ik zei al tegen riet, we zitten altijd zo te klooien met het openen vh nieuwe deel dat we eigenlijk eens een afspraak moeten maken.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 23:38 schreef ZX9R het volgende:
Moet ie maar sneller zijn
Vind je ook niet?
quote:Op donderdag 12 augustus 2004 23:39 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
ik zei al tegen riet, we zitten altijd zo te klooien met het openen vh nieuwe deel dat we eigenlijk eens een afspraak moeten maken.
degene die de laatste post heeft opent een nieuwe oid.
EINDELIJKquote:Op donderdag 12 augustus 2004 23:40 schreef Rietvaerder het volgende:
Nu vat ik hem
TVPDan komt het topic in My Active Topics
Als je nog niet gepost had dan he... heel simpel dus
Jullie geven het alleen vage benamening
Dat was snel ...quote:Op donderdag 12 augustus 2004 23:40 schreef Rietvaerder het volgende:
Nu vat ik hem
TVPDan komt het topic in My Active Topics
Als je nog niet gepost had dan he... heel simpel dus
Jullie geven het alleen vage benamening
Ook jij kan tever gaan he.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 23:47 schreef ZX9R het volgende:
http://rietvaerder.watjes.info/
Whoehahaha....
quote:Op donderdag 12 augustus 2004 23:47 schreef ZX9R het volgende:
http://rietvaerder.watjes.info/
Whoehahaha....
http://forum.fok.nl/topic/586700/1/25#21246820quote:Op donderdag 12 augustus 2004 23:59 schreef Rietvaerder het volgende:
Dit is mijn topic?
bron: http://De_Suzuki_Bandit_600N.watjes.info/quote:Steun de Actie tegen De_suzuki_bandit_600n
Als De_suzuki_bandit_600n van de wereld verdwijnt, dan zijn heel veel mensen gelukkig!
Wankerquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 00:07 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
ben![]()
(nouja, niet echt niet meteen gaan denken he ondeugend
)
tot later
Jammer dat ik niet meer van dat soort dergelijke sites weetquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 00:07 schreef PatrickM het volgende:
[..]
bron: http://De_Suzuki_Bandit_600N.watjes.info/![]()
![]()
* Rietvaerder verwacht al een tegenactie![]()
![]()
Wacht maar als ik de Duc van m'n zwager pakquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 00:09 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Ach ja, ligt aan de bestuurder he, kijken wie er een watje is op de Lekdijk
Bestelt alvast een prototype!quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 00:11 schreef Rietvaerder het volgende:
OPM en ik zaten te speculeren over een handeltje opzetten...... in, jawel, paddockstands. Is volgens ons vrij veel vraag naar!
Ik ga er eerst 3 ofzo maken om te kijken of het een beetje verkoopt.... is immers heel makkelijk om te maken. Rechte buis die je vervolgens vervomt met het juiste gereedschap
Wieletjes komen dan later wel.... buurman werkt bij een staalbedrijf en kan voor inkoopsprijs aan staal komen..... van goede kwaliteit. Dus ik denk dat een stand voor 25 euro zonder wieletjes moet lukken..... geverfd
[afbeelding]
Zoiets word het dan!
quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 00:07 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
ben![]()
(nouja, niet echt niet meteen gaan denken he ondeugend
)
tot later
Als je pech hebt duurt het nog langer dan met je Ducquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 00:10 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Wacht maar als ik de Duc van m'n zwager pak![]()
* hollander172 Terminator 3 gekeken heeft.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 23:36 schreef ZX9R het volgende:
Eej, deze was voor Lars!
Nope heb er al eentje.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 00:11 schreef Rietvaerder het volgende:
Is hier animo voor binnen onze groep?
quote:Motorhefbokken
Vat het niet te licht op met zwaar spul! Met name voor sportieve motoren die niet van een middenbok zijn voorzien, is een professionele montagestandaard zo goed als onontbeerlijk. Daarnaast maakt het ook het werken met beter uitgeruste motoren een stuk makkelijker. Let daarbij wel op dat je een hoge mate van zorgvuldigheid in acht neemt. Je hebt tenslotte meestal te maken met zwaargewichten van meer dan 200 kilo, die als ze eenmaal aan het wankelen zijn gebracht, snel omvallen.
Zorg dus allereerst voor de juiste ondergrond. De beste bok maakt zijn belofte niet waar als de motor niet op een schone, rechte en vooral stabiele ondergrond staat. Daarnaast moet je eigenlijk een extra paar handen in de buurt hebben, die in geval van twijfel kunnen aanpakken.
Let er ook op dat de op de volgende bladzijden aangegeven draagkracht niet gelijk is aan het gewicht van de motor! Houdt de volgende vuistregel aan: de toelaatbare draagkracht moet altijd meer zijn dan de helft van het daadwerkelijke gewicht van je motor. Uitzondering op deze regel zijn overigens de bokken die je motor volledig van de grond tillen. Hier komen draagkracht en gewicht wel overeen.
By the way: als je met afzonderlijke standaards voor het voor- en achterwiel werkt, is het raadzaam beide tegelijk te gebruiken. Met name als je aan de voorkant van je motor werkt, verhoogt een extra standaard aan de achterkant de stabiliteit aanzienlijk.
ook bestel, maar wel iets aangepast voor VFRquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 00:11 schreef Rietvaerder het volgende:
Hobby bedrijfje,
Zoiets word het dan!
quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 01:15 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Als je pech hebt duurt het nog langer dan met je BMW
gereedschapsetje mee he
Als ik de weerberichten zo zie kan het zondag nog wel redelijk worden.. (40% zon, 30% neerslag) Maar ja, aangezien het maandag (30% zon, 70% neerslag :'( ) en dinsdag (30%, 80% :'( :'( ) ook weer flink regenachtig wordt, ga ik er niet van uit dat het zondag wel droog blijft :'(quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 09:00 schreef Rausdouwer het volgende:
Dag dondersteentjes,
dit topic begon heel lief, maar desloeg toch weer toe...
kan niet he![]()
Wordt er nog veel motor gereden dit weekend? Het weer wil volgens mij niet echt :'(
Jaaa dat is pas de echte harde kern...quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 09:04 schreef Rausdouwer het volgende:
sommige mensen gaan zels meeten in de regen
quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 00:09 schreef Rietvaerder het volgende:
Ach ja, ligt aan de bestuurder he, kijken wie er een watje is op de Lekdijk
quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 00:10 schreef PatrickM het volgende:
Wacht maar als ik de Duc van m'n zwager pak![]()
quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 09:04 schreef Rausdouwer het volgende:
sommige mensen gaan zels meeten in de regen
Ik heb een partytent in de aanbieding!quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 09:14 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Miss MC Fok! wet-shirt verkiezingen .. gaan wij onder een afdakje zitten beoordelen.
Vlees!!!quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 09:16 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Ik heb een partytent in de aanbieding!
En een BBQ!
quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 09:16 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Ik heb een partytent in de aanbieding!
En een BBQ!
mooi ik zet vast Tuinstoel klaar... en kratje bier koud,quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 09:14 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Miss MC Fok! wet-shirt verkiezingen .. gaan wij onder een afdakje zitten beoordelen.
zijn er ook misses dan?quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 09:14 schreef Patrick281 het volgende:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 09:27 schreef ZX9R het volgende:
doet ut niet helaas zal er eens naar kijken!
quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 09:32 schreef Rausdouwer het volgende:zijn er ook misses dan?
Ja want wij willen Riet niet bloot zien dansen,quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 09:43 schreef Patrick281 het volgende:
Snel want de eisen worden binnenkort opgeschroefd om erbij te horen.![]()
Ach om een lolletje bij bier en bbq kan het wel grappig zijn .. maar hij mag zijn slipje wel aanhouden.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 09:46 schreef Mercy_symbol het volgende:
vind eigenlijk wat er gaat dansen strippen origineel een vrouw moet zijn
quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 09:48 schreef Rausdouwer het volgende:
ow, nu is bloot ook al een vereiste![]()
ik ben een heel klein verlegen meisje hoor![]()
Verlegen is goed!quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 09:48 schreef Rausdouwer het volgende:
Dekmantel.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 09:53 schreef hollander172 het volgende:
Aan een brutale dame met dito smoelwerk die zo op je schoot klimt om met haar beide billen je schwanz te masseren vind ik weinig aan.
Dat heb ik met mijn vriendin ook gemerkt.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 09:54 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Dekmantel.
Verlegen zijn de wildste ..![]()
Zeker als ze het zelf zeggen dat ze verlegen zijn.
quote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 10:00 schreef hollander172 het volgende:
Dat heb ik met mijn vriendin ook gemerkt.
heel =quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 09:48 schreef Rausdouwer het volgende:
ow, nu is bloot ook al een vereiste![]()
dequote:Op vrijdag 13 augustus 2004 10:08 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
heel =
Klein =
Meisje =
verlegen =![]()
Er gebeuren rare dingen met je collega's........quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 10:05 schreef Patrick281 het volgende:
Tering .. collega loopt net huilend weg .. zoontje van zijn beste vriend is vanochtend geraakt door de bliksem.![]()
![]()
Jij maakt wat mee daar op je werk!quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 10:05 schreef Patrick281 het volgende:
Tering .. collega loopt net huilend weg .. zoontje van zijn beste vriend is vanochtend geraakt door de bliksem.![]()
![]()
Die is overleden.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 10:10 schreef ZX9R het volgende:
Hoe is het met het joch? Ik hoop goed maar vrees het ergste....
hoorde gisteren iets over een gedetineerde met levenslang die op verlof een lot had gekocht voor de loterij. wint ie 8 miljoen pond!!!quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 10:17 schreef ZX9R het volgende:
De kans dat je geraakt wordt door de bliksem is vele malen kleiner dan dat je de hoofdprijs van de staatsloterij wint.
En dan nog.... *stil*
houd asjeblieft op!! ik al langer nietquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 10:36 schreef Rausdouwer het volgende:
ik heb al zo'n twee weken geen motor meer gereden
quote:laatst met de fiets naar het werk geweest, ik heb heel hard gefietst en ben zo plat mogelijk door de bochten gegaan, er was niets aan![]()
quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 10:37 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
hoorde gisteren iets over een gedetineerde met levenslang die op verlof een lot had gekocht voor de loterij. wint ie 8 miljoen pond!!!
Mag jij liegen.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 10:38 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
houd asjeblieft op!! ik al langer niet![]()
op de EN rijden noem ik geen motorrijdenquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 10:43 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Mag jij liegen.![]()
![]()
Chopper ..zoals een motor bedoeld is .. a way of life..quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 10:51 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
op de EN rijden noem ik geen motorrijden
Wanneer gebeurd? Waar? Hoe oud was dat ventje?quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 10:05 schreef Patrick281 het volgende:
![]()
quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 11:04 schreef Rietvaerder het volgende:
Wanneer gebeurd? Waar? Hoe oud was dat ventje?
Geloof me, dat lukt wel... zeker met een prof. lasser die 7 jaar elke dag in de scheepbouws heeft staan lassenquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 08:48 schreef Patrick281 het volgende:
Is trouwens geen sinecure zelf bokjes maken .. wie is er aansprakelijk als er wat verbuigt of afbreekt.
Die collega is verder niet aanspreekbaar, weet alleen dat hij in Hellevoet woont.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 11:08 schreef Rietvaerder het volgende:
Echt triest Pepijn !
Maar waar was dat ventje dan? Hoe is het gebeurd enzo..
quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 11:15 schreef Rietvaerder het volgende:
Geloof me, dat lukt wel... zeker met een prof. lasser die 7 jaar elke dag in de scheepbouws heeft staan lassen
Orders binnenslepen en jullie lamme handjes van het lassen bezorgen.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 11:24 schreef Rietvaerder het volgende:
Afrijden voor..... ?
Tssss wel even mee blijven dromen he.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 11:31 schreef Rietvaerder het volgende:
Hoe dan
quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 11:40 schreef Rietvaerder het volgende:
Oh, ghehe![]()
Ik vind het best hoor, maar dan moet ik er eerst een stuk of 3 maken.... begin ik na de vakantie mee
Enne, doe je dat toch vrijwillig zeke?
Tja je weet nooit he .. wil het best proberen hoor.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 11:36 schreef Patrick281 het volgende:
Tssss wel even mee blijven dromen he.![]()
We zetten groot in door een paar ketens ter verleiden tot inkoop ..quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 11:46 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik zat al te denken aan eerst een advertentie op Marktplaats te plaatsen en vervolgens een websitetje te maken...
Ach .. ik heb wat ervaring in de handel na full time werken sinds 1988.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 11:55 schreef Rietvaerder het volgende:
Je kan ook TE moeiiljk denken he!
Nice!quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 11:57 schreef ZX9R het volgende:
http://www.rietvaerder.nl
Komt nu nog op de root binnen maar morgenvroeg, gewoon in de eigen dir op server!
Ik heb geen idee.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 12:05 schreef Rietvaerder het volgende:
Maare, wat is dat voor een site![]()
![]()
Uh ja, met aanmelden op de website.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 12:13 schreef ZX9R het volgende:
Eej, Riet,
Heb je een e-mail adres aan die jongens gegeven?
Pepijn wel, die heeft alles voor de zaak over. En hij houdt er al helemaal niet van om over meer salaris te zeurenquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 11:40 schreef Rietvaerder het volgende:
Enne, doe je dat toch vrijwillig zeke?
Ik snap alleen niet waarom er plots een site van een zekere Bram op mijn domein staatquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 12:23 schreef ZX9R het volgende:
Dan moeten ze die mail nog aan je sturen!
Die komt echt wel!
Zolang het win-win situatie's zijn .. maar ja je moet ergens starten. Zeker bij een nieuwe onderneming.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 12:25 schreef Rausdouwer het volgende:
Pepijn wel, die heeft alles voor de zaak over. En hij houdt er al helemaal niet van om over meer salaris te zeuren![]()
Korte uitleg:quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 12:32 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Ik snap alleen niet waarom er plots een site van een zekere Bram op mijn domein staat
..nou in ieder geval niet thuis en niets te doen ..quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 14:14 schreef Rietvaerder het volgende:
Waar is iedereen
quote:
Fijne vakantie Riet .......quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 14:14 schreef Rietvaerder het volgende:
Waar is iedereen
Fokkers stoppen met roken.[Deel 22]
Mmmmm toch maar eens een internet beperking op gaan leggen voor gebruikertjes hier,quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 15:11 schreef Rausdouwer het volgende:
nog effetjes en dan is het weer weekend![]()
ik heb inmiddels de trage modus aanstaan (te saai), moet steeds![]()
@Pepijn : ik heb al heel veel voor de zaak gedaan vandaag hoor![]()
Gaat vast lukken in de bergenquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 14:50 schreef Rausdouwer het volgende:
ja Riet, als ik je niet meer spreek, dan wens ik je vast bergen lol toe in Italië!
Er zijn zo van die programmatjes die per gebruiker de internettijd kunnen beperken!quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 15:16 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Mmmmm toch maar eens een internet beperking op gaan leggen voor gebruikertjes hier,
doen veel teveel voor zichzelf...![]()
Heb ik ook hier, kan precies zien wat de gebruikers hier allemaal op internet uitvoeren,quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 15:41 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Er zijn zo van die programmatjes die per gebruiker de internettijd kunnen beperken!
ja maar dan kunnen ze nog wel naar internet, en msn e.d ...dus ik doe gewoon dat blokkeren wat ze gebruiken,quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 15:51 schreef ZX9R het volgende:
je zou ook maar 1 site toegankelijk kunnen maken.
About:Blank bijvoorbeeld!
quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 15:11 schreef Rausdouwer het volgende:
@Pepijn : ik heb al heel veel voor de zaak gedaan vandaag hoor![]()
Bron: Rijnmond.nlquote:Dode jongen gevonden in Hellevoetsluis
Een 16-jarige jongen uit Hellevoetsluis is vrijdagochtend door nog onbekende toedracht om het leven gekomen.
De jongen werd rond 6 uur door voorbijgangers gevonden langs de kant van de Voorweg. Hij had verwondingen aan zijn hoofd. Omstanders brachten hem een vakantiehuisje binnen en probeerden hem te reanimeren. De gewaarschuwde GGD constateerde dat de jongen al was overleden.
De politie stelt een onderzoek in naar de doodsoorzaak.
Pepijn zei straks dat die jongen 12 was, deze is 16quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 16:39 schreef Rietvaerder het volgende:
Pepijn... ?
Een andere jongen of die van je collega?
Ja dat is hem .. inmiddels weet ik weer wat meer ..quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 16:39 schreef Rietvaerder het volgende:
Pepijn... ?
[..]
Bron: Rijnmond.nl
Een andere jongen of die van je collega?
Dit soort scherpzinnigheid is een typische vrouweneigenschap.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 16:42 schreef Rausdouwer het volgende:
Pepijn zei straks dat die jongen 12 was, deze is 16
Politie trekt nooit snelle conclusie's he ..quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 17:07 schreef Rietvaerder het volgende:
Maar jij had het over bliksem
Ik vind het als eerste heel erg netjes dat ze antwoorden... tenslotte ben ik misschien wel de zoveelste gek die dezelfde vraag steltquote:Van: [censuur]
Verzonden: vrijdag 13 augustus 2004 15:23
Aan: 'Patrick van der Meulen'
Onderwerp: RE: Metzeler ME55A Metronic
beste Patrick,
slijtage va een band is afhankelijk van veel zaken. Uiteraard bepalen rijgedrag en bandenspaning voor een belangrijk deel de mate van slijtage, maar temperatuur belasting langdurige belasting spelen ook een belangrijke rol.
3 mm na 6000 betekend dat je geen duurzaamheids record gaat vestigen.
Het enige alternatief voor de K100 is de ME550 welke de opvolger van de ME55 is.
mvg [censuur]
Motana
-----Original Message-----
From: Patrick [censuur]
Sent: donderdag 5 augustus 2004 23:25
To: sales@motana.vdh.be
Subject: Metzeler ME55A Metronic
Ik heb op mijn BMW K1100LT de Metzeler ME55A Metronic achterband.
Deze heb ik er nu zo'n 6000 km erop zitten. Het valt mij op dat ik nog maar ca. 3 mm profiel op heb zitten.
De bandenspanning is altijd in orde (2,9 bar). Is dit een normale slijtage snelheid voor deze band, en hoe
veel kilometer kan ik nog met deze band doen (wat is jullie ervaring hiermee?).
Is er overigens nog een alternatieve combinatie banden die ik kan gebruiken voor tour/sport gebruik voor
de K1100LT? Of is daar de combinatie van de ME33 Laser voorband en de ME55A Metronic achterband de enige te adviseren combinatie van Metzeler banden?
Alvast bedankt voor uw antwoord.
Met vriendelijke groet,
Patrick [censuur]
Maandag ga ik dat pas bekijken .. eerst even lekker weekend vieren.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 16:41 schreef Rausdouwer het volgende:
Aangezien ik een paar topics geleden nog 10 topics had gemist, weet ik even niet meer of je ook ergens in een zonnig land je vakantie gaat vieren?
Kansloos.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 10:40 schreef Rausdouwer het volgende:
dat blijkt nu wel, het leek me juist een kans van 1 op ... heel weinig
ik dacht dat ik in zo'n documentaire had gezien dat je het kunt overleven als je je min of meer oprolt, zodat de bliksem via de grond wegebt, maar ja de vraag is of je daar nog tijd voor hebt.
Inderdaad .. vond het altijd wel wat hebben .. apart sinister sfeertje ..quote:ik vond het altijd mooi om naar de bliksem te kijken, maar je verwacht niet dat de volgende straal voor jou is
dit gesprek gaf me iig meer vertrouwen dan de vorige keer, dus ja heb best goede hoop.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 19:07 schreef Rietvaerder het volgende:
Gaat goed komen joh
hoezo kan ik wel rijdenquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 19:11 schreef ZX9R het volgende:
Gelukkig kun je wel brommer rijden OPM
en zeg nou zelf,
Het weer is niet zo best de laatste tijd!
Vandaag toch nog volop van de bliksem zitten genieten in mijn koekblikje!quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 19:13 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik blijf bliksem 1 vd mooiste dingen ooit vinden
Je hebt die EN toch?quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 19:18 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
hoezo kan ik wel rijden? ik heb hem nog niet terug...
quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 19:20 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Je hebt die EN toch?
weinig zin om met de trein terug te gaan hequote:Op vrijdag 13 augustus 2004 19:23 schreef Rietvaerder het volgende:
Waarom MOEST en ZOU je dan een leenmotor hebben
precies!quote:Owja, omdat je dacht dat je een ER5 kreeg, dat zijn tenminste nog leuke fietsjes
Met ervaringen ga je dingen soms heel anders bekijken.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 19:13 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik blijf bliksem 1 vd mooiste dingen ooit vinden
Als je het filmpje in je Avatar zet.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 19:26 schreef ZX9R het volgende:
Pep, voordat je die BMW wegdoet wil ik er wel een keer op sturen!
Mag dat?
Dames!quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 19:27 schreef Rietvaerder het volgende:
Staat net ineens een foto van 1 of andere koekwaus op mn webspaceHoe zou ie daar komen.... kent iemand hem?
[afbeelding]
Inderdaad.... Bandit's zijn toch voor watjesquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 19:28 schreef ZX9R het volgende:
Bandit owners club of holland
Wat een lozer.
Tuurlijk!quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 19:27 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Als je het filmpje in je Avatar zet.
achteraan sluiten hequote:Op vrijdag 13 augustus 2004 19:26 schreef ZX9R het volgende:
Pep, voordat je die BMW wegdoet wil ik er wel een keer op sturen!
Mag dat?
Jep, maar heb er nog geen slechte ervaringen mee, dus zou ik het niet mooi mogen vinden omdat andere er slechte ervaringen mee hebben?quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 19:24 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Met ervaringen ga je dingen soms heel anders bekijken.
Ik reed dagelijks naar Amsterdam vroeger, vond het altijd prachtig die vliegtuigen over het viaduct terwijl je eronderdoor reed.
Toen na 11 September heeft het weer heel lang geduurd voordat ik vliegtuigen niet meer als moordwapen zag.Zelfs gewoon in de lucht moest ik aan al die mensen denken die ik die torens zaten.
Iets waar je van houd kan doordat je dingen meemaakt dus soms ineens een andere wending of negatief onderbuikgevoel geven.
Als er een wiel van mijn BMW zou vallen onder het klaverbladden zou de liefde ook ineens over zijn.
Dan kijk je terug op je fiets als herinering van:
Geintje ..quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 19:30 schreef ZX9R het volgende:
Tuurlijk!![]()
quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 19:31 schreef Patrick281 het volgende:
.. maar als ik hem nog heb mag je er zeker op sturen. OPM ook.
quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 19:39 schreef ZX9R het volgende:
Webicons uitschakelen? [klaagtopic idioot grote webicons]
quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 19:39 schreef ZX9R het volgende:
Webicons uitschakelen? [klaagtopic idioot grote webicons]
En ik dan joh !quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 19:31 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
.. maar als ik hem nog heb mag je er zeker op sturen. OPM ook.
quote:hij is prima in orde op een paar krasjes op het potje na.
ik kan geen merk vinden op dat hele ding alleen een nr.6606 of 9099?
hij heeft op een zxr circuit motor gezeten die ik ge demonteerd heb, maar heb er wel zelf nog even op gereden en voldeed prima. voor 95 euro is hij van jou.
Ik betaalde 300 euro voor een setje Pilot Roads incl. montagequote:Op vrijdag 13 augustus 2004 20:16 schreef Mercy_symbol het volgende:
nou komt he leuke een nieuwe achterband kost 238 euro, (michelin Pilot Road),
ik heb ergens op een site ( weet niet meer welke ) gezien dat een setje banden voor mijn motor voor en achterband 190 euro kost, dan heb ik tenminste wel voor EN achter nieuw,
@ riet wat was jij kwijt voor jou setje ??
Eehh.. zou wel eerst willen weten wat voor schokdemper het is.... en welk merkquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 20:11 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
mail gestuurd naar deze achterschokbreker
[afbeelding]
bod gedaan van 80 euro, zijn antwoord:
[..]
ja, dat vroeg ik em (zie zijn antwoord over dat ie het nergens kan vinden) dus ik weet nog niet of ik het doe...(ws niet)quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 20:26 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Eehh.. zou wel eerst willen weten wat voor schokdemper het is.... en welk merk
ik heb nog garantie,quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 20:18 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Ik betaalde 300 euro voor een setje Pilot Roads incl. montage
Voor heb ik maat 110/70-17 en achter 150/70-17.
Volgens word je een beetje getild :
quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 20:35 schreef Mercy_symbol het volgende:
Een beetje ?? ze denken dat ik gek ben of zo,![]()
![]()
![]()
zoiets had ik ook al...quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 20:29 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik zou het niet doen...... probeer een WP, Ohlins of Hyperpro te scorenDan zit je goed...
One soul hequote:Op vrijdag 13 augustus 2004 20:39 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
zoiets had ik ook al...
quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 21:27 schreef Rietvaerder het volgende:
Hij is raar jonge
Klopt, heb een eigengemaakte en geijkte vacuummeter liggen voor een twee cilinder.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 20:39 schreef Mercy_symbol het volgende:
@Hollander,
had ik het nou goed begrepen dat jij een Carburateur synchronisatie apparaatje heb ?
de carbs van Raus moeten een keer onderhanden genomen worden
Waarom denk je dat ik daar niet zit?quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 21:55 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Klopt, heb een eigengemaakte en geijkte vacuummeter liggen voor een twee cilinder.
Enig probleem, hij is niet van mij. Heb 'm geleend van een excollega.
offtopic: zat net even te kijken in het olympische subforum en daar hebben ze een topic over de opening. Ik nam een slok bier, liet een boer en na een F5 waren ze al 50 reacties verder.....![]()
Omdat je aan het bier zit?quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 22:03 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik daar niet zit?
Ookquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 22:05 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Omdat je aan het bier zit?
Gokje........
Wel! Beetje motorfreak gaat toch gelijk die test lezenquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 21:29 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Ik ben niet raar
Als het meezit heb je vanaaf al toegang!quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 22:06 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Wel! Beetje motorfreak gaat toch gelijk die test lezen
Hmm dat is jammer,quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 21:55 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Klopt, heb een eigengemaakte en geijkte vacuummeter liggen voor een twee cilinder.
Enig probleem, hij is niet van mij. Heb 'm geleend van een excollega.
offtopic: zat net even te kijken in het olympische subforum en daar hebben ze een topic over de opening. Ik nam een slok bier, liet een boer en na een F5 waren ze al 50 reacties verder.....![]()
Valt mee toch? Minder drinken, vaker F5'en!quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 22:06 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Ook
Maar omdat dat niet bij te houden is daar.
Wat mij betreft mag je hem wel heel even lenen hoor, met dit weer zie ik mezelf toch nog niet in de achtertuin staan om de carbs te synchorniseren.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 22:13 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Hmm dat is jammer,
De suuz houd in bij 7000TPM en ik hoor het lucht filter dus afstelling is niet helemaal in orde
veel plezierquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 23:17 schreef Rietvaerder het volgende:
Heren, ben off, tot over een week!
quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 23:36 schreef Makster het volgende:
Veel fun, Reetspeerder.
Net die film Torque zitten kijken, JEZUS wat een KUT film zeg. Echt een van de slechste films ooit. Ze krijgen het zelfs voor elkaar om die motoren er kut uit te laten zien, nee beetje jammer dit
quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 00:10 schreef ZX9R het volgende:
kan 1 van jullie kijken of www.rietvaerder.nl werkt?
quote:Forbidden
You don't have permission to access / on this server.
--------------------------------------------------------------------------------
Apache-AdvancedExtranetServer/2.0.47 Server at www.rietvaerder.nl Port 80
iets met ritmequote:Op zaterdag 14 augustus 2004 08:53 schreef ZX9R het volgende:
Wat doe je dan zo vroeg op
Ja Riet, veel plezierquote:@Riet: Veel plezier daar!
Veel plezierquote:Op zaterdag 14 augustus 2004 09:22 schreef Rietvaerder het volgende:
Zo, alle bagage zit erop, pa moet weer koffie drinken enzoPlanning is om om 10 uur weg te rijden
Voor de komende regen alvastquote:Op zaterdag 14 augustus 2004 13:23 schreef ondeugend het volgende:
Ben weer thuis
Hey Pat ! vakantieganger !
Zwembroek al aan ?
De oma van mijn vriendinquote:Op zaterdag 14 augustus 2004 16:06 schreef PatrickM het volgende:
Trouwens haast ook even een goed middel zoeken om alle resten van de insectenlijkjes van mijn kuip af te halen. Heb net mijn motor gewassen, lijkt het of ie niet gewassen is... kuipruit bijvoorbeeld zit nog onder de resten
terwijl ik aardig hard geboend heb
Schuursponsquote:Op zaterdag 14 augustus 2004 16:06 schreef PatrickM het volgende:
Trouwens haast ook even een goed middel zoeken om alle resten van de insectenlijkjes van mijn kuip af te halen. Heb net mijn motor gewassen, lijkt het of ie niet gewassen is... kuipruit bijvoorbeeld zit nog onder de resten
Bij mij werkt het nog altijd goed om gewoon een (flink) natte doek een redelijk tijdje er op te laten liggen. Zorg dus ook dat de doek met het hele scherm (en dus alle vliegelijkjes) contact maakt. Het water moet in de beestjes trekken. Dus niet meteen gaan vegen, maar ff lekker laten intrekken. Na een tijdje veeg je de insectenfamilie er zo van af. Maar misschien rij ik minder hard waardoor ze niet helemaal door mijn lak heen gepoeierd wordenquote:Op zaterdag 14 augustus 2004 16:06 schreef PatrickM het volgende:
mazzelpikquote:Op zaterdag 14 augustus 2004 19:16 schreef ZX9R het volgende:
De afwas wordt voor me gedaan. IJzeren Bertha![]()
Maar ik geef toe dat het vandaag over het algemeen rustig is hiet @ topic.![]()
niet iedereenquote:Op zaterdag 14 augustus 2004 19:17 schreef ploderus het volgende:
Of misschien is iedereen aan het rijden![]()
Arme jongen :')quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 19:49 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
niet iedereen![]()
eten is al op en de koffie ookquote:Op zaterdag 14 augustus 2004 19:07 schreef ZX9R het volgende:
Ik denk dat iedereen aan het eten is.
huhhquote:Op zaterdag 14 augustus 2004 20:30 schreef ploderus het volgende:
Maar er is meer in het leven dan motorrijden hoor jongen..
quote:Motorrijden is een levensstijl
![]()
quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 19:42 schreef Makster het volgende:
En ik dan joh !
post zeker niet genoeg om er op te mogen![]()
Toen Rietje een paar weken geleden ook al op vakantie was ging er toch nog steeds een topic per dag vol.quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 19:17 schreef ploderus het volgende:
[..]
mazzelpik
hmm, zou dat het zo rustig is misschien komen omdat Rietje er niet is
Of misschien is iedereen aan het rijden![]()
Ben je op de EN500 naar Scheveningen geweest?quote:Op zondag 15 augustus 2004 20:56 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Ey
dagje Scheveningen vandaagheerlijk weer gehad tot eind vd middag, toen kwam het bakken naar beneden.
Leuke pics pepijneindelijk krijgen we FS & Nick eens te zien
quote:Op zondag 15 augustus 2004 21:22 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
wat denk je?
Een echte motorrijder gaat ook op een EN500 naar Scheveningen...quote:Op zondag 15 augustus 2004 21:22 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
wat denk je?
ik ben erg gesteld op mijn rug (waar ik de laatste tijd wel last van hebquote:Op zondag 15 augustus 2004 21:34 schreef PatrickM het volgende:
Een echte motorrijder gaat ook op een EN500 naar Scheveningen...
quote:Op zondag 15 augustus 2004 21:34 schreef PatrickM het volgende:
Een echte motorrijder gaat ook op een EN500 naar Scheveningen...
Ik had gewoon met de EN500 naar Scheveningen gegaan
Ben zelfs nog met mijn VT500C naar Scheveningen geweest
Watje!quote:Op zondag 15 augustus 2004 21:37 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
ik ben erg gesteld op mijn rug (waar ik de laatste tijd wel last van heb) dus dat zou sowieso niet gaan.
Geen zin meer .. ik dacht dat'm wel steeds meer zou waarderen.quote:plus heb ik geen zin meer om op dat ding te rijden...
hij zei wel dat ie zou bellen als ie gisteren klaar zou zijn...maarja, was dus nog niet klaar blijkbaarquote:Op zondag 15 augustus 2004 21:26 schreef RB het volgende:
[..]
denk het niet ze zullen bij berens zaterdags niet bellen dat je motor klaar is.
hij verzekerde het mij 100%...dinsdag ga ik weer bellen. gisteren was de nicht van mijn vriendin op bezoek, die werkt bij de valkenier.quote:Hoop voor je dat ze deze week echt bellen dat je hem kunt ophalen OPM![]()
was natuurlijk beetje overdrijvenquote:Op zondag 15 augustus 2004 21:40 schreef Patrick281 het volgende:
Watje!
nee. ikquote:Geen zin meer .. ik dacht dat'm wel steeds meer zou waarderen.![]()
Gewoon niet zoveel met je vriendin spelen.quote:Op zondag 15 augustus 2004 21:44 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
was natuurlijk beetje overdrijvenmaar ik heb echt last van mijn rug de laatste tijd. het is niet goed lijkt me dat je na een half uur lopen steken onderin je rug krijgt
Tja, 'helaas' heb ik geen pimp motor, dus ga ik toch maar liever echt motorrijdenquote:Op zondag 15 augustus 2004 21:39 schreef Patrick281 het volgende:
[..]Dat is in onze regio inderdaad een soort-van traditie bekenheid ..
.. flaneren op de boulevard van Scheveingen met je pimp auto of shopper.
Alleen OPM moest ook nog helemaal uit Arnhem komen natuurlijk.
En hij kent de traditie natuurlijk niet..
Rare vraag misschien maar heb je gisteren gereden met iemand op een zwarte 600F?quote:Op zondag 15 augustus 2004 17:20 schreef Mercy_symbol het volgende:
ben er ook weer,
Ergens in de middle of something getank voor 1.14 ¤ scheelt 5 cent met de gemiddelde pompen in mijn woonplaats,
Is geen rare vraag hoor, maar nee ik heb gisteren alleen gereden,quote:Op maandag 16 augustus 2004 08:08 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Rare vraag misschien maar heb je gisteren gereden met iemand op een zwarte 600F?
Gisteren ook gereden maar toen ik ging tanken stonden er twee gasten waarvan eentje met exact dezelfde VFR als jij. De andere was met een zwarte CBR. Stond echt even te kijken van: "is ie het nou wel of niet?"quote:Op maandag 16 augustus 2004 08:59 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Is geen rare vraag hoor, maar nee ik heb gisteren alleen gereden,
heb een neus achterna route gereden was heel mooi, en ging voor een gedeelte door Belgie heen,
Waar was dat ? ik ben een beetje in Brabant aan het rijden geweest en beetje Belgie,quote:Op maandag 16 augustus 2004 09:46 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Gisteren ook gereden maar toen ik ging tanken stonden er twee gasten waarvan eentje met exact dezelfde VFR als jij. De andere was met een zwarte CBR. Stond echt even te kijken van: "is ie het nou wel of niet?"
Niet in Brabant of Belgie.quote:Op maandag 16 augustus 2004 10:11 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Waar was dat ? ik ben een beetje in Brabant aan het rijden geweest en beetje Belgie,
Dan weet ik nu zeker dat ik het niet was.... ben daar helemaal niet in de buurt geweestquote:Op maandag 16 augustus 2004 10:13 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Niet in Brabant of Belgie.
Was bij de pomp t.o. AC ter hoogte van Houten.
En dan het voordeel van een BMW, dan zitten je oksels tenminste achter een kuip, zodat er geen vliegen onder komenquote:Op maandag 16 augustus 2004 10:16 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Wat mij gisteren opgevallen is dat bijna iedereen die ik tegenkwam netjes in pak reed,
op een enkele Harley rijder na da die zijn oksels van vliegen aan het voorzien was,![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |