je?quote:Op donderdag 17 maart 2005 10:18 schreef zjroentje het volgende:
Draai je wel quitte mitt?
Ik zal wat vaker langskomenquote:Op donderdag 17 maart 2005 10:18 schreef zjroentje het volgende:
Draai je wel quitte mitt?
Aha. Waar blijft dat winstpercentage dan?quote:
Een heel weekend zelfs. Toe maar.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 14:02 schreef placebeau het volgende:
Dit weekend ga ik eens een weekendje op stap in Nederland (Amsterdam). Misschien spring ik wel eens binnen.
de Zeedijk?quote:Op vrijdag 18 maart 2005 16:27 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Een heel weekend zelfs. Toe maar.
Ga je nog naar de Zeedijk?
Red Light District.quote:
winstpercentage?quote:Op vrijdag 18 maart 2005 16:26 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Aha. Waar blijft dat winstpercentage dan?
quote:Op maandag 21 maart 2005 12:33 schreef mitt het volgende:
[..]
winstpercentage?
ik krijg nog wat centen van je..
hoe laat begint die woestijnrace eigenlijk?quote:Op zondag 3 april 2005 13:06 schreef Remzz het volgende:
Mooie sportmiddag in de kantine denk ik![]()
Formule 1 in de woestijn en Vlaanderens mooiste![]()
18 minuten geledenquote:Op zondag 3 april 2005 13:43 schreef mitt het volgende:
[..]
hoe laat begint die woestijnrace eigenlijk?
ow, ben jij dat die al die posters van lekkere sportende dames aan de muur hangt hierquote:Op zondag 3 april 2005 20:24 schreef pfaf het volgende:
Even een pauze, tijdens m'n toernooi-werkzaamheden.
Ah daarom ziet het er hier al meteen een stuk gezelliger uitquote:Op zondag 3 april 2005 21:13 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ow, ben jij dat die al die posters van lekkere sportende dames aan de muur hangt hier
Had je me niet herkend aan m'n bierbuik?quote:Op zondag 3 april 2005 21:13 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ow, ben jij dat die al die posters van lekkere sportende dames aan de muur hangt hier
dat was het al hoor.quote:Op zondag 3 april 2005 21:43 schreef Remzz het volgende:
[..]
Ah daarom ziet het er hier al meteen een stuk gezelliger uit![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |