Niet meer happen, dat willen die gasten juistquote:Je bedoelt Twente. Dat is iets heel anders dan de Achterhoek!
Ik niet. Twi heeft die wedstrijden vast nog wel gewoon op zijn PC staan dus moet je bij hem zijn.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 18:01 schreef Dizzee het volgende:
Heb je die Ajax Night op C+ toevallig opgenomen?
Ik ben géén tukker hoor; ik voel me net een buitenlander als ik Enschede en regionen verkeer.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 18:01 schreef tukkeronline het volgende:
uit het vorige topic:
[..]
Niet meer happen, dat willen die gasten juist
Dat willen die gasten juistquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 18:04 schreef gras het volgende:
[..]
Ik ben géén tukker hoor; ik voel me net een buitenlander als ik Enschede en regionen verkeer.
Zie OPquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 18:05 schreef gras het volgende:
Finide 37? Zou me niet verbazen. De werkelijke leeftijd zullen we toch nooit te weten komen.
Alsof dat klopt? Denk het niet.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 18:06 schreef VoreG het volgende:
[..]
Zie OP
Sfeer is niet alleen vuurwerk in top-wedstrijden.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 18:03 schreef devv05 het volgende:
Tegen de kleinere clubjes (ja ook Twente valt daaronder) is de sfeer vaak kut, maar tegen fnoord/psv en zeker in Europese wedstrijden is daar meestal echt heel weinig mis mee hoor
Inderdaad, discussie heeft geen zin (ja nee spelletje)quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 18:12 schreef golfer het volgende:
Kap nou eens met dat geneuzel en vergelijkingen trekken over sfeer en stadions hier.
Nee, alhoewel misschien tijdens Europese wedstrijden wel. Maar het is ook lang niet zo slecht als vaak beweerd wordt, er zijn echt niet zoveel clubs waar het elke wedstrijd beter is.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 18:10 schreef Moody het volgende:
[..]
Maar wat wil je nou zeggen? Dat Ajax bij de top van Nederland zit qua sfeer
Waarom? Ik wil de discussie best aangaan en sommige Ajax-fans dus ook.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 18:12 schreef golfer het volgende:
Kap nou eens met dat geneuzel en vergelijkingen trekken over sfeer en stadions hier.
Ajax is geen volksclub en daar is in de regel de sfeer minder fanatiek.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 18:16 schreef devv05 het volgende:
[..]
Nee, alhoewel misschien tijdens Europese wedstrijden wel. Maar het is ook lang niet zo slecht als vaak beweerd wordt, er zijn echt niet zoveel clubs waar het elke wedstrijd beter is.
quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 18:24 schreef Da_Sandman het volgende:
Kom op Moody, je hebt het over Italiaanse clubs. Ja gek he... Durf je Twente daar wel tussen te plaatsen?
Ik zou niet durven Twente te vergelijken met Italiaanse clubs, omdat Twente dat dik én dik gaat verliezen op aantal en tifo-budget. Ik zou het fanatisme en hart voor je club wél willen vergelijken als je dat graag wil.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 18:24 schreef Da_Sandman het volgende:
Kom op Moody, je hebt het over Italiaanse clubs. Ja gek he... Durf je Twente daar wel tussen te plaatsen?
Geweldige voetballer. Erg spijtig dat hij is vertrokken dankzij onbenullige Koeman.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 18:26 schreef Da_Sandman het volgende:
He bah ik zag net Mido in de OP...
Precies, jullie kunnen die discussie verder voortzetten in dit topic:quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 18:30 schreef Da_Sandman het volgende:
Die zijn er natuurlijk al, aparte topiques
Neehee, asjeblieft zegquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 18:28 schreef Da_Sandman het volgende:
Waarom steekt Twente erboven uit, door elke wedstrijd tot in den treure het vreselijk monotone tweeentwe, twente enschede te zingen?
Hier heeft vast wel iemand een antwoord op voor mr Koeman.quote:Als we dan een probleem hebben op een bepaalde positie dan moeten we niet schromen spelers erbij te halen. Dan gaan we niet alles op zijn kop zetten door in een ander systeem te spelen. En 4-4-2 is ook geen optie, want wie moeten we dan als hangende linksbuiten opstellen?" stelde Koeman een wedervraag.
Was jij het niet die zich wat aantrekt van het voorbeschouwingspraatje van de F-Side op hun site?quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 18:32 schreef Moody het volgende:
[..]
Neehee, asjeblieft zeg![]()
Zo ging de discussie:
1. Ajax-fans deden min over klein ploegje Twente
Sneijder niet. Van der Vaart niet. Misschien Maxwell.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 18:37 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Hier heeft vast wel iemand een antwoord op voor mr Koeman.
Bij deze Twi.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 18:02 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik niet. Twi heeft die wedstrijden vast nog wel gewoon op zijn PC staan dus moet je bij hem zijn.
quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 18:56 schreef post01man het volgende:
ik vond de sfeer zondag jl tijdens de j.c. schaal fantastisch! Vooral de laatste 5 minuten
Ik heb het in tweevoud opgenomen in 1995quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 19:12 schreef Sylvana het volgende:
Vraagje voor Twi, of iemand anders die het ook heeft
Gister werd Ajax-Milan uitgezonden op Canal+, maar ik was niet thuis, dus wilde het opnemen, had een briefje klaargelegd dat ze Canal+ op blauw moesten laten, maar ze hebben het toch op rood gezet, dus de wedstrijd is niet opgenomen
Heeft iemand hier ( het liefst) de orignele wedstrijd uit 1995, met het originele commentaar, want het commentaar van gisteren was niet origineel, maar als niemand de orignele band heeft dan mag die van gisteren ook wel
okeej, ik wacht nog ff het antworod van Twi af danquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 19:46 schreef detulp050 het volgende:
[..]
Ik heb het in tweevoud opgenomen in 1995Maar nou moet ik zeggen dat ik niet meer weet of ik die heb weggegooid of bij mijn ouders op zolder heb gezet (ivm niet meer gebruiken videobanden). Mocht Twi niets hebben, dan zal ik volgende week (of de week erna, zodra ik tijd heb) bij mijn ouders op zolder kijken.
Heel, heel , heeeel misschien heeft mijn moeder het origineel nog op band staan. Ze had het opgenomen toen mijn zusje en ik naar de wedstrijd waren, inclusief voorbeschouwing enzo.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 19:12 schreef Sylvana het volgende:
Heeft iemand hier ( het liefst) de orignele wedstrijd uit 1995, met het originele commentaar, want het commentaar van gisteren was niet origineel, maar als niemand de orignele band heeft dan mag die van gisteren ook wel
http://www.playerhistory.(...)ics.asp?PLAYID=12137quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 12:08 schreef StarGazer het volgende:
Nee, nooit van gehoord... ben wel benieuwd.
* Eilanden showt Zandmannetje zijn middelvingerquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 18:58 schreef Da_Sandman het volgende:
Utregse humor... Nooit grappig...
Hehehe veel succesquote:Op zaterdag 14 augustus 2004 13:33 schreef Moody het volgende:
Nou, Twente speelt morgen in ieder geval zonder deze basisspelers:
- Shoukov
- Fafiani
- Niemeyer
- Rahim
- Heubach
Fijn hoor
Ben een beetje huiverig voor weinig scorende Argentijnen van Newell's Old Boys die Louis wil kopen, eigenlijk...quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 11:53 schreef F1Bas het volgende:
Ooit zullen wij een Argentijn goed opleidenquote:Op zaterdag 14 augustus 2004 14:10 schreef zjroentje het volgende:
Weer een Argentijn?
Hadden we hem nog maar. Dan waren we zeker kampioen geworden.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 18:26 schreef Da_Sandman het volgende:
He bah ik zag net Mido in de OP...
Dat redden we ook zonder Mido.quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 15:42 schreef methodmich het volgende:
[..]
Hadden we hem nog maar. Dan waren we zeker kampioen geworden.
quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 23:34 schreef De_Ananas het volgende:
YildirimZidane moet naar ajax![]()
Nog 70 minutenquote:Op zondag 15 augustus 2004 10:50 schreef zjroentje het volgende:
Het zal me benieuwen vandaag.
Ik barst anders niet van het vertrouwen ...
Is het al bekend of Galasek fit genoeg is?quote:Volgens het Rotterdams Dagblad verhuist Nourdin Boukhari na Ajax - NAC dan toch naar NAC. Met het oog op het onderlinge duel zou gewacht worden met de transfer, maar daarbij zal ongetwijfeld ook de blessures van Mitea en Soetaers een rol spelen. De transferdeadline is 31 augustus.
0-4 is voldoende en we staan weer waar we horenquote:Op zondag 15 augustus 2004 11:45 schreef VoreG het volgende:
Ajax gaat gewoon winnen!
0-4 maarquote:Op zondag 15 augustus 2004 11:57 schreef superjoden het volgende:
[..]
0-4 is voldoende en we staan weer waar we horen
2x Sonckquote:Op zondag 15 augustus 2004 11:57 schreef VoreG het volgende:
[..]
0-4 maar.
Oooooooohquote:Op zondag 15 augustus 2004 12:00 schreef superjoden het volgende:
[..]
2x Sonck
die start op de bankquote:Op zondag 15 augustus 2004 12:00 schreef superjoden het volgende:
[..]
2x Sonck
thank Godquote:Op zondag 15 augustus 2004 12:19 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
die start op de bank
Des te knapperquote:Op zondag 15 augustus 2004 12:19 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
die start op de bank
ik zie iig liever Boukhari dan Sikora of Soeataarsquote:Op zondag 15 augustus 2004 12:27 schreef twi het volgende:
Op de een of andere manier heb ik een voorgevoel dat de door mij doorgaans verafschuwde Boukhari het toch beter gaat doen dan ik verwacht.
*jaloers is (want geen canal + heeft)quote:Op zondag 15 augustus 2004 12:34 schreef twi het volgende:
En De Mul ook, maar die kan blijkbaar niet schieten. Nu houd ik m'n kop en ga ik lekker kijken
Zeg TWI kom is naar het liveverslagenquote:Op zondag 15 augustus 2004 12:47 schreef twi het volgende:
Ibrahimovic alleen voor het doel, maar mist
Van der Vaart mooie actie ervoor
En nu is het zeker opeens weer een goede speler?quote:Op zondag 15 augustus 2004 12:53 schreef twi het volgende:
De Mul kan niks. Klaar.
En Boukhari wordt verdomme verhuurd!quote:Op zondag 15 augustus 2004 14:22 schreef devv05 het volgende:
Sonck kan je gvd nou echt helemaal niks!! Nooit meer opstellen, liever Anastasiou. Boukhari topwedstrijd.
Na vandaag hopelijk niet meer.quote:Op zondag 15 augustus 2004 14:23 schreef VoreG het volgende:
[..]
En Boukhari wordt verdomme verhuurd!
Jawel het is al getekent, hij zegt het nu zelf.quote:Op zondag 15 augustus 2004 14:24 schreef devv05 het volgende:
[..]
Na vandaag hopelijk niet meer.
De 1e 45:16 waren we veel beter, daarna zakten we gewoon gigantisch inquote:Op zondag 15 augustus 2004 14:25 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Gefeliciteerd. Het was zeker de 2e helft niet overtuigend, maar als je er één meer maakt dan de tegenstander pak je drie punten; daar is dan ook alles wel mee gezegd
De 2e helft was net zo overtuigend als jullie 1e helft gisteren.. Maarja, het gaat idd om de 3 punten... Zonder Sonck en met Boukhari ging het opzich best aardig....quote:Op zondag 15 augustus 2004 14:25 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Gefeliciteerd. Het was zeker de 2e helft niet overtuigend, maar als je er één meer maakt dan de tegenstander pak je drie punten; daar is dan ook alles wel mee gezegd
Ik ook niet, alleen dat ie voorlopig in het 1e zou blijven.. Canal+quote:Op zondag 15 augustus 2004 14:34 schreef JeroenV het volgende:
Ik heb Boukhari niets horen zeggen over NAC hoor?
Zonder te willen stoken of trollen, maar het is altijd zo dat je voortbouwt op je vorige wedstrijd en dan vooral de 2e helft. PSV en Ajax zijn beiden nog lang niet klaar voor de CL en ook in de HCE zullen ze beiden punten gaan morsen als er zo gespeeld wordtquote:Op zondag 15 augustus 2004 14:34 schreef devv05 het volgende:
De 2e helft was net zo overtuigend als jullie 1e helft gisteren.. Maarja, het gaat idd om de 3 punten... Zonder Sonck en met Boukhari ging het opzich best aardig....
Vergeleken met de wedstrijd tegen utrecht vond ik het anders een behoorlijke verbetering.. Dat ze het zichzelf dan nog moeilijk maken was vooral door een individuele fout van Escude. Tot de 3-2 was er niets aan de hand. Verder vond ik de wedstrijd van Ajax over het geheel beter dan die van psv.. Ook omdat Twente uit een stuk lastiger is dan RBC.quote:Op zondag 15 augustus 2004 14:37 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
Zonder te willen stoken of trollen, maar het is altijd zo dat je voortbouwt op je vorige wedstrijd en dan vooral de 2e helft. PSV en Ajax zijn beiden nog lang niet klaar voor de CL en ook in de HCE zullen ze beiden punten gaan morsen als er zo gespeeld wordt
Beide Wesleys kwamen er pas in in de 72e minuut, toen was het kwaad al geschied.quote:Op zondag 15 augustus 2004 14:31 schreef methodmich het volgende:
Jammer van het instorten tegen een gehandicapt Twente. Zal wel door Wesley komen. Potverdrie al zo'n 30 reacties op de FP.
Speelde tot de 3-2 erg goed, daarna ging 'ie een beetje klungelen en had 'ie vaak balverlies, maar ook nog wel een goed overzicht. Niet zelfzuchtig, en soms gewoon erg goed. Houden, wat mij betreft (ex-Boukhari-hater).quote:Op zondag 15 augustus 2004 14:48 schreef Mar10Segovia het volgende:
Ik heb er nog niets van gezien... maar de opstelling ziet er sowieso beter uit, wat ook wel blijkt uit de eerste helft gezien die 3 doelpunten denk ik.
Erg opvallend trouwens de terugkeer van BoukhariHoe speelde hij?
Ben erg benieuwd vanavond.quote:Op zondag 15 augustus 2004 14:53 schreef twi het volgende:
[..]
Speelde tot de 3-2 erg goed, daarna ging 'ie een beetje klungelen en had 'ie vaak balverlies, maar ook nog wel een goed overzicht. Niet zelfzuchtig, en soms gewoon erg goed. Houden, wat mij betreft (ex-Boukhari-hater).
Zeg, we zitten hier in het AJAX topic hoor.quote:Op zondag 15 augustus 2004 15:03 schreef De_Ananas het volgende:
ik wil yildirim voor rechtsbuiten en (als mitea vaak geblesseerd is) van de bergh (allebei lekkere voorzetten (L))
Wat een gelul. Wanneer ben je WEL klaar voor een seizoen dan? Twente-uit is een moeilijke wedstrijd (en eentje die vorig jaar verloren werd). feyenoord en psv hebben met RBC en De Graafschap een stuk eenvoudigere start.quote:Op zondag 15 augustus 2004 15:41 schreef HeatWave het volgende:
Al met al, Ajax is nog NIET klaar voor het seizoen volgens mij.
Ook omdat ik het momenteel een betere keeper vind eigenlijk.quote:Op zondag 15 augustus 2004 15:56 schreef methodmich het volgende:
Omdat ie zo bevlogen is? Dan kan de halve F-side in de spits.
Maar wel leuk dat ie mee blijft leven.
Verhuren aan PSV, die worden daar vast 'sterker' van.quote:Op zondag 15 augustus 2004 15:49 schreef methodmich het volgende:
Eruit met Sonck, zegt het voort!
Hij zei juist dat hij nog steeds alles zou doen voor Ajax totdat hij weg was. Hij wilde het team niet in de steek laten. Maar na NAC zou hij weggaanquote:Op zondag 15 augustus 2004 16:40 schreef devv05 het volgende:
Klopt het nou dat Boukhari definitief verhuurd wordt? Volgens mij zei ie juist op C+ dat ie voorlopig in het 1e zou blijven..
Zoals ie vandaag speelde mag ie van mij blijven, nog een beetje werken aan zijn schotkracht en hij is prima materiaal om in het eerste te spelen.quote:Op zondag 15 augustus 2004 16:40 schreef devv05 het volgende:
Klopt het nou dat Boukhari definitief verhuurd wordt? Volgens mij zei ie juist op C+ dat ie voorlopig in het 1e zou blijven..
Klopt en dan mogen Sikora en Soetaers echt weg...quote:Op zondag 15 augustus 2004 16:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zoals ie vandaag speelde mag ie van mij blijven, nog een beetje werken aan zijn schotkracht en hij is prima materiaal om in het eerste te spelen.
Klopt, tot vandaag speelde Obodai erg sterk. Vandaag was het echter niet veel speciaals hoor. Vond van der Vaart beter. Pienaar was ook niet zo heel sterk vandaag. Maxwell begon goed, maar zakte weg. Hoe enorm hoog ik Maxwell toch heb zitten, hij moet toch wat doen aan die Braziliaanse houding van "het zal wel goed komen".quote:Op zondag 15 augustus 2004 20:56 schreef roxor het volgende:
Obodai speelde ook sterk.
Waarom in de ArenA dan wel? Leg eens uit. Ik vind niet dat je nu de schuld op Ajax moet schuiven. Wij kunnen er toch ook geen reet aan doen. Bossen is scheids, klaar. En wen er maar vast aan want ook dit seizoen zal er nog het een en ander rond de scheidsrechters te doen zijn.quote:Op zondag 15 augustus 2004 21:40 schreef Moody het volgende:
En heel fijn weer een punt onthouden door slechte arbitrage
Bossen gaf na de wedstrijd toe dat hij vergat te kijken naar de grensrechter die flink zat te wapperen met zijn vlag, omdat hij hands zag in de 16.
Zelfs Koeman, die er 4x zo ver vanaf stond als Bossen, gaf toe dat het een penalty was.
Misschien een cliché, maar als Twente hands maakte in de Arena en het publiek werd wild, dan zou Bossen echt wel ff naar zijn grensrechter kijken.
Jammer, feliciteerd Ajax en op naar de volgende wedstrijd
Is natuurlijk een groot verschil als vorige week. Sneijder maakt een gebaar richting Koeman. Zo zet je Koeman voor schut. Zlatan trapt alleen maar tegen de dug-out en doet verder niks.quote:Op zondag 15 augustus 2004 21:50 schreef tong80 het volgende:
Zlatan was niet blij met z'n wissel en trapte tegen de dug out. Krijgt ie ook een boete van Koeman of staat ie te hoog in de rangorde ?
Ik had het meer over thuisspelende topclubs in het algemeen.quote:Op zondag 15 augustus 2004 21:53 schreef roxor het volgende:
[..]
Waarom in de ArenA dan wel? Leg eens uit. Ik vind niet dat je nu de schuld op Ajax moet schuiven. Wij kunnen er toch ook geen reet aan doen. Bossen is scheids, klaar. En wen er maar vast aan want ook dit seizoen zal er nog het een en ander rond de scheidsrechters te doen zijn.
Ik hoorde het niet goed, maar bedankt voor de bevestigingquote:Op zondag 15 augustus 2004 22:10 schreef twi het volgende:
Oh my God, dat ik dit nog zou zeggen!!!
Boukhari is nog niet weg!
Leuk en aardig met die punten door de neus geboord krijgen, maar het had wel f***ing onverdiend geweest als dit Twente vandaag was beloond.quote:Op zondag 15 augustus 2004 22:11 schreef Moody het volgende:
Maar wel frustrerend voor de kleinere clubs die broodnodig geld mislopen doordat ze een punt door de neus worden geboord door dit soort kunstjes.
Ik vraag me echt af waarom Bossen niet omkeek.
Hij hoorde van iedereen dat het hands was, maar zijn ego liet het niet toe om ff naar de grensrechter te kijken? Echt vreemd...
Ja oke. Zei Hugo Borst net ook. Dat die Bossen op het eind niet gewoon toegaf dat hij een fout heeft gemaakt maar nee Bossen blijft volhouden dat ie alles niet heeft gezien. Tja 't is lullig maar je moet niet proberen te winnen op basis van een penalty maar ik snap jullie wel. Zou ik ook pissig om zijnquote:Op zondag 15 augustus 2004 22:11 schreef Moody het volgende:
Maar wel frustrerend voor de kleinere clubs die broodnodig geld mislopen doordat ze een punt door de neus worden geboord door dit soort kunstjes.
Ik vraag me echt af waarom Bossen niet omkeek.
Hij hoorde van iedereen dat het hands was, maar zijn ego liet het niet toe om ff naar de grensrechter te kijken? Echt vreemd...
Nou, de 1e helft was voor Ajax, de 2e voor Twente.quote:Op zondag 15 augustus 2004 22:14 schreef twi het volgende:
[..]
Leuk en aardig met die punten door de neus geboord krijgen, maar het had wel f***ing onverdiend geweest als dit Twente vandaag was beloond.
De zus van Inge de Bruin hoorde de uitslag en wilde zelfmoord plegen.quote:Op zondag 15 augustus 2004 22:36 schreef Merson het volgende:
Wat gebeurde er nou in de 2e helft in de gracht? Dat zag er grappig uit.
En toen wilden al die Ajacieden dat voorkomen door met dingen te gooien omdat ze nog een keer over haar heen wilde?quote:Op zondag 15 augustus 2004 22:41 schreef tong80 het volgende:
[..]
De zus van Inge de Bruin hoorde de uitslag en wilde zelfmoord plegen.
En toen dachten die vieze tukkers hey sneijder daar willen wij overheen, en gingenn ze ook dingen gooienquote:Op zondag 15 augustus 2004 22:44 schreef Merson het volgende:
[..]
En toen wilden al die Ajacieden dat voorkomen door met dingen te gooien omdat ze nog een keer over haar heen wilde?
Ik was er, en het was héél droog, flauw en toch heel grappig. We hadden zoals je misschien gemerkt hebt duizenden ballonnen en strandballen mee. Die gingen we in de rust vullen met water, dus toen vlogen er strandballen gevuld met 10 liter water de tribune op. En dat ging 20 minuten doorquote:Op zondag 15 augustus 2004 22:36 schreef Merson het volgende:
Wat gebeurde er nou in de 2e helft in de gracht? Dat zag er grappig uit.
Ik ook, hij is altijd met z'n tweeenquote:Op zondag 15 augustus 2004 23:51 schreef dantes_inferno86 het volgende:
Ik begin me ook steeds meer te ergeren aan Koeman.
Zomerse variant op sneeuwballen?quote:Op zondag 15 augustus 2004 23:53 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Ik was er, en het was héél droog, flauw en toch heel grappig. We hadden zoals je misschien gemerkt hebt duizenden ballonnen en strandballen mee. Die gingen we in de rust vullen met water, dus toen vlogen er strandballen gevuld met 10 liter water de tribune op. En dat ging 20 minuten door
Ja, was leuk
Er werd geen bier gegooid. Wel kartonnen glazen gevuld met water. Watergevecht enzo (zie vorige post). En op het laatst vulde een malloot een vuilniszak met 30 liter water en gooide hij die de tribune op, toen was de lol er alleen af en gingen we weer voetbal kijkenquote:Op zondag 15 augustus 2004 22:53 schreef Merson het volgende:
En toen deed die steward daar vooraan zich om draaien en zeggen dat hij ook wel wat wilde gooien.
Maar wat werd er nou gegooid (naast het bier)? Een jas? Vuilniszak? Prullenbak? Het leek iig redelijk groot.
Gefelicitaart trouwens.
En het leukste was dat de stewards en de poltitie gewoon meededen!quote:Op zondag 15 augustus 2004 23:54 schreef Againzender het volgende:
[..]
Zomerse variant op sneeuwballen?![]()
Ik erger me vooral aan z'n succesvolle aankoopbeleid. Zonder Koeman hadden we de wereldspelers Sikora, Soetaers, Ananas en Boukhari nooit gehad.quote:Op zondag 15 augustus 2004 23:46 schreef tong80 het volgende:
Ja hij gaf de Mul weer veel zelfvertrouwen door te zeggen dat ze blijven zoeken naar een rechtsbuiten. Ook leuk voor de Ridder.
Wanneer wordt Koeman de laan uit gestuurd hij maakt iedereen kleiner dan ie is. Hij neemt gvd de PSV mentaliteit mee naar Ajax./ Niet één speler wordt beter onder hem. In tegendeel iedereen gaat minder presteren. Hij zit gvd in iedere talkshow morgen weer bij voetbal insite. Kan ie weer verder kankeren op z'n eigen selectie. Ik heb hem nog nooit iets positiefs horen zeggen. Mijn god ziet niemand dan in dat ie weg moet bij Ajax. Ik wil iemand die uitstraalt dat we kampieoen worden en zorgt dat vd Vaart en Sneyder en de Jong en Pienaar de besten worden met deze domme VMBOer wordt het niks kunnen we ruilen met RKC ?
Dat is nieuw voor mij. Werden er ook plastic stenen gegooid zoals bij FCDB-ADO?quote:Op zondag 15 augustus 2004 23:55 schreef Bananenman het volgende:
Wel kartonnen glazen
Ajax heeft op het ogenblik niet de spelers voor 4-3-3. Als er 4-3-3- gespeeld worden krijgen de slechtste spelers van de selectie een basisplek terwijl er voor goede spelers geen ruimte is. Sonck heeft niets te zoeken in een 4-3-3 opstelling (en zeker niet als-ie samen met Zlatan speelt).quote:Op maandag 16 augustus 2004 10:04 schreef Moody het volgende:
Ik snap niet wat er mis is met 4-3-3? Ajax speelt toch al jaaaaaaaaren met 3 spitsen
Als hij 5-4-1 gaat spelen is het ook weer niet goed
JA!quote:Op maandag 16 augustus 2004 10:14 schreef Moody het volgende:
Dus liever 4-4-2 met 2 echte spitsen en v/d Vaart en Sneijder beide op het middenveld?
Ja, daar pleit ik al sinds vorig seizoen voor.quote:Op maandag 16 augustus 2004 10:14 schreef Moody het volgende:
Dus liever 4-4-2 met 2 echte spitsen en v/d Vaart en Sneijder beide op het middenveld?
Liever dan Sikora/Soetaers/DeMul op de vleugels? Wat denk je zelf?quote:Op maandag 16 augustus 2004 10:14 schreef Moody het volgende:
Kan eigenlijk niets anders dan het met je eens zijn, maar ajax is ajax en behoort naar mijn mening met vleugelspitsen te spelen. Het probleem ligt dus bij koeman die verkeerde keuzes maakt qua spelers en niet zozeer bij het systeem. (tenminste dit blijf ik mezelf maar voorhouden...)quote:Op maandag 16 augustus 2004 11:09 schreef Doc het volgende:
[..]
Liever dan Sikora/Soetaers/DeMul op de vleugels? Wat denk je zelf?
JA DUS!
Dat denk ik ook. Dat Koeman zo laf is om perse met een verdedigende middenvelder speelt is de oorzaak mijn inziens. Wat mij betreft komt Galasek er niet meer in dit seizoen. Obodai evenmin. Ik wil een echte nummer 10 zien en géén lullige derde verdediger. Van der Vaart, Pienaar en Sneijder op het middenveld moet gewoon kunnen!quote:Op maandag 16 augustus 2004 11:42 schreef sqlsmurft het volgende:
[..]
Kan eigenlijk niets anders dan het met je eens zijn, maar ajax is ajax en behoort naar mijn mening met vleugelspitsen te spelen. Het probleem ligt dus bij koeman die verkeerde keuzes maakt qua spelers en niet zozeer bij het systeem.
Niet als je daar ook nog eens een in de HCE niet meeverdedigende spits en twee zwakke vleugelsplers bij opstelt ...quote:Op maandag 16 augustus 2004 11:46 schreef gras het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. Dat Koeman zo laf is om perse met een verdedigende middenvelder speelt is de oorzaak mijn inziens. Wat mij betreft komt Galasek er niet meer in dit seizoen. Obodai evenmin. Ik wil een echte nummer 10 zien en géén lullige derde verdediger. Van der Vaart, Pienaar en Sneijder op het middenveld moet gewoon kunnen!
Mijn 4-3-3 kritiek is niet van gister en al ruim een jaar oud (lees maar naquote:Op maandag 16 augustus 2004 12:51 schreef Moody het volgende:
Ondanks alle kritiek vond ik Ajax gisteren in de 1e helft goed spelen. Niet iedereen zet Twente in eigen stadion op 0-3 achterstand. (volgens mij nog nooit gebeurd)
Als Twente niet 1-3 had gemaakt, was het 0-5 of 0-6 geworden en was Koeman jullie beste vriend. Gewoon afwachten, na 5 wedstrijden ofzo kun je pas oordelen of Koeman de juiste beslissingen heeft genomen.
Jullie zijn potje3dubbeltjes vorig jaar kampioen geworden, geef die vent wat ruimte!
mijn kritiek op jouw 4-3-3-kritiek is ook al van ruim een jaar oudquote:Op maandag 16 augustus 2004 12:57 schreef Doc het volgende:
[..]
Mijn 4-3-3 kritiek is niet van gister en al ruim een jaar oud (lees maar na)
Ik wil wel eens zien hoe onmisbaar Galasek nou werkelijk is. Laat hem maar een paar wedstrijden op rij (in de competitie) aan de kant zittten ten faveure van Sneijder of misschien Obodai.quote:Op maandag 16 augustus 2004 12:45 schreef twi het volgende:
Obodai moet er juist wel in, die zorgt voor wat rust op het middenveld, maar heeft een paar keer in de wedstrijd toch een explosieve reactie richting het doel. Goede looplijnen
En Galasek, die moet er gewoon in. Z'n opvolger moet worden gebracht (Obodai, De Jong, eventueel volgend jaar Yakubu), maar zo'n type speler heeft dit Ajax gewoon nodig. We zitten niet in 1995.
Belemmert de ontwikkeling van De Mul en dit is ook niet de gewilde ervaren rechtsbuiten van Koeman.quote:Op maandag 16 augustus 2004 13:28 schreef JeroenV het volgende:
16/8/2004 - Ajax zoekt en vindt rechtsbuiten
(Van onze verslaggever W)
BRON: De Telegraaf
Wij meldden het al eerder, maar vandaag berichtte de Telegraaf dat Ajax inderdaad serieuze interesse heeft in Mauro Rosales.
De 23 jarige rechtsbuiten speelde gisteren op de Olympische Spelen 63 minuten mee in de wedstrijd tegen Tunesië. Volgens de Telegraaf maakte hij daarin niet een al te beste indruk.
De zaakwaarnemer van de Argentijn bevestigt de interesse van Ajax en zegt in de Argentijnse krant Olé, dat de Amsterdammers liefst 6 miljoen euro voor de aanvaller van Newells Old Boys zouden willen betalen.
Rosales is vijfvoudig international.
Klopt. Wat betreft coaching loopt hij nog ver achter op Lobont. Ik heb hem nauwlijks gehoord danwel aanwijzingen zien geven aan z'n verdediging... Ik had liever Lobont nog gezien in de goal.quote:Op maandag 16 augustus 2004 14:13 schreef S-Two het volgende:
ik vond stekelenburg ook weer niet echt overtuigend (wat ik gezien heb bij studio sport)
hij komt er ook wel , maar ik heb op dit moment (net als gras) liever Lobont nog in de goal (al zal dat de ontwikkeling van steek wel in de weg staan)quote:Op maandag 16 augustus 2004 14:23 schreef zjroentje het volgende:
De Steek komt er wel.![]()
Ja, lekker slim om nu op dit moment Stekelenburg eruit te halen. Vanaf het begin had Lobont erin gemoeten, maar helaas. Nu steun ik Maarten volledig en begin ik steeds grotere fan te worden van Lobont.quote:Op maandag 16 augustus 2004 14:24 schreef S-Two het volgende:
[..]
hij komt er ook wel , maar ik heb op dit moment (net als gras) liever Lobont nog in de goal (al zal dat de ontwikkeling van steek wel in de weg staan)
Doet er niet toe. Escudé kan al redelijk Nederlands verstaan.quote:Op maandag 16 augustus 2004 14:29 schreef Chadi het volgende:
wat is "los" in het frans?
Nu moet je niet meer gaan wisselen.quote:Op maandag 16 augustus 2004 14:24 schreef S-Two het volgende:
[..]
hij komt er ook wel , maar ik heb op dit moment (net als gras) liever Lobont nog in de goal (al zal dat de ontwikkeling van steek wel in de weg staan)
misschien verwoorde ik mij verkeerd, ik vond dus ook dat Lobont moest spelen, nu is het idd te laat om te wisselen, en moeten we Stekelenburg zowiezo iets van 10/15 wedstrijden de kans gevenquote:Op maandag 16 augustus 2004 14:41 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Nu moet je niet meer gaan wisselen.
Hij stond trouwens ook verkeerd opgesteld maar dat zal Koeman hem uitleggen.quote:Op maandag 16 augustus 2004 14:39 schreef gras het volgende:
[..]
Doet er niet toe. Escudé kan al redelijk Nederlands verstaan.
Die goals liggen niet aan hem alleen en de prijs is al half betaald zonde om nu te ruilen . Er komen misschien nog wat wedstrijden aan maar dat is het uiteindelijk wel waard.quote:Op maandag 16 augustus 2004 14:41 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Nu moet je niet meer gaan wisselen.
Het gaat toch niet alleen om die tegengoal. Wat Koeman ook ooit eens zei; coaching en communicatie is erg belangrijk. Koeman had er beter aan gedaan om voor Lobont te kiezen. Ik pleitte er overigens voor om Stekelenburg gedurende het seizoen (minder druk) erin te brengen...quote:Op maandag 16 augustus 2004 14:58 schreef Da_Sandman het volgende:
Weer gezeik op Stekelenburg terwijl het toch duidelijk SQD was die schutterde bij de tweede goal van Twente...
Nou ja, als De Steek niet gecoached heeft ....quote:Op maandag 16 augustus 2004 14:58 schreef Da_Sandman het volgende:
Weer gezeik op Stekelenburg terwijl het toch duidelijk SQD was die schutterde bij de tweede goal van Twente...
Hoe wil je dat doen als je bij Ajax voetbalt?quote:Op maandag 16 augustus 2004 15:04 schreef gras het volgende:
[..]
Het gaat toch niet alleen om die tegengoal. Wat Koeman ook ooit eens zei; coaching en communicatie is erg belangrijk. Koeman had er beter aan gedaan om voor Lobont te kiezen. Ik pleitte er overigens voor om Stekelenburg gedurende het seizoen (minder druk) erin te brengen...
Wat is het probleem?quote:Op maandag 16 augustus 2004 15:08 schreef Chadi het volgende:
[..]
Hoe wil je dat doen als je bij Ajax voetbalt?
bij een topclub is er altijd druk, er moet altijd worden gepresteerdquote:Op maandag 16 augustus 2004 15:11 schreef gras het volgende:
Wat is het probleem?
Als hij er gedurende het seizoen inkwam bij blessure/schorsing/slechte pot van Lobont zal de druk vele malen minder zijn dan nu het geval is. Nu zijn alle ogen gericht op Stekelenburg en nu moet hij er echt staan.quote:Op maandag 16 augustus 2004 15:30 schreef ChAoZ het volgende:
[..]
bij een topclub is er altijd druk, er moet altijd worden gepresteerd
Met alle plezier: Tom De Mul is veel en veel te licht voor het topniveau en zal nooit wat worden. De Mul is veel te lief en veel te bleu, veel te bescheiden, mag net een auto besturen en heeft pas 3 jaar geleden zijn eerste zaadlozing gehad en zal dit seizoen in 80 % van de wedstrijden zwak tot zeer zwak spelen. Af en toe een bal leuk inschieten is aardig, maar dat kan zelfs Soetaers, Boukhari of Sikora. Naar de bank met De Mul!quote:Op maandag 16 augustus 2004 11:41 schreef gras het volgende:
Meneer methodmich zou jij je woorden van zo'n maand geleden wat betreft Tom de Mul nog eens herhalen?
En hij moet nu ook bewijzen dat zijn uitverkiezing voor oranje terecht was.quote:Op maandag 16 augustus 2004 16:09 schreef gras het volgende:
[..]
Als hij er gedurende het seizoen inkwam bij blessure/schorsing/slechte pot van Lobont zal de druk vele malen minder zijn dan nu het geval is. Nu zijn alle ogen gericht op Stekelenburg en nu moet hij er echt staan.
Is idd niet weinig maar na het Ek had ik toch gehoopt dat het richting de 25 miljoen zou gaan.quote:Op maandag 16 augustus 2004 19:47 schreef superjoden het volgende:
Het is dan wel een gerucht maar 18 mln voor nog een contract wat 1 seizoen loopt zou niet zo slecht zijn lijkt me.
Juist! Je tegenstanders van binnenuit ondermijnen!quote:Op maandag 16 augustus 2004 23:00 schreef tong80 het volgende:
Mooi dan verzwakken we Heerenveen ook nog eens als bonus.
was dat al niet lang bekend ?quote:Op maandag 16 augustus 2004 22:35 schreef VoreG het volgende:
JAAAAAAAA
Sikora gaat weeeg sikora gaat weeg
Nee je kunt wel een 1 of andere kutbelg krijgen. Kies maar De Mul of Sonck maar als je Soetaars neemt krijg je De Mul er gratis bijquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 08:34 schreef Moody het volgende:
Is er nu een kans dat jullie De Ridder wel kwijt willen
Twente zoekt nog een rechtsbuiten....
Het bewijs is overweldigendquote:
Kom, zo slecht is ie ook niet. Hij is alleen niet goed genoeg voor de Nederlandse top. Subtop moet ie het goed kunnen doen. Hij is tenminste wel een lekker fel kikkertje, wat ik bij andere spelers nog wel eens misquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 10:23 schreef AjaxAmsterdam het volgende:
Trainer van Heerenveen heeft Sikora zeker nog nooit zien spelen
En hij heeft even verteld dat het bij Ajax een egoïstische bende is.quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 10:35 schreef ChAoZ het volgende:
[..]
Kom, zo slecht is ie ook niet. Hij is alleen niet goed genoeg voor de Nederlandse top. Subtop moet ie het goed kunnen doen. Hij is tenminste wel een lekker fel kikkertje, wat ik bij andere spelers nog wel eens mis
Dat natrappen van hem siert hem niet.quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 11:38 schreef Dylan Dog het volgende:
En hij heeft even verteld dat het bij Ajax een egoïstische bende is.
Bij Vitesse was het zeker geen slechte spelerquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 10:23 schreef AjaxAmsterdam het volgende:
Trainer van Heerenveen heeft Sikora zeker nog nooit zien spelen
Dat zegt al voldoendequote:Op dinsdag 17 augustus 2004 14:13 schreef jpzegthallo het volgende:
Bij Vitesse was het zeker geen slechte speler![]()
ik hoop van niet neequote:Op dinsdag 17 augustus 2004 14:54 schreef Speerik het volgende:
Aha, ik bedoel als ze 'm maar niet halverwege terugsturen ofzo
Dat zou idd zo zijn. Echter de kans dat dat gebeurd is ook niet zo grootquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 15:01 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Sikora die de winnende tegen ajax in Heerenveen maakt, het zou een mooie revanche zijn
Dat zal toch nooit gebeurenquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 15:01 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Sikora die de winnende tegen ajax in Heerenveen maakt, het zou een mooie revanche zijn
Waarom niet? Ajax bakt er in Heerenveen niet vaak wat van.quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 15:29 schreef VoreG het volgende:
[..]
Dat zal toch nooit gebeuren
Maar zij hebben nu Sikoraquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 15:30 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Waarom niet? Ajax bakt er in Heerenveen niet vaak wat van.
daar hoeft een gezond verstandig mens niet eens bij die club gevoetbald voor te hebben,een normaal mens weet dat gewoonquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 11:38 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
En hij heeft even verteld dat het bij Ajax een egoïstische bende is.
Hoezo natrappen? Hij blijft bij Ajax in dienst. Misschien heeft ie wel gewoon een punt.quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 12:18 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat natrappen van hem siert hem niet.
het lijkt er wel op ja. Echt een hecht team is het niet op het moment. Ik hoop dat als het wat beter gaat lopen dat ze weer in een beetje beter humeur raken....quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 18:26 schreef SCH het volgende:
[..]
Hoezo natrappen? Hij blijft bij Ajax in dienst. Misschien heeft ie wel gewoon een punt.
Goede sig.quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 18:26 schreef SCH het volgende:
[..]
Hoezo natrappen? Hij blijft bij Ajax in dienst. Misschien heeft ie wel gewoon een punt.
Aan de andere kant: Sikora is een gefrustreerde werknemer. Die geven wel vaker een trap na richting oude werkgever.quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 18:26 schreef SCH het volgende:
Hij zal dat echt niet allemaal uit zijn duim zuigen. Als het met hem zelf wat beter was gegaan, dan had het hem waarschijnlijk niet zo gestoord.quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 18:26 schreef SCH het volgende:
[..]
Ken je hem, MM?quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 17:31 schreef methodmich het volgende:
Ali Zitouni? Dat is toch wel een grap, hoop ik.
Stond pakweg 3,4 jaar geleden te boek als talent in Tunesië, samen met Hassan Ghabsi. Die ging nog naar Genoa, Ali is wat blijven hangen, lijkt het. Anders had ie de sprong toch wel eerder gemaakt, vermoed ik.quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 19:03 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Ken je hem, MM?
quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 18:36 schreef keeper het volgende:
Egoïsme is nodig bij een topclub.
Een gezonde dosering egoïsme dan. Als je allemaal maar denkt "ach, ik gun die ander lekker z'n moment" dan zit er ook niet iets goed.quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 19:19 schreef SCH het volgende:
Hey, met de toevoeging "gezonde dosering" ziet de zin er ineens heel anders uitquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 19:48 schreef keeper het volgende:
[..]
Een gezonde dosering egoïsme dan. Als je allemaal maar denkt "ach, ik gun die ander lekker z'n moment" dan zit er ook niet iets goed.
Precies. Een voetbalelftal is wat dat betreft net een samenleving.quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 19:51 schreef methodmich het volgende:
Zit wel wat in, keeper. Al moet je er ook een paar sociale balafpakkers als Tomás en Anthony O. bij hebben.
Dat zeggen meisjes ook altijd, nadat ik die woordcombinatie heb toegevoegd bij de woordcombinatie "slikken na het pijpen".quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 19:51 schreef SCH het volgende:
Hey, met de toevoeging "gezonde dosering" ziet de zin er ineens heel anders uit![]()
Geweldig in een voetbaltopic het onderwerp sex erbij halen!quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 19:53 schreef keeper het volgende:
[..]
Dat zeggen meisjes ook altijd, nadat ik die woordcombinatie heb toegevoegd bij de woordcombinatie "slikken na het pijpen".
Denk ook niet dat die volgend seizoen nog in het rood-wit te bewonderen valt.quote:Op woensdag 18 augustus 2004 17:50 schreef The_Hives het volgende:
O'Brien blijft kwakkelen
Als Van Den Bergh opgeroepen kan worden...quote:Op woensdag 18 augustus 2004 18:34 schreef jimjim1983 het volgende:
las net op at5 teletekst dat sikora stiekem weer op oranje hoopt![]()
Er zijn wel eens vaker kwakkelende spelers naar AZ gegaanquote:Op woensdag 18 augustus 2004 18:36 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Denk ook niet dat die volgend seizoen nog in het rood-wit te bewonderen valt.
Ach, gratis spelers zijn nooit weg. Maar 't begint triest te worden met 'm inderdaad.quote:Op woensdag 18 augustus 2004 18:36 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Denk ook niet dat die volgend seizoen nog in het rood-wit te bewonderen valt.
Dan blijven ze toch lekker thuis? Als ze nu nog 30 kaarten over hebben, dan lijken drie bussen mij inderdaad wel genoeg.quote:Op woensdag 18 augustus 2004 22:20 schreef sugarnieuws het volgende:
*bron: fcutrecht.nl
Maximaal drie bussen naar ArenA
[knip]
Het enige dat Zlatan interesseert is Zlatan, dat was al langer duidelijk.quote:Op donderdag 19 augustus 2004 00:14 schreef Nyluzzz het volgende:
Kut Zlatan. Dat gekloot van hem gaat ook nig ten koste van Ajax. Van der Vaart de wedstrijs uit schoppen, Heijtinga in de rug raken. En dan geen excuses, helemaal niks. Het lijkt er verrekte veel op dat Ajax hem niks kan schelen.
Ik kan mij iets van die reaktie voorstellen.quote:Op donderdag 19 augustus 2004 00:17 schreef Eilanden het volgende:
.: Van der Vaart begrijpt niets van gedrag Zlatan
In een reactie na de wedstrijd liet Ajax-aanvoerder Rafael van der Vaart zeer ontstemd weten dat hij niets van het gedrag van ploeggenoot en Zweeds international Zlatan Ibrahimovic begrijpt. Zlatan was er verantwoordelijk voor dat Van der Vaart al na 7 minuten het veld moest verlaten.
Daarnaast ging de Zweed in de eerste helft veel te hard door op Giovanni van Bronckhorst, waarna hij hem ook nog een elleboogstoot gaf. Dit ontging de scheidsrechter, waardoor de Zweedse aanvaller er met een vermaning van afkwam. In de tweede helft trapte hij ook nog Ajax-ploeggenoot Heitinga in de rug. Tenslotte beet hij na zijn gelijkmaker Kevin Hofland op een agressieve wijze nog het een en ander toe.
Na de wedstrijd liet Van der Vaart voor de camera's van Studio Sport weten ontstemd te zijn over het gedrag van Ibrahimovic. Daarnaast vond hij het ook teleurstellend dat de Zweed niet naar Van der Vaart toe kwam om te informeren hoe het met de blessure ging of zijn excuses aan te bieden.
Bron
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |