Aha tjah ik zelf sta voor hip hop opzich ook wel open, maar ik d8 de hip hop niet zo blij was met hardcore(Enimem (of hoe je het ook schrijft) had toch iets van "Nobody listen to techno" zitten, al vind ik M&M niet echt hip hop.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 23:31 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
In Nederland is de scene te versplinterd, daar heb je een grote groep urban () aanhangers en die moeten er weinig van hebben, terwijl mensen als C-mon en Kypsky techno invloeden gebruiken in hun muziek.
In de VS zijn er over en weer vrij veel invloeden, met als mooiste voorbeelden DJ Shadow en sinds kort Sharkey, die zowel techno en hiphop gebruiken in hun producties.
Zo hoorde ik laatst ergens een hardcorenummer met de tekst 'We're gonna rock this motherfucker like three the hard way', terwijl dat uit een skit komt van een LL Cool J nummer.
Genoeg "wij" zijn ook al zo'n 15 jaar bezig met het maken van die nep elektronische muziek :pquote:Op woensdag 11 augustus 2004 23:40 schreef Bjoro het volgende:
heb je geen dance classics ??
Veel Bier???quote:Op woensdag 11 augustus 2004 23:40 schreef Bluezz het volgende:
Schopje MUZ
BIERRRRRRRRR!
'en ZA'
*Snoept nog 1 biertje meequote:Op woensdag 11 augustus 2004 23:44 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Hoorde ik bier?
Lekker
als dat een argument is dan vallen er veel titels af omdat ze niet vbl gerelateerd zijnquote:Op woensdag 11 augustus 2004 23:51 schreef golfer het volgende:
Wat een k*ttitel, we zitten in VBL hoor en niet in MUZ.
Restecp!quote:Op woensdag 11 augustus 2004 23:43 schreef Thetallguy het volgende:
DJ Shadow is goeie shit
Heb nu mn hippe shadow-tshirt aan![]()
doe er is wat aan golferquote:Op woensdag 11 augustus 2004 23:51 schreef golfer het volgende:
Wat een k*ttitel, we zitten in VBL hoor en niet in MUZ.
Kom dan eens met een goed voorstel?quote:Op woensdag 11 augustus 2004 23:56 schreef pascalheister het volgende:
doe er is wat aan golfer![]()
nu alquote:Op woensdag 11 augustus 2004 23:59 schreef rubbereend het volgende:weltrusten hools
Bluezz is zeker net weg ??quote:Op donderdag 12 augustus 2004 00:01 schreef golfer het volgende:
Kom dan eens met een goed voorspel !
Vallende Sterren in Hoolsquote:Op donderdag 12 augustus 2004 00:01 schreef golfer het volgende:
[..]
Kom dan eens met een goed voorstel?
kun je beter mee wachten tot ErikT terug is !!quote:Op donderdag 12 augustus 2004 00:03 schreef pascalheister het volgende:
[..]
Vallende Sterren in Hools
Alles van vat, maar eerst melden bij Golfer, voor de ontgroening !!quote:Op donderdag 12 augustus 2004 00:29 schreef dantes_inferno86 het volgende:
Schenken ze hier ook Hertog Jan?
Mooi zo.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 00:32 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Alles van vat
Je zag muziek op de deur staan en dacht....he, hier wandel ik ff binnen ??quote:Op donderdag 12 augustus 2004 00:34 schreef dantes_inferno86 het volgende:
[..]
Mooi zo.![]()
sterkte DG !quote:Op donderdag 12 augustus 2004 00:36 schreef DutchGooner het volgende:
Staat er nog iets sterks in de koeling?
Effe wat moed indrinken voor de crematie morgen
Ach ja,het wentquote:Op donderdag 12 augustus 2004 00:37 schreef Bjoro het volgende:
[..]
sterkte DG !
*Whiskey geeft !
Voetbal en Muziek, een betere combinatie is er niet(behalve bier dan).quote:Op donderdag 12 augustus 2004 00:37 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Je zag muziek op de deur staan en dacht....he, hier wandel ik ff binnen ??
heb je SCH al ontmoet?quote:Op donderdag 12 augustus 2004 00:34 schreef dantes_inferno86 het volgende:
[..]
Mooi zo.![]()
sterkte morgen DG !!quote:Op donderdag 12 augustus 2004 00:38 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ach ja,het went
2e begrafenis/crematie binnen 4,5 maand,eerst mijn oma en nu mijn opa
Gelukkig niet.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 00:39 schreef just me het volgende:
[..]
heb je SCH al ontmoet?
Het went nooit, joh.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 00:38 schreef DutchGooner het volgende:
Ach ja,het went
2e begrafenis/crematie binnen 4,5 maand,eerst mijn oma en nu mijn opa
jammerquote:Op donderdag 12 augustus 2004 00:40 schreef golfer het volgende:
Topictitel aangepast.
je weet niet wat je mistquote:Op donderdag 12 augustus 2004 00:40 schreef dantes_inferno86 het volgende:
[..]
Gelukkig niet.![]()
Je zult wel moeten, want ik ben er amper morgen.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 00:41 schreef just me het volgende:
je weet niet wat je mist
welterusten Hools.. morgen ben ik weer wat meer aanwezig!!
Dat is ook de bedoeling.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 00:41 schreef just me het volgende:
[..]
je weet niet wat je mist
Muziekslowchattopic is een paar deuren verder.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 00:41 schreef Bjoro het volgende:
jammer!!! laat lekker staan joh !!!
was toch niets mis mee
Te laat, maar als het over het tasje van de moeder gaat, weet ik waar je het over hebt en heb ik die uitzending al gezien.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 00:46 schreef tong80 het volgende:
Golfert kijk eens naar Nederland-2 nu. Is echt iets voor jou.
Geen dank.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 00:59 schreef golfer het volgende:
[..]
Te laat, maar als het over het tasje van de moeder gaat, weet ik waar je het over hebt en heb ik die uitzending al gezien.
Me tooquote:Op donderdag 12 augustus 2004 07:09 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Mogge.
Eindelijk goed geslapen.
je maakt me alweer jaloersquote:Op donderdag 12 augustus 2004 08:10 schreef SCH het volgende:
Ik ga voor John
Sorryquote:Op donderdag 12 augustus 2004 08:10 schreef just me het volgende:
[..]
je maakt me alweer jaloers![]()
vandaag weer head-set-slet ???quote:Op donderdag 12 augustus 2004 08:45 schreef Bluezz het volgende:
hoi
Ja, maar dan wel met een mannelijke collega van 17quote:Op donderdag 12 augustus 2004 08:49 schreef Bjoro het volgende:
vandaag weer head-set-slet ???
vast zo'n doorsnee fok-type....met puisten, een bril en een veel te grote mond ???quote:Op donderdag 12 augustus 2004 08:54 schreef Bluezz het volgende:
Ja, maar dan wel met een mannelijke collega van 17
Hoelaat ben jij begonnen dan???????quote:Op donderdag 12 augustus 2004 09:00 schreef VoreG het volgende:
Nog 4 uur en ik ben klaar.
Best vlot, leuke babbel, alleen moet ie nog leren telefonerenquote:Op donderdag 12 augustus 2004 09:06 schreef Bjoro het volgende:
vast zo'n doorsnee fok-type....met puisten, een bril en een veel te grote mond ???
Ik ben 8 uur begonnen, ben de hele database van de ambulance zorg Rijnmond van papier naar digitaal aan het overzetten. Het is nu bijna klaar nog een paar kleine aanpassingen.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 09:06 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Hoelaat ben jij begonnen dan???????
En wat doe je dan????
Ik ben een buitenbeentjequote:Op donderdag 12 augustus 2004 09:06 schreef Bjoro het volgende:
[..]
vast zo'n doorsnee fok-type....met puisten, een bril en een veel te grote mond ???
Kan je dat in het ziekenhuis archief ook niet ff komen doen???quote:Op donderdag 12 augustus 2004 09:09 schreef VoreG het volgende:
Ik ben 8 uur begonnen, ben de hele database van de ambulance zorg Rijnmond van papier naar digitaal aan het overzetten. Het is nu bijna klaar nog een paar kleine aanpassingen.
Als ik evenveel betaalt krijg als hier ja hoorquote:Op donderdag 12 augustus 2004 09:18 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Kan je dat in het ziekenhuis archief ook niet ff komen doen???
Je bent een hele administratie aan het overtypen?quote:Op donderdag 12 augustus 2004 09:09 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik ben 8 uur begonnen, ben de hele database van de ambulance zorg Rijnmond van papier naar digitaal aan het overzetten. Het is nu bijna klaar nog een paar kleine aanpassingen.
Daar komt het op neer jaquote:Op donderdag 12 augustus 2004 09:22 schreef Againzender het volgende:
[..]
Je bent een hele administratie aan het overtypen?
Het was Just his PlaSCHootje maarquote:Op donderdag 12 augustus 2004 09:27 schreef just me het volgende:
SCHandalig op de vroege morgen
Tja, iemand moet het doen.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 09:23 schreef VoreG het volgende:
[..]
Daar komt het op neer ja
jawel kan er alleen zelf niet meer op !quote:Op donderdag 12 augustus 2004 09:27 schreef Bluezz het volgende:
Bjoro, heb jij dat progje nog eens van dat easymessenger???
blocking hierquote:Op donderdag 12 augustus 2004 09:39 schreef VoreG het volgende:
als je online wilt met MSN op je werk => webmessenger.msn.com
Bij mij is webmessenger gelukkig niet geblokt. Ik hoef nu niks te installeren dus dat is wat makkelijkerquote:Op donderdag 12 augustus 2004 09:43 schreef Bjoro het volgende:
[..]
blocking hier
maar easymessage werkt prima en is een prog van nog geen 1 mb !!
prettig !!quote:Op donderdag 12 augustus 2004 09:46 schreef VoreG het volgende:
[..]
Bij mij is webmessenger gelukkig niet geblokt. Ik hoef nu niks te installeren dus dat is wat makkelijker.
Ja zeker het is bijna klaarquote:Op donderdag 12 augustus 2004 09:49 schreef Bjoro het volgende:
[..]
prettig !!
is er trouwens nog koffie ??
It is verrukkelijk!!quote:Op donderdag 12 augustus 2004 09:39 schreef VoreG het volgende:
als je online wilt met MSN op je werk => webmessenger.msn.com
wat is er nou weer niet goed aanquote:Op donderdag 12 augustus 2004 10:03 schreef VoreG het volgende:
Een bokkepoot om 10 uur 's ochtends.
* VoreG rent naar de WCquote:Op donderdag 12 augustus 2004 10:04 schreef pascalheister het volgende:
[..]
wat is er nou weer niet goed aan![]()
quote:Op donderdag 12 augustus 2004 10:04 schreef Bluezz het volgende:
It is verrukkelijk!!
Het werkt meteen!!!!!!!!!
VoreG![]()
mietjequote:Op donderdag 12 augustus 2004 10:06 schreef VoreG het volgende:
[..]
* pascalheister rent naar de WC
Moet ik niet aan denken 's ochtends vroeg.
quote:Op donderdag 12 augustus 2004 10:13 schreef pascalheister het volgende:
[..]
mietje
ook geen liefhebber van bier in de ochtend ?
Doe het graagquote:Op donderdag 12 augustus 2004 10:04 schreef Bluezz het volgende:
[..]
It is verrukkelijk!!
Het werkt meteen!!!!!!!!!
VoreG![]()
Wrom gebruik je die link van VoreG dan niet, dan krijg je bokke-potige pascal er gratis bijquote:Op donderdag 12 augustus 2004 10:10 schreef Bjoro het volgende:
doe mij maar Pascal...die heeft tenminste bokkepoten.....altijd lekker tijdens het sterrekijken
doe mij maar een croissantje met Jam uit Neede !!!!quote:Op donderdag 12 augustus 2004 10:13 schreef pascalheister het volgende:
[..]
mietje
ook geen liefhebber van bier in de ochtend ?
Zo dat heeft lang geduurdquote:Op donderdag 12 augustus 2004 10:10 schreef pfaf het volgende:
k Ga deze week op zoek naar een knie-brace en hopelijk voetbal ik volgende week weer voor het eerst sinds: Knie
laatst vertelde je nog dat je WEL terug lasquote:Op donderdag 12 augustus 2004 10:16 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wrom gebruik je die link van VoreG dan niet, dan krijg je bokke-potige pascal er gratis bij
Ik moet wel, zit een knoopje aan te naaienquote:Op donderdag 12 augustus 2004 10:16 schreef SCH het volgende:
Bluezz haal je hand daar weg
Bjoro en www.e-messenger.net of.com weet neit meer doet die het?quote:Op donderdag 12 augustus 2004 10:18 schreef Bjoro het volgende:
[..]
laatst vertelde je nog dat je WEL terug las!!!!
Praat me er niet van.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 10:17 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Zo dat heeft lang geduurd
Blocking hell, nu welllquote:Op donderdag 12 augustus 2004 10:18 schreef Bjoro het volgende:
laatst vertelde je nog dat je WEL terug las!!!!
Op zijn gulpje?quote:Op donderdag 12 augustus 2004 10:19 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik moet wel, zit een knoopje aan te naaien
Doe je wel rustig aanquote:Op donderdag 12 augustus 2004 10:21 schreef pfaf het volgende:
[..]
Praat me er niet van.Trainen, trainen, trainen... af en toe een terugslag....
Wat zal ik blij zijn als ik een keer weer op een voetbalveld sta.![]()
Het achterbinnendoorkijkschuifknoopje jahquote:Op donderdag 12 augustus 2004 10:22 schreef SCH het volgende:
Op zijn gulpje?
Oh, dan is het goed. Neem je wel foto's?quote:Op donderdag 12 augustus 2004 10:25 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Het achterbinnendoorkijkschuifknoopje jah
quote:Op donderdag 12 augustus 2004 10:21 schreef Bluezz het volgende:
Blocking hell, nu welll
Hier binnenkort ook denk ik zo als ze erachter komen, of zien ze dat niet?quote:Op donderdag 12 augustus 2004 10:32 schreef Bjoro het volgende:
alle messengers zijn hier geblocked !!
weet niet hoe slim ze op it zijn bij jullie !!quote:Op donderdag 12 augustus 2004 10:35 schreef Bluezz het volgende:
Hier binnenkort ook denk ik zo als ze erachter komen, of zien ze dat niet?
Ligt eraan. De gewone msn gaat via bepaalde poorten en die hbben ze dus afgesloten. Hier moeten ze het echt zien als ze je geschiedenis gaan door kijken. En dan gaan ze de website blokken. Anders zullen ze het denk ik niet zien, maar dat weet ik neit zeker.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 10:35 schreef Bluezz het volgende:
[..]
of je moet de systeembeheerder even goed verleiden bluezzquote:Op donderdag 12 augustus 2004 10:35 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Hmmmmmmmmm liefde van een man - ik kan er niet genoeg van krijgenquote:Op donderdag 12 augustus 2004 10:34 schreef Bjoro het volgende:
[..]
ik ook van jou !!
en van SCH natuurlijk !!
SCH je hebt al een man, rustig aanquote:Op donderdag 12 augustus 2004 10:39 schreef SCH het volgende:
[..]
Hmmmmmmmmm liefde van een man - ik kan er niet genoeg van krijgen
Neuhhh dat doen ze hier niet, iig niet bij mijquote:Op donderdag 12 augustus 2004 10:36 schreef VoreG het volgende:
Ligt eraan. De gewone msn gaat via bepaalde poorten en die hbben ze dus afgesloten. Hier moeten ze het echt zien als ze je geschiedenis gaan door kijken. En dan gaan ze de website blokken. Anders zullen ze het denk ik niet zien, maar dat weet ik neit zeker.
Wat is er mis met een reservebank?quote:Op donderdag 12 augustus 2004 10:43 schreef VoreG het volgende:
[..]
SCH je hebt al een man, rustig aan.
veel, denk ik, anders had het wel een echte bank geweest !quote:Op donderdag 12 augustus 2004 10:44 schreef SCH het volgende:
Wat is er mis met een reservebank?
wie wat bewaart, die heeft watquote:Op donderdag 12 augustus 2004 10:46 schreef Bjoro het volgende:
[..]
veel, denk ik, anders had het wel een echte bank geweest !
Dan kan je gewoon online blijvenquote:Op donderdag 12 augustus 2004 10:43 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Neuhhh dat doen ze hier niet, iig niet bij mij![]()
over wat in het vat zit verzuurt niet gesproken......biertje ?? of is het nog te vroeg ??quote:Op donderdag 12 augustus 2004 10:48 schreef SCH het volgende:
wie wat bewaart, die heeft wat
quote:Op donderdag 12 augustus 2004 11:00 schreef Bjoro het volgende:
[..]
over wat in het vat zit verzuurt niet gesproken......biertje ?? of is het nog te vroeg ??
quote:Op donderdag 12 augustus 2004 11:04 schreef SCH het volgende:doe maar een icetea light
quote:Op donderdag 12 augustus 2004 11:10 schreef Bjoro het volgende:
hoest met ut gewicht ??
dat SCHeurt zoquote:Op donderdag 12 augustus 2004 11:13 schreef SCH het volgende:
heb ik een magische grens doorbroken
Klassse !! Hou vol !quote:Op donderdag 12 augustus 2004 11:13 schreef SCH het volgende:Ik mag me alleen op zondag wegen van mezelf - zit nu op - 7,7 - als er nog 1,6 afgaat heb ik een magische grens doorbroken
nuchter ?quote:Op donderdag 12 augustus 2004 11:18 schreef Vom het volgende:
Mgguh
Ik ga het weekend vast wel slijtenquote:Op donderdag 12 augustus 2004 11:16 schreef Bjoro het volgende:
"wie vrijt, die slijt" willen roepen, maar ben bang dat dat helemaal verkeerd gaat vallen !!
Nee man, ik word er helemaal hupserig vanquote:Op donderdag 12 augustus 2004 11:16 schreef Bjoro het volgende:
zou graag "wie vrijt, die slijt" willen roepen, maar ben bang dat dat helemaal verkeerd gaat vallen !!
op jouw leeftijd nog ???quote:Op donderdag 12 augustus 2004 11:19 schreef Bluezz het volgende:
Ik ga het weekend vast wel slijten
![]()
Je kent ze wel, die fietsen die verroest lijken, maar ozo heerlijk glijend trappenquote:Op donderdag 12 augustus 2004 11:21 schreef Bjoro het volgende:
op jouw leeftijd nog ???
ga liever met de auto, maar ........... vooruit zie ze wel eens staan in het fietsenhokquote:Op donderdag 12 augustus 2004 11:22 schreef Bluezz het volgende:
Je kent ze wel, die fietsen die verroest lijken, maar ozo heerlijk glijend trappen
quote:Op donderdag 12 augustus 2004 11:22 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Je kent ze wel, die fietsen die verroest lijken, maar ozo heerlijk glijend trappen
Nu wel weer, eindelijk weer eens heerlijk geslapenquote:Op donderdag 12 augustus 2004 11:19 schreef Bjoro het volgende:
[..]
nuchter ?
zijn dit die ouwe krengen waar je het op moet leren ???quote:
snap niet dat hij mij nog niet heeft gebeldquote:Op donderdag 12 augustus 2004 12:19 schreef Stpan het volgende:
Een dubbele wiskey om de selectie van Van Basten de kunnen verteren......Dave van den Bergh.....
Ik doe met je mee, met fles wodka achter de hand om de nare nasmaak weg te spoelen. Collins John oproepen is oké, maar Kuyt heeft gewoon z'n selectie verdiend.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 12:19 schreef Stpan het volgende:
Een dubbele wiskey om de selectie van Van Basten de kunnen verteren......Dave van den Bergh.....
als de onderbouwing is dat John meer een rechtsbuiten is dan Kuijt en dat hij zoekt naar een rechtsbuiten, is dat natuurlijk duidelijk !quote:Op donderdag 12 augustus 2004 12:41 schreef SCH het volgende:
Ach, hij moet toch iemand kiezen - ik vind het wel lef, en je hebt selectie nooit verdiend natuurlijk.
Het leven is dan ook een stoeprandquote:Op donderdag 12 augustus 2004 12:45 schreef Bjoro het volgende:
[..]
als de onderbouwing is dat John meer een rechtsbuiten is dan Kuijt en dat hij zoekt naar een rechtsbuiten, is dat natuurlijk duidelijk !
Maar voor Kuijt is het wel zuur, zeker nu vNistelrooij, Hasselbanck en Kluivert er niet bij zijn !
Je weet nooit wanneer je je enkel er op verzwiktquote:Op donderdag 12 augustus 2004 12:46 schreef SCH het volgende:
Het leven is dan ook een stoeprand
tja...ook in Hools gaat het leven gewoon doorquote:Op donderdag 12 augustus 2004 12:49 schreef rubbereend het volgende:allooo hools
ff bijlezen want wat is er weer veul gepost
merk en hard ookquote:Op donderdag 12 augustus 2004 12:53 schreef Bjoro het volgende:
[..]
tja...ook in Hools gaat het leven gewoon door
Dat mooi klote...moet je mee, moet je ontslag nemen, krijg je ontslag of houden ze je lekker in onzekerheid ?quote:Op donderdag 12 augustus 2004 13:00 schreef DIGGER het volgende:
GvD ons gehele kantoor gaat 99% zeker binnen nu en 6 maanden naar Sharjah (VAR)
DIGGER is in een kut humeur
Positief nieuws dat ze failliet gaan, jammer dat ze een doorstart willen makenquote:***************************************
LPF vraagt faillissement aan
HILVERSUM Het hoofdbestuur van de LPF
heeft voor de partij het faillissement
aangevraagd,om vervolgens een doorstart
te kunnen maken.Dat is bekendgemaakt
door de Tweede-Kamerfractie van de LPF.
Het gaat om een technisch faillissement
dat de partij weer ""een gezonde basis"
moet verschaffen".De grote financiers
van de partij,Maas en Thunnessen,hebben
hun medewerking toegezegd.
De twee hebben miljoenen aan de partij
geleend voor de verkiezingscampagnes
van 2002 en 2003.Het omzetten van die
leningen in een gift is volgens de LPF
vanwege het schenkingsrecht te duur.
Daarom is voor faillissement gekozen.
hmm dat is klote diggerquote:Op donderdag 12 augustus 2004 13:00 schreef DIGGER het volgende:
[* pascalheister is in een kut humeur
Hm, dat klinkt niet best. Wat gaat dat voor jou betekenen?quote:Op donderdag 12 augustus 2004 13:00 schreef DIGGER het volgende:
[* Againzender is in een kut humeur
Verenigde Arabische Emiraten.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 13:04 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Dat mooi klote...moet je mee, moet je ontslag nemen, krijg je ontslag of houden ze je lekker in onzekerheid ?
waar ligt Sharjah ??
ja zo gaat dat tegenwoordig, je bent gewoon een nummerquote:Op donderdag 12 augustus 2004 13:12 schreef DIGGER het volgende:
Verantwoordelijkheid tegenover eigen personeel is iets wat steeds minder bedrijven in NL nog serieus nemen (zie ABN Amro vorige week, record winst, en weer mensen eruit, aan de aandeelhouders denkt men wel...)
En daar heb je dan 3 jaar > 50 uur per week in gestoken, al was je ziek, dan nog..
Als ik Opa ben, telt Nederland alleen nog maar Managersquote:Op donderdag 12 augustus 2004 13:15 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ja zo gaat dat tegenwoordig, je bent gewoon een nummer
Een zwart muurtje, daar komt geeneens licht doorheen, laat staan een voetbal (He Gomes?!)quote:Op donderdag 12 augustus 2004 13:16 schreef Bjoro het volgende:
*er nog eens 3x Guinness bijzet !!
zo zie je maar dat niet alle zwart-lijkende muurtjes vervelend zijnquote:Op donderdag 12 augustus 2004 13:20 schreef DIGGER het volgende:
Een zwart muurtje, daar komt geeneens licht doorheen, laat staan een voetbal (He Gomes?!)
Als dat gebeurt, dan blaast deze opa met zijn laatste krachten alle belangrijke dijken op....quote:Op donderdag 12 augustus 2004 13:19 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Als ik Opa ben, telt Nederland alleen nog maar Managers
Goed man, kom ik misschien aan de bak tegen die tijd.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 13:30 schreef Againzender het volgende:
[..]
Als dat gebeurt, dan blaast deze opa met zijn laatste krachten alle belangrijke dijken op....
afvloeiingsregeling? dat woord bestaat hier niet, ze hanteren het liefst Nigeriaanse personeelsvoorwaarden, ze gaan hier heel makkelijk over mensen. Niet m'n baas zelf, maar wel de president directeur.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 13:49 schreef golfer het volgende:
Deze opa is al manager.
Maar dat is vervelend nieuws DIGGER.
Ik neem aan dat als het zo ver gaat komen, ze wel een afvloeiingsregeling voor je zullen hebben?
Op jouw leeftijd en met jouw opleiding zal het toch wel niet al te moeilijk zijn om weer elders leuk aan de bak te komen?
En anders laat je EW gewoon full-time werken en ga jij full-time huisvadertje spelen en voor Glenn zorgen.
Dus nu maar alvast beginnen met solliciteren dan.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 14:23 schreef DIGGER het volgende:
afvloeiingsregeling? dat woord bestaat hier niet, ze hanteren het liefst Nigeriaanse personeelsvoorwaarden, ze gaan hier heel makkelijk over mensen. Niet m'n baas zelf, maar wel de president directeur.
En EW heeft juist een aanvraag voor korter werken goedgekeurd gekregen. En er zijn geruchten dat haar afdeling naar Den haag zal verhuizen, want niet te bereizen valt als net moeder zijnde...
Bovendien heb ik ook nog geen 4 uit 5 opgebouwd, dus wacht 70% minimumloon als WW...
Absoluut, ga vanavond meteen m'n CV eens up-to-date maken.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 14:26 schreef golfer het volgende:
[..]
Dus nu maar alvast beginnen met solliciteren dan.
*nog maar weer 3 guinness neerzet.....het wordt alleen maar donkerder....quote:Op donderdag 12 augustus 2004 14:23 schreef DIGGER het volgende:
[..]
afvloeiingsregeling? dat woord bestaat hier niet, ze hanteren het liefst Nigeriaanse personeelsvoorwaarden, ze gaan hier heel makkelijk over mensen. Niet m'n baas zelf, maar wel de president directeur.
En EW heeft juist een aanvraag voor korter werken goedgekeurd gekregen. En er zijn geruchten dat haar afdeling naar Den haag zal verhuizen, want niet te bereizen valt als net moeder zijnde...
Bovendien heb ik ook nog geen 4 uit 5 opgebouwd, dus wacht 70% minimumloon als WW...
Dat doe je goedquote:Op donderdag 12 augustus 2004 14:28 schreef golfer het volgende:
/golfer stapt weer in zijn scheurijzer om Bloemendaal te verruilen voor Utreg.
Tot straks.
dat wordt "slijten"quote:Op donderdag 12 augustus 2004 14:38 schreef Bluezz het volgende:
Dat doe je goed
quote:Op donderdag 12 augustus 2004 12:19 schreef Stpan het volgende:
dat zal je opa dan wel verdient hebben !quote:Op donderdag 12 augustus 2004 16:21 schreef DutchGooner het volgende:
Middag,doe maar eens een lekker baco om te relaxen.
Net een zeer mooi afscheid van mijn opa mogen meemaken.
Goed dat het op een mooie manier is gegaan, DG.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 16:21 schreef DutchGooner het volgende:
dat is zwaar kut DIGGERquote:Op donderdag 12 augustus 2004 13:12 schreef DIGGER het volgende:
En daar heb je dan 3 jaar > 50 uur per week in gestoken, al was je ziek, dan nog..
das mooi DG als er dan toch afscheid genomen moet worden is het fijn om er zo op terug te kunnen kijken!quote:Op donderdag 12 augustus 2004 16:21 schreef DutchGooner het volgende:
Tis nog niet 100% zeker hoor, en ws loopt het hier iig nog een X aantal maanden door, maar goed.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 16:34 schreef just me het volgende:
[..]
dat is zwaar kut DIGGER![]()
hoop dat je er snel iets komt waar je je weer zo kunt inzetten als je je voor deze baan gedaan hebt!
quote:Op donderdag 12 augustus 2004 16:40 schreef DIGGER het volgende:
Zo zie je maar weer: Geef geld pas uit als je het hebt, hou je vaste lasten laag en zorg voor genoeg vet om je botten.
Ja zo is het tcoh SCH, hoeveel stumpers zie jij wel niet om je heen: Dikke auto (lening), vette vakantie (lening), inkomen valt weg, oeps, huis te koop, schuldsanering etc...quote:Op donderdag 12 augustus 2004 16:43 schreef SCH het volgende:
[..]![]()
Ja, dan mogen de slaafjes die met die slinger de server draaiende houden, even pauze nemen.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 16:45 schreef pfaf het volgende:
Ligt het aan mij, of zijn we bijna elke dag wel een uurtje off-line.
Ome DIGGER leest voor uit het boek met wijze lessen !!quote:Op donderdag 12 augustus 2004 16:40 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Tis nog niet 100% zeker hoor, en ws loopt het hier iig nog een X aantal maanden door, maar goed.
Ben wel blij dat ik (we) financieel altijd verstandig gebleven zijn, geen schulden, hypotheek op 1 inkomen, een flink spaartegoed en relatief weinig vaste lasten.
Je ziet tegenwoordig helaas maar al te vaak dat mensen al hun inkomen kwijt zijn aan hypotheek en andere vaste (luxe) lasten, die dan meteen in de problemen komen als er om welke reden dan ook, iets aan de inkomenskant wegvalt.
Vaak hebben die mensen dan nog leuk Auto's, TV's of zelfs vakanties op afbetaling gekocht.
Zo zie je maar weer: Geef geld pas uit als je het hebt, hou je vaste lasten laag en zorg voor genoeg vet om je botten.
Al die Dexia-eikels enzo. Ik leen neer nooit niet en heb een hele dunne autoquote:Op donderdag 12 augustus 2004 16:47 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Ja zo is het tcoh SCH, hoeveel stumpers zie jij wel niet om je heen: Dikke auto (lening), vette vakantie (lening), inkomen valt weg, oeps, huis te koop, schuldsanering etc...
o.a. ja.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 16:54 schreef SCH het volgende:
[..]
Al die Dexia-eikels enzo.
Jij gaat dus alijd op de fiets?quote:Op donderdag 12 augustus 2004 16:54 schreef SCH het volgende:
[..]
Al die Dexia-eikels enzo. Ik leen neer nooit niet en heb een hele dunne auto
zitten die 12 weken vakantie er nu alweer op...wat vliegt de tijd toch he ???quote:Op donderdag 12 augustus 2004 17:07 schreef methodmich het volgende:
Zo.
Rondje op kosten van Pantelic.
Vanochtend vanaf 10.30 tot 14.30 mijn lokaal weer werkklaar gemaakt, kan het maandag weer een zooitje worden door de 30 kids.
Morgen vergaderen om 10.00 en dan mijn laatste vakantievrijdagmiddag en weekend koesteren.
heb je snel voor elkaar gekregen!! Bij mij op school lopen collega's al dagen te klooien!quote:Op donderdag 12 augustus 2004 17:07 schreef methodmich het volgende:
.
Vanochtend vanaf 10.30 tot 14.30 mijn lokaal weer werkklaar gemaakt, kan het maandag weer een zooitje worden door de 30 kids.
Morgen vergaderen om 10.00 en dan mijn laatste vakantievrijdagmiddag en weekend koesteren.
*heeft medelijden*quote:Op donderdag 12 augustus 2004 17:16 schreef methodmich het volgende:
Ow en Bjoro, het waren er "maar" 6.
Mensen die niet zo heel slim zijn en verleid worden door mooie beloftes. Ik kan ze het niet eens erg euvel duiden maar dom is het wel.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 17:00 schreef DIGGER het volgende:
Welke oetlul gaat er nou met geleend geld aandelen leasen met een bijstandsuitkering/minimum inkomen?
Words of wisdom.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 16:40 schreef DIGGER het volgende:
[..]
papa Digger op de verstandig toer....quote:Op donderdag 12 augustus 2004 16:40 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Je ziet tegenwoordig helaas maar al te vaak dat mensen al hun inkomen kwijt zijn aan hypotheek en andere vaste (luxe) lasten, die dan meteen in de problemen komen als er om welke reden dan ook, iets aan de inkomenskant wegvalt.
Vaak hebben die mensen dan nog leuk Auto's, TV's of zelfs vakanties op afbetaling gekocht.
Daar dan weer wel mee eens.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 17:39 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Overigens, Digger, dat is niet leuk, echt niet leuk..
Ik mag hopen dat dit sarcasme is.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 17:40 schreef manny het volgende:
[..]
papa Digger op de verstandig toer....
wat een onzin, LENEN IS GAAF !
Alles opmaken en nooit vooruit denken, das het beste wat je kunt doen.
wat een geweldige filmquote:Op donderdag 12 augustus 2004 14:36 schreef pascalheister het volgende:
ik ga maar is een klassiekertje kijken![]()
en kwam MM ooit nog terug van zijn wilde sprint naar de buurtsuper?quote:Op donderdag 12 augustus 2004 17:41 schreef methodmich het volgende:
Zo, nog snel even naar de buurtsuper rennen.
hij staat er nog te schuilen voor de regen zekerquote:Op donderdag 12 augustus 2004 18:17 schreef rubbereend het volgende:
[..]
en kwam MM ooit nog terug van zijn wilde sprint naar de buurtsuper?
Het is 6 uur geweest, hij is aan het eten.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 18:17 schreef rubbereend het volgende:
[..]
en kwam MM ooit nog terug van zijn wilde sprint naar de buurtsuper?
quote:Op donderdag 12 augustus 2004 18:26 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Het is 6 uur geweest, hij is aan het eten.
quote:Op donderdag 12 augustus 2004 19:15 schreef methodmich het volgende:
Ben ik weer eend, heb net gegeten. Pekingeend.
*eend rent t café uit, wat een herriequote:Op donderdag 12 augustus 2004 19:33 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
*Gooit Dimmu Borgir Iron Maiden in de CD Speler.
Die 1e is iets te hard, denk ik.
Ik heb hem nog niet eens hard staan. (Stand 7 v/d 15.)quote:Op donderdag 12 augustus 2004 19:38 schreef rubbereend het volgende:
[..]
*eend rent t café uit, wat een herrie
kun je na gaan wat voor een bagger herrie de mannen van ironmaiden gemaakt hebbenquote:Op donderdag 12 augustus 2004 19:38 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Ik heb hem nog niet eens hard staan. (Stand 7 v/d 15.)
Wat de een herrie noemt, vindt de ander goed.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 19:43 schreef rubbereend het volgende:
[..]
kun je na gaan wat voor een bagger herrie de mannen van ironmaiden gemaakt hebben
Gimmick? Can't follow ya, sorry 'bout that.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 19:50 schreef methodmich het volgende:
Iron Maiden was toch vooral een gimmick?
Column staat online. Kraak Sonck.
hey je zegt iets nuttigsquote:Op donderdag 12 augustus 2004 20:50 schreef pfaf het volgende:
Grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrroooolschhh
Over MSN avatars gesproken... Op het moment heb ik wel een heel erg foutequote:Op donderdag 12 augustus 2004 20:49 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
M'n korfbaltrainer vindt kiss goed, als ik op z'n MSN avatar kan afgaan.
promo zekerquote:Op donderdag 12 augustus 2004 21:22 schreef Ajaxno1 het volgende:
[..]
Over MSN avatars gesproken... Op het moment heb ik wel een heel erg foute
je kunt ons alles vertellenquote:Op donderdag 12 augustus 2004 21:22 schreef Ajaxno1 het volgende:
[..]
Over MSN avatars gesproken... Op het moment heb ik wel een heel erg foute
Eurotrip gezien en ook het stukje van dat duitse jochie?quote:Op donderdag 12 augustus 2004 21:32 schreef rubbereend het volgende:
[..]
je kunt ons alles vertellen
Het is al GEINTJE bedoeld voordat mensen verkeerde ideeen krijgenquote:Op donderdag 12 augustus 2004 21:36 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Jezus, Ajaxno1.
Té erg.
I figured.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 21:38 schreef Ajaxno1 het volgende:
[..]
Het is al GEINTJE bedoeld voordat mensen verkeerde ideeen krijgen
quote:Op donderdag 12 augustus 2004 21:36 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Jezus, Ajaxno1.
Té erg.
msn xp en msn 6.2quote:Op donderdag 12 augustus 2004 21:39 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
I figured.
(Toch maar eens een manier vinden dat ik met 2 accounts online kan zitten, en dan 2 keer via MSN messenger, niet via Trillian oid.)
Niks helemaaal niksquote:Op donderdag 12 augustus 2004 21:43 schreef pascalheister het volgende:
[..]
![]()
Waar werd dat uitgezondenquote:Op donderdag 12 augustus 2004 22:22 schreef VoreG het volgende:
Een en al kippenvel Ajax CL winnaar !!!
Canal +quote:Op donderdag 12 augustus 2004 22:26 schreef Againzender het volgende:
[..]
Waar werd dat uitgezonden
Aha, vandaar dat ik hem niet tegenkwam met zappenquote:Op donderdag 12 augustus 2004 22:29 schreef VoreG het volgende:
[..]
Canal +
Ik ookquote:Op donderdag 12 augustus 2004 22:32 schreef Againzender het volgende:
[..]
Aha, vandaar dat ik hem niet tegenkwam met zappen![]()
Ach, ik had hem toch al gezien, in Wenen![]()
ik heb helaas geen kippevel alleen me eigen huidquote:Op donderdag 12 augustus 2004 22:22 schreef VoreG het volgende:
Een en al kippenvel Ajax CL winnaar !!!
Ik ook.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 22:37 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ik heb helaas geen kippevel alleen me eigen huid
vergane gloriequote:Op donderdag 12 augustus 2004 21:50 schreef VoreG het volgende:
De CL finale is nu bezig. Ajax
. Doelpunt Kluivert
Dat doelpuntquote:Op donderdag 12 augustus 2004 22:45 schreef rubbereend het volgende:
[..]
vergane glorie![]()
t was wel mooi, k heb destijds ook zitten genieten, gunde het ajax wel.
dat moet je ook aan de PSV'ers overlatenquote:Op donderdag 12 augustus 2004 22:58 schreef VoreG het volgende:
[..]
Dat doelpunt.
Alleen hoe ze die beker om en om deden enzovoort was een beetje suf.
Dat was helemaal lachwekkend, nog nooit zulk dood publiek gezien als een team de CL wint.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 23:07 schreef pascalheister het volgende:
[..]
dat moet je ook aan de PSV'ers overlaten![]()
Die plakken dan ook gelijk weer een sticker onder zo'n cupquote:Op donderdag 12 augustus 2004 23:07 schreef pascalheister het volgende:
[..]
dat moet je ook aan de PSV'ers overlaten![]()
pas op met slijten hèquote:Op donderdag 12 augustus 2004 23:04 schreef Bluezz het volgende:
[..]![]()
En op een gesprekjequote:Op donderdag 12 augustus 2004 22:59 schreef tong80 het volgende:
Golfert daarom haat ik uit eten gaan. Je sterft van de honger en moet je een half uur wachten op een bordje lauwe soep.
ik heb het over de spelersquote:Op donderdag 12 augustus 2004 23:08 schreef VoreG het volgende:
[..]
Dat was helemaal lachwekkend, nog nooit zulk dood publiek gezien als een team de CL wint.
quote:Op donderdag 12 augustus 2004 23:09 schreef rubbereend het volgende:
pas op met slijten hè
quote:
Dan nog zou ik helemaal los gaan als Ajax de CL zou winnenquote:Op donderdag 12 augustus 2004 23:10 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ik heb het over de spelers![]()
publiek was toen vermoeid van de saaie 0-0
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |