abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 7 augustus 2005 @ 19:40:24 #226
80425 Muertez
met een z?
pi_29490420
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 11:11 schreef Kiki het volgende:
Die homevideo van haar gisteren was echt vreselijk!!! Ik heb het laatste stukje gezien, maar het was te genant voor woorden. Ze filmt haar eigen pukkels, ze ligt de hele dag die Kevin te naaien en vertelt dat vervolgens aan iedereen.
Prima dat ze sex ontdekt heeft hoor, maar dat is toch iets persoonlijks.. dat hoeven wij toch niet allemaal te weten? Vond het een enorm hoog trailerpark gehalte hebben.
inderdaad, het is alsof ze net in de pubertijd is gekomen terwijl er inmiddels al een kind van die twee onderweg is
Simpele muts met een even simpele vriend
pi_29508026
Wanneer zijn precies de uitzendingen van die reality show van Britney? (en wanneer de herhalingen)
The secret of getting ahead is getting started
  maandag 8 augustus 2005 @ 22:51:04 #228
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_29508106
Nothing is ever easy Zeddicus Zu'l Zorander (Wizard's First Rule)
Go then, there are other worlds than these Jake (The Gunslinger)
pi_32119813

Het rommelt al tussen Brit en Kevin
pi_34872769
quote:
POP star Britney Spears was slammed last night after being spotted driving her powerful SUV car while precariously resting her baby son on her lap.

Road safety campaigners have branded the singer irresponsible and "brainless" for putting four-month-old Sean at risk. Britney, 24, drove for two miles with the child sitting on her lap.

Under California law tots have to be strapped into approved car seats. Drivers who flout the rule face a £160 on-the-spot fine. But last night the princess of pop insisted she didn't know what all the fuss was about.
volledig artikel
pi_37506576
vers van de pers:
quote:
AMSTERDAM - Zangeres Britney Spears houdt vandaag een mysterieuze persconferentie. De 24-jarige blondine heeft uitnodigingen verstuurd naar iedereen die iets voorstelt in de Amerikaanse muziekindustrie, van platenbonzen tot journalisten. Maar wat ze gaat onthullen, dat weet nog niemand...
"Het is al zo lang geleden dat Britney voor het laatst een persconferentie gaf, dat het wel om iets groots móét gaan. Een tweede zwangerschap, een scheiding, we weten het niet", aldus een van de genodigden.

In 2004 trouwde de zangeres met danser Kevin Federline (28), en ze hebben inmiddels een zoontje van acht maanden, Sean Preston. Hardnekkige geruchten dat Britney weer zwanger is, zijn nog niet officieel bevestigd.

Ook verhalen over ernstige huwelijksproblemen blijven aanhouden. Het stel is al een paar weken niet meer samen in het openbaar verschenen.
  woensdag 3 mei 2006 @ 12:30:38 #232
99606 kruimel_20
Doe wat je wilt!
pi_37507710
quote:
Will Britney Part With Her Label
Word around the music biz is Britney Spears is going to hold a major press conference in L.A. sometime this week to officially announce her pregnancy. While that's not breaking news to most people thanks to last week's US Weekly cover story, inside sources say Brit may also make a major announcement about her long-time record label, Jive.
Unconfirmed reports say the pop princess and her label are parting ways.
Apparently, the label had asked Britney to get back into shape to promote her new CD, which she has been slowly working on in studio.
But now that she's allegedly pregnant again, the label isn't likely to want to put the album on hold for another year.
No record label, married to K.Fed, and falling to No. 120 on FHM magazine's Sexiest Women list when she was No. 1 just two years ago!
Bron

ben benieuwd... misschien stopt ze wel helemaal met zingen.
the journey is more important than the end or the start
and what it meant to me will eventually be
a memory of the time when i tried so hard
  woensdag 3 mei 2006 @ 12:33:37 #233
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_37507783
quote:
Op woensdag 3 mei 2006 12:30 schreef kruimel_20 het volgende:

[..]

Bron

thank god!
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
  woensdag 3 mei 2006 @ 13:28:05 #234
124789 superhero87
Playin my game
pi_37509363
quote:
Op woensdag 3 mei 2006 12:30 schreef kruimel_20 het volgende:

[..]

Bron

haha, dat gebeurt echt niet! ze gaat gewoon aankondigen dat ze zwanger is...
pi_37511290
quote:
Op woensdag 3 mei 2006 13:28 schreef superhero87 het volgende:

[..]

Als dat waar is, snap ik even de meerwaarde van een speciale persconferentie niet. Dat had ze bij de eerste zwangerschap ook niet gedaan, geloof ik.
pi_37511636
Volgens mij had ze dat wel gedaan de eerste keer, toch?
I had a signature once. It was awful.
pi_37511849
quote:
Op woensdag 3 mei 2006 14:39 schreef zoeperzazke het volgende:
Volgens mij had ze dat wel gedaan de eerste keer, toch?
Ze maakte het nieuws dat ze zou gaan werpen op haar website bekend.
quote:
"The time has finally come to share our wonderful news that we are expecting our first child together," Spears wrote on her newly redesigned Web site Tuesday (April 12).
Bron
pi_37512611
quote:
Op woensdag 3 mei 2006 13:28 schreef superhero87 het volgende:

[..]

ik denk persoonlijk dat ze niet gaat aankondigen dat ze zwanger is en ook niet dat ze gaat scheiden ofzo.

ook niet dat ze gaat stoppen met zingen want ze heeft onlangs in een intervieuw nog gezegd dat ze er weer helemaal zin in heeft.

ik denk dat ze misschien een nieuw album gaat aankondigen ofzo. misschien een nieuwe wereld tour?
  woensdag 3 mei 2006 @ 15:25:57 #239
124789 superhero87
Playin my game
pi_37513079
quote:
Op woensdag 3 mei 2006 15:10 schreef CrazyPhunk het volgende:

[..]

ik denk persoonlijk dat ze niet gaat aankondigen dat ze zwanger is en ook niet dat ze gaat scheiden ofzo.

ook niet dat ze gaat stoppen met zingen want ze heeft onlangs in een intervieuw nog gezegd dat ze er weer helemaal zin in heeft.

ik denk dat ze misschien een nieuw album gaat aankondigen ofzo. misschien een nieuwe wereld tour?
Maar das toch raar? Het is overduidelijk dat ze zwanger is.. dan ga je niet met een nieuw wereld tour of nieuwe cd beginnen..
  woensdag 3 mei 2006 @ 16:32:12 #240
76339 woeshie
Let your mind go
pi_37514829
Op de site van Het Laatste Nieuws (www.hln.be) :
quote:
Vrienden Britney bevestigen babynieuws

Britney is wel degelijk zwanger, en haar bevalling zal plaatsvinden in augustus – nog geen jaar na de geboorte van Sean Preston. Dat heeft een vriend van Britney bevestigd in het Amerikaanse tijdschrift Acces Hollywood.

Britney werd het afgelopen weekend opgemerkt aan het zwembad van het Caesar’s Palace, een prestigieus hotel in Las Vegas, in bikini en met een ‘bollende’ buik.
..
pi_37515347
Da's al snel
  woensdag 3 mei 2006 @ 16:56:45 #242
99606 kruimel_20
Doe wat je wilt!
pi_37515500
ook verstandig dan , zo snel na je vorige keizersnede ...
pi_37516413
Zou wat zijn als Britney zou aankondigen dat ze en gaat scheiden,zwanger is van de tweede, en eind dit jaar een nieuw album uit brengt en volgend jaar een laatste tournee doet,en daarna stopt met zingen....

*Wishful thinking *
  woensdag 3 mei 2006 @ 17:50:28 #244
4593 Marty
Digi-babe
pi_37516753
Volgens de site van de Telegraaf is de persconferentie morgen pas.
Nog een dagje wachten dus...
Forza Juve!
pi_37537529
HELAAS
quote:
The Big Announcement That Never Was

Filed Under: Britney Spears > Exclusives!

It seems that lots of media outlets are reporting about a Britney Spears press conference that is supposedly planned for today, Thursday.

What's the big news?

Well, there ain't no news!

Britney's publicist, Leslie Sloane-Zelnick, tells PerezHilton.com that no announcement is expected today and that any reports of a press conference are false.

Oh, well.

If she were to have a press conference, what would you wish Britney would say????
MaarVoorEenToverspreukVanKwaliteitBenJeZomaar1000GuldenKwijt
EnNaarEenBeetjeToverboekBenJeTochWel50JaarOpZoek
EnDeHeleCursusTovenaarDuurt125Jaar-DatBrengtieAllemaalNietOp-IkDenkDattieVoorTBeginAlStopt
ZelfsDeOmaVanZijnOmaHadNooitEenTovenaarsdiploma
  donderdag 4 mei 2006 @ 12:10:09 #246
124789 superhero87
Playin my game
pi_37540421
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 10:39 schreef KinkyGiraf het volgende:
HELAAS
[..]
zucht
pi_37540951
quote:
Op woensdag 3 mei 2006 15:10 schreef CrazyPhunk het volgende:
[..]
Naar verluit wordt de nieuwe single van Kevin gepresenteert! Check hier de preview: http://www.prikstok.nl/index.php?go=item&catid=14&itemid=52
Allerlei coole shit op:
http://www.prikstok.nl
UItermate boeiende gadget: Hydrofoam or hydro-foam: the flying rc powerboat
pi_37543475
Niet zwanger..
Geen scheiding..
Geen album..

Okay....ik ga weer in de tuin liggen..
  donderdag 4 mei 2006 @ 16:32:48 #249
99606 kruimel_20
Doe wat je wilt!
pi_37548711
Britney verwacht meisje

AMSTERDAM - Britney Spears is in verwachting van een meisje! Vrienden van de Amerikaanse ster hebben het heugelijke maar tevens geheime nieuws alvast maar naar buiten gebracht. Van je vrienden moet je het hebben...

Na een bezoekje aan de gynaecoloog, heeft Britney meteen aan goede vrienden verteld dat ze zwanger is van een meisje. Ook verklapte ze dat ze in oktober is uitgerekend.

De zangeres, die getrouwd is met Kevin Federline, is nog maar zeven maanden geleden moeder geworden van Sean Preston. Verschillende bronnen beweren dat het stel dolgelukkig is met een tweede kindje op komst.

"Britney zou het nooit toegeven, maar stiekem hoopt ze op een meisje. Pas dan is haar gezin compleet."

De kersverse ouders hebben alvast de kinderkamer ingericht in hun huis in Malibu. "En de kleur van de kamer wordt... roze", wist de bron te vertellen.

bron
pi_37548970
tsjonge, ik had precies hetzelfde kunnen verzinnen
  donderdag 4 mei 2006 @ 18:33:18 #251
124789 superhero87
Playin my game
pi_37551740
Leuk voor haar dat ze een meisje krijgt. Precies wat ze wilde...
Nu ben ik benieuwd of de zwangerschap gepland was of dat het een 'ongelukje' is geweest.
pi_37553607
Op dr site staat er helemaal niks over.
Geruchten dus.................
pi_37555515
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 19:47 schreef fleur22 het volgende:
Op dr site staat er helemaal niks over.
Geruchten dus.................
inderdaad
  vrijdag 5 mei 2006 @ 15:58:03 #254
4593 Marty
Digi-babe
pi_37579171
Van Hollywood Rag:
quote:
Kevin Federline Slips on Radio Show
On April 28th Kevin Federline accidently confirmed Britney Spears pregnancy to L.A. radio show Power 106. He also admitted during the interview that he uses both pipes and rolling papers to smoke and that Jessica Alba is his top pick for a threesome.

DJ Big Boy: "What is the biggest craving Britney Spears has while she's pregnant- like from the last pregnancy - what is she craving now?"

Kevin: "I don't know. Pickles and icecream."

The DJ said that K-Fed realized what happend and was like "Oh S**t."
Al moet ik toegeven dat ik die vraag niet helemaal snap...
"Wat eet BS het liefste wanneer ze zwanger is - zoals tijdens de laatste zwangerschap - wat eet ze nu graag"
Beetje vage zinsconstructie??
Forza Juve!
pi_37602447

zaterdag 6 mei 2006 @ 14:36:38 #256
101884 PeRi
Allons-y!
pi_37602548
My God, toch nu al weer zwanger? Sean is er net uit.
Whatever I want.
pi_37602597
quote:
Op vrijdag 5 mei 2006 15:58 schreef Marty het volgende:
Van Hollywood Rag:
[..]

Al moet ik toegeven dat ik die vraag niet helemaal snap...
"Wat eet BS het liefste wanneer ze zwanger is - zoals tijdens de laatste zwangerschap - wat eet ze nu graag"
Beetje vage zinsconstructie??
Die vraag is geniaal.
Hij vroeg gewoon wat ze toen graag at toen ze zwanger was en wat ze Nu eet.
Oftwel, Kfed heeft zich verlult.

(Ze at toen pickles en icecream toen ze zwanger was en dat eet ze nu ook, dus ze is blijkbaar weer zwanger).
pi_37603518

Volgens mij een pic voor haar zwangerschap. Tenger grietje nog.

(Overigens vind ik Brit gezonder, dan menig ander celeb, die 6 weken na de geboorte eruit ziet als een skelet. )
pi_37603803
pi_37604013
die foto is wel al heel oud, die is nog voor haar eerste zwangerschap gemaakt volgens mij...
EnDeHeleCursusTovenaarDuurt125Jaar-DatBrengtieAllemaalNietOp-IkDenkDattieVoorTBeginAlStopt
  zaterdag 6 mei 2006 @ 19:40:52 #261
124789 superhero87
Playin my game
pi_37610061
quote:
Op zaterdag 6 mei 2006 15:54 schreef KinkyGiraf het volgende:
die foto is wel al heel oud, die is nog voor haar eerste zwangerschap gemaakt volgens mij...
klopt, die is zeker 1,5 jaar oud
  zaterdag 6 mei 2006 @ 19:52:30 #262
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_37610369
Veel ouder.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_37622795
en deze zijn nieuw

en dan een nieuwe promo voor haar stichting
pi_37626022
Leuke foto's weer.

Kmag Brit wel.
pi_37662683
quote:
Glamour magazine: Britney's back! For a record-breaking fourth GLAMOUR cover. Read our exclusive interview with the world's most famous new mum and discover the truth behind the headlines, plus there's all your favourite fashion and beauty features to ensure you look your gorgeous best this summer.
pi_37683212
Britney op een speciaal feest georganiseerd door Elizabeth Arden, om het succes van haar drie geurtjes te vieren, en voor 'Control', haar nieuwste geurtje.

*gruwel* iets te veel closeup en cheesy lach

Ondertussen is die hele zwangerschap nog steeds niet bevestigd.
pi_37683266
Oja, hier nog een liedje dat nooit is uitgebracht. Alhoewel het in 1999 is opgenomen, met het opnemen van haar debuut album, klinkt het alsof ze het tijdens de bevalling heeft ingezongen.

Britney Spears - Luv The Hurt Away (Feat. Full Force)
  dinsdag 9 mei 2006 @ 20:01:13 #268
124789 superhero87
Playin my game
pi_37697935

[ Bericht 100% gewijzigd door superhero87 op 09-05-2006 20:03:14 (oeps) ]
pi_37706503
www.worldofbritney.com:

Pop star Britney Spears has beat the tabloids at their own game, dropping in on a taping of television's Late Show with David Letterman to announce that she was pregnant with her second child.

'Don't worry Dave, it's not yours,' the 24-year-old singer told the late-night talk show's host as she walked onto the stage in a black dress that revealed a tell-tale tummy bulge.

Her entrance was accompanied by the band playing My Prerogative, the title song on her greatest-hits album.

'Oh. Well, I think that's good news for both of us,' Letterman joked back.

The comedian went on to ask Spears point blank: 'So, we've established now that you are in fact pregnant, is that right?'

'Yes, sir,' she answered to wild applause from the studio audience.

Letterman then took Spears' hand and kissed it.

A spokesman for the CBS show says Spears' brief visit was a surprise to the studio audience that had been arranged earlier in the day.

Guests for network talk shows are usually booked weeks in advance.

Celebrity magazines and tabloids have speculated for weeks that Spears is expecting another child.

Spears married dancer Kevin Federline in September 2004 and gave birth to their first child, a son named Sean Preston, the following September.

The family lives in the beachfront enclave of Malibu, California, outside Los Angeles.

Federline has two other children by his former girlfriend, actress Shar Jackson.

Source: ABC.com
Posted by Carolina

Well, surprise, surprise! There ya have it folks. She is preggers afterall. *-*

pi_37707458
Hier verlaat ze de studie van David Letterman met Sean, best een leuk joch

woensdag 10 mei 2006 @ 14:47:56 #271
124789 superhero87
Playin my game
pi_37708655
Late Night Show van David Letterman, waar ze het nieuws bevestigde. Hier kun je ook een kort filmpje zien, als je het nog niet gelooft klik
pi_37717618
Helemaal super! Eindelijk een bevestiging!

Ik gok dat het een meisje wordt.....op de 1 of andere manier zíet ze er anders uit, dan als bij die eerste.

Ik vind het heel leuk voor dr. Wel vlotjes, maar ach.
  woensdag 10 mei 2006 @ 22:12:30 #273
122567 Cheesecake
Is het Sjors?
pi_37720961
Leuk jongetje, die Sean. Mooie oogjes heeft hij .
pi_37724608
Yes! Op http://www.worldofbritney.com/ staat nu ook het filmpje met David Letterman! Leuk om Britney weer eens bewegend te zien.
Wat me opviel: wat is ze zénuwachtig! Wiebel wiebel, schudt schudt en later knauw knauw op de kauwgom... Zwangerschapsticjes zullen we dan maar denken!
Ze ziet er inderdaad heel stevig uit, maar ik vind haar zeker nog steeds mooi, ook al moet ze echt even die kauwgom uit d'r mond halen... Britney
pi_37738033
Waarom ga je kauwgom kauwen op tv echt ?
It's my party and I'll cry if I want to.
pi_37739389
quote:
Op woensdag 10 mei 2006 14:04 schreef KinkyGiraf het volgende:
Hier verlaat ze de studie van David Letterman met Sean, best een leuk joch

[afbeelding]

Ze ziet er hier ontzettend goed uit zeg En die Sean Wat een moppie!
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
  donderdag 11 mei 2006 @ 16:40:33 #277
99606 kruimel_20
Doe wat je wilt!
pi_37740008
je mag na een keizersnede toch een bepaalde tijd niet zwanger worden ivm de wond en genezing?
want sean is pas 7/8 maanden???

Wel leuk voor d'r ... alleen denk ik niet echt bevorderlijk voor d'r carriere... (voor zover ze dat nog gaat doen...)
pi_37742278
quote:
Spears: 'I will not quit music for motherhood'
Pop princess Britney Spears refuses to give up her career to be a stay-at-home-mother, because her baby is happier when she sings. The Toxic star, who last night announced she is pregnant with her second child with husband Keven Federline, claims her singing and dancing has a positive effect on son Sean Preston.

And even though she is determined not to give up her career until she feels the time is right, Spears insists she would never neglect her children because of work. She says, "I genuinely love to sing and dance. When I get in a creative mood, I can't shut up. It's the craziest thing.

"At one point I was thinking of being a home mom, but when my son sees me dance he lights up. Then I know what I'm supposed to be doing - if Mom's happy, baby's happy! "I've been meeting with different people to work on the album and looking at different (movie) scripts. "But I've mainly been concentrating on my son."
  dinsdag 16 mei 2006 @ 13:15:12 #279
124789 superhero87
Playin my game
pi_37876118
Het is weer Britney time
quote:
Britney weer in opspraak

Uitgegeven: 16 mei 2006 13:05

AMSTERDAM - Britney Spears is opnieuw betrapt op een onveilige situatie in de auto met haar zoontje Sean Preston. Ze had Sean maandag op de verkeerde manier in zijn kinderzitje gezet. Voorbijgangers fotografeerden de zangeres in haar Mini Cooper met open dak in de Californische stad Malibu, meldt de Amerikaanse krant New York Post.

Spears had haar acht maanden oude zoontje met zijn gezicht naar voren in het kinderzitje op de achterbank geplaatst. Volgens de wet in Californië moeten kinderen jonger dan één jaar met het gezicht naar achteren wijzen.

De New York Post liet de foto's aan een woordvoerder van de verkeerspolitie van Californië zien. Deze bevestigde dat Spears in overtreding was, maar zei dat de zangeres niet wordt vervolgd omdat de politie het incident niet zelf had gezien.

Vlucht

De 24-jarige popdiva raakte in februari in opspraak toen in bladen foto's verschenen waarop te zien was hoe ze in haar auto met haar ene hand het stuur vasthield en met de andere hand haar zoontje op schoot hield. Spears verklaarde op de vlucht te zijn geweest voor paparazzi die haar achtervolgden.

Vorige maand viel Sean in de woning van Spears uit een hoge stoel op de keukenvloer. Daarbij bezeerde hij zijn hoofd. Volgens onbevestigde berichten was sprake van een schedelbreuk. De kinderbescherming bracht daarop een bezoek aan Spears in Malibu.

Spears maakte een week geleden bekend opnieuw in verwachting te zijn. De tweede baby van Spears en haar man Kevin Federline wordt in oktober verwacht.
pi_37876735
Het lijtk wel een pop ofzo zo'n rare houding...
  dinsdag 16 mei 2006 @ 13:42:44 #281
124789 superhero87
Playin my game
pi_37877002
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 13:34 schreef zoeperzazke het volgende:
Het lijtk wel een pop ofzo zo'n rare houding...
boog even voorover, echt onzin dit...
behalve dat die baby dus andersom moet zitten ofzo
pi_37881601
dat kind ligt gewoon te pitten...

trouwens, errug charmant zeg, die krulspelden....
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
  dinsdag 16 mei 2006 @ 19:12:56 #283
124789 superhero87
Playin my game
pi_37887409
Sean Preston voelt zich weer prima

pi_37937592
16 mei: NYC

17 mei: Lucky Club, NYC.

pi_37942317
quote:
Op woensdag 17 mei 2006 23:48 schreef Syytön het volgende:
16 mei: NYC
[afbeelding]
[afbeelding]

17 mei: Lucky Club, NYC.
[afbeelding]
[afbeelding]

donderdag 18 mei 2006 @ 10:16:56 #286
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_37942752
Wat is er en aan die foto's?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_37943119
Ik vind dat Brit er niet slecht uitziet daar
pi_37943555
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 10:32 schreef zoeperzazke het volgende:
Ik vind dat Brit er niet slecht uitziet daar
nee he?
pi_37952759
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 10:16 schreef Copycat het volgende:
Wat is er en aan die foto's?
Wallen, overgeblondeerd, slordig haar, ze kijkt nogal ongelukkig ook.
En wat doet die fietsketting om haar nek?
  donderdag 18 mei 2006 @ 15:46:07 #290
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_37953769
Het lijkt wel alsof jij een andere fotoserie ziet dan ik. Ik zie haar niet ongelukkig kijken en nar Brit's maatstaven vind ik haar er ook goed op de foto staan.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_37957750
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 15:15 schreef Syytön het volgende:

[..]

Wallen, overgeblondeerd, slordig haar, ze kijkt nogal ongelukkig ook.
En wat doet die fietsketting om haar nek?
Het is een mens hoor, net als jij en ik. Heb jij nooit wallen of een bad hair day
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_37958067
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 17:48 schreef rena het volgende:

[..]

Het is een mens hoor, net als jij en ik. Heb jij nooit wallen of een bad hair day
Nee
Whatever, het is alleen maar een constatering. Celebs zijn nu eenmaal het middelpunt van belangstelling, en ik vind dat ze er op die foto's niet echt denderend uitziet. Ik zeg ook niet dat het een schande is ofzo.

Hier trouwens wel iets beter, alhoewel dat oranje gewaad niet echt mijn voorkeur geniet.

(17 mei)

Edit:
In deze foto's ziet ze er eigenlijk wel goed uit.
>

Britney Spears – who is pregnant with her second child – does some high-end shopping in New York on Wednesday, hitting Ralph Lauren and a Fifth Avenue luggage store before heading over to the Lucky magazine gift lounge at the Ritz Carlton, where she snatched up some Lia Sofia jewelry and clothes from LaROK. Other celebs checking out the goodies included Mischa Barton and Nicollette Sheridan.

At the Lucky lounge, 8-month-old Sean Preston began to put up a fuss, cutting Spears's visit to the swag mecca short. According to a source, the singer was "multi-tasking ... holding him and trying things on," before taking him back up to their hotel suite. "It was cute!"

After an afternoon of shopping, Spears heads to New York City eatery Tao with Sean Preston and her assistant.

http://people.aol.com/people/galleries/0,19884,1194538,00.html

[ Bericht 37% gewijzigd door Syytön op 18-05-2006 20:22:54 ]
  donderdag 18 mei 2006 @ 20:40:08 #293
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_37963512
Jeetje Syytön, ik geloof dat wij een compleet tegenovergestelde smaak hebben. Wanneer jij Brit er slecht uit vindt zien, vind ik haar er goed uitzien. En andersom! De serie die je voor deze post geplaatst heb vind ik echt vreselijk! Zo volgeplamuurd en nep. Die andere foto's zijn veel meer naturel.

Die wallen zijn overigens heel normaal als je zwanger bent en moeder van een dreumes.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_37963584
Britney + baby =
pi_37978063
quote:
Britney Stumbles -- Almost Drops Baby Sean
By TMZ.COM STAFF

(May 18, 6:08PM ET) -- Oops, she almost did it again. Britney Spears stumbled this afternoon as she was leaving a New York City hotel and almost dropped little Sean Preston.
We're told Britney was holding a drink in her right hand and Sean in her left as she maneuvered through a crowd of onlookers. Britney moves through the crowd and then she suddenly trips, the baby's head goes backward and his hat flies off his head. Britney regained her balance and the baby seemed ok.

It's the latest in a series of mishaps. A few days ago, the singer was driving in her convertible Mini Cooper with Sean in the back, facing forward -- not a good idea says the State of California.

Bron en video

Ze wordt wel erg in de gaten gehouden, lijkt wel alsof iedereen er op uit is haar van slecht moederschap te betichten.
pi_37978074
Arme Britney, volgens mij voel je je echt kut op zo een moment. Je schrikt je rot.
pi_37978615
Ik weet zo niet wat er gebeurde (video niet gezien), maar misschien struikelde Britney en gebeurde het daardoor? En waarom struikelde ze? Juist ja, omdat die ellendige kl*tepaparazzi haar geen seconde met rust laat en voor d'r voeten loopt!
pi_37982205
Aaww, dat vind ik zielig. Dan zeggen ze zeker weer van, 'kijk eens, ze is echt een superslechte moeder'.

Ik moet Britney niet, maar wat die paparazzi doet vind ik achterlijk.
Tralalalaaa
pi_37982999
Britney laat boodschap achter voor fans

Bron: Perez Hilton

Zou het over K-Fag gaan ?
pi_37983017
Ik ben ook voor het eerst vader...je wil niet weten hoeveel fouten ik maak
Je wordt er ook stront onzeker van af en toe, en dan heb je als Britney Spears nog al die papparazi om je heen, die alles vastleggen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')