Wist ik al Zie Onm Topic... Onm word denk ik Nederlands,Best bekeken Soap!quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 17:21 schreef _bigmac_ het volgende:
Mensen!
Bowien komt niet terug . Tanja gaat spelen in Onm
Neverquote:Op zaterdag 21 augustus 2004 17:29 schreef Duneon het volgende:
[..]
Wist ik al Zie Onm Topic... Onm word denk ik Nederlands,Best bekeken Soap!![]()
ONM is kut klaarquote:Op zaterdag 21 augustus 2004 17:31 schreef Duneon het volgende:
En omdat ze een geweldige make over hebben gedaan![]()
quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 17:34 schreef _bigmac_ het volgende:
[..]
ONM is kut klaar![]()
Misschien voortaan eerst dit topic eens doorlezen! Was al lang bekend hierquote:Op zaterdag 21 augustus 2004 17:21 schreef _bigmac_ het volgende:
Mensen!
Bowien komt niet terug . Tanja gaat spelen in Onm
DOOD AAN GTSTquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 15:27 schreef _bigmac_ het volgende:
dood aan ONM !!!
die bitches gaan ons niet inhalen mensen!
Lazer jij es ff lekker op uit dit topic, mevrouwtje beleentante.quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 19:33 schreef Joyce_en_Roxylovertje het volgende:
[..]
DOOD AAN GTST
Go Frey!!!quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 19:44 schreef Frey het volgende:
[..]
Lazer jij es ff lekker op uit dit topic, mevrouwtje beleentante.
quote:Deuce Bigalow: European Gigolo (2005) (filming)
Kut op met je onm hierquote:Op zaterdag 21 augustus 2004 17:36 schreef Duneon het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ge-weldig![]()
Krijg jij ook snel een ziekte graag.quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 19:33 schreef Joyce_en_Roxylovertje het volgende:
[..]
DOOD AAN GTST
Rot toch op mens!! Met je Roxy Belevante lelijk wijf dat net de tweelingzus van Patty Brard lijktquote:Op zaterdag 21 augustus 2004 19:33 schreef Joyce_en_Roxylovertje het volgende:
[..]
DOOD AAN GTST
Bedankt Dizer voor deze woordenquote:Op zaterdag 21 augustus 2004 22:47 schreef Dizer het volgende:
[..]
Rot toch op mens!! Met je Roxy Belevante lelijk wijf dat net de tweelingzus van Patty Brard lijkt
Ga lekker in ONM met weet_ik_veel spammen!!!
Gestoort zoekt gestoort
Dit is een nette topic zonder spam en offtopic onzin!!!
En als de GTST afleveringen weer beginnen, gaan we weer lekker hard. Hebben we tenminste echte dingen om over te praten dan alleen maar dat gekibbel tussen wiv en wup
En wat is er nou allemaal met ONM? Ze redden het zelf niet qua kijkcijfers, dus gaan ze onze beste acteurs vragen om ze uit de nood te redden? Eerst Dian, dan Roos en dan Bowien
Het is duidelijk, ONM gaat zeer slecht!! En wat gaan ze doen om het te verbeteren? Hun beste spelers eruit gooien! Lekkere stap hoor!! Volgende stap is ONM maar 1x op de buis te zien, en volgend seizoen is het voorbij!!!
Oh en nog 1 feit, GTST heeft nog altijd dagelijks 1 miljoen stemmen meer dan ONM!!!
Je vergeet Mark (Tim Immers)quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 22:47 schreef Dizer het volgende:
En wat is er nou allemaal met ONM? Ze redden het zelf niet qua kijkcijfers, dus gaan ze onze beste acteurs vragen om ze uit de nood te redden? Eerst Dian, dan Roos en dan Bowien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |