abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_37739389
quote:
Op woensdag 10 mei 2006 14:04 schreef KinkyGiraf het volgende:
Hier verlaat ze de studie van David Letterman met Sean, best een leuk joch

[afbeelding]

Ze ziet er hier ontzettend goed uit zeg En die Sean Wat een moppie!
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
  donderdag 11 mei 2006 @ 16:40:33 #277
99606 kruimel_20
Doe wat je wilt!
pi_37740008
je mag na een keizersnede toch een bepaalde tijd niet zwanger worden ivm de wond en genezing?
want sean is pas 7/8 maanden???

Wel leuk voor d'r ... alleen denk ik niet echt bevorderlijk voor d'r carriere... (voor zover ze dat nog gaat doen...)
the journey is more important than the end or the start
and what it meant to me will eventually be
a memory of the time when i tried so hard
pi_37742278
quote:
Spears: 'I will not quit music for motherhood'
Pop princess Britney Spears refuses to give up her career to be a stay-at-home-mother, because her baby is happier when she sings. The Toxic star, who last night announced she is pregnant with her second child with husband Keven Federline, claims her singing and dancing has a positive effect on son Sean Preston.

And even though she is determined not to give up her career until she feels the time is right, Spears insists she would never neglect her children because of work. She says, "I genuinely love to sing and dance. When I get in a creative mood, I can't shut up. It's the craziest thing.

"At one point I was thinking of being a home mom, but when my son sees me dance he lights up. Then I know what I'm supposed to be doing - if Mom's happy, baby's happy! "I've been meeting with different people to work on the album and looking at different (movie) scripts. "But I've mainly been concentrating on my son."
  dinsdag 16 mei 2006 @ 13:15:12 #279
124789 superhero87
Playin my game
pi_37876118
Het is weer Britney time
quote:
Britney weer in opspraak

Uitgegeven: 16 mei 2006 13:05

AMSTERDAM - Britney Spears is opnieuw betrapt op een onveilige situatie in de auto met haar zoontje Sean Preston. Ze had Sean maandag op de verkeerde manier in zijn kinderzitje gezet. Voorbijgangers fotografeerden de zangeres in haar Mini Cooper met open dak in de Californische stad Malibu, meldt de Amerikaanse krant New York Post.

Spears had haar acht maanden oude zoontje met zijn gezicht naar voren in het kinderzitje op de achterbank geplaatst. Volgens de wet in Californië moeten kinderen jonger dan één jaar met het gezicht naar achteren wijzen.

De New York Post liet de foto's aan een woordvoerder van de verkeerspolitie van Californië zien. Deze bevestigde dat Spears in overtreding was, maar zei dat de zangeres niet wordt vervolgd omdat de politie het incident niet zelf had gezien.

Vlucht

De 24-jarige popdiva raakte in februari in opspraak toen in bladen foto's verschenen waarop te zien was hoe ze in haar auto met haar ene hand het stuur vasthield en met de andere hand haar zoontje op schoot hield. Spears verklaarde op de vlucht te zijn geweest voor paparazzi die haar achtervolgden.

Vorige maand viel Sean in de woning van Spears uit een hoge stoel op de keukenvloer. Daarbij bezeerde hij zijn hoofd. Volgens onbevestigde berichten was sprake van een schedelbreuk. De kinderbescherming bracht daarop een bezoek aan Spears in Malibu.

Spears maakte een week geleden bekend opnieuw in verwachting te zijn. De tweede baby van Spears en haar man Kevin Federline wordt in oktober verwacht.
pi_37876735
Het lijtk wel een pop ofzo zo'n rare houding...
I had a signature once. It was awful.
  dinsdag 16 mei 2006 @ 13:42:44 #281
124789 superhero87
Playin my game
pi_37877002
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 13:34 schreef zoeperzazke het volgende:
Het lijtk wel een pop ofzo zo'n rare houding...
boog even voorover, echt onzin dit...
behalve dat die baby dus andersom moet zitten ofzo
pi_37881601
dat kind ligt gewoon te pitten...

trouwens, errug charmant zeg, die krulspelden....
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
  dinsdag 16 mei 2006 @ 19:12:56 #283
124789 superhero87
Playin my game
pi_37887409
Sean Preston voelt zich weer prima

pi_37937592
16 mei: NYC

17 mei: Lucky Club, NYC.

pi_37942317
quote:
Op woensdag 17 mei 2006 23:48 schreef Syytön het volgende:
16 mei: NYC
[afbeelding]
[afbeelding]

17 mei: Lucky Club, NYC.
[afbeelding]
[afbeelding]

donderdag 18 mei 2006 @ 10:16:56 #286
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_37942752
Wat is er en aan die foto's?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_37943119
Ik vind dat Brit er niet slecht uitziet daar
pi_37943555
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 10:32 schreef zoeperzazke het volgende:
Ik vind dat Brit er niet slecht uitziet daar
nee he?
pi_37952759
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 10:16 schreef Copycat het volgende:
Wat is er en aan die foto's?
Wallen, overgeblondeerd, slordig haar, ze kijkt nogal ongelukkig ook.
En wat doet die fietsketting om haar nek?
  donderdag 18 mei 2006 @ 15:46:07 #290
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_37953769
Het lijkt wel alsof jij een andere fotoserie ziet dan ik. Ik zie haar niet ongelukkig kijken en nar Brit's maatstaven vind ik haar er ook goed op de foto staan.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_37957750
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 15:15 schreef Syytön het volgende:

[..]

Wallen, overgeblondeerd, slordig haar, ze kijkt nogal ongelukkig ook.
En wat doet die fietsketting om haar nek?
Het is een mens hoor, net als jij en ik. Heb jij nooit wallen of een bad hair day
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_37958067
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 17:48 schreef rena het volgende:

[..]

Het is een mens hoor, net als jij en ik. Heb jij nooit wallen of een bad hair day
Nee
Whatever, het is alleen maar een constatering. Celebs zijn nu eenmaal het middelpunt van belangstelling, en ik vind dat ze er op die foto's niet echt denderend uitziet. Ik zeg ook niet dat het een schande is ofzo.

Hier trouwens wel iets beter, alhoewel dat oranje gewaad niet echt mijn voorkeur geniet.

(17 mei)

Edit:
In deze foto's ziet ze er eigenlijk wel goed uit.
>

Britney Spears – who is pregnant with her second child – does some high-end shopping in New York on Wednesday, hitting Ralph Lauren and a Fifth Avenue luggage store before heading over to the Lucky magazine gift lounge at the Ritz Carlton, where she snatched up some Lia Sofia jewelry and clothes from LaROK. Other celebs checking out the goodies included Mischa Barton and Nicollette Sheridan.

At the Lucky lounge, 8-month-old Sean Preston began to put up a fuss, cutting Spears's visit to the swag mecca short. According to a source, the singer was "multi-tasking ... holding him and trying things on," before taking him back up to their hotel suite. "It was cute!"

After an afternoon of shopping, Spears heads to New York City eatery Tao with Sean Preston and her assistant.

http://people.aol.com/people/galleries/0,19884,1194538,00.html

[ Bericht 37% gewijzigd door Syytön op 18-05-2006 20:22:54 ]
  donderdag 18 mei 2006 @ 20:40:08 #293
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_37963512
Jeetje Syytön, ik geloof dat wij een compleet tegenovergestelde smaak hebben. Wanneer jij Brit er slecht uit vindt zien, vind ik haar er goed uitzien. En andersom! De serie die je voor deze post geplaatst heb vind ik echt vreselijk! Zo volgeplamuurd en nep. Die andere foto's zijn veel meer naturel.

Die wallen zijn overigens heel normaal als je zwanger bent en moeder van een dreumes.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_37963584
Britney + baby =
pi_37978063
quote:
Britney Stumbles -- Almost Drops Baby Sean
By TMZ.COM STAFF

(May 18, 6:08PM ET) -- Oops, she almost did it again. Britney Spears stumbled this afternoon as she was leaving a New York City hotel and almost dropped little Sean Preston.
We're told Britney was holding a drink in her right hand and Sean in her left as she maneuvered through a crowd of onlookers. Britney moves through the crowd and then she suddenly trips, the baby's head goes backward and his hat flies off his head. Britney regained her balance and the baby seemed ok.

It's the latest in a series of mishaps. A few days ago, the singer was driving in her convertible Mini Cooper with Sean in the back, facing forward -- not a good idea says the State of California.

Bron en video

Ze wordt wel erg in de gaten gehouden, lijkt wel alsof iedereen er op uit is haar van slecht moederschap te betichten.
pi_37978074
Arme Britney, volgens mij voel je je echt kut op zo een moment. Je schrikt je rot.
pi_37978615
Ik weet zo niet wat er gebeurde (video niet gezien), maar misschien struikelde Britney en gebeurde het daardoor? En waarom struikelde ze? Juist ja, omdat die ellendige kl*tepaparazzi haar geen seconde met rust laat en voor d'r voeten loopt!
pi_37982205
Aaww, dat vind ik zielig. Dan zeggen ze zeker weer van, 'kijk eens, ze is echt een superslechte moeder'.

Ik moet Britney niet, maar wat die paparazzi doet vind ik achterlijk.
Tralalalaaa
pi_37982999
Britney laat boodschap achter voor fans

Bron: Perez Hilton

Zou het over K-Fag gaan ?
pi_37983017
Ik ben ook voor het eerst vader...je wil niet weten hoeveel fouten ik maak
Je wordt er ook stront onzeker van af en toe, en dan heb je als Britney Spears nog al die papparazi om je heen, die alles vastleggen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')