Thank you!quote:Op donderdag 5 augustus 2004 16:12 schreef schatje het volgende:
Je staat genoteerd Escaflowne, veel succes.
ja man je moet gewoon ff volhouden en thats itquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 19:39 schreef Escaflowne het volgende:
[..]
Thank you!
Ik zit nog maar op dag 6, maar het lijkt nu al steeds makkelijker te gaan.
Dat had ik totaal niet verwacht, zeker niet toen ik er net mee was gestopt.
Omdat ik nu op mijn werk zit, en vanavond dat heugelijke feit kan vieren.quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 11:46 schreef syrek het volgende:
waarom vanaaf en niet nu
quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 12:03 schreef Kapt.Ruigbaard het volgende:
[..]
Omdat ik nu op mijn werk zit, en vanavond dat heugelijke feit kan vieren.
Dank U Wel.quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 12:07 schreef miss_c het volgende:
[..]
Good luck!!
*Yay*quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 17:53 schreef Kapt.Ruigbaard het volgende:
Ik heb net in het zonnetje lekker samen met een biertje mijn laatste peuk gerookt.![]()
Vanaf rook ik dus niet meer!!![]()
Je staat bij de kwartaalstoppersquote:Op zondag 8 augustus 2004 11:47 schreef B_BOY het volgende:
8 april: B_BOY nog steeds gestopt hoor.
succesquote:Op zaterdag 7 augustus 2004 17:53 schreef Kapt.Ruigbaard het volgende:
Ik heb net in het zonnetje lekker samen met een biertje mijn laatste peuk gerookt.![]()
quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 17:53 schreef Kapt.Ruigbaard het volgende:
???quote:Op zondag 8 augustus 2004 14:33 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik ben gestopt met vaste sigaretten, nu is het shag. Over een tijdje worden het sigaren. Dus ik ben nog niet helemaal gestopt. De overgang van marlboro naar van Nelle is al een grote winst
Wat zijn nou toch twee vingers?quote:Op woensdag 11 augustus 2004 16:05 schreef schatje het volgende:
Dus dat we moeten maar ff door de vingers zien??.
Je staat in het lijstje, veel succesquote:Op donderdag 12 augustus 2004 14:08 schreef Undergod het volgende:
* schatje is sinds afgelopen zaterdagnacht rookloos.
Ils, je staat in het lijstjequote:Op vrijdag 13 augustus 2004 11:22 schreef V2i het volgende:
Alle nieuwe stoppers, succes en volhouden!!![]()
![]()
![]()
nu kan ik er niet meer onder uitquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 11:24 schreef schatje het volgende:
[..]
Ils, je staat in het lijstje.
Je staat bij de pupillenwekenquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 15:20 schreef Prince_of_Darkness het volgende:
Ah, ik zie dat hier een topic is voor de mensen die gestopt zijn met roken. Welnu, ik ben sinds 1 augustus ook gestopt.
Ik zou het niet weten. Ik weet wel dat je er nu wel in staatquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 15:41 schreef pro_jeex het volgende:
Waarom sta ik niet meer in de lijst. Ik ben bijna 2 jaar gestopt zometeen.
Bijgewerktquote:Op zaterdag 14 augustus 2004 09:35 schreef onlogisch het volgende:
Four months, one week, one day, 10 hours, 16 minutes and 10 seconds. 2608 cigarettes not smoked, saving $430.41. Life saved: 1 week, 2 days, 1 hour, 20 minutes. [afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding]
Apart potje maken en daar iedere dag 3 euro in doenquote:Op zaterdag 14 augustus 2004 21:06 schreef shavirah het volgende:
hallo daar
hier weer even een updeetjeToen ik stopte voelde ik me erg zwak. Vlak daarna ging ik ook nog eens 3 weken op vakantie naar Frankrijk ( de ultime test ) en jaja, ik ben nu na 2 maanden nog steeds gestopt!! Héél soms voel ik een zwakte, maar eigenlijk taal ik er helemaal niet naar
Ik ben blij dat ik gestopt ben. Wel ben ik van de 58 naar de 64 kilo gegaan. Maar dat gaat er met der tijd (en een beetje mijn best doen) ook wel weer af. Met vakantie kom je altijd wel wat aan, en ik heb behoorlijk veel gesnoept, dus ik weet dat het aan mijzelf ligt.
Two months, 1 hour, 2 minutes and 46 seconds. 1220 cigarettes not smoked, saving ¤ 238,07. Life saved: 4 days, 5 hours, 40 minutes.
Wat ik nou eigenlijk wel jammer vind, is dat je het niet schokkend in je portemonne merkt, het geld gaat altijd wel op. Is het niet aan sigaretten dan wel aan wat anders ( ik heb er een epilator van gekocht en een héél lief rood katje met blauw/groene ogen uit het asiel van 7 weken..) *happy mie*
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |