abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_21089372
Toen ik een jaar of 4 was woonde ik in Zaandam het was 1974.Die avond regende het heel hard en ik mocht savonds buiten spelen van mijn ouders, lekker ravotten in de plassen met me regenpakkie aan en me driewieler.Ik weet nog dat ik het heel erg naar mijn zin had lekker dansen in het water voor het huis, maar plotseling begon het te onweren.Ik zag een hele donkere wolk aankomen en hoorde ineens een hele donkere en strenge stem die zei "Je moet naar binnen gaan",dus wat deed ik, ik nam het advies aan.Ik weet nog dat ik aanbelde en me moeder me oppakte bij de deur en plotseling de bliksem insloeg op de plaats waar ik gespeeld had.Ik wil dus aan jullie vragen hebben jullie ook ervaring met dit soort dingen(of meegemaakt).Hoe kan ik die stem thuis brengen??.
pi_21089661
wazig verhaal, heb ik nou nooit...
Misschien je vader die boven de ramen aan het dicht doen was en naar buiten riep?
pi_21089672
Of iemand die z'n hond uitliet? gewoon toeval denk ik
pi_21089711
nee hoor wtf-010 er was helemaal niemand zelfs mijn pa niet.
pi_21089884
Dat je dat nog weet, newsman! Dan heeft het op zeker een diepe indruk achtergelaten.

Maar, wat denk je er zelf van? Had je hetzelfde gevoel als in die kerk (jouw andere topic en ja, ik stalk jou )?

Ik heb zelf ook weleens een voorgevoel (heel onbewust), maar hoor daar nooit zo duidelijk een stem bij. Soms wel eens in het moment tussen waken en slapen, maar nooit op klaarlichte dag .
I used to work in a morgue........I am a people person
Only Human
pi_21090275
Leuke reactie Morwen, mag je graag heb veel gezien in het leven, ik blijf om de tijd posten.Ze zeggen altijd geef nooit je geheim weg.
pi_21090365
Heb ik ook eens gehad. 3 jaar geleden wilde ik met de scooter weg. Ik reed uit mijn schuur en ga meestal met flinke snelheid de hoek om. Die dag hield iets (een hand?) mij tegen zodat ik eerst rustig om de hoek ging kijken. Reed er een mongool met zijn auto met 120 door mijn straat heen (waar je maar met 30 mag) Als ik de hoek om zou zijn gegaan zoals ik altijd deed, werd ik hoogst waarschijnlijk onderschept en had het misschien niet na kunnen vertellen.....
pi_21090424
Toeval denk ik dan altijd aan. Bij onweer denk je automatisch dat je naar binnen moet gaan. 1 op de 1000000 keer gebeurd er wat en dat onthoudt men dan, terwijl die stem er de andere 999999 keer naast zat.

Het leven kan zo simpel zijn.
pi_21090468
eliminator20 je hebt geluk gehad net als ik toen ik 5 werd wilden mijn ouders met mij naar de rondvaart boot.Bleek het zo te zijn dat er een vent achter het stuur zat die niet leek te beschikken over een rijbewijs.Ik zat voor aan op het zitje, ben ik terecht gekomen onder een auto, me pa werd toen zo maf dat hij de auto heeft opgetild aan de voorkant.Maar ja de autoos in mijn tijd waren ook echt heel anders.Bedankt voor je reactie eliminator20.
pi_21090502
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2004 02:12 schreef Steijn het volgende:
Toeval denk ik dan altijd aan. Bij onweer denk je automatisch dat je naar binnen moet gaan. 1 op de 1000000 keer gebeurd er wat en dat onthoudt men dan, terwijl die stem er de andere 999999 keer naast zat.

Het leven kan zo simpel zijn.
uhhhhhhhh hoe lang is een centimeter.
pi_21090530
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2004 02:21 schreef newsman het volgende:

[..]

uhhhhhhhh hoe lang is een centimeter.
1/100ste deel van de standaardmeter die is vastgesteld op de afstand die het licht in 1/299.792.458ste seconde in vacuum aflegd.
pi_21090605
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2004 02:25 schreef Steijn het volgende:

[..]

1/100ste deel van de standaardmeter die is vastgesteld op de afstand die het licht in 1/299.792.458ste seconde in vacuum aflegd.
nu weet je eigenlijk zelf wel dat je niet thuis bent in dit topic
pi_21090636
Ik heb wel vaker zo´n gevoel maar ik denk dan altijd dat het mijn eigen verstand is........ een oom van mij heeft ooit een wals van 1000 kg opgetild/verschoven omdat mn opa er met zn been onderstond, zelfs de sterkste man van de wereld lukt dat niet
some people call me crazy..... i'm just acting crazy
pi_21090738
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2004 02:37 schreef newsman het volgende:
nu weet je eigenlijk zelf wel dat je niet thuis bent in dit topic
Jammer dat je geen argumentatie geeft die in gaat op mijn stukje.
pi_21090866
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2004 02:17 schreef newsman het volgende:
eliminator20 je hebt geluk gehad net als ik toen ik 5 werd wilden mijn ouders met mij naar de rondvaart boot.Bleek het zo te zijn dat er een vent achter het stuur zat die niet leek te beschikken over een rijbewijs.Ik zat voor aan op het zitje, ben ik terecht gekomen onder een auto, me pa werd toen zo maf dat hij de auto heeft opgetild aan de voorkant.Maar ja de autoos in mijn tijd waren ook echt heel anders.Bedankt voor je reactie eliminator20.
Fijn dat je zulk begrip toont heb er echt een tijdje mee gezeten. Net zoals wat er met jouw is overkomen zijn er bepaalde dingen die je niet kan omschrijven.

Heb nog meer dingen meegemaakt:

11 jaar geleden (toen mijn zusje 3 was en ik 11) heb ik mijn zusje in een vlaag van verbijstering gered van wisse dood. We stonden in de gang boven en mijn zusje stapt net uit de douche en ik liep toevallig voorbij. Omdat de put verstopt was was een deel van de gang (we hadden zijl) nat was was mijn zusje uitgegleden naast de trap. Ze viel dus naar beneden en in een een vlaag pakte ik haar enkels vast met 1 hand anders was ze met haar hoofd 4 meter naar beneden op een stenen vloer gevallen. Mijn moeder die ook in de badkamer stond heeft alles zien gebeuren, ze zei tegen mij dat ze nog nooit iemand zo snel heeft zien reageren en we stonden echt de hele avond te janken om wat er wel niet hadden kunnen gebeuren als ik haar niet had vastgegrepen.
pi_21091480
mm geloof je in een god?? Ik niet maar als het mij zou gebeuren zou ik er serieus over denken.
pi_21091485
T.S,je moet weten dat sommige alles beredeneren,hun kennis uit boekjes halen wat anderen geschreven hebben,en emotineel nog niet zo goed ontwikkeld zijn,dat wat jij al op jonge leeftijd had met het feit dat je "die stem" hoorde.
want er is meer in het leven dan met treintjes spelen en op bevroren sloten schaatsen........
Refuse/Resist/Innerself
pi_21091511
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2004 05:30 schreef Im het volgende:
mm geloof je in een god?? Ik niet maar als het mij zou gebeuren zou ik er serieus over denken.
Ik geloof niet in god, maar heb wel vreemde dingen meegemaakt...
pi_21092893
Het zou kunnen dat iemand die ''om je heen was'' het zag aankomen en je heeft gewaarschuwd.
Rauchen kann die Spermatozoen schadigen und schrankt die fruchtbarkeit ein!
pi_21100107
Bagger verwijderd, hou het schoon verder...
pi_21102134
Nee hoor noortje er was niemand bij.
pi_21106998
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2004 17:44 schreef newsman het volgende:
Nee hoor noortje er was niemand bij.
Ik heb het wel over geesten en dergelijke he, dat we elkaar niet verkeerd begrijpen
Rauchen kann die Spermatozoen schadigen und schrankt die fruchtbarkeit ein!
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 6 augustus 2004 @ 22:01:36 #23
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_21107126
Tja, duidelijk het was God. Miljoenen Afrikanen laat Hij creperen, Duizenden mensen vinden per dag op een schlemielige manier de dood, maar gelukkig vond Hij een gaatje jou te waarschuwen. Laat de Afrikanen maar verekken dacht God. Tijd om newsman te redden!

Het is dat of je bent zo schizofreen als de tering natuurlijk.
pi_21107747
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2004 02:25 schreef Steijn het volgende:

[..]

fokschaap
pi_21107884
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2004 05:35 schreef woediewokkie het volgende:
T.S,je moet weten dat sommige alles beredeneren,hun kennis uit boekjes halen wat anderen geschreven hebben,
gelukkig zijn er ook nog mensen zoals jij en TS die alles direkt begrijpen
quote:
en emotineel nog niet zo goed ontwikkeld zijn,dat wat jij al op jonge leeftijd had met het feit dat je "die stem" hoorde.
inderdaad. heel goed ontwikkeld. als het dergelijk weer wordt gaan ook onderontwikkelde mensen wel eens naar binnen
quote:
want er is meer in het leven dan met treintjes spelen en op bevroren sloten schaatsen........
topics openen op een internet forum ?
fokschaap
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')