Alles is goed met mijn vormen. Dank je.quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 13:50 schreef SuperWeber het volgende:
Inso
Je bent in vorm vandaag of niet??
Laat ik nou in reaïncarnatie geloven zeg!quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 13:51 schreef Karboenkeltje het volgende:
Ik denk trouwens dat het krijgen van een cloaca slechts mogelijk is als de reïncarnatie-gelovers gelijk hebben. We zullen het maar met ons huidig leidingwerk moeten doen. Alhoewel, ze kunnen heel veel tegenwoordig...
Wat dat toneelstuk/die film met de titel te maken heeft weet ik ook niet.
Ik heb op je link gekliktquote:Op zaterdag 14 augustus 2004 13:51 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Alles is goed met mijn vormen. Dank je..
quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 13:30 schreef Bosbeetle het volgende:
hey kijk daar een Kanarie
met een stijve lul
het nirwana der cloaca'squote:Op zaterdag 14 augustus 2004 13:56 schreef Karboenkeltje het volgende:
Juist, nu weten we dus ook weer waar de hoogste incarnatie (daar is toch verdomme een woord voor!?) naar leidt, de cloaca.
Goed idee. Die reeks heeft onderhand lang genoeg gelopen.quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 20:44 schreef Bosbeetle het volgende:
mag deze op slot : De GPD [Deel CCLXXII] - Zonder Olympische spelen !
idd nu zijn alle foutjes uit de oppo en bevat hij drie uitroeptekensquote:Op zaterdag 14 augustus 2004 20:55 schreef paarse_paashaas het volgende:
ook mooi, de laatste is t mooiste deel
een wereld zonder die kutreeksquote:Op zaterdag 14 augustus 2004 20:45 schreef gfree het volgende:
Goed idee. Die reeks heeft onderhand lang genoeg gelopen.![]()
De niet op een homosexuele manier zijnde liefde is geheel wederzijds.quote:Op zondag 15 augustus 2004 15:43 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
een wereld zonder die kutreeks
snif
ik hou van je gfree (uiteraard op een geheel non-erotische wijze, al maakt je icoon dat wel wat moeilijk)
quote:Op zondag 15 augustus 2004 15:43 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
een wereld zonder die kutreeks
Anders laat jij even het laatste topic van jou zien waarin je een leuke OP hebt en waarmee het niveau, waar jij het over hebt [edit] of waar je het juist niet over hebt, maar impliceert dat het er eerder wel was[/edit], gehaald wordt.quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 13:44 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Er zijn maar weinig mensen die dat zullen snappen VAC. Helemaal nu niet met het huidige niveau in ONZ. :') .
Jouw talent tot onzin gaat er aan verloren.quote:Op zondag 15 augustus 2004 17:18 schreef Bosbeetle het volgende:![]()
![]()
boehoehoehoehoehoehoe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |