pak hem toch is beter aan bluezzquote:Op donderdag 12 augustus 2004 23:25 schreef Bluezz het volgende:
wat een wattig rubbertje zeg
Ik denk dat dat het em juist isquote:Op donderdag 12 augustus 2004 23:28 schreef pascalheister het volgende:
[..]
pak hem toch is beter aan bluezz
Het is té veel voor zijn rubbersquote:Op donderdag 12 augustus 2004 23:30 schreef VoreG het volgende:
Ik denk dat dat het em juist is.
Ontbijten? Werk je s'nachts ofzo Tong?quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 00:29 schreef tong80 het volgende:
Ben net aan het ontbijten.
Let the games begin.
Neem jij alles serieus ?quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 00:31 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ontbijten? Werk je s'nachts ofzo Tong?
bij jou weet ik het nooit zeker. Er staat namelijk altijd eenquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 00:33 schreef tong80 het volgende:
[..]
Neem jij alles serieus ?
* Legolas_Greenleaf grist er een wegquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 07:21 schreef dantes_inferno86 het volgende:
Goedemorgen. Iemand een crossaintje:
[afbeelding] ?
waar waar waar waar?quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 07:24 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Doei Bluezz, over anderhalf uur zit ik weer binnen een straal van 50 meter van je.
Ik bij de bushalte, wachtend op de 10.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 07:29 schreef Bluezz het volgende:
[..]
waar waar waar waar?
Ik zit in de kelder van het oudenrijn
3/4 wat?quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 08:17 schreef pfaf het volgende:
yowyowyooow nog 3/4 en ik zet een grote stap richting m'n prepedeuse.
Lekker in de stromende regen dus... ik ben net hier binnen met Busje 5quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 07:30 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Ik bij de bushalte, wachtend op de 10.
Fijn dat het gehandicaptenvervoer zo op tijd rijdtquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 08:36 schreef Bluezz het volgende:
ik ben net hier binnen met Busje 5
Ik heb net gezet, en er lopen hier wat groene gevalletjes over het aanrecht, zouden dat de croissantjes zijn???quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 08:56 schreef Bjoro het volgende:
nu lust ik wel een bakkie koffie..ennuh...zijn er nog croissantjes over ??
*houdt het enkele bij een bakkie leut *quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 09:03 schreef SCH het volgende:
Ik heb net gezet, en er lopen hier wat groene gevalletjes over het aanrecht, zouden dat de croissantjes zijn???
Dan eet ik ze wel alleen op.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 09:04 schreef Bjoro het volgende:
[..]
*houdt het enkele bij een bakkie leut *
wel gezellig..misschien komt onze vriend BansheeBoy dan ook nog eens binnen lopen !!quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 09:06 schreef SCH het volgende:
Dan eet ik ze wel alleen op.
Heb je gehoord dat ze hier naast de kroeg een moskeetje willen bouwen?![]()
Moeten we maar wat extra bier bestellen, die moslims zuipen ons onder tafelquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 09:10 schreef Bjoro het volgende:
[..]
wel gezellig..misschien komt onze vriend BansheeBoy dan ook nog eens binnen lopen !!
als ze maar niet constant die tosti's ham/kaas blijven bestellenquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 09:14 schreef SCH het volgende:
Moeten we maar wat extra bier bestellen, die moslims zuipen ons onder tafel![]()
of hun lul op de bar leggenquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 09:17 schreef Bjoro het volgende:
[..]
als ze maar niet constant die tosti's ham/kaas blijven bestellen![]()
als ze dat doen, wordt ik gek....knip ik er gewoon een stukkie afquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 09:17 schreef SCH het volgende:
of hun lul op de bar leggen![]()
nog een stukkie???quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 09:19 schreef Bjoro het volgende:
[..]
als ze dat doen, wordt ik gek....knip ik er gewoon een stukkie af![]()
oh nee...verwar ze met flink geschapen negers...sorry !quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 09:23 schreef SCH het volgende:
nog een stukkie???
PREpedeuse?quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 08:17 schreef pfaf het volgende:
yowyowyooow nog 3/4 en ik zet een grote stap richting m'n prepedeuse.
is waarschijnlijk een toelatingstest voor je propedeusequote:Op vrijdag 13 augustus 2004 09:40 schreef Eilanden het volgende:
PREpedeuse?
Waarschijnlijk de fase ervoor, maar tijdens mijn tijd heette dat nog gewoon middelbare schoolquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 09:41 schreef Bjoro het volgende:
[..]
is waarschijnlijk een toelatingstest voor je propedeuse
vroegguh !!! toen we nog een mavo haddenquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 09:47 schreef Eilanden het volgende:
Waarschijnlijk de fase ervoor, maar tijdens mijn tijd heette dat nog gewoon middelbare school![]()
Toch moet ik gewoon weer poepen op zo'n dagquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 09:56 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Mogguh
Vandaag beginnen de HCE en de OS, life can be great at times
Kopje koffie en een krantje erbij, prima begin van de dag hoorquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 10:01 schreef SCH het volgende:
Toch moet ik gewoon weer poepen op zo'n dag![]()
jij hebt er ook gewoon schijt aan ook he ?quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 10:01 schreef SCH het volgende:
Toch moet ik gewoon weer poepen op zo'n dag![]()
Jij snapt hetquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 10:07 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
Kopje koffie en een krantje erbij, prima begin van de dag hoor
moet meteen denken aan een stukje van Hans Teeuwenquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 10:17 schreef SCH het volgende:
[..]
Jij snapt het
Krantje was niet gekomen, maar is net binnen![]()
Sorry, ik was de krant aan het lezen onder het genot van een kop koffiequote:Op vrijdag 13 augustus 2004 11:44 schreef Bjoro het volgende:
heee...is de stroom uitgevallen ofzo ???
Of is iedereen naar buiten gerent na dat er hier geSCHeten is ??
Ik heb er al weer een complete week op zitten.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 11:52 schreef pascalheister het volgende:
moest je al weer naar school pfaf
hou op ik wil het niet horen...heb nog 1 week vakantie in oktober en dan ben ik echt door mijn dagen heen !quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 12:03 schreef dantes_inferno86 het volgende:
Het schooljaar begint bij mij alweer over 3 weken. Nu nog gelukkig uitslapen.![]()
Ik moet ook weer wachten tot kerst.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 12:07 schreef Bjoro het volgende:
[..]
hou op ik wil het niet horen...heb nog 1 week vakantie in oktober en dan ben ik echt door mijn dagen heen !
in noord-holland hebben ze het na 12-en over een "middag"quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 13:12 schreef Da_Sandman het volgende:
Mogge
En als ik wakker wordt heb ik het over "mogge"quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 13:21 schreef Bjoro het volgende:
[..]
in noord-holland hebben ze het na 12-en over een "middag"
is die hools lst al bijgewerkt ??quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 14:07 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Middag.
Bluezz, het regende niet zo hard hoor. En niets mis met een ouderwets plu'tje.
Op m'n PC'tje ben ik er mee begonnen. Ik doe hem eerst ff offline.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 14:09 schreef Bjoro het volgende:
[..]
is die hools lst al bijgewerkt ??
quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 14:00 schreef rubbereend het volgende:
krijg steeds kriebels als de ondertitel van Sandman lees
Mietjequote:Op vrijdag 13 augustus 2004 14:36 schreef golfer het volgende:
Niet onverstandig van mij om mijn traditionele vrijdagmiddagrondje golfen vandaag niet in te plannen.
Wat een hoosbuisen af-en-toe hier in Utreg.
niet eens van die van mijquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 14:00 schreef rubbereend het volgende:
krijg steeds kriebels als de ondertitel van Sandman lees
in het hoofddorpse is het al de gehele middag droog !!quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 14:36 schreef golfer het volgende:
Niet onverstandig van mij om mijn traditionele vrijdagmiddagrondje golfen vandaag niet in te plannen.
Wat een hoosbuisen af-en-toe hier in Utreg.
Nou, ik ben ook slim geweest om maar niet naar een vriend te gaan, waarschijnlijk was ik verzopen teruggekomen.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 14:41 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Mietje![]()
Met de 5 of met de auto van golfer?quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 15:36 schreef Bluezz het volgende:
Bijijijijijijijijijijna naar huisje toe
Dusquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 15:39 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
waarschijnlijk was ik bezopen teruggekomen.
Ik haal haar keurig met de auto op, zometeen.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 15:40 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Met de 5 of met de auto van golfer?
Daar moet je SCH voor hebben, niet mij.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 15:52 schreef VoreG het volgende:
[..]
Kus![]()
Gadverdamme zo mijn quote te verneuken bah bah bahquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 15:53 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Daar moet je SCH voor hebben, niet mij.
Wat doe jij dan? Ik maak geen geheim van mijn aversie van alcohol.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 15:58 schreef VoreG het volgende:
[..]
Gadverdamme zo mijn quote te verneuken bah bah bah.
*zet speciaal voor LG CD op van Hennie Huisman op "later als je groot bent"quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 16:00 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Wat doe jij dan? Ik maak geen geheim van mijn aversie van alcohol.
Ik heb die aversie van jou nooit echt begrepen, wat is de reden ervoor dan?quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 16:00 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Wat is er mis mee, als je rustig aan doet merk je er niks vanquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 16:00 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Ik heb een foto van afgelopen zaterdag OMGquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 16:09 schreef VoreG het volgende:
[..]
Wat is er mis mee, als je rustig aan doet merk je er niks van. Dus niet als Vom of Sandman of Erik
.
willen we dat zienquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 16:10 schreef Vom het volgende:
[..]
Ik heb een foto van afgelopen zaterdag OMG![]()
Laat zienquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 16:10 schreef Vom het volgende:
[..]
Ik heb een foto van afgelopen zaterdag OMG![]()
Nou vooruit, ik sta rechtsquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 16:11 schreef VoreG het volgende:
[..]
Laat zien
Zo heel erg is die foto niet eensquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 16:15 schreef Vom het volgende:
[..]
Nou vooruit, ik sta rechts
[afbeelding]
ik dacht nu krijgen we wel een foto van een bezopen gozer die op de bar staat te paaldansenquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 16:15 schreef Vom het volgende:
[..]
Nou vooruit, ik sta rechts
[afbeelding]
Hehe ja he ik kies de minst erge eruit he.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 16:17 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ik dacht nu krijgen we wel een foto van een bezopen gozer die op de bar staat te paaldansen
Waarom geen rondje op de kosten van Finidi?quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 16:19 schreef methodmich het volgende:
Middag!
Rondje op kosten van de foto van Vom.
op welk gebied ? meer bier in de handquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 16:20 schreef Vom het volgende:
[..]
Hehe ja he ik kies de minst erge eruit he.
Maar normaal zie ik er een stuk beter uit, al zeg ik het zelf![]()
Me hoofd staat op deze foto redelijk gaar om het zo maar uit te drukken, en het biertje zit in m'n hand die niet op de foto staatquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 16:24 schreef pascalheister het volgende:
[..]
op welk gebied ? meer bier in de hand
Kan ook, als je dat liever hebt!quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 16:22 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Waarom geen rondje op de kosten van Finidi?
quote:• Jan Michels slachtoffer van Wiel Coervers schijntrap?
Leen Driesprong
WTF is een LIO?quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 16:19 schreef methodmich het volgende:
Middag!
Rondje op kosten van de foto van Vom.
Vanochtend vergaderd, heb mijn pleinwacht strategisch kunnen verruilen van maandagmorgen naar vrijdagmorgen.
Verder is er een LIO bij de kleuters die op Touriya Haoud lijkt.
Jij gaat met zin naar je werk volgende week?quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 16:19 schreef methodmich het volgende:
Verder is er een LIO bij de kleuters die op Touriya Haoud lijkt.
is het niet zo dat jij wat 'spul' voor dr hebt in je 'plakstift'quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 16:46 schreef methodmich het volgende:
Ach, ik weet waar ik lijm moet gaan lenen enzo.
mhoehaha... moeten ze weer huilen ! heerlijkquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 16:47 schreef dingendoener het volgende:
Whahahahahaha 4-2 voor irak vs portugal .... hoest mogelijk.
quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 16:46 schreef methodmich het volgende:
Nee, ik ben keurig monogaam.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 16:47 schreef Thetallguy het volgende:
[..]
is het niet zo dat jij wat 'spul' voor dr hebt in je 'plakstift'
Ben jij sinds kort lid van het Excelsior Forum?quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 16:50 schreef pfaf het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 16:46 schreef methodmich het volgende:
WoW!quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 16:56 schreef methodmich het volgende:
http://ilx.p3r.net/thread.php?msgid=4905291
Bizar!
Ik kende ze ook niet, tot de commotie er over in het jaren 60 topic.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 17:00 schreef methodmich het volgende:
Zo, The Zombies weer opgezet.
Het is ESTA voor mijn doelgroepquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 17:00 schreef methodmich het volgende:
Zo, The Zombies weer opgezet.
Heel netjes van Golfer, Bluezz. Hij scoort op de VIVA-attentheidstest.
Oh en de Vrouw Vandaag en de Vriendin dan zeker ook?quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 17:05 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Het is ESTA voor mijn doelgroep
Ja. Post er eigenlijk nooit wat. Tijdens het oude oranje forum nog wel trouwens.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 17:05 schreef methodmich het volgende:
Heel goed. Ben jij nou member op Excelsior? Die zijn top 5 postte vandaag?
Is het eten nou je werk of voor de bar zitten je werk?quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 17:09 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ja. Post er eigenlijk nooit wat. Tijdens het oude oranje forum nog wel trouwens.
Maar ik ga eten->werken->café
Is mijn planning voor vanavond in die volgorde.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 17:11 schreef VoreG het volgende:
[..]
Is het eten nou je werk of voor de bar zitten je werk?
werken is dnk ik indrinkenquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 17:11 schreef VoreG het volgende:
[..]
Is het eten nou je werk of voor de bar zitten je werk?
Gereageerd.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 16:56 schreef methodmich het volgende:
http://ilx.p3r.net/thread.php?msgid=4905291
Bizar!
sierd schattige naamquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 17:22 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Gereageerd.
Staat ook in m'n fotoboek hoor.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 17:28 schreef pascalheister het volgende:
[..]
sierd schattige naam
wil je niet beroemd wordenquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 17:39 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Staat ook in m'n fotoboek hoor.
Op Google kan je m'n hele naam zelfs vinden, maar die svp niet hier posten.
quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 17:47 schreef methodmich het volgende:
Zo, ik ga de boel opdoeken. Vanavond nog eens iets leuks doen met vriendin, aangezien het mijn laatste vakantievrijdag is. Haar collegejaar begint pas in september.
hij ging leuke dingen doenquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 17:57 schreef Vom het volgende:
[..]
![]()
MM je gaat 10 minuten te vroeg weg!
Nah.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 17:47 schreef pascalheister het volgende:
[..]
wil je niet beroemd worden
Zelfs dat rustig aan doen doe ik niet. Principes enzo.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 16:09 schreef VoreG het volgende:
[..]
Wat is er mis mee, als je rustig aan doet merk je er niks van. Dus niet als Vom of Sandman of Erik
.
Waarom die principes?quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 19:25 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Zelfs dat rustig aan doen doe ik niet. Principes enzo.
Die heb ik mezelf gesteld na een avondje waarop ik een aantal dronken klasgenoten tegen kwam op het schoolfeest. (Of half-dronken.) Vond ze niet bepaald grappig.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 19:27 schreef VoreG het volgende:
[..]
Waarom die principes?
Moet je een keer drinken dan wordt het grappigquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 19:55 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Die heb ik mezelf gesteld na een avondje waarop ik een aantal dronken klasgenoten tegen kwam op het schoolfeest. (Of half-dronken.) Vond ze niet bepaald grappig.
Als je moet drinken om grappig te zijn is er iets grondig mis.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 20:00 schreef VoreG het volgende:
[..]
Moet je een keer drinken dan wordt het grappig.
Hehhehequote:Op vrijdag 13 augustus 2004 20:20 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Als je moet drinken om grappig te zijn is er iets grondig mis.
Ik ben nu aan het kijken, Vitesse Roda is niet erg boeiend. Die opening is erg mooiquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 20:24 schreef tong80 het volgende:
Kijken er nog hools naar de OS opening. Zo niet wel doen want het is indrukwekkend.
Ik heb daarnet een klein stukje gezien, erg indrukwekkend.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 20:24 schreef tong80 het volgende:
Kijken er nog hools naar de OS opening. Zo niet wel doen want het is indrukwekkend.
Ontkennende glimlach?quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 20:23 schreef VoreG het volgende:
[..]
Hehhehe
Ik vond het grappig aangezien ik dat niet zeiquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 20:27 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Ontkennende glimlach?
Ik vond dat je zoiets wel impliceerde.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 20:28 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik vond het grappig aangezien ik dat niet zei. Maar als je dronken/aangeschoten bent krijg je je net iets andere humor dan normaal
.
ik kijk ookquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 20:24 schreef tong80 het volgende:
Toch goed van 'm.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 20:38 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ik kijk ook
een opening met een nederlandse tint
idd op vakantie gaan zal nooit de moeilijkste keuzen in je leven wordenquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 20:52 schreef VoreG het volgende:
Wat zijn er toch verrekte veel landen op de wereld.
Ik zal niet weten waar naar toequote:Op vrijdag 13 augustus 2004 20:56 schreef pascalheister het volgende:
[..]
idd op vakantie gaan zal nooit de moeilijkste keuzen in je leven worden
indiaquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 20:59 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik zal niet weten waar naar toe
Neuh, alleen weinig gesprekstof.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 22:40 schreef pascalheister het volgende:
rustig hier
iedereen de OP van de OS aan het kijken
Nee, werd een beetje saaiquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 22:40 schreef pascalheister het volgende:
rustig hier
iedereen de OP van de OS aan het kijken
de weeen ???quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 23:16 schreef SCH het volgende:
Het is begonnen
* SCH geeft bjoro een theedoek en een schortjequote:Op vrijdag 13 augustus 2004 23:22 schreef Bjoro het volgende:
[..]
de weeen ???
*pakt aan en legt het op de lege kruk naast hem !quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 23:23 schreef SCH het volgende:
SCH geeft bjoro een theedoek en een SCHortje
eindelijk wat anders dan die eeuwige herhalingen !!quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 23:25 schreef SCH het volgende:
JOngens - de komende twee weken is er gewoon altijd iets op tv - wat een heerlijkheid
Elk weekend de hele dag voetbal op C+quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 23:25 schreef SCH het volgende:
JOngens - de komende twee weken is er gewoon altijd iets op tv - wat een heerlijkheid
zag net ook de programmering voorbij komen !!quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 23:28 schreef VoreG het volgende:
[..]
Elk weekend de hele dag voetbal op C+
Geweldig, eerst engels voetbal, daarna nederlands, daarna Italiaans enz enz . Ook de Franse competitie ook nog!quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 23:29 schreef Bjoro het volgende:
[..]
zag net ook de programmering voorbij komen !!
En spaans italiaans engels en frans voetbalquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 23:31 schreef SCH het volgende:
Dat is die "grote 3-tv"
Dat heb ik nog nooit gezienquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 23:33 schreef okkidude het volgende:
Af en toe ook kajakken en dergelijke. Is ook niet alles.
Ajax - Feyenoord - Heerenveen?quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 23:31 schreef SCH het volgende:
Dat is die "grote 3-tv"
Is een sport die niet zo vaak op de NL tv komt, want daar doen 'we' niet aan mee. Toch worden daar legio medailles uitgedeeld.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 23:33 schreef VoreG het volgende:
[..]
Dat heb ik nog nooit gezien
Op Canal+quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 23:35 schreef okkidude het volgende:
[..]
Is een sport die niet zo vaak op de NL tv komt, want daar doen 'we' niet aan mee. Toch worden daar legio medailles uitgedeeld.
Ik verwees naar een post van SCH van een minuut of 5 daarvoorquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 23:36 schreef VoreG het volgende:
[..]
Op Canal+
Volgens mij juist voor de programma's na 12 uur hoorquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 23:37 schreef Bluezz het volgende:
Er is hier iemand in huis die erg graag canal+ wil hebben voor o.a. the major league.... kost net zoveel als een krant.. argument van likmekanaaltje
hij heeft toch al genoeg aan bluezz lijkt mequote:Op vrijdag 13 augustus 2004 23:41 schreef VoreG het volgende:
[..]
Volgens mij juist voor de programma's na 12 uur hoor.
canalplus.nlquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 23:59 schreef okkidude het volgende:
Ik overweeg het wel eens. Kost het eigenlijk per maand?
nee promo is feestquote:Op zaterdag 14 augustus 2004 00:10 schreef Ajaxno1 het volgende:
SCH we zijn het "eens" over Tiesto
quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 00:20 schreef pascalheister het volgende:
[..]
nee promo is feest
ik dacht net andersomquote:Op zaterdag 14 augustus 2004 00:28 schreef Ajaxno1 het volgende:
[..]
Promo oogt trouwens ook een stuk intiligenter dan Tiesto
Afgaande op de interviews die ik tot nu toe van beide gehoord heb is Promo toch een stuk slimmer/serieuser dan de "ghihihi ja ik sta op de os ghihihi en mijn eigen in concert ghihi' tiesto.quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 00:32 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ik dacht net andersom
toch niet weer met je dronkemanspraat he ???quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 00:39 schreef Vom het volgende:
Goedenavond, ben ik weer om jullie te vervelen.
Niet eens, ik heb zeer rustig aan gedaan vandaagquote:Op zaterdag 14 augustus 2004 00:45 schreef Bjoro het volgende:
[..]
toch niet weer met je dronkemanspraat he ???
tot morgen ofzo...quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 00:46 schreef VoreG het volgende:tot morgen.
.
Tot morgenquote:Op zaterdag 14 augustus 2004 00:46 schreef VoreG het volgende:tot morgen.
.
Hey man, hoe zwanger is ze?quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 12:07 schreef FrankyMcG het volgende:
Goeiemorgen!
quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 12:14 schreef SCH het volgende:
Hey man, hoe zwanger is ze?
PH je PSV vesplintert, wordt uit elkaar getrokken en vernietigd!quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 12:17 schreef pascalheister het volgende:
franky welkom back
zal hem speciaal voor jou wat langer makenquote:Op zaterdag 14 augustus 2004 12:42 schreef VoreG het volgende:
[..]
PH je PSV vesplintert, wordt uit elkaar getrokken en vernietigd!.
quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 13:12 schreef pfaf het volgende:
HHHHHHHHHHMmmmmmmmmmmmmmmm........
Alleen die druppeltjes, die langs de rand moeten druppelen ontbreken.
Was ik ook, alleen daarna weer in slaap gevallen.quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 13:31 schreef pfaf het volgende:
Tsssk Golfer... Mensen van jouw leeftijd zijn toch altijd om 8 uur al wakker.
Aj, das al weer een stadium verder.quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 13:34 schreef golfer het volgende:
[..]
Was ik ook, alleen daarna weer in slaap gevallen.![]()
quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 13:34 schreef golfer het volgende:
Was ik ook, alleen daarna weer in slaap gevallen.![]()
* emmer koud water gooitquote:Op zaterdag 14 augustus 2004 14:00 schreef zjroentje het volgende:
![]()
quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 14:00 schreef zjroentje het volgende:
![]()
Om 07.00 uur opstaan gaat nu al zijn tol eisen - ik had een afspraak met Tong om hem wakker te bellen - hij is 30 x over gegaan - maar geen Tong - die is verstandigquote:Op zaterdag 14 augustus 2004 14:00 schreef zjroentje het volgende:
![]()
Het student-zijn is zwaar.....quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 14:04 schreef zjroentje het volgende:
Ik ben terug van m'n werk en kan zo Dynamica van Systemen gaan doornemen.![]()
Dat verwacht je niet!quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 14:05 schreef SCH het volgende:
[..]
hij is 30 x over gegaan - maar geen Tong - die is verstandig![]()
Ik weet niet wat jij in je mond hebt zitten maar het klinkt nietquote:Op zaterdag 14 augustus 2004 14:12 schreef Bluezz het volgende:
Frongu!!!!!!!!!!!! WB![]()
En ik maar roepen dat Fatima de Meros de Molos de Papajos geen slipje aan hadquote:Op zaterdag 14 augustus 2004 14:41 schreef VoreG het volgende:
[..]
Dat verwacht je niet!
Ik zou spontaan wakker wordenquote:Op zaterdag 14 augustus 2004 14:42 schreef SCH het volgende:
[..]
En ik maar roepen dat Fatima de Meros de Molos de Papajos geen slipje aan had
quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 14:42 schreef SCH het volgende:
[..]
En ik maar roepen dat Fatima de Meros de Molos de Papajos geen slipje aan had
Ga is bij hem langs en kijk of hij 's ochtends een roze badjas en krulspelden heeft.quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 14:47 schreef SCH het volgende:
Zou Tong toch homo zijn dan? Of frigide?
Of hij heeft een nummermelder....quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 14:47 schreef SCH het volgende:
Zou Tong toch homo zijn dan? Of frigide?
Kom op zeg, hij is Maarten Stekelenburg nietquote:Op zaterdag 14 augustus 2004 14:48 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ga is bij hem langs en kijk of hij 's ochtends een roze badjas en krulspelden heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |