abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_21222383
Toen ik 13 was kwam ik met mijn ouders voor het eerst in de kroeg bij een paar vrienden van ons( De kroegbaas).Het was een leuk en gezellig cafeetje, moeder een rode wijn, vader een biertje, ik een cola.Opeens van uit het niets kwam een paragnost die zijn geld er mee verdiende en zij tegen mijn ouders weet u wel dat hij de prins van het licht is.Mijn moeder zei oja hoor en wat ben ik dan zijn antwoord was erop"U bent de roze heks".Het vreemde alleen met die man toen hij langs liep had ik een gevoel dat hij een deur in me geest opende.Op een of andere manier krijg ik de laaste tijd steeds van die gedachtes terug.Het vreemd alleen is ik heb als een beest geleefd en veel van de 10 geboden gebroken.Dus ik vraag mezelf af ben ik de prins van het licht?.Ja ik hou van mensen zoek altijd( tegenwoordig dan) het goede, maar wat kan ik hier verder mee?.

Zijn er bij jullie ook goede mediums die voor mij dit probleem kunnen oplossen, Wat en wie is de prins van het licht en waar staat dat voor?.
pi_21223471
wat was je vader? de tovenaar van de blauwe vlam?
waarschijnlijk heb je hier niks aan, maar ik wil toch even zeggen dat al zijn er veel rare dingen in de wereld dat er ook situaties bestaan waarin je best even mag nadenken.
kom op zeg, 'roze heks', 'prins van het licht'. Het klinkt als een Suske en Wiske stripboek
pi_21223593
Misschien moet je het ergens anders zoeken dan bij het Christendom. Hoeft niet perse een geloof te zijn hoor. Jezus, Mohammed en Boeddha hadden toch ook geen leermeester?

Maar uhm... zoek het licht binnen in je. Meer kan ik je ook nie echt vertellen. ^_^;
That which you give thought to, is that which you invite into your reality. Give though only to what you are wanting to see and forget what you do not wish to see.
pi_21224457
Je kan lopen roepen hij is de prins van het licht, daarom wil ik wel wat onderbouwing.het klinkt als suske en wiske idd.

Maar ik vraag me toch af waarom.
pi_21227186
[off-topic]

[ Bericht 95% gewijzigd door BE op 12-08-2004 09:42:23 ]
pi_21227397
quote:
Het vreemde alleen met die man toen hij langs liep had ik een gevoel dat hij een deur in me geest opende
Bedoeld je dat je een gevoel van zelfvertrouwen kreeg? Als 13-jarige heb je nog niet echt een identiteit en als er iemand je een mooie indrukwekkende titel geeft (want een prins geeft aan dat je onderdanen hebt of zal hebben zodra je je vader opvolgt) dan kan ik me voorstellen dat dat iets met je doet. Zeker als je opnieuw je spirituele kant ontdekt kan je daar waarde aan hechten, ook omdat je kennelijk tegen die persoon opkijkt die paragnost is (wat impliceert dat deze meer ziet dan normale mensen). Misschien was hij gewoon een beetje aangeschoten en vond ie jou wel een aardig ventje. Of misschien vond hij je moeder wel interessant. Heeft je vader geen titel gekregen?

Persoonlijk vind ik het niet zo tof als mensen aan mijn deurtjes komen zonder dat ik weet wat die doet, ik open de deuren liever zelf.
pi_21227423
[ho maar weer, het is nog vroeg enzo]

[ Bericht 65% gewijzigd door BE op 12-08-2004 09:42:39 ]
pi_21231176
quote:
Op donderdag 12 augustus 2004 09:18 schreef The_Shining het volgende:

[..]

Persoonlijk vind ik het niet zo tof als mensen aan mijn deurtjes komen zonder dat ik weet wat die doet, ik open de deuren liever zelf.
Daar ben ik het helemaal mee eens.

Ik hou er niet zo van als mensen zich aan me opdringen in wat voor vorm dan ook en zou dat zelf ook nooit zo doen. Al zou ik een haarscherp beeld krijgen van de buurman die de 100.000 zou winnen, dan nog zou ik dat er nooit zomaar uitflappen. Al is het nog zo een positief bericht, je jaagt mensen over het algemeen de stuipen op het lijf. Enige introductie van jezelf en een uitleg bij je visie is een vereiste, vind ik . En als eerste de vraag of iemand die info wil hebben, natuurlijk.

"Prins van het licht"? Tsja, het zou zomaar kunnen, al zou ik niet weten wat er met het woordje Prins bedoelt wordt. Misschien ben je enigst kind en zag deze man dat jij zeer belangrijk bent voor je ouders en hing hij er daarom een "belangrijk" etiket aan? En, roze heks? Ik weet het niet, hoor, maar dat brengt toch een vreemd lachje om mijn mond.... Ik heb er nog nooit van gehoord in elk geval, al zegt dat niks over het bestaansrecht van roze heksen natuurlijk (zo die er zijn)
I used to work in a morgue........I am a people person
Only Human
pi_21231282
Misschien bedoelde ie dat essent nog monteurs zocht? :x
pi_21231365
quote:
Op donderdag 12 augustus 2004 12:38 schreef MrG het volgende:
Misschien bedoelde ie dat essent nog monteurs zocht? :x
Onzin is wat deuren verder. Mischien dat je het verhaal van de TS wel bagger meent te vinden, dat mag. Maar met iets meer respect reageren mag ook wel.
It is a sad day, it is a red day. It is going to be a black day. When the sun rises........
Some day you shall flee, Panted and weak - Master, Passion, Greed.
pi_21231863
the Shining mijn vader kreeg geen titel en idd vind ik het achteraf ook raar dat iemand je een beetje loopt te scannen zonder dat je hem echt kent.Tja Morwen ik weet verder ook niet daarom vroeg ik het maar ff aan jullie.
  donderdag 12 augustus 2004 @ 13:01:30 #12
73345 B-FliP
Like it ain't no thang..
pi_21231942
in een kroeg? Weet je zeker dat die gast niet te veel op had?

Als je hier al gevoelig voor bent, zou je dan niet eens met iemand gaan praten? Er zijn paragnosten
en spirituele mensen zat... Of ben je bang om te horen dat het ook anders kan uitpakken?
What you pay attention to, you become conscious of...
B-FliP Youtube Channel
Bionic - In on the Outside EP: 2-3-2012
pi_21232555
Toen ik 13 was b-flip mij maakt alles verder niet uit.
  donderdag 12 augustus 2004 @ 13:26:57 #14
73345 B-FliP
Like it ain't no thang..
pi_21232640
quote:
Op donderdag 12 augustus 2004 13:23 schreef newsman het volgende:
Toen ik 13 was b-flip mij maakt alles verder niet uit.
als het niet uitmaakt, waarom post je dan dit topic... Als je nieuwschierig bent moet je jezelf
informeren... Dan kan je in dit geval het beste naar een spiritueel persoon toestappen, wie weet kan die je verder helpen...
B-FliP Youtube Channel
pi_21232712
Nou b-flip het is natuurlijk leuk om te weten dat zal ik niet ontkennen.Maar vertellen dat soort personen( paragnosten) wel de waarheid.
  donderdag 12 augustus 2004 @ 13:46:34 #16
73345 B-FliP
Like it ain't no thang..
pi_21233114
quote:
Op donderdag 12 augustus 2004 13:29 schreef newsman het volgende:
Nou b-flip het is natuurlijk leuk om te weten dat zal ik niet ontkennen.Maar vertellen dat soort personen( paragnosten) wel de waarheid.
haha, waarom hecht je dan zoveel waarde aan wat een zogezegde paragnost je in de kroeg vertelt op je 13e? Niet beledigend bedoelt hoor, maar je komt zo vrij tegenstrijdig over in je
eigen woorden...
B-FliP Youtube Channel
pi_21233228
quote:
Op donderdag 12 augustus 2004 13:29 schreef newsman het volgende:
Is het niet leuk om je eigen waarheid te vormen? Het enige wat je hebt gekregen is een inhoudsloos labeltje...

Wat is je reactie als ik beweer dat ik paragnost ben en tegen jou zeg dat je de incarnatie bent van Napoleon? En je moeder was in een vorig leven Mata Hari.

Bekijk je eigen reactie op een afstand en zet dat naast je reactie op het labeltje "Prins van licht".
pi_21235153
Ik weet niet zo goed wat ik hiervan moet denken. Het is apart als zoiets tegen je gezegd wordt en dat het je bij blijft, maar ik zou me er niet teveel van aantrekken. Was die persoon überhaupt wel een paragnost of gewoon iemand die dacht geld te verdienen door jou 'Prins van het Licht' te noemen?
(Un)masking for the greater good.
  donderdag 12 augustus 2004 @ 16:42:38 #19
73345 B-FliP
Like it ain't no thang..
pi_21235923
quote:
Op donderdag 12 augustus 2004 16:42 schreef B-FliP het volgende:
ehm...

Klein spelend jochie in het onweer

het visioen in de kerk
Hmmm, ik zie waar je heen wil idd
pi_21235954
Was een paragnost Nathalie anders had die geen jaguar.
pi_21236165
Ik zat zo eens te googlen op "Prins van het licht"- nieuwsgierig als ik ben - en ik kwam uit op Deze link.

De aartsengel Michaël dus en daar kan ik me nog enigzins in vinden als je daarin gelooft, maar die roze heks kan ik nog steeds niet helemaal plaatsen. Ik zal nog eens verder zoeken, ben nu toch wel super geïnteresseerd .
Only Human
pi_21236369
quote:
Op donderdag 12 augustus 2004 16:45 schreef newsman het volgende:
  donderdag 12 augustus 2004 @ 17:06:48 #24
73345 B-FliP
Like it ain't no thang..
pi_21236460
quote:
Op donderdag 12 augustus 2004 16:53 schreef Morwen het volgende:
Ik zat zo eens te googlen op "Prins van het licht"- nieuwsgierig als ik ben - en ik kwam uit op Deze link.

De aartsengel Michaël dus en daar kan ik me nog enigzins in vinden als je daarin gelooft, maar die roze heks kan ik nog steeds niet helemaal plaatsen. Ik zal nog eens verder zoeken, ben nu toch wel super geïnteresseerd .
en als je op prins van de duisternis zoekt dan kom je ook bij de lucifer uit... what's yer point?
B-FliP Youtube Channel
pi_21236503
Ik vind het sowieso een eikel van een paragnost, als hij dat al was.

Elke goede paragnost zou nooit zomaar op een vreemde afstappen en diegene ineens ongevraagd overrompelen met info over die persoon en zéker geen knulletje van 13 jaar.

Wat moet een jongen van 13 met die info? Ja, je voelt je waarschijnlijk ineens heel bijzonder en speciaal, maar je kan er op die leeftijd helemaal niets mee en al helemaal niet op deze manier.
Gewoon wat vage termen mededelen en that's it. Heel raar en imo is deze man geen paragnost.

Een paragnost zou het je duidelijker proberen uit te leggen op een moment dat jij daarom vraagt en op een manier waarmee jij, als 13- jarige, er iets mee had gekund.
Oi!
Op maandag 5 april 2004 21:27 schreef Lorax het volgende:
Ik had die kop van SC wel willen zien toen MUUS 'm in z'n bek scheet
pi_21236638
quote:
Op donderdag 12 augustus 2004 17:06 schreef B-FliP het volgende:

[..]

en als je op prins van de duisternis zoekt dan kom je ook bij de lucifer uit... what's yer point?
No point, just some info

En ik vond het wel frappant in combinatie met de ervaring van newsman in de kerk met de mysterieuze man, dus.......nou ja, zoiets.

Is het trouwens Lucifer of DE Lucifer als je op "Prins van de Duisternis" zoekt Ik vind het beide wel kunnen eigenlijk .
Only Human
pi_21236757
dat was dus de strekking van de post die was weggeedit van mij vanmorgen de strekking van de is later toegevoegd

de prins van het licht is lucifer

lucifer is de aartsengel van het licht, lees je klassiekers er maar op na

lucinda is ook een veel voorkomende naam in de westerse wereld

letterlijk betekent lucifer drager van het licht

Lucifer is een van de meest positieve namen van de duivel

Beelzebub betekent bijvoorbeeld Heer van de vliegen, verwijzend naar de vliegen die op jouw vlees wachten.......memento mori

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 12-08-2004 17:30:25 ]
  donderdag 12 augustus 2004 @ 17:24:13 #28
73345 B-FliP
Like it ain't no thang..
pi_21236852
quote:
Op donderdag 12 augustus 2004 17:19 schreef TheDeadGuy het volgende:
dat was dus de post die was weggeedit van mij vanmorgen

Beelzebub betekent bijvoorbeeld Heer van de vliegen, verwijzend naar de vliegen die op jouw vlees wachten.......memento mori

lol, ook goed... maar ik heb genoeg gelezen in deze post en andere van newsman om geen moeite meer te nemen om hier nog serieus op in te gaan...
B-FliP Youtube Channel
pi_21236971
quote:
Op donderdag 12 augustus 2004 16:45 schreef newsman het volgende:
Wat heeft het bezitten van een Jaguar met paragnost-zijn te maken?
pi_21236987
ik moest het kwijt.....

trouwens, de eerste zin klopt niet en doet BE geen recht aan

het was de strekking van die post

alleen begon die iets cynischer, iets met....oh wauwie jij bent vast de messias
pi_21237551
Zo hadden wij eens met school een paragnost/medium in de klas, bij 't vak levensbeschouwing. Die overigens een hoop dingen goed "aanvoelde" bij mensen. Na afloop liep ik langs haar en ze noemde mij een "donderstraal". Daar kan ik ook wel allerlei dingen bij gaan bedenken... Dat vraag ik me soms nog wel eens af, of dat op iets doelde... in de zin van een "diepere betekenis" Maarja, wat maakt het uit.
:) :D
pi_21243852
quote:
Op donderdag 12 augustus 2004 17:24 schreef B-FliP het volgende:
lol, ook goed... maar ik heb genoeg gelezen in deze post en andere van newsman om geen moeite meer te nemen om hier nog serieus op in te gaan...
Meningen die de jouwe niet zijn, uitingsvormen, symboliseringen en verbanden waar je niets mee kunt - zal best, komen voor.
En zijn juist daarom interessant. Want dat is iets nieuws, iets anders dan de manier waarop je zelf dacht.
Tenzij je zelf denkt dat je alles al weet, dat niets of niemand iets toe kan voegen.

Geen van bovenstaande situaties rechtvaardigt het laatdunkend afwijzen van andere meningen en zegswijzen. Als je dat al doet, dan graag elders...
pi_21245931
Hierbij wil ik ff wat vertellen al deze verhalen staan los van elkaar en zijn echt gebeurd in mijn leven.Na jaren vertel ik eindelijk is er wat over en komen er de meeste stomme reacties op ieder geval ik kijk liever naar de mensen die wel een seriueze reactie geven op mijn topics.
  vrijdag 13 augustus 2004 @ 09:07:47 #34
73345 B-FliP
Like it ain't no thang..
pi_21251973
quote:
Op donderdag 12 augustus 2004 23:13 schreef newsman het volgende:
Hierbij wil ik ff wat vertellen al deze verhalen staan los van elkaar en zijn echt gebeurd in mijn leven.Na jaren vertel ik eindelijk is er wat over en komen er de meeste stomme reacties op ieder geval ik kijk liever naar de mensen die wel een seriueze reactie geven op mijn topics.
Sorry, maar mijn reactie komt voort uit je eigen reacties op serieuze vragen... Ik probeerde er wel degelijk serieus op in te gaan... Als er dan geen antwoorden op vragen komen maar dingen zoals, het maakt me ook niet uit... of, hij was een paragnost, hij reed toch in een jaguar... en daarna zelfs uiting geven nu niet naar een paragnost te gaan omdat je twijfelt ofdat deze wel de waarheid spreken, moet ik toch concluderen dat je jezelf behoorlijk ongeloofwaardig en tegenstrijdig opstelt...

Daarnaast heb je ook posts geschreven in dezelfde context van verschillende gebeurtenissen met ongeveer dezelfde lading waar je ook al niet op terug verwijst in je andere posts wat ik op zijn zachtst gezegd erg vreemd vind... Maar dat is idd mijn mening en als ik die niet mag uiten dan hou
ik mijn mond wel...
B-FliP Youtube Channel
  vrijdag 13 augustus 2004 @ 09:10:05 #35
73345 B-FliP
Like it ain't no thang..
pi_21251995
quote:
Op donderdag 12 augustus 2004 22:06 schreef iteejer het volgende:

[..]

Meningen die de jouwe niet zijn, uitingsvormen, symboliseringen en verbanden waar je niets mee kunt - zal best, komen voor.
En zijn juist daarom interessant. Want dat is iets nieuws, iets anders dan de manier waarop je zelf dacht.
Tenzij je zelf denkt dat je alles al weet, dat niets of niemand iets toe kan voegen.

Geen van bovenstaande situaties rechtvaardigt het laatdunkend afwijzen van andere meningen en zegswijzen. Als je dat al doet, dan graag elders...
Ik sta juist open voor het onbekende, daarom post ik hier... Verder kan je mijn reactie op de laatste post van newsman ook als antwoord voor deze post beschouwen...
B-FliP Youtube Channel
pi_21253921
Vind het prima B-flip wat je wilt, maar ik had het niet over jou.Trouwens mensen geloven zomaar paragnosten en geven hun geld eraan uit daarom kan hij in een jaguar rijden.

Trouwens ik weet niet of je de post wel begrepen hebt ik had dus de vraag wat betekend de prins van het licht en wat betekend dat, misschien dat hier iemand een antwoord op had, is dat een tarot kaart misschien ofzo????.
pi_21254343
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2004 11:20 schreef newsman het volgende:
Vind het prima B-flip wat je wilt, maar ik had het niet over jou.Trouwens mensen geloven zomaar paragnosten en geven hun geld eraan uit daarom kan hij in een jaguar rijden.

Trouwens ik weet niet of je de post wel begrepen hebt ik had dus de vraag wat betekend de prins van het licht en wat betekend dat, misschien dat hier iemand een antwoord op had, is dat een tarot kaart misschien ofzo????.
In de wondere wereld van de Tarot zijn er geen prinsen te vinden, wel Koningen, Koninginnen, Ridders en Schildknapen in de "smaken": Staven, Bokalen, Zwaarden en Pentagrammen .

Ik denk overigens niet dat je het in die richting moet zoeken, maar op het internet is veel info te vinden over Het geheim van de Tarotkaarten, mocht je daar interesse in hebben.
Only Human
pi_21254650
Ik ken verder geen Tarot kaarten Morwen ooit wel is een getrokken bij een paragnost was een of andere kaart met een paard en een maan.Ben er een huiverig voor.
pi_21257666
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2004 11:48 schreef newsman het volgende:
Ik ken verder geen Tarot kaarten Morwen ooit wel is een getrokken bij een paragnost was een of andere kaart met een paard en een maan.Ben er een huiverig voor.
Mag ik vragen waarom je er huiverig voor ben? Een Tarotlegging is zeker geen waarheid, alleen een manier om wat verder te kijken als je neus lang is . Gewoon een manier om je wat meer te verdiepen en zo misschien tot een antwoord te komen, die vaak vanuit jezelf naar boven komt maar dan met behulp van de kaarten.

Ik heb overigens eens voor je gekeken in mijn boekje over Tarot en daar staan 2 kaarten in die je kunt bedoelen. Op de kaart met het paard, staat geen maan maar een zon. En op de kaart met de maan staat geen paard maar 2 honden. Als je wilt kan ik je de betekenis geven en zo niet......ook goed
Only Human
pi_21261675
Graag Morwen wat betekend dat paard en die zon.Ben er een beetje huiverig voor dat ik die doodskaart trek.Bijvoorbeeld stel dat je weet op welke datum je dood gaat zou me toch niet zo lekker zitten.
pi_21261775
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2004 16:34 schreef newsman het volgende:
Graag Morwen wat betekend dat paard en die zon.Ben er een beetje huiverig voor dat ik die doodskaart trek.Bijvoorbeeld stel dat je weet op welke datum je dood gaat zou me toch niet zo lekker zitten.
Met tarot kom je echt niet te weten op welke datum je dood gaat hoor, en die doodskaart heeft verder niets met de dood op zich te maken, dood staat namelijk symbool voor een ingrijpende verandering, en dat is dus waar die kaart meestal voor staat als ik me niet vergis
:) :D
pi_21261894
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2004 16:38 schreef YoriZ het volgende:

[..]

Met tarot kom je echt niet te weten op welke datum je dood gaat hoor, en die doodskaart heeft verder niets met de dood op zich te maken, dood staat namelijk symbool voor een ingrijpende verandering, en dat is dus waar die kaart meestal voor staat als ik me niet vergis
Ik heb verder helemaal geen verstand van tarot, maar ik heb ooit zon verhaal over gehoord.
pi_21266927
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2004 16:34 schreef newsman het volgende:
Komt ie:

Sleutelkaart 19 "De zon":

Talenten en aards geluk. Goed huwelijk en uitstekende vriendschappen. Kan veel bereiken in kunst, wetenschap of landbouw. Studies worden voltooid, bevrijding; genoegens in het simpele leven.(als de kaart "gewoon" ligt)

Toekomstplannen worden verduisterd:verhouding kan worden verbroken. Verlies van een waardevol voorwerp tenzij waakzaamheid wordt betracht. Ongeldige contracten. (als de kaart ondersteboven ligt)

Dit zijn heel sec de eigenschappen van de Zon-kaart. Natuurlijk moet je deze kaart eigenlijk in de contekst van een complete legging verklaren. Op zich heeft ie ook wel waarde, maar veel minder als in combinatie met andere kaarten. Het lijkt mij zowiezo niet zo slim om een beslissing te nemen op basis van 1 enkele kaart.

En, Yoriz had de betekenis van kaart nummer 13: "de Dood" al uitgelegd
Only Human
pi_21271516
Nou aardsgeluk heb ik niet, 15 jaar singel, geen vriendschappen, ik schilder wel, heb wetenschap en lanbouw gedaan.
Toekomstplannen worden verduisterd:verhouding kan worden verbroken. Verlies van een waardevol voorwerp tenzij waakzaamheid wordt betracht. Ongeldige contracten. (als de kaart ondersteboven ligt)

Hoe die kaart lag weet ik niet Morwen maar de kaart zegt veel over mijn ideen.

Morwen bedankt voor de uitleg.

Morwen dat verlies van waardevol voorwerp kan dat ook een kind zijn, das namelijk mijn vrees voor de toekomst.

[ Bericht 12% gewijzigd door newsman op 13-08-2004 22:40:18 ]
pi_21272774
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2004 22:33 schreef newsman het volgende:
Morwen dat verlies van waardevol voorwerp kan dat ook een kind zijn, das namelijk mijn vrees voor de toekomst.
Geen dank, newsman. En, over dat verlies van een waardevol voorwerp kan ik niks zeggen. Het lijkt mij dat je een kind geen voorwerp kunt noemen, dus puur vanuit mijn gevoel zou ik "Nee" zeggen.

Ik vind het trouwens heel erg dat je uberhaupt met die vrees zit, ik hoef verder niet te weten waarom je dat hebt, maar hopelijk pakt het allemaal goed voor je uit.

In mijn profiel staat mijn mailadres, misschien kan ik eens een legging voor je doen als je dat wilt

[ Bericht 8% gewijzigd door Morwen op 13-08-2004 23:47:28 (toevoeging) ]
Only Human
pi_21273314
Morwen heb je gemailt als dit leest.

Morwen ik had wat problemen met de mail, maar het is op deze wijze opgelost hoop ik

groet Newsman.

[ Bericht 70% gewijzigd door newsman op 14-08-2004 02:25:07 ]
pi_21345341
quote:
Op donderdag 12 augustus 2004 17:19 schreef TheDeadGuy het volgende:
dat was dus de strekking van de post die was weggeedit van mij vanmorgen de strekking van de is later toegevoegd

Helemaal correct! Lucifer was de prins van het licht. Hij was aartsengel die zich keerde tegen God en een derde van de engelen meenam en achter zich had staan. Hij was de "gevallen" engel. Hij werd verslagen en verbannen uit de hemel. Zo werd hij Satan.
pi_21442389
jah, en de strijd gimg om het feit dat de mens door de schepper in twee versies was uitgevoerd (man en vrouw), de engelen waren hier verbitterd over.......

dus die titel heeft niets met de verlosser te maken maar veel met strijd en het kwaad

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')