Bedoeld je dat je een gevoel van zelfvertrouwen kreeg? Als 13-jarige heb je nog niet echt een identiteit en als er iemand je een mooie indrukwekkende titel geeft (want een prins geeft aan dat je onderdanen hebt of zal hebben zodra je je vader opvolgt) dan kan ik me voorstellen dat dat iets met je doet. Zeker als je opnieuw je spirituele kant ontdekt kan je daar waarde aan hechten, ook omdat je kennelijk tegen die persoon opkijkt die paragnost is (wat impliceert dat deze meer ziet dan normale mensen). Misschien was hij gewoon een beetje aangeschoten en vond ie jou wel een aardig ventje. Of misschien vond hij je moeder wel interessant. Heeft je vader geen titel gekregen?quote:Het vreemde alleen met die man toen hij langs liep had ik een gevoel dat hij een deur in me geest opende
Daar ben ik het helemaal mee eens.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 09:18 schreef The_Shining het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik het niet zo tof als mensen aan mijn deurtjes komen zonder dat ik weet wat die doet, ik open de deuren liever zelf.
Onzin is wat deuren verder. Mischien dat je het verhaal van de TS wel bagger meent te vinden, dat mag. Maar met iets meer respect reageren mag ook wel.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 12:38 schreef MrG het volgende:
Misschien bedoelde ie dat essent nog monteurs zocht? :x
als het niet uitmaakt, waarom post je dan dit topic... Als je nieuwschierig bent moet je jezelfquote:Op donderdag 12 augustus 2004 13:23 schreef newsman het volgende:
Toen ik 13 was b-flip mij maakt alles verder niet uit.
haha, waarom hecht je dan zoveel waarde aan wat een zogezegde paragnost je in de kroeg vertelt op je 13e? Niet beledigend bedoelt hoor, maar je komt zo vrij tegenstrijdig over in jequote:Op donderdag 12 augustus 2004 13:29 schreef newsman het volgende:
Nou b-flip het is natuurlijk leuk om te weten dat zal ik niet ontkennen.Maar vertellen dat soort personen( paragnosten) wel de waarheid.
Is het niet leuk om je eigen waarheid te vormen? Het enige wat je hebt gekregen is een inhoudsloos labeltje...quote:Op donderdag 12 augustus 2004 13:29 schreef newsman het volgende:
Nou b-flip het is natuurlijk leuk om te weten dat zal ik niet ontkennen.Maar vertellen dat soort personen( paragnosten) wel de waarheid.
Hmmm, ik zie waar je heen wil iddquote:Op donderdag 12 augustus 2004 16:42 schreef B-FliP het volgende:
ehm...
Klein spelend jochie in het onweer
het visioen in de kerk
quote:Op donderdag 12 augustus 2004 16:45 schreef newsman het volgende:
Was een paragnost Nathalie anders had die geen jaguar.
en als je op prins van de duisternis zoekt dan kom je ook bij de lucifer uit... what's yer point?quote:Op donderdag 12 augustus 2004 16:53 schreef Morwen het volgende:
Ik zat zo eens te googlen op "Prins van het licht"- nieuwsgierig als ik ben- en ik kwam uit op Deze link.
De aartsengel Michaël dus en daar kan ik me nog enigzins in vinden als je daarin gelooft, maar die roze heks kan ik nog steeds niet helemaal plaatsen. Ik zal nog eens verder zoeken, ben nu toch wel super geïnteresseerd.
No point, just some infoquote:Op donderdag 12 augustus 2004 17:06 schreef B-FliP het volgende:
[..]
en als je op prins van de duisternis zoekt dan kom je ook bij de lucifer uit... what's yer point?
lol, ook goed... maar ik heb genoeg gelezen in deze post en andere van newsman om geen moeite meer te nemen om hier nog serieus op in te gaan...quote:Op donderdag 12 augustus 2004 17:19 schreef TheDeadGuy het volgende:
dat was dus de post die was weggeedit van mij vanmorgen
de prins van het licht is lucifer
lucifer is de aartsengel van het licht, lees je klassiekers er maar op na
lucinda is ook een veel voorkomende naam in de westerse wereld
letterlijk betekent lucifer drager van het licht
Lucifer is een van de meest positieve namen van de duivel
Beelzebub betekent bijvoorbeeld Heer van de vliegen, verwijzend naar de vliegen die op jouw vlees wachten.......memento mori![]()
Wat heeft het bezitten van een Jaguar met paragnost-zijn te maken?quote:Op donderdag 12 augustus 2004 16:45 schreef newsman het volgende:
Was een paragnost Nathalie anders had die geen jaguar.
Meningen die de jouwe niet zijn, uitingsvormen, symboliseringen en verbanden waar je niets mee kunt - zal best, komen voor.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 17:24 schreef B-FliP het volgende:
lol, ook goed... maar ik heb genoeg gelezen in deze post en andere van newsman om geen moeite meer te nemen om hier nog serieus op in te gaan...
Sorry, maar mijn reactie komt voort uit je eigen reacties op serieuze vragen... Ik probeerde er wel degelijk serieus op in te gaan... Als er dan geen antwoorden op vragen komen maar dingen zoals, het maakt me ook niet uit... of, hij was een paragnost, hij reed toch in een jaguar... en daarna zelfs uiting geven nu niet naar een paragnost te gaan omdat je twijfelt ofdat deze wel de waarheid spreken, moet ik toch concluderen dat je jezelf behoorlijk ongeloofwaardig en tegenstrijdig opstelt...quote:Op donderdag 12 augustus 2004 23:13 schreef newsman het volgende:
Hierbij wil ik ff wat vertellen al deze verhalen staan los van elkaar en zijn echt gebeurd in mijn leven.Na jaren vertel ik eindelijk is er wat over en komen er de meeste stomme reacties op ieder geval ik kijk liever naar de mensen die wel een seriueze reactie geven op mijn topics.
Ik sta juist open voor het onbekende, daarom post ik hier... Verder kan je mijn reactie op de laatste post van newsman ook als antwoord voor deze post beschouwen...quote:Op donderdag 12 augustus 2004 22:06 schreef iteejer het volgende:
[..]
Meningen die de jouwe niet zijn, uitingsvormen, symboliseringen en verbanden waar je niets mee kunt - zal best, komen voor.
En zijn juist daarom interessant. Want dat is iets nieuws, iets anders dan de manier waarop je zelf dacht.
Tenzij je zelf denkt dat je alles al weet, dat niets of niemand iets toe kan voegen.
Geen van bovenstaande situaties rechtvaardigt het laatdunkend afwijzen van andere meningen en zegswijzen. Als je dat al doet, dan graag elders...
In de wondere wereld van de Tarot zijn er geen prinsen te vinden, wel Koningen, Koninginnen, Ridders en Schildknapen in de "smaken": Staven, Bokalen, Zwaarden en Pentagrammenquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 11:20 schreef newsman het volgende:
Vind het prima B-flip wat je wilt, maar ik had het niet over jou.Trouwens mensen geloven zomaar paragnosten en geven hun geld eraan uit daarom kan hij in een jaguar rijden.
Trouwens ik weet niet of je de post wel begrepen hebt ik had dus de vraag wat betekend de prins van het licht en wat betekend dat, misschien dat hier iemand een antwoord op had, is dat een tarot kaart misschien ofzo????.
Mag ik vragen waarom je er huiverig voor ben? Een Tarotlegging is zeker geen waarheid, alleen een manier om wat verder te kijken als je neus lang isquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 11:48 schreef newsman het volgende:
Ik ken verder geen Tarot kaarten Morwen ooit wel is een getrokken bij een paragnost was een of andere kaart met een paard en een maan.Ben er een huiverig voor.
Met tarot kom je echt niet te weten op welke datum je dood gaat hoor, en die doodskaart heeft verder niets met de dood op zich te maken, dood staat namelijk symbool voor een ingrijpende verandering, en dat is dus waar die kaart meestal voor staat als ik me niet vergisquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 16:34 schreef newsman het volgende:
Graag Morwen wat betekend dat paard en die zon.Ben er een beetje huiverig voor dat ik die doodskaart trek.Bijvoorbeeld stel dat je weet op welke datum je dood gaat zou me toch niet zo lekker zitten.
Ik heb verder helemaal geen verstand van tarot, maar ik heb ooit zon verhaal over gehoord.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 16:38 schreef YoriZ het volgende:
[..]
Met tarot kom je echt niet te weten op welke datum je dood gaat hoor, en die doodskaart heeft verder niets met de dood op zich te maken, dood staat namelijk symbool voor een ingrijpende verandering, en dat is dus waar die kaart meestal voor staat als ik me niet vergis
Komt ie:quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 16:34 schreef newsman het volgende:
Graag Morwen wat betekend dat paard en die zon.Ben er een beetje huiverig voor dat ik die doodskaart trek.Bijvoorbeeld stel dat je weet op welke datum je dood gaat zou me toch niet zo lekker zitten.
Geen dank, newsman. En, over dat verlies van een waardevol voorwerp kan ik niks zeggen. Het lijkt mij dat je een kind geen voorwerp kunt noemen, dus puur vanuit mijn gevoel zou ik "Nee" zeggen.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 22:33 schreef newsman het volgende:
Morwen dat verlies van waardevol voorwerp kan dat ook een kind zijn, das namelijk mijn vrees voor de toekomst.
Helemaal correct! Lucifer was de prins van het licht. Hij was aartsengel die zich keerde tegen God en een derde van de engelen meenam en achter zich had staan. Hij was de "gevallen" engel. Hij werd verslagen en verbannen uit de hemel. Zo werd hij Satan.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 17:19 schreef TheDeadGuy het volgende:
dat was dus de strekking van de post die was weggeedit van mij vanmorgen de strekking van de is later toegevoegd
de prins van het licht is lucifer
lucifer is de aartsengel van het licht, lees je klassiekers er maar op na
lucinda is ook een veel voorkomende naam in de westerse wereld
letterlijk betekent lucifer drager van het licht
Lucifer is een van de meest positieve namen van de duivel
Beelzebub betekent bijvoorbeeld Heer van de vliegen, verwijzend naar de vliegen die op jouw vlees wachten.......memento mori![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |