uhhhhhhhh hoe lang is een centimeter.quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 02:12 schreef Steijn het volgende:
Toeval denk ik dan altijd aan. Bij onweer denk je automatisch dat je naar binnen moet gaan. 1 op de 1000000 keer gebeurd er wat en dat onthoudt men dan, terwijl die stem er de andere 999999 keer naast zat.
Het leven kan zo simpel zijn.
1/100ste deel van de standaardmeter die is vastgesteld op de afstand die het licht in 1/299.792.458ste seconde in vacuum aflegd.quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 02:21 schreef newsman het volgende:
[..]
uhhhhhhhh hoe lang is een centimeter.![]()
nu weet je eigenlijk zelf wel dat je niet thuis bent in dit topicquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 02:25 schreef Steijn het volgende:
[..]
1/100ste deel van de standaardmeter die is vastgesteld op de afstand die het licht in 1/299.792.458ste seconde in vacuum aflegd.
Jammer dat je geen argumentatie geeft die in gaat op mijn stukje.quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 02:37 schreef newsman het volgende:
nu weet je eigenlijk zelf wel dat je niet thuis bent in dit topic![]()
Fijn dat je zulk begrip toontquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 02:17 schreef newsman het volgende:
eliminator20 je hebt geluk gehad net als ik toen ik 5 werd wilden mijn ouders met mij naar de rondvaart boot.Bleek het zo te zijn dat er een vent achter het stuur zat die niet leek te beschikken over een rijbewijs.Ik zat voor aan op het zitje, ben ik terecht gekomen onder een auto, me pa werd toen zo maf dat hij de auto heeft opgetild aan de voorkant.Maar ja de autoos in mijn tijd waren ook echt heel anders.Bedankt voor je reactie eliminator20.
Ik geloof niet in god, maar heb wel vreemde dingen meegemaakt...quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 05:30 schreef Im het volgende:
mm geloof je in een god?? Ik niet maar als het mij zou gebeuren zou ik er serieus over denken.
Ik heb het wel over geesten en dergelijke he, dat we elkaar niet verkeerd begrijpenquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 17:44 schreef newsman het volgende:
Nee hoor noortje er was niemand bij.
quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 02:25 schreef Steijn het volgende:
[..]
1/100ste deel van de standaardmeter die is vastgesteld op de afstand die het licht in 1/299.792.458ste seconde in vacuum aflegd.
gelukkig zijn er ook nog mensen zoals jij en TS die alles direkt begrijpenquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 05:35 schreef woediewokkie het volgende:
T.S,je moet weten dat sommige alles beredeneren,hun kennis uit boekjes halen wat anderen geschreven hebben,
inderdaad. heel goed ontwikkeld. als het dergelijk weer wordt gaan ook onderontwikkelde mensen wel eens naar binnenquote:en emotineel nog niet zo goed ontwikkeld zijn,dat wat jij al op jonge leeftijd had met het feit dat je "die stem" hoorde.
topics openen op een internet forum ?quote:want er is meer in het leven dan met treintjes spelen en op bevroren sloten schaatsen........
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |