Dat was echt een stomme cliffquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 23:43 schreef _bigmac_ het volgende:
Nu wil ik wel weer eens Rik en Anita zien
Het komt helaas niet voor in dat filmpje, maar ik vind de verhaallijn van Rik en Anita in hun laatste jaar de allermooiste van allemaalquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 23:43 schreef _bigmac_ het volgende:
Nu wil ik wel weer eens Rik en Anita zien
Dat maakt me niet uit ik wil gewoon Rik en Anita weer een keer zienquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 23:47 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dat was echt een stomme cliff
Nee, ze hing echt aan het plafond van een theaterquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 22:55 schreef Dizer het volgende:
[..]
Nee, was dat niet dat zij en Daniel op het dak waren en dat was de zomercliff? Was echt een van decliff ooit.. maar nog altijd beter dan de cliffs van ONM
En Daniel Danielrawks hoor! Ik vond hem wel cool! Dat hele verhaallijn met Onno P. Wassenaar (
) was echt een van de leukste verhaallijnen ooit!!
wahaha nee hoor ze stonden samen op het dak.quote:Op woensdag 18 augustus 2004 12:11 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Nee, ze hing echt aan het plafond van een theater! Maar verder weet ik het allemaal niet echt meer uit die tijd. Ook Onno P. Wassenaar ben ik eigenlijk totaal vergeten
.
Dat had ik namelijk in SC geplaatstquote:Op woensdag 18 augustus 2004 20:00 schreef Dizer het volgende:
Tracey uit GTST speelt nu in de nieuwe T-Mobile reklame
quote:Op woensdag 18 augustus 2004 21:03 schreef Dizer het volgende:
LOL we hebben denk ik naar dezelfde reklameblok gekeken
[..]
Dat had ik namelijk in SC geplaatst
haha als een schoolmeisje die een jongvrouw speeltquote:Op woensdag 18 augustus 2004 22:26 schreef pberends het volgende:
[..]
:')
Tracey ja
quote:Op woensdag 18 augustus 2004 12:26 schreef _bigmac_ het volgende:
[..]
wahaha nee hoor ze stonden samen op het dak.
aah . maar dan was het wat anders dan het gebeuren met Daniel en Suzanne op het dak want dat is zeker te weten ook gebeurd.quote:Op woensdag 18 augustus 2004 22:58 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ik weet het echt zeker! Suzanne was ontvoerd ofzo en Daniel en Peter (?) gingen haar zoeken, en toen hing ze aan het dak!
Geloof me nou eens.
Ja, dat weet ik ook nog wel vaag. Maar dat ze aan het plafond hing weet ik nog omdat het er heel grappig uitzagquote:Op woensdag 18 augustus 2004 23:01 schreef _bigmac_ het volgende:
[..]
aah . maar dan was het wat anders dan het gebeuren met Daniel en Suzanne op het dak want dat is zeker te weten ook gebeurd.
Dat is het lompe einde.quote:Op woensdag 18 augustus 2004 23:32 schreef _bigmac_ het volgende:
haha die Robert
Maar is er nog een deel3 of is dit het lompe einde?
Ik zei het toch!! Dank je Frey!quote:Op woensdag 18 augustus 2004 23:42 schreef Frey het volgende:
[..]
Dat is het lompe einde.
Heb wel nog deze
Suzanne aan het dak
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |