rot op!quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 16:01 schreef Public Enemy het volgende:
irritante truckers...
doosje lucifers nodig ?quote:
Waarom dacht je dat hij zich Public Enemy noemt.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 16:03 schreef Markster het volgende:
Het zijn niet de truckers hoor
wat wil je met dezequote:Op vrijdag 13 augustus 2004 16:24 schreef Koning_SimonPils het volgende:
Tering, dan ben je best kansloos![]()
precies, das iets wat je in feite makkelijk ken pakken om wraak op iemand te nemen maar dan geef je ook meteen aan dat je gewoon te laf bent om iemand face to face uit te dagenquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 16:40 schreef smvs het volgende:
echte mannen blijven van elkaars auto's af. zelfs de auto van je grootste vijand blijf je af.
Ik klikte het topic aan en zag dattie leeg was dus ik zei nog een keer wat ik in de fipo ook zei en toen herlaadde de pagina zich en toen stond het er 2 keer?!quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 16:37 schreef Markster het volgende:
[..]
of een setje banden met spijkers voor het rijden op ijs en ze daarmee eens een keer lekker overrijdenquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 16:59 schreef _Administr8or_ het volgende:
het wordt tijd dat dit soort debielen eens bekrast gaan worden met een bot en roestig stanleymes!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |