tja, ik denk eerlijk gezegd niet dat iedereen hetzelfde probleem heeft ookal is de uitkomst hetzelfde.quote:op zaterdag 14 augustus 2004 18:36 schreef someone324 het volgende:
oke, voor de diegene die dit topic nog niet hebben gevolgd even een kleine samenvatting:
dit topic gaat over mensen die op een bepaalde leeftijd nog steeds geen vriendin hebben, en veel al nul ervaring met vrouwen. de mensen in dit topic zien dit als een probleem, dus kom aub niet meer met opmerkingen als "het komt wel". als iedereen om je heen een vriendin heeft, en jij niet, is er wel degelijk een probleem waar aan gewerkt moet worden
ik denk dat we inmiddels wel genoeg over hebben gesproken wat het probleem is waardoor we nog geen relatie hebben / kunnen krijgen. in het vorige topic zijn we er globaal achter gekomen dat dit komt door:
- onvoldoende zelfvertrouwen
- te weinig sociale contacten
- angst
ik wil dit topic even een iets andere wending geven. oke, we weten het probleem. maar schiieten we helaas iet zoveel mee op als we niks doen om het probleem op te lossen. ik wil dat we in deze thread gaan spreken over de dingen die we irl gaan doen, om ons probleem op te lossen. achter de computer zitten heeft een groot gedeelte van ons volgens mij al jaren gedaan, maar daar schiet je dus niets mee op.
tot slot nog even een opmerking naar x-river toe: je hebt helamaal gelijk als je zegt "er wordt onvoldoende gedaan om het probleem op te lossen". verder vindt ik dat je heel nuttige bijdragen hebt geleverd.
dus mensen, laten we eens doelstellingen gaan stellen wat we gaan doen aan onze problemen.
we weten nu wat onze problemen zijn, maar we zullen dingen moeten doen om het op te lossen
laat maar horen.
in de vorige topic is juist naar voren gekomen dat daar het probleem nog wel eens zou kunnen zitten. in mijn geval bijvoorbeeld: ik heb wel een paar vrienden, maar die brengen het weekend liever door met hun vriendin, en houden al helemaal niet van uitgaan. nu ben ik zelf ook niet echt een feestbeest en uitgaanstype. vorig jaar ben ik een aantal weken wel alleen gaan stappen, maar toch voelde ik me niet op mijn gemak, juist omdat in een disco staan niet echt iets voor mij is.quote:op zaterdag 14 augustus 2004 19:00 schreef vogeltje het volgende:
ga vanavond uit...
ik heb dus geen probleem met het praten met collega, familie, vrouwen die ik ken, not at all.quote:op zaterdag 14 augustus 2004 19:02 schreef automatic_rock het volgende:
[..]
tja, ik denk eerlijk gezegd niet dat iedereen hetzelfde probleem heeft ookal is de uitkomst hetzelfde.
maar als je sowieso geen contact met vrouwen hebt, of daar bang voor bent (/ongemakkelijk bij voelt, verlegen) begin eens rustig aan. ga eens op vistie bij je nicht ofzo, klets daar eens wat mee. of op werk.school, maar eens een praatje met een collega/klasgenoot. ookal is ze 10 jaar ouder en getrouwd. het is een vrouw, en als je daar leuk mee kunt praten, en je merkt dat de ander het ook gezellig vind als je met haar praat dan werkt dat erg goed voor je zelfvertrouwen!!!!
het zal je maagd-zijn-probleem niet 123 oplossen. maar het is een goed begin om jezelf wat meer zelfvertrouwen te geven, en om vrouwen te leren kennen, en ook weten hoe daar mee om te gaan!!
uitgaan is wel leuk, maar niet alleen. goed idee dus!quote:op zaterdag 14 augustus 2004 19:07 schreef damart het volgende:
[..]
misschien moeten we anders gewoon eens een fok! meet voor dit thema organiseren
alleen? sorry, maar dan voel ik me nogal ongemakkelijkquote:op zaterdag 14 augustus 2004 19:00 schreef vogeltje het volgende:
ga vanavond uit...
internet dating vind niet echt een optie, het is juist de bedoeling dat ik een weg kom achter die computer.quote:op zaterdag 14 augustus 2004 19:09 schreef diggers het volgende:
"te weinig sociale contacten" beetje sarcatich maar hoe zou je dat nu kunnen oplossen?? er zijn toch mogelijkheden zat om die te vinden. verbreed je kader zou ik zeggen. plan je agenda zo vol mogelijk![]()
ga bij een sportclub, doe aan internetdatingenz enz en ben je daar een beetje angstig voor , probeer het dan te zien als gezonde spanning.
alleen niet vanavond... want ik ga zo met de familie uit eten (uiteraard even kijken of er in het restaurant nog leuke dames zijn om oogcontact mee te leggen danquote:op zaterdag 14 augustus 2004 19:10 schreef someone324 het volgende:
[..]
uitgaan is wel leuk, maar niet alleen. goed idee dus!
nou niet direct voor sport (smaken verschillen). ander idee dan maar. wat dacht je van vrijwillegerswerk? bijvoorbeeld om als leiding mee te gaan op kamp. beetje zoeken op internet en voila ! met betrekking op zoeken van sociale contacten lijkt me dit een hele goede zet.quote:op zaterdag 14 augustus 2004 19:15 schreef someone324 het volgende:
[..]
internet dating vind niet echt een optie, het is juist de bedoeling dat ik een weg kom achter die computer.
me agenda zo vol mogelijk plannen, dat heeft op dit moment niet veel zin omdat ik
a. niet veel te doen heb
b. wat ik te doen heb niet echt sociale bezigheden zijn
sportclub. goed idee. heb je ingeschreven voor fitness, gaat september beginnen. het is niet echt een sociale sport, maar ja, je kan er mensen ontmoeten misschien. heb je meer suggesties voor sport?
het niet knap zijn is geen enkel probleem. heb je weleens door amsterdam gelopen. heb gezien wat een lelijke apen daar lopen? maar die hebben wel vaak een heel knap vrouwtje. geen zorgen op dat punt dus.quote:op zaterdag 14 augustus 2004 19:25 schreef realzeus het volgende:
mijn karakter daar zit ik niet zo over in maar ik ben niet de knapste.
als mensen mij voor het eerst zie kom ik een beetje sukkelig over en omdat de eerste indruk het langst blijft hangen.............
dat laatste daar ga ik binnenkort wat aan doen en ik hoop dat als die verlegenheid weg is,ik wat meer zekerheid uitstraal.
steps, of tea bo, zitte alleen maar vrouwen opquote:op zaterdag 14 augustus 2004 19:15 schreef someone324 het volgende:
heb je meer suggesties voor sport?
wat ga je doen?quote:op zaterdag 14 augustus 2004 19:25 schreef realzeus het volgende:
dat laatste daar ga ik binnenkort wat aan doen en ik hoop dat als die verlegenheid weg is,ik wat meer zekerheid uitstraal.
we'll see
ik haal ut wel in, heb ook nog geen "echte" vriendin gehad.quote:21 jaar, nog geen relatie gehad en maagd
volgens mij ook niet nee, nah dan moet je het gewoon "laten komen" wat niet gebeurt omdat je er geen werk van maakt.quote:op zaterdag 14 augustus 2004 22:09 schreef cybertim het volgende:
je verdrievoudigd wel je kansen als je er werk van maakt, maar of je daar echt gelukkig van wordt.
zo ervaar ik dat dus niet. ik ben absoluut niet lelijk, ik ben tevreden met wie ik ben (tegenwoordig wel althans), maar ik word vrijwel altijd op m'n uiterlijk afgewezen.quote:op zaterdag 14 augustus 2004 19:39 schreef someone324 het volgende:
het niet knap zijn is geen enkel probleem. heb je weleens door amsterdam gelopen. heb gezien wat een lelijke apen daar lopen? maar die hebben wel vaak een heel knap vrouwtje. geen zorgen op dat punt dus.
ik weet zeker dat die beide aanwezig zijn. een vriendin is voor mij ook geen must-have op dit moment, maar ik merk wel dat ik eraan toe ben. ik heb in tegenstelling tot de ts inmiddels twee relaties achter de rug, maar vind het toch echt niet leuk dat het vrijwel altijd mijn uiterlijk is wat de afwijzing veroorzaakt. ben ik zo'n man die op de verkeerde meiden valt?quote:op zaterdag 14 augustus 2004 22:20 schreef bosbeetle het volgende:
vaak hoor je dat het om uitstraling gaat ... en dat in combinatie met zelfverzekerdheid
nou dan maar geen vriendin
ik wordt nooit om mijn uiterlijk afgerekendquote:op zaterdag 14 augustus 2004 22:22 schreef unclefunk het volgende:
[..]
ik weet zeker dat die beide aanwezig zijn. een vriendin is voor mij ook geen must-have op dit moment, maar ik merk wel dat ik eraan toe ben. ik heb in tegenstelling tot de ts inmiddels twee relaties achter de rug, maar vind het toch echt niet leuk dat het vrijwel altijd mijn uiterlijk is wat de afwijzing veroorzaakt. ben ik zo'n man die op de verkeerde meiden valt?
je bent in ieder geval wel positief over je kansenquote:op zaterdag 14 augustus 2004 22:23 schreef bosbeetle het volgende:
[..]
ik wordt nooit om mijn uiterlijk afgerekend
het voor de verademing lelijke mannen topic !!
ik moet zeggen dat ik ook niet snel verliefd wordt ben nu in 23 jaar 2 keer verliefd geweest (2 keer was het niet wederzijds natuurlijk) maarja als het zo doorgaat maak ik in 2011 weer een kans
dan zou het ook weleens kunnen dat je de verkeerde vrouwen aantrekt. even voor de grap mijn ervaringen, ik ben ook niet zo een hele knappe gozer.quote:op zaterdag 14 augustus 2004 22:17 schreef unclefunk het volgende:
[..]
zo ervaar ik dat dus niet. ik ben absoluut niet lelijk, ik ben tevreden met wie ik ben (tegenwoordig wel althans), maar ik word vrijwel altijd op m'n uiterlijk afgewezen.
ik wijt het daar ook aan, het ligt zeker niet alléén aan mij.quote:op zaterdag 14 augustus 2004 22:30 schreef snapcount2 het volgende:
[..]
dan zou het ook weleens kunnen dat je de verkeerde vrouwen aantrekt. even voor de grap mijn ervaringen, ik ben ook niet zo een hele knappe gozer.
absoluut niet off-topic. het is tenslotte een tip.quote:sorry, misschien een beetje off-topic. maar misschien dat mensen hier wat aan hebben.
nee hoor ...quote:op zaterdag 14 augustus 2004 23:06 schreef river-x het volgende:
misschien zit jullie "probleem" wel veel dieper. hebben jullie ooit wat vreselijks meegemaakt ofzo?. gescheiden ouders? , zulke dingen ofzo.
niksquote:op zaterdag 14 augustus 2004 23:10 schreef someone324 het volgende:
maar wat ga je eraan doen?
ik weet dondersgoed wat ik allemaal fout doe en wat het probleem is....dat maakt het nog erger denk ikquote:op zaterdag 14 augustus 2004 23:10 schreef someone324 het volgende:
het komt je aan waaien, en het komt wel verhaal ken ik nu inmiddels wel (iets wat ik nog steeds uit sommige posts hier haal).
maar ffe voor diegene die dus nog geen vriendin hebben, geen contacten durven leggen, weinig sociaal leven hebben wat gaan jullie er nou aan doen.
ik hoor hier heel veel mensen die hun eigen probleem begrijpen. maar wat gaan je eraan doen?
quote:op zaterdag 14 augustus 2004 23:39 schreef pukkiepuk het volgende:
[..]
ik ben zo iemand die veel te veel nadenkt, net zoals de meesten van dit topic denk ik
maar andersom is een stuk eenvoudigerquote:op zaterdag 14 augustus 2004 23:42 schreef cintje het volgende:
benadruk je positieve kanten en laat de negatieve kanten voor wat het is.
da's heel vervelend dat het steeds zo loopt... en toch he, als je eenmaal voor het eerst die drempel hebt overwonnen zul je merken dat die drempel steeds lager wordt.quote:op zaterdag 14 augustus 2004 23:39 schreef pukkiepuk het volgende:
[..]
ik weet dondersgoed wat ik allemaal fout doe en wat het probleem is....dat maakt het nog erger denk ik
als ik met een meisje ben weet ik wat ik moet zeggen of dat ik actie moet ondernemen, maar doe het niet of zeg vervolgens iets stoms dat wel veel 'veiliger' is maar absoluut geen indruk achterlaat
er zijn ook mensen die ik superfout bezig zie gaan, maar zelf wel het gevoel hebben van achja ik heb het geprobeerd....en vaak komen ze ook nog ergens met hun foute acties...........
ik ben zo iemand die veel te veel nadenkt, net zoals de meesten van dit topic denk ik
misschien geld dat bij de volwassenen van nu, maar nu is dat echt niet meer zo hoor, meiden stappen ook gewoon op iemand af.quote:op zondag 15 augustus 2004 12:59 schreef komrad het volgende:
het probleem is gewoon voor de meeste dat ze een reactieve houding hebben terwijl (vooral voor mannen toch nog) een actieve houding verwacht wordt
die vul ik dan aan met : "wat heb ik haar te bieden, niks. met mij erbij wordt het voor haar alleen maar minder. achja die is toch veels te goed voor mij die verdient iemand die beter/leuker is.quote:op zondag 15 augustus 2004 14:08 schreef robert_nl het volgende:
ik een rare kronkel in mn hoofd die zegt: wat zou zij nou van mij willen?.
ik ga gewoon door met waar ik recentelijk ook al mee bezig was. fastdaten, proberen via internet dates te krijgen. en in real life proberen om tegen vreemde vrouwen iets te zeggen als die situatie zich voordoet. kortom, iets meer aan social-talk proberen te doen, daar waar ik vroeger altijd m'n bek dicht hield.quote:op zaterdag 14 augustus 2004 23:10 schreef someone324 het volgende:
het komt je aan waaien, en het komt wel verhaal ken ik nu inmiddels wel (iets wat ik nog steeds uit sommige posts hier haal).
maar ffe voor diegene die dus nog geen vriendin hebben, geen contacten durven leggen, weinig sociaal leven hebben wat gaan jullie er nou aan doen.
ik hoor hier heel veel mensen die hun eigen probleem begrijpen. maar wat gaan je eraan doen?
hoe oud ben jijquote:op zondag 15 augustus 2004 15:23 schreef river-x het volgende:
[..]
misschien geld dat bij de volwassenen van nu, maar nu is dat echt niet meer zo hoor, meiden stappen ook gewoon op iemand af.
god, jij bent negatief.... ik heb haar genoeg te bieden, jij vast ook! of heb je totaal geen goede kanten?quote:op zondag 15 augustus 2004 15:40 schreef bosbeetle het volgende:
[..]
die vul ik dan aan met : "wat heb ik haar te bieden, niks. met mij erbij wordt het voor haar alleen maar minder. achja die is toch veels te goed voor mij die verdient iemand die beter/leuker is.
en vervolgens loop ik naar de bar en haal nog een biertje![]()
negatief is my middle name ...quote:op zondag 15 augustus 2004 17:15 schreef robert_nl het volgende:
[..]
god, jij bent negatief....
dus 2 goede punten:quote:op zondag 15 augustus 2004 17:17 schreef bosbeetle het volgende:
[..]
negatief is my middle name ...
oh nee dat was saai al
ik moet leren consequent te blijven .... weer een negatief puntje : niet consequent !
maar wat dan wel weer voorspelbaar is , is dat vrouwen dat niet grappig vindenquote:op zondag 15 augustus 2004 17:24 schreef robert_nl het volgende:
[..]
dus 2 goede punten:
1. niet voorspelbaar
2. grappig
kijk, hier komen we ergens
en voorspelbaar ook, dat het weer blijkt dat jij weinig van vrouwen afweet en vaak nog erger zijn dan jijquote:op zondag 15 augustus 2004 17:42 schreef bosbeetle het volgende:
[..]
maar wat dan wel weer voorspelbaar is , is dat vrouwen dat niet grappig vinden
quote:op zaterdag 14 augustus 2004 19:22 schreef filth het volgende:
hoi!
ik was eerder ook zo,... te verlegen om contacten te leggen, ik voelde me nergens bij passen, was onzeker over mezelf enz, enz..
ik heb er wel hulp bij moeten hebben om gewoon opener te zijn tegen andere mensen, en niet alleen de mensen uit mijn omgeving.
inmiddels heb ik nu 11 maanden een relatie en was dus 22 toen ik ontmaagd werd... en zelfs met iemand gezoend heb.
ik zal niet zoals velen zeggen 'het komt wel"want dat gebeurt niet als je niets aan jezelf veranderd..
ik weet ook dat het absoluut geen makkelijke taak is om contact te leggen met mensen die je niet kent, maar het is wel de enige manier om te komen waar je heen wilt..
en onthoud dat er maar weinig mensen zijn die geen afwijzing gehad hebben, het hoort er blijkbaar gewoon bij/..
ik wens jullie iig veel sterkte en hoop dat jullie die kracht in jullie vinden om sterker in je schoenen staan en die uitdaging aan durven!
.
dat maakt mij ook wel eens jaloers. op de een of andere manier voornamelijk in de zomer. ikzelf mis seks wel in het opzicht van de intimiteit, ik mis de warmte die erbij komt kijken.quote:op zondag 15 augustus 2004 17:40 schreef sjorz het volgende:
dan loop je op straat en dan zie je allemaal mensen hand-in-hand. dan heb ik nog helemaal niet het idee dat ik snel sex wil, maar gewoon iets simpels als hand-in-hand leuke dingen doen.
yup een beste tijd geleden he, maar ben dan ook erg veranderdquote:
ik denk dat di voor een vrouw gewoon miner moeilijk is omdat ze zich in principe niet zo actief hoefd op te stellenquote:op zondag 15 augustus 2004 18:00 schreef m-niki het volgende:
he! ik had hier vroeger ook erg veel moeite mee
?? nou, da's misschien dan een heel groot vooroordeel..wat dacht je dan, dat ik me gewoon kon laten "overrompelen"?? (heb dat woord altijd zo leuk gevondenquote:op zondag 15 augustus 2004 18:07 schreef someone324 het volgende:
[..]
ik denk dat di voor een vrouw gewoon miner moeilijk is omdat ze zich in principe niet zo actief hoefd op te stellen
ik geloof niet dat het een vooroordeel is. als je over het algemeen kijkt naar het aantal aanbiedingen dat een vrouw krijgt, dan is dat echt een stuk groter dan het aantal aanbiedingen dat een man krijgt. dit wordt bijvoorbeeld gestaafd door het aantal reacties op datingsites.quote:op zondag 15 augustus 2004 18:17 schreef m-niki het volgende:
nou, da's misschien dan een heel groot vooroordeel..wat dacht je dan, dat ik me gewoon kon laten "overrompelen"??
ik vind dat inderdaad ook een goed plan. alleen ik geloof niet dat het per se werkt. ik ben ook tegenwoordig positief over wie ik ben en over mijn uiterlijk, maar ik ben absoluut geen magneet voor vrouwen. ik stoot ze nog steeds afquote:op zondag 15 augustus 2004 18:28 schreef damart het volgende:
knip
kerel, je moet echt van dit soort gedachtes af zien te geraken...quote:op zondag 15 augustus 2004 17:17 schreef bosbeetle het volgende:
[..]
negatief is my middle name ...
oh nee dat was saai al
ik moet leren consequent te blijven .... weer een negatief puntje : niet consequent !
ok, stel dat het geen vooroordeel is, dan is het nog niet zo dat elk meisje er minder moeite mee heeft (dat is eigenlijk waar ik op reageerde), want voor mij was het dat wel, en ik ken meerdere meisjes die er moeite mee hebben/ hebben gehad.quote:op zondag 15 augustus 2004 18:24 schreef unclefunk het volgende:
[..]
ik geloof niet dat het een vooroordeel is. als je over het algemeen kijkt naar het aantal aanbiedingen dat een vrouw krijgt, dan is dat echt een stuk groter dan het aantal aanbiedingen dat een man krijgt. dit wordt bijvoorbeeld gestaafd door het aantal reacties op datingsites.
misschien, en dat is vriendelijk bedoel hoor, kun je ook proberen om wat gewicht te verliezen, je ziet er aardig fors uit op je fotoboekfoto.quote:op zondag 15 augustus 2004 18:28 schreef damart het volgende:
dat is geen slecht idee van robert_nl, hoe meer ik erover nadenk, hoe meer ik besef dat ik voornamelijk negatieve kanten van mezelf zie: waarom zou ik niets voor haar zijn ? dat is wat ik vaak zie, en daarop basseer ik dan de angst afgewezen te worden en zie ik alleen weer de negatieve gevolgen van iemand aanspreken.
ik denk dat ik dus maar een lijstje ga proberen te maken, met daarop alle positieve eigenschappen die ik van mezelf kan bedenken. en dat lijstje moet ik dan misschien iedere dag maar een of meerdere keren doorlezen. misschien dat het werkt, en ik op die manier mezelf wat positiever ga voelen als ik iemand aanspreek. ik voel me overigens de laatste paar dagen erg zelfverzekerd en positief, maar heb nog niet de kans/het lef gehad om op iemand af te stappen.
natuurlijk is dat niet het enige, want een tweede punt is het ontmoeten en aanspreken van mensen. misschien maar eens zonder horloge op pad gaan en aan een willekeurig meisje/vrouw vragen hoe laat het is. misschien dat zoiets simpels al kan helpen om van de ireeële angst om vreemde vrouwen aan te spreken af te komen ?
ik zie dat vooral als cynisme (zeg het maar als ik er naast zit hoor) (wat trouwens wel heel aantrekkelijk kan zijn voor meiden, mits je het maar niet teveel zelf gelooft of dat je dat naast je neer kan leggen op het moment dat het allemaal wat intiemer wordt!)quote:op zondag 15 augustus 2004 18:37 schreef henryhill het volgende:
[..]
kerel, je moet echt van dit soort gedachtes af zien te geraken...![]()
volgens mij zeker weten! ik had dat pas, ik liep met een collega ergens en we waren echt verdwaald. aan verschillende mensen de weg gevraagd. ook een keer aan een best knappe fietsende meid. ligt er natuurlijk maar net aan wie je tegenkomt, maar ik merkte gewoon dat ze heel aardig (haast te aardig, zou ze wat van me willen, haha) was, ze ging vol in de ankers toen ik haar aansprak en hielp gewoon super-aardig. heeft natuurlijk geen bal met relaties te maken, maar op de een of andere manier geeft dat soort kleine momentjes je wel zelfvertrouwen. ze had ook door kunnen fietsen terwijl ze dacht "holyshit, wat een engerd... daar stop ik niet voor...".quote:op zondag 15 augustus 2004 18:28 schreef damart het volgende:
misschien dat zoiets simpels al kan helpen om van de ireeële angst om vreemde vrouwen aan te spreken af te komen ?
wat??!!! ten eerste valt dat overgewicht toch ontzettend mee (ook maar even gekeken) en ten tweede, als je op meiden valt die dat super belangrijk vinden, dan moet je er wat aan doen (maar persoonlijk zie ik die meiden meer als leeghoofdjes..)quote:op zondag 15 augustus 2004 18:39 schreef nozem het volgende:
[..]
misschien, en dat is vriendelijk bedoel hoor, kun je ook proberen om wat gewicht te verliezen, je ziet er aardig fors uit op je fotoboekfoto.
dat begreep ik, vandaar ook dat ik "in het algemeen" gebruiktequote:op zondag 15 augustus 2004 18:38 schreef m-niki het volgende:
[..]
ok, stel dat het geen vooroordeel is, dan is het nog niet zo dat elk meisje er minder moeite mee heeft (dat is eigenlijk waar ik op reageerde), want voor mij was het dat wel, en ik ken meerdere meisjes die er moeite mee hebben/ hebben gehad.
quote:als je je toch redelijk goed voelt en positief over jezelf bent, en toch stoot je meisjes af, dan is het misschien handig om die situaties heel goed te bekijken of misschien samen met een goede vriend die op een afstand meekijkt. wat doe je dan verkeerd, ligt het wel aan jou, val je voor de verkeerde vrouwen etc.
dit is me dus 2 keer overkomenquote:op zondag 15 augustus 2004 18:00 schreef m-niki het volgende:
ik was heel erg onzeker over mezelf en wanneer een jongen interesse toonde, dan dacht ik altijd dat het voor de grap was (ik zat altijd stijf af te wachten tot ie dan in lachen zou uitbarsten en weer terug zou lopen naar zijn vrienden..)
beetje lamme opmerking, gast. volgens mij vergroot je je kansen hierdoor nauwelijks. gaat erom wat je uitstraalt. en (ik heb ter onderbouwing ook even in z'n fotoboek gekeken) het valt nog best mee. de bmi zal wel net in het oranje/rode gedeelte zitten, maar als je op straat loopt en ziet wat voor ontzettende fatso's af en toe met 'n beste knappe meid rondlopen, dan weet je dat dit niet echt een issue is. en trouwens, vrouwen die je daarom afwijzen kunnen natuurlijk sowieso regelrecht de stront inzakken wat mij betreft.quote:op zondag 15 augustus 2004 18:39 schreef nozem het volgende:
[..]
misschien, en dat is vriendelijk bedoel hoor, kun je ook proberen om wat gewicht te verliezen, je ziet er aardig fors uit op je fotoboekfoto.
zeker weten? ik bedoel...quote:op zondag 15 augustus 2004 18:40 schreef m-niki het volgende:
ik zie dat vooral als cynisme (zeg het maar als ik er naast zit hoor) (wat trouwens wel heel aantrekkelijk kan zijn voor meiden, mits je het maar niet teveel zelf gelooft of dat je dat naast je neer kan leggen op het moment dat het allemaal wat intiemer wordt!)
quote:op zaterdag 14 augustus 2004 22:20 schreef bosbeetle het volgende:
vaak hoor je dat het om uitstraling gaat ... en dat in combinatie met zelfverzekerdheid
nou dan maar geen vriendin
quote:op zaterdag 14 augustus 2004 23:44 schreef bosbeetle het volgende:
(klinkt misschien raar maar ik ben niet zo trots op mn positieve kanten .. omdat ze vaak niet zo positief blijken als ik denk )
...dat lijkt me geen grapje meer. en als je dit soort shit zelf gelooft, dan gelooft iedereen in je omgeving het ook in een mum van tijd - dit straal je echt uit hoor...quote:op zondag 15 augustus 2004 15:40 schreef bosbeetle het volgende:
die vul ik dan aan met : "wat heb ik haar te bieden, niks. met mij erbij wordt het voor haar alleen maar minder. achja die is toch veels te goed voor mij die verdient iemand die beter/leuker is.
je hoeft absoluut niet te twijfelen aan jezelf, ik vind jou een van de leukste meiden uit het fotoboek, gewoon een meisje next door, het type waar ik voor ga. misschien vertrouw je die opmerking niet, omdat ik een jongen ben, maar ik meen 't oprecht.quote:op zondag 15 augustus 2004 18:44 schreef cherrylips het volgende:
ik denk dat de wortels van mijn onzekerheid richting jongens dus gewoon in het verleden liggen. misschien was ik heel anders geweest als ik niet zo behandeld was, maar ik zal het nooit weten. ik vertrouw jongens gewoon niet. simpel.
ja jij houdt natuurlijk wel van dikke wijfenquote:op zondag 15 augustus 2004 18:44 schreef sjorz het volgende:
beetje lamme opmerking, gast. volgens mij vergroot je je kansen hierdoor nauwelijks. gaat erom wat je uitstraalt. en (ik heb ter onderbouwing ook even in z'n fotoboek gekeken) het valt nog best mee. de bmi zal wel net in het oranje/rode gedeelte zitten, maar als je op straat loopt en ziet wat voor ontzettende fatso's af en toe met 'n beste knappe meid rondlopen, dan weet je dat dit niet echt een issue is. en trouwens, vrouwen die je daarom afwijzen kunnen natuurlijk sowieso regelrecht de stront inzakken wat mij betreft.
completely agree. cherrylips rulez!quote:op zondag 15 augustus 2004 18:49 schreef unclefunk het volgende:
[..]
je hoeft absoluut niet te twijfelen aan jezelf, ik vind jou een van de leukste meiden uit het fotoboek, gewoon een meisje next door, het type waar ik voor ga. misschien vertrouw je die opmerking niet, omdat ik een jongen ben, maar ik meen 't oprecht.![]()
omdat je het echt wilt weten (?), ja, als ik moet kiezen tussen een compleet identieke vrouw van 55kg en 165cm en een vrouw van 70kg en 165cm ga ik voor de laatste ja. smaken verschillen. maar eigenlijk geef ik niet zo om uiterlijk. je zult mij ook nooit tegenkomen arm in arm met 'n vriendin die ook bij jerry springer had kunnen zitten met een verhaal dat ze uit bed getakeld moet worden en dat ze alleen via de dubbele deuren van het balkon het huis uit kan (hey, ik heb ook grenzen).quote:op zondag 15 augustus 2004 18:50 schreef frenkie het volgende:
[..]
ja jij houdt natuurlijk wel van dikke wijfen
da's 't makkelijke op internet. in 't echt zou ik niet op je durven afstappen.quote:op zondag 15 augustus 2004 18:52 schreef cherrylips het volgende:
![]()
()
jullie zijn liev!
hou ze in de gaten, je bent de voornaamste prooi uit dit topic, ondanks hun geklaag blijven het jagers.quote:op zondag 15 augustus 2004 18:52 schreef cherrylips het volgende:
![]()
()
jullie zijn liev!
ik zal de laatste zijn om te ontkennen dat ik wat steviger gebouwd ben dan anderen. dat komt met name door medicijngebruik in het verleden, en het feit dat ik een hekel heb aan sportenquote:op zondag 15 augustus 2004 18:39 schreef nozem het volgende:
[..]
misschien had je ook de rest van de post moeten lezenquote:op zondag 15 augustus 2004 18:53 schreef sjorz het volgende:
[..]
uiterlijk is een stuk belangrijker dan jij denkt 'gast'. ik hoor vaak over zogenaamde lelijke mannen die met een knappe vriendin zouden lopen, persoonlijk ken ik ze niet. mooie voruwen lopen bijna zonder uitzondering met goed verzorgde, strak in het vel zittende, knappe mannen.quote:op zondag 15 augustus 2004 18:44 schreef sjorz het volgende:
[..]
beetje lamme opmerking, gast. volgens mij vergroot je je kansen hierdoor nauwelijks. gaat erom wat je uitstraalt. en (ik heb ter onderbouwing ook even in z'n fotoboek gekeken) het valt nog best mee. de bmi zal wel net in het oranje/rode gedeelte zitten, maar als je op straat loopt en ziet wat voor ontzettende fatso's af en toe met 'n beste knappe meid rondlopen, dan weet je dat dit niet echt een issue is. en trouwens, vrouwen die je daarom afwijzen kunnen natuurlijk sowieso regelrecht de stront inzakken wat mij betreft.
tja, ik bedacht me vanmiddag op de fiets dat ik op internet toch ook vrij spraakzaam kan zijn tegen mensen die ik eigenlijk niet ken. natuurlijk wordt je op internet enigszins beschermd door een zekere anonimiteit, maar als ik daar contacten kan leggen, dan moet het in 'de echte wereld' toch ook kunnen lijkt me.quote:op zondag 15 augustus 2004 18:41 schreef sjorz het volgende:
verwacht geen wonderen van dingen als vragen hoe laat het is, maar ik denk serieus dat het helpt... ik kom er in elk geval de laatste tijd echt achter dat contact maken (vooral met vrouwen) echt niet zo lastig is als ik altijd dacht. nu nog de dochter van mijn schoonouders zien tegen te komen...
ik denk persoonlijk dat dat nog wel meevalt. kijk, zou ik cherrylips in het echt tegenkomen dan zou ik voor haar vallen, dat weet ik zeker. ik zou er dan niets mee doen. op internet is het makkelijk om een compliment te geven aan haar, in werkelijkheid zou ik dat nooit doen. nu ziet ze mij tenslotte niet.quote:op zondag 15 augustus 2004 18:54 schreef nozem het volgende:
[..]
hou ze in de gaten, je bent de voornaamste prooi uit dit topic, ondanks hun geklaag blijven het jagers.
hoewel je het ontkend is uiterlijk voor jou ook belangrijk. anders was je namelijk niet in mijn fotoboek wezen kijkenquote:op zondag 15 augustus 2004 18:58 schreef m-niki het volgende:
frenkie, ik denk dat jij valt op meiden die er leuk uit zien, je vindt dat zelf misschien ook erg belangrijk (terwijl...er goed uitzien, dat verschilt natuurlijk per persoon wat dat is...puur als voorbeeld: ik zou jou knal voorbij gelopen zijn op een feestje), maar dat betekent niet meteen dat iedereen dat hoeft te vinden?
niet alle meiden vallen inderdaad op uiterlijk, maar er netjes en verzorgd uitzien helpt toch zeker wel. bovendien was mijn reactie bedoeld op de posts met als strekking: "maar als die andere dikke lelijkerd een mooi (apart voorzetsel voor mensen die het niet boeit) meisje loopt, dan kan ik het toch ook!?"quote:iedereen is anders en niet iedereen valt op modelmensen..(ik niet in ieder geval, hoewel ik natuurlijk erg blij ben dat mijn vriendje er voor mij het leukst en mooist uitziet van iedereen!!), dus niet alle meiden vallen op uiterlijk...de tip om je uiterlijk te veranderen slaat dus volkomen de plank mis!
deze generaliserende opmerking. die ook nog eens op de man is gespeeld snap ik niet helemaal. althans de bedoeling hiervan.quote:daarbij is het zo typisch dat jongens denken dat ze altijd maar de 'machoman' uit moeten hangen ("skileraar"??? laat me niet lachen!!!) om meiden te kunnen versieren..en tja, "boys don't cry..."
op welke planeet woon jij eigenlijk?
ik val ook niet op 'modelmensen', maar ik val doorgaans wel op vrouwen die een spoor van kwijlende mannen achterlaten als ze voorbij komen lopen, net zoals bijna alle mannen dat doen. niet elke man valt op dezelfde vrouwen, maar ik denk dat er in grote lijnen toch wel een universeel onderscheid te maken is tussen mooi en lelijk, zowel bij mannen als vrouwen, en elk mens valt op uiterlijk, ondanks het feit dat dat vaak (mede door jou) grondig wordt ontkend.quote:op zondag 15 augustus 2004 18:58 schreef m-niki het volgende:
frenkie, ik denk dat jij valt op meiden die er leuk uit zien, je vindt dat zelf misschien ook erg belangrijk (terwijl...er goed uitzien, dat verschilt natuurlijk per persoon wat dat is...puur als voorbeeld: ik zou jou knal voorbij gelopen zijn op een feestje), maar dat betekent niet meteen dat iedereen dat hoeft te vinden?
iedereen is anders en niet iedereen valt op modelmensen..(ik niet in ieder geval, hoewel ik natuurlijk erg blij ben dat mijn vriendje er voor mij het leukst en mooist uitziet van iedereen!!), dus niet alle meiden vallen op uiterlijk...de tip om je uiterlijk te veranderen slaat dus volkomen de plank mis!
daarbij is het zo typisch dat jongens denken dat ze altijd maar de 'machoman' uit moeten hangen ("skileraar"??? laat me niet lachen!!!) om meiden te kunnen versieren..en tja, "boys don't cry..."
op welke planeet woon jij eigenlijk?
daarbij ben je ook echt skileraar, toch?quote:op zondag 15 augustus 2004 19:05 schreef frenkie het volgende:
deze generaliserende opmerking. die ook nog eens op de man is gespeeld snap ik niet helemaal. althans de bedoeling hiervan.
alleen 's wintersquote:op zondag 15 augustus 2004 19:06 schreef unclefunk het volgende:
daarbij ben je ook echt skileraar, toch?![]()
je gaf als advies om iets te gaan doen (desnoods de punnikclub) maar niet hier zielig te gaan doen, want daar houden meiden niet van. vandaar de opmerking dat jongens denken de machoman uit te moeten hangen.quote:op zondag 15 augustus 2004 19:05 schreef frenkie het volgende:
deze generaliserende opmerking. die ook nog eens op de man is gespeeld snap ik niet helemaal. althans de bedoeling hiervan.
alles is ook al een keer gezegd. heel veel mensen zitten hiermee, alhoewel iedere situatie natuurlijk net weer iets anders is, vandaar dat er iedere zoveel tijd weer een topic over verschijnt.quote:op zondag 15 augustus 2004 19:06 schreef croupouque het volgende:
de reden waarom ik hier niet post is simpel; ik heb het gevoel dat alles allang een keer gezegd is.
maar frenkie heeft wel een goed postuur, en dat kan elke man hebben, gewoon gezond eten en veel sporten.quote:op zondag 15 augustus 2004 19:10 schreef m-niki het volgende:
[..]
je gaf als advies om iets te gaan doen (desnoods de punnikclub) maar niet hier zielig te gaan doen, want daar houden meiden niet van. vandaar de opmerking dat jongens denken de machoman uit te moeten hangen.
daarnaast geef je aan dat damart af moet vallen, wil hij aan de vrouw komen, dus was ik benieuwd hoe jij er dan wel niet uit zou zien en dat viel voor mij tegen. ik bedoelde met mijn opmerking te zeggen: de pot verwijt de ketel dat ie zwart ziet.
ik denk dat het hebben van een goed figuur misschien vooral voor je eigen zelfvertrouwen erg goed is. dit op zijn beurt trekt waarschijnlijk wel de meiden aan. ik ken een jongen die er absoluut niet goed uitziet, die eigenlijk gewoon veel te dik is, maar echt alle meiden vinden hem leuk, puur omdat hij erg veel zelfvertrouwen uitstraalt en meiden heel goed behandeld alsof ze aantrekkelijk zijn...quote:op zondag 15 augustus 2004 19:12 schreef nozem het volgende:
[..]
maar frenkie heeft wel een goed postuur, en dat kan elke man hebben, gewoon gezond eten en veel sporten.
ik ben daar ook mee bezig nu en ik begin steeds meer op gewicht te raken.
frenkie heeft een klein buikje en nog wel meer dingen die beter kunnen, maar dat is niet erg. ik heb wel eens verkering gehad enzoquote:op zondag 15 augustus 2004 19:12 schreef nozem het volgende:
maar frenkie heeft wel een goed postuur, en dat kan elke man hebben, gewoon gezond eten en veel sporten.
en wie zegt dat ik er niks aan doe ? ik vind dat ik er verzorgd uit zie. het enkele feit dat ik geen wasbordje heb lijkt me nou niet bepaald doorslaggevend voor een vrouw, en als ze echt alleen op uiterlijk af zou gaan, dan is ze mij te oppervlakkig om zelf nog interessant voor mij te zijn. een beetje diepgang mogen vrouwen wel hebben van mij, en gelukkig hebben de meeste die ik ken dat ook wel. ik heb mijns inziens namelijk veel meer te bieden dan alleen hoe ik er uitzie, in tegenstelling tot de gemiddelde macho spierbundel met wasbordje, die mijns inziens zo oppervlakkig in het leven staat dat hij geen inhoud heeft.quote:op zondag 15 augustus 2004 18:50 schreef frenkie het volgende:
[..]
ja jij houdt natuurlijk wel van dikke wijfen
beetje raar he.. je mag niet zeggen dat iemand zijn best mag doen om er leuker uit te zien (wat de opmerking van nozem toch wel was), en de ander moet je maar accepteren zoals je bent. nou blijkbaar werkte dat niet.. en dan mag je er best wat aan veranderen
leuk dat neerkijken op mensen die wel toegeven dat ze naar uiterlijk kijken. maar wat schiet je daar mee op. of beter gezegd, wat ben je daar mee op geschoten!?? en even voor de duidelijkheid, ik weet niet hoe je er uit ziet en of je er wat aan moet doen. waar ik me aan stoor is dat er een aantal zijn waar van je dat soort dingen niet mag zeggen. nou ik wil het nog wel een keer zeggen. aantrekkingskracht is wel belangrijk, en uiterlijke verzorging hoort daarbij. iemand met de mayonaisevlekken in zijn gaten t-shirt met zweetvlekken (ja dat is ongenuanceerd en overdreven) is niet aantrekkelijk. en daar mag je best eens bij stilstaan.quote:op zondag 15 augustus 2004 19:16 schreef damart het volgende:
en wie zegt dat ik er niks aan doe ? ik vind dat ik er verzorgd uit zie. het enkele feit dat ik geen wasbordje heb lijkt me nou niet bepaald doorslaggevend voor een vrouw, en als ze echt alleen op uiterlijk af zou gaan, dan is ze mij te oppervlakkig om zelf nog interessant voor mij te zijn. een beetje diepgang mogen vrouwen wel hebben van mij, en gelukkig hebben de meeste die ik ken dat ook wel. ik heb mijns inziens namelijk veel meer te bieden dan alleen hoe ik er uitzie, in tegenstelling tot de gemiddelde macho spierbundel met wasbordje, die mijns inziens zo oppervlakkig in het leven staat dat hij geen inhoud heeft.
als je serieus denkt dat zoiets veel uitmaakt, dan ben je toch redelijk kortzichtig. hooguit dat je meer tevreden bent met jezelf en dat uitstraalt. overigens -ik zie dat je in nijmegen studeert- ga eens naar een open feest van carolus of ovum ofzo, daar zie je de meeste afzichtige vetlappen met lekkere wijven lopen.....quote:op zondag 15 augustus 2004 19:12 schreef nozem het volgende:
[..]
ik ben daar ook mee bezig nu en ik begin steeds meer op gewicht te raken.
tja, ik heb ook een klein buije, beschouw mezelf niet als supervet of zo. dus het enige verschil tussen jou en mij is dat jij wel eens een relatie hebt gehad en ik niet.quote:op zondag 15 augustus 2004 19:15 schreef frenkie het volgende:
[..]
frenkie heeft een klein buikje en nog wel meer dingen die beter kunnen, maar dat is niet erg. ik heb wel eens verkering gehad enzo
en ik blijf van mening dat als je medelijden met jezelf hebt, je dat ook uitstraalt. en ik kan me niet voorstellen dat dat aantrekkelijk is
dit soort uitspraken zijn toch ook oppervlakkig..?? kortzichtig ook nog..quote:op zondag 15 augustus 2004 19:21 schreef donstefano het volgende:
daar zie je de meeste afzichtige vetlappen met lekkere wijven lopen.....
klopt, en ook ongenuanceerd. maar het is meer om een statement duidelijk te maken zeg maar. ik vind dat nozem ook een punt heeft hoor, alleen denk ik niet dat hij erg veel moet verwachten van het effect van afslanken. beetje een buikje maakt niet veel uit bij de dames volgens mij. that's all.quote:op zondag 15 augustus 2004 19:22 schreef frenkie het volgende:
[..]
dit soort uitspraken zijn toch ook oppervlakkig..?? kortzichtig ook nog..
trust me, zo erg is t niet met m gesteld hoor, hij staat gewoon anders in t leven, tenminste da tis hoe ik m kenquote:op zondag 15 augustus 2004 18:48 schreef henryhill het volgende:
[..]
zeker weten? ik bedoel...
[..]
[..]
[..]
...dat lijkt me geen grapje meer. en als je dit soort shit zelf gelooft, dan gelooft iedereen in je omgeving het ook in een mum van tijd - dit straal je echt uit hoor...
ik ben het wel met je eens dat uiterlijke verzorging een rol speelt. iemand die zich 6 weken niet wast ruikt al een stuk minder aantrekkelijk natuurlijk.quote:op zondag 15 augustus 2004 19:20 schreef frenkie het volgende:
[..]
leuk dat neerkijken op mensen die wel toegeven dat ze naar uiterlijk kijken. maar wat schiet je daar mee op. of beter gezegd, wat ben je daar mee op geschoten!?? en even voor de duidelijkheid, ik weet niet hoe je er uit ziet en of je er wat aan moet doen. waar ik me aan stoor is dat er een aantal zijn waar van je dat soort dingen niet mag zeggen. nou ik wil het nog wel een keer zeggen. aantrekkingskracht is wel belangrijk, en uiterlijke verzorging hoort daarbij. iemand met de mayonaisevlekken in zijn gaten t-shirt met zweetvlekken (ja dat is ongenuanceerd en overdreven) is niet aantrekkelijk. en daar mag je best eens bij stilstaan.
ja, zoiets kan idd behoorlijke schade veroorzaken... jammer genoeg zelf ook meegemaakt zowel op de basisschool als op de brugklas. op de basisschool vond het populairste meisje van de klas het nodig mij te vertellen dat ik lelijk was (kwam haar pas geleden echter nog es tegen, liep in een knalroze gewatteerde jas, ze was kilo's aangekomen en liep met een kinderwagen, moest toch wel een beetje grinniken eigl ). en op de brugklas was ik al niet de populairste en liep altijd nogal gebogen vanwege een vroege cup d en voor de rest vrij magertjes (figuurtje waarmee ik nu eigl harstikke blij mee zou zijn, jammer dat je er naderhand heupen en een kont bijkrijgt), voor de rest altijd een beetje verscholen achter lange haren en maar dikke truien aan enzo.. dat ze me maar niet konden zien. vond toen een jongen heel erg leuk, hij was nog niet eens zo heel populair maar hij had iets he.. zo'n stoere jongen, je weet wel. jammer genoeg werd ik ook nogal slachtoffer van die stoerdoenerij.quote:op zondag 15 augustus 2004 18:44 schreef cherrylips het volgende:
[..]
dit is me dus 2 keer overkomen![]()
waarvan één keer voor alle havo klassen tijdens een soort toneelspelletje tijdens werkweekben er nog steeds getraumatiseerd door. eigenlijk zou ik alledrie die gozers die er destijds bij waren betrokken even stevig bij hun kladden moeten grijpen en ze nu, 8 jaar later, even vragen wat ze in godsnaam bezielden die dag
![]()
maar dat is weer een heel ander verhaal. het resultaat is echter wel dat ik mede dankzij hen vrij verkloot ben wat betreft jongens en hun interesse in mij, ook omdat ze achter me begonnen te lullen van 'ja die cherrylips is echt zoooo'n lekker ding!' terwijl ik dat dus niet was. het is niet zo dat ze het serieus bedoelden; ik was een regelrechte muurbloem die geen make up droeg en met de 'nerds' om ging, en ik had een beugel. die week heeft me echt goed verkloot.
ik denk dat de wortels van mijn onzekerheid richting jongens dus gewoon in het verleden liggen. misschien was ik heel anders geweest als ik niet zo behandeld was, maar ik zal het nooit weten. ik vertrouw jongens gewoon niet. simpel.
en niet waar ook! (wel eens feesten van ovum en carolus bezocht in het verleden en zag daar eigenlijk nooit echt knappe vrouwen lopenquote:op zondag 15 augustus 2004 19:22 schreef frenkie het volgende:
[..]
dit soort uitspraken zijn toch ook oppervlakkig..?? kortzichtig ook nog..
waarom vraag je niet haar email adres ofzo....quote:op zondag 15 augustus 2004 19:00 schreef unclefunk het volgende:
[..]
ik denk persoonlijk dat dat nog wel meevalt. kijk, zou ik cherrylips in het echt tegenkomen dan zou ik voor haar vallen, dat weet ik zeker. ik zou er dan niets mee doen. op internet is het makkelijk om een compliment te geven aan haar, in werkelijkheid zou ik dat nooit doen. nu ziet ze mij tenslotte niet.![]()
ik heb nergens gezegd dat dat veel uitmaakt, wel dat het misschien kan schelen. de mensen in dit topic willen tips, maar op uiterlijke tips schijnt nog steeds een taboe te rusten, jammer..quote:op zondag 15 augustus 2004 19:21 schreef donstefano het volgende:
[..]
als je serieus denkt dat zoiets veel uitmaakt, dan ben je toch redelijk kortzichtig. hooguit dat je meer tevreden bent met jezelf en dat uitstraalt. overigens -ik zie dat je in nijmegen studeert- ga eens naar een open feest van carolus of ovum ofzo, daar zie je de meeste afzichtige vetlappen met lekkere wijven lopen.....
ik heb ook moeite om die drempel over te komen. maar geloof me, het moet. dat is de enige manier om je probleem op te lossenquote:op zondag 15 augustus 2004 19:11 schreef releaze het volgende:
knip
effe een geruststelling: niks mis met wat lovehandles, genoeg vrouwen die dat best leuk vinden zo'n zacht buikjequote:op zondag 15 augustus 2004 19:28 schreef damart het volgende:
[..]
ik ben het wel met je eens dat uiterlijke verzorging een rol speelt. iemand die zich 6 weken niet wast ruikt al een stuk minder aantrekkelijk natuurlijk.en onder die categorie schaar ik mezelf nou net niet. ik vind van mezelf dat ik er verzorgd uitzie, was me iedere dag, loop bijna alleen in versleten kleren als ik ga klussen, dus wat dat betreft is er mijns inziens weinig mis met me. alleen misschien dat ik geen wasbordje heb, maar ene klein buikje. tja, so be it, zo zijn er meerdere.
wat ik dus (ook op ietwat ongenuanceerde manier) probeerde duidelijk te maken, is dat voor mij uiterlijk niet van doorslaggevend belang is of zou zijn, en ik me af en toe kan ergeren aan mensen die aangeven dat dat voor hun wel belangrijk is. volgens mij is uitstraling en inhoud veel belangrijker, in ieder geval voor het merendeel van de mensen dan.
nog even voor de duidelijkheid :ďk kijk ook op niemand neer, dat was, zoals gezegd, meer een ongenuanceerde manier om even mijn standpunt duidelijk te maken.
afgezien van 't feit dat dat al in haar profiel staatquote:op zondag 15 augustus 2004 19:29 schreef robert_nl het volgende:
[..]
waarom vraag je niet haar email adres ofzo....![]()
echt lelijk is gewoon echt lelijk en echt aantrekkelijk is gewoon echt aantrekkelijk. universele begrippen en lang niet zo subjectief als jij hier claimt.quote:op zondag 15 augustus 2004 19:29 schreef m-niki het volgende:
[..]
maar het gaat erom dat uiterlijk voor sommigen wel telt en voor sommigen niet. daarbij, wat de een lelijk vindt, vindt de ander juist weer ontzettend lekker.
uiterlijk maakt daarom niet zo veel uit, want uiteindelijk is er altijd wel eentje die jou net zo leuk vindt als jij haar/ hem.
hehe...wat betreft de carolusdames heb je misschien wel gelijk, maar wat er bij ovum zoal rondloopt (waar sowieso al een extreem vrouwenoverschot is...)quote:op zondag 15 augustus 2004 19:30 schreef nozem het volgende:
[..]
ik heb nergens gezegd dat dat veel uitmaakt, wel dat het misschien kan schelen. de mensen in dit topic willen tips, maar op uiterlijke tips schijnt nog steeds een taboe te rusten, jammer..
overigens ken ik de carolus-vrouwen wel, die zijn vaak zelf net zo 'stevig', soort zoekt soort zullen we maar zeggen.
maar over hoeveel personen hebben we het dan, die echt lelijk en echt aantrekkelijk zijn? laten we er vanuit gaan dat het uiterlijk normaal verdeeld is, dan is slechts 5% echt lelijk en 5% echt aantrekkelijk...dus 90% van de mensen valt daar tussenin!! en als iemand zich aan de 'lelijke' kant bevindt, dan vind ik misschien wel dat ie bij de 'aantrekkelijken' hoort...dus misschien toch wel zo subjectief?quote:op zondag 15 augustus 2004 19:32 schreef nozem het volgende:
[..]
echt lelijk is gewoon echt lelijk en echt aantrekkelijk is gewoon echt aantrekkelijk. universele begrippen en lang niet zo subjectief als jij hier claimt.
de extremen wel ja, maar "beauty is in the eye of the beholder" dus wat de een mooi vind kan de ander misschien totaal wel niet boeien of misschien zelfs wel afstoten...quote:op zondag 15 augustus 2004 19:32 schreef nozem het volgende:
[..]
echt lelijk is gewoon echt lelijk en echt aantrekkelijk is gewoon echt aantrekkelijk. universele begrippen en lang niet zo subjectief als jij hier claimt.
precies, alhoewel er natuurlijk een verschil in smaak bestaat. zo vindt de een blond mooi, de ander gaat liever voor iemand met zwart haar.quote:op zondag 15 augustus 2004 19:32 schreef nozem het volgende:
[..]
universele begrippen en lang niet zo subjectief als jij hier claimt.
mensen die wel "succes" hebben in relaties die denken hetzelfde als jou hoor,quote:op zondag 15 augustus 2004 18:28 schreef damart het volgende:
"verhaal over waarom zou ze met mij willen"
idd, ik vind bv christopher walken en richard grant (acteurs) hele mooie mannen, terwijl de meesten in mijn omgeving daar niks van snappen en ze maar lelijk vinden en enge ogen hebben, terwijl ik die ogen van hun weer heel speciaal vind.quote:op zondag 15 augustus 2004 19:36 schreef komrad het volgende:
maar niet iedereen verstaat hetzelfde onder echt lelijk en echt lekker
waar het mij vooral om gaat is dat door voor jezelf te herhalen wat je positieve punten zijn, en je negatieve af te zwakken, je zelfvertrouwen mogelijk toeneemt, en je dat dus ook zal uitstralen. en zoals in de vorige topics al meerdere keren naar voren is gekomen, blijkt zelfvertrouwen een belangrijke (aantrekkings)factor te zijn voor veel mensen.quote:op zondag 15 augustus 2004 19:43 schreef river-x het volgende:
[..]
mensen die wel "succes" hebben in relaties die denken hetzelfde als jou hoor,
als hun denken, waarom zou ze met mij willen?
dan denken ze echt niet omdat ik zo lief ben, en zo spontaan enz enz.
dan denken ze ook gewoon : tja dat weet ik niet.
en ikzelf kan ook meer negatieve dingen aanmezelf bedenken dan positieve.
dat moet je niet als reden gebruiken, dat heeft iedereen gewoon.
mijn probleem is ook een beetje dat ik de afgelopen 5 jaar bijna niemand meer van mn eigen leeftijd heb gezien. op school ging vroeger alles vrij okee, in ieder geval niet slecht, maar sinds ik van school af ben (1999), en vooral met mensen van een jaar of 30 rondhang, ben ik erg onzeker geworden als het om contactzoeken ging. de mensen (van mn eigen leeftijd) die ik tegen kwam, beoordeelden me wel op bijv. mn uiterlijk, en op m'n sociale vaardigheden (nu is mensen in een kroeg ontmoeten ook gewoon niet de juiste plek, i know) en ik heb al zo vaak de blikken van mensen gezien als ik mededeelde dat ik alleen uit was. of omdat ik alleen reis, mensen snappen niet dat ik het in mn eentje naar mn zin kan hebben. dan schijn je gelijk een raar figuur te slaan ofzo.quote:op zondag 15 augustus 2004 19:30 schreef someone324 het volgende:
[..]
ik heb ook moeite om die drempel over te komen. maar geloof me, het moet. dat is de enige manier om je probleem op te lossen
" deze "dwang" zal me waarschijnlijk (of hopelijk?) "
kijk naar school gaan enzo, dat kan heel sociaal zijn, maar afwachten tot je probleem is zich oplost dat werkt gewoon niet. en ik kan het weten, ik heb zelf ook veel te lang gewacht op de oplossing, maar het werkt gewoon niet. je hebt een probleem en zal er wat aan moeten doen. en ik zit ook op school, enzo.
je schrijft dat je bang bent dat mensen denken "oh wat is ze weer alleen". stel je zou met zn tweeen zijn, zou je dan geen angsten hebben?
bye the way, ben jij dat op de foto in fotoboek
![]()
nou sorry, maar dat werkt niet. je zou juist zelfvertrouwen krijgen als iemand anders tegen jou je positieve kanten vertelt. je compimentjes geeft eigenlijkquote:op zondag 15 augustus 2004 19:46 schreef damart het volgende:
[..]
waar het mij vooral om gaat is dat door voor jezelf te herhalen wat je positieve punten zijn, en je negatieve af te zwakken, je zelfvertrouwen mogelijk toeneemt, en je dat dus ook zal uitstralen. en zoals in de vorige topics al meerdere keren naar voren is gekomen, blijkt zelfvertrouwen een belangrijke (aantrekkings)factor te zijn voor veel mensen.
ja, maar ik geloof ook dat het feit dat jij heel graag een relatie wil je drempel verlaagt qua wat jij een aantrekkelijke vrouw vind. sterker nog, het kon nog wel eens zo zijn dat jij jezelf wijs maakt dat je de mooiste meiden niet wil, omdat jij het idee hebt dat ze toch niet in jou geinteresseerd zijn.quote:op zondag 15 augustus 2004 19:28 schreef damart het volgende:
wat ik dus (ook op ietwat ongenuanceerde manier) probeerde duidelijk te maken, is dat voor mij uiterlijk niet van doorslaggevend belang is of zou zijn, en ik me af en toe kan ergeren aan mensen die aangeven dat dat voor hun wel belangrijk is. volgens mij is uitstraling en inhoud veel belangrijker, in ieder geval voor het merendeel van de mensen dan.
de vetgedrukte stukken zijn pure drogredenen, argumenten die je onbewust voor jezelf hebt verzonnen om in je hoofd goed te kunnen praten dat, alhoewel zij wel een vriendin hebben, jij toch eigenlijk veel beter bent.quote:op zondag 15 augustus 2004 19:16 schreef damart het volgende:
...en als ze echt alleen op uiterlijk af zou gaan, dan is ze mij te oppervlakkig om zelf nog interessant voor mij te zijn. een beetje diepgang mogen vrouwen wel hebben van mij, en gelukkig hebben de meeste die ik ken dat ook wel. ik heb mijns inziens namelijk veel meer te bieden dan alleen hoe ik er uitzie, in tegenstelling tot de gemiddelde macho spierbundel met wasbordje, die mijns inziens zo oppervlakkig in het leven staat dat hij geen inhoud heeft.
ja dat wil ik ook weleens wetenquote:op zondag 15 augustus 2004 19:48 schreef automatic_rock het volgende:
@ _guinevere_
is het nog gelukt met je emailtje??
maar ga jij voor de sex of ga jij voor de relatie????quote:op zondag 15 augustus 2004 19:44 schreef komrad het volgende:
precies, ik ga vooral voor lekker wijven om het zo maar plat te zeggen, alleen gaan die niet altijd voor mij
neen... durf niequote:op zondag 15 augustus 2004 19:48 schreef automatic_rock het volgende:
@ _guinevere_
is het nog gelukt met je emailtje??
jammer dat het langzaam aan steeds meer afdwaalt, en steeds ingewikkelder wordt gemaakt dan het werkelijk is.quote:op zondag 15 augustus 2004 19:57 schreef m_schtoppel het volgende:
dit wordt echt het topic van het jaar man, jee, wat zijn dit soort topics populair.
waarom zou hij jou niet zien staan? je bent toch niet minder dan andere meiden? je bent toch tevreden over je eigen uiterlijk? die jongen is echt geen halfgod hoor, ook maar een persoon van vlees en bloed die stoer loopt te doen tegen z'n vrienden en ondertussen hoopt een leuk en lief meisje tegen te komen.quote:op zondag 15 augustus 2004 19:57 schreef _guinevere_ het volgende:
[..]
neen... durf nie![]()
die kerel heeft t volgens mij veels te druk met uitgaan en zn vriendjes dat ie mij uberhaupt zou zien staan![]()
trust me, voor aandacht van vrouwen hebben mannen altijd tijd, hoe druk ze t ook hebbenquote:op zondag 15 augustus 2004 19:57 schreef _guinevere_ het volgende:
[..]
neen... durf nie![]()
die kerel heeft t volgens mij veels te druk met uitgaan en zn vriendjes dat ie mij uberhaupt zou zien staan![]()
ja, dat weet ik ook wel..quote:op zondag 15 augustus 2004 20:01 schreef henryhill het volgende:
[..]
waarom zou hij jou niet zien staan? je bent toch niet minder dan andere meiden? je bent toch tevreden over je eigen uiterlijk? die jongen is echt geen halfgod hoor, ook maar een persoon van vlees en bloed die stoer loopt te doen tegen z'n vrienden en ondertussen hoopt een leuk en lief meisje tegen te komen.
...en jij geeft hem die kans niet omdat je bang bent om een mailtje te sturen?!?![]()
yupquote:op zondag 15 augustus 2004 19:56 schreef someone324 het volgende:
hey releaze, ben jij dat nou in je fotoboek?
kom we gaan samen danquote:op zondag 15 augustus 2004 19:47 schreef releaze het volgende:
maar goed.
als ik ergens met zn tweeen naartoe kon gaan, dan is er eigenlijk bijna geen probleem. omdat ik dan niet het idee heb dat de aandacht op mij alleen gefocussed wordt. en dan kan ik rustig een beetje wennen aan een situatie en dan ben ik eenmaal over de drempel heen.
gewoon wat dingen ondernemen. keertje naar de bios, keertje tennissen, en zodoende merk je wel of het wat potentie heeft. en als je dat dan nog niet weet dan ben je gewoon eerlijk over wat je (niet) voor haar voelt. zo simpel is 'tquote:op zondag 15 augustus 2004 20:06 schreef someone324 het volgende:
ffe vraagje, ik heb ook weleens het volgende. soms kan ik wel contact leggen met eem vrouw. dan kunnen we heel goed opschieten enzo. veel praten, keertje uit, allemaal supercool. maar naar een tijdje weet ik gewoon geen dingen meer om over te praten.
tja, ik kreeg juist het idee dat het andersom was: anderen projecteerden hun voorkeur naar een goed uiterlijk op anderen. en wat uiterlijk betreft heb ik van mezelf geen heel negatief beeld, maar ik realisser me wel heel goed dat er mannen rondlopen die gewoon aantrekkelijker zijn voor sommige vrouwen. maar ook als je ergens bent en je ziet van die macho types lopen waarvan je het idee krijgt dat die om hun uiterlijk misschien populairder zouden kunnen zijn, dan werkt dat niet positief voor je zelfverzekerdheid en je zelfvertrouwen. terwijl ik me er ook van bewust ben dat er genoeg vrouwen rondlopen die een stuk minder om uiterlijk geven.quote:op zondag 15 augustus 2004 19:51 schreef henryhill het volgende:
[..]
ja, maar ik geloof ook dat het feit dat jij heel graag een relatie wil je drempel verlaagt qua wat jij een aantrekkelijke vrouw vind. sterker nog, het kon nog wel eens zo zijn dat jij jezelf wijs maakt dat je de mooiste meiden niet wil, omdat jij het idee hebt dat ze toch niet in jou geinteresseerd zijn.
klinkt je misschien erg vreemd in de oren, maar denk er maar eens even over na...
nu, dat is op zich helemaal geen probleem, maar je moet niet jouw eigen 'tolerantie' wbt uiterlijk op anderen gaan projecteren...
misschien zijn het deels wel drogredenen, maar er zit toch wel zeker een kern van waarheid in. ik vind vrouwen met diepgang gewoon interessanter dan van oppervlakkige types. ik wil gewoon ook wel eens een goed gesprek kunnen voeren bijvoorbeeld. en misschien zit de drogreden wel in mijn definitie van oppervlakkig. dat ik mensen die alleen om uiterlijk geven oppervlakkig vind. en misschien is dat wel een onterechte generalisatie, en zijn er ook mensen die alleen om uiterlijk geven maar ook diepgang hebben. ik ben ze alleen nog niet tegengekomenquote:de vetgedrukte stukken zijn pure drogredenen, argumenten die je onbewust voor jezelf hebt verzonnen om in je hoofd goed te kunnen praten dat, alhoewel zij wel een vriendin hebben, jij toch eigenlijk veel beter bent.
deze argumenten zijn imho allemaal erg logisch, en het is zelfs redelijk natuur van de mens om dit soort gedachtes erop na te houden zodat je je ego intact houdt.
het gevaar van dit soort topics, met allemaal gelijkgestemden is imho dat jullie nu elkaars gedachtenspinsels en drogredenen zien, en ze veel sneller voor waar zullen aannemen (hey, anderen denken er ook zo over, dus dan zal het wel waar zijn toch?).
realiseer je wel dat geen van jullie tot nu toe baat heeft gehad bij dit soort gedachtes.
vriendschappen en relaties en whatever gaan niet allemaal over praten. het gaat ook om het gezellig bij elkaar op de bank zitten, met de tv aan. komt er waarschijnllijk ook wel weer eens iets waar je het over kan hebben. het kunnen vermaken met "nutteloos gelul" en stiltes is net zo belangrijk als eens een keer een goed gesprek.quote:op zondag 15 augustus 2004 20:06 schreef someone324 het volgende:
ffe vraagje, ik heb ook weleens het volgende. soms kan ik wel contact leggen met eem vrouw. dan kunnen we heel goed opschieten enzo. veel praten, keertje uit, allemaal supercool. maar naar een tijdje weet ik gewoon geen dingen meer om over te praten.
he mutsje (=lief bedoeld hoorquote:op zondag 15 augustus 2004 19:57 schreef _guinevere_ het volgende:
[..]
neen... durf nie![]()
mja, na een tijdje heb je alle onderwerpen als 'werk' 'studie' 'huisinrichting' en 'vakanties' wel gehad.quote:op zondag 15 augustus 2004 20:06 schreef someone324 het volgende:
ah, das wel lief van je danquote:op zondag 15 augustus 2004 20:11 schreef automatic_rock het volgende:
[..]
he mutsje (=lief bedoeld hoor), je moet wel echt gaan mailen hoor..
dat je zegt dat hij je niet zou zien staan is een slap excuus. jij bent echt wel de moeite waard!!
ik ben hier eigenlijk ook druk bezig, heb eigenlijk geen eens tijd om nu te fok!en. maar zat toch ff te kijken, zag je naam staan en vroeg me af hoe het met je gegaan was. en nu zit ik dit alweer te typen.
en ik ken je niet eens!!!!
geloof mij nou maar, de kerel vind het echt kei leuk om een mailtje van je te krijgen!! oke, misschien is hij niet verliefd op je, of heeft geen interesse. maar aandacht krijgen van een meisje is sowieso een leuk iets voor een jongen. voelt als een compliment
tip: stuur een e-card. dan krijg je bericht als hij hem ontvangen heeft. het kan namelijk zijn dat de mail in de junkmail terecht komt. en dan zit jij thuis te balen dat hij geen reactie terug stuurd, terwijl de arme kerel het mailtje nooit gelezen heeft
who the man? someone324's the man..quote:op zondag 15 augustus 2004 20:07 schreef someone324 het volgende:
[..]
kom we gaan samen dan
dat realiseer ik me ook wel. een persoonlijkheid van iemand leer je niet in 1 gesprek kennen. en dat bedoelde ik ook niet te zeggen met mijn post hoor. het ging me er meer om aan te geven dat het niet allemaal alleen maar dorgredenen waren die ik aanvoerde in een eerdere post.quote:op zondag 15 augustus 2004 20:13 schreef river-x het volgende:
damart,
je moet niet zoveel eisen stellen, je wil een vrouw met diepgang.
oke,
maar je zal toch eerst vrouwen moeten leren kennen voordat je weet hoe ze zijn.
en dan is het eerste contact altijd oppervlakkig, je kan niet verwachten dat je eerste "date" meteen een diepzinnig gesprek met je gaat voeren.
ik ben het niet echt eens met je. iedereen heeft genoeg goede punten en ik bedoel heus niet dat je daar dan mee te koop mee moet gaan lopen. maar wat me hier opvalt is dat mensen juist de negatieve kanten benadrukken en de goede kanten maar voor het gemak vergeten.quote:op zondag 15 augustus 2004 19:51 schreef river-x het volgende:
[..]
nou sorry, maar dat werkt niet. je zou juist zelfvertrouwen krijgen als iemand anders tegen jou je positieve kanten vertelt. je compimentjes geeft eigenlijk.
(ik denk dat als je zelf gaat verzinnen wat je positieve kanten zijn, je er geen een kan bedenken en daardoor telkens aan de slechte gaat denken waardoor je je helemaal rot voelt.)
nee????? hm...dan heb ik het ergens toch altijd verkeerd gedaan....quote:op zondag 15 augustus 2004 20:13 schreef river-x het volgende:
damart,
je moet niet zoveel eisen stellen, je wil een vrouw met diepgang.
oke,
maar je zal toch eerst vrouwen moeten leren kennen voordat je weet hoe ze zijn.
en dan is het eerste contact altijd oppervlakkig, je kan niet verwachten dat je eerste "date" meteen een diepzinnig gesprek met je gaat voeren.
het lijkt me dat het krijgen van 'een vriendin' voor de meesten hier geen problemen oplevert, een leuke en aantrekkelijke vriendin is een ander verhaal, zeker als ik sommige eisenpakketten hier in acht neem.quote:op zondag 15 augustus 2004 20:21 schreef river-x het volgende:
zullen we anders een deadline opstellen![]()
binnen 3 maanden, hebben jullie een vriendin!
en anders een ban![]()
kheb anders liever een vriendje hoorquote:op zondag 15 augustus 2004 20:21 schreef river-x het volgende:
zullen we anders een deadline opstellen![]()
binnen 3 maanden, hebben jullie een vriendin!
en anders een ban![]()
tjezus...wat herkenbaar ditquote:op zondag 15 augustus 2004 20:22 schreef m-niki het volgende:
mijn vriend ben ik tegen gekomen op een feestje van diogenes "ranzen en sjansen" (voor de nijmo-kenners), op de achtergrond een pornovideootje waarop een man zijn lid in een kalkoen stak (zeer ludiek van dio), mijn vriend kwam binnen in driedelig pak (want lid van dispuut....)
ja maar je zal je niet kunnen gaan voelen door aan je positieve kanten te gaan denken, als je alleen maar de negatieve ziet.quote:op zondag 15 augustus 2004 20:21 schreef robert_nl het volgende:
[..]
ik ben het niet echt eens met je. iedereen heeft genoeg goede punten en ik bedoel heus niet dat je daar dan mee te koop mee moet gaan lopen. maar wat me hier opvalt is dat mensen juist de negatieve kanten benadrukken en de goede kanten maar voor het gemak vergeten.
en ik denk dat je jezelf ook heus wel complimentjes mag geven.... als je namelijk niet van jezelf houd, hoe kan iemand anders dan wel van je houden? en nee, ik bedoel niet dat je jezelf geweldig moet vinden.... tevreden zijn is genoeg!
mjah, en meisjes die aan hoge eisen voldoen stellen zelf ook nogal hoge eisen.quote:op zondag 15 augustus 2004 20:25 schreef nozem het volgende:
het lijkt me dat het krijgen van 'een vriendin' voor de meesten hier geen problemen oplevert, een leuke en aantrekkelijke vriendin is een ander verhaal, zeker als ik sommige eisenpakketten hier in acht neem.
dio is een goede plek om fijne contacten op te doen.quote:op zondag 15 augustus 2004 20:27 schreef donstefano het volgende:
[..]
tjezus...wat herkenbaar ditben mn vriendin ook in dio tegengekomen, is ook lid van dispuut (vandaar die eerdere opmerking over ovum ook
). en daarnaast studeer ik ook nog eens rechten. maargoed, gaat wel erg offtopic dit
![]()
ja...? wat meot ie dan denken??quote:op zondag 15 augustus 2004 20:17 schreef _guinevere_ het volgende:
maar nadeel daarvan is dus dat ie dan weet dat ik zijn profiel opgezocht hebt en wat moet ie dan wel niet denken?
dio, thuishaven van jantje sommerdijk! daarom was ik er toen geweest, dio zelf kan me ook geen ruk schelen....quote:op zondag 15 augustus 2004 20:29 schreef nozem het volgende:
[..]
dio is een goede plek om fijne contacten op te doen.
quote:op zondag 15 augustus 2004 20:29 schreef nozem het volgende:
[..]
dio is een goede plek om fijne contacten op te doen.
juist!!quote:op zondag 15 augustus 2004 20:30 schreef m-niki het volgende:
[..]
ja...? wat meot ie dan denken??
dat je hem leuk vindt natuurlijk!!! dat is toch ook zo???
daar leent elke plek zich goed voor bij de gemiddelde vrouw, de gemiddelde man wil sowieso wel.quote:op zondag 15 augustus 2004 20:33 schreef m-niki het volgende:
[..]
![]()
6 jaar geleden in ieder geval wel![]()
fijne wisselende contacten wilde in die tijd ook wel trouwens....daar leende dio zich ook bijzonder goed voor!
sorry, voor m'n offtopic geouwehoer maar ik zie dat je klinische psychologie doet, studeer je dat nog steeds??quote:op zondag 15 augustus 2004 20:33 schreef m-niki het volgende:
[..]
![]()
6 jaar geleden in ieder geval wel![]()
fijne wisselende contacten wilde in die tijd ook wel trouwens....daar leende dio zich ook bijzonder goed voor!
true..quote:op zondag 15 augustus 2004 20:37 schreef nozem het volgende:
[..]
daar leent elke plek zich goed voor bij de gemiddelde vrouw, de gemiddelde man wil sowieso wel.
snel dan nog even offtopic: ja, ga mijn vierde jaar in. stage lopen bij de studentenpsycholoog, (dus moet misschien wel uitkijken met wie ik hier allemaal aanspreek... *flauw doet* )quote:op zondag 15 augustus 2004 20:38 schreef donstefano het volgende:
[..]
sorry, voor m'n offtopic geouwehoer maar ik zie dat je klinische psychologie doet, studeer je dat nog steeds??
denken aan je positieve kanten? weten dat ze er zijn is hopelijk al genoeg.quote:op zondag 15 augustus 2004 20:27 schreef river-x het volgende:
[..]
ja maar je zal je niet kunnen gaan voelen door aan je positieve kanten te gaan denken, als je alleen maar de negatieve ziet.![]()
psychologie is een lange studie.quote:en nogmaals, jullie gaan het echt zooow ontzettend ingewikkeld maken!.
voor de meeste mensen is dit dus moeilijker dan voor anderen.quote:zo kan je wel door blijven gaan met theorieen en fantasies en hersenspinsels. maar je schiet er helemaal niks mee op!
jullie?... er zijn mensen voor wie het helpt erover te praten. dat is al 10 stappen verder dan de meeste waren!quote:ik snap ook wel dat het "fijn" is om erover te praten,
maar ik heb het idee, dat je het fijn vind omdat het dan net is alsof je er "aan het werken" ben. alsof je er positief mee bezig ben, en op de goede weg bent.
maar je schiet hier niks mee op!.
en maak het niet zo moeilijk, er zijn nu al genoeg tips gegeven om gewoon wat socialer te worden, en daaruit kan je weer een vriendin krijgen.
ga je dan ook daar mee bezig houden!.
het vierde jaar....dan ken je petra en eltse misschien wel, doen ook klinische psychologie in het 4de jaar....quote:op zondag 15 augustus 2004 20:44 schreef m-niki het volgende:
[..]
snel dan nog even offtopic: ja, ga mijn vierde jaar in. stage lopen bij de studentenpsycholoog, (dus moet misschien wel uitkijken met wie ik hier allemaal aanspreek... *flauw doet* )![]()
sorry, maar vind je dit op een date echt leukquote:op zondag 15 augustus 2004 20:22 schreef m-niki het volgende:
[..]
is er toch een gesprek ontstaan waarbij wij binnen enkele minuten een zeer diepzinnig gesprek hadden (ging over politiek en rechten, wat hij op dat moment studeerde).
ja hoor, dat vind ik echt leuk en niet alleen over politiek of recht, maar (duh) ook over psychologie, filosofie, literatuur, computers, natuurkunde (dat wat ik ervan weet dan), fotografie etc. of mijn favoriet: combinaties van deze onderwerpen (wat dacht je van godel, escher bach, het beroemde boek waarbij ik trouwens nog steeds in de inleiding ben blijven hangen)quote:op zondag 15 augustus 2004 20:50 schreef dia het volgende:
[..]
sorry, maar vind je dit op een date echt leukhier heb ik het dan echt liever niet over hoor.......
niet dat ik geen diepgang heb, maar omdat het echt niet leuk of interresant is
nou, dan doe je dat!!quote:op zondag 15 augustus 2004 20:35 schreef _guinevere_ het volgende:
[..]
juist!!![]()
ja oke, jeetje, ik ben wel een schijtlijster he...?![]()
punt is gewoon dat ie zo verdomme dichtbij woont en ik elke dag kans loop em tegen te komen![]()
ik denk dat... zo'n berichtje niet subtiel genoeg is(ook al weet ik dat de meeste mannen hier op het topic klagen dat ze hints nooit zien) maar zo'n berichtje is niet anders uit te leggen als: ' ik vind je leuk' en vriendelijk lachen of gewoon een klein gesprekje beginnen zou wel uit te leggen zijn als vriendelijkheid voor het geval ie me niet leuk vind en dat zou zeggen.
zijn geen onderwerpen van te noemen........ gewoon waar het toevallig over gaat..... koetjes en kalfjes grappen en grollen.......quote:op zondag 15 augustus 2004 20:55 schreef m-niki het volgende:
[..]
ja hoor, dat vind ik echt leuk en niet alleen over politiek of recht, maar (duh) ook over psychologie, filosofie, literatuur, computers, natuurkunde (dat wat ik ervan weet dan), fotografie etc. of mijn favoriet: combinaties van deze onderwerpen (wat dacht je van godel, escher bach, het beroemde boek waarbij ik trouwens nog steeds in de inleiding ben blijven hangen)
vraag ik me af waar jij het dan over hebt!!
releaze wil denk ik niet, ze reageerd nietquote:op zondag 15 augustus 2004 20:18 schreef nozem het volgende:
[..]
who the man? someone324's the man..![]()
je eerste blauwtjequote:op zondag 15 augustus 2004 21:06 schreef someone324 het volgende:
[..]
releaze wil denk ik niet, ze reageerd niet
maar goed nooit geschoten is altijd mis. of ze heeft niet gelezen.
hey releaze, wil je samen gaan trainen? nee zeggen mag ook hoor
noem ik niet echt een blauwtje, lekker makkelijk via internet hequote:op zondag 15 augustus 2004 21:07 schreef dia het volgende:
[..]
je eerste blauwtje![]()
ja, dat wel een beetje.quote:op zondag 15 augustus 2004 21:05 schreef unclefunk het volgende:
er werd gekscherend tegen me gezegd dat ik het meisje uit dit topic moest mailen, maar persoonlijk lijkt me dat vreemd. zo opdringerig of wanhopig.
je moet niet te veel nadenken bij de dingen die je doet.........anders gebeurt er nooit wat. en je merkt vanzelf hoe ze er mee omgaat..... maar ik denk niet dat het je dood wordt, dus: just relax a littlequote:op zondag 15 augustus 2004 21:05 schreef unclefunk het volgende:
ik vraag me eigenlijk af hoe een fok!ker om zou gaan met zo'n berichtje, als diegene zijn of haar e-mailadres in het profiel heeft staan. er werd gekscherend tegen me gezegd dat ik het meisje uit dit topic moest mailen, maar persoonlijk lijkt me dat vreemd. zo opdringerig of wanhopig.
.....en diaprojectoren??quote:op zondag 15 augustus 2004 21:05 schreef dia het volgende:
[..]
zijn geen onderwerpen van te noemen........ gewoon waar het toevallig over gaat..... koetjes en kalfjes grappen en grollen.......
ik las eerder deze avond het topic "hoe heb je je vriend/in ontmoet?" (of iets dergelijks) en daar stond verdacht vaak in: via fok of via msn of via het internet in het algemeen. internet is nu eenmaal de hedendaagse ontmoetingsplek! en wie niet waagt, die niet wint..quote:op zondag 15 augustus 2004 21:05 schreef unclefunk het volgende:
ik vraag me eigenlijk af hoe een fok!ker om zou gaan met zo'n berichtje, als diegene zijn of haar e-mailadres in het profiel heeft staan. er werd gekscherend tegen me gezegd dat ik het meisje uit dit topic moest mailen, maar persoonlijk lijkt me dat vreemd. zo opdringerig of wanhopig.
dia slaat nergens op....... dat zou ik bijv kunnen uitleggen waarom ik dia heet.......want ik heb niks met dia's .....zo zijn er altijd wel dingen....... en films idd ook, en dan het liefst die hele vage....... als donnie darko of wild things, enz enzquote:op zondag 15 augustus 2004 21:11 schreef m-niki het volgende:
[..]
.....en diaprojectoren??![]()
nee, maar serieus, voor mij zijn die ondewerpen dus de koetjes en de kalfjes...waar heb je het anders over als je elkaar niet kent? over het weer??? de muziek? daar ben je binnen 10 minuten toch ook op uitgekeken??
(ik zou anders zo geen andere koetjes en kalfjes weten.... wat versta je daar eigenlijk onder?) als een jongen het over niets heeft eigenlijk of voor mij niets interessants vertelt dan vind ik die jongen al heel snel saai en oppervlakkig en dat zoek ik gewoon niet in een relatie (ook niet bij vriendinnen hoor trouwens). mijn vriend en ik brengen uren door met stompzinnig lachen en grappen maken, maar er zit altijd wel iets ...diepgaands in ofzo...
liever donnie darko kijken dan hot shots ofzo...of liever the simpsons als beavis and butthead en liever de nrc dan de telegraaf om het zo maar even te noemen....
maar dan kondigt voor veel mensen die in deze topics meedoen het volgende probleem zich aan: hoe krijg je iemand op je msn ? kun je zomaar mensen die je interessant lijken toevoegen ?quote:op zondag 15 augustus 2004 21:14 schreef m-niki het volgende:
[..]
ik las eerder deze avond het topic "hoe heb je je vriend/in ontmoet?" (of iets dergelijks) en daar stond verdacht vaak in: via fok of via msn of via het internet in het algemeen. internet is nu eenmaal de hedendaagse ontmoetingsplek! en wie niet waagt, die niet wint..
ik zit veel fotografie en daar komen ze nu net allemaal terug van een meeting, maar daar zou ik niet zo snel aan meedoen eigenlijk... maar iemand leren kennen via fok daar lang mee msn'en en uiteindelijk ontmoeten, dat vind ik helemaal niet zo raar hoor!! mijn beste vriendin heeft nu al bijna drie jaar verkering (geloof ik, kan ook iets minder zijn, 2,5 jaar ofzo) met iemand die ze op internet heeft ontmoet! een of ander irc kanaal in ieder geval...
vooral omdat ik in dit soort topics reageer. maar aan de andere kant is het inderdaad zo dat je niet altijd te lang na moet denken en het gewoon moet doen.quote:op zondag 15 augustus 2004 21:17 schreef damart het volgende:
het lijkt mij namelijk, net zoals met mailtjes naar leuke fokkers (waar ik cherrylips toch zeker ook wel onder schaar), mogelijk wanhopig overkomen.
ja precies! maar dan bedoelen we dus eigenlijk hetzelfde.... alleen bedoel ik er ook mee te zeggen dat ik er altijd iets aan vast verbind, het is niet simpelweg vertellen dat je op vakantie bent geweest, maar ook wat die vakantie met je heeft gedaan (of niet heeft gedaan). het gaat dus altijd een stapje verder dan alleen maar mededelingen doen...er moet toch en dialoog over blijven en dat vind ik wat anders dan:quote:op zondag 15 augustus 2004 21:17 schreef dia het volgende:
[..]
dia slaat nergens op....... dat zou ik bijv kunnen uitleggen waarom ik dia heet.......want ik heb niks met dia's .....zo zijn er altijd wel dingen....... en films idd ook, en dan het liefst die hele vage....... als donnie darko of wild things, enz enz
of simpel dingen die je hebt meegemaakt, waar je bent geweest, idd muziek-tv
dat sporten argument kwam van mij geloof ik.quote:op zondag 15 augustus 2004 21:18 schreef plato1980 het volgende:
laten we nou niet hypocriet gaan zitten doen: natuurlijk let iedereen op uiterlijk en overgewicht is daar doorgaans geen voordeel bij. hoewel ik naarstig op zoek ben naar een vriendin zou ik absoluut geen meisje dat te dik is willen hebben. ik vind het gewoon niet mooi en bovendien wil dat wel eens op een ongedisciplineerde leefstijl duiden. ik geef toe dat ik makkelijk praten heb, want ik zou nog geen kilo aankomen als ik alleen maar hamburgers en friet zou eten. maar als je denkt dat je overgewicht een drempel is bij het vinden van een vriendin pas dan je voedingspatroon aan en stap drie keer per week op die mountainbike en rij je het apezuur. dat helpt vast en zeker.dat sport niet leuk zou zijn vind ik geen argument.
ik blijf er overigens bij dat uiterlijk niet allesbepalend is, maar het speel wel degelijk een rol.
quote:op zondag 15 augustus 2004 19:26 schreef dr.mowinckel het volgende:
[..]
trust me, zo erg is t niet met m gesteld hoor, hij staat gewoon anders in t leven, tenminste da tis hoe ik m ken
inderdaad, en ik weet van mezelf dat ik daarmee nog wel eens de fout in ga: teveel nadenken over de mogelijke gevolgen van een actie, en daardoor onzeker worden... en dat probeer ik dus te veranderen. ik heb ook wel eens iets impulsiefs gedaan hoor, zoals een brief geschreven waarin ik iemand de liefde verklaarde. alleen na het verzenden ging ik toch nadenken, en ik vroeg me af wat haar reactie zou zijn... en toen kreeg ik de brief terug: ze was verhuisd...quote:op zondag 15 augustus 2004 21:22 schreef unclefunk het volgende:
[..]
vooral omdat ik in dit soort topics reageer. maar aan de andere kant is het inderdaad zo dat je niet altijd te lang na moet denken en het gewoon moet doen.![]()
ai, wat een mistroostig einde.quote:op zondag 15 augustus 2004 21:26 schreef damart het volgende:
alleen na het verzenden ging ik toch nadenken, en ik vroeg me af wat haar reactie zou zijn... en toen kreeg ik de brief terug: ze was verhuisd...
dat heb ik dan weer niet, ik vind juist vdat ik het nodige te bieden heb, maar ik slaag er niet in mezelf te verkopen. ik vergelijk mezelf altijd met video2000 van philips, dat technisch gezien een veel beter systeem was dan vhs. maar de marketing van philips faalde en daardoor werd video2000 een fiasco.quote:op zondag 15 augustus 2004 15:40 schreef bosbeetle het volgende:
[..]
die vul ik dan aan met : "wat heb ik haar te bieden, niks. met mij erbij wordt het voor haar alleen maar minder.
juist en als jij denkt dat jouw fysiek een relatie in de weg staat dan moet je daar dus iets aan doen, al was het maar om je beter te voelen.quote:op zondag 15 augustus 2004 21:24 schreef damart het volgende:
maar goed, ik let er wel op tegenwoordig, maar dat terzijde, voordat dit een persoonlijk klaagtopic wordt, en de topic gaat in principe niet specifiek over mij, maar over een mogelijk probleem (tussen de oren) wat mensen misschien hebben.
:: waar is die smiley die op de grond slaat van het lachen, nou die, insert die hier! ::quote:op zondag 15 augustus 2004 21:32 schreef plato1980 het volgende:
[..]
dat heb ik dan weer niet, ik vind juist vdat ik het nodige te bieden heb, maar ik slaag er niet in mezelf te verkopen. ik vergelijk mezelf altijd met video2000 van philips, dat technisch gezien een veel beter systeem was dan vhs. maar de marketing van philips faalde en daardoor werd video2000 een fiasco.
ik waardeer je mooie vergelijking.quote:op zondag 15 augustus 2004 21:32 schreef plato1980 het volgende:
[..]
dat heb ik dan weer niet, ik vind juist vdat ik het nodige te bieden heb, maar ik slaag er niet in mezelf te verkopen. ik vergelijk mezelf altijd met video2000 van philips, dat technisch gezien een veel beter systeem was dan vhs. maar de marketing van philips faalde en daardoor werd video2000 een fiasco.
mijn 'probleem' is ook een beetje dat ik zelden vrouwen tegenkom die ik de moeite waard vind. ik kan ze op 1 hand tellen... (en dat is over de afgelopen 12 jaar) de counter staat op het moment op 0 dus ga ik ook geen moeite doen.quote:op zondag 15 augustus 2004 21:32 schreef plato1980 het volgende:
[..]
_o-quote:op zondag 15 augustus 2004 21:36 schreef m-niki het volgende:
[..]
:: waar is die smiley die op de grond slaat van het lachen, nou die, insert die hier! ::
in ieder geval niet die voor jou geschikt zijn, dat geldt voor iedereen.quote:op zondag 15 augustus 2004 21:37 schreef bosbeetle het volgende:
de hele clou is dus gewoon iemand tegenkomen .. dr zijn niet zoveel lekkere visjes in de zee
of, zoals mijn oud-huisgenoot dat altijd zo mooi zei:quote:op zondag 15 augustus 2004 21:37 schreef bosbeetle het volgende:
[..]
mijn 'probleem' is ook een beetje dat ik zelden vrouwen tegenkom die ik de moeite waard vind. ik kan ze op 1 hand tellen... (en dat is over de afgelopen 12 jaar) de counter staat op het moment op 0 dus ga ik ook geen moeite doen.
de hele clou is dus gewoon iemand tegenkomen .. dr zijn niet zoveel lekkere visjes in de zee
exactlyquote:op zondag 15 augustus 2004 21:39 schreef m-niki het volgende:
[..]
of, zoals mijn oud-huisgenoot dat altijd zo mooi zei:
van die mooie veuchelkes, daar zijn er niet zoveul van!
(lees met brabants accent en vertaal veuchelkes maar naar vogeltjes)
ik vond het eigenlijk wel mooi bedacht van mezelf, dus ik zie niet in waarom hier een smiley op z'n plaats zou zijn.quote:op zondag 15 augustus 2004 21:36 schreef m-niki het volgende:
[..]
:: waar is die smiley die op de grond slaat van het lachen, nou die, insert die hier! ::
een geweldige vergelijking plato!!quote:op zondag 15 augustus 2004 21:32 schreef plato1980 het volgende:
[..]
quote:op zondag 15 augustus 2004 21:47 schreef m-niki het volgende:
tja, als zelfs de kanaries al bij je weg vliegen...
maar ik dacht dat je na zo'n romantisch leven vooral zachtjes naar d'andre kant wegglijdt terwijl je op je rug ligt en in de wolken naastig op zoek ging naar die 'bloemkolen' waar andre van duin nog een wonderschoon lied over gezongen heeft...ooit
ik denk dat ik je daarvoor eerst een paar maanden moet kennenquote:op zondag 15 augustus 2004 21:06 schreef someone324 het volgende:
[..]
releaze wil denk ik niet, ze reageerd niet
maar goed nooit geschoten is altijd mis. of ze heeft niet gelezen.
hey releaze, wil je samen gaan trainen? nee zeggen mag ook hoor
en hoe gaan we elkaar leren kennen dan ?quote:op zondag 15 augustus 2004 22:09 schreef releaze het volgende:
[..]
ik denk dat ik je daarvoor eerst een paar maanden moet kennen
"while having hot & steamy sex"quote:op zondag 15 augustus 2004 22:16 schreef someone324 het volgende:
[..]
en hoe gaan we elkaar leren kennen dan ?
haha, zou leuk zijn ja, maar onder leren kennen versta ik toch iets anders hoorquote:op zondag 15 augustus 2004 22:18 schreef dr.mowinckel het volgende:
[..]
"while having hot & steamy sex"
juist, en op dit moment ebt dat gevoel juist steeds meer weg bij mij. ik voel me goed, zit lekker in mijn vel, en vind mezelf niet uberlelijk of zo. mijn fysieke verschijning staat denk ik dus ook niet een relatie in de weg. en ja, gedeeltelijk komt dat ook doordat ik probeer wat aan mijn hoofdkussen te doen.quote:op zondag 15 augustus 2004 21:34 schreef plato1980 het volgende:
[..]
juist en als jij denkt dat jouw fysiek een relatie in de weg staat dan moet je daar dus iets aan doen, al was het maar om je beter te voelen.
daar ben ik voor!quote:op zondag 15 augustus 2004 22:24 schreef releaze het volgende:
ja, dat was een inkoppertje
dit riekt naar wanhoop..quote:op zondag 15 augustus 2004 22:33 schreef someone324 het volgende:
en hoe gaan we elkaar leren kennen dan ?
of wil je me niet kennen
valt wel meequote:op zondag 15 augustus 2004 22:40 schreef nozem het volgende:
[..]
dit riekt naar wanhoop..
quote:op zondag 15 augustus 2004 21:32 schreef plato1980 het volgende:
[..]
hoe handig ben jij eigenlijk met de vrouwen? ik heb soms de indruk dat je vanaf een hoge bergtop predikt namelijk.quote:op zondag 15 augustus 2004 23:05 schreef henryhill het volgende:
mag ik eens even een fris idee in de discussie werpen? heeft geen van jullie dan vrienden die ook maar een beetje handig is met de meiden, en die jullie wat tips aan de hand kan doen?
ik snap 'm niet helemaal. ik verkondig onzin, of...?quote:op zondag 15 augustus 2004 23:11 schreef nozem het volgende:
[..]
hoe handig ben jij eigenlijk met de vrouwen? ik heb soms de indruk dat je vanaf een hoge bergtop predikt namelijk.
nee, je komt op me over als een expert, zo profileer je jezelf, of ben je alleen een goede observator?quote:op zondag 15 augustus 2004 23:21 schreef henryhill het volgende:
[..]
ik snap 'm niet helemaal. ik verkondig onzin, of...?
expert bij lange na nietquote:op zondag 15 augustus 2004 23:27 schreef nozem het volgende:
[..]
nee, je komt op me over als een expert, zo profileer je jezelf, of ben je alleen een goede observator?
niet erg, dat zijn we allemaal (ja, ook degenen die beweren van niet)quote:op zondag 15 augustus 2004 20:35 schreef _guinevere_ het volgende:
[..]
juist!!![]()
ja oke, jeetje, ik ben wel een schijtlijster he...?![]()
als je 'm niet laat merken dat je 'm leuk vind, hoe moet ie er dan ooit achterkomen en hoe verwacht je dan ooit dat het wat word als niemand laat blijken wat ie voelt ?quote:punt is gewoon dat ie zo verdomme dichtbij woont en ik elke dag kans loop em tegen te komen![]()
ik denk dat... zo'n berichtje niet subtiel genoeg is(ook al weet ik dat de meeste mannen hier op het topic klagen dat ze hints nooit zien) maar zo'n berichtje is niet anders uit te leggen als: ' ik vind je leuk' en vriendelijk lachen of gewoon een klein gesprekje beginnen zou wel uit te leggen zijn als vriendelijkheid voor het geval ie me niet leuk vind en dat zou zeggen.
ik mag die henryhill wel.quote:op zondag 15 augustus 2004 23:11 schreef nozem het volgende:
[..]
hoe handig ben jij eigenlijk met de vrouwen? ik heb soms de indruk dat je vanaf een hoge bergtop predikt namelijk.
quote:op zondag 15 augustus 2004 23:32 schreef aaargh! het volgende:
stuur die mail maar, op z'n minst lucht het enorm op, en ik garandeer je dat hij er op een normale manier op reageert, waarschijnlijk springt ie een gat in de lucht.
*argh*quote:op zondag 15 augustus 2004 20:24 schreef kogando het volgende:
met praten vul je geen gaten. in de tijd dat je in dit topic hebt zitten rondlummelen had je al een aantal meisjes hun msn adres of mobiel nr kunnen ontfutselen. en dat met alle prettige gevolgen van dien..
insinueer je hiermee nou echt dat je denkt dat als ze in jouw fotoboek kijkt, ze amoreuze interesse heeft??quote:op zondag 15 augustus 2004 19:05 schreef frenkie het volgende:
[..]
hoewel je het ontkend is uiterlijk voor jou ook belangrijk. anders was je namelijk niet in mijn fotoboek wezen kijken
[..]
neequote:op maandag 16 augustus 2004 08:44 schreef kingcold het volgende:
[..]
insinueer je hiermee nou echt dat je denkt dat als ze in jouw fotoboek kijkt, ze amoreuze interesse heeft??![]()
wel grappig iddquote:op maandag 16 augustus 2004 09:03 schreef frenkie het volgende:
[..]
nee
allereerst bedankt voor je reactie.quote:op maandag 16 augustus 2004 11:50 schreef #ANONIEM het volgende:
knip
oke dat idee van de hoeren was misschien niet mijn beste ingeving die ik ooit heb gehadquote:op maandag 16 augustus 2004 12:35 schreef someone324 het volgende:
allereerst bedankt voor je reactie.
ik denk dat sporten wel degelijk uitmaakt. ik ben opzich niet ontevreden met mijn verschijning, maar zou me zekerder voelen als ik wat spieren zou hebben.
wat de hoeren betreft: lijkt me niet echt een oplossing. het miissen van intimiteit is slechts een symptoon van het ontbreken van een relatie. ik ben primair gewoon opzoek naar een leuke meid, de rest komt dan vanzelf wel.
tsja het in contact komen met mensen blijft een moeilijk punt. ik heb mij in ieder geval ingeschreven voor fitness. ik ben er al lang achter dat het vinden van een relatie via de computer niet gaat lukken.
kijk dat van uitgaan naar een discotheek is wel een goed idee. maar ik heb weinig vrienden weet je. en de vrienden die ik heb zijn niet een discotheek in te rammen. als ik alleen ga naar een discotheek, ja ik weet niet....
als ik dit verhaal zo van hem lees vind ik die #ANONIEM maar een boer!quote:en koop een t-shirt zonder mouwen, vind ik altijd (ben trouwens een jongen en hetero) wel goed staan bij andere jongens. maar ja dat is mijn mening.
tja, maar boeren hebben wel altijd meisjes. hoe meer ze stoer doen en stoer praten en drinken hoe meer meisjes ze lijken te krijgen valt me altijd opquote:op maandag 16 augustus 2004 15:12 schreef donsauza het volgende:
[..]
als ik dit verhaal zo van hem lees vind ik die #ANONIEM maar een boer!
zo'n shirt zonder mouwen is goed uit en staat super simpel..
ook dat stukje over armando...net of je het verschil maakt met het geurtje...
maar goed..
ga de film "what women want" kijken, met mel gibson. dan zul je zien dat je dat echt niet wilquote:op maandag 16 augustus 2004 16:26 schreef someone324 het volgende:
weet je wat nou makkelijk zou zijn. dat ik het het hoofd van elke vrouw kon kijken wat ze van mij vinden
dit is niet waar.......quote:op maandag 16 augustus 2004 16:12 schreef txc het volgende:
[..]
tja, maar boeren hebben wel altijd meisjes. hoe meer ze stoer doen en stoer praten en drinken hoe meer meisjes ze lijken te krijgen valt me altijd op![]()
dat was precies wat ik dachtquote:op maandag 16 augustus 2004 15:12 schreef donsauza het volgende:
[..]
maar goed..
ik heb zelf helemaal geen moeite om in contact te komen met meisjes...en heb dan ook redelijk vaak sjans met onbekend schoon.quote:op maandag 16 augustus 2004 18:16 schreef m-niki het volgende:
[..]
dat was precies wat ik dacht![]()
blijkt maar weer hoe smaken zo ontzettend kunnen verschillen!! waarschijnlijk is #ANONIEM dan misschien ook naar andere meiden op zoek dan jij....?? dan heb je aan z'n tips dus helemaal niks (vooral dat stukje over shirt zonder mouwen..brrrrrr...) moet wel zeggen dat een lekker geurtje het wel goed doet hoor, da's toch iets wat onbewust werkt misschien..alleen vooral niet het hele flesje opspuiten en zeker niet een luchtje wat iedereen heeft hugo boss luchtjes zijn not-done vind ik... ik vind pi helemaal lekker en ook roma..hmmm, ja dat doet echt wel iets ja! wat dat betreft heeft leen gewoon gelijk denk ik..(denk ik dan he!)
hoewel, hoe meer ik erover nadenk, het klopt waarschijnlijk ook wat hij zegt over het in contact komen met meisjes/jongens via via (hij drukt zichzelf wat moeilijk uit vind ik, maar het geheel komt daar toch op neer). het is makkelijker om via een nichtje of buurmeisje andere meisjes/jongens te leren kennen dan helemaal 'fresh and new' op iemand af te stappen!!
#ANONIEM, je hebt het volgens mij bij het juiste eind!
hangt er tamelijk vanaf wat je onder lange relatie verstaat, twee weken kan lang zijn...quote:op maandag 16 augustus 2004 18:56 schreef donsauza het volgende:
[..]
ben nu net 20, en ben geloof ik met 8 verschillende meisjes naar bed geweest.
niet dat dat stoer is ofzo maar om even aan te geven dat ik wel aardig aan me trekken kom.
ook heb ik regelmatig een lange relatie.
![]()
daar heb je gelijk in...quote:op maandag 16 augustus 2004 19:19 schreef gm het volgende:
[..]
hangt er tamelijk vanaf wat je onder lange relatie verstaat, twee weken kan lang zijn...
regelmatig een lange relatie is wel enigszins met elkaar in tegenspraak. daarnaast is het relatieve begrip "lang" evenmin gelijk aan "serieus"
mag ik wel zeggen dat ik ook voor jou het gemiddelde van 7 vrouwen in een nederlands mannenmensenleven op peil houquote:op maandag 16 augustus 2004 19:19 schreef gm het volgende:
en nee, het is niet stoer om rond te lopen vertellen met hoeveel meisjes het bed je al gedeeld hebt.
haahah super!!quote:op maandag 16 augustus 2004 19:50 schreef frenkie het volgende:
[..]
mag ik wel zeggen dat ik ook voor jou het gemiddelde van 7 vrouwen in een nederlands mannenmensenleven op peil hou
ik had alleen niet gezien dat het een vrouwtje wasquote:op maandag 16 augustus 2004 20:02 schreef donsauza het volgende:
haahah super!!![]()
![]()
![]()
ach...hij blijft scherp!!quote:op maandag 16 augustus 2004 20:15 schreef frenkie het volgende:
[..]
ik had alleen niet gezien dat het een vrouwtje was
het was dan ook niet alleen voor jou bedoeld hoor!quote:op maandag 16 augustus 2004 18:56 schreef donsauza het volgende:
[..]
ik heb zelf helemaal geen moeite om in contact te komen met meisjes...en heb dan ook redelijk vaak sjans met onbekend schoon.
ik ben dan ook in dit topic te vinden omdat ik het wel een boeiend onderwerp vindt.
ben nu net 20, en ben geloof ik met 8 verschillende meisjes naar bed geweest.
niet dat dat stoer is ofzo maar om even aan te geven dat ik wel aardig aan me trekken kom.
ook heb ik regelmatig een lange relatie.
ik vind mezelf dan ook niet lelijk maar doe er ook veel voor.
door fitness ga je er bv lichamelijk veel beter uitzien...wat weer zelfvertrouwen opleverd!!
maar het is vooral de uitstraling waar het om gaat!
ik durf in een discotheek dan ook zo op een onbekend meisje af te stappen.
natuurlijk loop ik ook wel eens een blauwtje maar dat hoort er bij!!
niet geschoten is altijd mis toch.....
ach ik denk zo, je hebt het of je hebt het niet...je kan het altijd verbeteren maar het is nog nooit iemand gelukt om van een drol een taart te bakken. (om het maar even leuk uit te drukken)
dit was het wel even voor nu![]()
![]()
kijk het waren niet allemaal een vol jaar..quote:op maandag 16 augustus 2004 20:37 schreef m-niki het volgende:
[..]
het was dan ook niet alleen voor jou bedoeld hoor!
enne...net 20 jaar zijn, drie relaties achter de rug van een jaar...dan doe je in mijn ogen iets niet helemaal goed..en dan doel ik vooral op die drie relaties van een jaar! drie!! da's veel.....da's verdomd veel!
da's voor je 20e dus al drie maal de schoonouders voor het eerst ontmoeten en drie maal voor het eerst met je vriendin op vakantie... ai ai ai....
wat klets jij nouquote:op maandag 16 augustus 2004 20:37 schreef m-niki het volgende:
[..]
het was dan ook niet alleen voor jou bedoeld hoor!
enne...net 20 jaar zijn, drie relaties achter de rug van een jaar...dan doe je in mijn ogen iets niet helemaal goed..en dan doel ik vooral op die drie relaties van een jaar! drie!! da's veel.....da's verdomd veel!
da's voor je 20e dus al drie maal de schoonouders voor het eerst ontmoeten en drie maal voor het eerst met je vriendin op vakantie... ai ai ai....
euhm, ik weet niet precies wat voor'n soort clou je in gedachten had, maar een deel 3 ligt denk ik meer in de lijn der verwachtingquote:op maandag 16 augustus 2004 22:05 schreef jouw_naam het volgende:
zeg maar mensen er moet onderhand wel een clou komen![]()
daar raak je de spijker op zn kop..quote:op zaterdag 14 augustus 2004 19:25 schreef realzeus het volgende:
met winkelpersoneel heb ik dat probleem niet,omdat je dan natuurlijk een goede reden hebt om wat tegen haar te zeggen.
bedankt henryhill,quote:op maandag 16 augustus 2004 23:08 schreef henryhill het volgende:
[..]
wat klets jij nouik weet niet hoe vervelend het is om jouw ouders te ontmoeten of met jou op vakantie te gaan, maar die dingen zijn echt niet per se nadelen hoor. of was je toevallig wat zaken aan 't zoeken om hem een beetje zwart te maken?
![]()
over de kwaliteit van zijn relaties wordt verder niks vermeldt, maar het geeft iig aan dat hij de mogelijkheid heeft om relaties te beginnen wanneer hem dat uitkomt (of, anders gezegd, de kansen doen zich bij hem vaker voor dan bij de meeste posters in dit topic).
[..]
euhm, ik weet niet precies wat voor'n soort clou je in gedachten had, maar een deel 3 ligt denk ik meer in de lijn der verwachting
ik woon wel beetje op de grens van het platteland ja. mooie weilanden achter onsquote:op maandag 16 augustus 2004 15:12 schreef donsauza het volgende:
maar goed..
ik hou me niet bezig met mode omdat ik erbij wil horen, maar omdat dat mijn werk is...ik werk namelijk in een kledingwinkel....quote:op dinsdag 17 augustus 2004 12:53 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
maar als iemand begint te zeggen dat iets 'uit' is heb ik altijd het gevoel dat ze zich kleden om erbij te horen... dat is geen manier om tegen een meisje te vertellen dat je zelfvertrouwen hebt hoor...
dat kan zeker helpen..quote:op dinsdag 17 augustus 2004 13:01 schreef komrad het volgende:
wat vinden jullie trouwens van sms en msn om het probleem van de ts te verhelpen/verlichten?
als vrouw zijnde interesseert me dat eerlijk gezegd geen moer.quote:op maandag 16 augustus 2004 19:50 schreef frenkie het volgende:
[..]
mag ik wel zeggen dat ik ook voor jou het gemiddelde van 7 vrouwen in een nederlands mannenmensenleven op peil hou
maar ik streef naar een hoog kwantiteits/kwaliteits gehalte!quote:op dinsdag 17 augustus 2004 13:38 schreef gm het volgende:
[..]
als vrouw zijnde interesseert me dat eerlijk gezegd geen moer.
en van dat gemidddelde raak ik ook niet bepaald onder de indruk.. kwantiteit betekent nog niet per definitie kwaliteit.
streven naar kwaliteit en het daadwerkelijk bereiken zijn twee heel verschillende dingen.quote:op dinsdag 17 augustus 2004 13:46 schreef donsauza het volgende:
[..]
maar ik streef naar een hoog kwantiteits/kwaliteits gehalte!![]()
mooie generalisatie. en waarop baseer je dat?quote:op dinsdag 17 augustus 2004 14:24 schreef gm het volgende:
de meeste mannen die kwantiteit de voorrang geven zullen nooit kwaliteit bereiken.
dat is wel een goed idee. ik begin altijd op een chatbox en ontmoet daar toch altijd wel leuke meiden. gauw gaan we over op msn en staat weer een lieve meid in mijn lijst.quote:op dinsdag 17 augustus 2004 13:01 schreef komrad het volgende:
wat vinden jullie trouwens van sms en msn om het probleem van de ts te verhelpen/verlichten?
ik heb mijn eerste en huidige vriend online leren kennen. en ja niet zomaar ik was echt op zoek. ben niet lelijk of dom, maar irl lukte het gewoon niet.quote:op dinsdag 17 augustus 2004 13:01 schreef komrad het volgende:
even offtopic: via welke site heb je hem leren kennen dan?quote:op dinsdag 17 augustus 2004 18:49 schreef sheonlydreams86 het volgende:
[..]
ik heb mijn eerste en huidige vriend online leren kennen. en ja niet zomaar ik was echt op zoek. ben niet lelijk of dom, maar irl lukte het gewoon niet.
ik gok zo dat ik vaker met een man in bed gelegen heb dan jijquote:op dinsdag 17 augustus 2004 17:02 schreef henryhill het volgende:
[..]
mooie generalisatie. en waarop baseer je dat?
ik zal vast een tipje van de sluier oplichten: ik ben het er iig niet mee eens
good for you. maar ik zie nog steeds niet in waarom ik jouw uitspraak "mannen die voor kwantiteit gaan krijgen geen kwaliteit" voor waar zou moeten aannemen.quote:op dinsdag 17 augustus 2004 18:53 schreef gm het volgende:
[..]
ik gok zo dat ik vaker met een man in bed gelegen heb dan jij
en jij bent representatief voor de rest van de wereld?quote:op dinsdag 17 augustus 2004 18:53 schreef gm het volgende:
[..]
ik gok zo dat ik vaker met een man in bed gelegen heb dan jij
ik ga daar dan ook eens kijken, zit nu alleen op een van de andere grote spelers op de internetdatingmarkt.quote:op dinsdag 17 augustus 2004 19:00 schreef sheonlydreams86 het volgende:
[..]
lexa.nl
da's snel zegquote:op dinsdag 17 augustus 2004 19:02 schreef sheonlydreams86 het volgende:
en via mijn eigen site ook eigenlijk... via lexa heb ik een vriend van mijn huidige vriend leren kennen, hij gaf de link van mijn site aan mijn vriend, mijn vriend comment in de guestbook achtergelaten, dan msn, 2 dagen later al iets met elkaar.
quote:op dinsdag 17 augustus 2004 19:09 schreef sheonlydreams86 het volgende:
miss moet ik mijn "success story" op een van die dating sites zetten
niet lullig bedoeld maar kan je niet beter eens achter die datingsites vandaan gaan kruipen en op normale wijze een vriendinnetje zoeken?quote:op dinsdag 17 augustus 2004 19:01 schreef unclefunk het volgende:
[..]
ik ga daar dan ook eens kijken, zit nu alleen op een van de andere grote spelers op de internetdatingmarkt.![]()
...zei de parkeerschijfquote:op dinsdag 17 augustus 2004 19:16 schreef billlumberg het volgende:
jouw tijd komt ook wel .....
*herken*quote:op maandag 16 augustus 2004 20:37 schreef ronaldsen het volgende:
ik ben 22 jaar en heb ook nog nooit een echte relatie gehad maar ben toch wel vrij gelukkig, ik laat m'n leven niet beheersen door het feit dat ik vrijgezel ben. ik heb wel veel vrienden, dus sociaal kom ik niet echt te kort. misschien had ik vroeger iets meer aan m'n uiterlijk moeten doen, toen zag ik er totaal niet verzorgd uit en daar heb ik soms nog een beetje last van; van dat imago althans...
het is tot nu toe niet meer op de normale wijze gelukt, dus internetdating leek me wel een goede optie.quote:op dinsdag 17 augustus 2004 19:17 schreef cherrymoontraxx het volgende:
[..]
niet lullig bedoeld maar kan je niet beter eens achter die datingsites vandaan gaan kruipen en op normale wijze een vriendinnetje zoeken?
jje kunt tegelijkertijd "op normale wijze" en op internet zoeken hoor...quote:op dinsdag 17 augustus 2004 19:17 schreef cherrymoontraxx het volgende:
[..]
niet lullig bedoeld maar kan je niet beter eens achter die datingsites vandaan gaan kruipen en op normale wijze een vriendinnetje zoeken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |