abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_21252236
Ik verbaasde mij er al jaren over. Opeens waren ze er .

Kostas Kenteris en Ekaterina Thanou , waarbij moet worden gezegd dat de laatste een vrouw is , met proporties waarop Schwarzenegger nog jaloers zou worden

Vooral Kenteris bleef een fenomeen. Je zag en hoorde niets van hem.
Dan is er een groot event. Voila . Hij wint de 200 meter weer. en verdwijnt weer voor 2 jaar .

wel nu

Beide moesten naar de obligatorische Dopingcontrole komen

Beide komen niet

Een Woordvoerder weet dan te melden dat beide een Motor ongeluk hebben gehad en in een Ziekenhuis stationair zijn opgenomen. Niemand echter die iets over de aard van verwonding kan zeggen. Zelfs welk Ziekenhuis bleef voor het eerste een geheim.

Ik denk dat we ons eerste doping schandaal hebben

[ Bericht 6% gewijzigd door CANARIS op 13-08-2004 09:35:54 ]
  vrijdag 13 augustus 2004 @ 09:36:54 #2
19840 Libris
Live from Singapore
pi_21252329
Het was inderdaad wel erg toevallig..

Teletekst:
**De door doping in opspraak geraakte
Griekse atletiekhelden Ekatarini Thanou
en Kostadinos Kenteris zijn na een
verkeersongeluk met lichte verwondingen
opgenomen in een ziekenhuis.

De twee atleten hadden hun coach thuis
opgezocht en waren met een motor op de
terugweg naar het olympisch dorp.

Het duo was donderdag niet verschenen
bij een verplichte dopingcontrole in
Athene.IOC-voorzitter Jacques Rogge
verordonneerde de twee daarop vrijdag
naar een disciplinaire hoorzitting te
komen.Het IOC heeft het duo inmiddels
in het ziekenhuis opgezocht en besloot
dat de twee zich vanmiddag gewoon op de
hoorzitting moeten melden.
pi_21252422
Het wordt nog gekker

Ze hebben al laten weten niet naar de hoorzitting te gaan. Als het IOC iets wil weten moet het IOC naar het ziekenhuis komen.

Nog steeds heeft niemand de moeite genomen om
1) een ziekterapoort te faxen met de gedocumenteerde verwondingen
2) niemand de auto of motor ( ook dat is nog niet duidelijk) laten zien met welke dit ongeluk zou zijn gebeurd.

het kan natuurlijk zijn , maar eigenlijk geloof ik het niet . Vooral Kenteris wordt al jaren van doping verdacht. De controlle die zij hadden moeten ondergaan was nieuw en berucht vanwege zijn efficientie.

Dit stinkt
pi_21252542
Ik heb net gelezen dat Het OK al de hele dag gisteren , probeerde die twee hun schritelijke doping-controlle-oproep uit te handigen ( wat verplicht is) , maar dat het een kat-en-muis spel was. Telkens als het OK aankwam, waar die twee werden vermoed , waren ze net weer weg.

Toen ze dan uiteindelijk om 20.30 uur de schriftelijke oproep hadden gekregen , kwam dit vreemde autoongeluk.
pi_21252579
Beetje vreemd om niet op te komen dagen bij een dopingcontrole en vervolgens als excuus een verkeersongeluk aan te voeren dat NA het tijdstip van de controle plaatsvond. Wat mij betreft geen Olympische gedachte en opzouten met die twee.
  vrijdag 13 augustus 2004 @ 10:11:20 #6
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_21252826
Het is een raar verhaal, maar eerst maar eens even het hele verhaal afwachten voor ik begin te beschuldigen.
pi_21252897
Vind het wel beter dat dopingcontrole nu serieus aangepakt wordt, urine monsters worden ook ingevroren om te bewaren voor toekomstige onderzoekmethoden.
Wat er ook gebeurd altijd blijven lachen. :P
pi_21253003
Is idd erg verdacht.
Supra Groningam Nihil
Postjubilea: 10.000 15.000 20.000 25.000
Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bul jou kom holnaai
Wat niemand je vertelt over de bioindustrie, geen bloed maar feiten
  vrijdag 13 augustus 2004 @ 11:13:06 #9
70795 GiSH
waiting for sun
pi_21253759
hebben die 2 verkering met elkaar???
of waren ze gewoon toevallig tegen elkaar op gereden??
Made love to an Angel, but her wings are in the way
pi_21253804
Ik verwacht dat er nu elk moment een video met Kenteris en Thanou wordt vrijgegeven waarin ze verklaren niet bij de dopingcontroles aanwezig te kunnen zijn omdat ze door de groep van al-Zarqawi zijn ontvoerd.......

[ Bericht 0% gewijzigd door Hawk op 13-08-2004 11:46:46 ]
-------Practice Mindfulness-------
  vrijdag 13 augustus 2004 @ 11:17:18 #11
70795 GiSH
waiting for sun
pi_21253853
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2004 11:15 schreef Hawk het volgende:
Ik verwacht dat er nu elk moment een video met Kenteris en Thanou wordt vrijgegeven waarin ze verklaren niet bij de dopingcontroles aanwezig kunnen zijn omdat ze door de groep van al-Zarqawi zijn ontvoerd.......
  vrijdag 13 augustus 2004 @ 11:28:07 #12
7859 456
Onze excuses voor het ongemak
pi_21254123
Officieel nog niet eens begonnen, en nu al een werkelijke soap! Met 2 droom hoofdrol spelers.

Laat ik mijn mening maar niet ventileren (ik hanteer de 'Ducrot' methode, iedereen is onschuldig tenzij het tegendeel bewezen is), maar als ik Kentaris was zou ik me maar wat bereidwilliger opstellen, en 1000x excuses maken wegens de communicatie stoornissen (al dan niet een ongeluk gehad).
Dans Paris à vélo on dépasse les autos
pi_21254157
Fuck man, de spelen zij nog niet begonnen of het eerste grote schandaal is al een feit.
pi_21254602
Daar gaan twee zekere medailes voor Griekenland. Nu kunnen ze alleen nog medailles halen bij sporten die beslist worden door jury's: turnen, schoonspringen, judo e.d.
Zu hause ist alles besser
pi_21255350
Kenteris was wel een verrassing in Syndey, maar Thanou toch niet, die liep al een tijd redelijk ster...
damn... nu al weer verpest die Spelen... stomme grieken... doe nu gewoon eens normaal
pi_21255675
Update

Die twee verlieten het olympische dorf nadat bekend was geworden dat men op die dag alle atleten die waren opgeroepen voor een doping test , voor het eerst op het groeihormoon HGH enTHG en ook op de zuurstof drager Hemopure zouden worden gecomtroleerd. Tot voor kort waren die niet nawijsbaar.
  vrijdag 13 augustus 2004 @ 12:50:29 #17
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_21256228
Eerlijk gezegd vertrouw ik geen enkele sprinter of wielrenner meer. Vervelend, maar zo voelt het wel
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
  vrijdag 13 augustus 2004 @ 13:09:16 #18
7859 456
pi_21256700
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2004 12:28 schreef CANARIS het volgende:
Update

Die twee verlieten het olympische dorf nadat bekend was geworden dat men op die dag alle atleten die waren opgeroepen voor een doping test , voor het eerst op het groeihormoon HGH enTHG en ook op de zuurstof drager Hemopure zouden worden gecomtroleerd. Tot voor kort waren die niet nawijsbaar.
hahaha. die zijn nat. Als dit geen DQF wordt, dan weet ik het ook niet meer.
pi_21256979
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2004 12:16 schreef Stanhope het volgende:
Kenteris was wel een verrassing in Syndey, maar Thanou toch niet, die liep al een tijd redelijk ster...
damn... nu al weer verpest die Spelen... stomme grieken... doe nu gewoon eens normaal
Iedereen wist dat Kenteris en Thanou dopeheads waren, de enige irritatie was dat ze nog niet betrapt waren.
pi_21257031
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2004 09:30 schreef CANARIS het volgende:
Ik verbaasde mij er al jaren over. Opeens waren ze er .

...Ekaterina Thanou , waarbij moet worden gezegd dat de laatste een vrouw is , met proporties waarop Schwarzenegger nog jaloers zou worden
En een stem waar een voormalige Oost-Duitse kogelstootster jaloers op zou zijn....
pi_21257130
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2004 13:24 schreef Hawk het volgende:

[..]
En een stem waar een voormalige Oost-Duitse kogelstootster jaloers op zou zijn....
]LOl

En dezelfde baard die Florance Griffith al sierde
pi_21259424
Nu wordt de hoorzitting al uitgesteld tot maandag:

**Het IOC heeft de hoorzitting,waarbij
de Griekse atleten Kostadinos Kenteris
en Ekatarini Thanou een verklaring voor
de gemiste dopingcontrole moeten geven,
uitgesteld tot maandag.

Nadat het tweetal donderdag niet op een
verplichte dopingcontrole van het IOC
verschenen was,raakte het duo 's avonds
betrokken bij een motorongeval en werd
het met lichte verwondingen opgenomen
in het ziekenhuis.

De sprinters moeten nog 2 dagen in het
ziekenhuis blijven en waren dus niet op
de voor vandaag geplande disciplinaire
hoorzitting aanwezig.Het IOC had hun na
een ziekenhuisbezoek nog gesommeerd om
op de zitting te verschijnen. ...
... Nadat bekend was geworden dat het
duo nog 48 uur in het ziekenhuis moet
blijven,verzette het IOC de hoorzitting
naar maandag.De Griekse atletiekhelden
riskeren een schorsing voor twee jaar.

Opvallend genoeg misten Kenteris en
Thanou enkele dagen geleden ook al een
dopingcontrole van de IAAF in Chicago,
waar ze trainden.De Grieken vertrokken
een dag eerder dan gepland naar Athene,
waardoor ze de controle misliep.

De 31-jarige Kenteris verwierf in eigen
land eeuwige roem door bij de Spelen in
Sydney (2000) goud op de 200 meter te
winnen.De 29-jarige Thanou veroverde in
Sydney zilver op de 100 meter.

Bron: Teletekst
- I've just made up my mind, so don't confuse me with the facts -
pi_21259503
Wordt wel de ultieme smoes, een of andere doktor gebruikt een verkeerd medicijn en zodoende claimen ze dat de tests niet kloppen vanwege het ziekenhuis bezoek.
Ideaal moment om doping sporen in het bloed te proberen te verbergen, ik ben geen arts maar zoiets lijkt mij niet geheel onmogelijk.
Wat er ook gebeurd altijd blijven lachen. :P
pi_21259744
De Atheense poltie meldt dat volgens hun gisteravond geen ongeluk met een Motor is gebeurd.

Opvallend genoeg ontsnapte Thanou al eens een dopingcontrolle in Duitsland in 1997 , dank krachtige hulp van haar entourage
Die hielden de controleur vast en gaven hem een paar stompen in zijn maag, zodat zij er vandoor
kon

Ik heb een beetje lopen zoeken.

Het is een godswonder en tergelljkertijd een gigantisch schandaal , dat dat wijf überhaupt nog mag mee doen aan een door een Kermisexploitant georgansieerd wedstrijdje , laat staan door het IOC.

"Dopingflucht"

Selbst der Leichtathletik-Weltverband (IAAF) hatte bereits im November 2002 die stete Unerreichbarkeit griechischer Athleten mit einem Brief an den nationalen Verband gerügt. "Die IAAF hatte schon vorher Probleme mit den Griechen", sagte Arne Ljungqvist, Vorsitzender der Medizinischen Kommission des Internationalen Olympischen Komitees (IOC), in Athen.

Trainer Tzekos und Thanou waren bereits 1997 in eine Aufsehen erregende "Dopingflucht" verwickelt. Als Doping-Jäger Klaus Wengoborski Thanou und deren Landsmann Charis Papadias in Dortmund testen wollte, wurde er von dem Betreuer der Athleten handgreiflich davon abgehalten. Die Aktiven ergriffen derweil die Flucht. Damals ahndete die IAAF dieses Vergehen nur mit einer Verwarnung.
pi_21261089
Heel Griekenland helpt mee ze te verbergen. Ze moeten nu zogenaamd 48 uur in het ziekenhuis blijven. Wedden dat we hen de komende dagen ook niet zien? Die liggen ergens aan een dialysepomp om alle stoffen uit hun lijf te halen, zodat ze maandag "schoon" testen. En vervolgens lopen ze óf geen deuk meer in een pakje boter, óf ze hebben beide nog tijd genoeg voor een nieuw kuurtje.
  vrijdag 13 augustus 2004 @ 16:14:53 #26
16447 Chielus
Dial M for me.
pi_21261238
Ze zijn vorige maand ook al gevlucht bij een vliegende controle in Chicago.

Er zit een vreselijk vies luchtje aan deze zaak. Als ze toch niet geschorst worden is dat een staaltje klasse justitie. van alle vrees dat bij 99% andere deelnemers nu allang een schorsing in de brievenbus zou liggen, maar ja het zijn de Grote Griekse Helden en er moeten nog genoeg kaartjes aan grieken verkocht worden dus zal dit wel weer met een sisser aflopen.
Save the cheerleader. Save the World.
Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today James Dean
pi_21261838
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2004 16:14 schreef Chielus het volgende:
Ze zijn vorige maand ook al gevlucht bij een vliegende controle in Chicago.

Er zit een vreselijk vies luchtje aan deze zaak. Als ze toch niet geschorst worden is dat een staaltje klasse justitie. van alle vrees dat bij 99% andere deelnemers nu allang een schorsing in de brievenbus zou liggen, maar ja het zijn de Grote Griekse Helden en er moeten nog genoeg kaartjes aan grieken verkocht worden dus zal dit wel weer met een sisser aflopen.
Ik been heel erg bang , dat jij heel erg gelijk gaat krijgen
  vrijdag 13 augustus 2004 @ 17:17:54 #28
7859 456
pi_21262723
Dit is inderdaad echt van de zotte. Maar, vooralsnog een slag om de arm houdende ten faveure van het IOC: Immers, de hoorzitting mag dan verdaagd zijn, hopelijk is het uitstel van executie en krijgen ze alsnog maandag te horen dat ze hun koffers mogen pakken.

Het zal mij niets verbazen als ze in het zieken huis gewoon in het kracht honk zitten (tussen de dyalise behandelingen).
Ik wil die motor wel eens zien. Als je 2 dagen in het ziekenhuis moet blijven is er echt wel een dusdanige smak gemaakt dat dat aan de motor is af te zien. Ze laten je niet in het ziekenhuis voor een vermeende armbreuk oid.
pi_21263934
quote:
Greek sprinters win drug test hearing delay
Posted: Friday, August 13, 2004 . 22:11:04 (AEST)

Greek Olympic sprinters Kostas Kenteris and Ekaterina Thanou, who were summoned to appear before an International Olympic Committee (IOC) drug panel, have been granted a three-day delay.

"In order to ensure a fair process and give due consideration to the athletes, the disciplinary commission has decided to postpone the hearing until Monday, August 16," an IOC statement said.

The pair are in hospital after being injured in a mystery overnight motorcycle accident.

Both are said to be stable and are expected to remain in hospital for at least two more days.

The duo had been told by the IOC to appear today to explain why they missed a drugs test on Thursday.

The IOC statement added: "A delegation of four people chaired by the chef de mission of Greece came with a request from the athletes that the hearings be postponed."

"[They] presented medical certificates that explained the athletes will not be able to attend the hearing before 48 hours," it said.
Bron: ABC.net
  vrijdag 13 augustus 2004 @ 18:26:19 #30
3658 _joepie_
Blijft zoeken.. en zal vinden.
pi_21264124
Als ze toch al in het ziekenhuis liggen zouden ze meteen bloed kunnen afnemen bij die twee en alle twijfels weg kunnen halen...
Happiness is like a butterfly sitting on your hand..beautiful and fragile..when it flies away..you never know whether it might return one day..
pi_21277918
Slechte zaak voor de Spelen. Atletiek heeft al een paar helden verloren de laatste maanden.

Dat Kenteris bijna nooit een wedstrijd loopt, is misschien verdacht. Maar als winnaar van het W.K. wordt je sowieso getest lijkt me (bij die wedstrijd), dus die test heeft ie overleefd.
Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
pi_21282008
Ik mag toch verdorie hopen dat dit een diskwalificatie wordt.

Ik vertrouw die Kenteris voor geen cent.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_21282930
Nou worden ze waarschijnlijk teruggetrokken door het Griekse team:

**Costas Kenteris en Katerina Thanou
zullen worden teruggetrokken,zo heeft
een bron dicht bij het Griekse team
gemeld.

De Griekse sprinters kwamen de dag voor
de opening van de Olympische Spelen in
opspraak toen ze bij een dopingcontrole
niet kwamen opdagen.'s Avonds bleken de
twee opeens betrokken te zijn geweest
bij een motorongeluk en verbleven ze in
een ziekenhuis.

Het IOC gaf Kenteris en Thanou,om wie
al lange tijd een dopinggeur hangt tot
maandag de tijd om hun gedrag te komen
uitleggen.

Bron: Teletekst
- I've just made up my mind, so don't confuse me with the facts -
  zaterdag 14 augustus 2004 @ 15:02:22 #34
7859 456
pi_21283390
Andere landen gaan zich ook roeren. Zo heeft Zweden gedreigd, met oa. 7kampster Carolina Kluft, met het boycotten van deze spelen, als de atleten alsnog mee mogen doen aan de wedsrtijden.
quote:
Sweden's boycott threat
August 14, 2004

SWEDEN's track team, including golden girl heptathlete Carolina Kluft, is considering boycotting the Athens Olympics if Greece's reigning 200 metres champion Costas Kenteris is allowed to compete, reports said in Stockholm today.

Kenteris and his training partner Katerina Thanou, who won the women's 100m silver medal at the same Games in Sydney, are facing a disciplinary hearing on Monday to explain why they failed to turn up for doping tests.

"We've talked about even boycotting the Olympics if they are allowed (to compete). That's how strongly our athletes have reacted to this," Swedish federation captain Ulf Karlsson told the Expressen daily, adding however that it was unlikely they would take such a drastic step.

Kenteris and Thanou were involved in a mysterious motorcycle accident as they allegedly rushed back to the Olympic Village to comply with the request to submit to tests on Thursday.

The Greek team said their injuries meant they had to stay in hospital on Friday, forcing their hearing to be postponed for three days.

"There just can't be so many coincidences at the same time. It's obvious," Karlsson said.

"We have had these suspicions for such a long time. The Greeks have improved their results from one year to the next in a way that is quite unbelievable, and they're never available for tests. This is just the tip of the iceberg," he added.

Kenteris, 31, who also won the 2001 world title and the 2002 European crown, has never tested positive for a banned substance.

He made a dramatic improvement in the space of a year before winning the Olympic gold in 2000.

Agence France-Presse
  zaterdag 14 augustus 2004 @ 15:41:21 #35
7859 456
pi_21284197
En zoals het er nu naar uit ziet worden ze terug getrokken uit het team:
http://teletekst.nos.nl/gif/826-01.html
(ik kan dit niet quoten, ik weet ook niet hoelang dit erop blijft staan op die pagina!)
pi_21284606
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2004 15:41 schreef 456 het volgende:
(ik kan dit niet quoten, ik weet ook niet hoelang dit erop blijft staan op die pagina!)
Teruggetrokken of niet, 2 jaar schorsen die gasten.
  zaterdag 14 augustus 2004 @ 16:09:31 #37
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_21284677
Schorsen zonder positieve test lijkt me wat overdreven.

En ik neem aan dat ze niet mogen meedoen voordat ze een negatieve test hebben afgeleverd.

Ik ben trouwens benieuwd hoeveel atleten/sporters positief bevonden zullen worden in Athene en of daar nog grote namen bij zullen zijn.
  zaterdag 14 augustus 2004 @ 17:53:42 #38
70795 GiSH
waiting for sun
pi_21286434
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2004 15:41 schreef 456 het volgende:
moet je even op de T drukken
quote:
**Costas Kenteris en Ekaterini Thanou
zullen worden teruggetrokken van de
Spelen,zo heeft een bron dicht bij het
Griekse team gemeld.

De Griekse sprinters kwamen de dag voor
de opening van de Olympische Spelen in
opspraak toen ze bij een dopingcontrole
niet kwamen opdagen.'s Avonds bleken de
twee opeens betrokken te zijn geweest
bij een motorongeluk en verbleven ze in
een ziekenhuis.

Het IOC gaf Kenteris en Thanou,om wie
al lange tijd een dopinggeur hangt,tot
maandag de tijd om hun gedrag te komen
uitleggen.
pi_21287217
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2004 16:09 schreef Jojogirl het volgende:

En ik neem aan dat ze niet mogen meedoen voordat ze een negatieve test hebben afgeleverd.
De IOC-richtlijnen zeggen dat 2 keer niet op komen dagen voor een dopingtest gelijk staat aan een positieve test.
En Kenteris en Thanou hebben al een hele geschiedenis van het ontlopen van dopingtesten....
pi_21287290
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2004 16:09 schreef Jojogirl het volgende:
Rio Ferdinand (Manchester United) werd anders 9 maanden geschorst voor het missen van een dopingtest.
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_21287419
Van de BBC.
quote:
Greek sprinters Kostas Kenteris and Katerina Thanou have been withdrawn from the Olympics for missing a mandatory drugs test.

The pair failed to take the test on Thursday and were then hospitalised after a motorcycle accident.

Greek team bosses met on Saturday and voted 5-1 to ban the pair, pending a hearing by Games officials on Monday.

Swedish athletes had threatened to boycott the Games if the duo were cleared to compete.

Missing a drugs test is regarded as an offence punishable by a ban of up to two years.

Kenteris, the Olympic 200m champion, and Thanou, who won silver in the women's 100m at Sydney, were due to attend a drugs test on Thursday evening but failed to show up.

They were then involved in a motorcycle accident in an Athens suburb and were taken to hospital with various cuts and bruises.

Greek police, however, have launched an inquiry into the accident after failing to find any witnesses, including the driver who is said to have driven the pair to hospital.

Hospital officials have so far refused the police permission to quiz the athletes further on their accident.

The International Association of Athletics Federations (IAAF) have revealed that Kenteris and Thanou were also under investigation for missing a doping test in Chicago, Illinois, earlier this week as they prepared for the Games.
  zaterdag 14 augustus 2004 @ 18:52:36 #42
7859 456
pi_21287510
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2004 17:53 schreef GiSH het volgende:

[..]

moet je even op de T drukken
[..]
[offtopic]
Dan krijg ik steevast deze melding:
quote:
Forbidden
You don't have permission to access pages on this server.
[/offtopic]
  zondag 15 augustus 2004 @ 12:17:55 #43
16447 Chielus
Dial M for me.
pi_21299727
Dat klinkt echt te vaag voor woorden, Je moet 2 dagen ter observatie in het ziekenhuis zijn (dan is dat imo niet direct heel ernstig.) Maar er mogen geen politie agenten bij.

Volgens mij zien we deze atleten niet meer terug deze week, en misschien wel helemaal nooit meer.
Save the cheerleader. Save the World.
Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today James Dean
pi_21304007
Volgens een woordvoerder (van het ziekenhuis, geloof ik) is het niet zeker dat ze morgen voor de tuchtcommissie kunnen verschijnen omdat ze nog aan het infuus liggen.
Ja, al die rotzooi wegspoelen duurt langer dan ze gedacht hadden....

Ik weet zeker dat ze voor dit ziekenhuis gekozen hebben omdat ze er mensen kennen. Hoe ze hun afschermen voor zelfs de politie is absurd. Liggen ze op soms op de Intensive Care?
pi_21304251
quote:
Op zondag 15 augustus 2004 16:21 schreef Hawk het volgende:
Volgens een woordvoerder (van het ziekenhuis, geloof ik) is het niet zeker dat ze morgen voor de tuchtcommissie kunnen verschijnen omdat ze nog aan het infuus liggen.
Ja, al die rotzooi wegspoelen duurt langer dan ze gedacht hadden....

Ik weet zeker dat ze voor dit ziekenhuis gekozen hebben omdat ze er mensen kennen. Hoe ze hun afschermen voor zelfs de politie is absurd. Liggen ze op soms op de Intensive Care?
Inderdaad, helemaal mee eens!
  zondag 15 augustus 2004 @ 16:35:37 #46
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_21304287
Overigens, volgens een bron binnen de Griekse delegatie werd Thanou lijkbleek en kreeg paniekaanvallen toen er verteld werd dat ze op een dopingcontrole verwacht werd, ze is naar de coach gelopen en de delegatie heeft haar sindsdien niet meer teruggezien ...
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
pi_21304696
Wel terecht ook dat gister de woordvoerder van het Grieks Olympisch Comité als enige de twee lopers sowieso een startverbod op wilde leggen, de overige 5 stemden voor wachten op het IOC
Atje zeggen is adje doen!
pi_21308324
En nu officieel:
quote:
Greek sprinters to stay away from IOC hearing

ATHENS, Aug 15 (Reuters) - Greek sprinters Costas Kenteris and Katerina Thanou will not attend a disciplinary hearing considering whether they should be banned from the Athens Olympics for missing doping tests, doctors said on Sunday.

In a case that has shocked the host nation, doping testers could not find Olympic 200 metres champion Kenteris or training partner Thanou at a training base in the United States or at the Olympic village in the past week.

The pair were then involved in a mysterious motorcycle crash and taken to hospital. Doctors issued documents stating the pair could not attend an IOC disciplinary hearing on Friday and the meeting was postponed until Monday.

The north Athens hospital treating them said on Sunday they were still not well enough to attend a hearing but their lawyer said he and their coach would represent them.

"What is certain is that their coach Christos Tzekos and myself will be at the meeting at 0900 tomorrow morning," Michalis Dimitrakopoulos told reporters.

Kenteris has complained of headaches and dizziness while Thanou has abdominal pains, the hospital said.

Doctors would be conducting further tests and would have the results at midday on Monday, the hospital said in a statement.

"The athletes need to undergo further examination," one doctor told reporters.
Ik zou zeggen, dan moet de tuchtcommissie er onder begeleiding van gummi-knuppelende politie (die hen toch ook willen spreken) maar naar toe.
pi_21318948
Hier is natuurlijk meer aan de hand

2 atleten kunnen onmogenlijk het logitistieke procedere hebben opgezet.

Een Ziekenhuis met een boel artsen en verplegers met een directie, verplichten zich die twee optenemen en laten niet eens de politie aan hun bed. En dat allemaal geregeld binnen een paar uur.

De woordvoerder , de Coach , de voorzitter van de Griekse atheliek bond. Ze zijn allemaal schuldig als wat. Wanneer je leest hoeveel griekese athleten de laatste maanden met doping zijn betrapt , dan heerts daar de Finse ziekte .

[ Bericht 0% gewijzigd door CANARIS op 16-08-2004 09:45:54 ]
  maandag 16 augustus 2004 @ 10:27:48 #50
39256 Bonobo11
Have a good time, all the time
pi_21319508
Het mag duidelijk zijn , ze zijn zo doped als een junk in een portiek!
Feyenoord!!! * Barça
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')