quote:Op maandag 16 augustus 2004 20:35 schreef dunn0w het volgende:
TVP
Doe es niet zo dom allemaal....quote:Op maandag 16 augustus 2004 20:46 schreef Frey het volgende:
[..]
![]()
Als het Favoriete Personage dat Serie uit is wordt, dan wil ik Inspecteur Bronkhorst er in hebben! DIe gene uit de tijd van Daniel Daniel en Suzanne Balk. Die gozer maakte me altijd bang! Hij was zooooooooooooooooooooooooooo goed!!!quote:Op maandag 16 augustus 2004 16:54 schreef BVO het volgende:.
Poll: Wat moet het nieuwe tournament worden?Favoriete Locatie Favoriete Personage dat Serie uit is Favoriete Vete/Ruzie Favoriete Cliffhanger
Tussenstand:
[afbeelding]
Ook een poll maken? Klik hier
Nee, was dat niet dat zij en Daniel op het dak waren en dat was de zomercliff? Was echt een van dequote:Op dinsdag 17 augustus 2004 22:51 schreef ZOWIEE het volgende:
He, ik had nog helemaal niet gepost in dit topic!
Over Suzanne en Daniel: Ik ben blij dat ze eruit zijn zeg, vooral Daniel wat een hekel had ik aan hem. En dan heette hij ook nog Daniel Daniel. Op een gegeven moment was ie getrouwd met Jeanne
. Suzanne ging nog een beetje. Ik weet nog dat ze een keer aan het plafond hing in een theater ofzo, dat was grappig
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |