quote:De Opel Vectra GTS i500, zoals de schepping officieel heet, is zowel motorisch als optisch getuned. De 3,2-liter V6 motor werd opgezweept tot 231 pk; standaard bedraagt het vermogen 211 pk.
Tot de optische verfraaiingen behoren een opvallende voorspoiler, zijskirts, een grote achterspoiler en zaken als verchroomde kappen op de zijspiegels. Daarnaast zijn er 20 inch lichtmetalen velgen en her en der is deze Vectra voorzien van i500-emblemen. Aan de binnenkant is lederen bekleding. In het interieur zijn vervolgens verschillende details als de pookknop en de handrem voorzien van geborsteld aluminium.
Tot slot legt Irmscher de i500 3 cm dichter bij het asfalt. In Duitsland kost het pakket in totaal 13.453 euro. De i500 kan ook zonder de Irmscher velgen worden geleverd. Dan kost de behandeling 11.330 euro.
tadaaaaaaaaaaaquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 20:37 schreef Xtreem het volgende:zoek 'ns iets leuks met 231
de ander is al dicht.....quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 21:03 schreef Alexxxxx het volgende:
zo'n lelijk eauto, enb dan twee topics er over
2 ?quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 21:03 schreef Alexxxxx het volgende:
zo'n lelijk eauto, enb dan twee topics er over
maar mijn vectra blijft het mooiste van de heeeeeeeeeeeeeeeeeeeele wereeeeeeeeeeeeldquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 21:08 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik vind opel meestal gewoon lelijk. Maar met de nieuwe vectra heeft Opel zichzelf weten te overtreffen qua lelijkheid
Daar kan geen tune iets aan veranderen... ja, een compleet nieuwe carrosserie misschien
whehe... 2 keer dat lelijke hok.... Irmscher heb ik nog nooit iets moois zien makenquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 21:04 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
de ander is al dicht.....
idd wel toeval dat hetzelfde onderwerp was![]()
je reageert nu toch enzoquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 21:10 schreef Xtreem het volgende:
[..]
whehe... 2 keer dat lelijke hok.... Irmscher heb ik nog nooit iets moois zien maken
Originele GTS is (zeker voor opel :p ) goed te pruimen
oh, en tf:
bekhouwe enzo... door een slotje heen posten zodat ik niet kan reageren is niet eerlijk
oh ja.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 21:11 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
je reageert nu toch enzo![]()
zo roestig zijn die hersens van jouquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 21:12 schreef Xtreem het volgende:
[..]
oh ja.
Als je me daar nog hoort kraken heb je hier zeker afluisterzooi schroefjes in de muur geplant?
'k ben geen fiatquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 21:15 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
zo roestig zijn die hersens van jou![]()
maar wel een alfaquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 21:17 schreef Xtreem het volgende:
[..]
'k ben geen fiat
zijn die van tjabbo hoor, die is nog een reactie aant bedenken. Maar door al dat 'zware' ambtenarenwerk gaat je bovenkamer een beetje traagquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 21:15 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
zo roestig zijn die hersens van jou![]()
Had dan opel of renault gezegd.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 21:18 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
maar wel een alfa![]()
alfa roest beter (oude modellen dan he)quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 21:20 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Had dan opel of renault gezegd.
Beetje jammer VAG ventje
Vertel dat aan onze oude renault 5 die we vroegah hadden...quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 21:21 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
alfa roest beter (oude modellen dan he)
......quote:VAG![]()
VW![]()
renaultje 5 zijn liefquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 21:23 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Vertel dat aan onze oude renault 5 die we vroegah hadden...
[..]
......
quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 21:27 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
renaultje 5 zijn lief![]()
![]()
beats aircoquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 21:29 schreef Xtreem het volgende:
[..]
maar niet met gaten in de bodem/deuren /.....
quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 21:33 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
beats airco![]()
Toch nog echte autoliefhebbers hierquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 21:31 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Been there, done thatquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 21:39 schreef ThaFreak het volgende:
begint weer goed donker te worden en dat betekent verder met doom3....![]()
ben nog maar op de helft![]()
eens kijken als ik weer een paar jaar van me leven kan wegschrikken![]()
puzzzz, uit shrek 2quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 21:20 schreef Xtreem het volgende:
Fugie, waar de neuk is die kat/hamster van?!!?
ah.... dat verklaart watquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 23:13 schreef Fugie het volgende:
[..]
puzzzz, uit shrek 2Vet relaxte film donkeeeeehhhhhhhh
bijna engquote:En weet je hoeveel ontopic reacties, omg niet normaal![]()
KUT-BAKquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 23:57 schreef Domi het volgende:
het is en blijft een opeltje
je kan het niet vaak genoeg gezegt hebbenquote:Op zaterdag 14 augustus 2004 00:07 schreef Domi het volgende:
dat is nu dus 5 keer achter elkaar gezegd
ik welquote:Op zaterdag 14 augustus 2004 00:58 schreef Impreza_STI het volgende:
ik heb het niet zo met opels![]()
quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 09:52 schreef Ballebek het volgende:
Ach, het rijdt toch
En zolang er hier mensen zitten die zelf nog geen auto hebben moeten ze niet zo kankeren op andere auto's...
trieste mannetjes zijn dat hequote:Op zaterdag 14 augustus 2004 09:52 schreef Ballebek het volgende:
Ach, het rijdt toch
En zolang er hier mensen zitten die zelf nog geen auto hebben moeten ze niet zo kankeren op andere auto's...
Wat een kut bak is dat zeg...
quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 11:47 schreef BazzoS het volgende:
goeiemorgen, en wat een mooie auto
Ik vind hem serieus mooiquote:Op zaterdag 14 augustus 2004 11:49 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
![]()
wat een gekquote:Op zaterdag 14 augustus 2004 11:59 schreef BazzoS het volgende:
[..]
Ik vind hem serieus mooi
ikquote:Op zaterdag 14 augustus 2004 12:02 schreef BazzoS het volgende:
[..]
zegt wie?
ik.quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 12:02 schreef BazzoS het volgende:
[..]
zegt wie?
wat jij wilquote:Op zaterdag 14 augustus 2004 12:16 schreef zappa29 het volgende:
soort zoekt soort toch?
Zolang het maar geen opel isquote:Op zaterdag 14 augustus 2004 12:37 schreef operator82 het volgende:
Ik meen me te herinneren dat Mercedes M350 232 pk's heeft (3,7 liter V6). Ideetje voor volgende slowchat (232).
jij bent gehersenspoeld m,n zoonquote:Op zaterdag 14 augustus 2004 12:57 schreef JAY-T het volgende:
WTF is er nou weer mis met opel dan? wat een gezeik altijd..
mn ouders rijden erin, en ik rij een opel.. en ik heb er echt niks te klagen over..
hahahahquote:Op zaterdag 14 augustus 2004 12:58 schreef ook_gek het volgende:
[..]
jij bent gehersenspoeld m,n zoon
als het jou zoon is en hij is gehersenspoelt dan wordt het wel heel erg dramatischquote:Op zaterdag 14 augustus 2004 12:58 schreef ook_gek het volgende:
[..]
jij bent gehersenspoeld m,n zoon
net als een paar dagen terug? toen de buurman opbelde?quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 13:21 schreef ook_gek het volgende:
* BazzoS is alleen thuis
En de DVD voor met met het nummer Ernesto vs bastian - Who's the starter schreeuwt naar me om eens lekker los te mogen gaan.
Hmmm dat ga ik maar eens doen dan
* BazzoS muziek instalatie aan slingert en volume op max zet. Leuke subje vol uit.
Dit word buren pesten en genieten![]()
Ik vind opel een burgelijk merk. Een merk van, doe maar gewoon, dan doe je al gek genoeg.quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 12:57 schreef JAY-T het volgende:
WTF is er nou weer mis met opel dan? wat een gezeik altijd..
mn ouders rijden erin, en ik rij een opel.. en ik heb er echt niks te klagen over..
Ja alleen nu ben ik de hele dag alleenquote:Op zaterdag 14 augustus 2004 13:24 schreef BazzoS het volgende:
[..]
net als een paar dagen terug? toen de buurman opbelde?
Hij kan er alleen maar beter van wordenquote:Op zaterdag 14 augustus 2004 13:23 schreef Fugie het volgende:
[..]
als het jou zoon is en hij is gehersenspoelt dan wordt het wel heel erg dramatisch![]()
in a sick way....quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 13:26 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ja alleen nu ben ik de hele dag alleen
Al ga ik zo wel schoenen kopen denk ik
[..]
Hij kan er alleen maar beter van worden![]()
Ja maar dat is niet erg. Want opel vind hij dan een kut bakquote:Op zaterdag 14 augustus 2004 13:27 schreef Fugie het volgende:
[..]
in a sick way....
manta, zonder twijfelquote:Op zaterdag 14 augustus 2004 13:34 schreef Impreza_STI het volgende:
Wat vinden jullie eigenlijk de ergste opel die er ooit gebouwd is?![]()
De eerste die ze ooit gebouwt hebben. En dan de rest die er na gekomen is .quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 13:34 schreef Impreza_STI het volgende:
Wat vinden jullie eigenlijk de ergste opel die er ooit gebouwd is?![]()
maar zo denkt ook iedereen over jouquote:Op zaterdag 14 augustus 2004 13:37 schreef ook_gek het volgende:
[..]
De eerste die ze ooit gebouwt hebben. En dan de rest die er na gekomen is .
Ja maar er zijn niet meer mensen zoals mij. Ik ben uniekquote:Op zaterdag 14 augustus 2004 13:38 schreef Fugie het volgende:
[..]
maar zo denkt ook iedereen over jou![]()
vooral die chinees uit ? duiven ?quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 13:41 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ja maar er zijn niet meer mensen zoals mij. Ik ben uniek![]()
En ik denk dat de wereld daar wel blij om is![]()
Gelukkig wel jaquote:Op zaterdag 14 augustus 2004 13:41 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ja maar er zijn niet meer mensen zoals mij. Ik ben uniek![]()
En ik denk dat de wereld daar wel blij om is![]()
quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 13:47 schreef JAY-T het volgende:
Mja.. dan ben ik een uitzondering op de regel denk![]()
Durf zat risico te nemen, en ben echt niet zo iemand zich precies overal aan de regels houd, integendeel![]()
Ik wil echt wel gezien worden met mn auto, en als iemand hem lelijk vind boeit me dat geen fuck
heb btw een Astra GSI 2.0 16v
mijn opel is gemaakt om op te vallen, met zijn bling bling bordeaux rode metallic lak, zijn 16" OZ racing velgen en sebring sportuitlaat (open lucht filter coming soon). Het zou ideaal zijn als ik me ruiten kon tinten, maar daar wil ik me geld niet aan uitgeven, hoewel het echt super staat volgens mijquote:Op zaterdag 14 augustus 2004 13:47 schreef JAY-T het volgende:
Durf zat risico te nemen, en ben echt niet zo iemand zich precies overal aan de regels houd, integendeel![]()
Ik wil echt wel gezien worden met mn auto, en als iemand hem lelijk vind boeit me dat geen fuck
Ah jij bent dus zo iemand die dat imago verneukt heeft van opelquote:Op zaterdag 14 augustus 2004 13:47 schreef JAY-T het volgende:
Opel GSI zit in het zelfde hokje als de VR6 knulquote:Op zaterdag 14 augustus 2004 13:52 schreef JAY-T het volgende:
Ok.. krijgen we dat weer.. tis zeker weer zo´n Sjonnie bak net zoals die golfjes vr6´jes enzo..
Ga je moeder pesten man
en als opel dat imago "burgelijk" heeft, betekent dat dan ook dat ik zo met mijn auto moet omgaan?
En je omschrijving zoals jij in het dagelijks leven rijd en doet. Is precies de omschrijving die zulke imago,s aan die zo genoemde VR6 en GSI verneukt heeft.quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 13:58 schreef JAY-T het volgende:
en?
nouja, ik vind de VR6 wel beter hoorquote:Op zaterdag 14 augustus 2004 13:56 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Opel GSI zit in het zelfde hokje als de VR6 knul
daarom, koop een vectra en je hebt nergens last vanquote:Op zaterdag 14 augustus 2004 13:59 schreef ook_gek het volgende:
[..]
En je omschrijving zoals jij in het dagelijks leven rijd en doet. Is precies de omschrijving die zulke imago,s aan die zo genoemde VR6 en GSI verneukt heeft.
Pff.. welke beschrijving? dat ik me niet overal aan de regels hou.. doe jij dat dan wel?quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 13:59 schreef ook_gek het volgende:
[..]
En je omschrijving zoals jij in het dagelijks leven rijd en doet. Is precies de omschrijving die zulke imago,s aan die zo genoemde VR6 en GSI verneukt heeft.
Vectra is zo burgelijkquote:Op zaterdag 14 augustus 2004 14:04 schreef Fugie het volgende:
[..]
daarom, koop een vectra en je hebt nergens last vanEen nette gezinsauto waarbij niemand tegen je zeikt over het imago
Huh ik volg je effe niet meer. Eerder deze dag vertelde je me dit.quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 14:06 schreef JAY-T het volgende:
ik ben eerder een liefhebber van die auto ipv zo iemand die ermee probeerd op te vallen
Dus wil je nou wel of niet gezien worden met je auto.quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 13:47 schreef JAY-T het volgende:
Ik wil echt wel gezien worden met mn auto,
Daaromquote:Op zaterdag 14 augustus 2004 14:08 schreef Impreza_STI het volgende:
[..]
Vectra is zo burgelijk![]()
Je weet dat je ruitenwisser naar beneden moet he?quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 14:11 schreef JAY-T het volgende:
Tuurlijk wil ik gezien worden, maar op een normale manier..
met dat andere "opvallen" bedoel ik die gasten met die ontzettende geluidsinstalaties, spoilers van een meter hoog, tribals die de ruiten bedekken en dat imitatie v8 geluid..
nog wat gekocht dan ?quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 16:01 schreef ook_gek het volgende:
zo ik ben weer terug van schoenen kopen
quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 16:06 schreef Fugie het volgende:
[..]
nog wat gekocht dan ?
Ja simpele zwarte puma schoenenquote:Op zaterdag 14 augustus 2004 16:06 schreef Fugie het volgende:
[..]
nog wat gekocht dan ?
Hmm... die heeft de broer van mijn vriendin ook gekocht, en is nu weer terug naar de winkel om gerepareerd te wordenquote:Op zaterdag 14 augustus 2004 16:08 schreef Xtreem het volgende:
[..]
geen schoenen... maar een Packerd Bell AudioKey mp3 speler
quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 16:11 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Hmm... die heeft de broer van mijn vriendin ook gekocht, en is nu weer terug naar de winkel om gerepareerd te worden![]()
jij vertelt mij niet dat je hem gaat kopen...quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 16:12 schreef Xtreem het volgende:
[..]
En dat vertel je mij ook niet ff van te voren...
quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 16:14 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
jij vertelt mij niet dat je hem gaat kopen...
quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 16:19 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Dat weeet je toch!
Ik wist hetquote:Op zaterdag 14 augustus 2004 16:19 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Dat weeet je toch!
quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 16:20 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
sorry enzo
leeg... glazen.... detail verschilquote:Op zaterdag 14 augustus 2004 16:24 schreef ook_gek het volgende:
* Xtreem een glazen bol heeft![]()
Oh okequote:Op zaterdag 14 augustus 2004 16:25 schreef Xtreem het volgende:
[..]
leeg... glazen.... detail verschil
Het onderdeel dat plasma schermen maakt is gelukkig alleen maar een onderdeel.quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 17:20 schreef Ballebek het volgende:
Packard Bell = NEC en NEC is zoon beetje in elke Plasma TV te vinden
Packard Bell = wel een kut merk als je kijk naar de tech specs van een computer
Koop anders een iPod
Komt die Mutz sowieso nog wel eens langs hiero?quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 17:25 schreef ook_gek het volgende:
Heeej mensen liggen PeuRac en mutz nou niet ergens te verdrinken in hun tentje![]()
Lekker weer hebben ze. Als ze niet oppassen verzuipen ze nog.
Xtreem is dat nou wat ze noemen. Natuurlijke selectie
Die is veel op vakantie geweest en zo. En iets met haar rug.quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 17:33 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Komt die Mutz sowieso nog wel eens langs hiero?
quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 17:25 schreef ook_gek het volgende:
Heeej mensen liggen PeuRac en mutz nou niet ergens te verdrinken in hun tentje![]()
Lekker weer hebben ze. Als ze niet oppassen verzuipen ze nog.
Xtreem is dat nou wat ze noemen. Natuurlijke selectie
iets in flevoland ofzoquote:Op zaterdag 14 augustus 2004 17:41 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Peuc is een weekendje met mutz weg!?!? wtf?! waarom? waar? enzo... EO jongeren weekend?
Gewoon te vaak te hard van achteren genomen omdat niemand haar aan de voorkant wil zienquote:Op zaterdag 14 augustus 2004 17:36 schreef ook_gek het volgende:
[..]
...En iets met haar rug.
Jha whehehe. Ze gaan bidden tot god. Kennelijk mag hij die feesten niet zo want het regent best welquote:Op zaterdag 14 augustus 2004 17:41 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Peuc is een weekendje met mutz weg!?!? wtf?! waarom? waar? enzo... EO jongeren weekend?
als je God zou zeggen zou ik me er nog iets bij voor kunnen stellen.quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 18:08 schreef Domi het volgende:
als je god zou zeggen kon ik het me nog voorstellen, alhoewel ik het zinloos vind
Jij snapt het.quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 18:32 schreef Fugie het volgende:
waarom god aanbidden als ook_gek hier is
Omdat ook_gek zéker nooit serieus genomen gaat worden.quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 18:32 schreef Fugie het volgende:
waarom god aanbidden als ook_gek hier is
ga doom spelenquote:Op zaterdag 14 augustus 2004 18:33 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Jij snapt het.
aanbid mij![]()
Ik zou het wel een geil idee vinden als mensen in een tentje liggen en de hele dag aan me denken en bidden voor mequote:Op zaterdag 14 augustus 2004 18:33 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Omdat ook_gek zéker nooit serieus genomen gaat worden.
is dat leuk ? Heb het al een week ofzo staan maar moet nog installerenquote:Op zaterdag 14 augustus 2004 18:33 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
ga doom spelen
Moet hem nog "kopen"quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 18:33 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
ga doom spelen
neequote:Op zaterdag 14 augustus 2004 18:34 schreef Fugie het volgende:
[..]
is dat leuk ? Heb het al een week ofzo staan maar moet nog installeren![]()
ik heb je al geld gegevenquote:Op zaterdag 14 augustus 2004 18:34 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Moet hem nog "kopen"
start een secte danquote:Op zaterdag 14 augustus 2004 18:34 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik zou het wel een geil idee vinden als mensen in een tentje liggen en de hele dag aan me denken en bidden voor me![]()
hmm naja misschien toch proberen vanavond, aangezien er geen vriendjes zijn om mee te gaan zuipequote:Op zaterdag 14 augustus 2004 18:35 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
nee
remiquote:Op zaterdag 14 augustus 2004 18:36 schreef Fugie het volgende:
[..]
start een secte dan
[..]
hmm naja misschien toch proberen vanavond, aangezien er geen vriendjes zijn om mee te gaan zuipe![]()
![]()
mja alleen thuis zitte is kutquote:Op zaterdag 14 augustus 2004 18:37 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
remi
heb je dan zoveel geld ofzo dat iedereen je aanbiedingen doet ?quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 18:41 schreef Ballebek het volgende:
Ik heb te veel aanbiedingen voor vanavond omdat in het roddelcircuit is gelekt dat ik vanavond maar weer is wat ga doen...
Neh, ik ben een soort van verdekt opgestelde ook_gek...quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 18:43 schreef Fugie het volgende:
[..]
heb je dan zoveel geld ofzo dat iedereen je aanbiedingen doet ?
12 liter bier wordt je welquote:Op zaterdag 14 augustus 2004 18:57 schreef Hugster het volgende:
Maaaaaar.... met 12 liter bier op mag je niet rijden![]()
![]()
Dat moet je goed inplannen... En een luchtbed + slaapzak meenemen (achterbank naar voren klappen en 2.05 meter vlakke laadruimtequote:Op zaterdag 14 augustus 2004 18:57 schreef Hugster het volgende:
Maaaaaar.... met 12 liter bier op mag je niet rijden![]()
![]()
Omdat je een ranzig mannetje bent die niet aan zijn trekken komt... Wacht ff, nu wel!quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 19:08 schreef Fugie het volgende:
waarom kijk ik steeds naar die avatar van ballebak
Ligt niet aan jou. Is volstrekt normaal.... Ik lees zijn posts ook nooit....quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 19:08 schreef Fugie het volgende:
waarom kijk ik steeds naar die avatar van ballebak
quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 19:50 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Ligt niet aan jou. Is volstrekt normaal.... Ik lees zijn posts ook nooit....
Zou ik ook niet doenquote:Op zaterdag 14 augustus 2004 19:50 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Ligt niet aan jou. Is volstrekt normaal.... Ik lees zijn posts ook nooit....
hangbuikzwijnquote:Op zaterdag 14 augustus 2004 20:28 schreef Tjabbo het volgende:
* Xtreem heeft chinees besteld.
Grote loumpia met bami hangwang
tv is al gekaapt door moeders en ik heb geen zin om voor de tv te hangen, na half uur hebk dat ook weer gezien.quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 20:58 schreef Domi het volgende:
kijk de OS, zijn op genoeg zenders verschillende sporten
in me eentjequote:Op zaterdag 14 augustus 2004 21:10 schreef Domi het volgende:
je kan misschien hangjongere worden
He... je moet ergens beginnenquote:Op zaterdag 14 augustus 2004 21:28 schreef Fugie het volgende:
[..]
in me eentje![]()
lees 'ns bij ofzoquote:Op zaterdag 14 augustus 2004 20:40 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
parasiet
heb geen golf, met een vectra ben je nooit streetlegal-strak genoegquote:Op zaterdag 14 augustus 2004 21:30 schreef Xtreem het volgende:
[..]
He... je moet ergens beginnen
Als je kansloos genoeg bent, krijg je vanzelf wat meelopers meehangjongeren....
quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 21:31 schreef Fugie het volgende:
[..]
heb geen golf, met een vectra ben je nooit streetlegal-strak genoeg
'k zag dat alleen jij er was, en dacht: fuck, snel weg voor hij gaat pratenquote:Op zaterdag 14 augustus 2004 21:33 schreef Fugie het volgende:
btw xtreem je mag wel wat langer dan 16 seconden op irc zijn hoor
hmm ik zou ook wel een ECHTE carbon landingsbaan willen, maar volgens mij moet je nogal moeilijk zoeken om er 1 te vinden die echt mooi past. Maar ik heb een bordeaux rode lak (= heel donker rood, beetje richting paars) dus daar staat zon mooie carbon vleugel wel bij denk ik, net zoals carbon m3 spiegels. Die zijn overigens onvindbaar in de electrisch verwarmde versiequote:Op zaterdag 14 augustus 2004 21:35 schreef Xtreem het volgende:
[..]Kom dat 'ns bij mij in de buurt vertellen
rijd een zilvergrijze vectra (96 oid) met een gigantische zwarte carbon (look denk ik) landingsbaan achterop.... Dat euh... vind ik euh... een beetje overdreven zeg maar
heel verstandigquote:Op zaterdag 14 augustus 2004 21:35 schreef Xtreem het volgende:
[..]
'k zag dat alleen jij er was, en dacht: fuck, snel weg voor hij gaat praten
Ik denk ei'k niet dat een kofferbak spoiler moois staat op een vectra... (beauty is in the eye of the beholder)quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 21:43 schreef Fugie het volgende:
[..]
hmm ik zou ook wel een ECHTE carbon landingsbaan willen, maar volgens mij moet je nogal moeilijk zoeken om er 1 te vinden die echt mooi past. Maar ik heb een bordeaux rode lak (= heel donker rood, beetje richting paars) dus daar staat zon mooie carbon vleugel wel bij denk ik, net zoals carbon m3 spiegels. Die zijn overigens onvindbaar in de electrisch verwarmde versie![]()
Op deze manier kan ik nog wel 100 dingen verzinnen die ik wil veranderen, maar wat nooit gaat gebeuren
[..]
heel verstandig
Alleen zon lage spoiler past goed in de lijn, maar die zuigenquote:Op zaterdag 14 augustus 2004 21:48 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Ik denk ei'k niet dat een kofferbak spoiler moois staat op een vectra... (beauty is in the eye of the beholder)
maar ook nog 'plannen' voor de 'go' ?
hoezo zuigen die? (goed, verschilt per kleur en spoiler....)quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 21:56 schreef Fugie het volgende:
[..]
Alleen zon lage spoiler past goed in de lijn, maar die zuigen?En voor de 'go' alleen een open lucht filter
Meer geld ga ik er niet instoppen, spaar liever voor een nieuwe auto.
ik vind ze niet stoer genoeg, niet waardig genoeg voor mijn persoon. Vallen dus gewoon niet genoeg op om er moeite voor te doenquote:Op zaterdag 14 augustus 2004 22:01 schreef Xtreem het volgende:
[..]
hoezo zuigen die? (goed, verschilt per kleur en spoiler....)
waar spaart gij voor?
(was jij degene met dat digitale dashboard? of was dat iemand anders met dat model vectra?)
leonquote:Op zaterdag 14 augustus 2004 22:08 schreef Fugie het volgende:
[..]
ik vind ze niet stoer genoeg, niet waardig genoeg voor mijn persoon. Vallen dus gewoon niet genoeg op om er moeite voor te doen![]()
Ik spaar voor iets anders, een mooieleon
ofzo. Weet het nog niet, time will tell.
wie heeft hier die digi dash danquote:En ik heb zon lijpe vectra a met gewone wijzertjes die vet afwijken
en waarop wille ze me pakken dan ? op het feit dat ik zon mooie auto rij ?quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 22:14 schreef Xtreem het volgende:
[..]
leonAl schijnt het dat je met de Leon een vrij grote pakkans door de klpd hebt... Toledo (jaja, ouwelullenbak enzo) heeft dat al veeel minder
[..]
wie heeft hier die digi dash dan
heb dat verdekte opgesteld nooit echt begrepen. Dus doe ik het maar niet.quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 18:46 schreef Ballebek het volgende:
verdekt opgestelde
Als ze je willen naaien, naaien ze je...quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 22:21 schreef Fugie het volgende:
[..]
en waarop wille ze me pakken dan ? op het feit dat ik zon mooie auto rij ?
dat is niet eens verplicht, dus hoe kunne ze je daarop nou naaien ?quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 22:30 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Als ze je willen naaien, naaien ze je...
Beeesjeej (?) heeft een prent gehad omdat-ie geen brandblusser in z'n auto had...![]()
*theorieboek nagekeken heeft*quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 22:35 schreef Domi het volgende:
is het verplicht om een brandblusser te hebben dan, dacht ut niet
quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 22:48 schreef ook_gek het volgende:
* Xtreem gaat Chronicles of Riddick, Th kijken
leg eraan wa je ervoo terugkrijg hequote:Op zaterdag 14 augustus 2004 23:38 schreef ook_gek het volgende:
dat is veel geld
denk je dat het geld op m,n rug groeid. Weet je hoe veel 7 euro isquote:Op zaterdag 14 augustus 2004 23:55 schreef Fugie het volgende:
[..]
leg eraan wa je ervoo terugkrijg he
3,5 bier, en nu ga ik pittequote:Op zaterdag 14 augustus 2004 23:59 schreef ook_gek het volgende:
[..]
denk je dat het geld op m,n rug groeid. Weet je hoe veel 7 euro is
niet eens 1 bacoquote:Op zondag 15 augustus 2004 00:53 schreef Fugie het volgende:
[..]
3,5 bier, en nu ga ik pitte
ja dacht het wel, staat het er niet bij dan ?quote:Op zondag 15 augustus 2004 12:09 schreef Xtreem het volgende:
mogguh.
Iemand een gebruiks aanwijzing / hint voor me hoe ik een lakstift precies gebruik?
mijn gok:
plek goed ontvetten, lak erop smeren, laten drogen, blanke harde lak erover, weer paar uur drogen?
Nee... alleen 2stiftjes ontvangen, met als tekst achterop de verpakking: Goed schudden en de lak in dunne lagen aanbrengen.quote:Op zondag 15 augustus 2004 12:17 schreef Fugie het volgende:
[..]
ja dacht het wel, staat het er niet bij dan ?
volgens mj goed schoonmaken en ontvetten, dan stukje voor stukje die lak aanbrengen. Dus niet de hele kras tegelijk. Verder weet ik niet zker, maar staat vast wel op google ?quote:Op zondag 15 augustus 2004 12:22 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Nee... alleen 2stiftjes ontvangen, met als tekst achterop de verpakking: Goed schudden en de lak in dunne lagen aanbrengen.
ah! hoe heb jij het gedaan? (dat scheelt mij alweer 1 foutquote:Op zondag 15 augustus 2004 12:48 schreef Fugie het volgende:
op mijn achterklep zat een dikke kras, die is met zon lakstift behandeld maar dat is dus mislukt. Nu is het geen kras maar een litteken
te veel gebruikt denk ikquote:Op zondag 15 augustus 2004 12:51 schreef Xtreem het volgende:
[..]
ah! hoe heb jij het gedaan? (dat scheelt mij alweer 1 fout)
niet, de vorige eigenaar is de schuldigequote:Op zondag 15 augustus 2004 12:51 schreef Xtreem het volgende:
[..]
ah! hoe heb jij het gedaan? (dat scheelt mij alweer 1 fout)
maar nu heb ik wel een unieke achterklepquote:Op zondag 15 augustus 2004 13:03 schreef ook_gek het volgende:
noteert,
vorige eigenaar nooit je kras laten bewerken.
jep, kon hem laten overspuiten maar dat wou ik nietquote:Op zondag 15 augustus 2004 13:22 schreef Domi het volgende:
en das ook wat waard
't is het proberen waardquote:Op zondag 15 augustus 2004 15:10 schreef ThaFreak het volgende:
lakstiften zuigen altijd![]()
tis kut spul en je krijgt het nooit mooi![]()
tip van flip:
ontsmetten, lakstift licht aanbrengen, aanschuren totdat al het overtollige verf eraf is (gebeurt toch bijna altijd), gebruik wel het fijnste schuurpapier wat je kunt vinden.....
Beetje oppolijsten en dan blanke lak erover![]()
Die ligt te bij te komen slapen.....quote:Op zondag 15 augustus 2004 15:43 schreef ook_gek het volgende:
Waar is PeuRac![]()
Dat is wel nodig ook...quote:Op zondag 15 augustus 2004 15:45 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Die ligt te bij te komen slapen.....
Nee, dat weet ik niet... leg het me 'ns uitquote:Op zondag 15 augustus 2004 15:51 schreef ook_gek het volgende:
die heeft mutz natuurlijk helemaal gek liggen nou ja je weet wel wat ik bedoel
Ja, leg mij het ook eens uit...quote:Op zondag 15 augustus 2004 16:23 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Nee, dat weet ik niet... leg het me 'ns uit
enquote:Op zondag 15 augustus 2004 16:27 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ja, leg mij het ook eens uit...
Oke komt het. Goed opletten.quote:Op zondag 15 augustus 2004 16:23 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Nee, dat weet ik niet... leg het me 'ns uit
oh.quote:Op zondag 15 augustus 2004 16:34 schreef ook_gek het volgende:
[..]
en
[..]
Oke komt het. Goed opletten.
GOED KAPOT GENEUKT HEEFT.
Ja jij wilde het weten.quote:Op zondag 15 augustus 2004 16:49 schreef Xtreem het volgende:
[..]
oh.
Dat valt tegen.
Wat schattig! Mn verloofde en ik gaan ook altijd omstebeurt onlinequote:Op zondag 15 augustus 2004 16:37 schreef MutZ het volgende:
@ook_gek... PeuRac is om een uurtje of 7 online...
quote:Op zondag 15 augustus 2004 17:01 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Wat schattig! Mn verloofde en ik gaan ook altijd omstebeurt online
Ja... je bracht het als of het interessant was... dit is oud nieuwsquote:Op zondag 15 augustus 2004 16:52 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ja jij wilde het weten.
Bij mijn weten is al bijna avond...quote:Op zondag 15 augustus 2004 17:38 schreef Ultimora het volgende:
goedemorgen allemaal
ik breng graas dingen interesantquote:Op zondag 15 augustus 2004 17:25 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Ja... je bracht het als of het interessant was... dit is oud nieuws
graasquote:Op zondag 15 augustus 2004 17:50 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ik breng graas dingen interesant
wees een heuse boomknuffelaar en gebruik de regen om te poetsenquote:Op zondag 15 augustus 2004 19:06 schreef MutZ het volgende:
Het regent, dus auto wassen stel ik nog maar ff uit... mss wordt die zo ook schoon...
Is niet nodig... Modder spoelt er zo perfect vanaf...quote:Op zondag 15 augustus 2004 19:08 schreef Fugie het volgende:
[..]
wees een heuse boomknuffelaar en gebruik de regen om te poetsen![]()
mag ik jou met je mond op mijn trekhaak leggen en dan een uurtje over een koeienweiland scheuren ?quote:Op zondag 15 augustus 2004 19:12 schreef Alexxxxx het volgende:
* Fugie is bomenknuffelaar
mn collega bomenknuffelaars kijken me altijd heel vreemd aan als ze horen dat ik auto's leuk vind.... vinden ze net zoiets als vloeken in de kerk.. maar kerk is bij bomenknuffelaars weer een vloekwoord
als het weiland eindigt met een 50 meter hoge klif wel. (alleen ik zit dan niet meer naast je)quote:Op zondag 15 augustus 2004 19:27 schreef Alexxxxx het volgende:
Koeienweilanden zijn tof! Er door hen scheuren is ook tofMaar ik heb liever geen trekhaak in mn mond.. Mag ik niet op de bijrijdersstoel zitten?
Zwak...quote:Op zondag 15 augustus 2004 19:29 schreef Fugie het volgende:
[..]
als het weiland eindigt met een 50 meter hoge klif wel. (alleen ik zit dan niet meer naast je)
je wilt ook mee begrijp ikquote:Op zondag 15 augustus 2004 19:32 schreef MutZ het volgende:
[..]
Zwak...
heb geen hekel aan jou hoor, alleen aan het feit dat je boomknuffelaar ben zeg maar. Want dat zijn rare mensen met domme idealen die echt totaal nuttelozen dingen doen.quote:Op zondag 15 augustus 2004 19:36 schreef Alexxxxx het volgende:
En mag ik ook vragen waarom je een hekel aan me hebt sinds je weet dat ik zo nu en dan een boom omhels?
quote:Op zondag 15 augustus 2004 19:35 schreef Fugie het volgende:
[..]
je wilt ook mee begrijp ik![]()
ligt eraan wat je er voor over hebtquote:Op zondag 15 augustus 2004 19:38 schreef MutZ het volgende:
[..]Mag dat??
Dan ben je van mij af...quote:Op zondag 15 augustus 2004 19:40 schreef Fugie het volgende:
[..]
ligt eraan wat je er voor over hebt![]()
wil ik dat wel ?quote:Op zondag 15 augustus 2004 19:43 schreef MutZ het volgende:
[..]
Dan ben je van mij af...
Weet ik niet... Aan jou de keus...quote:Op zondag 15 augustus 2004 19:44 schreef Fugie het volgende:
[..]
wil ik dat wel ?
Bemoei je er niet meequote:Op zondag 15 augustus 2004 19:50 schreef Ultimora het volgende:
lijkt me wel toch?
ik vind dat blauw wel mooi, je mag dus blijven.quote:Op zondag 15 augustus 2004 19:52 schreef MutZ het volgende:
[..]
Bemoei je er niet meeDit gaat tussen Fugie en mij...
quote:Op zondag 15 augustus 2004 19:56 schreef Fugie het volgende:
[..]
ik vind dat blauw wel mooi, je mag dus blijven.
quote:Op zondag 15 augustus 2004 19:52 schreef MutZ het volgende:
[..]
Bemoei je er niet meeDit gaat tussen Fugie en mij...
quote:Op zondag 15 augustus 2004 20:03 schreef Ultimora het volgende:
[..]
![]()
![]()
?
We kunnen deukjes maken in hun familie of zoquote:Op zondag 15 augustus 2004 20:09 schreef Xtreem het volgende:
Die kras brigade kneuzen...doen het vast niet voor het milieu... -> deurtje spuiten... nieuw rubber... allemaal goed voor het milieu
Dat volk moeten ze met sleutels bewerken tot zo een mooi raster van bloedlijntjes vormen, en dan zo een paar weekjes laten lijden...
best of weer?quote:Op zondag 15 augustus 2004 20:18 schreef Fugie het volgende:
is het weer ehm top gear vanavond ?
niet dus
die is wel erg gaafquote:Op zondag 15 augustus 2004 20:23 schreef Ultimora het volgende:
nope geen top gear....
vond nog een mooieford escort.. wist ook niet dat ze bestonden ofzo, maargoed hier de eerste ooit.....
[afbeelding]
Tieft op hoor. Je bent het NIET met me eens slet. Ik vertel het je. JIJ BENT HET NIET MET ME EENS!quote:Op zondag 15 augustus 2004 20:37 schreef Fugie het volgende:
[..]
quote:Op zondag 15 augustus 2004 20:50 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Tieft op hoor. Je bent het NIET met me eens slet. Ik vertel het je. JIJ BENT HET NIET MET ME EENS!
dat is niet zoals het altijd gaat
* BazzoS ook als achtergrond ingesteld heeftquote:Op zondag 15 augustus 2004 21:05 schreef Ultimora het volgende:
Mijn
nieuwe
favoriete
desktop
![]()
[afbeelding]
Vind je het gek?? Ze zagen jou...quote:Op zondag 15 augustus 2004 21:13 schreef Fugie het volgende:
ik had echt allemaal mooie vrouwen achtergronden, maar ze zijn allemaal weg opeens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |