quote:
Op vrijdag 6 augustus 2004 02:17 schreef newsman het volgende:
eliminator20 je hebt geluk gehad net als ik toen ik 5 werd wilden mijn ouders met mij naar de rondvaart boot.Bleek het zo te zijn dat er een vent achter het stuur zat die niet leek te beschikken over een rijbewijs.Ik zat voor aan op het zitje, ben ik terecht gekomen onder een auto, me pa werd toen zo maf dat hij de auto heeft opgetild aan de voorkant.Maar ja de autoos in mijn tijd waren ook echt heel anders.Bedankt voor je reactie eliminator20.
Fijn dat je zulk begrip toont
![]()
heb er echt een tijdje mee gezeten. Net zoals wat er met jouw is overkomen zijn er bepaalde dingen die je niet kan omschrijven.
Heb nog meer dingen meegemaakt:
11 jaar geleden (toen mijn zusje 3 was en ik 11) heb ik mijn zusje in een vlaag van verbijstering gered van wisse dood. We stonden in de gang boven en mijn zusje stapt net uit de douche en ik liep toevallig voorbij. Omdat de put verstopt was was een deel van de gang (we hadden zijl) nat was was mijn zusje uitgegleden naast de trap. Ze viel dus naar beneden en in een een vlaag pakte ik haar enkels vast met 1 hand anders was ze met haar hoofd 4 meter naar beneden op een stenen vloer gevallen. Mijn moeder die ook in de badkamer stond heeft alles zien gebeuren, ze zei tegen mij dat ze nog nooit iemand zo snel heeft zien reageren en we stonden echt de hele avond te janken om wat er wel niet hadden kunnen gebeuren als ik haar niet had vastgegrepen.