abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_21263668
uit het vorige topic:
quote:
Je bedoelt Twente. Dat is iets heel anders dan de Achterhoek!
Niet meer happen, dat willen die gasten juist
pi_21263673
Heb je die Ajax Night op C+ toevallig opgenomen?
pi_21263685
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2004 18:01 schreef Dizzee het volgende:
Heb je die Ajax Night op C+ toevallig opgenomen?
Ik niet. Twi heeft die wedstrijden vast nog wel gewoon op zijn PC staan dus moet je bij hem zijn.
pi_21263697
Tegen de kleinere clubjes (ja ook Twente valt daaronder) is de sfeer vaak kut, maar tegen fnoord/psv en zeker in Europese wedstrijden is daar meestal echt heel weinig mis mee hoor.. En bijna alles wordt zelf betaald/georganiseerd/gemaakt dus dat is een kut excuus.

Helaas zal ik dit seizoen maar heeeel weinig wedstrijden zelf bijwonen omdat ik geen seizoenskaart heb kunnen bemachtigen.. Klote wachtrij, en gewoon genaait door Ajax zelf
pi_21263709
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2004 18:01 schreef tukkeronline het volgende:
uit het vorige topic:
[..]

Niet meer happen, dat willen die gasten juist
Ik ben géén tukker hoor; ik voel me net een buitenlander als ik Enschede en regionen verkeer.
pi_21263722
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2004 18:04 schreef gras het volgende:

[..]

Ik ben géén tukker hoor; ik voel me net een buitenlander als ik Enschede en regionen verkeer.
Dat willen die gasten juist
pi_21263723
Finide 37? Zou me niet verbazen. De werkelijke leeftijd zullen we toch nooit te weten komen.
  vrijdag 13 augustus 2004 @ 18:05:55 #9
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_21263734
Topic 80 alweer, gaat snel zeg!

Ajax wint wel tegen Twente, de afgelopen 10 jaar wonnen de drie grote clubs bijna altijd hun openingswedstrijd. Oppassen voor Cziommer, die is in vorm. Als hij niet scoort dan wordt het een nulletje of vier voor ajax.
..... comes great responsibility"
--==Forza PSV==-- --==Forza Nilis==--
I Shot Her Above The Kneecap, She Can Still Walk - Jack Bauer
pi_21263743
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2004 18:05 schreef gras het volgende:
Finide 37? Zou me niet verbazen. De werkelijke leeftijd zullen we toch nooit te weten komen.
Zie OP
pi_21263785
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2004 18:06 schreef VoreG het volgende:

[..]

Zie OP
Alsof dat klopt? Denk het niet.
  vrijdag 13 augustus 2004 @ 18:10:04 #12
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_21263811
Finidi.
Mooie carriere wel achter de rug en heerlijke voetballer altijd om naar te kijken.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_21263823
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2004 18:03 schreef devv05 het volgende:
Tegen de kleinere clubjes (ja ook Twente valt daaronder) is de sfeer vaak kut, maar tegen fnoord/psv en zeker in Europese wedstrijden is daar meestal echt heel weinig mis mee hoor
Sfeer is niet alleen vuurwerk in top-wedstrijden.
Ik vind dat je pas van een goede sfeer mag spreken als de club in elke wedstrijd, zowel vocaal als optisch wordt ondersteund.

Maar wat wil je nou zeggen? Dat Ajax bij de top van Nederland zit qua sfeer
Jaarlijstjes: '08 | '09 | '10 | '11 | '12 |
'13 |
'14
  vrijdag 13 augustus 2004 @ 18:12:26 #14
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_21263863
Kap nou eens met dat geneuzel en vergelijkingen trekken over sfeer en stadions hier.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_21263890
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2004 18:12 schreef golfer het volgende:
Kap nou eens met dat geneuzel en vergelijkingen trekken over sfeer en stadions hier.
Inderdaad, discussie heeft geen zin (ja nee spelletje)

(Bij Twente is toch de meeste sfeer )
pi_21263937
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2004 18:10 schreef Moody het volgende:

[..]

Maar wat wil je nou zeggen? Dat Ajax bij de top van Nederland zit qua sfeer
Nee, alhoewel misschien tijdens Europese wedstrijden wel. Maar het is ook lang niet zo slecht als vaak beweerd wordt, er zijn echt niet zoveel clubs waar het elke wedstrijd beter is.
pi_21263939
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2004 18:12 schreef golfer het volgende:
Waarom? Ik wil de discussie best aangaan en sommige Ajax-fans dus ook.
Een foum is er toch om op te discusseren

Wacht es...je bent zelf ook Ajax-fan he?
'13 |
'14
pi_21263991
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2004 18:16 schreef devv05 het volgende:

[..]

Nee, alhoewel misschien tijdens Europese wedstrijden wel. Maar het is ook lang niet zo slecht als vaak beweerd wordt, er zijn echt niet zoveel clubs waar het elke wedstrijd beter is.
Ajax is geen volksclub en daar is in de regel de sfeer minder fanatiek.

Tijdens Europese wedstrijden moet Ajax het ook afleggen tegen vele Europese clubs.
Kijk alleen al naar Italiaanse en Spaanse clubs.

Maar goed, ik hou wel op, in dit topic mogen we niet over sfeer praten
'13 |
'14
pi_21264014
Wie kan mij de definitie van 'sfeer' geven? Bij voorbaat dank.

Echt zinloos deze discussie.
pi_21264091
Met de komst van Felipe lijkt mij de toekomst van John O'Brien ook wel over. Erg jammer, want was toch een uitstekende back. Beter dan Maxwell.
pi_21264102

Kom op Moody, je hebt het over Italiaanse clubs. Ja gek he... Durf je Twente daar wel tussen te plaatsen?
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_21264110
Koeman houdt vast aan buitenspelers

Amsterdam, 13 augustus 2004
Tegen FC Twente zal Ajax 'gewoon' met buitenspelers starten. Trainer Ronald Koeman kiest voor het 4-3-3 systeem, omdat zo de hele voorbereiding is getraind en gespeeld. Mocht voor Nicolae Mitea de seizoensopening te vroeg komen, dan stelt Koeman liever iemand anders op dan dat het systeem op de schop gaat.

Met Mitea is direct de speler genoemd over wie de meeste twijfel bestaat of hij het duel tegen FC Twente haalt. Mocht dat niet het geval zijn, dan kan Koeman Boukhari opstellen. ,,Dat zou kunnen ja", gaf Koeman vrijdagmiddag toe. ,,Want als we de hele voorbereiding 4-3-3 hebben gespeeld wil ik daaraan vasthouden. Als we dan een probleem hebben op een bepaalde positie dan moeten we niet schromen spelers erbij te halen. Dan gaan we niet alles op zijn kop zetten door in een ander systeem te spelen. En 4-4-2 is ook geen optie, want wie moeten we dan als hangende linksbuiten opstellen?" stelde Koeman een wedervraag.
De trainer was tevreden over de voorbereiding. ,,Die ging tot en met Engeland prima, in het Amsterdam Tournament redelijk maar de wedstrijd om de Johan Cruijff Schaal was niet goed. We waren onzeker, maar kwamen toch met 2-1 voor. Dat we dat uit handen hebben gegeven mag niet. De fouten die daarbij zijn gemaakt, hebben we grondig geanalyseerd. Het spel zonder bal moet beter en er moet door elke speler meer verantwoordelijkheid worden genomen voor de eigen man. We moeten hopen dat dat verbetert en als dat zo is, dan staan we er weer."
pi_21264115
En ja Ajax behoort tot de top van Nederland op het gebied van sfeer. Op TIFO gebied zeker, en ook dat is sfeer zeg je net zelf.
In Southern Sun
pi_21264128
He bah ik zag net Mido in de OP...
In Southern Sun
pi_21264131
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2004 18:24 schreef Da_Sandman het volgende:

Kom op Moody, je hebt het over Italiaanse clubs. Ja gek he... Durf je Twente daar wel tussen te plaatsen?
Zegt ie dat dan?

pi_21264139
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2004 18:24 schreef Da_Sandman het volgende:

Ik zou niet durven Twente te vergelijken met Italiaanse clubs, omdat Twente dat dik én dik gaat verliezen op aantal en tifo-budget. Ik zou het fanatisme en hart voor je club wél willen vergelijken als je dat graag wil.

Maar zo ging de discussie niet en dat weet jij ook

Ik vergelijk Twente met Ajax en zeg dat Twente (en alle andere volksclubs) er met kop en schouders bovenuit steekt.
Jullie stellen daarna de sfeer bij Ajax gelijk aan die bij andere Europese topclubs en ik zeg dat jullie daar niet aan kunnen tippen.
'13 |
'14
pi_21264168
Waarom steekt Twente erboven uit, door elke wedstrijd tot in den treure het vreselijk monotone tweeentwe, twente enschede te zingen?
In Southern Sun
pi_21264173
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2004 18:26 schreef Da_Sandman het volgende:
Geweldige voetballer. Erg spijtig dat hij is vertrokken dankzij onbenullige Koeman.
  vrijdag 13 augustus 2004 @ 18:29:49 #29
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_21264184
De discussie over sfeervergelijkingen is volkomen zinloos, want subjectief en vervuilt verder dit topic alleen maar.
Ophouden daarmee dus of een apart topic daarover openen.
Poef.....gone! ©golfer
pi_21264193
Die zijn er natuurlijk al, aparte topiques
In Southern Sun
  vrijdag 13 augustus 2004 @ 18:31:23 #31
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_21264212
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2004 18:30 schreef Da_Sandman het volgende:
Die zijn er natuurlijk al, aparte topiques
Precies, jullie kunnen die discussie verder voortzetten in dit topic:
Sfeer in stadions
Poef.....gone! ©golfer
pi_21264240
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2004 18:28 schreef Da_Sandman het volgende:
Waarom steekt Twente erboven uit, door elke wedstrijd tot in den treure het vreselijk monotone tweeentwe, twente enschede te zingen?
Neehee, asjeblieft zeg

Zo ging de discussie:
1. Ajax-fans deden min over klein ploegje Twente
2. Ik kwam er bij en zei dat klein ploegje Twente weldegelijk charmes had (o.a. op sfeergebied)
3. Ajax-fans wilden ons wijs maken dat de Arena super-sfeervol is en ze bij de top van Europa qua sfeer horen.

Dus ik zeg niet dat Twente superieur is of Ajax inferieur. Ik zeg gewoon dat beide clubs op sfeergebied niet te vergelijken zijn. Twente moet het hebben van af en toe Europa in, clubliefde en transfervrije jeugdspelers. Ajax moet het meer hebben van zijn jeugdopleiding, indrukwekkende historie en aanvallend voetbal.
Ieder zijn ding toch?

Fatsoenlijke discussie valt er niet te houden hier. Ajax-fans voelen zich altijd meteen aangevallen als het om sfeer gaat. Achterhoeker Moody is uitgeluld.
'13 |
'14
pi_21264335
quote:
Als we dan een probleem hebben op een bepaalde positie dan moeten we niet schromen spelers erbij te halen. Dan gaan we niet alles op zijn kop zetten door in een ander systeem te spelen. En 4-4-2 is ook geen optie, want wie moeten we dan als hangende linksbuiten opstellen?" stelde Koeman een wedervraag.
Hier heeft vast wel iemand een antwoord op voor mr Koeman.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_21264375
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2004 18:32 schreef Moody het volgende:

[..]

Neehee, asjeblieft zeg

Zo ging de discussie:
1. Ajax-fans deden min over klein ploegje Twente
Was jij het niet die zich wat aantrekt van het voorbeschouwingspraatje van de F-Side op hun site?

En niet genearaliseren alsjeblieft, dank u.
pi_21264390
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2004 18:37 schreef F1Bas het volgende:

[..]

Hier heeft vast wel iemand een antwoord op voor mr Koeman.
Sneijder niet. Van der Vaart niet. Misschien Maxwell.
pi_21264658
ik vond de sfeer zondag jl tijdens de j.c. schaal fantastisch! Vooral de laatste 5 minuten
Live 2 Ride
pi_21264711
Utregse humor... Nooit grappig...
In Southern Sun
pi_21265030
Vraagje voor Twi, of iemand anders die het ook heeft

Gister werd Ajax-Milan uitgezonden op Canal+, maar ik was niet thuis, dus wilde het opnemen, had een briefje klaargelegd dat ze Canal+ op blauw moesten laten, maar ze hebben het toch op rood gezet, dus de wedstrijd is niet opgenomen

Heeft iemand hier ( het liefst) de orignele wedstrijd uit 1995, met het originele commentaar, want het commentaar van gisteren was niet origineel, maar als niemand de orignele band heeft dan mag die van gisteren ook wel
pi_21265120
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2004 18:02 schreef VoreG het volgende:

[..]

Ik niet. Twi heeft die wedstrijden vast nog wel gewoon op zijn PC staan dus moet je bij hem zijn.
Bij deze Twi.
pi_21265256
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2004 18:56 schreef post01man het volgende:
ik vond de sfeer zondag jl tijdens de j.c. schaal fantastisch! Vooral de laatste 5 minuten
Hoezo? Omdat jullie een Fruit schaal wonnen

pi_21265910
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2004 19:12 schreef Sylvana het volgende:
Vraagje voor Twi, of iemand anders die het ook heeft

Gister werd Ajax-Milan uitgezonden op Canal+, maar ik was niet thuis, dus wilde het opnemen, had een briefje klaargelegd dat ze Canal+ op blauw moesten laten, maar ze hebben het toch op rood gezet, dus de wedstrijd is niet opgenomen

Heeft iemand hier ( het liefst) de orignele wedstrijd uit 1995, met het originele commentaar, want het commentaar van gisteren was niet origineel, maar als niemand de orignele band heeft dan mag die van gisteren ook wel
Ik heb het in tweevoud opgenomen in 1995 Maar nou moet ik zeggen dat ik niet meer weet of ik die heb weggegooid of bij mijn ouders op zolder heb gezet (ivm niet meer gebruiken videobanden). Mocht Twi niets hebben, dan zal ik volgende week (of de week erna, zodra ik tijd heb) bij mijn ouders op zolder kijken.
pi_21266580
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2004 19:46 schreef detulp050 het volgende:

[..]

Ik heb het in tweevoud opgenomen in 1995 Maar nou moet ik zeggen dat ik niet meer weet of ik die heb weggegooid of bij mijn ouders op zolder heb gezet (ivm niet meer gebruiken videobanden). Mocht Twi niets hebben, dan zal ik volgende week (of de week erna, zodra ik tijd heb) bij mijn ouders op zolder kijken.
okeej, ik wacht nog ff het antworod van Twi af dan

Twi, meld je
  vrijdag 13 augustus 2004 @ 23:08:14 #43
33232 Againzender
Vriend van de show
pi_21272524
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2004 19:12 schreef Sylvana het volgende:

Heel, heel , heeeel misschien heeft mijn moeder het origineel nog op band staan. Ze had het opgenomen toen mijn zusje en ik naar de wedstrijd waren, inclusief voorbeschouwing enzo.

Eigenlijk ben ik wel benieuwd of ze die nog heeft, ik zal het haar eens vragen. Ik wil hem wel weer eens zien namelijk
[b]Op maandag 6 september 2010 00:28 schreef tong80 het volgende:[/b]
GVD Wat moet jij een trotse vader zijn :)
:P
  zaterdag 14 augustus 2004 @ 01:55:52 #44
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_21276604
Zozo, ja ik heb het origineel op de band staan, ik zal 'm morgenochtend wel even aanzetten om op te nemen. De feestelijkheden erna staan er ook op, inclusief rondgang en wat interviews. Punt is dat ik alleen kan hosten met m'n 30kb/s upload, dus ik kan ook maar 1 persoon met respectabele snelheid bedienen wanneer 'ie klaar is (als het meezit morgen aan het einde van de dag, maar ik schat in dat dat wel donderdagavond laat kan worden).

De kwaliteit is zeker geen DVD-kwaliteit hoor, want de banden zijn toch al zo'n kleine tien jaar oud, maar 't is beter dan niets, toch?
pi_21280147
14/8/2004 - Van Gaal naar Athene voor Rosales
(Van onze verslaggever RvN)

Argentijnse media melden dat Louis van Gaal naar Athene afreist om dit weekend Mauro Rosales te bekijken in het duel van Argentinie tegen Tunesie. De 23-jarige 1m73 lange spits van Newell's Old Boys liet zelf in een interview met Clarin weten de interesse te bagetalisseren. Hij bevestigde dat Van Gaal zou komen kijken, maar gaf aan dat het eerste duel ook al bekeken werd door vertegenwoordigers van Ajax. Hij wilde echter niet vooruitlopen op de zaken, aangezien volgens hem Van Gaal ook andere spelers komt bekijken. Daarbij heeft hij al diverse malen gedacht naar Europa te kunnen en ketste een transfer af. Daarom wil hij zich nu volledig richten op zijn eigen spel en niet speculeren over mogelijke transfers.

Rosales is al de tweede spits met wie Ajax in verband wordt gebracht in korte tijd naar Maxi Lopez van River Plate. De naam van Rosales wordt al enige tijd in verband gebracht met Ajax. Zo waren er eind juli al geruchten. Die vervolgens versterkt werden toen Newell's Old Boys deze week plotseling voldoende geld had om Ariel Ortega van Fenerbahce over te nemen voor een miljoenenbedrag.

Iemand die deze gast kent?
pi_21280325
Nee, nooit van gehoord... ben wel benieuwd.
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_21280708
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2004 12:08 schreef StarGazer het volgende:
Nee, nooit van gehoord... ben wel benieuwd.
http://www.playerhistory.(...)ics.asp?PLAYID=12137
pi_21280993
http://200.69.227.116/pasionrojinegra/Plantel/RosalesMMultimedia.htm

Hier staan een aantal goals op, met Argentijns commentaar
  zaterdag 14 augustus 2004 @ 12:58:45 #49
26251 Eilanden
Bright Mirror Still Water
pi_21281162
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2004 18:58 schreef Da_Sandman het volgende:
Utregse humor... Nooit grappig...
* Eilanden showt Zandmannetje zijn middelvinger

Ik vond de grap van Utreg vorige week zondag eigenlijk best goed

[ Bericht 14% gewijzigd door Eilanden op 14-08-2004 13:06:12 ]
pi_21281759
Nou, Twente speelt morgen in ieder geval zonder deze basisspelers:

- Niemeyer
- Rahim
- Heubach
- Shoukov
- Fafiani

De eerste 3 wisten we, maar sinds vandaag is bekend dat Shoukov en Fafiani ook niet mee kunnen doen. En we hebben al zo'n brede selectie

[ Bericht 30% gewijzigd door Moody op 14-08-2004 13:41:29 ]
'13 |
'14
pi_21281814
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2004 13:33 schreef Moody het volgende:
Nou, Twente speelt morgen in ieder geval zonder deze basisspelers:

- Shoukov
- Fafiani
- Niemeyer
- Rahim
- Heubach

Fijn hoor
Hehehe veel succes
  zaterdag 14 augustus 2004 @ 13:45:38 #52
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_21281961
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2004 11:53 schreef F1Bas het volgende:
Ben een beetje huiverig voor weinig scorende Argentijnen van Newell's Old Boys die Louis wil kopen, eigenlijk...
  zaterdag 14 augustus 2004 @ 13:51:48 #53
100401 roxor
AC Jong Fok! United bankzitter
pi_21282070
Nou nou, trefzeker is ie iig niet.
Ik dacht dat jij koffie zou gaan halen.. Ruud
Gamezooi
pi_21282396
Weer een Argentijn?
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_21283235
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2004 14:10 schreef zjroentje het volgende:
Weer een Argentijn?
Ooit zullen wij een Argentijn goed opleiden ...................
  zaterdag 14 augustus 2004 @ 14:56:33 #56
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_21283261
Gabrich terughalen is een nog beter optie
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_21284226
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2004 18:26 schreef Da_Sandman het volgende:
Hadden we hem nog maar. Dan waren we zeker kampioen geworden.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_21284254
Elke spits is beter dan Wesley trouwens. Ga hem maar verdedigen op de FP: http://frontpage.fok.nl/column/2041
www.thuisuiteten.nl
  zaterdag 14 augustus 2004 @ 19:27:06 #59
50936 The_Hives
Is nu tripple oom Hives O+ !!!
pi_21288240
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2004 15:42 schreef methodmich het volgende:

[..]

Hadden we hem nog maar. Dan waren we zeker kampioen geworden.
Dat redden we ook zonder Mido.
AFC AJAX Kampioen 2012-2013
Fok! Federatie
1918,1919,1931,1932,1934,1937,1939,1947,1957,1960,1966,1967,1968,1970,1972,1973,1977,1979,1980 1982,1983,1985,1990,1994,1995,1996,1998,2002,2004,2011,2012,2013
pi_21294040
Yildirim moet naar ajax
  zaterdag 14 augustus 2004 @ 23:37:30 #61
100401 roxor
pi_21294088
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2004 23:34 schreef De_Ananas het volgende:
YildirimZidane moet naar ajax
Gamezooi
  zaterdag 14 augustus 2004 @ 23:47:15 #62
42940 Kang-He
Sklansky $$$ Millionaire
pi_21294295
Waar blijft het Parool eigenlijk met Staanplaats Ajax?

[Edit] Verdomd, die zijn dus niet meer gratis te lezen online. [/Edit]
pi_21298356
Het zal me benieuwen vandaag.

Ik barst anders niet van het vertrouwen ...
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
  zondag 15 augustus 2004 @ 11:23:49 #64
73091 Vom
de Cowboy
pi_21298787
quote:
Op zondag 15 augustus 2004 10:50 schreef zjroentje het volgende:
Het zal me benieuwen vandaag.

Ik barst anders niet van het vertrouwen ...
Nog 70 minuten
En ik barst ook niet van het vertrouwen
Ajax!!!! Dit jaar gewoon weer kampioen!
Bierplaat, dit is nu die lekkere bierplaat, bierplaat
Zo dronken dat je niet weet of je daar staat of hier staat
Dansend in je Ralph Lauren of spiernaakt, bierplaat
pi_21299086
quote:
Volgens het Rotterdams Dagblad verhuist Nourdin Boukhari na Ajax - NAC dan toch naar NAC. Met het oog op het onderlinge duel zou gewacht worden met de transfer, maar daarbij zal ongetwijfeld ook de blessures van Mitea en Soetaers een rol spelen. De transferdeadline is 31 augustus.
Is het al bekend of Galasek fit genoeg is?
Winnaar FOK! VBL Voor Rood-Wit Gezongen-Award
PSV, de logische kampioen
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
pi_21299155
Ajax gaat gewoon winnen!
pi_21299348
quote:
Op zondag 15 augustus 2004 11:45 schreef VoreG het volgende:
Ajax gaat gewoon winnen!
0-4 is voldoende en we staan weer waar we horen
Winnaar Fok Europacup toto 2003/2004
http://home.wanadoo.nl/fside/geluiden/superjoden.mp3
pi_21299361
quote:
Op zondag 15 augustus 2004 11:57 schreef superjoden het volgende:

[..]

0-4 is voldoende en we staan weer waar we horen
0-4 maar .
pi_21299416
quote:
Op zondag 15 augustus 2004 11:57 schreef VoreG het volgende:

[..]

0-4 maar .
2x Sonck
  zondag 15 augustus 2004 @ 12:00:13 #70
82589 S-Two
barba macacu
pi_21299427
ik ben er niet helemaal zeker van, maar heb vertrouwen in AJAX, dus we gaan gewoon winnen
1-3
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
pi_21299516
quote:
Op zondag 15 augustus 2004 12:00 schreef superjoden het volgende:

[..]

2x Sonck
Ooooooooh

Nee dan is het goed .
  zondag 15 augustus 2004 @ 12:15:00 #72
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_21299686
Ik ben teleurgesteld met alles minder dan 0-3 eigenlijk. Maar meer met het oog op PSV dan met het oog op Twente, aangezien Twente met 0-3 aan de kant zetten niet zo heel makkelijk is.
pi_21299703
AAAAAJAXXX.
  zondag 15 augustus 2004 @ 12:16:30 #74
73091 Vom
de Cowboy
pi_21299706
Ik hoop dat we ze pakken

* Vom is zenuwachtig
Ajax!!!! Dit jaar gewoon weer kampioen!
Bierplaat, dit is nu die lekkere bierplaat, bierplaat
Zo dronken dat je niet weet of je daar staat of hier staat
Dansend in je Ralph Lauren of spiernaakt, bierplaat
  zondag 15 augustus 2004 @ 12:19:48 #75
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_21299759
Pienaar op 10

Wel 4-3-3, maargoed. Geen Galasek
pi_21299761
quote:
Op zondag 15 augustus 2004 12:00 schreef superjoden het volgende:

[..]

2x Sonck
die start op de bank
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
  zondag 15 augustus 2004 @ 12:20:59 #77
82589 S-Two
barba macacu
pi_21299777
quote:
Op zondag 15 augustus 2004 12:19 schreef Tony_Montana67 het volgende:

[..]

die start op de bank
thank God
  zondag 15 augustus 2004 @ 12:21:18 #78
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_21299779
quote:
Op zondag 15 augustus 2004 12:19 schreef Tony_Montana67 het volgende:

[..]

die start op de bank
Des te knapper
pi_21299788
Pienaar op 10
De Mul rechtsbuiten
De Jong rechtsback

Alleen jammer dat Koeman dit pas doet door blessures en het de volgende wedstrijd weer anders zal zijn.
  zondag 15 augustus 2004 @ 12:27:27 #80
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_21299869
Op de een of andere manier heb ik een voorgevoel dat de door mij doorgaans verafschuwde Boukhari het toch beter gaat doen dan ik verwacht.
  zondag 15 augustus 2004 @ 12:29:40 #81
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_21299904
Rafael

(Kneep van Hanegem op een twijfelachtige plek tijdens diens interview met Kees Jansma )

Ziet er ontspannen en vrolijk uit Heb ik ook in geen tijden gezien.
  zondag 15 augustus 2004 @ 12:30:09 #82
82589 S-Two
barba macacu
pi_21299913
quote:
Op zondag 15 augustus 2004 12:27 schreef twi het volgende:
Op de een of andere manier heb ik een voorgevoel dat de door mij doorgaans verafschuwde Boukhari het toch beter gaat doen dan ik verwacht.
ik zie iig liever Boukhari dan Sikora of Soeataars
  zondag 15 augustus 2004 @ 12:34:09 #83
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_21299980
Gelijk al goede kans voor Twente, in de drie seconden balbezit. N'Kufo weer aan de basis
  zondag 15 augustus 2004 @ 12:34:59 #84
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_21300000
En De Mul ook, maar die kan blijkbaar niet schieten. Nu houd ik m'n kop en ga ik lekker kijken
  zondag 15 augustus 2004 @ 12:39:42 #85
82589 S-Two
barba macacu
pi_21300080
quote:
Op zondag 15 augustus 2004 12:34 schreef twi het volgende:
En De Mul ook, maar die kan blijkbaar niet schieten. Nu houd ik m'n kop en ga ik lekker kijken
*jaloers is (want geen canal + heeft)
  zondag 15 augustus 2004 @ 12:47:43 #86
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_21300207
Ibrahimovic alleen voor het doel, maar mist

Van der Vaart mooie actie ervoor
pi_21300267
quote:
Op zondag 15 augustus 2004 12:47 schreef twi het volgende:
Ibrahimovic alleen voor het doel, maar mist

Van der Vaart mooie actie ervoor
Zeg TWI kom is naar het liveverslagen .
  zondag 15 augustus 2004 @ 12:53:44 #88
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_21300310
De Mul kan niks. Klaar.
  zondag 15 augustus 2004 @ 13:04:33 #89
100401 roxor
pi_21300529
Tommetje
Gamezooi
pi_21300544
quote:
Op zondag 15 augustus 2004 12:53 schreef twi het volgende:
De Mul kan niks. Klaar.
En nu is het zeker opeens weer een goede speler?
'13 |
'14
pi_21300609
DE MUL . Altijd al hoop gehad
  zondag 15 augustus 2004 @ 13:28:48 #92
82589 S-Two
barba macacu
pi_21301002
de mul en raffie
pi_21301061
De Mul speelt best aardig. En Boukhari moet gewoon blijven, zeker als Koemand 4-3-3 wil blijven spelen.
  zondag 15 augustus 2004 @ 13:36:19 #94
82589 S-Two
barba macacu
pi_21301089
zlatan, en dat is 3
  zondag 15 augustus 2004 @ 13:43:23 #95
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_21301171
Wedstrijdverslagen graag houden in het live-verslagentopic.
Poef.....gone! ©golfer
pi_21301270
sinds wanneer is boukhari terug?
pi_21301866
Sonck weer veel missers....
www.thuisuiteten.nl
pi_21301947
Sonck kan je gvd nou echt helemaal niks!! Nooit meer opstellen, liever Anastasiou. Boukhari topwedstrijd.
pi_21301980
quote:
Op zondag 15 augustus 2004 14:22 schreef devv05 het volgende:
Sonck kan je gvd nou echt helemaal niks!! Nooit meer opstellen, liever Anastasiou. Boukhari topwedstrijd.
En Boukhari wordt verdomme verhuurd!
pi_21301998
Ow en wat een sfeer zeg in Twente.. Enige orginaliteit is daar volledig vreemd, alleen maar Twente Enschede begeleidt door een paar trommeljosties En dan die Duitse spreekkoren

Ook triest dat er bij de corners vanalles naar de AJAX spelers gegooit werd..
pi_21302004
quote:
Op zondag 15 augustus 2004 14:23 schreef VoreG het volgende:

[..]

En Boukhari wordt verdomme verhuurd!
Na vandaag hopelijk niet meer.
pi_21302012
Gefeliciteerd. Het was zeker de 2e helft niet overtuigend, maar als je er één meer maakt dan de tegenstander pak je drie punten; daar is dan ook alles wel mee gezegd
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
pi_21302015
quote:
Op zondag 15 augustus 2004 14:24 schreef devv05 het volgende:

[..]

Na vandaag hopelijk niet meer.
Jawel het is al getekent, hij zegt het nu zelf.
  zondag 15 augustus 2004 @ 14:25:28 #104
82589 S-Two
barba macacu
pi_21302016
yes! de eerste 3 punten zijn binnen, vanavond op studio sport eens kijken of we een beejte goed gespeelt hebben
pi_21302030
quote:
Op zondag 15 augustus 2004 14:25 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Gefeliciteerd. Het was zeker de 2e helft niet overtuigend, maar als je er één meer maakt dan de tegenstander pak je drie punten; daar is dan ook alles wel mee gezegd
De 1e 45:16 waren we veel beter, daarna zakten we gewoon gigantisch in
pi_21302127
Jammer van het instorten tegen een gehandicapt Twente. Zal wel door Wesley komen. Potverdrie al zo'n 30 reacties op de FP.
www.thuisuiteten.nl
pi_21302178
quote:
Op zondag 15 augustus 2004 14:25 schreef Tony_Montana67 het volgende:
De 2e helft was net zo overtuigend als jullie 1e helft gisteren.. Maarja, het gaat idd om de 3 punten... Zonder Sonck en met Boukhari ging het opzich best aardig....
pi_21302179
Ik heb Boukhari niets horen zeggen over NAC hoor?
pi_21302186
quote:
Op zondag 15 augustus 2004 14:34 schreef JeroenV het volgende:
Ik heb Boukhari niets horen zeggen over NAC hoor?
Ik ook niet, alleen dat ie voorlopig in het 1e zou blijven.. Canal+
  zondag 15 augustus 2004 @ 14:35:52 #110
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_21302201
Eén van de meest lastige uitwedstrijden meteen winnen is gewoon knap.

Zeker gezien het feit dat Koeman nog steeds loopt te klooien met de opstelling.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_21302235
quote:
Op zondag 15 augustus 2004 14:34 schreef devv05 het volgende:

De 2e helft was net zo overtuigend als jullie 1e helft gisteren.. Maarja, het gaat idd om de 3 punten... Zonder Sonck en met Boukhari ging het opzich best aardig....
Zonder te willen stoken of trollen, maar het is altijd zo dat je voortbouwt op je vorige wedstrijd en dan vooral de 2e helft. PSV en Ajax zijn beiden nog lang niet klaar voor de CL en ook in de HCE zullen ze beiden punten gaan morsen als er zo gespeeld wordt
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
pi_21302337
quote:
Op zondag 15 augustus 2004 14:37 schreef Tony_Montana67 het volgende:

[..]

Zonder te willen stoken of trollen, maar het is altijd zo dat je voortbouwt op je vorige wedstrijd en dan vooral de 2e helft. PSV en Ajax zijn beiden nog lang niet klaar voor de CL en ook in de HCE zullen ze beiden punten gaan morsen als er zo gespeeld wordt
Vergeleken met de wedstrijd tegen utrecht vond ik het anders een behoorlijke verbetering.. Dat ze het zichzelf dan nog moeilijk maken was vooral door een individuele fout van Escude. Tot de 3-2 was er niets aan de hand. Verder vond ik de wedstrijd van Ajax over het geheel beter dan die van psv.. Ook omdat Twente uit een stuk lastiger is dan RBC.

Maar dat er nog punten gemorst gaan worden daar twijfel ik niet aan.
  zondag 15 augustus 2004 @ 14:48:43 #113
51679 Mar10Segovia
Interspectacular
pi_21302410
Ik heb er nog niets van gezien... maar de opstelling ziet er sowieso beter uit, wat ook wel blijkt uit de eerste helft gezien die 3 doelpunten denk ik.

Erg opvallend trouwens de terugkeer van Boukhari Hoe speelde hij?
  zondag 15 augustus 2004 @ 14:50:17 #114
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_21302444
quote:
Op zondag 15 augustus 2004 14:31 schreef methodmich het volgende:
Jammer van het instorten tegen een gehandicapt Twente. Zal wel door Wesley komen. Potverdrie al zo'n 30 reacties op de FP.
Beide Wesleys kwamen er pas in in de 72e minuut, toen was het kwaad al geschied.
  zondag 15 augustus 2004 @ 14:53:11 #115
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_21302488
quote:
Op zondag 15 augustus 2004 14:48 schreef Mar10Segovia het volgende:
Ik heb er nog niets van gezien... maar de opstelling ziet er sowieso beter uit, wat ook wel blijkt uit de eerste helft gezien die 3 doelpunten denk ik.

Erg opvallend trouwens de terugkeer van Boukhari Hoe speelde hij?
Speelde tot de 3-2 erg goed, daarna ging 'ie een beetje klungelen en had 'ie vaak balverlies, maar ook nog wel een goed overzicht. Niet zelfzuchtig, en soms gewoon erg goed. Houden, wat mij betreft (ex-Boukhari-hater).
  zondag 15 augustus 2004 @ 15:02:38 #116
51679 Mar10Segovia
Interspectacular
pi_21302640
quote:
Op zondag 15 augustus 2004 14:53 schreef twi het volgende:

[..]

Speelde tot de 3-2 erg goed, daarna ging 'ie een beetje klungelen en had 'ie vaak balverlies, maar ook nog wel een goed overzicht. Niet zelfzuchtig, en soms gewoon erg goed. Houden, wat mij betreft (ex-Boukhari-hater).
Ben erg benieuwd vanavond.

En houden? Zeker... ik heb veel liever Boukhari dan Soetaers, ook al zijn het eigenlijk beide niet bepaald superspelers. Maar Boukhari maakt tenminste nog eens een actie en komt zn man voorbij. Veel leukere speler om te zien.
pi_21302662
ik wil yildirim voor rechtsbuiten en (als mitea vaak geblesseerd is) van de bergh (allebei lekkere voorzetten (L))
  zondag 15 augustus 2004 @ 15:15:24 #118
42940 Kang-He
Sklansky $$$ Millionaire
pi_21302817
quote:
Op zondag 15 augustus 2004 15:03 schreef De_Ananas het volgende:
ik wil yildirim voor rechtsbuiten en (als mitea vaak geblesseerd is) van de bergh (allebei lekkere voorzetten (L))
Zeg, we zitten hier in het AJAX topic hoor.
  zondag 15 augustus 2004 @ 15:38:26 #119
30919 mitt
Michael Corleone
pi_21303194
Boukhari

al is er alleen nog een C-junior beschikbaar, Koeman zal blijven vasthouden aan de 4-3-3

wel een knappe overwinning
Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
  zondag 15 augustus 2004 @ 15:41:01 #120
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_21303242
.

De eerste helft ging nog wel, al zag je daar al dat de verdediging weer naatje is. Na de 3-0 riep iedereen wedstrijd gespeeld, nou daar kwamen we wel weer van terug.

Escude is gewoon zwak achterin, en "meneer" Sonck mag na vandaag echt gewoon optiefen, die heeft echt niets goed gedaan. Krijgt een glaszuivere voorzet van een goed spelende Boukhari en tikt hem voor vrijwel open doel gewoon naast. . Prutser.

Verder een vage wedstrijd soms, was volgens mij puur hands van De Jong en de scheids negeert dat gewoon. Nou vind ik dat niet erg, maar het slaat nergens op.

Al met al, Ajax is nog NIET klaar voor het seizoen volgens mij.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_21303436
Eruit met Sonck, zegt het voort!
www.thuisuiteten.nl
pi_21303535
quote:
Op zondag 15 augustus 2004 15:41 schreef HeatWave het volgende:
Al met al, Ajax is nog NIET klaar voor het seizoen volgens mij.
Wat een gelul. Wanneer ben je WEL klaar voor een seizoen dan? Twente-uit is een moeilijke wedstrijd (en eentje die vorig jaar verloren werd). feyenoord en psv hebben met RBC en De Graafschap een stuk eenvoudigere start.

Wat ik wel erg mooi vind is de manier waarop Lobont vanaf de bank (of beter: staand achter de reclameborden) meeleeft en roept met de wedstrijd. Geweldig. Van mij mag hij weer op doel.
Die Welt ist alles was der Fall ist.
pi_21303588
Omdat ie zo bevlogen is? Dan kan de halve F-side in de spits.

Maar wel leuk dat ie mee blijft leven.
www.thuisuiteten.nl
pi_21303604
quote:
Op zondag 15 augustus 2004 15:56 schreef methodmich het volgende:
Omdat ie zo bevlogen is? Dan kan de halve F-side in de spits.

Maar wel leuk dat ie mee blijft leven.
Ook omdat ik het momenteel een betere keeper vind eigenlijk.
  zondag 15 augustus 2004 @ 15:58:44 #125
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_21303622
Wat nou gelul?! Het toont onzeker achterin, voorin lopen ze ook constant te kloten met de kansen en je verspeelt een 3-0 voorsprong bijna. Als de scheids niet zo debiel had gereageerd was het gewoon 3-3 geweest. je komt dus goed weg.

Natuurlijk is Twente uit een lastige wedstrijd, maar goh, in de CL zal het zeker allemaal wel makkelijker gaan? Ajax is gewoon nog niet in beste doen, zeker verdedigend niet....

En wat heb ik nou met psv en f'noord te maken qua seizoensstart, dit was gewoon een waardeloze 2de helft.

Ik zeg niet dat het niet goed kan komen, maar NU is het nog niet wat het zou moeten zijn, klaar.
Get woke, go broke!
pi_21303715
quote:
Op zondag 15 augustus 2004 15:49 schreef methodmich het volgende:
Eruit met Sonck, zegt het voort!
Verhuren aan PSV, die worden daar vast 'sterker' van.
pi_21304383
Klopt het nou dat Boukhari definitief verhuurd wordt? Volgens mij zei ie juist op C+ dat ie voorlopig in het 1e zou blijven..
pi_21304398
quote:
Op zondag 15 augustus 2004 16:40 schreef devv05 het volgende:
Klopt het nou dat Boukhari definitief verhuurd wordt? Volgens mij zei ie juist op C+ dat ie voorlopig in het 1e zou blijven..
Hij zei juist dat hij nog steeds alles zou doen voor Ajax totdat hij weg was. Hij wilde het team niet in de steek laten. Maar na NAC zou hij weggaan .
  zondag 15 augustus 2004 @ 16:42:08 #129
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_21304416
quote:
Op zondag 15 augustus 2004 16:40 schreef devv05 het volgende:
Zoals ie vandaag speelde mag ie van mij blijven, nog een beetje werken aan zijn schotkracht en hij is prima materiaal om in het eerste te spelen.
Get woke, go broke!
pi_21308250
niet als mitea terugkomt......maar alles btere dan sikora of soetaars
pi_21308253
quote:
Op zondag 15 augustus 2004 16:42 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Zoals ie vandaag speelde mag ie van mij blijven, nog een beetje werken aan zijn schotkracht en hij is prima materiaal om in het eerste te spelen.
Klopt en dan mogen Sikora en Soetaers echt weg...
pi_21309315
Sikora en Soetaars
  zondag 15 augustus 2004 @ 20:56:19 #133
100401 roxor
pi_21310292
Mooie goals van De Mul en Raffie. Hopelijk blijft Boukhari. Hij kan best wel eens vaste waarde worden in Eredivisie duels. Obodai speelde ook sterk.
Gamezooi
pi_21310296
Onbegrijpelijk dat Koeman zo'n de Mul aan laat kloten aan de zijkant. Leuk doelpuntje dat wel, maar verder was het weer 3 keer niks. De Mul is er nog niet klaar voor. Laat alsjeblieft De Ridder starten volgende week.
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_21310451
De Ridder heeft imho ook nog veel tijd nodig.
  zondag 15 augustus 2004 @ 21:30:10 #136
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_21311111
Boukhari is zoals hij vandaag speelde beter dan Mitea, Soetaers en Sikora (in hun goede dagen, waar mogelijk) bij elkaar. Ronald Koeman is echt ontzettend stom als hij hem laat gaan, mocht hij op dit moment nog niks hebben getekend.

Aan de andere kant, als hij al getekend heeft voor de wedstrijd, dan is dat gewoon flink balen, aangezien iedereen eigenlijk Boukhari al uitgebannen had (onder leiding van mijzelf). We moeten het niet gaan overdrijven, Boukhari is geen speler die je in een ideale situatie zou willen, maar hij is beter dan welke linksbuiten dan ook op het moment bij Ajax. Totaal onverwacht voor mij.
  zondag 15 augustus 2004 @ 21:31:03 #137
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_21311130
quote:
Op zondag 15 augustus 2004 20:56 schreef roxor het volgende:
Obodai speelde ook sterk.
Klopt, tot vandaag speelde Obodai erg sterk. Vandaag was het echter niet veel speciaals hoor. Vond van der Vaart beter. Pienaar was ook niet zo heel sterk vandaag. Maxwell begon goed, maar zakte weg. Hoe enorm hoog ik Maxwell toch heb zitten, hij moet toch wat doen aan die Braziliaanse houding van "het zal wel goed komen".
  zondag 15 augustus 2004 @ 21:34:56 #138
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_21311228
Ronald Koeman nu bij Studio Voetbal.
pi_21311360
En heel fijn weer een punt onthouden door slechte arbitrage

Bossen gaf na de wedstrijd toe dat hij vergat te kijken naar de grensrechter die flink zat te wapperen met zijn vlag, omdat hij hands zag in de 16.
Zelfs Koeman, die er 4x zo ver vanaf stond als Bossen, gaf toe dat het een penalty was.

Misschien een cliché, maar als Twente hands maakte in de Arena en het publiek werd wild, dan zou Bossen echt wel ff naar zijn grensrechter kijken.

Jammer, feliciteerd Ajax en op naar de volgende wedstrijd
'13 |
'14
  Trouwste user 2022 zondag 15 augustus 2004 @ 21:50:54 #140
7889 tong80
Spleenheup
pi_21311576
Zlatan was niet blij met z'n wissel en trapte tegen de dug out. Krijgt ie ook een boete van Koeman of staat ie te hoog in de rangorde ?

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  zondag 15 augustus 2004 @ 21:53:04 #141
100401 roxor
pi_21311626
quote:
Op zondag 15 augustus 2004 21:40 schreef Moody het volgende:
En heel fijn weer een punt onthouden door slechte arbitrage

Bossen gaf na de wedstrijd toe dat hij vergat te kijken naar de grensrechter die flink zat te wapperen met zijn vlag, omdat hij hands zag in de 16.
Zelfs Koeman, die er 4x zo ver vanaf stond als Bossen, gaf toe dat het een penalty was.

Misschien een cliché, maar als Twente hands maakte in de Arena en het publiek werd wild, dan zou Bossen echt wel ff naar zijn grensrechter kijken.

Jammer, feliciteerd Ajax en op naar de volgende wedstrijd
Waarom in de ArenA dan wel? Leg eens uit. Ik vind niet dat je nu de schuld op Ajax moet schuiven. Wij kunnen er toch ook geen reet aan doen. Bossen is scheids, klaar. En wen er maar vast aan want ook dit seizoen zal er nog het een en ander rond de scheidsrechters te doen zijn.
Gamezooi
  zondag 15 augustus 2004 @ 21:56:37 #142
100401 roxor
pi_21311701
quote:
Op zondag 15 augustus 2004 21:50 schreef tong80 het volgende:
Zlatan was niet blij met z'n wissel en trapte tegen de dug out. Krijgt ie ook een boete van Koeman of staat ie te hoog in de rangorde ?

Is natuurlijk een groot verschil als vorige week. Sneijder maakt een gebaar richting Koeman. Zo zet je Koeman voor schut. Zlatan trapt alleen maar tegen de dug-out en doet verder niks.
Gamezooi
  Trouwste user 2022 zondag 15 augustus 2004 @ 21:57:20 #143
7889 tong80
Spleenheup
pi_21311712
Koeman haalt alle zelfvertrouwen weg bij z'n spelers. Eerst van der Vaart, toen Sonck Sikora nu Sneyder en Zlatan.

Domme man die Koeman.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_21311734
Goh, leuke wedstrijdbespreking van Twente-Ajax. Volgens mij heb ik het woord Twente 2x gehoord... De opvoedkundigheid van Koeman was blijkbaar belangrijker...
'13 |
'14
pi_21311812
VdV en Sneijder spelen niet samen als ik zo naar Koeman luister; het Gerets-effect is dus mogelijk dit seizoen
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
pi_21311822
quote:
Op zondag 15 augustus 2004 21:53 schreef roxor het volgende:

[..]

Waarom in de ArenA dan wel? Leg eens uit. Ik vind niet dat je nu de schuld op Ajax moet schuiven. Wij kunnen er toch ook geen reet aan doen. Bossen is scheids, klaar. En wen er maar vast aan want ook dit seizoen zal er nog het een en ander rond de scheidsrechters te doen zijn.
Ik had het meer over thuisspelende topclubs in het algemeen.
Je moet toegeven dat een oplettende scheids gewoon een penalty had moeten geven, maar nee "Ik kon niet communiceren met de grensrechter door het lawaai van het publiek". Die vent stond een hele tijd met die vlag te wapperen. De bank van Twente, alle spelers en alle supporters schreeuwen dat het een penalty was, maar Bossen kon even naar zijn grensrechter kijken
Ik vind het niet zo erg om thuis niet te winnen van Ajax, maar zo wordt het wel erg moeilijk gemaakt om het te proberen.
Ajax kan er niets aan doen, het is vandaag de schuld van de scheids
'13 |
'14
  zondag 15 augustus 2004 @ 22:06:02 #147
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_21311893
nauurlijk is het niet de fout van Ajax, maar het is wel weer een enorme blunder natuurlijk van een scheidsrechter. gelukkig maar vandaag (voor ons). Als je dingen niet ziet ok, maar een wapperende valg MET een tril-waarschuwingssignaal mis je echt niet hoor.
Get woke, go broke!
  zondag 15 augustus 2004 @ 22:10:07 #148
100401 roxor
pi_21311981
Mooi wat Hugo Borst nu zegt. Hij vroeg om duidelijkheid over Boukhari.

Boukhari blijft op dit moment gewoon nog bij Ajax.
Gamezooi
  zondag 15 augustus 2004 @ 22:10:09 #149
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_21311982
Oh my God, dat ik dit nog zou zeggen!!!

Boukhari is nog niet weg!
pi_21312017
quote:
Op zondag 15 augustus 2004 22:10 schreef twi het volgende:
Oh my God, dat ik dit nog zou zeggen!!!

Boukhari is nog niet weg!
Ik hoorde het niet goed, maar bedankt voor de bevestiging

Sikora bedankt sikora bedankt EN NU OPTYFEN!
pi_21312022
Maar wel frustrerend voor de kleinere clubs die broodnodig geld mislopen doordat ze een punt door de neus worden geboord door dit soort kunstjes.

Ik vraag me echt af waarom Bossen niet omkeek.
Hij hoorde van iedereen dat het hands was, maar zijn ego liet het niet toe om ff naar de grensrechter te kijken? Echt vreemd...
'13 |
'14
  zondag 15 augustus 2004 @ 22:14:35 #152
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_21312093
quote:
Op zondag 15 augustus 2004 22:11 schreef Moody het volgende:
Maar wel frustrerend voor de kleinere clubs die broodnodig geld mislopen doordat ze een punt door de neus worden geboord door dit soort kunstjes.

Hij hoorde van iedereen dat het hands was, maar zijn ego liet het niet toe om ff naar de grensrechter te kijken? Echt vreemd...
Leuk en aardig met die punten door de neus geboord krijgen, maar het had wel f***ing onverdiend geweest als dit Twente vandaag was beloond.
  zondag 15 augustus 2004 @ 22:17:22 #153
100401 roxor
pi_21312172
quote:
Op zondag 15 augustus 2004 22:11 schreef Moody het volgende:

Ja oke. Zei Hugo Borst net ook. Dat die Bossen op het eind niet gewoon toegaf dat hij een fout heeft gemaakt maar nee Bossen blijft volhouden dat ie alles niet heeft gezien. Tja 't is lullig maar je moet niet proberen te winnen op basis van een penalty maar ik snap jullie wel. Zou ik ook pissig om zijn
Gamezooi
pi_21312282
quote:
Op zondag 15 augustus 2004 22:14 schreef twi het volgende:

[..]

Leuk en aardig met die punten door de neus geboord krijgen, maar het had wel f***ing onverdiend geweest als dit Twente vandaag was beloond.
Nou, de 1e helft was voor Ajax, de 2e voor Twente.
Ajax kreeg de beste kansen, maar ze kwamen ook goed weg in de 1e helft bij de bal op de paal voor N'Kufo. Op basis van vechtlust had 3-3 best gekund.

Maar goed, je kan eeuwig door lullen over een wedstrijd. Tis 2-3 geworden, op naar de volgende wedstrijd in Waalwijk
'13 |
'14
  zondag 15 augustus 2004 @ 22:23:57 #155
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_21312322
Dit heeft natuurlijk NIETS met "kleine club" te maken. Was gewoon een foute beslissing/inschatting. Maar Bossen floot niet voor Ajax vandaag, zeker niet.
Get woke, go broke!
  zondag 15 augustus 2004 @ 22:28:26 #156
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_21312418
Bossen floot goed, tot die strafschop (na tien herhalingen kon ik inderdaad zien dat het hands was). Daarna was 'ie zoals in Studio Voetbal werd gezegd inderdaad grandioos de kluts kwijt, in het voordeel van Twente.
pi_21312626
Wat gebeurde er nou in de 2e helft in de gracht? Dat zag er grappig uit.
  Trouwste user 2022 zondag 15 augustus 2004 @ 22:41:30 #158
7889 tong80
Spleenheup
pi_21312763
quote:
Op zondag 15 augustus 2004 22:36 schreef Merson het volgende:
De zus van Inge de Bruin hoorde de uitslag en wilde zelfmoord plegen.

pi_21312843
quote:
Op zondag 15 augustus 2004 22:41 schreef tong80 het volgende:

[..]

De zus van Inge de Bruin hoorde de uitslag en wilde zelfmoord plegen.

En toen wilden al die Ajacieden dat voorkomen door met dingen te gooien omdat ze nog een keer over haar heen wilde?
pi_21312979
quote:
Op zondag 15 augustus 2004 22:44 schreef Merson het volgende:

[..]

En toen wilden al die Ajacieden dat voorkomen door met dingen te gooien omdat ze nog een keer over haar heen wilde?
En toen dachten die vieze tukkers hey sneijder daar willen wij overheen, en gingenn ze ook dingen gooien .
pi_21313111
En toen deed die steward daar vooraan zich om draaien en zeggen dat hij ook wel wat wilde gooien.

Maar wat werd er nou gegooid (naast het bier)? Een jas? Vuilniszak? Prullenbak? Het leek iig redelijk groot.

Gefelicitaart trouwens.
  Trouwste user 2022 zondag 15 augustus 2004 @ 23:46:34 #162
7889 tong80
Spleenheup
pi_21314333
Ja hij gaf de Mul weer veel zelfvertrouwen door te zeggen dat ze blijven zoeken naar een rechtsbuiten. Ook leuk voor de Ridder.

Wanneer wordt Koeman de laan uit gestuurd hij maakt iedereen kleiner dan ie is. Hij neemt gvd de PSV mentaliteit mee naar Ajax./ Niet één speler wordt beter onder hem. In tegendeel iedereen gaat minder presteren. Hij zit gvd in iedere talkshow morgen weer bij voetbal insite. Kan ie weer verder kankeren op z'n eigen selectie. Ik heb hem nog nooit iets positiefs horen zeggen. Mijn god ziet niemand dan in dat ie weg moet bij Ajax. Ik wil iemand die uitstraalt dat we kampieoen worden en zorgt dat vd Vaart en Sneyder en de Jong en Pienaar de besten worden met deze domme VMBOer wordt het niks kunnen we ruilen met RKC ?

zondag 15 augustus 2004 @ 23:51:06 #163
34079 dantes_inferno86
ik heb altijd gelijk
pi_21314420
Erwin Koeman zit morgen bij voetbalinsite, niet Ronald.

Ik begin me ook steeds meer te ergeren aan Koeman.
Last night I saw a man walkin' toward a club in Harlem
He had a black case in his hands
Went through the back door and pulled out his gold companion
He closed his eyes and played all night like a self-taught spiritual man
  Trouwste user 2022 zondag 15 augustus 2004 @ 23:53:01 #164
7889 tong80
Spleenheup
pi_21314467
Ok dan kondigden ze het verkeerd aan.

Maar ik ga steeds meer twijfelen aan Ronald Koeman. Zlatan trapt niet voor niets na een wissel tegen de dug out.

pi_21314479
quote:
Op zondag 15 augustus 2004 22:36 schreef Merson het volgende:
Ik was er, en het was héél droog, flauw en toch heel grappig. We hadden zoals je misschien gemerkt hebt duizenden ballonnen en strandballen mee. Die gingen we in de rust vullen met water, dus toen vlogen er strandballen gevuld met 10 liter water de tribune op. En dat ging 20 minuten door

Ja, was leuk
  zondag 15 augustus 2004 @ 23:53:49 #166
33232 Againzender
Vriend van de show
pi_21314480
quote:
Op zondag 15 augustus 2004 23:51 schreef dantes_inferno86 het volgende:
Ik begin me ook steeds meer te ergeren aan Koeman.
Ik ook, hij is altijd met z'n tweeen

Toch een leuke pot vandaag, maar weer die fouten achterin waardoor het toch weer moeilijk werd.

Volgende week thuis, eens kijken wat het dan wordt.
  zondag 15 augustus 2004 @ 23:54:32 #167
33232 Againzender
Vriend van de show
pi_21314490
quote:
Op zondag 15 augustus 2004 23:53 schreef Bananenman het volgende:

[..]

Ik was er, en het was héél droog, flauw en toch heel grappig. We hadden zoals je misschien gemerkt hebt duizenden ballonnen en strandballen mee. Die gingen we in de rust vullen met water, dus toen vlogen er strandballen gevuld met 10 liter water de tribune op. En dat ging 20 minuten door

Ja, was leuk
Zomerse variant op sneeuwballen?
pi_21314502
quote:
Op zondag 15 augustus 2004 22:53 schreef Merson het volgende:
En toen deed die steward daar vooraan zich om draaien en zeggen dat hij ook wel wat wilde gooien.

Maar wat werd er nou gegooid (naast het bier)? Een jas? Vuilniszak? Prullenbak? Het leek iig redelijk groot.

Gefelicitaart trouwens.
Er werd geen bier gegooid. Wel kartonnen glazen gevuld met water. Watergevecht enzo (zie vorige post). En op het laatst vulde een malloot een vuilniszak met 30 liter water en gooide hij die de tribune op, toen was de lol er alleen af en gingen we weer voetbal kijken
pi_21314568
quote:
Op zondag 15 augustus 2004 23:54 schreef Againzender het volgende:

[..]

Zomerse variant op sneeuwballen?
En het leukste was dat de stewards en de poltitie gewoon meededen!
  maandag 16 augustus 2004 @ 00:45:16 #170
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_21315433
quote:
Op zondag 15 augustus 2004 23:46 schreef tong80 het volgende:
Ja hij gaf de Mul weer veel zelfvertrouwen door te zeggen dat ze blijven zoeken naar een rechtsbuiten. Ook leuk voor de Ridder.

Wanneer wordt Koeman de laan uit gestuurd hij maakt iedereen kleiner dan ie is. Hij neemt gvd de PSV mentaliteit mee naar Ajax./ Niet één speler wordt beter onder hem. In tegendeel iedereen gaat minder presteren. Hij zit gvd in iedere talkshow morgen weer bij voetbal insite. Kan ie weer verder kankeren op z'n eigen selectie. Ik heb hem nog nooit iets positiefs horen zeggen. Mijn god ziet niemand dan in dat ie weg moet bij Ajax. Ik wil iemand die uitstraalt dat we kampieoen worden en zorgt dat vd Vaart en Sneyder en de Jong en Pienaar de besten worden met deze domme VMBOer wordt het niks kunnen we ruilen met RKC ?
Ik erger me vooral aan z'n succesvolle aankoopbeleid. Zonder Koeman hadden we de wereldspelers Sikora, Soetaers, Ananas en Boukhari nooit gehad.
What are you going to do to me? You go fuck yourself - I say what I want.
- Oriana Fallaci 1929-2006
  maandag 16 augustus 2004 @ 00:50:44 #171
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_21315519
quote:
Op zondag 15 augustus 2004 23:55 schreef Bananenman het volgende:
Wel kartonnen glazen
Dat is nieuw voor mij. Werden er ook plastic stenen gegooid zoals bij FCDB-ADO?
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 16 augustus 2004 @ 09:58:27 #172
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_21319141
Mijn twijfels over Ronald "4-3-3" Koeman groeien...
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_21319203
Ik snap niet wat er mis is met 4-3-3? Ajax speelt toch al jaaaaaaaaren met 3 spitsen
Als hij 5-4-1 gaat spelen is het ook weer niet goed
'13 |
'14
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 16 augustus 2004 @ 10:12:41 #174
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_21319299
quote:
Op maandag 16 augustus 2004 10:04 schreef Moody het volgende:
Ik snap niet wat er mis is met 4-3-3? Ajax speelt toch al jaaaaaaaaren met 3 spitsen
Als hij 5-4-1 gaat spelen is het ook weer niet goed
Ajax heeft op het ogenblik niet de spelers voor 4-3-3. Als er 4-3-3- gespeeld worden krijgen de slechtste spelers van de selectie een basisplek terwijl er voor goede spelers geen ruimte is. Sonck heeft niets te zoeken in een 4-3-3 opstelling (en zeker niet als-ie samen met Zlatan speelt).

Speel 4-3-3 als je de spelers er voor hebt. Wat er nu gebeurt is dat er alleen maar noodoplossingen gekozen worden om maar 4-3-3 te kunnen spelen. Er wordt niet van het beschikbare matriaal uitgegaan maarvan een systeem.
pi_21319323
Dus liever 4-4-2 met 2 echte spitsen en v/d Vaart en Sneijder beide op het middenveld?
'13 |
'14
pi_21319779
quote:
Op maandag 16 augustus 2004 10:14 schreef Moody het volgende:
Dus liever 4-4-2 met 2 echte spitsen en v/d Vaart en Sneijder beide op het middenveld?
JA!
House is a feeling. And if you don't feel it, it can't be house
Nu ook Zuid Afrika
pi_21319809
Nu al 2 doelpunten los van Ajax! Het begin is prima!
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_21319868
quote:
Ja, daar pleit ik al sinds vorig seizoen voor.
  maandag 16 augustus 2004 @ 11:09:32 #179
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_21320115
Nouja, ik vond het in ieder geval een start dat Koeman aangaf dat als Boukhari deze lijn voortzet, dat 'ie het dan fout heeft gezien. Nu nog wat meer zelfkritiek, misschien komt dat realisme dan weer terug. Al moet ik zeggen, Ajax speelde tot de 3-1 gewoon goed. Niet ideaal, maar ik was zeer te spreken over het spel. Al kan dat ook aan Twente gelegen hebben. Het omslagpunt was niet zozeer de 2-3 als wel de ontnomen penalty.
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 16 augustus 2004 @ 11:09:45 #180
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_21320120
quote:
Liever dan Sikora/Soetaers/DeMul op de vleugels? Wat denk je zelf?

JA DUS!
  maandag 16 augustus 2004 @ 11:20:12 #181
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_21320295
Sikora zal geen wedstrijd meer in Ajax-shirt spelen
pi_21320355
Is er al meer bekend over die Filipe Luís Kasmirski die Ajax heeft gehuurd van Figueirense?
pi_21320711
Meneer methodmich zou jij je woorden van zo'n maand geleden wat betreft Tom de Mul nog eens herhalen?
pi_21320735
quote:
Op maandag 16 augustus 2004 11:09 schreef Doc het volgende:

[..]

Liever dan Sikora/Soetaers/DeMul op de vleugels? Wat denk je zelf?

JA DUS!
Kan eigenlijk niets anders dan het met je eens zijn, maar ajax is ajax en behoort naar mijn mening met vleugelspitsen te spelen. Het probleem ligt dus bij koeman die verkeerde keuzes maakt qua spelers en niet zozeer bij het systeem. (tenminste dit blijf ik mezelf maar voorhouden...)
[url=http://www.watbenjedan.nl]Prutser[/url]
pi_21320817
quote:
Op maandag 16 augustus 2004 11:42 schreef sqlsmurft het volgende:

[..]

Kan eigenlijk niets anders dan het met je eens zijn, maar ajax is ajax en behoort naar mijn mening met vleugelspitsen te spelen. Het probleem ligt dus bij koeman die verkeerde keuzes maakt qua spelers en niet zozeer bij het systeem.
Dat denk ik ook. Dat Koeman zo laf is om perse met een verdedigende middenvelder speelt is de oorzaak mijn inziens. Wat mij betreft komt Galasek er niet meer in dit seizoen. Obodai evenmin. Ik wil een echte nummer 10 zien en géén lullige derde verdediger. Van der Vaart, Pienaar en Sneijder op het middenveld moet gewoon kunnen!
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 16 augustus 2004 @ 12:29:28 #186
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_21321673
quote:
Op maandag 16 augustus 2004 11:46 schreef gras het volgende:

[..]

Dat denk ik ook. Dat Koeman zo laf is om perse met een verdedigende middenvelder speelt is de oorzaak mijn inziens. Wat mij betreft komt Galasek er niet meer in dit seizoen. Obodai evenmin. Ik wil een echte nummer 10 zien en géén lullige derde verdediger. Van der Vaart, Pienaar en Sneijder op het middenveld moet gewoon kunnen!
Niet als je daar ook nog eens een in de HCE niet meeverdedigende spits en twee zwakke vleugelsplers bij opstelt ...
  maandag 16 augustus 2004 @ 12:45:04 #187
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_21321977
Obodai moet er juist wel in, die zorgt voor wat rust op het middenveld, maar heeft een paar keer in de wedstrijd toch een explosieve reactie richting het doel. Goede looplijnen

En Galasek, die moet er gewoon in. Z'n opvolger moet worden gebracht (Obodai, De Jong, eventueel volgend jaar Yakubu), maar zo'n type speler heeft dit Ajax gewoon nodig. We zitten niet in 1995.
pi_21322114
Ondanks alle kritiek vond ik Ajax gisteren in de 1e helft goed spelen. Niet iedereen zet Twente in eigen stadion op 0-3 achterstand. (volgens mij nog nooit gebeurd )

Als Twente niet 1-3 had gemaakt, was het 0-5 of 0-6 geworden en was Koeman jullie beste vriend. Gewoon afwachten, na 5 wedstrijden ofzo kun je pas oordelen of Koeman de juiste beslissingen heeft genomen.

Jullie zijn potje3dubbeltjes vorig jaar kampioen geworden, geef die vent wat ruimte!
'13 |
'14
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 16 augustus 2004 @ 12:57:44 #189
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_21322230
quote:
Op maandag 16 augustus 2004 12:51 schreef Moody het volgende:
Ondanks alle kritiek vond ik Ajax gisteren in de 1e helft goed spelen. Niet iedereen zet Twente in eigen stadion op 0-3 achterstand. (volgens mij nog nooit gebeurd )

Als Twente niet 1-3 had gemaakt, was het 0-5 of 0-6 geworden en was Koeman jullie beste vriend. Gewoon afwachten, na 5 wedstrijden ofzo kun je pas oordelen of Koeman de juiste beslissingen heeft genomen.

Jullie zijn potje3dubbeltjes vorig jaar kampioen geworden, geef die vent wat ruimte!
Mijn 4-3-3 kritiek is niet van gister en al ruim een jaar oud (lees maar na )
pi_21322589
Wat een geklungel bij tijd en wijle achterin.
pi_21322663
quote:
Op maandag 16 augustus 2004 12:57 schreef Doc het volgende:

[..]

Mijn 4-3-3 kritiek is niet van gister en al ruim een jaar oud (lees maar na )
mijn kritiek op jouw 4-3-3-kritiek is ook al van ruim een jaar oud

Maar Koeman is niet mijn vriend en gezien zijn aankoopbeleid zal hij het ook niet worden.
Toch blijf ik erbij dat ajax ondanks koeman toch 4-3-3 moet spelen, omdat wij de enige club zijn waarbij de club het systeem bepaalt en niet het spelersmateriaal. Dat er incidenteel van afgeweken wordt is prima maar het moet wel bij een incident blijven.
Overigens vind ik Mitea wel degelijk een goede vleugelspits en De Ridder een goede rechtsbuiten.
Sonck vind ik nou bepaalt niet onze beste speler, zelfs niet 1 van de betere spelers dus met 4-4-2 gaan we het verdedigende probleem ook niet oplossen. We hebben mijns inziens geen aanvallend probleem want met zlatan, sneijder, vdv etc krijg je genoeg goals mee alleen verdedigend rammelt het aan alle kanten. Volgens mij moet koeman daar maar eens specifieker op gaan trainen.
pi_21322760
quote:
Op maandag 16 augustus 2004 12:45 schreef twi het volgende:
Obodai moet er juist wel in, die zorgt voor wat rust op het middenveld, maar heeft een paar keer in de wedstrijd toch een explosieve reactie richting het doel. Goede looplijnen

En Galasek, die moet er gewoon in. Z'n opvolger moet worden gebracht (Obodai, De Jong, eventueel volgend jaar Yakubu), maar zo'n type speler heeft dit Ajax gewoon nodig. We zitten niet in 1995.
Ik wil wel eens zien hoe onmisbaar Galasek nou werkelijk is. Laat hem maar een paar wedstrijden op rij (in de competitie) aan de kant zittten ten faveure van Sneijder of misschien Obodai.

En Obodai is een leuke voetballer, maar doe niet alsof het een echte klasbak is!
pi_21322779
16/8/2004 - Ajax zoekt en vindt rechtsbuiten
(Van onze verslaggever W)

BRON: De Telegraaf

Wij meldden het al eerder, maar vandaag berichtte de Telegraaf dat Ajax inderdaad serieuze interesse heeft in Mauro Rosales.
De 23 jarige rechtsbuiten speelde gisteren op de Olympische Spelen 63 minuten mee in de wedstrijd tegen Tunesië. Volgens de Telegraaf maakte hij daarin niet een al te beste indruk.
De zaakwaarnemer van de Argentijn bevestigt de interesse van Ajax en zegt in de Argentijnse krant Olé, dat de Amsterdammers liefst 6 miljoen euro voor de aanvaller van Newells Old Boys zouden willen betalen.
Rosales is vijfvoudig international.
pi_21322894
quote:
Op maandag 16 augustus 2004 13:28 schreef JeroenV het volgende:
16/8/2004 - Ajax zoekt en vindt rechtsbuiten
(Van onze verslaggever W)

BRON: De Telegraaf

Wij meldden het al eerder, maar vandaag berichtte de Telegraaf dat Ajax inderdaad serieuze interesse heeft in Mauro Rosales.
De 23 jarige rechtsbuiten speelde gisteren op de Olympische Spelen 63 minuten mee in de wedstrijd tegen Tunesië. Volgens de Telegraaf maakte hij daarin niet een al te beste indruk.
De zaakwaarnemer van de Argentijn bevestigt de interesse van Ajax en zegt in de Argentijnse krant Olé, dat de Amsterdammers liefst 6 miljoen euro voor de aanvaller van Newells Old Boys zouden willen betalen.
Rosales is vijfvoudig international.
Belemmert de ontwikkeling van De Mul en dit is ook niet de gewilde ervaren rechtsbuiten van Koeman.
  maandag 16 augustus 2004 @ 13:46:50 #195
42940 Kang-He
Sklansky $$$ Millionaire
pi_21323072
Koeman zegt zelf dat ze een rechtsbuiten wilden waar in zijn schaduw de Mul zich rustig kon ontwikkelen. Spelers zoals de Mul zijn leuk voor een paar weken, maar je kunt niet een heel seizoen op ze bouwen.

Ik betwijfel overigens wel of deze rechtsbuiten er meteen staat.
  maandag 16 augustus 2004 @ 14:13:36 #196
82589 S-Two
barba macacu
pi_21323578
ik vond stekelenburg ook weer niet echt overtuigend (wat ik gezien heb bij studio sport)
pi_21323739
quote:
Op maandag 16 augustus 2004 14:13 schreef S-Two het volgende:
ik vond stekelenburg ook weer niet echt overtuigend (wat ik gezien heb bij studio sport)
Klopt. Wat betreft coaching loopt hij nog ver achter op Lobont. Ik heb hem nauwlijks gehoord danwel aanwijzingen zien geven aan z'n verdediging... Ik had liever Lobont nog gezien in de goal.
pi_21323773
De Steek komt er wel.
  maandag 16 augustus 2004 @ 14:24:44 #199
82589 S-Two
barba macacu
pi_21323799
quote:
Op maandag 16 augustus 2004 14:23 schreef zjroentje het volgende:
De Steek komt er wel.
hij komt er ook wel , maar ik heb op dit moment (net als gras) liever Lobont nog in de goal (al zal dat de ontwikkeling van steek wel in de weg staan)
pi_21323875
quote:
Op maandag 16 augustus 2004 14:24 schreef S-Two het volgende:

[..]

hij komt er ook wel , maar ik heb op dit moment (net als gras) liever Lobont nog in de goal (al zal dat de ontwikkeling van steek wel in de weg staan)
Ja, lekker slim om nu op dit moment Stekelenburg eruit te halen. Vanaf het begin had Lobont erin gemoeten, maar helaas. Nu steun ik Maarten volledig en begin ik steeds grotere fan te worden van Lobont.
pi_21323902
Kan je wel wat zeggen over Sonck maar Zlatan miste een even grote kans en wel meer en het doelpunt van Touzani kwam omdat hij niet met hem meeliep verdedigend maar gewoon toeschouwer was. Verder vond ik dat er weinig communicatie in de verdediging zit. Tegen utrecht die blunders en gisteren weer. Stekelenburg moet meer coachen denk ik.

wat is "los" in het frans?
pi_21324077
quote:
Op maandag 16 augustus 2004 14:29 schreef Chadi het volgende:
wat is "los" in het frans?
Doet er niet toe. Escudé kan al redelijk Nederlands verstaan.
pi_21324106
quote:
Op maandag 16 augustus 2004 14:24 schreef S-Two het volgende:

[..]

Nu moet je niet meer gaan wisselen.
  maandag 16 augustus 2004 @ 14:43:45 #204
82589 S-Two
barba macacu
pi_21324152
quote:
Op maandag 16 augustus 2004 14:41 schreef zjroentje het volgende:

[..]

misschien verwoorde ik mij verkeerd, ik vond dus ook dat Lobont moest spelen, nu is het idd te laat om te wisselen, en moeten we Stekelenburg zowiezo iets van 10/15 wedstrijden de kans geven
pi_21324188
quote:
Op maandag 16 augustus 2004 14:39 schreef gras het volgende:

[..]

Doet er niet toe. Escudé kan al redelijk Nederlands verstaan.
Hij stond trouwens ook verkeerd opgesteld maar dat zal Koeman hem uitleggen.

Hij had alleen oog voor de bal waar hij zo had moeten staan dat hij zowel Enkuffo als de bal zou moeten zien.
pi_21324214
quote:
Op maandag 16 augustus 2004 14:41 schreef zjroentje het volgende:

[..]

Die goals liggen niet aan hem alleen en de prijs is al half betaald zonde om nu te ruilen . Er komen misschien nog wat wedstrijden aan maar dat is het uiteindelijk wel waard.
  maandag 16 augustus 2004 @ 14:57:27 #207
51679 Mar10Segovia
Interspectacular
pi_21324430
Stekelenburg maakt nog geen al te beste indruk, maar moet je dan verwachten van zo'n jonge gast dat ie er meteen staat? Lijkt me niet.

Voorlopig lekker laten staan inderdaad.
pi_21324462
Weer gezeik op Stekelenburg terwijl het toch duidelijk SQD was die schutterde bij de tweede goal van Twente...
In Southern Sun
pi_21324581
quote:
Op maandag 16 augustus 2004 14:58 schreef Da_Sandman het volgende:
Weer gezeik op Stekelenburg terwijl het toch duidelijk SQD was die schutterde bij de tweede goal van Twente...
Het gaat toch niet alleen om die tegengoal. Wat Koeman ook ooit eens zei; coaching en communicatie is erg belangrijk. Koeman had er beter aan gedaan om voor Lobont te kiezen. Ik pleitte er overigens voor om Stekelenburg gedurende het seizoen (minder druk) erin te brengen...
pi_21324627
quote:
Op maandag 16 augustus 2004 14:58 schreef Da_Sandman het volgende:
Nou ja, als De Steek niet gecoached heeft ....

En bij het eerste doelpunt was het ook niet echt je-dat.

Maar De Steek komt er wel.
pi_21324668
quote:
Op maandag 16 augustus 2004 15:04 schreef gras het volgende:

[..]

Het gaat toch niet alleen om die tegengoal. Wat Koeman ook ooit eens zei; coaching en communicatie is erg belangrijk. Koeman had er beter aan gedaan om voor Lobont te kiezen. Ik pleitte er overigens voor om Stekelenburg gedurende het seizoen (minder druk) erin te brengen...
Hoe wil je dat doen als je bij Ajax voetbalt?
pi_21324704
quote:
Op maandag 16 augustus 2004 15:08 schreef Chadi het volgende:

[..]

Hoe wil je dat doen als je bij Ajax voetbalt?
Wat is het probleem?
pi_21325072
quote:
Op maandag 16 augustus 2004 15:11 schreef gras het volgende:

Wat is het probleem?
bij een topclub is er altijd druk, er moet altijd worden gepresteerd
Nu ook Zuid Afrika
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 16 augustus 2004 @ 15:43:15 #214
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_21325343
pi_21325419
Ik zag het net ja... Leuke club voor Witschge
In Southern Sun
pi_21325874
quote:
Op maandag 16 augustus 2004 15:30 schreef ChAoZ het volgende:

[..]

bij een topclub is er altijd druk, er moet altijd worden gepresteerd
Als hij er gedurende het seizoen inkwam bij blessure/schorsing/slechte pot van Lobont zal de druk vele malen minder zijn dan nu het geval is. Nu zijn alle ogen gericht op Stekelenburg en nu moet hij er echt staan.
pi_21328755
quote:
Op maandag 16 augustus 2004 11:41 schreef gras het volgende:
Meneer methodmich zou jij je woorden van zo'n maand geleden wat betreft Tom de Mul nog eens herhalen?
Met alle plezier: Tom De Mul is veel en veel te licht voor het topniveau en zal nooit wat worden. De Mul is veel te lief en veel te bleu, veel te bescheiden, mag net een auto besturen en heeft pas 3 jaar geleden zijn eerste zaadlozing gehad en zal dit seizoen in 80 % van de wedstrijden zwak tot zeer zwak spelen. Af en toe een bal leuk inschieten is aardig, maar dat kan zelfs Soetaers, Boukhari of Sikora. Naar de bank met De Mul!
www.thuisuiteten.nl
pi_21329417
quote:
Op maandag 16 augustus 2004 16:09 schreef gras het volgende:

[..]

Als hij er gedurende het seizoen inkwam bij blessure/schorsing/slechte pot van Lobont zal de druk vele malen minder zijn dan nu het geval is. Nu zijn alle ogen gericht op Stekelenburg en nu moet hij er echt staan.
En hij moet nu ook bewijzen dat zijn uitverkiezing voor oranje terecht was.
...drop it like it's hot...
pi_21329458
Volgens Gazzetta dello Sport heeft Juventus met Ajax overeenstemming bereikt over een overgang van Zlatan Ibrahimovic aanstaande zomer: beide clubs zouden akkoord zijn met een transfervergoeding van zo'n 18 miljoen euro. Wanneer dit lopende seizoen te einde komt, heeft de Zweed nog slechts een jaar te gaan voordat zijn contract afloopt in Amsterdam.

Juventus-trainer Fabio Capello zou een groot bewonderaar zijn van Ibrahimovic, en heeft tijdens zijn verblijf bij AS Roma meerdere malen verzocht om de aanvaller toe te mogen voegen aan zijn selectie. De 22-jarige Irahimovic is bezig aan zijn vierde seizoen in Amsterdam, en heeft tot op heden in 72 competitie optredens 33 treffers op z'n naam staan.

Het is dan wel een gerucht maar 18 mln voor nog een contract wat 1 seizoen loopt zou niet zo slecht zijn lijkt me.
pi_21329557
quote:
Op maandag 16 augustus 2004 19:47 schreef superjoden het volgende:
Het is dan wel een gerucht maar 18 mln voor nog een contract wat 1 seizoen loopt zou niet zo slecht zijn lijkt me.
Is idd niet weinig maar na het Ek had ik toch gehoopt dat het richting de 25 miljoen zou gaan.
pi_21333879
Voetbal Insite: "Sikora dichtbij overgang naar Heerenveen"
Volgens presentator Wilfred Genee van Voetbal Insite is Victor Sikora bijna rond met Heerenveen. Een en ander zou morgen zelfs al rond kunnen komen. De Friezen waren al geruime tijd geinteresseerd in de aanvaller, die bij Ajax niet kon doorbreken.

16/8/2004 - Van Gaal bekijkt ook Tunesische aanvaller
Louis van Gaal heeft in Athene in het duel tussen Argentinie en Tunesie niet alleen de Argentijn Rosales bekeken maar ook de Tunesische aanvaller Ali Zitouni. Dat meldt althans het Franse persbureau AFP op basis van een bericht in de Tunesische krant "La Presse". Van Gaal zou tegenopver de krant hebben laten weten dat Ajax enorm geinteresseerd is in de speler. "Ik ben gekomen om een paar spelers te bekijken waar we erg in geinteresseerd zijn en vooral om de Tunesier Ali Zitouni zelf te bekijken." De topscorer van Egypte scoorde tijdens de Olympische Spelen tegen Australie maar werd niet opgenomen in de Tunesische selectie voor het Afrikaanse kampioenschap.

16/8/2004 - Wenger: geen vooruitgang in transfer Trabelsi
Arsene Wenger heeft tegenover Arsenal.com laten weten dat hij nog steeds op zoek is naar versterking voor de verdediging. Gevraagd naar de situatie van Hatem Trabelsi liet de coach van Arsenal weten dat er weinig vooruitzicht is op een transfer. "At the moment that is dead."
pi_21334319
JAAAAAAAA

Sikora gaat weeeg sikora gaat weeg
  Trouwste user 2022 maandag 16 augustus 2004 @ 23:00:55 #223
7889 tong80
Spleenheup
pi_21334997
Mooi dan verzwakken we Heerenveen ook nog eens als bonus.

pi_21335113
Alhoewel hij meerdere kansen heeft gehad vind ik het toch jammer dat ie gaat. Hij was nota bene international toen ie kwam en nu? Ik ben ervan overtuigd dat als ie niet zovaak geblesseerd was geweest hij het had gered, talent zat! De voetballerij is dodelijk hard?!
  maandag 16 augustus 2004 @ 23:47:36 #225
33232 Againzender
Vriend van de show
pi_21336324
quote:
Op maandag 16 augustus 2004 23:00 schreef tong80 het volgende:
Mooi dan verzwakken we Heerenveen ook nog eens als bonus.
Juist! Je tegenstanders van binnenuit ondermijnen!

Hopelijk gaat die transfer door.
pi_21337628
quote:
Op maandag 16 augustus 2004 22:35 schreef VoreG het volgende:
JAAAAAAAA

Sikora gaat weeeg sikora gaat weeg
was dat al niet lang bekend ?
Aap uit de mouw
pi_21340757
Is er nu een kans dat jullie De Ridder wel kwijt willen
Twente zoekt nog een rechtsbuiten....
'13 |
'14
pi_21340957
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2004 08:34 schreef Moody het volgende:
Is er nu een kans dat jullie De Ridder wel kwijt willen
Twente zoekt nog een rechtsbuiten....
Nee je kunt wel een 1 of andere kutbelg krijgen. Kies maar De Mul of Sonck maar als je Soetaars neemt krijg je De Mul er gratis bij
  dinsdag 17 augustus 2004 @ 09:05:32 #229
26251 Eilanden
  dinsdag 17 augustus 2004 @ 09:08:37 #230
33232 Againzender
Vriend van de show
pi_21341010
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2004 09:05 schreef Eilanden het volgende:
Sikora weg naar Heerenveen is nu bevestigd

Bron Bron Bron
Het bewijs is overweldigend
pi_21341463
jipieeeeeeeeeeee
pi_21341942
Trainer van Heerenveen heeft Sikora zeker nog nooit zien spelen
pi_21342160
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2004 10:23 schreef AjaxAmsterdam het volgende:
Kom, zo slecht is ie ook niet. Hij is alleen niet goed genoeg voor de Nederlandse top. Subtop moet ie het goed kunnen doen. Hij is tenminste wel een lekker fel kikkertje, wat ik bij andere spelers nog wel eens mis
Nu ook Zuid Afrika
pi_21343472
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2004 10:35 schreef ChAoZ het volgende:

[..]

Kom, zo slecht is ie ook niet. Hij is alleen niet goed genoeg voor de Nederlandse top. Subtop moet ie het goed kunnen doen. Hij is tenminste wel een lekker fel kikkertje, wat ik bij andere spelers nog wel eens mis
En hij heeft even verteld dat het bij Ajax een egoïstische bende is.
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
  dinsdag 17 augustus 2004 @ 12:18:08 #235
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_21344425
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2004 11:38 schreef Dylan Dog het volgende:

Dat natrappen van hem siert hem niet.
Poef.....gone! ©golfer
  dinsdag 17 augustus 2004 @ 12:39:03 #236
100401 roxor
pi_21344868
Wel op huurbasis he. Maarja we zijn iig een héél seizoen verlost van Sikora.

Olé!
Gamezooi
pi_21345502
zijn jullie eindelijk van die prutser af
pi_21346431
Bye bye Sikora, die presentator op de open dag wist ook moeilijk iets positiefs over hem te zeggen
pi_21346931
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2004 10:23 schreef AjaxAmsterdam het volgende:
Bij Vitesse was het zeker geen slechte speler
pi_21346964
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2004 14:13 schreef jpzegthallo het volgende:

Bij Vitesse was het zeker geen slechte speler
Dat zegt al voldoende
pi_21347671
Wat gebeurt er nou als Heerenveen de huur niet betaald?
pi_21347685
Heerenveen hoeft waarschijnlijk niet eens een huursom te betalen, slechts (een gedeelte van) zijn salaris.
pi_21347803
Aha, ik bedoel als ze 'm maar niet halverwege terugsturen ofzo
pi_21347874
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2004 14:54 schreef Speerik het volgende:
Aha, ik bedoel als ze 'm maar niet halverwege terugsturen ofzo
ik hoop van niet nee
pi_21347955
Sikora die de winnende tegen ajax in Heerenveen maakt, het zou een mooie revanche zijn
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
pi_21347974
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2004 15:01 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Sikora die de winnende tegen ajax in Heerenveen maakt, het zou een mooie revanche zijn
Dat zou idd zo zijn. Echter de kans dat dat gebeurd is ook niet zo groot
  dinsdag 17 augustus 2004 @ 15:27:53 #247
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_21348558
Nu Soetaers nog....
What are you going to do to me? You go fuck yourself - I say what I want.
- Oriana Fallaci 1929-2006
pi_21348597
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2004 15:01 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Dat zal toch nooit gebeuren
pi_21348629
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2004 15:29 schreef VoreG het volgende:

[..]

Dat zal toch nooit gebeuren
Waarom niet? Ajax bakt er in Heerenveen niet vaak wat van.
That's all folks!
pi_21348777
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2004 15:30 schreef -Vaduz- het volgende:

[..]

Waarom niet? Ajax bakt er in Heerenveen niet vaak wat van.
Maar zij hebben nu Sikora .
pi_21348808
Toen hadden we Knopper inderdaad
pi_21348810
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2004 15:37 schreef VoreG het volgende:

Maar zij hebben nu Sikora .
pi_21348868
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2004 11:38 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

daar hoeft een gezond verstandig mens niet eens bij die club gevoetbald voor te hebben,een normaal mens weet dat gewoon
Refuse/Resist/Innerself
pi_21351674
Ali Zitouni? Dat is toch wel een grap, hoop ik.
www.thuisuiteten.nl
pi_21351821
Ah, Koeman is weer aankopen aan het doen, klinkt goed
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
  Trouwste user 2022 dinsdag 17 augustus 2004 @ 18:09:29 #256
7889 tong80
Spleenheup
pi_21352484
Ja dat wordt weer genieten.

dinsdag 17 augustus 2004 @ 18:14:07 #257
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_21352575
Kan iemand die man snel wat inzicht toestoppen .

Wisselen en aankopen doen, echt zijn koningsnummers .
Get woke, go broke!
pi_21352773
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2004 12:18 schreef golfer het volgende:

[..]

Dat natrappen van hem siert hem niet.
Hoezo natrappen? Hij blijft bij Ajax in dienst. Misschien heeft ie wel gewoon een punt.
  dinsdag 17 augustus 2004 @ 18:28:39 #259
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_21352833
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2004 18:26 schreef SCH het volgende:

[..]

Hoezo natrappen? Hij blijft bij Ajax in dienst. Misschien heeft ie wel gewoon een punt.
het lijkt er wel op ja. Echt een hecht team is het niet op het moment. Ik hoop dat als het wat beter gaat lopen dat ze weer in een beetje beter humeur raken....
Get woke, go broke!
pi_21352836
quote:

[..]

Goede sig.
pi_21352881
quote:
Aan de andere kant: Sikora is een gefrustreerde werknemer. Die geven wel vaker een trap na richting oude werkgever.

Hoewel het bij Ajax wel vaak gebeurde (in '97 zo'n beetje).
pi_21352936
Makkelijk scoren is dat, zeggen hoe egoistisch het er bij Ajax aan toe gaat. Wist ie van te voren, en jammer, dan kom je dus gewoon zelf te kort..
In Southern Sun
  dinsdag 17 augustus 2004 @ 18:33:46 #263
33232 Againzender
Vriend van de show
pi_21352942
quote:

[..]

Hij zal dat echt niet allemaal uit zijn duim zuigen. Als het met hem zelf wat beter was gegaan, dan had het hem waarschijnlijk niet zo gestoord.
pi_21352990
Ach ja, dan had hij maar naar de rustieke gezelligheid van de herdgang moeten gaan.

Egoïsme is nodig bij een topclub.
pi_21353604
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2004 17:31 schreef methodmich het volgende:
Ali Zitouni? Dat is toch wel een grap, hoop ik.
Ken je hem, MM?
pi_21353736
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2004 19:03 schreef JeroenV het volgende:

[..]

Ken je hem, MM?
Stond pakweg 3,4 jaar geleden te boek als talent in Tunesië, samen met Hassan Ghabsi. Die ging nog naar Genoa, Ali is wat blijven hangen, lijkt het. Anders had ie de sprong toch wel eerder gemaakt, vermoed ik.
www.thuisuiteten.nl
pi_21353990
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2004 18:36 schreef keeper het volgende:
Egoïsme is nodig bij een topclub.
pi_21354704
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2004 19:19 schreef SCH het volgende:

Een gezonde dosering egoïsme dan. Als je allemaal maar denkt "ach, ik gun die ander lekker z'n moment" dan zit er ook niet iets goed.
pi_21354760
Zit wel wat in, keeper. Al moet je er ook een paar sociale balafpakkers als Tomás en Anthony O. bij hebben.
www.thuisuiteten.nl
pi_21354764
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2004 19:48 schreef keeper het volgende:

[..]

Een gezonde dosering egoïsme dan. Als je allemaal maar denkt "ach, ik gun die ander lekker z'n moment" dan zit er ook niet iets goed.
Hey, met de toevoeging "gezonde dosering" ziet de zin er ineens heel anders uit
pi_21354790
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2004 19:51 schreef methodmich het volgende:
Zit wel wat in, keeper. Al moet je er ook een paar sociale balafpakkers als Tomás en Anthony O. bij hebben.
Precies. Een voetbalelftal is wat dat betreft net een samenleving.
pi_21354812
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2004 19:51 schreef SCH het volgende:
Hey, met de toevoeging "gezonde dosering" ziet de zin er ineens heel anders uit
Dat zeggen meisjes ook altijd, nadat ik die woordcombinatie heb toegevoegd bij de woordcombinatie "slikken na het pijpen".
pi_21354898
Pijp op safe, pijp een keeper.
www.thuisuiteten.nl
pi_21366249
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2004 19:53 schreef keeper het volgende:

[..]

Dat zeggen meisjes ook altijd, nadat ik die woordcombinatie heb toegevoegd bij de woordcombinatie "slikken na het pijpen".
Geweldig in een voetbaltopic het onderwerp sex erbij halen!
  woensdag 18 augustus 2004 @ 15:15:58 #275
32686 G1Ace
Be only the best you can be
pi_21373234

terug komend op Sikora, heereveen mag hem van me echt hebben, en hopelijk vinden die hem zo slecht, dat ze hem blijven houden
August 1998- March 2018
The exile ends, and a hero will return home
pi_21374197
Dat is niet helemaal logisch, wat je zegt.
www.thuisuiteten.nl
pi_21374255
Hopelijk vinden ze hem bij H'veen wel goed genoeg.
  woensdag 18 augustus 2004 @ 17:50:09 #278
50936 The_Hives
pi_21377592
O'Brien blijft kwakkelen
Fok! Federatie
1918,1919,1931,1932,1934,1937,1939,1947,1957,1960,1966,1967,1968,1970,1972,1973,1977,1979,1980 1982,1983,1985,1990,1994,1995,1996,1998,2002,2004,2011,2012,2013
pi_21378572
las net op at5 teletekst dat sikora stiekem weer op oranje hoopt
pi_21378611
quote:
Op woensdag 18 augustus 2004 17:50 schreef The_Hives het volgende:
O'Brien blijft kwakkelen
Denk ook niet dat die volgend seizoen nog in het rood-wit te bewonderen valt.
pi_21378628
quote:
Op woensdag 18 augustus 2004 18:34 schreef jimjim1983 het volgende:
las net op at5 teletekst dat sikora stiekem weer op oranje hoopt
Als Van Den Bergh opgeroepen kan worden...
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
  woensdag 18 augustus 2004 @ 18:42:04 #282
50936 The_Hives
pi_21378754
quote:
Op woensdag 18 augustus 2004 18:36 schreef zjroentje het volgende:

[..]

Er zijn wel eens vaker kwakkelende spelers naar AZ gegaan
Fok! Federatie
pi_21379500
Sikora denkt alweer aan Oranje

Victor Sikora is dolblij met zijn nieuwe club SC Heerenveen. Hij denkt stiekem alweer een beetje aan Oranje.
Op www.abelenstra.com zegt hij niet gefrustreerd te zijn over zijn vertrek uit Amsterdam. Hij is vooral blij dat hij naar SC Heerenveen kan: "De club wil me graag hebben en ik ben er heel openhartig ontvangen. Uit de gesprekken blijkt dat er sprak is van waardering."
Sikora wil terug naar de vorm die hij voor zijn vertrek naar Ajax bij Vitesse etaleerde. "Dat wil ik weer. En als ik goed presteer geloof ik dat er wel een nieuwe kans in het Nederlands elftal voor me in zit. Dat zou mooi zijn."
pi_21379528
Wat een grapjas is het toch . Ik zie nog liever Mandy in oranje.
  woensdag 18 augustus 2004 @ 19:14:55 #285
30919 mitt
Michael Corleone
pi_21379547
Wooter en Bogarde trainen ook bij Ajax..

contracteer hun dan
Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
  woensdag 18 augustus 2004 @ 22:20:53 #286
41009 sugarnieuws
Topwebgames.nl / Beltoontop.nl
pi_21384407
*bron: fcutrecht.nl

Maximaal drie bussen naar ArenA

dinsdag, 17 augustus 2004

In overleg met de SupportersVereniging heeft FC Utrecht besloten drie bussen van elk 44 personen in te zetten naar het uitduel met Ajax van zondag 29 augustus.

Tot nu toe heeft de club voor die wedstrijd zo'n honderd kaarten verkocht en de verwachting is, dat daar niet veel meer bij zullen komen. 'Voor de goede orde: dat heeft niets met Ajax of de KNVB te maken', zegt algemeen directeur a.i. Martin Sturkenboom. 'De matige belangstelling is puur te verklaren uit het feit, dat een groot deel van onze supporters zich diverse keren door de autoriteiten in Amsterdam onheus behandeld heeft gevoeld. Zij hebben het besluit genomen niet meer naar Amsterdam af te reizen vanwege het gevoel niet welkom te zijn.'

Omdat FC Utrecht geen onverantwoorde financiële risico's wil nemen, heeft de club besloten af te zien van de door de Amsterdamse autoriteiten gewenste treincombi. De SupportersVereniging is het eens met het standpunt van FC Utrecht. 'De supporters zullen deze wedstrijd ook niet met de eigen auto kunnen bezoeken', zegt Sturkenboom. 'We wikkelen deze supportersreis dus af met maximaal drie bussen. Dat betekent, dat er nu nog plaats is voor zo'n dertig supporters.'

Sturkenboom wil nog wel even kwijt, dat hij zich heeft gestoord aan een perscommuniqué van 5 augustus, waarin Henk Kesler, directeur betaald voetbal van de KNVB, uitlatingen doet naar aanleiding van de geringe belangstelling van FC Utrecht-supporters voor de wedstrijd om de Johan Cruijff Schaal. Die wedstrijd werd op 8 augustus eveneens tegen Ajax in de ArenA gespeeld.

'Kesler heeft toen gezegd, dat de fans van FC Utrecht die wedstrijd boycotten, omdat FC Utrecht de prijzen te hoog zou hebben opgeschroefd', aldus de algemeen directeur van FC Utrecht. 'Nogmaals, daar is geen sprake van. Reizen met betrekking tot uitwedstrijden worden door ons voor onze supporters georganiseerd tegen kostprijs.'

'De meeste supporters van onze club voelen er weinig voor naar de ArenA te gaan, gewoonweg omdat ze daar door de locale autoriteiten als groep een paar keer zeer slecht zijn behandeld. Enkele honderden mensen, de belangstelling was vroeger ook al niet zo groot, zijn op hardhandige wijze teruggestuurd, terwijl slechts een handvol FC Utrecht-supporters zich misdroeg. Ze voelen zich daar dus niet meer erg welkom, om het maar voorzichtig te zeggen.'

Sturkenboom voegt daaraan toe, dat de Amsterdamse autoriteiten zich in de loop van de jaren weinig gelegen hebben laten liggen aan de landelijke afspraken (Beleidskader Bestrijding Voetbalvandalisme en Voetbalgeweld) die er op dit gebied bestaan tussen de gemeentelijke overheden, de KNVB en de betaald voetbalclubs. 'Daardoor is een situatie ontstaan, waarin FC Utrecht-supporters liever thuisblijven dan naar de ArenA te gaan', aldus de algemeen directeur van FC Utrecht.'
pi_21387035
Als dat figuur met z'n trommel maar niet in één van die bussen zit.
  woensdag 18 augustus 2004 @ 23:58:08 #288
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_21387090
quote:
Op woensdag 18 augustus 2004 18:36 schreef zjroentje het volgende:

[..]

Ach, gratis spelers zijn nooit weg. Maar 't begint triest te worden met 'm inderdaad.
  donderdag 19 augustus 2004 @ 00:11:28 #289
33232 Againzender
Vriend van de show
pi_21387436
quote:
Op woensdag 18 augustus 2004 22:20 schreef sugarnieuws het volgende:
*bron: fcutrecht.nl

Maximaal drie bussen naar ArenA

[knip]
Dan blijven ze toch lekker thuis? Als ze nu nog 30 kaarten over hebben, dan lijken drie bussen mij inderdaad wel genoeg.
pi_21387514
Kut Zlatan. Dat gekloot van hem gaat ook nig ten koste van Ajax. Van der Vaart de wedstrijs uit schoppen, Heijtinga in de rug raken. En dan geen excuses, helemaal niks. Het lijkt er verrekte veel op dat Ajax hem niks kan schelen.

VDV vond het ook klote maar hij zei net wel duidelijk wat hij er van vond. Het is duidelijk de sfeer bij Ajax niet goed is, zoals Koeman ook al zei.
  donderdag 19 augustus 2004 @ 00:16:30 #291
33232 Againzender
Vriend van de show
pi_21387551
quote:
Op donderdag 19 augustus 2004 00:14 schreef Nyluzzz het volgende:
Kut Zlatan. Dat gekloot van hem gaat ook nig ten koste van Ajax. Van der Vaart de wedstrijs uit schoppen, Heijtinga in de rug raken. En dan geen excuses, helemaal niks. Het lijkt er verrekte veel op dat Ajax hem niks kan schelen.
Het enige dat Zlatan interesseert is Zlatan, dat was al langer duidelijk.
  donderdag 19 augustus 2004 @ 00:17:06 #292
26251 Eilanden
pi_21387567
.: Van der Vaart begrijpt niets van gedrag Zlatan
In een reactie na de wedstrijd liet Ajax-aanvoerder Rafael van der Vaart zeer ontstemd weten dat hij niets van het gedrag van ploeggenoot en Zweeds international Zlatan Ibrahimovic begrijpt. Zlatan was er verantwoordelijk voor dat Van der Vaart al na 7 minuten het veld moest verlaten.

Daarnaast ging de Zweed in de eerste helft veel te hard door op Giovanni van Bronckhorst, waarna hij hem ook nog een elleboogstoot gaf. Dit ontging de scheidsrechter, waardoor de Zweedse aanvaller er met een vermaning van afkwam. In de tweede helft trapte hij ook nog Ajax-ploeggenoot Heitinga in de rug. Tenslotte beet hij na zijn gelijkmaker Kevin Hofland op een agressieve wijze nog het een en ander toe.

Na de wedstrijd liet Van der Vaart voor de camera's van Studio Sport weten ontstemd te zijn over het gedrag van Ibrahimovic. Daarnaast vond hij het ook teleurstellend dat de Zweed niet naar Van der Vaart toe kwam om te informeren hoe het met de blessure ging of zijn excuses aan te bieden.

Bron
  donderdag 19 augustus 2004 @ 00:20:43 #293
94922 Tyler..Durden
Bacchus is my homeboy
pi_21387627
Als Zlatan het Feyenoord of Psv team over de zeik haalt en daarvan profiteerd is dat toch ook een klasse.

Ik vind wel dat hij zich wel had kunnen verontschuldigen en zijn gedrag was deze avond niet toelaatbaar. Hoop dat de Fifa/Uefa flink ingrijpt. En dat vdV "per ongeluk" op zijn hiel gaat staan.
Wat loop je naar mijn sig te kijken!?
pi_21388616
ik neem aan dat er sancties komen op de acties van jullie superspits...

hij maakt zich echt niet geliefd onder de ajacieden, vraag me af wat het word tijdens de eerstkomende thuiswedstrijd, zal er gefloten worden?
  donderdag 19 augustus 2004 @ 01:09:11 #295
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_21388786
quote:
Op donderdag 19 augustus 2004 00:17 schreef Eilanden het volgende:
.: Van der Vaart begrijpt niets van gedrag Zlatan
In een reactie na de wedstrijd liet Ajax-aanvoerder Rafael van der Vaart zeer ontstemd weten dat hij niets van het gedrag van ploeggenoot en Zweeds international Zlatan Ibrahimovic begrijpt. Zlatan was er verantwoordelijk voor dat Van der Vaart al na 7 minuten het veld moest verlaten.

Daarnaast ging de Zweed in de eerste helft veel te hard door op Giovanni van Bronckhorst, waarna hij hem ook nog een elleboogstoot gaf. Dit ontging de scheidsrechter, waardoor de Zweedse aanvaller er met een vermaning van afkwam. In de tweede helft trapte hij ook nog Ajax-ploeggenoot Heitinga in de rug. Tenslotte beet hij na zijn gelijkmaker Kevin Hofland op een agressieve wijze nog het een en ander toe.

Na de wedstrijd liet Van der Vaart voor de camera's van Studio Sport weten ontstemd te zijn over het gedrag van Ibrahimovic. Daarnaast vond hij het ook teleurstellend dat de Zweed niet naar Van der Vaart toe kwam om te informeren hoe het met de blessure ging of zijn excuses aan te bieden.

Bron
Ik kan mij iets van die reaktie voorstellen.
Vond Zlatan, hoewel het bij vlagen een geniale voetballer is, vanavond echt met een waas voor zijn ogen spelen.
Poef.....gone! ©golfer
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 19 augustus 2004 @ 01:09:19 #296
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_21388791
lekkere spits

je kan ook gewoon beter je collega's rammen

Sonck gaat nu neem k aan zn kans centraal krijgen
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_21388894
leuke sfeer zal dat worden in de kleedkamers bij ajax...
  donderdag 19 augustus 2004 @ 01:18:47 #298
2618 Beezz
Criticaster
pi_21388973
Koeman zal zeker niet blij zijn met Zlatan, schopt zo een basis-speler bijna het ziekenhuis in, voor het zelfde geld had v.d.Vaart wat gescheurd. Maakt hier en daar nog een vuile overtreding, of het nou op een team genoot is of niet, het lijkt het allemaal niet zoveel uit te maken.

Ik hoop dat ze nog wat gaan doen aan die gozer, een dikke schorsing ofzo, 't was nota bene een vriendschappelijke wedstrijd.
pi_21390502
Zlatan

Wat een kronkel zit er in zijn kop...
pi_21390666
Die jongen is niet helemaal wijs
pi_21390910
Bah hij heeft vast iets tegen Nederlanders omdat z'n ouders niet goed genoeg door Dutchbat werden beschermd of zo
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')