inderdaad, het is alsof ze net in de pubertijd is gekomen terwijl er inmiddels al een kind van die twee onderweg isquote:Op dinsdag 19 juli 2005 11:11 schreef Kiki het volgende:
Die homevideo van haar gisteren was echt vreselijk!!! Ik heb het laatste stukje gezien, maar het was te genant voor woorden. Ze filmt haar eigen pukkels, ze ligt de hele dag die Kevin te naaien en vertelt dat vervolgens aan iedereen.
Prima dat ze sex ontdekt heeft hoor, maar dat is toch iets persoonlijks.. dat hoeven wij toch niet allemaal te weten? Vond het een enorm hoog trailerpark gehalte hebben.
volledig artikelquote:POP star Britney Spears was slammed last night after being spotted driving her powerful SUV car while precariously resting her baby son on her lap.
Road safety campaigners have branded the singer irresponsible and "brainless" for putting four-month-old Sean at risk. Britney, 24, drove for two miles with the child sitting on her lap.
Under California law tots have to be strapped into approved car seats. Drivers who flout the rule face a £160 on-the-spot fine. But last night the princess of pop insisted she didn't know what all the fuss was about.
quote:AMSTERDAM - Zangeres Britney Spears houdt vandaag een mysterieuze persconferentie. De 24-jarige blondine heeft uitnodigingen verstuurd naar iedereen die iets voorstelt in de Amerikaanse muziekindustrie, van platenbonzen tot journalisten. Maar wat ze gaat onthullen, dat weet nog niemand...
"Het is al zo lang geleden dat Britney voor het laatst een persconferentie gaf, dat het wel om iets groots móét gaan. Een tweede zwangerschap, een scheiding, we weten het niet", aldus een van de genodigden.
In 2004 trouwde de zangeres met danser Kevin Federline (28), en ze hebben inmiddels een zoontje van acht maanden, Sean Preston. Hardnekkige geruchten dat Britney weer zwanger is, zijn nog niet officieel bevestigd.
Ook verhalen over ernstige huwelijksproblemen blijven aanhouden. Het stel is al een paar weken niet meer samen in het openbaar verschenen.
Bronquote:Will Britney Part With Her Label
Word around the music biz is Britney Spears is going to hold a major press conference in L.A. sometime this week to officially announce her pregnancy. While that's not breaking news to most people thanks to last week's US Weekly cover story, inside sources say Brit may also make a major announcement about her long-time record label, Jive.
Unconfirmed reports say the pop princess and her label are parting ways.
Apparently, the label had asked Britney to get back into shape to promote her new CD, which she has been slowly working on in studio.
But now that she's allegedly pregnant again, the label isn't likely to want to put the album on hold for another year.
No record label, married to K.Fed, and falling to No. 120 on FHM magazine's Sexiest Women list when she was No. 1 just two years ago!
thank god!quote:Op woensdag 3 mei 2006 12:30 schreef kruimel_20 het volgende:
[..]
Bron
ben benieuwd... misschien stopt ze wel helemaal met zingen.
haha, dat gebeurt echt niet! ze gaat gewoon aankondigen dat ze zwanger is...quote:Op woensdag 3 mei 2006 12:30 schreef kruimel_20 het volgende:
[..]
Bron
ben benieuwd... misschien stopt ze wel helemaal met zingen.
Als dat waar is, snap ik even de meerwaarde van een speciale persconferentie niet. Dat had ze bij de eerste zwangerschap ook niet gedaan, geloof ik.quote:Op woensdag 3 mei 2006 13:28 schreef superhero87 het volgende:
[..]
haha, dat gebeurt echt niet! ze gaat gewoon aankondigen dat ze zwanger is...
Ze maakte het nieuws dat ze zou gaan werpen op haar website bekend.quote:Op woensdag 3 mei 2006 14:39 schreef zoeperzazke het volgende:
Volgens mij had ze dat wel gedaan de eerste keer, toch?
quote:"The time has finally come to share our wonderful news that we are expecting our first child together," Spears wrote on her newly redesigned Web site Tuesday (April 12).
Bron
ik denk persoonlijk dat ze niet gaat aankondigen dat ze zwanger is en ook niet dat ze gaat scheiden ofzo.quote:Op woensdag 3 mei 2006 13:28 schreef superhero87 het volgende:
[..]
haha, dat gebeurt echt niet! ze gaat gewoon aankondigen dat ze zwanger is...
Maar das toch raar? Het is overduidelijk dat ze zwanger is.. dan ga je niet met een nieuw wereld tour of nieuwe cd beginnen..quote:Op woensdag 3 mei 2006 15:10 schreef CrazyPhunk het volgende:
[..]
ik denk persoonlijk dat ze niet gaat aankondigen dat ze zwanger is en ook niet dat ze gaat scheiden ofzo.
ook niet dat ze gaat stoppen met zingen want ze heeft onlangs in een intervieuw nog gezegd dat ze er weer helemaal zin in heeft.
ik denk dat ze misschien een nieuw album gaat aankondigen ofzo. misschien een nieuwe wereld tour?
quote:Vrienden Britney bevestigen babynieuws
Britney is wel degelijk zwanger, en haar bevalling zal plaatsvinden in augustus – nog geen jaar na de geboorte van Sean Preston. Dat heeft een vriend van Britney bevestigd in het Amerikaanse tijdschrift Acces Hollywood.
Britney werd het afgelopen weekend opgemerkt aan het zwembad van het Caesar’s Palace, een prestigieus hotel in Las Vegas, in bikini en met een ‘bollende’ buik.
..
quote:The Big Announcement That Never Was
Filed Under: Britney Spears > Exclusives!
It seems that lots of media outlets are reporting about a Britney Spears press conference that is supposedly planned for today, Thursday.
What's the big news?
Well, there ain't no news!
Britney's publicist, Leslie Sloane-Zelnick, tells PerezHilton.com that no announcement is expected today and that any reports of a press conference are false.
Oh, well.
If she were to have a press conference, what would you wish Britney would say????
Naar verluit wordt de nieuwe single van Kevin gepresenteert! Check hier de preview: http://www.prikstok.nl/index.php?go=item&catid=14&itemid=52quote:Op woensdag 3 mei 2006 15:10 schreef CrazyPhunk het volgende:
[..]
ik denk dat ze misschien een nieuw album gaat aankondigen ofzo. misschien een nieuwe wereld tour?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |