sorryquote:Op zondag 22 augustus 2004 14:17 schreef Noa-lynn het volgende:
Ja dat is misschien een beetje overdreven die rel ja,maar het is zo ook niet meer leuk.Ik denk telkens oh gezellig er zijn weer mensen op het forum,zijn ze hier een potje ruzie aan het maken.
Een jonkie dus nogquote:Op zondag 22 augustus 2004 13:53 schreef Joyce_en_Roxylovertje het volgende:
[..]
Caroline de Bruijn werd geboren op 31 juli 1962. In november 1986 behaalt ze haar doctoraal Nederlands Recht. Daarnaast volgt Caroline een opleiding aan de theaterschool in Amsterdam, doet ze acteercursussen en heeft ze zanglessen bij Jan Willem Westerhuis.
Ach ik ookquote:Op zondag 22 augustus 2004 13:55 schreef _bigmac_ het volgende:
Wat gedraag jij je dan als een klein kind.
ik stop al ik wil je dag niet vergallenquote:Op zondag 22 augustus 2004 14:25 schreef Dizer het volgende:
Verdomme!!! kappen nou met dat onzin, en Duneon, ga met je ONM vraag naar de ONM topic. Ok?
Te kinderachtig gewoon, ok?
En Joyce_en_Roxylovertje, ga jij ook met je ONM opmerkingen naar de ONM topics. Als je niks over GTST te melden hebt, ga dan naar SHO-Chat en niet hier lopen off-topicen.
_BigMac_ hou je in, en gun Joyce_en_Roxylovertje niet de discussie waar ze op uit it. Jullie blijven happen happen op elkaar!! Als jij stopt stopt zij ook!
Nou,dat is wel interresant ja!quote:waar wil je het dan overhebben?????
Zeg het maar; Ludo,Stefano ??
oke dan gaan we het daar over hebbenquote:Op zondag 22 augustus 2004 14:31 schreef Noa-lynn het volgende:
[..]
Nou,dat is wel interresant ja!
klopt heb ik ook ergens gelezen, ze vonden hun reis naar het buitenland dat ze maakten(ik geloof ook voor aids) zo aangrijpend dat ze er een programma over wilde makenquote:Op zondag 22 augustus 2004 14:38 schreef Noa-lynn het volgende:
Goed heb je nog nieuws over ze.
Ik heb ergens gehoord dat Ludo,Erik de Vogel dan en Caroline de Bruijn in september samen een tv-programma gingen maken over aids.
Ja samen met Joeyquote:Op zondag 22 augustus 2004 14:44 schreef Noa-lynn het volgende:
Ik ga het zeker kijken.Lijkt me leuk!
En Bas Muijs gaat het volgende seizoen Costa! weer meedoen.
ik heb ook liever Bas maarja die is een beetje te oudquote:Op zondag 22 augustus 2004 14:46 schreef Noa-lynn het volgende:
Mwah ik vindt Joey niet zo.Ik ga dan liever voor Bas hoor!
19quote:Op zondag 22 augustus 2004 14:52 schreef Noa-lynn het volgende:
Ligt eraan hoe oud jij bent?
Dank jequote:Op zondag 22 augustus 2004 15:12 schreef Noa-lynn het volgende:
Oh leuk Dizer!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |