Waar is je auto dan als ik vragen magquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 10:29 schreef Brighteyes het volgende:
Ik wil weer een auto! Ik ben het zat, ben mijn vrijheid kwijt, wil kunnen gaan en staan enzo
Autotje is overleden en had op dat moment geen geld voor een andere en nu eigenlijk ook net, maar ga toch maar wat verzinnen.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 10:51 schreef okkie-man het volgende:
[..]
Waar is je auto dan als ik vragen mag
Met mij is het goed
Nog een weekje vakantie in het vooruitzicht![]()
Sterkte in deze moeilijke periodequote:Op vrijdag 13 augustus 2004 10:54 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Autotje is overleden en had op dat moment geen geld voor een andere en nu eigenlijk ook net, maar ga toch maar wat verzinnen.
Hier voor jouquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 11:28 schreef Nuongirl het volgende:
Ik voel me prima
Alleen is mijn koffie op![]()
Neem ook een kop koffiequote:Op vrijdag 13 augustus 2004 11:41 schreef marcb1974 het volgende:
Hoofdpijn maa wel iets wakkerder, toch nog wat geslapen.
quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 11:57 schreef Jumparound het volgende:![]()
Goed
![]()
rookontwijkend gedrag heet datquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 11:57 schreef Jumparound het volgende:![]()
Goed
![]()
quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 14:12 schreef Spectre150 het volgende:
Pijn in mn kop, en nog steeds een soort van raar gevoel.
*Lollie pakt*quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 14:01 schreef Faithy het volgende:
[..]
rookontwijkend gedrag heet dat![]()
![]()
Goed zoquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 14:47 schreef Jumparound het volgende:
[..]
*Lollie pakt*
[edit]
En een roken zou ik atm niet ontwijken... maar ik zoek het niet op!
*zitten blijft*
Dank! De hoofdpijn is al weer wat minderquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 14:46 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
OT: Dufjes, in dubio of ik niet een paar uurtjes zal gaan slapen...
Ik ben juist de vakantie meer dan beu. Duurt veel te lang, dus verveel me nu dood. Heb eigenlijk wel weer zin om te beginnenquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 15:21 schreef Dromenvanger het volgende:
Lauwtje, dat je geen zin hebt om naar school te gaan is heel normaal.
Als je je verveelt ben je het zelf schuld...er valt genoeg te beleven, alleen is het nog tering duur. Een vakantie naar het buitenland is nog steeds prijzig, hoewel naar London 39 euro kost retour.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 15:27 schreef Pietjuh het volgende:
[..]
Ik ben juist de vakantie meer dan beu. Duurt veel te lang, dus verveel me nu dood. Heb eigenlijk wel weer zin om te beginnen
Eerst zit iedereen te zeuren om zomer... dan ist super warm, dan wil men regen... dan heeft men regen en dan ist weer niet goed!quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 15:14 schreef Brighteyes het volgende:
Dan kan die regen me ook niks meer schelen!
Ik kan niet anders zeggen, dan dat ik dit weer nu ff heerlijk vind, na die warmte.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 20:18 schreef gekke_sandra het volgende:
Eerst zit iedereen te zeuren om zomer... dan ist super warm, dan wil men regen... dan heeft men regen en dan ist weer niet goed!![]()
ik wilde hem alleen niet tot last zijn... omdat ik mezelf al zoveel tot last was.. was bang dat het hem weg zou jagen..quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 20:18 schreef gekke_sandra het volgende:
@ Faithy.. echt kut voor je.. kweet wel ong hoe t is om iets niet te willen, omdat t slecht met j gaat.. en als t dan goed gaat dat t te laat is en alles onmogelijk lijkt/is. Probeer zoveel mogelijk leuke dingen te doen om je gedachten ff ergens anders op te richten, zouk zeggen. Komt goed!
Hahaha, ik zie allemaal van die geile spannende jongens voor me op zo'n trainingsveldjequote:Op vrijdag 13 augustus 2004 23:38 schreef Jumparound het volgende:
Hehe zo gods gruwelijk nat geregend met voetballen!
Maar wel chill...
Hmm, we hadden een wedstrijd.. en ik vraag me af wat er geil is aan jongens die he-le-maal zeik, maar dan ook zeik nat zijn geregend... binnen 30 seconden stonden er plassen op het veld (wat droog was) en mn 2 t-shirts waren in 10 seconden doorweektquote:Op zaterdag 14 augustus 2004 00:46 schreef Untitled het volgende:
[..]
Hahaha, ik zie allemaal van die geile spannende jongens voor me op zo'n trainingsveldje![]()
-OT-
Ik ben nog steeds bloednerveus...en moet er over 6 uur al weer uit.
Ik ken het.. eigenlijk doe je het voor hen.. en als t goed met je gaat is de kans voorbij.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 22:20 schreef Faithy het volgende:
ik wilde hem alleen niet tot last zijn... omdat ik mezelf al zoveel tot last was.. was bang dat het hem weg zou jagen..
we gaan morgen even gezellig praten ed. dus ik hoop dat ik 'm wat verstand aan kan praten..
wil'm zo graag 'terug' omdat we echt gewoon perfect zijn als we samen zijn.. en dat al 3 jaar![]()
HIj weet wat ik wil en voel.. en dat hij dan af wil spreken zegt voor mij genoeg...quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 14:27 schreef gekke_sandra het volgende:
[..]
Ik ken het.. eigenlijk doe je het voor hen.. en als t goed met je gaat is de kans voorbij.
Wat had je dan moeten doen? Wel iets met hem moeten beginnen, toen.. ?Weet hij dat je hem terug wil? Pas alleen wel op, dat je niet teveel zegt.. anders krijg je straks dat hij boos op je word ofzo
![]()
Mja.. soms loopt het leven echt heel erg onlogisch.. succes meis!
nou meiss..!! ht wordt vast wel gzellig..quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 17:00 schreef diannetjhu het volgende:
Terug van weggeweest![]()
heb een heeeerlijke week gehad op de camping, we hebben echt zoveel fijne dingen gedaan en het zo fijn gehad samenecht geweldig
![]()
Vanavond stappen in Meppel, we zouden met een hele groep gaan, maar er bleven er drie over ofzo :| errug jammer.. hopen dat het alsnog gezellig word![]()
Lekker lui als, doen waar je zin in hebt?quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 17:11 schreef Sassiej het volgende:
[..]
nou meiss..!! ht wordt vast wel gzellig..
OT: voel me goedlekker veel geslapen, en lekker lui dagje vandaag..
indd..quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 17:15 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Lekker lui als, doen waar je zin in hebt?
En morgen dan? Morgen is het maandag, weer een rustdagquote:Op zaterdag 14 augustus 2004 18:35 schreef Sassiej het volgende:
[..]
indd..dus.. een top daggie!!
Dank jequote:Op zaterdag 14 augustus 2004 21:38 schreef Dromenvanger het volgende:
Succes UncleFunk....maar dat gaat vanzelf wel, succes is niet nodig.
Ik ga bed opzoeken nu, slapen/pitten/uitrusten.
Tot laterzzzzzzzzzzzzzzzsssss
0700 weer online en an die production!!
Ja, helemaal als je pas tegen het eind van de vakantie zin krijgt om dingen te gaan doenquote:Op zondag 15 augustus 2004 00:01 schreef Sassiej het volgende:
beetje jammer heh.. dat die vakanties zo snel over gaan..![]()
hmm.. jah..quote:Op zondag 15 augustus 2004 00:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, helemaal als je pas tegen het eind van de vakantie zin krijgt om dingen te gaan doen
Werk jij altijd bij voetbal-stadions? Je werkte toch ook een keer in de Kuip?quote:Op zondag 15 augustus 2004 00:33 schreef gekke_sandra het volgende:
Werken was wel leukdie units bij Nac zijn best tof
Verder voel ik me volop kut.. liep op een gegeven moment half ziek rond en aant werk.
Mijn amandelen doen echt pijn.. kan niet meer slikkenmr ja, gaat wel over.
Ik heb ook gedroomd, ik zat achter een gokkast in het cafe waar ik vaker kom, en was de gokkast via gedachtes aan het beinvloeden, naast me was een vrouw op de heatwave aan het spelen. ( die gokkast staat daar ook) en ik zorgde dat zij geen enkel punt kreegquote:Op zondag 15 augustus 2004 09:57 schreef vrouwtjetrouw het volgende:
Voel me echt lekker.. Vannacht echt weer eens heerlijk geslapen en super gedroomd
Nu lekker vroeg mn bedje uit om vandaag veel te kunnen doen!!
Ja, voorheen werkte ik ook vast in de Kuip in de Maaszaal (die grote kantine)quote:Op zondag 15 augustus 2004 01:54 schreef Untitled het volgende:
[..]
Werk jij altijd bij voetbal-stadions? Je werkte toch ook een keer in de Kuip?Leuk
Veel beterschap!!!
Same here...quote:Op zondag 15 augustus 2004 14:38 schreef Salvad0R het volgende:
...
supervette avond / nacht gehad..! ben nu knetterhard muziek aan 't luisteren... ook fijn.
pfff,quote:Op zondag 15 augustus 2004 12:36 schreef syrek het volgende:
* syrek voelt zich beroerd
Misschien zo ff hardlopen
Poes heeft blaasgruis en veel pijnquote:Op zondag 15 augustus 2004 19:14 schreef DuchessX het volgende:
Erg bezorgd om een van onze Poezebeesten; hij heeft veel pijn. Gelukkig kunnen we zo meteen bij de DA terecht![]()
Aaah beterschap, hopelijk knapt ze snel weer opquote:Op zondag 15 augustus 2004 20:07 schreef DuchessX het volgende:
Poes heeft blaasgruis en veel pijnDankzij de DA kan hij weer plassen, maar dat doet erg veel zeer. Hopelijk werken de pijnstillers snel
Wat doe jij in je onderbroek buiten?quote:Op maandag 16 augustus 2004 08:25 schreef milagro het volgende:
Natgeregend tot op de vrolijke onderbroek
Regent echt ongelofelijk hard hier
natgeregend TOT OP, grapjasquote:Op maandag 16 augustus 2004 08:36 schreef DuchessX het volgende:
[..]
Wat doe jij in je onderbroek buiten?![]()
quote:Op maandag 16 augustus 2004 08:39 schreef milagro het volgende:
[..]
natgeregend TOT OP, grapjas
oftewel jasje, spijkerbroek, t-shirt, onderbroek compleet doorweekt.
Ik heb een digitale agende bij de pc gekregen, MS works heet het. Weet niet of die ergens op het net te krijgen is. Zelf ga ik hem straks installeren, omdat ik de laatste tijd meer afspraken te maken krijg. Als ik de pc aanzet zal ik waarschijnlijk te horen krijgen wat ik heb lopen qua afspraken. Of was het iemand anders die zich niet aan de afspraak hield? Zelf moest ik vroeger soms een uur wachten voor een afspraak, dan raak ik ook gefrustreerd en pissig en heb ik de neiging om met interieur te gooien.quote:Op maandag 16 augustus 2004 10:53 schreef DuchessX het volgende:
Geïrriteerd en boos [afbeelding]
Is het nou zo moeilijk om de afspraak die je maakt in je agenda te noteren??????? [afbeelding]
Ik had een voor mij zeer belangrijke afspraak met een arts. Deze afspraak heeft hij op mijn antwoordapparaat ingesproken afgelopen week. Echter is hij gewoon niet komen opdagen en stond zijn afspraak niet in zijn agendaquote:Op maandag 16 augustus 2004 11:05 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Ik heb een digitale agende bij de pc gekregen, MS works heet het. Weet niet of die ergens op het net te krijgen is. Zelf ga ik hem straks installeren, omdat ik de laatste tijd meer afspraken te maken krijg. Als ik de pc aanzet zal ik waarschijnlijk te horen krijgen wat ik heb lopen qua afspraken. Of was het iemand anders die zich niet aan de afspraak hield? Zelf moest ik vroeger soms een uur wachten voor een afspraak, dan raak ik ook gefrustreerd en pissig en heb ik de neiging om met interieur te gooien.
Ook doordat ik 5-6 verschillende mail-adressen heb, mis ik vaak mails die ik laat beantwoord.
Wat een prutserquote:Op maandag 16 augustus 2004 12:02 schreef DuchessX het volgende:
[..]
Ik had een voor mij zeer belangrijke afspraak met een arts. Deze afspraak heeft hij op mijn antwoordapparaat ingesproken afgelopen week. Echter is hij gewoon niet komen opdagen en stond zijn afspraak niet in zijn agenda![]()
Dat gevoel had ik laatst ook. Gelukkig blijven echte vrienden nog steeds je vrienden, ookal doe je stomme dingen. Alles moest even rustig bedaren en iedereen moest op den duur z'n frustatie tegenover elkaar geuit hebben en vanaf nu gaat alles beter.quote:Op maandag 16 augustus 2004 15:27 schreef martinuhhh het volgende:
Hoe kan het dat ik alles fout doe!? Volgens mij ben ik nu écht iedereen kwijt..
.
arme bailey, idd heel erg hoor zien dat ze pijn hebben en je kan zo weinigquote:Op maandag 16 augustus 2004 19:11 schreef DuchessX het volgende:
Vreselijk bezorgd om mijn lieve kattebeest dat nu zo'n pijn heeft![]()
Hij ziet er na de pijnstiller vrij actief uit, dus ik ga van het positieve uitquote:Op maandag 16 augustus 2004 19:20 schreef DarkElf het volgende:
[..]
arme bailey, idd heel erg hoor zien dat ze pijn hebben en je kan zo weinig
die weet ik!! die weet ik!!quote:Op maandag 16 augustus 2004 19:33 schreef syrek het volgende:
1 Woord, 3 Letters
*biedt toch schouder aan.quote:Op maandag 16 augustus 2004 19:52 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Goed,na een paar dagen depri![]()
*knuffel geef (lekker samen kut voelen dan maar?)quote:Op maandag 16 augustus 2004 21:24 schreef QyRoZ het volgende:
Morgen gaat mijn eerste echte liefde trouwen met een goede vriend van me. Ook al ben ik erg blij voor ze, toch vind ik het erg vreemd en onwerkelijk.
quote:Op maandag 16 augustus 2004 21:45 schreef Dromenvanger het volgende:
Nederland ligt eruit met honkbal
Volgens mij moeten er nog zeker een aantal groepswedstrijden gespeeld worden voor de play-offs beginnenquote:Op maandag 16 augustus 2004 21:45 schreef Dromenvanger het volgende:
Nederland ligt eruit met honkbal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |