat is , maar ik geloof j e, ik dacht dat het een clip was die wat minder gedraaid werd ,quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 22:46 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
jezus man die draaide ze voortdurend op wet en wild
idd , de eerste keer dat ik hem zag , had best een impact ,ik dag dat ik een beetje aan het dromen wasquote:Op zaterdag 14 augustus 2004 22:49 schreef Brennie het volgende:
[..]
Ok, ok.. maar tis goed
Als je die clip gezien hebt vergeet je hem nooit meer
Behoorlijke impact.quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 22:52 schreef Xlarge het volgende:
[..]
idd , de eerste keer dat ik hem zag , had best een impact ,ik dag dat ik een beetje aan het dromen was![]()
Ik zie niet eens wat het is man!quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 22:54 schreef veldmuis het volgende:
DE MIJNES
ik heb hem op mijn harde schijfquote:Op zaterdag 14 augustus 2004 22:52 schreef Redux het volgende:
Ken je de monkey drummer clip, xlarge?
Spooner.quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 22:55 schreef Rapid het volgende:
En die van Nitespeed vind ik maar eng!
Wie is het?quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 22:58 schreef Killer_Mom het volgende:
mijne natuurlijk,
Maar er was iemand die eerder zo'n soort icoon had, deze was niet origineel met het idee, die andere was gaver.quote:
quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 23:00 schreef Xlarge het volgende:
[..]
hee , da's die sigarenroker van LowLands
yep, de mooistequote:Op zaterdag 14 augustus 2004 22:59 schreef veldmuis het volgende:
[..]
killer_mom.gif!
Die ruis met die kamer die niet trilde vond ik persoonlijk genialer!quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 23:04 schreef Redux het volgende:
Iemand had een keer een icoon met een plaatje van een kamer met wat ruis erop wat trilde, weet iemand de user?
Je weet welke ik bedoel dan?quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 23:04 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Die ruis met die kamer die niet trilde vond ik persoonlijk genialer!
Die trilde, toch?quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 23:05 schreef Redux het volgende:
[..]
Je weet welke ik bedoel dan?
Het origineel van dat stukje film, beweegt dat ook zo traag? Niet he?quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 23:07 schreef splendor het volgende:
ik vind mijne wel mooi (natuurlijk anders had ik hem niet) maar ik heb hem niet zelf gemaakt
Ik vind 'm niet mooi. Omdat 'tie zo stom terugspringt.quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 23:07 schreef splendor het volgende:
ik vind mijne wel mooi (natuurlijk anders had ik hem niet) maar ik heb hem niet zelf gemaakt
Zoals Tessje?quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 23:08 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Waar ik trouwens een schurfthekel aan heb is mensen die een niet-vierkant plaatje als webicon instellen. Dat wordt altijd lelijk.
Er zijn wel meer mensen. Van Tessje is het me eigenlijk nooit opgevallen.quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 23:10 schreef martinuhhh het volgende:
Zoals Tessje?
Je hebt dus geen schurfthekel aan mij?quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 23:08 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Waar ik trouwens een schurfthekel aan heb is mensen die een niet-vierkant plaatje als webicon instellen. Dat wordt altijd lelijk.
Nee hoor, dat isquote:Op zaterdag 14 augustus 2004 22:43 schreef ChrisJX het volgende:
Jaaaaaaaaaaaa
Maar hij heeft nu een meissie zie ik...
Vierkant web-icon 60x60.quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 23:12 schreef Arcee het volgende:
Nee hoor, dat isSandy
, m'n uploadicoontje, omdat m'n
sneeuwkat
te groot is.
Dit is 'm dus: [afbeelding], m'n webicoontje.
Meer dan eens verkozen tot mooiste Fok!icoontje.
Elegantly Wasted had dat ook, maar dat was wel een prachtig icoontje.quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 23:11 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Er zijn wel meer mensen. Van Tessje is het me eigenlijk nooit opgevallen..
quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 23:12 schreef Arcee het volgende:
[..]
Nee hoor, dat isSandy
, m'n uploadicoontje, omdat m'n
sneeuwkat
te groot is.
Dit is 'm dus: [afbeelding], m'n webicoontje.
Meer dan eens verkozen tot mooiste Fok!icoontje.
wat hij zegt.quote:Op zondag 15 augustus 2004 00:53 schreef Crazykill het volgende:
De Mijne
Die zin eronder maakt al veel duidelijk.quote:Op zondag 15 augustus 2004 01:38 schreef Rabrynil het volgende:
Bij die van mij weet waarschijnlijk niemand wat er op staat
die heb je van mij gejatquote:Op zaterdag 14 augustus 2004 22:40 schreef Killjoy het volgende:
'k vindt de mijne wel cool
Die vind ik dus heel lelijkquote:Op zaterdag 14 augustus 2004 23:25 schreef Arcee het volgende:
Zelf vind ik het icoontje van TumTum een van de allerleuksten:
[afbeelding]
TumTum's icoontje roeleert!
Superleuk.
Grafisch of qua wat het voorstelt?quote:Op zondag 15 augustus 2004 10:29 schreef martinuhhh het volgende:
Die vind ik dus heel lelijk.
Nee je ziet ze al heel lang op internet rond zwerven. Al eerder dan dat hij hem had.quote:Op zondag 15 augustus 2004 10:54 schreef Dromenvanger het volgende:
Static heeft een mooie. Vraag me af of die zelf gemaakt is.
In General Chat zijn daar topics voor.quote:Op zondag 15 augustus 2004 16:53 schreef Heather_Nova het volgende:
weet iemand op welk forum je kan vrage of ze daar een passend plaatje make?
Maar hij is dan ook echt supervet. Ik kan dr serieus minuten lang naar kijken.quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 22:42 schreef static het volgende:
Dankje, ik vind die van jou ook mooi!quote:Op zondag 15 augustus 2004 17:30 schreef Dauntless het volgende:
Ik natuurlijk, anders had ik hem niet gekozen
Die van Static en Openminded zijn ook erg mooi
Ja hoor meid hij is mooi. Ik hoop alleen dat je irl niet zo'n heethoofd bent.quote:Op zondag 15 augustus 2004 20:00 schreef Sylvana het volgende:
ttss, vind niemand die van mij hier mooi![]()
Wat te denken aan plaatjes van honderd KB of meer op hele hoge resoluties... ach, het forum resized ze toch wel. Ja, maar het volledige plaatje moet nog wel steeds volledig worden geladen!quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 23:08 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Daar staan wel een aantal goeie tussen jaquote:Op zondag 15 augustus 2004 20:24 schreef classpc het volgende:
http://members.lycos.nl/classpc/pics/afb.htm
staan een hoop goeie tussen
Die van jou is ook topquote:Op zondag 15 augustus 2004 17:06 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Nee je ziet ze al heel lang op internet rond zwerven. Al eerder dan dat hij hem had.
De mijne is de meest bewegelijke.
Is dat een pitt-bull ?quote:Op zondag 15 augustus 2004 21:36 schreef J-DOGG het volgende:
<<---------- deze natuurlijk
zo, dat was dat. einde topic. we hebben een winnaar
Leip is positief bedoeldquote:Op zondag 15 augustus 2004 21:40 schreef J-DOGG het volgende:
mijn doggie een leipe hond noemen?? je moet zo doorgaan, dan krijgen jouw ogen een blauwe glans!!![]()
Nee, niet zelf gemaakt, ben ik niet creatief genoeg voor.quote:Op zondag 15 augustus 2004 10:54 schreef Dromenvanger het volgende:
Static heeft een mooie. Vraag me af of die zelf gemaakt is.
Niet waar.quote:Op zondag 15 augustus 2004 17:06 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Nee je ziet ze al heel lang op internet rond zwerven. Al eerder dan dat hij hem had.
Allebei eigenlijk. Vind em gewoon niet leukquote:Op zondag 15 augustus 2004 11:27 schreef Arcee het volgende:
[..]
Grafisch of qua wat het voorstelt?
Of ben je niet geduldig genoeg? Creatief zijn en geduld hebben is iets anders. Ik heb ook geen geduld om iets tot de bodem uit te zoeken in een programma. Wil niet meteen zeggen dat ik niet creatief ben op andere vlakken.quote:Op zondag 15 augustus 2004 21:52 schreef static het volgende:
[..]
Nee, niet zelf gemaakt, ben ik niet creatief genoeg voor.
Achja, vroeger.quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 23:02 schreef pfaf het volgende:
Dat douche-filmpje van dwerg vond ik tof.
quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 22:27 schreef Redux het volgende:
[..]
Mwa, aphex twin is cool, dat geef ik toe, alleen om dat nou het mooiste icoon te noemen. Je krijgt hem niet eens van avi naar animated gif!!
Bijna een half MB, noem dat maar de juiste grootte.quote:Op zondag 15 augustus 2004 23:26 schreef TomHoofd het volgende:
[afbeelding]
Deze zou je idd iets veel vetters van kunnen maken als je hem even aanpast naar de juiste grootte![]()
quote:Op zondag 15 augustus 2004 22:04 schreef seto het volgende:
brennie meestal![]()
moet je eens buiten fok komen dan had je het zelf gewetenquote:Op zondag 15 augustus 2004 21:53 schreef static het volgende:
[..]
Niet waar.
Je moest eens weten.quote:Op maandag 16 augustus 2004 00:02 schreef ook_gek het volgende:
[..]
moet je eens buiten fok komen dan had je het zelf geweten
vertel dan. Vertel danquote:Op maandag 16 augustus 2004 00:22 schreef static het volgende:
[..]
Je moest eens weten.
ik heb dat geprobeert TomHoofd , maar ik ben er niet zo'n ster in , de kwaliteit ging zwaar achteruit en de gif was niet meer zo best te bekijken , maar ga je gang zou ik zeggen , ik zou je dankbaar zijnquote:Op zondag 15 augustus 2004 23:26 schreef TomHoofd het volgende:
[..]
[afbeelding]
Deze zou je idd iets veel vetters van kunnen maken als je hem even aanpast naar de juiste grootte![]()
Hooooooooow wat hadden we nou afgesproken!!!quote:Op maandag 16 augustus 2004 11:58 schreef Natalie het volgende:
Smaak is persoonlijk.
Ik vind die van Static inderdaad ook erg mooi.
Maar persoonlijk vind ik mijn Aurora Borealis natuurlijk 't mooist
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Groepssex is eigenlijk gewoon time-management!
Drugs are only for losers and sex maniacs!
Dan zeg ik 'Frequency'!!quote:Op maandag 16 augustus 2004 11:58 schreef Natalie het volgende:
Smaak is persoonlijk.
Ik vind die van Static inderdaad ook erg mooi.
Maar persoonlijk vind ik mijn Aurora Borealis natuurlijk 't mooist
die hebt mijn stemquote:Op zondag 19 september 2004 09:57 schreef Falco het volgende:
Dit is de vetste, de gaafste, de allerkoelste:
[afbeelding]
Van Chriz2k is ie.
Het heeft ook wel wat hè, ja, daar heb je gelijk in.quote:Op maandag 20 september 2004 17:00 schreef Bupatih het volgende:
Ik vind die ene mooi...Met zo'n blond elfje erop, met zo'n groenblauw jurkje.
dat is toch helemaal nixquote:Op maandag 20 september 2004 17:03 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Het heeft ook wel wat hè, ja, daar heb je gelijk in.
[afbeelding]
Uhm, nouja, 't is maar wat je niks noemt hè.quote:Op maandag 20 september 2004 17:08 schreef JasperE het volgende:
[..]
dat is toch helemaal nix
lievehelp een elfjequote:Op maandag 20 september 2004 17:11 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Uhm, nouja, 't is maar wat je niks noemt hè.
Het is een elfje!
quote:Op maandag 20 september 2004 17:12 schreef JasperE het volgende:
[..]
lievehelp een elfje![]()
Timbob liep te huilenquote:Op maandag 20 september 2004 17:14 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Maakt dat je bang?
Waar is de kont trouwens gebleven.
hoezo?quote:Op maandag 20 september 2004 17:16 schreef Miss-S het volgende:
JasperE, die van jou maakt me duizelig!
Ook een van de grootste. Maar idd erg gaaf.quote:Op zondag 19 september 2004 09:57 schreef Falco het volgende:
Dit is de vetste, de gaafste, de allerkoelste:
[afbeelding]
Van Chriz2k is ie.
quote:Op maandag 20 september 2004 20:33 schreef timbob het volgende:
ik vind mijnes wel erg mooi
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
etc
quote:Op maandag 20 september 2004 21:09 schreef Bupatih het volgende:
Waarom vind iedereen die van zichzelf het mooist
Ik had het ook niet over jouquote:Op maandag 20 september 2004 21:56 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Jij legde de woorden in mijn mond, weet je. En daar komt bij dat ik die van davidov nog steeds mooier vind.
Maar het moet wel zo zijn dat je je eigen icoon mooi of leuk vindt, anders zou je er toch nooit mee posten?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |