Iedereen gelooft in iets. Het is maar net wat.quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 10:35 schreef Akkersloot het volgende:
Ik wil nog even benadrukken dat ik dit verschijnsel verklaar door dat sommigen die nergens in geloven (in iets bovennatuurlijks) denken dat ze iets missen of zo.
Haha, die van jou of die van de TS?quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 10:30 schreef Vision het volgende:
zie sig.
Whatever. SingleCoil komt een stuk genuanceerder over dan jij.quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 10:38 schreef Akkersloot het volgende:
Of hier![]()
[evolut.th] Is God dan zelf gecreeerd of geevolueerd? (laatste alinea. Zie ook mijn post daar op a.u.b.)
Maar doe je dan a.u.b. niet voor als iemand die in zo'n doctrine als "ongelovigen kiezen niet voor God" gelooft.quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 10:49 schreef Noca het volgende:
Ja hoor, als je niet gelooft mag je niet meepraten..![]()
Ja Allah heeft iedereen via mij middels een temporaal kwab epilepsie aanval officieel mede gedeeld dat hij niet bestaat.quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 10:55 schreef BansheeBoy het volgende:
Akkkersloot/Oogstmeer ziet zichzelf als profeet. Kijk hem eens iedereen oproepen tot het atheïsme
Zoals dus ook hier : Ramadan op Noordpoolquote:Op zaterdag 14 augustus 2004 10:26 schreef Akkersloot het volgende:
Ik ben het in elk geval strontbeu dat bepaalde users nog achterlijke doctrines verdedigen (waar ze dus zelf niet in geloven) die zonder dat dom meelullen allang "dood en begraven" zijn zoals "Ongelovigen kiezen niet voor God" en "Ongelovigen komen in de hel".
OVer een user met de naam "convinced". Klonk toch erg "overtuigend". Ha ha.quote:Op maandag 28 juni 2004 17:49 schreef convinced het volgende:
[Leg mij nu eerst eens even uit waarom God het dan zo belangrijk zou vinden dat mensen wel of niet in hem geloven. Gewoon antwoorden los van de koran a.u.b..]
Ik weet niks van een God. En waarom zou ik aantwoorden aan de hand van de koran?
Dat is toch reden om Albanezen van de trap te duwen ?quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 10:58 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Ja Allah heeft iedereen via mij middels een temporaal kwab epilepsie aanval officieel mede gedeeld dat hij niet bestaat.
![]()
![]()
![]()
Klik daar a.u.b. even op het profiel en kijk even wanneer die zich heeft laten registreren. Iemand heeft blijkbaar weer met de hoofdletter I gespeeld of zo. Ik zal even mailen naar de admins.quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 11:06 schreef BansheeBoy het volgende:
[OpBSB
Zie het topic onder Feedback Iemand verzint een post van me.quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 11:06 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik lach me dood om Akkersloot :')
Whoww...dat zeg ik in ieder geval niet. Ik stel dat het citeren van de bijbel een beetje betekenisloos is als je er toch niet in gelooft. Dan probeer je iets vanuit het ongerijmde te bewijzen en dat is vaak riskant (je zult eerst moeten bewijzen dat dat mag).quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 10:49 schreef Noca het volgende:
Ja hoor, als je niet gelooft mag je niet meepraten..![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |